ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Brzdové ústrojí
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Brzdové ústrojí

Posilovač brzd
Datum: 25.04.2006, 17:06
Od: Michal B. <Michaelius@seznam.cz>

Prosim vás můžete mi poradit,když teče brzdovka u škody 120 na posilovači,jestli se tam dá těsnění a jaký a kde ho seženu? Jak je v kufru u 120 posilovač tak mezi tím bubnem a tou trupkou,tam to teče.Je tam taková drážka na tom posilavacím bubnu tou to všechno začalo.Poradíte mi prosím?


Reeee
Datum: 30.03.2006, 21:41
Od: tomino <tomino6@azet.sk>

Hmmm tak mz povedzte ako sa to da dať na 100:100 a ja to spravim.Mám ešte jeden problem, menil som valčeki v strmenoch a slabo my brzdia predne prydi neviem čím to je neviete mz niekto poradiť?


RE: ovzdušnění
Datum: 28.03.2006, 10:59
Od: Garbinus <garbinus@seznam.cz>

Prosím poraďte, mám stejný problém...


ovzdušnění
Datum: 7.12.2005, 9:38
Od: Lojt <lojty@email.cz>

Pánové nevíte někdo jak se ovzdušňuje š 130 (hlavně ty 4-písty) Já jsem to ovzdušňoval a pořád to není ono


RE: RE: Prosim poradte my
Datum: 21.10.2005, 20:27
Od: Tom <supertom@pobox.sk>

Souhlas,100:100 by bylo optimalni :-)))


RE: Prosim poradte my
Datum: 11.09.2005, 12:15
Od: chroust <chroust@email.cz>

Proč si to rovnou nepoštelovat na 100:100 - to by brzdilo ještě líp :o)))


Prosim poradte my
Datum: 22.08.2005, 11:00
Od: tomino <Tomino6@azet.sk>

Ahotje škodovkari potrebujem poradiť aj mne tečie hmmm trochu okolo tých hadičiek ale neviem ako to spraviť furt ich mám vlhke tu textilu na hadičke a ešte mneviem či my tečie brzdový valec(hlavný)lebo vždicky na posilovači najdem v tej komorke brzdovku hmm a neviem ani ako nastaviť posilovač.Ako by sa dalo z 60:40 zvečšiť na 70:60 lebo jazdim s mojou škodovkou rychlejšie a ten učinok my nestačí.Mám škodu 120L z roku 1977 a brzdový valec(hlavný) priemer 19 poradte my.diky za radu škodaovkam zdar


RE: RE: hadička mezi nádržku a hlavní brzdový válec
Datum: 22.12.2004, 10:53
Od: Luky <lukyho@tiscali.cz>

To bohužel taky teče. Sériovou to občas víceméně udrží, ale Castrol Racing nebo něco takovýho ne


RE: hadička mezi nádržku a hlavní brzdový válec
Datum: 10.12.2004, 11:50
Od: kachnis <green.devil@seznam.cz>
WWW: www.greendevil.wz.cz

V kazdy mototechne tu hadicku koupis.nevim jesli je to ted 6 mm nebo 7mm, ale ja koupil tu o 1 mm mensi,nasadil sem ji, utah motexpaskou a je to v pohode..dulezita je ta motexpaska, aby to pekne utahla po celym obvodu..jo ta hadice je gumova s textilnim opredenim(jako k posilovaci brzd od saciho)


RE: hadička mezi nádržku a hlavní brzdový válec
Datum: 10.12.2004, 11:49
Od: kachnis <green.devil@seznam.cz>
WWW: www.greendevil.wz.cz

V kazdy mototechne tu hadicku koupis.nevim jesli je to ted 6 mm nebo 7mm, ale ja koupil tu o 1 mm mensi,nasadil sem ji, utah motexpaskou a je to v pohode..dulezita je ta motexpaska, aby to pekne utahla po celym obvodu..jo ta hadice je gumova s textilnim opredenim(jako k posilovaci brzd od saciho)


RE: hadička mezi nádržku a hlavní brzdový válec
Datum: 10.12.2004, 11:49
Od: kachnis <green.devil@seznam.cz>
WWW: www.greendevil.wz.cz

V kazdy mototechne tu hadicku koupis.nevim jesli je to ted 6 mm nebo 7mm, ale ja koupil tu o 1 mm mensi,nasadil sem ji, utah motexpaskou a je to v pohode..dulezita je ta motexpaska, aby to pekne utahla po celym obvodu..jo ta hadice je gumova s textilnim opredenim(jako k posilovaci brzd od saciho)


hadička mezi nádržku a hlavní brzdový válec
Datum: 5.11.2004, 13:22
Od: Luky <lukyho@tiscali.cz>

Poradí někdo jako hadičku dát mezi nádržku a hlavní brzdový válec aby udržela kapalinu a neprolínala? Už jsme zkoušeli snad všechno a pořád to teče. Existuje třeba nějaá zahraniční? Název? Výrobce?


RE: RE: hlavní pumpa
Datum: 20.10.2002, 3:53
Od: Peter <p9954@zoznam.sk>

Podstatne su dlzky tyciek vo valci ktore delia valec v pomere 40:60 alebo 50:50. Ak je vsetko dobre, tych 40% uplne staci. Takze maximum co mozes urobit pre pokoj na dusi je prehodit tie tycky ale nieje to podstatne. 40:60 maju asi vsetky typy okrem garde a rapida. Problem by sa mohol prejavit az pri vycerpani objemu komory (mensej) ked by este nenastal plny brzdny ucinok. Ale prax je taka ze to nevadi.


Obložení do čtyřpístu z T613
Datum: 5.10.2002, 20:54
Od: Tatra <tatra77@post.cz>

Je to sice hodně dražší řešení, ale Ferodo ze zadních třmenů Tatry 613 dát do Rapida, tak to jde poznat, hlavně na životnosti.


RE: hlavní pumpa
Datum: 23.05.2002, 13:58
Od: Igor Marko <igor.ma@pobox.sk>

Ja som to prave spravil,mam S120 r.v:1980 a kupil som si na vrakaci celu konzolu i s posilovacom,vymenil som to a funguje /relativne/. Co mi hrozi vymenou a ako by sa to dalo spravit, aby to bolo OK? Dakujem za radu.


hlavní pumpa
Datum: 21.02.2000, 13:04
Od: mára <rs-system>

mažná by neškodilo upozornit, že hlavní válec model 83 a dál není záměnný se starším provedením, protože má jinný poměr pro přední a zadní okruh



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení