ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Rapid V6
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Rapid V6

RE: Cokoliv vleze.
Datum: 3.06.2006, 14:03
Od: Aleš Kučera <mkglass@seznam.cz>

Dobrý den,měl bych zájem o přestavbu vozu Škoda s použitím motoru VR6.Nemám doma internet a potřeboval bych se s vámi spojit,pošlete mi prosím své telefonní číslo na můj mobil 606506469.Děkuji Aleš Kučera


RE: Podvozek????
Datum: 9.03.2006, 0:38
Od: alex <alexander.gal@package.sk>

ma tam celu prevodovku aj s polosami o wiliho


RE: \"POLITOVÁNÍ\"
Datum: 9.03.2006, 0:33
Od: alex <alexander.gal@lps.sk>

neuveris ale ten motor od wiliho je mensi teda na dlzku od skodovackeho a sam som si mal moznost si to pozriet dopodrobna. Martin je sice cvok ale toto sa mu ozaj podarilo


"POLITOVÁNÍ"
Datum: 30.10.2005, 23:32
Od: Martin N. <mauze@centru.cz>

Tak si tu jen tak listuji a najednou koukám jak blázen na titulek RAPID V6. Nechtěl bych tento vůz v žádném případě nějak "pomlouvat", ale rozhodně bych nechtěl být cestujícím v tomto "?". Jestlipak někdo viděl tento vůz rozebraný na skelet a to jak moc je vše "zesílené"? Většinou se tím tuneři chlubí a pár fotek si nikdy neodpustí... Taky by mě zajímalo kde to má nádrž? Asi místo kufru že? No, já jen že původní hrdlo nádrže je zalaminované. A všemožně polohovatelné sedačky sjou nejpíš z muzea. Zbytek interiéru bez komentáře... Brzdy jsou vymyšlené a provedené naprosto dokonale, opravdu jo. Jen na V6 a konečnou váhu vozu decánko mimo. Ale do sériovky super! Tak abych to nějak uzavřel.Vymyšlené za 1+ , provedení 5-. Viděl jsem už spoustu Škodovek se spoustou motorů. Bylo na nich vidět že majitelé se s nima doslova mazlej. Konečný vzhled každé z nich už záležel pouze na finančních možnostech samotných majitelů. Nicméně ani jedna nebyla odfláknutá jak V6. Chtěl bych poznat toho kdo si tento vůz objednal a vyslovit mu upřímnou soustrast. Je mi Vás opravdu líto. Asi se on sám diví co si to vlastně objednal...


Cokoliv vleze.
Datum: 12.02.2005, 21:13
Od: Kamil <116se@seznam.cz>

Jiste když někdo koukne na toho rapida ,tak by to chtěl aspoň podobně.??? Mohu nabídnout namontování jakého-koliv motoru do Vašeho vozu 105-120-130-Garde-Rapid. Mnoha leté skušenosti s montáží jiných mitorů. Ceny napríklad: Vložít VW cca-15000Kč. Ostatní nejsou moc rozdílné.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ako a zakolko
Datum: 23.01.2005, 20:38
Od: Kamil Kral <116se@.seznam .cz>

Dobrý den.


Prodam motor V6 turbo
Datum: 25.09.2004, 18:07
Od: Skodovkar <street.race@seznam.cz>

Ahoj nuly, prodam pro Vase hrobariny opravdovou raritu. Jedna se o motor z Lotuse omegy V6 3.6 bi-turbo. Jeden mam v embajru a druhy je na prodej. Po vymene agregatu muzete Vasi skodivku oznacit jako concorde od Air france. Cena za motor vcetne funkcnich dmychadel je 40.000,- Kc. Pouze pro vazne zajemce. V cene je navod k montazi.


RE: Kontakt na tvůrce
Datum: 11.01.2004, 21:50
Od: bubak <jiri.dek@post.cz>

mam teoreticky zmaknutou zastavbu motoru 1,6-felicie,1,6-1,8GTI 16V z golfa do skoda 1000-136.prakticky to nemam je proto,že nemam finance.Ale neni to vubec drahá záležitost.1,6 z golfa vejde jen o něco malo dráž než zastavba favorita.........něco kolem 6500.....a to neni zas tak moc.jestli by měl někdo zajem tak at se mi ozve na mail......Škodě zdar BUBAK


preplnovanie karburatoroveho motora
Datum: 4.12.2003, 17:45
Od: power <Powerbusiness@orangemail.sk>

bolo to uz hodne davno co si pisal na nejakej stranke o pouziti karburatora v preplnovanom motore, odpis mi na Powerbusiness@orangemail.sk co o tom vies lebo potrebujem aplikovat preplnanie do motora s karburatorom / karburatormi , hehe ono je to 3,5 V8 a asi vies o aky motor sa jedna...


RE: agregat t613
Datum: 27.10.2003, 12:09
Od: Yokotashi <cB0@seznam.cz>

A co tak pouzit ctyri motory z wartase? na kazde kolo jeden? ty se na nejakych tech 100kW kazdy vyladit daji ... jo a abych nezapomel, jeste cisternovy prives na palivo ... tak tuna methanolu :-)


agregat t613
Datum: 23.10.2003, 11:38
Od: Havrla <havrla@lhotkanet.cz>

A co tam zastavet agregat z T613 ?, asi i s zadni napravou... :-))) Havrla


rada
Datum: 25.08.2003, 22:31
Od: Jiří Bendl <jiri.bendl@seznam.cz>

Nazdarek, byl bych desne rad za nekolik rad:) Chtel bych dat do rapida motor z Hondy Prelude 2,0 16V, potreboval bych vedet, kde nechat udelat meziprirubu k 130 5-ti kvaltu, a nejake veci okolo. Budu rad za kazdou radu... Predem dekuji Jiří Bendl


Kontakt na tvůrce
Datum: 11.03.2003, 21:34
Od: jose <josefmasek@seznam.cz>

Potřeboval bych dát do rapida motor Z Octavie 1,8.Děkuji za případný kontakt,


Kontakt
Datum: 11.03.2003, 21:32
Od: Jose <josefmasek@seznam.cz>

bomba,potřeboval bych někoho,kdo by byl ochoten dát do Rapida motor z Octavie 1,8.se vším všudy,děkuji za případné kontakty


Apsolut psycho
Datum: 20.08.2002, 8:54
Od: MAX <max.crazy@mailcity.com>

Opravdu by mě zajimalo kolik hodin prace to stalo a jake byly naklady......


Podvozek????
Datum: 15.03.2002, 11:49
Od: lukas120 <lukas120@seznam.cz>

Jo tak to je super - ani si nedovedu predstavit co by to delalo se seriovym podvozkem a tak jsem se chtel zeptat - co napsat pokracovani tohoto clanku opravdu by mne velice zajimalo pekne rozepsat co s rameny, silentbloky, brzdami, cepy atp. Diky predem.


RE: Vau,to jsem nezral
Datum: 16.02.2002, 16:48
Od: Cartman <skodic@quick.cz>

1000000000000000000000000000000000000000000000000000,- EU


Vau,to jsem nezral
Datum: 12.02.2002, 15:15
Od: Baloo <baloo.baloo@centrum.cz>

Tak tohle bych chtel vlastnin,kolik na to potrebuju???


Tak to jsem nežral..
Datum: 19.11.2001, 10:04
Od: Zdenek Havrlik <z.havrlik@post.cz>

Tak to jsem nežral,já si myslim jakmi ten sráč nejede a tohle já to zabalim a bude klid....... .


6-valcu....
Datum: 13.11.2001, 21:16
Od: Tomas <jeep.@seznam.cz>

Konecne poradna skodovka s poradnym motorem.... Tunningu zdar


Škoda Felicia VR6 2.8
Datum: 15.07.2001, 12:52
Od: Nightmare <nightweb@quick.cz>

Koukněte se na Http://www.ModifiedCars.com Tam v sekci auta; škoda; najdete tuhle suprovou feldu!!!


rapid
Datum: 23.05.2001, 17:38
Od: Radek kurtala <bucci@seznam.cz>

kurva ja chcu Rapid V6


super dilo, super cena?
Datum: 11.12.2000, 14:59
Od: honza <ispyinprague@hotmail.com>

To opravdu cumim, neco takovyho bych rad nekdy prohnal. Kolik stoji takova sranda?


Husťárna!!
Datum: 25.11.2000, 19:12
Od: Martin <acheron@quick.cz>

Tak takle hustou škodárnu jsem ještě neviděl!!!!!!!!!


RE: RE: RE: RE: RE: Ako a zakolko
Datum: 25.11.2000, 15:00
Od: Martin <M.Walter@seznam.cz>

Jestli máte na mysli homologaci obecně,to se dá získat,ale bude Vám to k ničemu.Homologace nebo přihlášení vozidla do trv.provozu po veřejných komunikacích je v našich podmínkách velice těžké zajistit a závisí na původním výrobci.Přihlásit takové udělátko se prostě pro jeden kus-originál ani neviplatí!Ani kabrio skoda, které legálně jezdí po západních silnicích zde nemůže legálně jezdit-nesplnuje nové předpisy.Co na to tedy říci.Zeptejte tedy raději našich západních sousedů jak to, že jejich tuningy mohou jezdit po jejich komunikacích a budete jen zírat kde jsou proti zemím z východního bloku.Jejich byrokrati jsou jiní byrokrati, prostě jiní. S pozdravem M.W.


RE: RE: RE: RE: RE: Ako a zakolko
Datum: 25.11.2000, 14:47
Od: M.Walter <M.Walter@seznam.cz>

pro další informace,rady a dotazy můžete psát na schránku ,M.Walter@seznam.cz,jak je pod článkem uvedeno.


RE: RE: STK
Datum: 20.11.2000, 22:40
Od: Martin <jawa.team@worldonline.cz>
WWW: http://www.jawateam.com

Souhlasim, naco STK kdyz je tam 6valec? Kdo nestavi a ujede, ten neplati! Jedna vec je o tom mluvit a druha opravdu ujet, to je fakt, ale kdyz si nekdo necha takovy auto postavit, tak bud se s policajtama zna a nebo je uplati. Myslim si ze ujizdet se nikdy nevyplaci.


RE: RE: RE: RE: Ako a zakolko
Datum: 17.11.2000, 23:16
Od: Radovan <J>

Kde by som sa o tom dozvedel viac?


RE: RE: RE: Ako a zakolko
Datum: 16.11.2000, 20:15
Od: BAZZY <bazzy@post.cz>

ok jde to ale za homologaci u takto udělaného motoru to je až 50 000,-


CHI CHI
Datum: 16.11.2000, 20:06
Od: BAZZY <bazzy@post.cz>

no to je dost,že jste rozmazali ty čísílka chudák majitel vozu!! teď ho honí policie s nadupanou octavií !! bezvúspěchu chi chi !!


RE: RE: Ako a zakolko
Datum: 15.11.2000, 15:43
Od: Radovan J <vanj@mujmail.cz>

Existuje legálny spôsob ako s takto upraveným autom jazdiť po cestách? Viem že, bola nejaká možnosť vyrobiť si vozítko, k tomu nejaké typové skúšky, a ajhľa, máme technický preukaz ! Myslím, že v tomto medzi SR a ČR rozdiel asi nebude!


Turbo !!!
Datum: 15.11.2000, 14:12
Od: Max <Max.Svratka@seznam.cz>

V článku jste se zmínil sice jen lehce ale zmínil o "přeplňované 130tce". Zajímalo by mě jestli to bylo na 5-ti kanálové nebo na 8-kanálové hlavě. Dále by mě zajímalo jestli jste mi schopen toto turbo sehnat a jaký obnos bych si měl tak asi připravit. Děkuji za odpověď.


RE: STK
Datum: 15.11.2000, 10:14
Od: Martin Walter <mwalter@atlas.cz>

na co STK?,když je tam šestiválec


RE: Ako a zakolko
Datum: 15.11.2000, 10:11
Od: Martin Walter <mwalter@atlas.cz>

Cena je závislá na zadání,to jest,co má vůz umět a za kolik se dají pořídit komponenty,pokud nebudu pocítat vlastní práci a při dnešních zkušenostech a kontaktech je to možné za cca 210 tis.Kc Otázka:jak takovéto vozy mohou jezdit v USA/a tam jsou opravdu exoti/,nebo v Německu?


Ako a zakolko
Datum: 15.11.2000, 8:50
Od: Radovan J <vanj@mujmail.cz>

Mal by som dve otázky: 1.Koľko (peňazí) stojí vývoj niečoho takéhoto ? 2.Ako sa takéto niečo prihlasuje ?


RE: STK
Datum: 14.11.2000, 21:00
Od: Standa Látal <classic@centrum.cz>

Mrkni na SPZ a bude Ti to jasný.


STK
Datum: 14.11.2000, 17:13
Od: kamikaze <kamikaze@email.cz>

A jak je to s STK? ;-)



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení