ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Spořič benzínu
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Spořič benzínu

Forman 135-karberc
Datum: 15.10.2007, 2:57
Od: Antonín Fiala <antonin.fiala@seznam.cz>
WWW: http://www.fialanet.cz

Dobrý den. O zařízení mám zájem a pokud někomu leží doma bez užitku, tak se ozvěte na uvedený e-mail. Mám celkem dost zachovalého Formana a ještěho nějaký rok ho míním používat. Má někdo skušenost s tímto spořičem u Formana??


RE: RE: RE: TAK SEDR ANO,CI NIE?
Datum: 5.10.2007, 20:21
Od: Emil Hašek <e.hasek@tiscali.cz>

Dobrý den na jakým principu ten Váš spořič funguje a šel by namontovat i na jednobodovku Děkuji Hašek Emil e.hasek@tiscali.cz


Spořič benzínu
Datum: 2.07.2006, 11:06
Od: Luboš M <kumbayo@seznam.cz>

Ahoj lidi, tento spořič jsem postavil prakticky ihned jak vyšel jeho návod v AR.Podotýkám že moje Š105 byla vybavena elektronickým zapalováním s obvodem 555 postaveným podle plánku ze stejného zdroje,pouze s Darlingtonem určeným přímo pro el. zapalování.Najel jsem s tím cca 80 000 a do dnes lituji že jsem vůz musel prodat.Spotřeba paráda,akcelerace paráda,spolehlivost paráda.Max. rychlost měřená PČR na dálnici 180km/h a rád jsem zaplatil.Jen tak dál a více zveřejněných úprav. Kumbayo


moje vlastne upravy
Datum: 18.06.2006, 10:36
Od: Rp Maniac <cchick@zoznam.sk>

Caute. Zrobil som tieto upravy na aute: -ten elektromag.ventil som napojil na vypinac a priviedol na palubovku -druhy vypinac sluzi na ovladanie 2 komory. Bud sa definitivne vypne, alebo zapoji a ovlada sa klasicky plinom a podtlakom. A teraz ako to funguje: Elekt. ventil o nicom, ale to ovladanie 2 komory je super. auto ide zivo aj na 1 komoru, ked nechcem neotvara sa 2 komora a auto menej zerie.


RE: RE: RE: TAK SEDR ANO,CI NIE?
Datum: 16.03.2006, 20:07
Od: VLADA GASPAR <KADA2112@SEZNAM.CZ>

MEL BYCH ZAJEM O TEN SPOŘIČ BENZINU,FUNGOVAL BY NA RAPIDA 136?DIKY ZA ODPOVĚĎ.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ventil SEDR
Datum: 26.09.2002, 18:48
Od: scerba libor <pidalka.libor@seznam.cz>

ahoj skodovkari.mam tento sporic na sve s 120 karburator sedr postaveny presne podle navodu a funguje naprosto spolehlive.zadne strileni do vyfuku,zadny odpaleny ventil.obnovu paliva mam nastavenou na 1700 otacek a i tak je uspora ve meste i na silnici znat.jsem maximalne spokojeny.pokud vse postavite tak jak to ma byt melo by to slapat.mam s tim nalitano 55 000 km a vse ok.zdravim pidalka.


RE: krouzek
Datum: 31.08.2001, 12:00
Od: Kralik <kral@marconi.ttc.cz>

Mohl bys tu myšlenku nějak upřesnit, rád se poučím.


krouzek
Datum: 2.07.2001, 21:06
Od: maska <maska@magicseven.cz>

a nenapadlo tady nekoho ze volnobeznym palivem dochazi ke chlazeni motoru ?


RE: RE: TAK SEDR ANO,CI NIE?
Datum: 22.03.2001, 16:55
Od: kralik <kral@marconi.ttc.cz>

Znovu bych chtel opakovat, ze problem s obcasnym strilenim do vyfucku jsem mel ze zacatku taky, ale po GO karburatoru(srovnani příruby, nastaveni klapek atd.) bylo vsechno OK. Nevim co mysli Radek tim novym a starym SEDRem. SEDRy se lisili jenom tryskovanim a prumerem difuzoru pro ruzne typy motoru. Starsi typ EDSR(do r.1984) by mel chodit se sporicem OK, SEDR pak jen s domontovanym elmag. ventilem ze EDSR karbecu. Opakuju jen ze nez jsem nechal svoji 105ku prestavet na LPG, jezdila se sporicem cca 5 mesicu a ventily a vyfuk prezily i dalsi desetitisice km na LPG. A propos muj sporic zbytecne zahali v krabici - nema nekdo zajem?


RE: TAK SEDR ANO,CI NIE?
Datum: 13.03.2001, 20:50
Od: RAdek <petric@post.cz>

Nestav to, fakt to u novýho SEDRu do toho výfuku střílí.A u toho staršího chcípá motor. Funguje to až u Favorit. karburátorů. Proč to tak je, je dáno blbou konstrukcí a je to tu určitě napsaný.


Dotaz
Datum: 23.02.2001, 12:43
Od: Pafka <crm.pafka@atlas.cz>

Prosim o radu, kde bych sehnal stavebnici rucniho sytice na Favorita. Dik.


TAK SEDR ANO,CI NIE?
Datum: 30.12.2000, 9:03
Od: Slavo Andraska <waine.g@post.sk>

Tak ako je to s tým sedrom? Mám rapid 130 a docela rád by som sa dozvedel, či sa mi to oplatí stavať, či nie. Pripadá mi to ako celkom logický nápad, ale kolujú tu chýry o stielaní do výfuku, odpálených el. ventiloch atd... Tak ako je to? Mám to stavať, či nie?


RE: RE: RE: RE: RE: Ventil SEDR
Datum: 30.05.2000, 23:34
Od: kralik <pavel.kral@worldonline.cz>

Po montazi sporice mi to obcas strelilo do vyfuku. Po generalce karburatoru to myslim prestalo. Nalital jsem se sporicem od 4/99 do 10/99 asi 15kkm a vyfuk to prezil.


RE: RE: RE: RE: Ventil SEDR
Datum: 25.05.2000, 14:39
Od: eda <eda.feifer@post.cz>

při ubrání se nespálená směs nahromadí ve výfuku a potom blafne.


RE: RE: RE: Ventil SEDR
Datum: 24.05.2000, 23:49
Od: Džon <s110r@volny.cz>

Můžete mě někdo vysvětlit PROČ to střílí do výfuku? Princip. Až na ty zmiňované neduhy mi to přijde jako výborná věc. Stačilo by je vyřešit. Džon.


RE: RE: Ventil SEDR
Datum: 2.04.2000, 20:35
Od: Milan Piotrovský <mpiotrovsky@volny.cz>

Jeste jsem si vzpomel, klapky moc netesni, teda kdyz brzdis s motorem tak kolem 3000 ot/m muzes po sundani plynu pocitat 1,2,3,4, prásk a bouchne to ve výfuku. Jinak tento sporic ode mne koupil majitel Zigulaka 1500 , nechtel si vymluvit ze to nebude fungovat, tam se odpojuje privod benzinu do karbecu, takze mu to vzdicky chciplo protoze mel praznou plov. komoru. Zdar Milan


RE: Ventil SEDR
Datum: 1.04.2000, 11:33
Od: Kralik <pavel.kral@worldonline.cz>

Milane, diky za komentar. Nenapadlo mne , ze pes je zakopan zrovna v sedle mag.ventilu. Taky bych chtel pozadat nekoho, kdo se vyzna v konstrukci fackovyho karburatoru, jestli by se moh' vyjadrit k pouziti tohoto sporice v pripade facka, popripade se podelit o zkusenosti s provozem.


Ventil SEDR
Datum: 31.03.2000, 21:10
Od: Milan Piotrovský <mpiotrovsky@volny.cz>

Toto zarizeni jsem mel na me S120L, karburator SEDR. Duvod nefunkce neni tak jak popisujete, ale zcela a prekvapije jiny. Jak popisujete konstrukci, tedy to sedylko, tak to je ten pachatel. Poodpojeni z chodu motoru ventil uzavre, po obnoveni otacek elektromagnet nedokaze kvuli podtlaku ventil otevrit. Po cca 1000 Km jsem zarizeni demontoval a zhruba po dalsich 500 Km jsem musel vymenit i spaleny ventil. Cili pro SEDR bez uprav nepouzivat. Zdravim Piotrovsky.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení