ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Přetěsnění motoru
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Přetěsnění motoru

RE: RE: No problem
Datum: 25.04.2013, 21:03
Od: otrava <xsys@seznam.cz>
WWW: http://lepidla-loctite.cz/

No jasně, na gumové těsnění použiješ lepidlo http://proprumysl.cz/loctite-5910-80-ml-cerny/ je to v podstatě náhrada produktu uvedeného v článku, protože to se již nedělá. No a celé to smontýruješ. Pár hodin počkáš a už ti nic neukápne. Let´s GO!


RE: No problem
Datum: 15.01.2009, 16:48
Od: lubo <lubomirfialek@gmail.com>

Mozem sa opytat?Ak chapem spravne tak teda na utesnenie olejovej vane mozem pouzit gumove tesnenie, na ktore nanesiem este aj tmel?Jeda dam tam jedno aj druhe?Dakujem za odpoved!!!!


RE: RE: RE: Pretesnenie prevodovky
Datum: 11.04.2007, 23:48
Od: Pavel <frgal@post.cz>

Dnes už prezentovaný výrobek k dostání asi nebude, zkoumal jsem na http://www.loctite.as , bude ho třeba nejspíš nahradit


RE: RE: Pretesnenie prevodovky
Datum: 18.04.2004, 18:30
Od: Ivan <ic.ivan@seznam.cz>

Co způsobí větší hlučnost převodovky, je potřeba opravdu něco vymezit na převodovce pokud ji jen rozeberu přetěsním a zase složím?


RE: RE: RE: RE: RE: Pretesnenie prevodovky
Datum: 24.08.2003, 13:18
Od: Goodji <flast@inmail.sk>

S tímhle bych si dovolil nesouhlasit: "víko vahadel vantilů z Favorita je bez úprav záměnný do škody 100-130". Víko vahadel z Favorita pasuje pouze na hliníkové hlavy. Pokud jsi měl na mysli boční víko rozvodových tyček, tak to je záměnné od Š1000MB vejš. K únikům oleje pod AC pumpou: Olej většinou neteče pod těsněním, ale kolem čepu. Většinou nepomůže ani výměna "O" kroužků. Odstranit se to dá epoxidovým lepidlem s kamenným, nebo kovovým plnidlem. Konce čepu a okolí se odmastí a samotný čep se potře silikonovým olejem aby se k priskyřici nepřilepil. Pak se oba konce čepu překryjí priskyřicí a nechají ztuhnout. Po této opravě se olej pod AC pumpou zaručeně neobjeví.


RE: RE: RE: RE: Pretesnenie prevodovky
Datum: 8.02.2003, 19:43
Od: Pavel Husák <pavlas1@seznam.cz>

Z výroby se na utěsnění převodovky používal Hermetik. V domacích podmínkách je silikonovej tmel ještě lepší a jejště jsem neviděl, že by díky tomu byly v převodovce (Š120) nejaký větší vůle. Hlavní je správně vrátit všechny vymezovací podložky do příložek pod poloosama. V článku o přetěsnění motoru by ještě stálo za zmínku, že víko vahadel vantilů z Favorita je bez úprav záměnný do škody 100-130. Akorát tam musí být palivový čerpadlo s tlusčí podložkou.


RE: RE: RE: Pretesnenie prevodovky
Datum: 24.07.2001, 14:10
Od: Chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

Ale i puvodni prevodovka ve fabrice byla tesnena nejakym podobnym tmelem, takze ten rozdil bude minimalni, pokud se puvodni tesneni dobre odstrani.


RE: RE: Pretesnenie prevodovky
Datum: 24.07.2001, 10:16
Od: Pavel <bp_motor@yahoo.com>

Dakujem za rychlu odpoved, vola diferencialu je len jedna z veci, mal som na mysli skor volu ozubenych sukoli v prevodovke - podla mna nanesenim tmelu sa tato vola porusi a pokial viem neda sa nastavovat. Dalej vo vylisku prevodovky su priamo vyfrezovane panvy lozisk hriadelov, po naneseni tmelu budu mat loziska vacsiu volu, co asi sposobi vacsiu hlucnost prevodovky.


RE: Pretesnenie prevodovky
Datum: 24.07.2001, 6:24
Od: Chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

Kazde rozebrani prevodovky = automaticky znovu vymezit vule na diferencialu, takze i pri pretesneni tmelem je nutno, nebo spise zahodno znovu vymezit vule.


Pretesnenie prevodovky
Datum: 23.07.2001, 9:44
Od: Pavel <bp_motor@yahoo.com>

Chcel by som sa opýtať autora článku na skúsenost s utesnením prevodovky. Pokiaľ viem z výroby sa do prevodovky tesnenie nedávalo z dôvodu presného vymedzovania vôle ozubení a ložísk. Ak tam teraz dám tmel, tak vymedzenie vôle sa poruší minimálne tak o 0.1mm. Nepovedie to k zvýšeniu hlučnosti alebo zníženiu životnosti prevodovky?


RE: AC pumpa
Datum: 19.07.2001, 11:19
Od: duski <ne@mam>

Tiez mam taku AC pumpu robil som to 3x a aj tak to tece naposledy som tam menil aj tesniace "O" kruzky na packe rucneho podavania, ale bezvysledne. Podotykam ze som tam daval aj tesniaci tmel "cerveny silikon". Najprv som to dotiahol jemnejsie aby som neposkodil tu plastovu podlozku a ked to tieklo tak som to pritahol, ale az tak ze mi praskla. Skratka nech robim co chcem TECE A TECE !!! Najlepsie bude asi vymenit spodnu cast za trojskrutkovu.


AC pumpa
Datum: 25.06.2001, 16:12
Od: Igor Marko <igor.ma@pobox.sk>

Zdravim vas, mam problem. Na S120 mam AC pumpu, ktora drzi na dvoch skrutkach k motoru a stale tecie. Skusal som to spravit, no je to este horsie. Da sa vobec utesnit, alebo si mam zhanat troj skrutkovu?


Přetěsnění
Datum: 13.03.2001, 9:05
Od: Jirka <jile@post.cz>

Já jsem běžně na přetěsnění používal obyčejný Chemoprén, pokud se styčné plochy dosucha otřely, ne odmašťovaly, to by se to přilepilo, tak s únikem nebyly žádné problémy. Jediná nevýhoda byla v zimě, kdy se na motoru tvořila vrstva soli a ta dává bloku motoru docela zabrat, naštěstí jenom vzhledově, když není chráněn vrstvou mastnoty:-). Ale jediné místo, kde se mastnota usazuje, je vodní pumpa, kde ve spodní části je otvor pro odvod přebytečného maziva a když se motor ohřeje, tak tam přece jenom po troškách k únikúm dochází. Máte někdo zkušenost, jak si s tím poradit?


Pretesneni
Datum: 16.08.2000, 6:59
Od: Honza <jan.hrusa@atlas.cz>

Mam pres rok a pul Skodu 130 a snazil jsem se pretesnit motor a prevodovku. Po nekolika pokusech sem to vzdal protoze to by znamenalo to cely rozebrat a zase slozit. To radsi oberuju to deci za mesic nez abych rozhazel celej motor a prevodovku po dilne!! KAZDA SKODOVKA JE OLEJNICKA!!!! Jeste jsem nevidel skodovku ktera mala uplne suchy motor!!! Verim ze takovy sou a tem patri pocta!!!!! Jedna mala rada. Pokud vam olej tece tak nikdy nemyjte motor ze spoda!!!!! Unik oleje se o dost zvysi!!!!! Ta spina to taky docela drzi!!!!! Sileny, ale pravdivy!! Ahoj Honza


Prosba o info
Datum: 29.03.2000, 22:39
Od: Karel Mareš <cahir@atlas.cz>
WWW: zatim nevlastnim

Ahoj lidi, mam takovej "malej" problem - louzicka oleje pod autem - jedna se o favorit z roku 1990; zatim jsem na to nekoukal zespoda, ale tece to: kdyz stojim pred autem, tak dole na motoru je cistic oleje a vlevo vedle a pod je misto, kde to "asi" tece - jestli nekoho napadne, co by to mohlo byt, prosim odpovezte na muj mail - v souc. dobe je moje inet pripojeni na rychlosti 14,4 :-(( Diky Karel Mares


No problem
Datum: 20.03.2000, 18:31
Od: Martin Rolny <www.martin.rolny@email.cz>

Jsem majitelem jiz treti skodovky - nyni Favorit. Na vsech neco teklo a snad na kazde vana. No delal jsem si vsechno sam a v pohode. Pouzival jsem pravdepodobne podobny pripravek, ale od firmy SOUDAL. Chtel jsem jen upozornit, ze se mi stalo, ze ten muj "sajrajt" rozpoustel korkove tesneni, takze kdyby to nekdo chtel zkusit tak doporucuju tesneni na vanu novejsi - gumovy, stejne se mi zda mnohem lepsi.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení