Korejské vozy | Ploty | Oplocení | Moderní umění | Ofsetový tisk
  
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.4.14, 02:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ? 
Autor Zpráva

Registrován: 2.10.07, 22:04
Příspěvky: 296
Bydliště: Čáslav
Příspěvek Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Zdravím vás. Může mi někdo poradit, popsat postup, jak nejlépe, v domácích podmínkách, seřídit karburátor u favorita? Je to 135 bez katalyzátoru, najeto má 48000km. Seřizoval jsem běžně škodovky, ale u favorita se mi to moc nedaří. Auto mi sice dobře za studena startuje, ale na sytič jsou otáčky jen okolo 900 a různě to kolísá apod. Za tepla to má 800ot, ale také to různě kolísá a občas hůř chytá a hlavně mi to za tepla jakoby prská-střílí do předního dílu výfuku. Předstih,rozdělovač, svíčky, kabely mám v pořádku, seřízené ventily, nový utěsněný výfuk. No tento problém jsem tu už jednou řešil. Potřebuji vědět hlavně jak seřídit ten karburátor. Předem díky za vaše rady a postupy.


18.1.08, 17:58
Profil
Příspěvek Reklama


Uživatelský avatar

Registrován: 11.2.06, 14:19
Příspěvky: 18413
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Smazána zbytečná citace.
vymeň obohacovač...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.1.08, 18:19
Profil

Registrován: 2.10.07, 22:04
Příspěvky: 296
Bydliště: Čáslav
Příspěvek Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Obohacovač je v pořádku, zkusil jsem i jiny,ale nic se nezměnilo.


18.1.08, 18:36
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 11.2.06, 14:19
Příspěvky: 18413
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Smazána zbytečná citace.
o nastavení karbov Lekr príp. Pierburg (to je to isté) sa tu už popísalo dosť... hľadaj...

neprisáva ti to niekde falošný vzduch? sanie, posilovač...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.1.08, 18:47
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 12865
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Smazána zbytečná citace.
tak mi prosímtě vypiš kolik máš základní předstih, kolik při 3000 otáčkách s podtlakovou a bez, kolik mají odpory jednotlivé kabely VN a palec v kiloomeh, co palec lítá nebo má hned odpor přes přužíny, co svíčky kolik mají odtrh, co rozvodový řetěz je slyšet, a ten obohacovač to je kdes to měnil miloš


18.1.08, 18:59
Profil

Registrován: 2.10.07, 22:04
Příspěvky: 296
Bydliště: Čáslav
Příspěvek Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Smazán zbytečný pokus o citaci.
Základní předstih mám 4-5°, tankuju BA95,, při 3000 ot jsem s podtlakovou regulací tam bylo cca 20-23°, bez podtlaku jsem to neměřil a teď nemám doma stroboskop.Rozdělovač némá téměř žádné vůle, palec má pootočení jen přez pružinu. Zkusil jsem i jinou kompletní zapalovací sestavu, bylo to to samé. Zapalováním to, podle mě, není. Kabely jsou nové Tesla, odpory do 10 kΩ, víčko nové, palec original- 5kΩ, svíčky nové Brisk N17Y, odtrh 0,7mm.Je tam i nový vzduchový filtr. Motor má najeto origo 48000, je to vše jak nový, rozvody nejsou téměř slyšet,odpovídají těm kilometrům. Karburator jsem kromě sytiče rozebral, vyčistil a přetěsnil. Ten obohacovač není nijak ztvrdlý, ani poškozený, zkusil jsem jinej použitej, ale z auta které žádný problém s karburátorem nemělo, opět to samé. Myslím, když koupím nový za 300, tak si nepomůžu. Mám nové těsnění pod potrubím, všechny těsnění mezi díly výfuku. Tlaky ve všech válcích jsou stejné 12, je to 135. Co tě tedy napadá? Určitě díky za každou novou radu. petr


18.1.08, 20:09
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.06, 12:42
Příspěvky: 12865
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Smazán zbytečný pokus o citaci, včetně zbytečné, nesmyslné citace.
co mě napadá tak bych ještě zkusil ten předstih tam podle lampy můžeš až na 31, tak si poznač ten rozdělovač polohu škrtni třeba šroubovákem a povol si ho nastartuj potoč doprava až to bude chcípat a pak pomali doleva dokud se budou otáčky zvedat, pak jezdi motor bude pěkně tříškat a škubat tak postupně ubírej po půl milimetříku až při rozjezdu ti klepne motor a hned to přestane a tak to nechej, znám motory že po výměně rozvodů se to rapidně změnilo, dnes mi přišel poděkovat VW II že mu to dobře jede měl velké problémy vyměnil co se dalo, v podstatě jsem mu napl rozvodák a potočil rozdělovačem já už ten stroboskop mám jaksi vtěle , prostě tím že předstih vemeš do vlasních rukou a rozvodový řetěz máš asi dobrý se vyloučí zapalovací soustava, ten rozvodák poznáš tak, že shodíš rozdělovač 2 x M6 a zkusíš prstem řetez pokud sním jakkoliv pohneš že není jak struna tak je KO, rozdělovač budeš mít poznačený tak onic nejde miloš


18.1.08, 20:56
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.06, 22:27
Příspěvky: 7631
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jediný, co se tak dá štelovat doma je šroub bohatosti volnoběhu a doraz 1. klapky.

_________________
Obrázek Obrázek"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


18.1.08, 20:57
Profil ICQ

Registrován: 18.10.07, 17:16
Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Nepér píše:
Jediný, co se tak dá štelovat doma je šroub bohatosti volnoběhu a doraz 1. klapky.


nemáš tak úplně pravdu... dá se třeba ještě seřídit nástřik akcelerační pumpičky, základní nastavení druhého stupně, zvýšené volnoběžné otáčky na sytič a i základně seřídit celý mechanizmus sytiče ale pro přesné seřízení je nutná vývěva a podtlaková zkoušečka.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


19.1.08, 11:17
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 11.2.06, 14:19
Příspěvky: 18413
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Neex píše:
Nepér píše:
Jediný, co se tak dá štelovat doma je šroub bohatosti volnoběhu a doraz 1. klapky.


nemáš tak úplně pravdu... dá se třeba ještě seřídit nástřik akcelerační pumpičky, základní nastavení druhého stupně, zvýšené volnoběžné otáčky na sytič a i základně seřídit celý mechanizmus sytiče ale pro přesné seřízení je nutná vývěva a podtlaková zkoušečka.


ešte môžeš skontrolovať vôle osiek, to je tiež dos častý zdroj problémov...

ten sytič ešte nastavíš aj sám, to tých ostatných vecí radšej nebabrať...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.1.08, 11:54
Profil

Registrován: 2.10.07, 22:04
Příspěvky: 296
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Ještě si zkusím pohrad s předstihem, jak radí Miloš. Nemáte ale někdo nějaký osvědčený postup, jak ten karburátor seřídit? Myslím hlavně jak moc otevřít škrtící klapku a jak bohatou směs volnoběhu tomu nastavit, jak poznám vhodný poměr? Když vytočím šroub bohatosti směsi hodně, cca o 4ot,motor běží líp a teměř nestřílí, ale za tepla to špatně startuje a spotřeba je tak o 1,5 l vyšší, což není dobře. Díky.


19.1.08, 12:12
Profil

Registrován: 18.10.07, 17:16
Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Smazána zbytečná citace.
podle oka jen těžko chce to zajet na emise nebo udělat na stolici... řekněme že se v karburátorech docela vyznám a stejně když na něm něco dělám tak vždycky nakonec zajedu pro přesné seřízení na emise.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


19.1.08, 12:31
Profil

Registrován: 21.7.12, 16:51
Příspěvky: 158
Bydliště: Trpín
Příspěvek Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
U mě to bych řekl funguje to auto podle toho, kolikrát šplápnu na plyn před startem, když hodně studený, tak 2x a chytne i jen po držení klíčku pod 0,5s.

_________________
Forman 135 LSe ¨92.rv 5 , 5 - 6 , 5 L/100km max. 160km/h
Forman 135 L ¨´¨ 92.rv 6 , 5 - 7 , 5 L/100km max. 175km/h
Favorit LPG 136 L 90.rv 7 , 0 - 9 , 5 L/100km max. 165km/h


15.3.13, 21:53
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 3190
Bydliště: Snina
Příspěvek Re:
Neex píše:
nemáš tak úplně pravdu... dá se třeba ještě seřídit nástřik akcelerační pumpičky, základní nastavení druhého stupně, zvýšené volnoběžné otáčky na sytič a i základně seřídit celý mechanizmus sytiče ale pro přesné seřízení je nutná vývěva a podtlaková zkoušečka.

Ide to normálne presne našteľovať aj bez akejkoľvek podtlakovej skúšačky.Úplne jednoducho.Ono na tom lekri je veľa predpríprav na veľa vecí,napr.sa dá dorobiť aj šteľovanie bohatosti zmesi pri čiastočnom zaťažení,ohrev voľnobežnej sústavy atď. atď.

_________________
Fávo 135L,12/1990

viewtopic.php?f=19&t=26762


16.3.13, 12:06
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 8.6.10, 19:59
Příspěvky: 3190
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
A ešte k téme-ak je na sýtič iba 900otáčok,tak buď ti bimetal nenatáča vačku,alebo to niekto kvalitne rozladil.

_________________
Fávo 135L,12/1990

viewtopic.php?f=19&t=26762


16.3.13, 12:08
Profil
Příspěvek Reklama


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz