ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Jednoduchý Imobilizér II.
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Jednoduchý Imobilizér II.

dotaz
Datum: 12.09.2012, 21:06
Od: lukas <ronner.lukas@seznam.cz>

prosím přesnej návod na to chci to dát na vypínač ale když to udelam tak to nemužu nastartovat ani když to zapnu prosím pomoc


Imobilizer
Datum: 6.02.2008, 22:16
Od: stepanoplustil <generalismo666@seznam.cz>

Ono staci docela dobre, kdyz u staryho auta odsroubujete jeden pol u autobaterky, sice to pak muze corku napadnout, ale aspon neco :-)


RE: RE: skuste to
Datum: 17.06.2003, 21:20
Od: Zdeněk Dvořák <zdenek.dvorak@atlas.cz>

No když už si něco vezmu domů tak teda kabely od svíček i s hlavou rozdělovače. :))))


Nestastne
Datum: 6.04.2003, 17:40
Od: Kachnis <VOLEAHOJSEZNAM.CZ>

Řeseni zabezpeceni tim, ze se uzemni civka vidim jako silnoproudar nestastnym,nebot civka je stavena na proud prerusovany,pri kterem se proud civkou omezuje jeji reaktanci,ktera se vsak pri plnem pripojeni neuplatni a prochazi ji obrovsky proud,ktery ji muze znicit.Ja osobne sem vyuzill napajeni volnobezne trysky na karburatoru. 1. Odpoji se puvodni napajeni civky,nastavi se vodic a pripoji se na karburator. 2.Zeleny drat od karburatoru se pripoji na napajeni civky(u el.zapalovani i na + od elektroniky) a vpredu se na vyvodu od Po 2 prerusi a vlozi spinac. Vyhoda: odpojeni civky od napeti Nevyhoda:nejistena civka trysky karburatoru(pokud nechci tahat navic drat od Po 2.


RE: tajny vypinac
Datum: 31.12.2002, 15:15
Od: granko <granko@bigfoot.com>

hmmm, ja som tam mal tiez kedysi taky vynalez (Forman), ale zacali sa diat divne veci, vypadavalo to za jazdy, vzdy len na chvilu (trhlo to autom, otackomer zamaval), potom to zacalo vypadavat na dlhsie (skapalo to, ale vzdy sa dalo nastartovat). Jazdim na plyn a ked mi to raz roztrhlo vyfuk tak som sa nastval a zrusil som to. Potom som tam dal normalny jablotron alarm, ale blblo to dalej. Teraz to obcas otravuje aj ked tam nie je nic zapojene a dost ma to stve, neviem, kde je problem. Keby to ostalo aspon raz poriadne stat, ale takto to neviem diagnostikovat, vzdy sa to po chvilke rozbehne. Vycistil som vsetky kontakty, rozobral, co sa dalo, ale stale neviem, kde je problem....


RE: skuste to
Datum: 11.11.2002, 2:31
Od: impact <impact@mail.cz>

v nouzi pomuze vzit si sebou domu rele palivoveho cerpadla... ne moc elegantni, ale ucinne reseni...


tajny vypinac
Datum: 14.07.2000, 12:21
Od: driver <driver@volny.cz>
WWW: http://volny.cz/driver

Mel jsem tohle udelany u S120 a diky tomu mi ji neukradli. Udelal jsem si to i na Favorita,funguje to taky, ale pozor nesmite nechat zapnuty zapalovani delsi dobu spolecne se zapnutym tajnym vypinacem. Ja to omylem udelal a explodovala me civka a hodinu jsem potom cistil vnitrek motorovyho prostoru od toho humusu z civky.


Aj s el. zapalovanim to ide.
Datum: 29.02.2000, 15:27
Od: Marek <ppaenom@ppaenom.sk>

Nazdar. Celkom dobry napad s tou cievkou. Ale pises ze pri el. zapalovani je problem. Aky? Jednoducho prerus kablik ktorým sa pripaja kostra na el. zapalovanie a zarad tam vypinac. Ak sa niekto pokusa startovat a vypinac je rozpojeny tak jednoducho motor toci ale iskru el. zap. nedava takze moze startovat aj do vianoc. Pozn. zalezi od baterky :)) Inak kotrolky svietia aj vsetko ostatne.


RE: skuste to
Datum: 27.02.2000, 14:26
Od: Jarosf <jarosf@post.cz>

Pokud máte starší auto s palivovým čerpadlem na motoru s mechanickým pohonem, stačí přidat elektromagnetický ventil na benzínové potrubí (prodává např firma Jablotron, www.jablotron.cz). Nevíhodou odpojování benzínu je skutečnost že auto většinou nastartuje a kus popojede na benzín v plovákové komoře.


Ale pozor!
Datum: 24.02.2000, 13:12
Od: Pavel <1101@seznam.cz>

Ten nápad s uzemněním indukční cívky je fakt dobrý. Já kdysi u našeho staršího žigula udělal něco podobného. Vedl jsem kabely od obou kontaktů na indukční cívce a přes tajný spínač nad pedály jsem při odstavení vozu cívku zkratoval. Kontrolky svítily, startér se točil, ale svíčky nejiskřily. Ale pozor, musí se použít kvalitní dráty. Já použil dvoulinku od stolní lampičky a jednou při jízdě po dálnici začal motor škubat. Než jsem přišel na to, že se pomalu propálila izolace drátů a dráty se zapékají do sebe, a tudíž se imobilizér pomalu zapojuje za jízdy, tak jsem zničil silentbloky na kardance Takže pozor!


skuste to
Datum: 22.02.2000, 15:47
Od: Jacky <jacky@centrum.cz>

Vy co vlastníte favorita novějšího data s palivovým čerpadlem můžete udělat jednoduchou věc ani to moc nestojí místo rozpojení kontaktu na cívce nebo na přívodu od zapalování můžete tyto návody použít na palivové čerpadlo, auto se jeví jako zcela v pořádku startér se točí nedochází k nasání paliva tudíž se neničí ani katalizátor.. Já sám mám Fa karburátor a LPG a jednoduše jsem odpojil přívod paliva tajným přepínačem elektromagnetického ventilu,na klakson bylo to rychlé a levné a chvíli trvá než se na to příjde.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení