ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Žárovky H4-160W
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Žárovky H4-160W

upozornenie
Datum: 13.08.2013, 17:06
Od: fero <5kocur513.azet.sk>
WWW: http://azet.sk

mne to uvarilo elektriku v mb


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: A co chlazení?
Datum: 21.02.2012, 15:05
Od: Zdenek Havrlik <zdenek@havrlik.cz>

Ahoj Po delsi dobe jsem pri jedne prilezitosti z nostalgie nasel tento zapomenuty vice jak 10 let stary komentar. K tomu mohu dodat toto, pred davnym casem jsem delal bakalarskou praci na tema: Název: Pulsní řízení výkonu výkonných žárovek H4 v soutěžním automobilu. Zadání: 1. Proveďte rozbor možností zapojení výkonných žárovek hlavních světlometů do elektroinstalace soutěžního automobilu. Zvažte možnost využití stávající elektroinstalace a potřeby její modifikace pro použití žárovek H4 o jmenovitém výkonu 160/100 W při napájecím napětí 12 V. Proveďte rozbor způsobů regulace svitu žárovek tak, aby vozidlo vyhovovalo i v běžném silničním provozu. 2. Navrhněte řídicí a výkonové obvody pro pulsní řízení výkonu celkem 8 vláken žárovek v automobilu. Zvolte vhodné typy spínacích prvků a rozvodů napájení tak, aby byla účinnost zapojení maximální. 3. Vyrobte funkční vzorek zařízení a měřením ověřte dosažené elektrické parametry. Ověřte svítivost a barvu světla regulované a neregulované žárovky v porovnání se žárovkami schválenými do běžného silničního provozu. Hele moje teorie funguje :-) :-) Zdar a silu vsem skodovkarum :-) Havrla


Nebolo by to potom kuulove
Datum: 27.09.2004, 13:53
Od: netuner <nikto@nikde.cz>

keby si aspon jeden z desiatich k..ov, ktori si davaju silnejsie ziarovky dal pri tej prilezitosti nastavit svetla, tak ...... Mate pravdu, svet by bol potom prilis ruzovy a nedalo by sa tu zit.


parkovačky
Datum: 27.08.2004, 15:55
Od: jarda <sambi2@atlas.cz>

Podobnou upravu mam tež, aby výkoné žárovky bylo možno zapínat na dobu nezbytně nutnou kdy je svetlo ze žárovek před autem opravdu videt instaloval jsem do světlometu (Favorita) místo obyč. parkovačky 10W halogenku (a to do patice původni žarovky)--- Šetří to žárovky baterii alternator jediná nevýhoda je,že kokud auto nekde stoji a sviti parkovačky lidé mne stále upozornují že se vybije baterie ale těch 40W neni prece problém.


RE: RE: PIAA
Datum: 25.09.2003, 10:20
Od: Michal Teplý <spikem@volny.cz>

Tohle jsou nejsilnější žárovky, které znám já, takže ten svůj velkobchod pouč. H4-180135 PIAA H4 12V/180-135W ks 3 127 Kč


RE: RE: RE: patice
Datum: 14.07.2003, 15:58
Od: Michal Teplý <spikem@volny.cz>
WWW: http://www.spike.cz

Zdravím všechny čtenáře. Protože mi chodí nespočet mailů se žádostmi o adresu na dovozce autožárovek PIAA, o kterých jsem kdysi v této diskusi psal rozhodl jsem se napsat ji sem (moderátorovi této diskuse se omlovám za nechtěnou reklamu a pokud uzná za vhodné nechť tento příspěvek smaže, ale ušetří mi docela dost zbytečně odeslaných mailů - až se divím kolik lidí má na takovéto drahé žárovky peníze). K věci. Dovozce žárovek PIAA najdete na www.rsm.cz (nabízej i 180W žárovky :-))). Dále bych se chtěl zmínit o novince OSRAM. Jedná se řadu žárovek Silverstar s o 50% zvýšenou svítivostí, ale se zkrácenou dobou životnosti. Dále je nově ve výrobním programu řada Longlife, kterou OSRAM reagoval na celodenní svícení. Jedná se o žárovky se sníženou svítivostí (světelný tok ale stále splňuje požadavky norem) vykompenzovanou prodlouženou životností. Já žárovky nakupuji v e-obchodě na www.sasa.cz. P.S.: Ty PIAA H4 Plasma Blue 60/55 W (svítivost 140/135W)žárovky mi vydržely pouhého půl roku. Takže teď používám Osram Silverstary, které jsou za 1/10 cenu a svítí taky moc pěkně.


RE: RE: patice
Datum: 15.06.2002, 9:24
Od: cerny tomas <cerny_tomas@seznam.cz>

A včera večer jsem s tim konečně jel v noci a je to absolutně bombastický, nejen, že sousedi koukaj, ale hlavně já koukal jak divej. Viděl jsem úplně všechno, pruhy na silnici mě vedli, značky jedna báseň, všechny odrazky svítili, prostě pokud vydržej alespoň dva roky, tak už nechci nikdy nic jinýho. Všiml jsem si, že na krabičce je napsáno "snížený interval výměny", takře šetřílci bacha! Abych ale pravdu řekl, čekal jsem více světla, ale i když je ho tolik podle mého názoru neni, tak je toho hodně vidět, což je to nejdůležitější. Mějte se a hlavně! sviťte i vedne ! Tomáš


RE: patice
Datum: 13.06.2002, 23:38
Od: cerny tomas <cerny_tomas@seznam.cz>

Jojo, každou chvili se mi stává, že se mi udělá takovej přechoďák, že mi přestane svítit tlumený. Ty plíšky prostě nemůžou tlačit takovou silou, aby se o těch paticích dalo mluvit jako o spolehlivých. To s tím přišroubováním, to je docela šikovný. Dnes jsem kupoval nové H4. Už předem jsem věděl, že chci žárovky od firmy Osram. Dopadlo to následovně. Ne že bych chtěl dělat prodejně reklamu, ale jmenuji ji pouze proto, že to byl první obchod, kde je měli. Je to firma Alpamayo které má prodejnu v Koněvově ulici 97 (http://web.edb.cz/alpamayo). Ceny? No ptal jsem se jen na Osram +30% a ty měli za 132,-Kč/ks a pak jsem se ptal na Osram Cool Blue a ty měli za 182,-Kč/ks. Koupil jsem Cool Blue. Když jsem je vyměnil, tak nechápu jakto, levé světlo svítilo perfektně, ale pravé svítilo o 20 cm níže (při vzdálenosti 7 metrů). Myslel jsem, že je výroba tak precizní, že je vlákno vždy přesně uloženo. Tomáš


patice
Datum: 22.04.2002, 18:12
Od: U-Geen (admin) <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

Ty patice sou dost na nic, asi budu muset udelat to co Chipmen, protoze se kazdou chvili nejak uvolnej nebo co :-))


RE: PIAA
Datum: 11.02.2002, 20:12
Od: Zdenek Havrlik <z.havrlik@post.cz>

Tohle mi přišlo když jsem chtěl silnější žárovky než mám: K Vasemu dotazu sdeluji,ze nám není znam výrobce,ktery by vyrabel silnejsi zarovky nez H4160/90W. -- S pozdravem Pavel Kolátor ------------------------------------------------ TORIO plus s.r.o. velkoobchod autozarovek a prislusenstvi Sturova 1307/4 142 00 Praha 4 tel.02/41721410 fax.02/41721528 ------------------------------------------------ http://www.TORIOplus.cz * TORIOplus@torioplus.cz


RE: PIAA
Datum: 15.12.2001, 12:51
Od: Zdeněk Havrlík <z.havrlik@post.cz>

kdo se směje na posled ten se směje nejlépe..... . A tu pohádku tam nemaj... .


PIAA
Datum: 2.12.2001, 20:05
Od: Michal Teplý <spikem@volny.cz>

Protože neustále dostávám maily s otázkou kde se dají sehnat žárovky PIAA tak Vám tady posílám URL: http://www.rsm.cz pošlou Vám je na dobírku. Zdeňku Havrlíku na těchto stránkách si přečti tu pohádku o šípkové růžence a kup si jí. Nesnáším když někdo zbytečně kecá a vůbec neví vo co go. Mějte se a sviťte i ve dne.


RE: K použití žárovek 160W
Datum: 17.09.2001, 15:03
Od: Radous <mrad@seznam.cz>

Viděl jsem u kámoše ve Š 120L r.87 druhej alternátor. Na klice byla dvojřemenice z 1000MB a místo mech. ventilátoru byl řemen na druhej alternátor (úplně stejnej). Byl tam přidělanej pomocí normálního držáku, včetně možnosti napínání řemenu. Takový 2 alternátory do V 72°, asi :-). Na autě byly 4 přídavný dálkový světlomety H3 (rampa) a 2 přídavný mlhovky. Svítilo to super, baterka se v pohodě dobíjela (zabudovanej měřák na palubce). Jednoduchý a elegantní...


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: A co chlazení?
Datum: 12.07.2001, 16:22
Od: Zdenek Havrlik <z.havrlik@post.cz>

Jo a stou metodikou a cejchováním, všechny (skoro) nové měřící přístroje jsou cejchovány a toto cejchování je platné cca 0,5 roku, dále jako úspěšný maturant oboru mechanik elekronik, a student ČVUT fakuty elektotechnické umím změřit debilní prou žárovky i voltmetrem, když na to příjde.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: A co chlazení?
Datum: 10.07.2001, 14:30
Od: Chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

U 160/90 to zmerit nemuzu proste proto ze ji nemam. Schopnej zmerit to jsem a nejenom to, mam merak s platnym ocejchovanim a jsem schopen udelat kompletni laboratorni mereni od metodiky po zpracovani vysledku, ale jde o to kdo to zaplati... Za tim co jsem zmeril u tech 100/80 si stojim, nebyt digitaly choulostive na svetlo ze zarovek tak ti cely ten jednoduchy obvod i s tim merak vyfotim. Na druhou stranu jsem hledal ve veskere mne dostupne literature a nikde neni zminka o znaceni zarovek H4, ted jsem zacal lovit normu podle ktere se to znaci, snad ji sezenu. Mimochodem oslovil jsem s timto dotazem take prodejce a vyrobce auto zarovek, az bude vic odpovedi tak to sesumiruju a poslu.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: A co chlazení?
Datum: 10.07.2001, 13:18
Od: Zdeněk Havrlik <z.havrlik@post.cz>

Ahoj Chipmene tak se to pro jistotu změř znova. U H4 160/90W na napětí 12V rovnou z baterky mají dálkové 9,5A a tlumené 6,5 A. Tak jsem zvědavej jak to změříš ty. Jestly to seš schopnej změřit. Ahoj.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: A co chlazení?
Datum: 21.06.2001, 6:05
Od: Chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

Ja si to zmeril uz davno... A tlumeny melo alespon u 100/80 o amperu vic.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: A co chlazení?
Datum: 20.06.2001, 14:59
Od: Zdeněk H. <z.havrlik@post.cz>

Pokud opticky porovnas vlakno u H4 60/55 a 160/90, nezda se ze to 160W by melo trikrat mene zavitu, "nebo melo trikrat mensi prurez oproti tomu 55W..." Chipmene: máš pravdu až na to v " " Když průřez vodiče zmenšíš tak zvíšíš jeho odpor, a nebude ti jím protékat vyší proud pro dosažení vyššího výkonu !!!!!!!!! Krasna znalost fyzikalnich zakonu je samozřejmá vec, jejich implementace je vsak v tvem případě vec druha. A aby byl klid tak to ještě dneska dojdu změřit, a ty si to taky změř ať mi věříš a víš kdo má pravdu. Ahoj.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: A co chlazení?
Datum: 18.06.2001, 6:16
Od: Chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

Hmm krasna znalost fyzikalnich zakonu je jiste dobra vec, jejich implementace je vsak vec druha. Pokud si chces jednoduse overit svou teorii doporucuji jedine zmereni odberu na aute. Jinak pokud opticky porovnas vlakno u H4 60/55 a 160/90, nezda se ze to 160W by melo trikrat mene zavitu, nebo melo trikrat mensi prurez oproti tomu 55W...


RE: RE: RE: RE: RE: RE: A co chlazení?
Datum: 16.06.2001, 13:00
Od: colo <colo@pobox.sk>

To ZH: u normalnej H4 je to urcite 60W stretavacie a 55W dialkove.Az to budes merat tak daj urcite vediet by ma to fakt zaujimalo. Ahoj.


RE: RE: RE: RE: RE: A co chlazení?
Datum: 15.06.2001, 8:46
Od: Zdeneěk Havrlík <z.havrlik@post.cz>

No již první pohled na zmíněnou žárovku H4 160/90W nám napovídá, že to spodní vlákno je dálkové a je jaksi o mnoho silnější než to horní tlumené se zrcátkem, usuzuji tedy, že odpor vlákna je dán průřezem (čím větší průřez tím menší odpor), příslušný přikon je dán jaksi ohmovým zákonem R=U/I a vzorcem pro výpočet výkonu P=U*I, výsledný příkon je tehdy P=(U*U)/R. Když se mi dostane chvíli času tak změrím příslušné proudy, aby bylo jednou konečně jasno i nevěřícím !!!!!!!!!!!!!!!! Ahoj


RE: RE: RE: RE: A co chlazení?
Datum: 14.06.2001, 14:58
Od: Chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

Je to presne naopak tj. 160W tlumene a 90W dalkove. U normalni zarovky H4 je to taky 60W tlumene a 55W dalkove.


RE: RE: RE: A co chlazení?
Datum: 14.06.2001, 14:38
Od: Z.H. <z.havrlik@post.cz>

160W Dálkové 90W tlumené /potkávací/


RE: RE: A co chlazení?
Datum: 12.06.2001, 18:44
Od: Colo <colo@pobox.sk>

No nie som si celkom isty ale 160/90W je 160W stretavacie a 90W dialkove takze z dialkovymi by sa to malo zohrievat menej ako so stretavacimi.


RE: K použití žárovek 160W
Datum: 12.06.2001, 17:22
Od: Zdeněk Havrlík <z.havrlik@volny.cz>

Já mám alternátor 42A, a stíhá mi to dobíjet. Pochybuji že podle tvého výpočtu jezdíš pouze v noci za deště a na křižovatkách kde pořát blikáš a stojíš na brzdě abys nejel moc rychle. V takovémto případě doporučuji raději cestu městskou hromadnou dopravou. Mebo ještě lépe zůstat doma na prdeli a říkat si že ušetřím za elektriku. Zdař.


RE: A co chlazení?
Datum: 12.06.2001, 17:13
Od: Zdeněk Havrlík <z.havrlik@volny.cz>

No já tam mám 160/90W oválné světlomety (škoda r.v.84), mám to už rok a půl a žádný problém s chlazením jsem nezaznamenal. Ja jasný že jenom vůl stojí s rosvícenýma dálkovýma světlama déle než 10 minut. A pak se diví. Co že se to stalo.


RE: Kde m8m ty žárovky sehnat?
Datum: 12.06.2001, 17:08
Od: Zdeněk Havrlík <z.havrlik@volny.cz>

V Praze Štůrova navím kolik je to bývalá mototechna.


RE: Na co příkon 130 W?
Datum: 12.06.2001, 17:07
Od: Zdeněk Havrlík <z.havrlik@seznam.cz>

A ještě tu o šípkový Růžence, prosím prosím.


RE: RE
Datum: 12.06.2001, 17:03
Od: Zdeněk Havrlík <z.havrlik@seznam.cz>

Žárovky 160W na seata nedoporučuji, kámoš si dal do cordoby 130 a kupoval nový světlomety, tamty popraskaly.


RE: TENTO PROBLEM ZNAM
Datum: 2.05.2001, 21:50
Od: D.Ditmar <d.ditmar@seznam.cz>

A proto mám ve Š 110R alternátor z Chrysler Voyager s parametry 14V/120A. S tímto výkonem mám napětí při 80A zátěže stále 14V. SUPER!!!!


RE
Datum: 25.03.2001, 21:39
Od: václav Bufka <Vaclav.BUFKA@worldonline.cz>

Půjdou ty žárovky i na SEAT TOLEDO r.v.1996?


RE: TENTO PROBLEM ZNAM
Datum: 22.01.2001, 11:09
Od: Highlander <jaroslav.horak@pregis.cz>

S cukáním při velkém zatížení světly zásadně neznám. Moje satřičká škoda120 (žádné WRC) měla vpředu kolem 550W a občas se stalo, že to škublo při zapnutí světel po delší době, ale jinak naprosto v pohodě. Jinak výměna žárovek je pěkná věc, ale při 160W jistě překračujete zákonem daný maximální světelný tok. Pokud to rozdělíte do více světlometů, můžete tvrdit, že je v provozu nepoužíváte. Další věc je vyhoření parabol. Já mám teď nové auto a svítí děsně blbě, protože předchozí majitelé stále svíli a paraboly jsou na půl vyhořelé. Kdyby používali 160W tak jsou asi shořelé celé. Jediné řešení je kapalinové chlazení vnějších stran parabol, ale jak to udělat, to se mě neptejte. Raději si kupte více světel. Já to řeším řadou světel na střeše. Ono taky jde o to, že víc světel svítí lépe, protože si můžete rozložit světelný tok do úhlů, které potřebujete. JBH


RE: A co chlazení?
Datum: 8.12.2000, 12:44
Od: Milan Novak <minos@atlas.cz>

V pripadech s nedostatecnym chlazenim by me napadal jen vetracek - napr takovy, jako je v PC na procesoru. Bylo by vsak nutne vymyslet, jak to udelat, aby bezel v cistem vzduchu a nenaprasi dovnitr na paraboly. Technicky by to bylo obtizne, ale pro ty kteri jsou ochotni menit alternator to mozna stoji za uvahu


OSRAM
Datum: 3.09.2000, 14:08
Od: Michal Teplý <spikem@volny.cz>

Typy zarovek H4 OSRAM: H4 55/60W - klasicka H4 H4 55/60W Blue - standartní svitivost zbarvena do modra (snazi se napodobit xenonove svetlo - velmi vzdalene) H4 55/60W Super - H4 se zvysenou svitivosti o 30% stejna technologie je pouzita u H7, specialnim plynem plnene (krypton) H4 55/60W ALS - tzv. celorocni (ALL SEASON) zbarvena do zluta z velke casti eliminuje zpetne odrazy pri mlze, silnem desti. H4 55/60W Super ALS - jako ALS, ale se zvysenou svitivosti o 30%. Ty pouzivam ja na oktavce. H4 85/100W - nehomologovana (pouze pro Rallye :-))), sviti bile maji dvojnasobne tepelne emise nez klasicka H4. Ve velkoobchode koupite vsechny druhy max do 150 Kc bez DPH. U CS se to pohybuje okolo 500 Kc. A v autopotrebach okolo 250 Kc.


Na co příkon 130 W?
Datum: 3.09.2000, 13:59
Od: Michal Teplý <spikem@volny.cz>

Vsem je jiste jasne, ze vetsi energeticky prikon znamena i vetsi tepelne emise. Ja jsem pred ctyrmi mesici narazil na zarovky H4, ktere maji spotrebu 55/60 W a svitivost 120W! Tzn. zadne zasahy do elektroinstalace a bezproblemove chlazeni a hlavne nejsou proti predpisum. Delaji se i 150W. Muzete si vybrat i barvu - ty 150 maji i modre zbarveni nerozpoznatelne od xenonovych reflektoru. Zatim pekne, ale asi (urcite) vsem se nebude libit cena: Kč 2000 za kus. Vyrobce PIAA. Ja je mam ve vsech sesti svetlech a sajni to nadherne, ale musite byt ohleduplni k protijedoucim vozidlum, protoze i kdyz jsou vsechny klopena, tak prece jenom tech 720W svetelneho vykonu oslnuje, takze pridavna kombinovana 4 svetla mam pres dodatecny vypinac (klopena) a dalkova se zapinaji spolecne s vestavenymi. Kdo bude chtit dam kontakt na primeho dovozce.


Kde m8m ty žárovky sehnat?
Datum: 25.08.2000, 19:38
Od: Stepan Drlik <stepand@volny.cz>

POradíte mi někdo, kde se tají takovéhle žárovky sehnat a jestli se dají přidělat i na Favorita 90? Podotýkám, že jsem z Brna . Díky moc za ochotu.


RE: A co chlazení?
Datum: 25.04.2000, 11:02
Od: Viktor Sosenka <macos@mbox.vol.cz>

CO CHLAZENI?! Kamarad je mel na Audine, jednoho dne prijel v noci ze sluzebni cesty a protoze bylo namrznuto tak jel s dalkovkama asi sedesatkou... Kdyz rano prisel k autu tak mel ve svetlech vypalene dve diry!!! Kupte si radsi jako ja od OSRAMu zarovky 100W ktere sviti o 30% vic nez standardni...


A co chlazení?
Datum: 18.04.2000, 22:24
Od: Radek <NO>

Nevím, ale zdá se mi, že výkonější žárovky není možné uchladit. Kolega měl ještě oválné světlomety a oba musel vyhodit. Obě se totiž zevnitř vypekly. Zdar (hlavně Škodě :-))) ).


Ještě jeden problem
Datum: 14.03.2000, 9:50
Od: Max <Max.svratka@seznam.cz>

Já měl "pouze" 130W žárovky a když jsem v zimě při -20 zapnul světla tak žárovky okamžitě praskly. Dávejte si na to pozor.


RE: RE: K použití žárovek 160W
Datum: 4.02.2000, 16:15
Od: Pavel Jelínek <yelen@seznam.cz>

Bezproblémové použití žárovek H4 90/100W musím jenom potvdit. Šajn je to vyhovující a když se člověk jenom necourá po městě, tak to i slušně nabíjí... Slyšel jsem o nějakých kryptonových H7 s výkonem kolem 50W, prý mají stejné uchycení i patici jako H4, a svítí lépe než H4 100W. Cenově je to asi "palba", ale možná by to stálo zato !! Neví o tom NĚKDO víc ??


RE: RE: K použití žárovek 160W
Datum: 3.02.2000, 14:17
Od: Chipmen <chipmen@panda.cz>

Upravy zcela jiste nejsou umerne prirustku svetla, tedy nevyplati se to. Ad problem s alternatorem, palubni napeti je 14V a me se realne pohybuje podle zatizeni 13,8-14,1, jinak do skodovek se davaly take alternatory 42 a 55A, ja mel ten 55 a ted pripravuju 90A, aby utahl vsechna elektricka zarizeni.


RE: K použití žárovek 160W
Datum: 13.01.2000, 13:11
Od: Kamil Horák <khorak@gmx.net>

Ke kalkulacím s alternátorem podotýkám, že uvedené proudy se týkají motoru ve vyšších otáčkách - na volnoběh tohle bude stejně svítit na akumulátor (a vybíjet ho)... Za rozumné maximum považuji H4 100/90W, to jde celkem bez úprav (pokud už je v autě relé). Za 4 roky jsem s nimi zatím upálil jeden konektor (půlměsíc). Když už někdo chce ještě větší šajn, bude lepší použít přídavná dálková světla, i H3 se dají koupit 100W. A někdy se ještě lepšího efektu dosáhne výměnou parabol...


K použití žárovek 160W
Datum: 11.01.2000, 9:30
Od: Milan Vrba <milan.vrba@skoda-auto.cz>

Ke čtyřem problémům s použitím žárovek 160 W bych přidal pátý a dost důležitý. Výkon alternátoru instalovaného ve voze. Počítej se mnou: 2x160W (př. žárovky)+2x5W(zadek)+cca 12W (osvětlení přístrojů,kontrolka) dá dohromady 342W. Při palubním napětí 13,6V je potřebný proud z alternátoru 25,2A. V případě nejběžnejšího alternátoru ve vozech 3 105/120/130 je výkon 37A. To toho na dobíjení a ostatní spotřebiče moc nezbude. To ještě neuvažuji, že spolu se světly můžou svítit brzdovky (21W+4W), můžou jít stěrače cca 200W a v okamžiku kdy při tomto ještě pustíte ukazatel směru... Tak nevím. Maslím, že výsledný světlený efekt není úměrný nutným úpravám. MV


TENTO PROBLEM ZNAM
Datum: 5.01.2000, 19:44
Od: Milan Ruzicka <elipet@seznam.cz>

Na tento problém jsem sám narazil, když jsem si sam dal do své Škody 120 WRC (bylo možno vydět letos v Mělniku) 6*100W toto se škodovce nelíbilo. Pokud svítí pouze 2 základní světlomety, je vše v naprostém pořádku. Jestliže se však rozsvítí i zbylých 400W, škodovka se hned začne cukat. Okamžitě spadne dobíjení ze svých 14V na hranici, která se už škodověnce nelíbí a jestliže se do toho všeho zapne ještě větrák, jsme rázem na 10V a to už musíte sami uznat, není doopravdy nic dobrého pro vašeho miláčka. O tom jak se na takový oběr tváří kebely je myslím škoda mluvit. To je zatím vše na toto téma, ale chystá se stránka RD-Tuning a MA-RU tuning, kde bude možno všechny tyto a jiné problémy vyřešit, dále zde bude zbytek výtvorů firmy RD-Tuning a MA-RU Tuning. Rád vás všechny uvítám na své stránce. Zatím dík a u mě ahoj.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení