Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.18, 14:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 motor 40 kW 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.06, 10:31
Příspěvky: 9787
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek motor 40 kW
máme doma novou feldu, ale při přepisu jsem zistil, že netáhne ne kvůli tomu, že potřebuje péči, ale má 40 kW.. rozdíl je tedy jen v řj a pístech ? tzn, přehodim li řj z 50kw, dostanu něco výkonu ? sahat do motoru nechci..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, combifelda, TAZ 1500, škoda ForMan
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


12.9.18, 12:42
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 5076
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: motor 40 kW
I vačka a vstrekovač sú iné.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/


12.9.18, 14:33
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 4.3.07, 21:36
Příspěvky: 9929
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: motor 40 kW
písty vačka vstřikovač řj a dlouhej převod ve špajzce

_________________
Obrázek "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


12.9.18, 15:43
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.07, 12:00
Příspěvky: 3860
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: motor 40 kW
Záleží jestli MPi, nebo BMM.. U BMM je u 50kW verze je krom zmíněného ještě rezonátor na sání.
(Jinak z vlastního postřehu a pocitů z feld kterýma jsem jezdil/jezdím/jel mi připadá, ze 40kW BMM jede zhruba stejně dobře dobře jak 5OkW MPi,oproti tomu 4OkW MPi mi přijde neskutečně zdechlé a v 5OkW BMM jsem bohužel asi nikdy neseděl :( )

_________________
škoda 105S (Blanka) 1984 420 000km - kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš) 1988 70 000km - přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka) 1974 204 000km - tradice a jistota
škoda 110R 1977 152 000km
škoda felicia 1.3MPi 1997 233tk + 1.3 MPi Kombi LPG 342tk


12.9.18, 17:19
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Registrován: 19.7.06, 19:40
Příspěvky: 26722
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: motor 40 kW
ono v běžných otáčkách je výkon +- stejnej

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


12.9.18, 18:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11941
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: motor 40 kW
No já párkrát jel v 50kW BMM felině, trošku slabší než můj bývalý favorit. :D Ale docela živé. MPi jsem jel jen v 40kW verzi, naše bývalá felda, ale zase taková tragedie to tedy není, ale musí se to hold hodně točit. Při nízkých otáčkách to prostě nejede.

Ten rezonátor na sání podle mě ani nemusí být, je to jen kvůli hlučnějšímu sání vzduchu, má to takový dunivý zvuk, jede to i bez toho.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


13.9.18, 16:22
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 15436
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: motor 40 kW
Kachnis píše:
máme doma novou feldu, ale při přepisu jsem zistil, že netáhne ne kvůli tomu, že potřebuje péči, ale má 40 kW.. rozdíl je tedy jen v řj a pístech ? tzn, přehodim li řj z 50kw, dostanu něco výkonu ? sahat do motoru nechci..


já bych začal rozvodama ventilama, kabelama svíčkama vag atd, pak to pojede


16.9.18, 20:41
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.06, 10:31
Příspěvky: 9787
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: motor 40 kW
rozvody, ventily, svicky, zapalovaci lista, výfuky, katalyzator, všechno nove a sestelovane ale tech 10 kW a prevod je znat :-(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, combifelda, TAZ 1500, škoda ForMan
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


25.9.18, 19:34
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Registrován: 10.1.06, 12:49
Příspěvky: 10574
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: motor 40 kW
To ma dlouhej prevod?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

+ VW Caravelle Syncro GL 1988 - nejlepší hračka na světě


25.9.18, 19:58
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Registrován: 4.3.07, 21:36
Příspěvky: 9929
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: motor 40 kW
pokud tam je origo převodovka, tak ano...

_________________
Obrázek "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


25.9.18, 20:20
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11941
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: motor 40 kW
A nebylo to naopak? 40kW verze měla krátkou a 50ka dlouhou převodovku? Nějak nechápu, proč už tak slabý motor by byl navíc ještě bržděn dlouhými převody. Nebo špatně chápu pojmy krátká-dlouhá převodovka?

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


25.9.18, 20:26
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Registrován: 19.7.06, 19:40
Příspěvky: 26722
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: motor 40 kW
bohužel 40kw má dlouhý převody

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


26.9.18, 08:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Registrován: 17.9.06, 14:37
Příspěvky: 11941
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: motor 40 kW
Aha, tak to mám potom v hlavě naopak. Celou dobu jsem myslel, že krátká převodovka má laicky napsáno vyšší otáčky při určité rychlosti než dlouhá. Tedy příklad: při 80km/h bude mít krátká převodovka na 5ku řekněme 3000ot./min. a dlouhá jen 2500ot./min.
Hodnoty jsou vymyšlené jen pro názornost jak to myslím. Tudíž při použití dlouhé převodovky auto teoreticky může jet rychleji.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW blue


26.9.18, 15:19
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.06, 10:31
Příspěvky: 9787
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: motor 40 kW
převodovky maj stálej převod od nejkratšího : pysk up 1.3; Felda 1.3 50kW ; Felda 1.6 a 40 kW Takže se naskýtá možnost při výměně spojky rovnou sehnat převodovku ideálně z pikapa a je po problému :-) .

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, combifelda, TAZ 1500, škoda ForMan
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


27.9.18, 11:57
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Registrován: 19.7.06, 19:40
Příspěvky: 26722
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: motor 40 kW
tu jsem měl, a to chtít nebudeš, při 100 to točilo už 3500 na pětku ...

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


27.9.18, 19:41
Profil ICQ
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz