ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Startér s reduktorem pro Š120
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Startér s reduktorem pro Š120

RE: RE: RE: Kde?
Datum: 23.05.2011, 21:47
Od: karel stary <nada>

V MOTOTECHNE V PARD.ZA TRITISICE TRISTA.V KA PLUS KA NA SBOROVSKEHO ZA DVATISICE CTYRISTA


RE: Startér
Datum: 8.01.2009, 21:01
Od: Peter <shrekzv@centrum.sk>

starter s vykonom 0.8kW sa montoval aj do skodoviek...130 a vyssie...neni potreba preravat favoritacky..mam ich doma dva


Startér
Datum: 7.11.2008, 16:56
Od: Roman Kučera <kucera.n@seznam.cz>

Zdravím, mám rapida pro ty co nechtějí kupovat startér s reduktorem(drahý) mám řešení. Stačí mít startér s favorita bez reduktoru a startér ze škodovky.Nejdříve je potřeba vyvrtat ve volnoběžce ze staré pouzdro a nahradit novým (průměr hřídelky škoda 14,5 fav. 12,5 průměr pouzdra je 16 díra 12,5 délka 19,5mm. Vložit do volnoběžky naklepat, nebo zajistit spec tmelem.Dále se vymění pozdro ve přední části díra pouzdra 10 délka venek jako staré.Pak jenom opravit komutátor na uhlíky.Rotor škodovky má slabší drát a jiný průměr přední hřídele vše ostat.stejné. Zbýva jenom upravi ukostření na vysouvací cívku škoda má zahnuté přímo nahoru,fav. vyosené stačí ustřihnou na fav. a přicínovat ze škodovky. Pak složit použít stator z fav. a pření část ze škodovky (hliník) a máte škodovácký s výkonem 0,8 ,je celkem nedostatkový.


RE: Nefunguje proc?
Datum: 28.10.2006, 1:44
Od: Wlezley <david.papirnik@seznam.cz>
WWW: http://skoda120web.wz.cz

Jak máš u motoru zapalovacícívku a na ní ten odpor (taková krabička). Zkus ten drát (asi černej) co od něj vede, připojit na kostru auta. Nebo když mi napíšeš mail, tak ti zašlu schéma. Budeš potřebovat jenom jedno relé.


Nefunguje proc?
Datum: 9.10.2006, 6:41
Od: tomas <TNTNOVAK@CENTRUM.CZ>

Donevi nekdo co se musi zmenit?zapojil jsem novy starter a nejede,vyzkousim ho na baterce a jede.Dam stary typ a nezapojuju 15 pro vyrazeni predrad.odporu civky a jede. Ale novy nechce chytnout.Je treba nejak zmenit zapojeni?


venec a pastorek
Datum: 16.02.2005, 13:38
Od: Libor <suchanek009@seznam.cz>

ten venec z feldy s feldackym starterem nedelejte. ma to jinaci osovou vzdalenost ve 120 nez ve felde. my sme to zkousely a nemelo to vubec zvuk feldy ale jako kdyz se tam splasily kladiva :-) jinak sme experimentovali a na startebu z feldy sme zbrousili zuby. (dali pastorek na vrtacku a prilozily k brusce) potom na to sme nakleply 120ozubeny kolecko ze starteru. poradne se podivali jestli nehazi a privarily. jeste pozor z toho kolecka je dobry vyndat ten medenej vnitrek. zatim po pul roce je vse v pohode.zalezi na odvaze.


nevím čeho se bojíte
Datum: 18.06.2004, 10:15
Od: Robin <varok@seznam.cz>
WWW: http://pornfree18.com/tarzan_toon_porn/

Četl jsem tady vaše dohady o lámání hřídele pastorku u starteru s reduktorem(felicie). Můj taťka ho má ve fáčku už asi 4 roky a nejeví žádné známky většího opotřebení. Kromě toho že je špinavý. Jo a ještě jedna věc. Ten startér s převodem je úplně stejný jako felície. Můj strejda před pár lety dával startery z felicie do 105. Jen vyměnil pastorek za 150ový, přivařil ho a dal ho do š105. A fungoval, měl jsem 2 roky jeho 105. Startér z felicie koupil na autoburze za asi 1600kč a pastorek vzal ze starého nefunkčního startéru ze š105.


RE: RE: RE: Čti
Datum: 20.05.2003, 13:40
Od: Gryzly <gryzly@seznam.cz>
WWW: http://NEMAM.sakra

A ten venec nevim. Vem šupleru a změř pruměr pastorku. Oba mají 9 zubu, ale 120 ma večí pumer. Podle pastorku poznas jaky venec použít.


RE: RE: RE: Čti
Datum: 20.05.2003, 13:37
Od: Gryzly <gryzly@seznam.cz>
WWW: http://neman.zatim

1500 je moc? V Šumperku za original s reduktorem na 120 chcou od 2600 do 2900 Kč. V tom Bludově ve firmě Agrega za něj chcou 2400 Kč. A to jen vezmeš a mrskneš do auta. Mě stál uplně novej na Felinu (podrukou propašovanej z fabriky z Magnetonu) 1000,- Kč. Ty dva díly nestojijou dohromady ani 500 Kč. Takže 2000 je furt min jak 2400 - 2900. Nebo se pletu? ;-) Fakt to funguje. A nejspíš budu upravovat další kámošovy.


RE: RE: Čti
Datum: 14.05.2003, 13:27
Od: Vojta ATC 175 <paranek@volny.cz>

to Gryzly: NO jenže za FE na vrakárně chtěj 1500Kč a jde opravdu tak jednoduše vyměnit???A jak je to FE startérem do Fáva???Jde tam, věněc stenej??Dávám totiž Fa do škoda. Dík


RE: RE: Čti
Datum: 11.04.2003, 15:24
Od: Gryzly <gryzly@SEZNAM.CZ>

MAM HO TAM OD 27.3.2003 (Z FELICIE S vyměněnýma těma dvěma věcma co jsou rozdílný na těch dvou startérech. Funguje bez chybně, a ma perfektní štěkavej zvuk.


RE: RE: RE: RE: Starter
Datum: 29.03.2003, 9:17
Od: Jan Bárta <janbarta@tiscali.cz>

tak zatim tam je tak 14 dni a spokojenost maximalni .. doufam ze i dlouhodoba nejvic se mi libi kdyz nekoho vezu jak se vydesi kdyz otocim klickem a vzadu neco velmi rychle zasteka a jedeme :) Ugeen ja myslel ze tam mas z feliny kdyz uz mas z feliny motor predelat starter je jednodussi nez motor ne :) a venec bych si nechal z feliny ..hmmnic proti jenom me to prekvapilo


RE: Čti
Datum: 27.03.2003, 11:09
Od: Gryzly <Gryzly@seznam.cz>

Fígl: Kupte na vrakovišti startér z Felicie a vymente jen jiné díly. Hřídel pastorková 3371.120 (7151.870) za 207Kč a Víko přední 6955.310 za nejakých 170 Kč. Neděkujte zaplať te ;-)


RE: RE: RE: Starter
Datum: 24.03.2003, 0:09
Od: U-Geen <u.geen@centrum.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

Taky do nej du a doufam ze mi vydrzi. Venec ale necham starej tak snad...


RE: RE: Starter
Datum: 21.03.2003, 20:02
Od: Jan Bárta <janbarta@tiscali.cz>

no nedalo mi to a napsal jsem do magnetonu kvuli tomu lamani osy s pastorkem ...dost me do vydesilo protoze je to docela draha sranda na to aby to nefachalo tak brzo :( ...takze napsali toto: Dobrý den, starterů s reduktorem 1kW bylo od roku 1994 vyrobeno min. 1 mil. ks. Potíže s ulomenou pastorkovou hřídelí souvisí s nedodržením konstrukčních parametrů na celé řadě dílců starteru. Podívejte se však na procento reklamací na tuto závadu - desetiny procenta. Uklidněte zákazníka, nemá se čeho obávat. Pokud se tato závada objeví, pak velmi brzy po nasazení do provozu = a to je starter v záruce a vadu uznáváme. -- S pozdravem, Josef josa@magneton.cz


Čti
Datum: 21.03.2003, 12:53
Od: Gryzly <gryzly@seznam.cz>

Tak jsem kukal na www.magneton.cz v jejich katalogu to ma cislo 9 141 312 ale ti šmejdi tam nemaj ceny. Čus.


RE: RE: Starter
Datum: 11.03.2003, 5:33
Od: jan barta <janbarta@tiscali.cz>

no ja si pro nej jdu za par hodin :) cena 2630 a doufamze se nepos... protoze sem ho koupil kvuli tomu ze tam mam uz druhy repas za rok a chtel jsem neco co vydrzi tak snad se nic lamat nebude jinak me trefi slak za ty prachy cus Honza


RE: RE: RE: Kde?
Datum: 6.01.2003, 13:14
Od: Daves <datri@seznam.cz>
WWW: http://dtr.zde.cz

V Příbrami ho mají taky, jsou prý běžně k dostání a sežene mi jich kolik chci, jen za něj chce asi 3100Kč - má pro 1000-135 a Favorit - ten je dokonce snad o 200 levnější. Je to super věc, v létě do něj asi půjdu...


RE: Starter
Datum: 3.01.2003, 14:18
Od: Rovensko <vladimir.mrazek@cegedim.fr>

Pastorok sa lame takmer vzdy, ked sa namontuje do motora so starym vencom s otlcenym ozubenim. Inak OK - neporovnatelny start.


RE: RE: Kde?
Datum: 23.06.2002, 14:52
Od: Samantus <N/A>

maj ho v Pardubicich v Mototechne


RE: Kde?
Datum: 2.02.2002, 11:18
Od: Jirka <jiri0@post.cz>

Zkus "www.magneton.cz" maj tam i kontaktní mail do marketingu.Ale tipuju,že tě odkážou k nějakýmu dealerovi.


Kde?
Datum: 27.01.2002, 21:47
Od: roman <roman.horak@volny.cz>

Nevíte někdo kde se dá sehnat nejlépe ve východních čechách.Zkoušel jsem Autostyl Trutnov,na můj dotaz zda to znají,mne udivilo že to i znaj,ale Škodovka jim to už nedodává,takže to nevedou.Nevíte někdo kde ho sehnat.Mám zkusit přímo výrobce?Zašle mi to Magneton dobírkou? Díky za každou odpověď.Roman.


starter
Datum: 13.02.2001, 19:54
Od: Volin <volin@razdva.cz>

Potreboval bych sehnat novy pastorek,nevi nekdo kde a za kolik?


Starter
Datum: 29.06.2000, 11:36
Od: Tappaja <tappaja@centrum.cz>

Predem zdravim, kamaradova teta dela(la?) v Magnetonu, a tak si rychlostarter obstaral asi pred 3. rokama. Je to bomba vec, motor chytal na skrtnuti, ale po roce mu odesel, odlomil se ten pastorek, kterej je ulozenej letmo (nevim, jestli se to tak rika...)U starejch typu je to cely zapouzdreny. Mozna ze to nejak zesilili, nebo upravili, ale chtel sem jen napsat o tomhle problemku.Mejte se.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení