ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Škoda 120 S Rallye
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Škoda 120 S Rallye

RE: RE: Oprava drobnych chyb
Datum: 5.03.2006, 14:37
Od: Marek Imlauf <marquee@atlas.cz>

presně tak, krom toho 120S původně nevznikla pro závodní účely, ale na zakázku tehdejší Veřejné Bezpečnosti.


RE: Oprava drobnych chyb
Datum: 24.05.2000, 2:33
Od: ladis <shocklee@post.cz>

autor má pravdu s karburátorem Jikov DDSR 32. Ten byl skutečně montován do tohoto automobilu z počátku výroby. To sem si nevymyslel je ve Světě motorů ze 7O. let. Článek o tomto automobilu mam doma spolu s fotografií.


Oprava drobnych chyb
Datum: 27.03.2000, 14:26
Od: Jan Truksa <pasr.podoli@post.cz>

Myslím si, že autor yde spletl historii více tzpů dohramady. Pokud já vím po náběhu výroby modelu 100/110 byla 1. soutěžním automobilem 110 L Ralley, následovala 120 S a teprve dalším vývojovým typem byla 120 S Ralley. O montáži karburátoru Jikov také nic nevím. Pokud vím přímo z fabriky se montovaly Webery a žádná silniční verze neexistovala. Automobily se prodávaly pouze svazarmovským klubům a výkonostním jezdcům. Mám doma Svět motorů z roku 1975, kde byl uveřejněn rozsáhlý test tohoto automobilu. Jestli budu mít dostatek času, tak jej přepíšu a uveřejním.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení