ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Sportovní pedály
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Sportovní pedály

To neni pravda
Datum: 30.01.2007, 0:08
Od: john <email67@seznam.cz>

Ja mam ty pedaly asi 2 roky a lepsi nez to co tam bylo predtim, ale cloveku to da tak 5000km, aby si zvykl,ale na mokru,blatu a snehu(hlavne) je to dobry


lepší
Datum: 16.01.2004, 16:07
Od: DEA <->

vzít kus silnýho protiskluzovýho plechu a navařit to na to. Kde je problém?


proč složitě
Datum: 25.06.2000, 19:28
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

pedály sem koupil včera v Mělníce, takanička se mi zasekla asi 3x, přesto myslim, ze sem problem vyresil. staci navlict mezi dva vycnivajici srouby (horizonatlane) buzirku a tkanicka by se nemela zaseknout, ne?


RE: RE: RE: Sparco
Datum: 5.05.2000, 10:20
Od: Tomáš Roud <troud@email.cz>
WWW: http://tom.digisoft.cz

Ja mam takhle vyztuzenej plyn. Navrtanej nahore a dole, pres to je hlinikovej zahnutej plech a je na podlozkach, tim je zvyseny asi o 2cm a pak vpohode muzes ovladat brzdu a plyn jednou nohou. Vzdychy podrazuju s meziplynem a je to dost potreba. Akorat to chce zkusenost, aby se noha z brzdy nesmekla rovnou na plyn a BAC, je problem. Jinak mam to vyfocene na http://asclitvinov.zde.cz neni to moc videt, ale jen pro nazornost.


RE: RE: RE: Sparco
Datum: 5.05.2000, 8:55
Od: Travex <travex@mujmail.cz>

No to mas jednoduchy, ja mam kazdej pedal (brzda, spojka) svrtanej na trech mistech vrtakem 4.1 mm a sesroubovanej s pedalem pozinkovanymi srouby M4 se zapustnou hlavou (mam to svrtany v nistech nytu, ktere drzely na hlinikovem odlitku plastovy stred) a plyn je na dvou sroubech a jednom nytu....slo by to i snytovat jestli mas nytovaci kleste.... misto pro svrtani zalezi na typu pedalu a musis vrtat tak aby jsi nepotkal svar pod pedalem nebo rameno pedalu.... nehledej v tom vedu


RE: RE: Sparco
Datum: 5.05.2000, 7:50
Od: Stanislav Ceska <ceska@unicontrols.cz>

Kdyz pominu otazky >>kde se to da sehnat<< a >>kolik to stoji<<, chtel bych se zeptat, jak je to s tim svrtanim. Mam-li tomu rozumet tak, ze pedal a sportovni slapka se na stejnem miste provrtaly stejnym prumerem a sesroubovaly sroubem na dvou mistech v ose pedalu, pak bych rad vedel ve kterych mistech (presneji) se to svrtani provedlo, jakym sroubem (prumer) a jakou mel ten sroub hlavu - normalne by prece hlava sroubu uprostred pedalu musela dost vadit, ne ?


RE: Sparco
Datum: 4.05.2000, 13:55
Od: travex <travex@mujmail.cz>

Ja tam mam hlinikovy pedaly o kterych pise autor clanku (jsou dokonce videt na fotce ve voze). Staci malo, nepouzit ty pasky za pedaly - misto toho svrtat novy pedal s puvodnim a sesroubovat. Na zadni stranu doporucuju uzavrene matice....je to lepsi nez puvodni zpusob (slapka pedalu se nesmeka po jeho povrchu - nevrze to atp)


Sparco
Datum: 4.05.2000, 12:44
Od: vici <vici@centrum.cz>

Mam na Favu sport. pedaly Sparco. Vyvrtal jsem ve svisle ose pedalu 2 diry a prisouboval srouby k puvod. slapkam (jiny zpusob montaze mozny asi neni). Nove pedaly precnivaji na vsechny strany a srouby jsou ve stredu, takze problemy u tohoto typu nehrozi.


Šrouby
Datum: 4.05.2000, 12:27
Od: Racz <racz@iss.sk>
WWW: http://www.home.sk/private/racz

Čo takto tie vyčnievajúce konce skrutiek odrezať, alebo odcviknúť? Nepomohlo by to?



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení