ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Elektronické zapalování vozů Favorit (do r. 1993)
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Elektronické zapalování vozů Favorit (do r. 1993)

RE: Hloupost
Datum: 17.10.2011, 10:34
Od: Petr HC <melgr@centrum.cz>

Vážený pane , než začnete něco označovat za kravinu, prostudujte si něco okolo. Skutečně jde o generátor impulzů, který musí dát dostatečné napětí již při velmi nízkých otáčkách (při startování motoru).Při vysokých otáčkách pak podle indukčního zákona U=B*l*v , může toto napětí dosahnout stovek voltů. O to, aby nedošlo k poškození tranzistorové řídící jednotky se postará obvod z odporů a diod na jeho vstupu.


Hloupost
Datum: 27.09.2011, 16:54
Od: Radist Andrew <none@post.net>

"V rozdělovači je vestavěn impulzní generátor, který dává napětí až 300V. Otevřemi - li víko rozdělovače, vidíme rotor (hvězdici), který se otáčí kolem pólových nástavců statoru." Toto je naprosto kravina. V razdelovaci zadny generator neni. A kdyz otevrime viko rozdelovace, vidime hvezdici (rozdelovac magnetickeho toku) a civku magnitoelektrickeho snimace polohy.


Elektronické zapalování?
Datum: 17.04.2008, 0:05
Od: neex <neex@atlas.cz>

Správný název je Tranzistorové zapalování. Elektronické zapalování by to bylo kdyby probíhala regulace předstihu popřípadě i rozdělení VN elektronicky což neprobíhá... to by bylo elektronické zapalování. Tady jde pouze o elektronické spínání ale správný název je Tranzistorové zapalování.


favorit rozdelovac
Datum: 30.08.2006, 13:30
Od: triskac <jfj@pobox.sk>

potreboval by som pomoc , rozdelovac s favoritu som uz menil 3x v skodovke stale ho zosrotuje


eLEKTRONICKÉ ZAPALOVÁNÍ FAVORIT
Datum: 2.07.2006, 11:20
Od: Luboš M <kumbayo@seznam.cz>

Zdravím, předem musím upozornit že zapalovacích jednotek pro motory Favorit bylo několik typů.Tedy alespoň já jsem se s tím setkal.Typ do 93 byl v plechu osazen tranzistory typu KC,KD,BD a BU a byl obvodově poměrně složitý.Typ 94 je osazen tranzistory typu BC a BU a je podstatně jednodušší.Oba typy mají shodnou pouze část omezení proudu plnění cívky.Poslední typ,v černém plastu,který jsem měl v ruce je osazem speciálním obvodem LM482(tuším).Je to obvod určený jen a pouze pro elektronická zapalování,jedna jeho varianta je pro IČ snímání.


RE: schéma zapojení řídící jednotky Favorit
Datum: 17.08.2005, 19:17
Od: Karel Vostry <fbkprty@centrum.cz>

poslete mi prosim taky to schema zapojeni k pristrojove desce na felicii.dekuji


schéma zapojení řídící jednotky Favorit
Datum: 6.05.2003, 13:37
Od: roman k <k_roman@seznam.cz>

nemáte někdo zapojení této jednotky?


Zapojení?
Datum: 18.10.2001, 21:04
Od: Franta V. <frewill@seznam.cz>

Bylo by mozne sehnat schema vnitřní zapojení bezkontakt. zapalovaní pro Favorit. Pokud by bylo moznao poslat na frewill@seznam.cz diky moc.


RE: LPG
Datum: 31.08.2001, 11:06
Od: BLEYS <jan.hrusa@centrum.cz>

Zdravim. Co bych rad rekl je to ze LPG nejde srovnavat s benzinem. Oktanove cislo plati pro bezninove motory, ale ne pro motory jezdici na LPG.


LPG
Datum: 12.04.2001, 14:51
Od: Martin Haering <m.haering@centrum.cz>

K zapalování přidejme ještě problematiku svíček. Jaké hodnoty,na jaké palivo a od jakého výrobce? Já například v motoru 135 (FAVORIT) musel vmněnit svíčky BOSCH za BRISK Premium,pak teprve motor šel od nízkých otáček bez škubání (na LPG).Nemluvě o tom že někteří odborníci doporučují do mot.135 svíčky z mot.136. Nemáte k tomuto problému nějaké informace, třeba tabulku (síly jisker, atd.) ? Děkuji M.Haering


LPG
Datum: 12.04.2001, 13:51
Od: Martin Haering <m.haering@centrum.cz>

Opravdu krásné čtení (Elektronické zapalování vozů Favorit (do r. 1993)). Ještě by mne zajímaly další údaje, proč je regulace předstihu zdvojená (podtlaková regulace je závislá na zatížení motoru?). Jak to vlastně funguje v praxi? Není k dispozici tabulka jak, a o kolik a která regulace mnění předstih v závislosti na otáčkách a sešlápnutím akcelerátoru? Já jezdím na LPG, domnívám se že vzhledem k vysokému oktanovému číslu (100-110) je nutno nebo možno (pro lepší využití vlastností paliva PB) jiné nastavení předstihu a regulací. Předem děkuji za odpověď Přeji krásný den Martin Haering 0327/514322 0327/562622



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení