ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Favorit
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Favorit

RE: Ecotronic
Datum: 7.07.2012, 9:15
Od: Luk <hlivacbr@seznam.cz>

Zdravím,taky jsem byl majitelem tohodle zázraku,taky jsem to předělal na karburátor protože ecotronic někdy chcípal když měly otáčky klesnout na volnoběh,jak se později po dluhém laborování ukázal bylo to tím,že ta horní klapka co pořád drnčela se při klesání otáček zavřela a motor chcípnul.Tak jsem dal na stěnu komory plíšek aby se ta klapka nezavřela a bylo po chcípání.Někde to mám vyfocené.Ale než jem tohle zjistil tak jsem to předělal na karburátor,a při další stk mě vyhodili z emisí.Po předělání spátky na ecotronic a odstranění toho chcípání fazol prošel i na emisích a hlavně už nechcípal.


RE: Ecotronic
Datum: 16.07.2010, 12:46
Od: Radek Kichner <Radeka20@email.cz>

zdravim, rad bych vedel jestli vubec jde predelat ecotronic na obyc karbec a jestli jsou tam nejake problemy krome stk,to je mi jedno protoze to mam odhlaseny predem dik.. k vasemu dotazu osobne si myslim ze by s tim problem byt nemusel,ale urcite zalezi na koho tam zrovna narazite.......


RE: El, schéma na favorita 94
Datum: 1.12.2009, 18:39
Od: Patrik Caha <Cahik7@seznam.cz>

ahoj prosím tě už se ti někdo ozval na to schéma o tom favoritu 1994? já zháním úplně totéž akorát že měním kamarádovi motor z karburátoru na vsttřikování a mám tam nějaké neschody... nebo kdybys věděl jak by to šlo i bez schématu??? díky


Ecotronic
Datum: 18.07.2006, 8:37
Od: Martin <martantoman@seznam.cz>

Vlastním Formana s karburátorem Ecotronic a jelikož mám v poslední době problémy s otáčkama, atd... tak zvažuji přestavbu na klasický karburátor. Jak je to s emisema? Co STK? Změny v TP? Poraďte. Díky


El. řízený karburátor
Datum: 9.07.2006, 19:26
Od: Dement <drazi@centrum.cz>

Zdravím, bohužel mám dva roky Favorita s karburatorem Ecotronic, bohhužel ted se mi naskytla vada v držení otáčkách. Auto je přestavený na pohon LPG a při volnoběhu to udržuje při jízdě otáčky na 2000. K tomu abych docílil srovnání otáček musím brzdit při zařazené rychlosti, pak auto trošičku škubne a už se otacky srovnají, to samé se děje při jízdě na benzínm, nevíte čím to? Jak nakladné je přestavit na normální karburátor? predem díky za odp.


RE: 136/136x
Datum: 27.06.2006, 10:26
Od: lubos okrouhly <okrrouhlyl@seznam.cz>

jkednoduse podle roku vyroby bud byly se vstrikovanim ty meli tech 50 a nebo skarburatorem 46 pokud ty favority nebyly predelavanz se vzstrikovani na karburator ty 50kw to jsou ty stech poslednich typu


RE: RE: diagnostický přístroj T1 pro favorit135E
Datum: 18.03.2006, 13:08
Od: hugito <maloch.petr@seznam.cz>

je to signalizace sjetého brzdového obložení, ale divím se že ti to svítí protože favority to nemaj vůbec zapojený


RE: diagnostický přístroj T1 pro favorit135E
Datum: 2.02.2006, 18:14
Od: marek fictum <marekfictum@seznnam.cz>

Co to je na přístrojoví desce u škoda favorit 136LS kolečko a po obouch stranách vlnky,je to vedle mazání a baterie. Občas a pri startování to svítí.Díky za odpověď. Marek Fictum Vrchlabí.


diagnostický přístroj T1 pro favorit135E
Datum: 8.01.2006, 14:31
Od: honza <jan.sss@seznam.cz>

nevíte co to je?


RE: RE: GLXi
Datum: 7.12.2005, 18:08
Od: Jakub <o.n.y.x.@seznam.cz>

jo a je to 94 GLXi


RE: GLXi
Datum: 7.12.2005, 18:07
Od: Jakub <o.n.y.x.@seznam.cz>

Hoj potřeboval bych vědět kolik je na přístrojovce žárovek a kde je sehnat? protože je to nějaký divoký..nesedí mi s T5 vývody.. kdo o tom něco ví ať se mi ozve na mejla.díky moc o.n.y.x.@seznam.cz


El, schéma na favorita 94
Datum: 25.08.2005, 19:15
Od: Aleš <vlacil.l@seznam.cz>

HOj lidi, sháním el. schéma přístrojovky na favorita 94, jelikož si ji předělávám na přístrojovku z felicie. Kdyby jste náhodou věděli o nějaké stránce, kde je přesný postup výměny přístrojovky z felicie do favorita ( model 94 ), tak mi prosím pošlete odkaz na danou stránku. Předem dík za jakoukoliv pomoc


RE: Jak poznat rok vyroby nebo typ motoru?
Datum: 24.04.2005, 17:30
Od: bobik <kookino@seznam.cz>

typ motoru je vyrazeny na boku bloku motoru u vyrobniho cisla (pobliz klinaku), je tam 135, nebo 136


Jak poznat rok vyroby nebo typ motoru?
Datum: 21.04.2005, 17:42
Od: Joe <luckymore@seznam.cz>

mam ve formanu novy motor a zajimalo by me jestli muzu poznat co presne za motor to je...da se to poznat podle cisla motoru?Nebo neceho jineho???


hledam el zapojeni
Datum: 24.03.2005, 10:21
Od: ladislav Štulpa <Stulpal@seznam.cz>

nazdar, prosim nema nekdo el. zapojeni na vuz skoda favorit r. vyr. 1990


el.schema
Datum: 28.11.2003, 19:54
Od: Lubomir Vondrak <bosvon@volny.cz>

Nenasel by se nekdo,kdo ma a kdo by poslal schema el.zapojeni na Skoda favorit r.v.1994?(bosvon@volny.cz)


RE: Rozteče šroubů kol u Favoritu
Datum: 26.11.2002, 12:47
Od: petr <witt@volny.cz>
WWW: http://www.nespor.cz

Favorit měl (má) dva rozměry rozteče šroubů a to: do roku výroby 92 včetně - 98 mm, novější pak mají shodný s felicií a to 100mm. Je to pěkně na pytel, páčto pokud kupujete elektrony tak 100 mm je všude plno, ale 98 mm se těžko shání. 98 mm je fiaťáckej rozměr, tak někoho kdo má fiata (týká se pouze, že sháníte jetý, nový v 98 mm není problém).


Rozteče šroubů kol u Favoritu
Datum: 12.11.2002, 10:35
Od: Jura <JuraGPZ@seznam.cz>

Zdravím všechny, budu kupovat Favorita, ale doslechl jsem se, že Favority měly v průběhu výroby snad 3 různé rozteče šroubů v kolech. Jde mi o osazení litých kol, a proto bych nechtěl koupit třeba zrovna nějakou atypickou rozteč, na kterou bych nic nesehnal... Zatím se mi tuto informaci nepodařilo najít, kdyby to někdo z Vás věděl (rok výroby-rozteč) tak bych byl vděčnej. Předem díky, Jura.


RE: RE: el. rizny karburator
Datum: 9.07.2002, 13:28
Od: dan <dan.dyk@centrum.cz>

Jaky jsou ty spatny zkusenosti???


RE: Favorit r.94
Datum: 16.04.2002, 16:44
Od: Barešáček <baresacek@email.cz>

No je to mozny, ale pouze v pripade, ze si to predchozi majitel nechal predelat. Jinak je to nejakej mix auta a papiru a v tu chvili bych od toho dal asi ruce pryc.


Favorit r.94
Datum: 5.04.2002, 6:12
Od: alda <veap@seznam.cz>

Cauky. Je možné že Facko Silver-line z roku 94 nema vstrik? Mam moznost jedno takovy koupit ale bez vstriku bych vahal. Dik.


Favorit r.94
Datum: 5.04.2002, 6:12
Od: alda <veap@seznam.cz>

Cauky. Je možné že Facko Silver-line z roku 94 nema vstrik? Mam moznost jedno takovy koupit ale bez vstriku bych vahal. Dik.


GLXi
Datum: 23.01.2002, 20:22
Od: Mára <r.moro@seznam.cz>

Nenašel jsem v článku ingormace o svém vozu. Je to Š Forman 135GLXi z roku 1994. Zajímají mě hlavně technická data (0-100 atd...) Předem díky za odpověď. Mára.


LXi
Datum: 19.12.2001, 20:03
Od: Jan <odpadnik@atlas.cz>

Nedočetl jsem se v čláku co to vlastně mám za auto? LXi Díky.


RE: el. rizny karburator
Datum: 17.12.2001, 10:12
Od: Zdeněk Petruželka <zdenek.petruzelka@artisys.cz>

Tohle auto mám už 5 let. Dobře totj. systém Ekotronic) umí seřídi p. Komárek, který školí systémy Bosch. Pracuje v automobilovém učilišti v Zábřehu na Moravě. Telefon na něj mám asi někde doma. zdravím Z. Petruželka


RE: el. rizny karburator
Datum: 29.10.2001, 19:05
Od: Jakub Vala <brut@email.cz>

No tak s nim zkusenosti mam,ale bohuzel jen spatne :-(.Pred pu rokem jsme kopily stejnay automobyl,a mame s nim jen problemy :-(.V neblizsi dobe to muze zachranit jen prestavba na karburator.Hodne zdaru Jakub Vala


el. rizny karburator
Datum: 8.08.2001, 20:27
Od: Zdenek Maly <cendaprnda@seznam.cz>

Prosim ozvete se mi nekdo, kdo mate zkusensti s timhle hybridem - dovoz z Nemecka. Predem dekuji


POMOC (auto do 70 tis )
Datum: 1.04.2001, 20:57
Od: Michal <joker@stonline.sk>

Dufam , ze mi bude mat kto poradit. Chcel by som kupit auto do 70 000Sk ,to je sice pekne ale neviem sa rozhodnut ,viem ze to nie je vela ,ale na taky FAVORIT by to vyslo . No ovsem neviem aky by bol najvhodnejsi typ na tuning ci 135 alebo 136 . Viem ze tam su vykony v motoroch (43,46kw),aj vo vybrani ,ktore ma 135 ale ktory rocnik? a ako je to stou poruchovostou ?znami ma od toho odhovaraju zhladiska korozie a tej poruchovosti. A este kde by sa dal spravit na Slovenku Tuning ? Dufam ,ze sa medzi Vami škodovkarmi najde niekto kto mi odpovie , prosim! Vdaka Michal


RE: Dotaz na palivo.
Datum: 30.03.2001, 9:56
Od: Barešáček <baresacek@email.cz>

Jo jo, je to tak. Sam uz tak jezdim celkem dlouho. Psal jsem i do skodofky a ty mi to tam potvrdily.


Dotaz na palivo.
Datum: 7.02.2001, 10:22
Od: Jiri Karasek <jiri.karasek@vslib.cz>

Favorit 136L r.v 1990, jehoz motor je na olovnaty benzin pry muze jezdit i na natural. Na bloku motoru je nalytek, ktery znaci, ze tento motor je jiz bezolovnatemu benzinu prizpusoben. Je to pravda?


RE: 136/136x
Datum: 25.03.2000, 22:30
Od: honza <Jenik3@post.cz>

Docela jednoduse, F136 s motorem 50kw se vyrabel od roku 93/94. jinak je to napsane v kazdem technicaku.


136/136x
Datum: 25.03.2000, 21:20
Od: jf <jarosf@post.cz>

Mám Fa 136LS. Jak poznám zda se jedná o motor 136(46kW) nebo 136x(50kW)


Prosba
Datum: 24.03.2000, 16:18
Od: Maniak <jrambousek@gesto.cz>

Vim, ze to nesouvisi s timto clankem, ale mam na ctenare prosbu. Hleda se FIAT Uno 1,3 I-E Turbo, cerne barvy, elektrony, tonovaci folie vzadu. Ukradene 23.3. toho casu s SPZ AET 95-17



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení