ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Jak budeme jezdit bez olova ?
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Jak budeme jezdit bez olova ?

RE: Benzín w-power shell pre favorit?
Datum: 5.03.2007, 21:41
Od: pavel k. <krahulda@centrum.cz>

ano,doporučuji mám s tímto benzínem/95 okt./velmi dobré zkušenosti.Auto ožije ale chce to tankovat delší dobu-min. 5 nádrží.Majitel škoda favorit 135l,felicie 95.


Natural do Favoritu 136L r.90?
Datum: 26.12.2006, 12:10
Od: Csaba <mad_max20@azet.sk>

Problem: Pred mesiacom som si kupil Favorita 136L rok vyroby 1990. Mal som v nadrži olovnaty benzin Special 91 (Esso). Auto islo ako blesk, motor mal vykon, bol tichy, vsetko v pohode. Problem prisiel pri dalsom tankovani, ked som natankoval Natural 95 (Esso). Zrazu ventily zacali klepat aj pri najjemnejsom rozjazde, bol nizsi aj vykon. Dolial som olovnatu prisadu,motor reagoval lepsie, klepanie do velkej miery prestalo, bolo ich pocut uz len pri jazde do kopca pri nizzsich rychlostiach v 5. Dalsie tankovanie minuly tyzden 95 UNI (Slovnaft), a ventily zasa klepaju ako keby ich kladivom bili a vykon nikde. Dodatok: Tankujem v Košiciach. Záver: Z hore uvedenych vyplyva, ze do mojho Favoritu je mozne tankovat na Esso (OMV, Shell, Agip) hocico (okrem nafty), pri bezolovnatych treba prisada, na Slovnafte benzim min. 98. V návode bolo pisane benzin olovnaty i bezolovnaty min. okt. cislo 95. Potom preco ide auto tak cudno s bezolovnatym benzinom? Kto k tomu rozumie?


Aditiva nepoužívat
Datum: 18.12.2005, 17:34
Od: Jáááá <vip.miguel@seznam.cz>

Aditiva jsou pouze další věcí jak z lidí vymámit prachy. AZNP Mladá Boleslav sice vykřikuje, že je třeba do starších vozidel dávat aditivum, ale to jsou pouze nepotvrzené doměnky. Mohu zaručit a prokázat, že ježdění na bezolovnatý benzín BEZ ADITIV nesnižuje životnost motorů a žádným jiným způsobem jim neubližuje a ani není třeba vyměnovat sedla ventylů. Samozřejmě mluvím o motorech použitých ve vozidlech Š1000 - Š136M


Přední náprava
Datum: 19.05.2005, 20:01
Od: Pavel Kotner <kotnerovi@tiscali.cz>

na co jsou pojistné kroužky v předních poloosách (škoda forman),drážky na kroužky mám vymleté,nevím jestli můžu jezdit pokud tam kroužky nenamontuji


RE: co dat do rapida
Datum: 30.12.2004, 8:40
Od: Jiří Král <kraljirik@t-email.cz>

No, nebudeš tomu věřit, ale mám stejný problém.Zítra si jdu do servisu pro auto( Škoda Rapid130)Prasklý píst na třetím válci.Musím tedy upozornit, že mi před časem vlivem prasklé hlavy do tohoto válce tekla chladící kapalina a asi před 2 měsíci mi při seřízení motoru na PALTESTU technik řekl, že mi nejspíš teče přes AC pumpu benzín do oleje.Tu membránu jsem vyměnil a asi týden na to mi praskl píst.Nejspíš to nemá souvislost ani s tou chladící kapalinou, ani s tím benzínem.Tankuji Natural 95 a používám aditivum nahrazující Olovo.


co dat do rapida
Datum: 26.11.2004, 21:25
Od: Marian Bosy <marianbosy@zoznam.sk>

o tejto stranke som sa dopocul iba nedavno a tak som si ju pozrel ale vidim ze tu uz nikto davno cca rok nedaval nijaky pripevok okolo paliv do skodoviek. ja mam jeden problem ktory maju asi viecery motoristi. aj napriek tomu ze taka zakladna vec ako je palivo by mala byt jasna kazdemu motoristovi po precitani niekolkych prispevkov som zneistel a teda sa chcem opytat co mam tankovat do skody rapid 136 (742.136). nedavno (jesen 2003) som mal urobenu generalku motora ale nieco sa stalo a asi pred takym mesiacom som zistil ze mam prasknute tri piesty. hlavu valcom mam hlinikovu "favoritacku" ale bohuzial nie som az taky zdatny a neviem ake ma sedla ventilov. mechanik ktory mi to auto robil povedal ze je moznost ze sa tie piesty popraskali od nesopravneho paliva. ze sa porehrieval spalovaci priestor nadmerne a z toho vznikla zavada. ja si osobne myslim ze to nie je ten pravy dovod ale preto sa chcem poradit co teda tankovat. pred generalkou bolo auto mojho otca a 4 roky do neho tankoval 95 natural. a vsetko bolo v poriadku. az teraz rok po generalke sa stalo to ze zrazu som isiel na tri valce tak som myslel ze sviecka ale napokon ked mi mechanik rozobral motor tak prisiel na to ze piessty su prasknute. uvitam kazdu pripomienku hoci neverim ze sa niekto ozve vzhladom na datum diskusie. m.


RE: RE: RE: Moze ist Favorit na Natural
Datum: 23.02.2003, 19:01
Od: triskac <jfjf@orangemail.sk>

ja by som rad vedel ako su oznacovane hlavy


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uprava sedel ventilu
Datum: 19.06.2002, 9:22
Od: janmil <janmil@atlas.sk>

Moja skusenost s LPG. Kedysi som jazdil so Skodou 120L na LPG a ziadne nadmerne zaklepavanie ventilov som nezaznamenal po dobu cca 2-3 roky. Potom som nechal znizit hlavu, (ved LPG ma oktanove cislo nad 100). Kompresny pomer sa zvysil z 8,5 :1 na cca 10 : 1. Sedla ventilov sa zacali zaklepavat tak rychlo, ze kontrola a zriadenie ventilovej vole boli nutne kazdych 3-4 tkm. Samozrejme, len vyfukove ventily. Zrejme bude rozdiel medzi typmi s kompresnym pomerom 8,5 (105,120L) a typmi s k.p. 9,5 a 9,7 (120LS,130).


RE: RE: RE: Moze ist Favorit na Natural
Datum: 16.06.2002, 1:24
Od: Jarous <jarda_sicha@volny.cz>

A tak jak to teda je s tim benzinem na 120L z 1987? Ja tam leju stridave natural 95 a special a doufam ze to je v poradku?


RE: RE: Moze ist Favorit na Natural
Datum: 15.05.2002, 18:51
Od: ACEMajky <animate@centrum.cz>

A jak si v tom pripade vysvetlujes clanek, ke kteremu je tato diskuse? Ohledne cisla pod cislem motoru (a te 8-ky)? Údržba a opravy automobilů Škoda, autor J.Andrt "Motory vozů Škoda jsou identifikovány identfikačním kódem, který je na rozšířené přirubě vodního čerpadla pod číslem motoru (viz. obr.). Je-li uveden (na motoru Škoda 135 L, 135 GL a Rapid 135 se neuvádí), je hlava válců motoru upravena pro spalování benzinu bezolovnathéo a v tom případě není třeba plnit nádrž benzinem olovnatým." 1 číslo motoru 2 typ motoru, např. 120, 130, 136 3 identifikační kód 8, u motorů 135 se neuvádí a nádrž lze plnit trvale benzinem bezolovnatým Z uvedených informací vyplývá, že podle autorů existují vozy Š742.136 které mohou být provozovány bez úprav na bezolovnatý benzin. K tomuto názoru se osobně kloním í já, protože jejich existence je potvrzená.


RE: Uprava sedel ventilu
Datum: 12.11.2001, 10:53
Od: Webking <webking@centrum.cz>

Kontakt na firmu v Liberci (posílaj to i poštou) komplet hlava cca 4000.- nebo jim můžeš dát na úpravu tu původní pak je to o 1000 míň. Daj tam ocelová sedla, nové ventily a gufera což sníží "žravost" oleje.


RE: Chci jezdit jen na plyn!!!
Datum: 12.11.2001, 10:48
Od: Webking <webking@centrum.cz>

Kolem Tábora nevím,ale v Liberci to posílají poštou. Telefon je 0606/689090 cena hlavy již hotové je cca 4000,- pokud dodáš svou na přestavbu je to asi o 1000 levnější.(pokud není prasklá) Na hlavě jsou ocelová sedla a gufera (takže to pak míň žere olej)


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uprava sedel ventilu
Datum: 22.08.2001, 21:21
Od: Roman Oswald <romaan.oswald@ct.cz>

Moje zkusenost s LPG je asi takova, ze jsou hlavy, kde se ventily zaklepavaji a hlavy ktere bez problemu drzi. Hlava ktera se zaklepava je asi odhadem (podle lidi, kteri se zabyvaji montazi LPG) 1 z 20ks. Pravdepodobne zalezi na materialu te litiny (neni litina jako litina ;-)). Takze s upravou bych pockal a pokud se zadne problemy nevyskytnou tak bych to neresil. Zaklepavani se pozna podle zmensujici se vule vyfukovych ventilu. Po 5 - 10tis. km to poznate. Videl jsem hlavu kde byly vyfuk. ventily zaklepany skoro o 5mm. Potom se sedla proste upravi, vlozi se tam vlozky a je to. Saci se vetsinou nezaklepou nikdy. Ja mel napriklad na sve S 105 najeto 80.000km na LPG bez nejmensiho problemu, a ventily se po 20.000 skoro nehnuly. Kazdopadne pokud jezdite na Natural95, tak tam lejte aditivum, neni to zas tolik prace a cenove to snad taky nikoho nezruinuje nez testovat jestli zrovna ta vase hlava si s tim poradi. Preji pekny den.


A co UNI na Slovnaftackych pumpach
Datum: 15.06.2001, 14:16
Od: Peter Marek <peter.marek@digilab.sk>
WWW: http://www.digilab.sk

Velmi som sa potesil, ked som nasiel tieto stranky a stranky dalsich nadsencov. Chystam sa ozivit moju Skodu 130 GL, ktora od roku 92 spinkala v garazi a prvy problem na ktory som narazil bolo - co do nej natankovat. Co poviete na UNI benziny ktore ponuka Slovnaft ( www.slovnaft.sk ) je to dostatocne alebo bude lepsie tankovat nieco bezolovnate a pridavat aditiva? Vsetkym zelam pohodovu jazdu! p.m.


RE: Benzín w-power shell pre favorit?
Datum: 9.03.2001, 13:55
Od: Petrovic <comcpepe@savba.sk>

Ten benzin je strasny to tam mozes natankovat diesel. Kamarat ho natankoval do S Forman r.v.94 a nadaval velmi auto sa mu nerozbiehalo a islo cele mlandravo.Ked chces vetsi vykon auto si uprav. Nazdar!


Benzín w-power shell pre favorit?
Datum: 31.01.2001, 11:08
Od: Peter Krchnak <krchnak@istrobanka.sk>

Chcel by som vyskúšať benzín w-power shell vo favorite 135 glx.Neviem či je tento benzín vhodný pre favorit 135 glx rok výrody 93. A či má vôbec zmysel tankovať tento benzín. Budem vĎačný za každú odpoveď.


Firmy???
Datum: 30.01.2001, 21:18
Od: Majkl <majklta@volny.cz>

Které firmy se zabývají přestavbou nebo jen upravou hlavy na Š120 pro provoz na bezolovnaté palivo (LPG)?


RE: RE: R: Cena
Datum: 10.01.2001, 15:06
Od: Vaclav Vicka <Vicka@student.fsid.cvut.cz>

Me obavy se nedavno bohuzel vyplnily. Poloosy sice drzi ale v prevodovce se odporoucela trojka a roztec mezi prednima a zadnima kolama nemam 242 cm (alespon myslim ze to tolik ma byt - uz si to moc nepamatuju) ale na jedne strane mam zadni kolo posunuty o 3 cm dopredu a na druhy o 5 cm! Hnulo se mi to cely na naprave takze tedka mam "vybornou sbihavost" zadnich kol a vcelku to plave. Takze mne ted ceka generalka zadni napravy (alespon tam konecne dam kvlecnou misto kyvne)a prevodovky (tu zas upgraduju na petikvalt). Takze pokud mate taky v nejaky papirovy 105ce favorita (ten muj ma nyni skoro 70kw) tak si na to davejte bacha a krotte sve nohy.


RE: RE: R: Cena
Datum: 10.01.2001, 15:06
Od: Vaclav Vicka <Vicka@student.fsid.cvut.cz>

Me obavy se nedavno bohuzel vyplnily. Poloosy sice drzi ale v prevodovce se odporoucela trojka a roztec mezi prednima a zadnima kolama nemam 242 cm (alespon myslim ze to tolik ma byt - uz si to moc nepamatuju) ale na jedne strane mam zadni kolo posunuty o 3 cm dopredu a na druhy o 5 cm! Hnulo se mi to cely na naprave takze tedka mam "vybornou sbihavost" zadnich kol a vcelku to plave. Takze mne ted ceka generalka zadni napravy (alespon tam konecne dam kvlecnou misto kyvne)a prevodovky (tu zas upgraduju na petikvalt). Takze pokud mate taky v nejaky papirovy 105ce favorita (ten muj ma nyni skoro 70kw) tak si na to davejte bacha a krotte sve nohy.


Chci jezdit jen na plyn!!!
Datum: 7.01.2001, 12:46
Od: Majkl <majklta@volny.cz>

Může někdo poradit kontakt na firmu, zabývající se úpravou hlavy Š120 na bezolovnatý provoz poblíž Tábora? Díky


RE: Lze předělat sedla i na Š100 za Favoriťácký?
Datum: 4.01.2001, 14:44
Od: Netopyr <tvoves@seznam.cz>
WWW: http://plivnik.cz

jestli jdou predelat sedla ze S100 to nevim, ale urcite vim, ze se da pouzit na S100 hlava ze S105.


Lze předělat sedla i na Š100 za Favoriťácký?
Datum: 31.12.2000, 0:40
Od: Čenda <cenda@podvodnik.cz>

Zajímalo by mě jestli se dají předělat sedla na Š100 za tvrdší Favoriťácký protože takový sedla pro stovku se asi těžko vyrábí!!!


RE: RE: RE: Cena
Datum: 11.12.2000, 9:26
Od: Vaclav Vicka <Vicka@student.fsid.cvut.cz>

Poloosy i s ulozenim jsem preventivne vymenil za 130 (ty nemaji klasicke kameny, kde se to vzdycky ukrouti). Uz dva mesice s tim litam jak magor (sama hrabacka) a drzi. Ale spis se bojim u silentbloky u ramen a prevodovku. Kdyz jel za mnou kamos tak tvrdil ze pri prerazeni z jednicky na dvojku se mne zadek auta snizil asi o dvacet cisel (ten sportovni pritlacak holt asi na tu karoserii nebude stavenej). Mimochodem predevcirem mne potesilo jak jsem u Berouna na trojku sprasil dva rapidy ala tuning. Samej plast a pod kapotou prdlacka (asi je brzdila ta dvoumetrova antena od CB). Celkem valili bulvy. :-))


Uprava hlavy
Datum: 8.12.2000, 11:45
Od: Marian Bocan <mbocan@hotmail.com>

Podoby problem s bnenzinom som riesil aj ja. Konkretne na motore 120LS. Dal som si upravit hlavu. V suvislosti s tym ma prekvapila informacia vo Vasom clanku, ze je treba menit vstkych 8 sdiel. V mojom pripade mam vzmenene len sedla na vyfukovych ventiloch. Ak j to mozne, rad by som sa dozvdel viac o tejto veci. S pozdravom Marian.


RE: RE: RE: Cena
Datum: 30.11.2000, 14:34
Od: Lokiu <lokiu@pobox.sk>

Mam otazku, Ako Ti drzia poloosy na tvojom aute. Nestrihol si este? Pretoze ja som dal do svojej S100 rv75 motor S120LS a tak ked som ho skusal na odpich podarilo sa mi strihnut lavu poloos. Podotykam, ze ona poloos nebola povodna(na povodnej odislo lozisko), ale bola nova (zanovna-stala nepouzita asi 3.5 roka od kupenia), taktiez lozisko som dal fungel. No a na samotnom zlome bolo vidiet znamky ukrutenia a nie lomu(resp prasknutia).Este pozn. Jazdim na pneu 165/70/13. Takze ako to vlastne je?


RE: RE: Moze ist Favorit na Natural
Datum: 29.11.2000, 15:32
Od: Dominik Luknár <viko@post.sk>

Chipman, diki.


RE: Moze ist Favorit na Natural
Datum: 28.11.2000, 13:20
Od: Chipmen <chipmen@panda.cz>

Informace ze vsechny Favority mohou jezdit na bezolovo mam ze dvou zdroju. <br>1)Oficialni informace Skoda Auto a.a.s. <br>2)Literatura o Favoritech, napr. Cedrych <br>Jine informace jsem nikde nezjistil. Z cehoz vypliva ze je mozne vsechny favority provozovat na bezolovnaty benzin.


Moze ist Favorit na Natural
Datum: 28.11.2000, 11:48
Od: Dominik Luknár <viko@post.sk>

Mam Favorit ročnik 91 a tankujem podla velkého techničáka olovnatý benzín. A nikde tam nieje písané že môžem tankovať aj bezolovnantý. Tak teraz neviem či ho možem tankovať bez úprav alebo si musím upraviť nejak motor.


RE: RE: Cena
Datum: 23.11.2000, 16:12
Od: Vaclav Vicka <Vicka@student.fsid.cvut.cz>

Protoze mne prislo nespocetne mailu na tema proc jsem menil strikacku za karburator, rozhodl jsem se to zverejnit primo zde. 1. Jednobodove vstrikovani na favoritu ma stejnou spotrebu jako dobre serizeny karburator. Ptal jsem se nespocetne lidi kteri maji favorita na jejich prumernou spotrebu. 2. Motor se strikackou vyzaduje montaz ridici jednotky, kterou nemam, nemam zkusenosti s jejim zapojovanim a dle meho nazoru je to u takoveho auta akorat dalsi vec, ktera se muze porouchat. 3. Karburator PIERBUNG (ktery tam mam) ma daleko lepsi akceleracni schopnosti nez jednobodove vstrikovani favorita. PS: A tu ctyrkladu tam mam proto, ze jsem zatim nesehnal petikladu s dlouhou petkou (ten motor na ni bezproblemu ma) v rozumnym stavu za rozumny penize. Takze pokud nekdo o nejaky vite, dejte vedet (v idealnim pripade bych ji chtel vymenit treba za kliku s ojnicema (nove lagry, prebrousena) nebo hlavu na favorita (moznost nechat snizit dle naroku)).


RE: Cena
Datum: 22.11.2000, 20:50
Od: Charles <czk@volny.cz>
WWW: http://rapid.borec.cz

Mel bych zajem o informaci, na kterem vrakovisti bych mohl sehnat motor z Favorita 136. Jsem z C. Budejovic a zatim jsem zde zkusil jedno vrakoviste - meli jen 135 a chteli za nej 6000,-. A jeste na nej byla namacknuta karoserie tak, ze jsem od toho radeji upustil. Pak jsem zkusil inzeraty, ale nic nejde. Ma to ale jeste jeden hacek. Jsem poctiva duse a rad bych ten motor sehnal i s papiry na prihlaseni. Tak jsem pomalu ale jiste sklouznul k myslence o uprave sedel a ventilu na starem motoru 130. Jestli muzes mailni mi prosim kde je to vrakoviste. Diky. czk@volny.cz


RE: RE: RE: RE: RE: Uprava sedel ventilu
Datum: 22.11.2000, 17:18
Od: Lubos <lubos@ccc.sk>
WWW: http://naseparty.home.sk/auto.htm

Chlapi, takze ked jazdim na LPG mam si dat prerobit tie sedla ventilov na tvrdsie? Mam S-130 Dik Lubos PS. nerad by som dosiel o hlavu


RE: Cena
Datum: 22.11.2000, 11:24
Od: Fokel <jmatula@alpha.euba.sk>

To auto ti zavidim, akurat preco si menil striekacku za karburator a preco len styrkvalt


Cena
Datum: 22.11.2000, 9:56
Od: Vaclav Vicka <Vicka@student.fsid.cvut.cz>

Cena 2500 se mne zdala naprosto predrazena. Proto jsem do me 120LS radeji koupil za 5000 motor z favorita 782.136 (najeto tricet tisic od vyroby) se strikackou (50kw), kterou jsem nasledne vymenil za karburator. Takze tedka nejen ze litam na bezolovnaty benzin, ale navic to auto ted lita 190km/h se ctyrkvaltem! (prve koncilo na 150km/h). Pokud nekdo budete chtit vedet, na jakym vrakaci se da koupit motor ve vybornym stavu (nejeto kolem toho co mam ja) za vyborny prachy, staci napsat mail. Mimochodem mel tam i 16 felicii, ale s tou jsem si nebyl jisty zda by sedla na prevodovku, tak jsem si vzal osvedceneho favorita.


Cena
Datum: 22.11.2000, 9:56
Od: Vaclav Vicka <Vicka@student.fsid.cvut.cz>

Cena 2500 se mne zdala naprosto predrazena. Proto jsem do me 120LS radeji koupil za 5000 motor z favorita 782.136 (najeto tricet tisic od vyroby) se strikackou (50kw), kterou jsem nasledne vymenil za karburator. Takze tedka nejen ze litam na bezolovnaty benzin, ale navic to auto ted lita 190km/h se ctyrkvaltem! (prve koncilo na 150km/h). Pokud nekdo budete chtit vedet, na jakym vrakaci se da koupit motor ve vybornym stavu (nejeto kolem toho co mam ja) za vyborny prachy, staci napsat mail. Mimochodem mel tam i 16 felicii, ale s tou jsem si nebyl jisty zda by sedla na prevodovku, tak jsem si vzal osvedceneho favorita.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Uprava sedel ventilu
Datum: 22.11.2000, 8:21
Od: Paja <pavel.horna@z14.preciosa.cz>

Hliníkovou hlavu ze 135/136 nelze montovat na 130. Nesouhlasí rozteče šroubů.


RE: RE: RE: RE: RE: Uprava sedel ventilu
Datum: 21.11.2000, 23:04
Od: Lubik <lubikos@atlas.cz>

Zkus si někde zjistit jestli nejde na 742.13 namontovat hliníková hlava 742.135. Podle mne by to mělo jít!?!? Na motory 742.136 určitě půjde namontovat hlava z Favorita. Jen ji někde na vrakáču levně sehnat :-) Ovšem to se bavíme pořád o levných úpravách. Nesmíme zapomínat na možnost přestavby vozu na plyn!!! Případně provedení zástavby motoru z Favorita, nebo něčeho úplně jinýho. ( viz Rapid V6 :-)))) Při této příležitosti bych znovu otevřel diskuzi na téma přestavby a uvítal bych vaše dosavadní zkušenosti.


RE: RE: RE: RE: Uprava sedel ventilu
Datum: 21.11.2000, 19:40
Od: Charles <czk@volny.cz>
WWW: http://rapid.borec.cz

Velice vam vsem dekuji za odpovedi na dotaz o uprave sedel ventilu. Ma-li nekdo jeste dalsi informace, necht se dale zminuje. Urcite me to ceka. Diky.


RE: RE: RE: Uprava sedel ventilu
Datum: 21.11.2000, 18:23
Od: Johny_R <johnyr@centrum.cz>

Cau, ja jsem se po tehle uprave taky shanel a narazil jsem na firmu v Kostelci na Orlici, ktera to pry dela s celkovou generalkou ventilu a srovnanim hlavy taktez za 2500,-. A dela vsechny hlavy. Pokud by to bylo za 900,- Kc tak by to bylo super, ale pochybuju, ze v tom je i oprava ventilu, voditek atd... Nebo je?? CZus. Johny_R


RE: RE: special
Datum: 21.11.2000, 17:22
Od: Tomas Nemec <nemeto@centrum.cz>
WWW: http://tn.kgb.cz

leju do 120L super, nevadi to? jezdi vyrazne lip.... tj. od noveho roku budu muset lejt natural 95 + aditivum? :-))))))) a neumí někdo přestavbu na naftu, prej je levnější... nebo na vzduch... ten je vůbec nejlevnější :-))))))))))))


RE: RE: special
Datum: 21.11.2000, 13:51
Od: Nami <jannam@post.cz>

Vim, to byla jen doplnujici informace.


RE: special
Datum: 21.11.2000, 12:09
Od: Chipmen <Chipmen@panda.cz>

Ano pokud vim tak bude obsahovat aditivum. Proto take pisu o vozidlech s pozadavkem vyssim nez je oktanove cislo 91. Tedy 120 LS, 120 GLS, 130, 136. Ty musi pouzivat bud pridavana aditiva, nebo upravit hlavu.


special
Datum: 21.11.2000, 9:26
Od: Nami <jannam@post.cz>

Novy benzin special pry bude aditivum uz obsahovat!!!


RE: RE: Uprava sedel ventilu
Datum: 21.11.2000, 6:56
Od: Chipmen <chipmen@panda.cz>

Sam jsem se divil te cene, ale tak mi to bylo sdeleno po telefonu, ptal jsem se na upravu 130, ale delaji i 136. Cena je za komplet to jest privezete auto a odvezete si ho hotove , a neni to firma Szalay. Na druhou stranu jsem slysel i o firme ktera to dela za cca 1500, ale nemam to overene. Toto melo byt jen seznameni s moznostmi. Pripravuje se blizsi clanek ktery bude cely venovan uprave motoru na pouziti bezolovnateho paliva.


RE: RE: Uprava sedel ventilu
Datum: 20.11.2000, 23:14
Od: Rudolf Ferbs <rudolf.ferbs@quick.cz>

Nemas pravdu,ze upravit jde pouze hlava 742.10.Upravit jde každá hlava(ze škodovky)Cena 2500 je předpokládám i s umytím auta a vyluksováním koberečků.Já jsem si to nechal dělat a platil jsem 900 i se srovnáním hlavy.Je tedy pravda ze jsem si hlavu sám sundal a potom zase nandal,to snad ale není problém.Když budete chtít předám adresu firmy která mi to delala.Za ten cenový rozdíl-tedy 1600,-budu klidně hlavy sundavat a zase nandavat.Máte-li tedy někdo přebitečných 2500,- a chcete tvrda sedla klidně se ozvěte a provedeme to. Cau a mějte se


RE: Uprava sedel ventilu
Datum: 20.11.2000, 21:09
Od: Netopyr <tvoves@seznam.cz>
WWW: http://plivnik.cz

mění se sedla ventilů, ventily a vodítka ventilů za Favoriťácké, výměna jde pouze u hlavy 742.10, která jde potom bez úprav na 742.10, 742.12 na 742.12X a 742.13 se hlava musí upravovat. těžko říct, jestli je cena 2500,- včetně nějakých dalších úprav, jediné, koho znám, co to dělá je www.nct.cz/szalay


RE: Natural 95
Datum: 20.11.2000, 21:06
Od: Netopyr <tvoves@seznam.cz>
WWW: http://plivnik.cz

uvidíš, jenom si musíš počkat, sedla ventilů totiž nemají ochranu z olova, které obsahuje palivo a tak se zaklepávají do hlavy výsledek na sebe nenechá dlouho čekat - do 30 000km ti praskne hlava (dle zkusenosti několika různých lidí)


Uprava sedel ventilu
Datum: 20.11.2000, 18:44
Od: Charles <czk@volny.cz>
WWW: http://rapid.borec.cz

Bylo by mozno zde uvest kontakt na firmu, ktera provadi vymenu sedel ventilu ? Mam Rapida s litinovou hlavou a hodlam ho mit i nadale a nebavi me dolevat aditiva. Ale trochu se mi to nezda. Slysel jsem zatim pouze o zamene ventilu za tvrdsi, ale to neni asi to prave. Diky.


Natural 95
Datum: 20.11.2000, 15:55
Od: Rácz <racz@pobox.sk>
WWW: http://skodaweb.home.sk

No ja musim povedat ze asi od leta, ked mi boli menene kruzky, jazdim na Natural 95 a zatial problemy nemam. Uvidime co bude dalej.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení