ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Jednoduchý imobilizér
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Jednoduchý imobilizér

Jednoduchšie
Datum: 9.08.2008, 0:28
Od: Kamoš <aaa@bbb>

Stači dť prepinač pod prístrojovku, ktorý bude prepínať kábel od spínačky buď na cievku, alebo na klaksón.


Vylepšení...
Datum: 18.07.2003, 14:57
Od: Michal <mrad@centrum.cz>

Mám takovej nápad pro auta s motorem vzadu: koupit druhej klakson (nebo na sehnat na vrakárně) a namontovat do motoru poblíž zapalovací cívky --> ukostří se to při přišroubování a pak stačí jen přehodit kablík od cívky ke klaksonu... Na kolik to může vyjít? Má to výhodu, že nepřijdete o přední klakson, ten bude fungovat pořád. Místo klaksonu můžete dát libovolnou houkačku (i hlasitější).


Styďte se!
Datum: 9.04.2002, 18:20
Od: Tomáš Černý <cerny_tomas@seznam.cz>
WWW: http://nemam

Aby se clovek bal, vubec s nejakym napadem prijit, meli byste se stydet. Tomáš Černý


RE: Autor
Datum: 20.02.2000, 22:42
Od: ferbs <rudolf.ferbs@iol.cz>

Jestli protahuješ jeden kabel od motoru ke klaksonu u 120 cely odpoledne tak si muzes říkat velký amatér.V době kdy přicházeli do povinnosti zadní mlhovky tak jsem jeden kabel protahoval max. 10minut.Bylo to tedy jen od motoru k přístrojové desce,ale ten zbývající metr může trvat tak max 5min. ato budu mít jednu ruku v kapse.Těch mlhovek nevím kolik jsem přesně udělal ale určitě něco přes třicet. ferbs


Autor
Datum: 20.02.2000, 21:32
Od: JarosF <jarosf@post.cz>

Pokusím se zdůraznit slovo jednoduchý. Nejde o padesát centimetrů kabelu nebo o tři metry. Pokud někomu připadá jednoduché "vykuchat půl auta (sedačky, koberec ...) pro natažení jednoho kabelu nic mu samozřejmě nebrání. Zabere mu to akorát jedno odpoledne a potřebuje základní nářadí. V případě motoru v předu to montuji kdekoliv na ulici s holýma rukama a oblečen v saku (to je podle mne jednoduché).


JDE TO!
Datum: 18.02.2000, 13:14
Od: Pivson <j.bond007@seznam.cz>

Do klasický Škůdky to jde bez problémů,akorát musíš mít ten dlouhej drát.A je pěkná pakárna protahovat ten drát přes celý auto!


RE: RE: Proc?
Datum: 16.02.2000, 10:47
Od: Forejt <honza@kolin.cz>

Asi sem hloupej, ale nerozumim tomu... Prece kdyz muzu neco pospojovat vepredu, proc by to neslo, i kdyz je motor vzadu a klakson vepredu? Prece delka kabelu na to nemuze mit vliv.... Fakt to nechapu...


RE: Proc?
Datum: 15.02.2000, 21:40
Od: fojt <fojt@email.cz>

No asi proto ze je to za pet korun ceskych, kdyby to bylo aspon za dvacet korun tak si misto 50cm kabliku koupis 3m a mas to i pro motor vzadu.


Proc?
Datum: 15.02.2000, 13:23
Od: Forejt <honza@kolin.cz>

Proc se to da pouzit pouze pro vozidla s motorem vpredu??? Ja to nechapu.... Vysvetlete mi to, prosim, nekdo. Dik.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení