ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Škoda Octavia RS vs domácí tuning
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Škoda Octavia RS vs domácí tuning

NOVINKA!!!!
Datum: 7.02.2007, 11:05
Od: David <VYSERSI>

MYSLÍTE ŽE ŠKODA OCTAVIE AT UŽ 1,NEVIM NEBO RS SRÁČ ,,JE VÝKONNÉ A ATRAKTIVNÍ ZAJÍMAVÉ AUTO? LITUJI VÁS CHUDÁČCI MÁTE TAK MAXIMÁLNĚ NASRÁNO V PALICI


RE: motor
Datum: 6.03.2001, 14:38
Od: Ing.I.Dymovský <sportmotor@email.cz>
WWW: http://sportmotor.sro.cz

Vážený Vici (???), rád bych věděl co přesně jste měl od nás za úpravu, od kdy, a jaké jsou tedy vaše draze vykoupené zkušenosti, o kterých tak plameně píšete. Myslím, že o problémech s našimi úpravami bych věděl první já, ale jelikož o žádné vážné závadě na námi upravém motoru nevím, mám pocit, že si bohapustě vymýšlíte. S pozdravem Ing. I. Dymovský - Sportmotor


RE: RE: 4x4
Datum: 9.01.2001, 11:31
Od: Zdenek Andrysik <andy@sci.muni.cz>

Mluvil jsem s mym znamym, co 4x4 ma, o co mu presne jde, rika, ze zvlast v zime se mu obcas stane, ze pri prujezdu zatackou se mu auto utrhne a dostane do smyku prave diky zmene sil pri zapnuti spojky. Nevim, sam jsem za takovych podminek s tim autem nejezdil.


Cena
Datum: 5.01.2001, 8:00
Od: Hornet <hornet.m@seznam.cz>
WWW: http://miniportal.zde.cz

základ bude stát prej 669900 Kč


už je známa cena RSka
Datum: 3.01.2001, 22:23
Od: Zdeněk Klír <prvodce@post.cz>

Nevštivte stránku automobilky a uvidíte velice příjemné překvapení ohledně ceny RSka.


RSi
Datum: 18.12.2000, 8:28
Od: MATTESS <radkoc@post.cz>

Pred 2 mesici jsem byl na exkurzi u jednoho zapadoceskeho prodejce vozu Skoda. Ve skolicim stredisku nam instruktor sdelil, ze ne vse, co se pise, je pravda. Udajne s RSi uz jel a ma 6ti kvalt a pohon 4x4. Sam jsem zvedav, jak to tedy ve skutecnosti je. Mimochodem - nechci nikomu brat jeho sluch, ale slysel jsem ozvuceni Sony X-Plod na Autoshow Praha v Alfe a to je ukrutne plechovy zvuk. To se neda poslouchat. Ani zadarmo. Zdravim vsechny Skodovkare a preji v novem tisicileti mnoho stastnych kilometru!!!!


RE: 4x4
Datum: 17.12.2000, 23:26
Od: Vít Otípka <otipka.v@quick.cz>

Zdravím Vás, nejsem sice zcela fundovaná osoba v této otázce, ale strašně rád sbírám různé technické postřehy a řešení /no prostě "strojař"/. Ale k Vaší otázce, obávám se, že již z princupu tohoto systému to možné nebude pokud budete chtít mít trvale zapojenou haldex spojku /tj. 4x4/ a ani by to nebylo vhodné - tím by se z auta stala "primitivní čtyřkolka" bez možnosti rozdělení počtu otáček na přední a zadní nápravu. A to je na pevném podkladu malér - zadní náprava potřebuje v zatáčce více otáček. Z toho důvodu je u většiny terénních aut pokud nemají mezinápravový diferenciál tento způsob vyhrazen pouze pro nezpevněné podklady. Ale to asi víte, možná Vám jde spíše o trvalé vypnutí, ale zde mě nenapadá výrazná výhoda - nic se vlastně nemění, hnací hřídele se u zadních kol stejně otáčí a hřídel od převodovky k haldex spojce také. Ale já píšu hlavně proto, že mě zajímají Vaše zkušenosti se "čtyřkolkou" v tomto provedení. Teď mám Octavii 1,8 T s upraveným výkonem a strašně mě mrzí, že to není "čtyřkolka". Na druhou stranu je to legrace, když ve 120 km/h na "trojku" začne v táhlé zatáčce "hrabat" vnitřní kolo, auto přestává zatáčet a místo korekcí volantem "stačí" pouze přidávat a ubírat plyn a škodovka se vlní jako "užovka" a pištění gum uhání. To je ta legrační část, ale na mokru a sněhu marně vzpomínám na Subaru Imprezu 4x4 turbo se kterou jsem jezdil tři roky /než se 14 dní po záruce rozpad motor - už tu značku s kolegou nemůžeme ani vidět/ - proto mě hrozně zajímá každá zpráva o "škodovácké čtyřkolce" a hlavně jak se chová "za mezí adheze" a co dělá ta Haldex spojta. Teoreticky by měla právě při mnou popisované situaci dovolit nejdříve lehké protočení vnitřního kola a poté "poslat" 50% výkonu "na zadek", tím by se napodobilo ubrání plynu u předního náhonu, předek by se měl začít chytat a naopak zadek by mohl jít do smyku. Což by bylo zajímavé - ale bojím se, že toho půjde dosáhnout jenom s benzínovým turbem a to kdoví jestli ( Subaru mělo 250 k a stejně to bylo zejména na suchu málo a nestačilo to k vytvoření plynulého powerslide, no přejně jenom na dvojku mezi 85-100 km/h ). Těším se na reakce ostatních - bylo by zajímavé přinést nové téma - a to "čtyřkolky" a zkušenosti s nimi.


4x4
Datum: 17.12.2000, 17:12
Od: Zdenek Andrysik <andy@sci.muni.cz>

...je to sice trochu mimo, ale kdyz uz to tady resite, chtel bych se zeptat, jestli se da upravit ovladani 4x4 u oktavky na manualni, aby se nezapinalo automaticky. Diky Zdenda


K ceně Octavie RSi
Datum: 15.12.2000, 15:03
Od: Vít Otípka <otipka.v.quick.cz>

Ty kalkulace jsou hezké, mě osobně "postačí" 17" kola, tlumiče (zatím tam jsou) s pružinama a sedačka (König - jediná opravdu drží ramena)a čip motoru (ten tam mám, výkon mě moc nezajímá, ale zrychlení 60-140 km/hod na III. rychlost se zlepšilo z 11,5 na 8,5 vt.) = celkem cca 85.000,- Kč (při smlouvání o cenách). Ale šlo mě o něco jiného, docela mě "vytočili" úvahy o tom, že "výhodná" cena RSi je někde okolo 750.000,- Kč (nejen u Vás - např. Autosport tuning), to je totiž cena LEONA 4VT, který má 6-ti kvalt a 4x4 /bohužel bez klima/ !!! A to je alespoň pro mě to nejdůležitější ( přece jenom jsem jezdil tři roky se SUBARU TURBO (než se 14 dní po záruce rozpad motor s najetými 50 tis. km - ale to je jiná "písnička" ), a za 650.000,- Kč je LEON 132kW s předním náhonem /asi taky bez klima/. Takže jsem sice "patriot" (Subaru bylo "na svátky", jinak jsem proháněl Favorita a nedám na něj dopustit /mimo jiné líp řadil než to zatracené subaru/, ale aby bylo RSi zajímavé, tak musí stát spíše k těm 650.000,- Kč a to je nutno počítat s tím, že : sedačky nebudou držet ramena, pérování bude na blbnutí stejně měkké a motor nemá /prý/ jiné turbo a už vůbec ne druhý mezichladič /což je stejné jako přečipovat 110 kW/. Jinak je můj výsledek "jasný", raději si koupím Octavii combi 4x4 110 kW, ta vyjde na cca 700.000,- Kč a "skousnu" ten batoh vzadu i když mě bude štvát jeho cena a budu se těšit na zimu . . . na to krásné smykování. Díky za pozornost a taky něco napište. Víťa.


RE: motor
Datum: 15.12.2000, 6:31
Od: Chipmen <chipmen@panda.cz>

Samozrejmne ze leckdo vi o "porsebijcich" a o tom co na ne rikaji napr. zavodni jezdci,ale to uz je zase jina kategorie to je auto ktere se parametry a cenou blizi WRC (nechci ted diskutovat o cene a konkretnich parametrech). Ale to je opravdu jina kategorie, to neni tuning, to je vicemene zcela prestavene auto. <br>Hodne lidid ma zkusenosti s jednou, ci vice tuningovymi firmami, ale kazdy jine, nekdo si stezuje na tuhle nekdo zase na jinou a neni mozne brat v potaz subjektivni nazor na sluzby urcite spolecnosti, pak by se cely clanek zvrhl v puste pomlouvani a hrubou preferenci jedne oblibene firmy. Takze pokud autor chce zajistit alespon nejakou objektivitu musi pracovat s dostupnymi daty od firem samotnych, tj. seznamem jejich uprav s vykonovymi parametry a cenikem. Samotne rozhodnuti ridice (majitele) kam potom pojede ovsem zavisi take na ohlasech lidi kteri uz nekde na tuningu byli a maji s nim zkusenosti, ale prave od toho jsou zde tyto komentare kde se k tomu muzete vyjadrit a pridat svou zkusenost.


motor
Datum: 14.12.2000, 23:33
Od: Vici <vici@centrum.cz>

no do upravy od Sprasmotoru nebo Cimbu Autosizunk bych nedal ani desetnik, ten kdo temhle vecem rozumi a vi voco go pochopi, ten kdo si mysli ze rozumi tak se tu se mnou bude urcite hadat,ale verte mi,jsou to draze zaplacene zkusenosti..... jo a delat nejaky clanek ci recenzi vicemene jen na zaklade informaci z webu jistych firem mi pripada mirne neobjektivni....... A stejne, pokud bych vedel ze nekde po republice jezdi Oktavica Turbo,ale 2,1l a nejakych 250k a se setikvaltem a naraznikama a blatnikama z Kit Caru a to jako ze opravdu jezdi...,tak bych na nejake Sportmotor ci Cimbu RS asi zvysoka kaslal....


RE: RS
Datum: 14.12.2000, 20:40
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

joo, se 4x4 by to bylo zupr... taky sem si myslel ze to 4x4 uz je a vono nic. Treba casem


RS
Datum: 14.12.2000, 19:33
Od: hanes <steel@email.cz>

myslím že snaha výrobce není dotažená do konce, docela by se mi líbilo 4x4. PS 6-ti kvalt si koupím sám :-)) hanes



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení