ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Technický popis Škoda Favorit
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Technický popis Škoda Favorit

RE: RE: RE: motory.....
Datum: 29.11.2014, 23:30
Od: petr bilek <bildamann@seznam.cz>

čím nesmyslnější tuning tím rychleji jde motor do haje.stejne jako tankovat u cerpacek ono.jednou to stačilo,motor mi hodně nadaval


starter
Datum: 29.11.2014, 23:21
Od: petr bilek <bildamann@seznam.cz>

dobrý den shánim nakres starteru do skody forman r.v.93. Zaroven bych chtěl nabídnout funkční originální klimatizaci do skody forman.cena dohodou.jen pro automobilové fandy:) díky krásnej den


RE: RE: motory.....
Datum: 31.01.2001, 6:46
Od: Bleys <Dworkinn@centrum.cz>

Takze jsem zapomnel dodat jeste neco. Pokud budes chtit zvetsit vykon sveho motoru tak muzes samozdrejme delat urcite upravy na hlave motoru, ale moc bychh ti to nedoporucoval. Hlavne snizovani hlavy je zbytecne, protoze akorat ten motor vic trpi. Je lepsi dat tam ostrejsi vacku. Ktera teda taky zatezuje motor, ale cco bych mohl doporucit nechat si probrat hlavu u ventilu, kde ti zvetsi sice trosku kompresni pomer, ale potom si sezen ojnice s vyssim zdvihem a pak to bude za to stat spolu s ostrou vackou! Jinak pokud ses dobrodruh tak si kup motor na vrakovisti nebo z nejaky bouracku, ale je to risk. Je lepsi ho mit uidelanej!


RE: RE: motory.....
Datum: 26.01.2001, 12:50
Od: Blyes <jan.hrusa@atlas.cz>

Pokud mas 135 tak tam je zapotrebi jine pisty( ktere nemaji vybrani.135 ma v pistu vybrani a proot ma kompresni pomer 8.8:1 . 136 ma rovne pisty(bez vybrani) Nemam u sebe podklady takze je mozne ze se mylim. Vacka je pro oba motory stejna. Ovsem pro 136B je jina vacka, pisty z 136 a jinak lze pouzit vse ze 135. Je nutne aby tam byli pisty bez vybrani!!!!. Ted neco o cenach. Momentalne delam generalku motoru a ceny ktere zde uvedy mi byli sdeleny v obchodech. Je samozdrejme mozne, ze nekde muzou byt drazsi a nekde levnejsi. Takze tim ze se vlozky nedaji brousit tak je nutne je kouppit jako sadu tzn. Valec, pist, pistni krouzky, pistni cep a loziska(saly). Tato sada vychazi od 2500 do 4950kc. Problem je s vackou. Ovsem existuji firmy, ktere se zabivaji vyrobou vacek. Kontakt u sebe bohuzel nemam. Kdyz budes mit velky ststi tak sezenes vacku z 50kW. Velka nahoda. Samozdrejme musis pocitat nove tesneni(max 300kc), olej(zalezi na co motor jezdil driv), olej. filtr(100kc). Pri tehle prilezitosti je dobre prohlednout ventily a popripade zabrousit brusnou pastou. Dale nove tesnici gufera na ventilech( jenom pro jistotu)cca 100kc. Prace to neni zase tak slozita. Ovsem pokud muzu poradit nechal bych tuto vymenu az na leto, protoze musis vypustit vodu i olej a tim ze ted tam mas 100% Fridex a abys ho nevylil. Je to skoda. I kdyz ho zachytis do nejake nadoby stejne se tam dostane nejake necistoty, ktere potom se z toho spatne dostavaj. Doporucil bych jeste po vymene a pred nalitim destilky do motoru pouzit utesnovac, ktery stoji kolem 150kc. Zamezuje prolinani vody kolem spon a hadic. Dost to pomuze!!-)) Mam motor ze 130 po GO (30 000km) a zenovaci hlavy po 10 000km. Tento motor bude na prodej. Cena 4500. Dohoda jista. Samozdrejme ze s papirama. Moznost prihlaseni.


RE: motory.....
Datum: 21.05.2000, 10:47
Od: Jan Mucek <Jan_Mucek@post.cz>

Chtel bych se Vas zeptat: Mam favorita r. v. 93, karburator 43kW. Chtel bych uskutecnit prestavbu na 50kW. Muzete mi prosim napsat, co vsechno bych musel udelat a zhruba kolik by to stalo. Dekuji s pozdravem Honza


RE: motory.....
Datum: 24.03.2000, 9:27
Od: sotek <agrafik@atlas.cz>

Jo chybicka se vloudila a to u motoru typu 135E. Je to motor osazeny elektronicky rizenym karburatorem Pierburg Ekotronik s ridici jednotkou Bosch a jeho soucasti je RIZENY katalyzator. (Karburator je trosku odlisny od 2E3.)Soucasti systemu jsou snimace teploty chlad. kapaliny, saciho potrubi, otacek, poloha skrtici klapky a lambda sonda. Vykon motoru je 40kW a t.m. 90nm. Spotreba stejna jako motor 135B. Dobra vec je, ze system v pripade poruchy informuje ridice kontrolkou na palub. desce. Je to ta kontrolka s obrazkem skrtici klapky. Nechapu proc to pozdeji nezavedli i u BMM.


motory.....
Datum: 23.03.2000, 15:54
Od: vici <vici@centrum.cz>

Dovolim si uvest nekolik upresneni tykajicich se motoru pouzitych ve vozech Favorit. Je treba vedet, ze v dusledku existuji dve zakladni verze motoru pro Favo: - 135 - motor s kompresi 8,8:1, s vybranim (deflektorem) v pistech, s karburatorem je jeho vykon 43kW/5000,s nerizenym katem dodanym navic je to o 1kW min, dale motor 135E s elektronicky rizenym karbecem a nerizenym katem - auta na vyvoz- 42kW/5000. Dale motor 135B se vstrikovanim BMM - 40kW/5000. Minimalni oktanove cislo paliva 91. - 136 - kompres 9,6:1, rovne pisty, s karbecem ma 46kW/5000 - 136X - jako 136 ale novejsi,ma jinou vacku a 50kW/5500 - 136B - s BMM a ma 50kW Min. oktanove c. paliva pro 136 je 95 (protoze ma vyssi kopres. pomer). Takze takto ve zkratce, pisu to narychlo a z pameti, takze chybicka se mohla vloudit - je to jen pro prehled...



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení