ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Rozpěrná tyč karosérie
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Rozpěrná tyč karosérie

RE: RE: RE: RE: RE: Š130
Datum: 6.05.2011, 23:24
Od: Honza P. <benedikt.papez@seznam.cz>

přesně tak, u Felicie je hlavní problém v tom, že byla vyvíjená pro hliníkovou 1.3, maximálně 1.6, kterou Škodovka vyvíjela... až po začátku výroby tam nacpali litinovou krávu od VW, se kterou se nepočítalo a s dieslem to bylo ještě horší... jinak problémy s měkkou kastlí má i BMW z tý doby a možná hromada dalších aut, ne jen Škodovka, taky tenkrát ty auta byly o dost lehčí.


RE: RE: RE: RE: Š130
Datum: 4.12.2010, 10:18
Od: Jakub Kamas <jkamas@centrum.cz>

Co se z¨vzpěry týče, tak každý člověk trošku technicky znalý, ví co takovová výztuha dokáže udělat. Jak její výhody tak i nevýhody. To co tu píšete je blábol jaký svět ještě neviděl. Se trošku zamyslete nad tím co tu píšete. I přes to, že podklady máte správné, vyvozené závěry jsou typickým příkladem Franty z hospody u korbelu piva. nashledanou Ostatním uživatelům jen radím, aby ignorovali vaše dedukce. BTW- drobný rejpanec - Zkus dát do oktávie jedničky dvakrát těžší motor.... Budeš taky mluvit o škodovce jako o někom kdo něco "posral" při vývoji? rozpěrná tyč byla nejlevnější a nejfikanější řešení... Tak co se rozčiluješ.


RE: RE: RE: Š130
Datum: 30.10.2009, 16:57
Od: George Smith <jk.jk@email.cz>

Fakt sranda :D ... do š120 dávat dopředu mezi tlumiče vzpěrnou tyč je blbost :), o vzpěrné tyči se vede hodně nepravd ... Kdysi se říkalo že to slouží k tomu, aby se při bočním nárazu nezdemoloval motor, ale realita byla byla pravý opak - při každým "tukanečku" se vám přenesl náraz na druhou stranu, takže škody byli daleko fatálnější :) ..... Úplně největší troubové si myslí že to zvyšuje stabilitu auta, a po montáži tohoto zařízení se chovají na silnici jak závodníci Rally !!! Ale pravda je taková, ŽE VZPĚRNOU TYČ SI VYMYSLELA ŠKODOVKA ABY ZAMASKOVALA ŠPATNOU TORZNÍ TUHOST KAROSERIE U FELICÍÍ, TENTO PROBLÉM NASTAL V OKAMŽIKU KDY SE ZAČALI MONTOVAT TĚŽŠÍ MOTORY 1.6, A HLAVNĚ KOLOS 1.9d ... TÍHOU MOTORU SMĚREM DOLŮ TLAČILI SILENTBLOKY TLUMIČE SMEREM K SOBĚ A AUTA MĚLA V 50 000 KM ÚPLNĚ ROZHOZENOU GEOMETRII ŘÍZENÍ, A PO PÁR REKLAMACÍCH VYMYSLELI ONU VZPĚRNOU TYČ ...


RE: RE: Š130
Datum: 6.06.2006, 11:48
Od: PJ <talacko.tomas@tiscali.cz>

Co je na tom k smichu funkci to bude plnit stejnou, jenom nevim jestli tim ze je tam kufr neni ten predek uz tuzsi oproti treba favu.


RE: Š130
Datum: 18.05.2006, 20:38
Od: Xerk <kregan@centrum.sk>

Ve skodovce?? Tos to dal do kufru:-D


nepasuje
Datum: 11.12.2005, 13:44
Od: Jiří <JiL76>

pokud tyc nesedi,muze byt jeste jedna pricina.pokud je to uz trochu pohnite,tak se stane,ze se horni konzoly tlumicu zbori do motoroveho prostoru.sam jsem to videl a delalo to 1,5cm.


Rozpěra v nerezu
Datum: 19.11.2005, 17:30
Od: Ramires <faky1@seznam.cz>

Jo taky jsem podlehl a tyč sem si v práci vyrobil, můj záměr byl aby seděla bolu i nahoru a jako materiál sem zvolil nerez+elektrochemické leštění, mám ji obrácenou dole vypadá to fakt dobře a fáva sedí mnohem líp.A proč nerez? byl zadax a určitě přežije auto,ne jedno :-)


RE: Dobrý
Datum: 12.06.2005, 17:34
Od: Petr Konvička <Pitris.K@seznam.cz>

Dobrý den, potřeboval bych od Vas radu, kde v Ostravě sehnat rozpěrnou tyč na favo 93+? Děkuji za odpověď.


Š130
Datum: 12.05.2003, 17:59
Od: Michal <MH999@t-email.cz>

Já ji mám i ve své škodovce a můžu doporučit ale je to poněkud pracnější a kdo nemá možnost výrobi tak je to problém .


RE: To jo
Datum: 4.02.2003, 18:46
Od: stam <stam@centrum.cz>

rozdíl je ten,že vstřikování má větší průměr vzduch. filtru tudíž rozpěra je blíže k topení a řeknu vám,že se pěkně blbě vyndává baterka.


To jo
Datum: 2.01.2003, 22:59
Od: JOSEF PETERKA <ice.t@seznam.cz>

TO maš chlape pravdu ale hodně moc by mne zajímalo jak velky rozdíl je mei vzpěrnou tyčí pro karburator a vzpěrnou tyčí pro vstřikování


RE: RE: RE: RE: RE: tyc
Datum: 29.08.2002, 0:49
Od: Petr <@>

No nevim ja mam rozpernou tyc primo od Skody z lesteneho duralu a podle prilozeneho navodu kde je montaz vrchem namalovana tam nejde protoze konzole od tlumicu maji u Favorita (r.v 90) sklon asi 10 stupnu dolu takze to vubec nesedi. Tyc dosedne perfektne pokud se otoci dolu. Pak je videt vyrazen i atest a napis Skoda takze to tak asi bylo zamysleno ale kazdopadne obracene to tam nejde a na navodu je to blbe.


RE: RE: RE: RE: tyc
Datum: 12.06.2002, 17:07
Od: Stepan <904@seznam.cz>

ja ji mam opravdu "vzhuru nohama " a pasovala mi tam obojim zpusobem , ale ted se dobre zaklesne mezi podbehy a je daleko tuzsi karoserie, netvrdim ze ten druhy zpusob je spatne , ale podle me nema takovou ucinnost jako kdyz se to da ta tyc mezi podbehy dolu , me tam pasovala akorat a sipku mam zeshora a smeruje dopredu Stepan


RE: RE: RE: tyc
Datum: 3.05.2002, 14:06
Od: Láďa <lada.nad@post.cz>

Tak jsem to schválně zkoušel otočit vzhůru nohama,také otočit zprava doleva a stejně ta tyč na díry nepasovala.Takže se výrobce neplete.Po montáži se auto chová fakt klidněji.Předek se se mi zdá tužší.Dík,Láďa.


RE: RE: tyc
Datum: 22.04.2002, 21:58
Od: Beaver <beaver.pv@post.cz>

Teoreticky jsou správné oba postupy, dát se to tam může tak i onak, pokud to tam jde nacpat. Pokud by se tyč obrátila (vedla by "spodem"), pak by působila o něco stabilnějším dojmem, protože ty tenké plátky co vedou k tyči od tlumičů moc důvěry nevzbuzují, kdežto naopak by se konce tyče víceméně zapřely přímo do konzol tlumičů. No ale když výrobce ukazuje na obrázku opak, tak babo raď... A mimochodem, koupi tyče už mám domluvenou taky, tak jsem zvědavej, jak se bude montovat ta má.


RE: tyc
Datum: 19.04.2002, 14:28
Od: Láďa <lada.nad@post.cz>

Nechci se zastávat autora tohoto článku,možná se vám jeví namontovaná obráceně,ale mám koupenou podobnou a montážní šipka ukazuje také přesně tento postup montáže.Jinou tyč jsem zatím taky neviděl,ale podle popisu to tak má být správně.Nebo že by se výrobce mýlil? Jak to teda má být správně.


Výstraha
Datum: 16.03.2002, 21:48
Od: Tomáš Doležal <tommas@cbox.cz>

Je to dobra vec, nez do vam nekdo naboura z boku jedno predni kolo a vy myte hnuty i druhy.Pak je prace navic.


tyc
Datum: 9.03.2002, 20:30
Od: stepan <scerovsky@volny.cz>

ta tyc na obrazku je namontovana spatne , je dana vzhuru nohama, to jen takovej malej detail


RE: jeste nevim
Datum: 21.10.2001, 17:01
Od: Pir <lkjh>

Tak jsem to projel auto je stabilnejsi dokonce se mi zda ze je i tichsi (klidnejsi).


jeste nevim
Datum: 19.10.2001, 19:55
Od: Pir <lkjh@post.cz>

Dneska jsem koupil rozperu ,namontoval,ale nejak to tam neslo na prvni nasazeni jako by byla ta tyc kradsi 2mm (to me nasralo)ale "narval" jsem to tam ,jenom doufam ze to nepohlo s geometriji. Zatim jeste stim jsem nejel,takze vlasnosti nevim jake jsou,snad zitra to projedu.


RE: potvrzuji
Datum: 1.08.2000, 4:55
Od: Michal Kral <xkral1@volny.cz>

jojo, forman 0494 strikacka - tyc sem koupil za 395 (kk-kolin) "napoprve :-)" - auto je klidnejsi - doporucuju vsem


RE: potvrzuji
Datum: 14.07.2000, 14:15
Od: Petr Rychly <regent@volny.cz>

Jezdí se s tím pěkně,ale má to jednu nevýhodu.Když Vás někdo nabourá na přední podběh,tak máte dvojnásobnou škodu.Náraz se totiž po té tyči přenese na druhou stranu.


potvrzuji
Datum: 14.07.2000, 6:48
Od: rade <rade62@atlas.cz>

Je to fakt dobrá věc, po namontování se favoušek začal chovat úplně jinak. Zdá se mi, že lepší sedí v zatáčkách a za 10 000 km se nepohla geometrie - na tk bez problémů. Snad jen bych chtěl varovat - neplaťte pokud si neodzkoušíte že tyč fakt pasuje do vašeho auta. Já jsem koupil až na třetí pokus - stříkačka rv.94 - tyče se liší i rokem výroby auta.Obchodníci v tom mají guláš. Nejlépe je asi zajít k oficiálnímu servisu. rade


Dobrý
Datum: 13.07.2000, 21:46
Od: Bohuslav Šolc <realife@sendme.cz>

myslím že je to docela užitečná věc, a dá se sehnat za relativně maly peníz- 700-800,- a je to docela citelně znat také při prudčích zatáčkách, ale také pokud je auto více naloženo...



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení