ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Výbava automobilu
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Výbava automobilu

RE: Rezerva
Datum: 30.08.2004, 12:26
Od: Meridan <meridan@centrum.cz>

Čau! Náhradní kolo musíš mít i pokud máš místo rezervy nádrž na plyn. Kola zvláštní konstrukce jsou ty, které mají plastovou obruč, používají se hlavně na obrněných dodávkách, které převážejí prachy, po prostřelení, nebo defektu je s nimi možno jet až 50 km rychlostí 60 km/hod. Dalším typem spešl kol jsou vojenské speciály, které mají dohušťování během jízdy a proto rezervu v případě lehkého defektu nepotřebují (ale vozí ji).


RE: Rezerva
Datum: 25.09.2001, 17:40
Od: impact <impact@mail.cz>

To jsou takove ty pneumatiky, ktere i bez vzduchu uvnitr drzi tvar, protoze maji vyztuzene boky a tak se na nich v pripade poruchy jeste ujet par desitek kilometru. V pripade ze je jimi vuz vybaven tak opravdu neni nutne vozit rezervu. Nevyhodou je vysoka cena. Pokud vim tak se standartne montuji treba na vozy Chevrolet Corvette.


Rezerva
Datum: 16.07.2001, 15:14
Od: Pavla <pavla.smardova@email.cz>

Prosim o radu týkající se povinné výbavy. Koupili jsme si teď "nového Favorita" a chceme ho přestavět na LPG. Váháme ale, jsetli nádrž "do kufru" nebo toroid místo rezervy. Líbí se nám spíš varianta toroid, ale pokud by zas člověk musel vozit rezervu v kufru, tak si nepomůže. Někdo ale říká, že v tomto případě se rezerva vozit nemusí. Tak jsem začla pátrat, a ve vyhlýšce jsem se dočetla:"Povinnos vozit rezervu se nevztahuje na vozidla, která mají kola opatřena pneumatikami zvláštní konstrukce umožňující nouzové dojetí po defektu". Tak, a tomu nerozumím tak docela. Prosím, nevíte někdo, jak to je? Děkuju


RE: Roztahnout
Datum: 17.02.2001, 12:54
Od: Viktor Sosenka <macos@mbox.vol.cz>

Katalizator bere vykon akorat u turbovejch motoru... Klidne ho do felicie vrat at chudinky zviratka deychaji cisty vzduch. Jestli ti jde jen o zvuk, tak radsi vyndej prostredni tlumic vejfuku - ten udela mnohem vic.


RE: RE: RE: JAK TEDA?!
Datum: 24.05.2000, 18:11
Od: Miros <miroslav.slaby@cp2000.cz>

K tomu dieslu: přeskočit rozvody můžou.... důkazem je kámoš s naftovou Regatou...teď už se nenechá roztahovat :o))


Roztahnout
Datum: 23.05.2000, 14:05
Od: Speed <cassanovatom@seznam.cz>

Kašlu na katalizátor,akorát snižuje výkon motoru.Mám trochu upravenou feldu,vyndal jsem vlozku katalizatoru a uvnitř nastavil vejfuk trubkou.na STK nic nepoznaj a zvuk s jinym koncovým tlumičem je super.Prace ale pakárna.


RE: RE: JAK TEDA?!
Datum: 23.05.2000, 11:56
Od: Johny_R <johnyr@centrum.cz>

Diesel by se taky nemel roztahovat. My mame staryho diesela (AUDI r.v.85"), motor jak v traktoru a parkrat jsme ho roztahovaly (nekdy i dost brutalne) a nic se nestalo. Ale spousta lidi tvrdi - ZASADNE A NIKDY NEROZTAHOVAT. A to asi z toho duvodu ze by mohli preskocit rozvody, ale to nevim jiste jestli je tohle pravym duvodem. U noveho auto bych mel asi strach a asi bych to neroztahoval. To radsi ty startovaci kabely, nebo to jen nekam odtahnout na opravu.


RE: JAK TEDA?!
Datum: 23.05.2000, 11:05
Od: Kamil Horák <khorak@mailandnews.com>

Ještě k tomu roztahování, diesel by se snad měl nechat roztáhnout? Možná to chytne i když dobře nežhaví. Tam snad není co zničit, jako u benzínu.


RE: JAK TEDA?!
Datum: 23.05.2000, 9:10
Od: Zabakus <zabakus@bigfoot.com>

:-))) Nijak... teda pokud se ti doma nevali nahradni katalyzator a ty fakt nevis, co s nim... Pochopitelne je rozdil nezi TAHNOUT a ROZTAHNOUT. Tahnout ji smis, ale pokud to nejde nastartovat (mas treba vyflakanou baterku), tak roztahovat nebo roztlacovat ne


RE: JAK TEDA?!
Datum: 23.05.2000, 9:08
Od: Kamil Horák <khorak@mailandnews.com>

Auto s katalyzátorem a řídícím počítačem se vůbec roztahovat nemůže. Táhnout, to jo. Ono by to asi stejně nechytlo a první, co by zařvalo, by byl katalyzátor, zalitý benzínem. Jedině startovací kabely a pokud je problém jen ve vybitém akumulátoru, tak nastartovat z jiného.


JAK TEDA?!
Datum: 22.05.2000, 23:12
Od: Viktor Sosenka <macos@mbox.vol.cz>

Jak teda se ma roztahovat felicie, kdyz ne taznym lanem?!



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení