ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Nádrž Š105-136
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Nádrž Š105-136

dotaz
Datum: 24.07.2008, 10:13
Od: Honza <Jendas89@seznam.cz>

Kolik litru paliva je v rezervě u skody 120L rv.1985 diky za každou odpověd honza


RE: Plastova nadrz
Datum: 8.04.2008, 0:33
Od: Straka Jiří <j.straka@centrum.cz>

Prosím kde se dá ta plastová nádrž sehnat nebo kdo je výrobcem? A pasuje pro oba druhy náprav vlečná a kyvná? Předem ďekuji za informaci na mé dotazy. Jirka


RE: RE: RE: PLOVÁK
Datum: 29.08.2006, 13:06
Od: petas <pstasek@gmail.com>
WWW: http://pstasek.net

Pokud hladový oko funguje a blbne ručička (Zůstává stále pod nulou jako při vypnutým zapalování), je problém pravděpodobně v kabelu nebo kontaktech co vede od palivoměru k budíku, nebo v samotným budíku. Plovák by měl fungovat správně. Pro kontrolku i pro ručku je nataženej samostatnej kabel. U mě to bylo způsobený zoxidovaným fastonem. Někdy to fungovalo a někdy ne. Spíš ne :)


RE: RE: Zlodeji-jak nane?
Datum: 28.06.2006, 20:07
Od: Petr <petr@seznam.cz>

Super no..PAk naběhne nějakej čů.ák,vezme šroupovák a udělá ti do nádrže díru..a že to není žádnej problém :))To už tam radši nechám ten šroub


RE: Zlodeji-jak nane?
Datum: 26.08.2005, 16:16
Od: mish <...>

tak to dobre poznam. a este horsie je ked ti daky debil vypusti nadrz a srob zahodi... :) ja som to tiez chvilu toleroval, ale prestalo ma to bavit. takze si lahni pod auto,tie sroby dobre dotiahni, vezmi si pilnik... a pekne na polgulatu hlavu, ale bez drazky. a potom to mozes kludne zapatlat gumoasfaltom. dodre hustym a dobre nahrubo. mne to zatial funguje :))))))))))


Zlodeji-jak nane?
Datum: 22.04.2005, 12:55
Od: pe3c <pe3c@orangemail.sk>

mam problém uz 3x mi vykradli nadrz:-( (mam tu s jednym srobom) prave cez vypustaci srob(nastastie ho vzdy nasrobovali spat)skusal som zohnat nejaky bezpecnostny srob-marne.zavit na nom ma jemne stupani.Asi ho zbrusim a uurobim don drazku(?).alebo mi ostava jazdit na ,,rezerve,,s kanistrom v kufri(?)Zavarenie tiez podla mna nieje reseni.S nadrzou si mlad.boleslavsky inzinieri hlavu moc nelamali(nic proti) ma dost nedostatkov. Skodovkarom zdar:-)


plavak FA
Datum: 27.02.2004, 12:06
Od: Robo <robobajtos@hotmail.com>

Mal som taky problem, ze mi neukazovala kontrolka rezervy na favorite a zavada bola v tom, ze bol utrhnuty koniec jazdca na plavaku a tym padom sa nedotykal zarazky pre rezervu. (rucicka bola v poriadku) opravil som to tak, ze som odstikol plosku s postriebrenym kontaktom z vyradeneho rele a neletoval som ju na odtrhnuteho jazdca. Zavadu som sice opravil, ale pri vyberani plavaku som asi trocha pokrivil ramienko a mam pocit ze mi neukazuje spravny stav paliva. Je niekde obrazok al. schema plavaku na favorit aby som ho vedel nastavit? Dik


RE: ukazetel paliva
Datum: 18.12.2003, 20:41
Od: Tomáš M. <thomas.007@seznam.cz>

Závada podle mne jak píšeš není v budíku,ale v plováku! V plováku je do trojůhelníkového tvaru namotán odporový drátek a po něm jezdí jezdec.Jakmile jezdec ztratí kontakt se spirálkou,pak budík vypne pod nulu. Zkus kontakty jezdce přihnout k sobě(pokud není poškozena spirálka),nebo lépe kup nový plovák. Stalo se mi před rokem to samé,ale stane se mi to jen při téměř suché nádrži,takže toho spíše využívám jako detekce že jedu skoro na výpary. ŠKODOVKÁŘŮM ZDAR!!!


ukazetel paliva
Datum: 20.11.2003, 13:39
Od: Tom Foltýn <desfoltas@seznam.cz>

Mám problém s ukazetelem množství paliva. Ručička někdy ukazuje dobře a najednou spadne pod nulu, jako když je vyplý zapalování. Někdy stačí do toho párkrát praštit prstama a ono to začne zase na chvíli fungovat. Kde je asi podle vás problém? Mám vyměnit butík nebo bude něco s plovákem? Mám Rapida 130, ještě před půl rokem se to stávalo vyjímečně a teď v skoro pořád. Ikdyž při poslední jízdě to zase scela nečekaně skoro pořád fungovalo. Nevím, co si o tom mám myslet. Dík za radu. Škodě zdar


RE: RE: PLOVÁK
Datum: 4.06.2002, 15:24
Od: Mára <postdopis@seznam.cz>

Mám podobný problém. Kontrolka ukazuje dobře, ale ručička ukazuje o polovinu nádrže míň. Občas naskočí a chvilku ukazuje dobře pak zase spadne o polovinu. Už jsem rozebral ukazatel paliva (hranaté provedení 135/136). A nic mám pocit jestli se to někde nešlusuje. Nevíte někdo co s tím?


RE: PLOVÁK
Datum: 21.05.2002, 22:37
Od: ACEMajky <animate@centrum.cz>
WWW: http://acemajky.webzdarma.cz

Dela mi to neco podobnyho na facku, ale obracene, ukazuje mi to plnou nadrz a kdyz klepnu sroubovakem primo na plovak, tak to spadne (ale zarovka rezervy fachci v pohode), tak jsem koupil novy plovak a nic, dela to stale


Plastova nadrz
Datum: 11.03.2002, 9:14
Od: Stanislav Panoš <stanislav.panos@vslib.cz>

Montovali jste do S105/120 nekdo plastovou nadrz? Klasicka kovova nadrz ma na sobe diry pro srouby, kterymi je pritazena ke karoserii.Plastova nic takoveho nema. Podle prolisu na ni soudim, ze k pripevneni musi slouzit nejake ohnute konzoly. Nevite jestli se daji poridit jako nahradni dil nebo je treba si je z vyrobit ci sehnat na vrakaci. Diky za radu. Stenly


PLOVÁK
Datum: 5.09.2001, 3:02
Od: Jan Krejza <JanKrejza@seznam.cz>

Prosím,poraďte mi jak opravit ukazatel paliva. Často i při půlce nádrže neukazuje nic, jako při vypnutém zapalování. Nouzová kontrolka funguje dobře. Nevím zda a jak posunout odporový drát v měřiči hladiny v nádrži. Dík.


RE: RE: Vratny ventil
Datum: 7.06.2001, 6:08
Od: Bleys <jan.hrusa@centrum.cz>

Takze rikas zaslepit a vykaslat se na to!! Fajn tak to vyzkousim. S tim karbecem. Nemusi byt v rovine!! Hlavne jezdim na LPG, ale o to stejne nejde, ale karburator zvladne naklon takovy jako je stoupavost auta takze si s temi 10st. musi poradit. Navic jsem byl u nekolika prestavb a vsude se na to vykaslali a auta jezdej do ted bez problemu. Jak nekdo mluvi o tepelnem odstineni karbecu je to uplne jedno. JInak jak si to vyresil s filtrem???-)) Tedka si nechavam delat plechovej poklop a filtr z Feldy( Hranatej).


RE: Vratny ventil
Datum: 6.06.2001, 9:56
Od: Vena <BigBozzz@worldonline.cz>

Jestli ma nadrz nejakou vracecku sice nevim, ale motor z fava jsem ve svy 105 taky mel (nez jsem ji rozstrelil). Puvodne jsem odbublinkovavac, tam kde se melo palivo vracet do nadrze zaslepil a nasledne jsem ho uplne demontoval bez nejake zmeny chodu ci spotreby motoru. Jeho pritomnost je dle meho nazoru na karbecu zbytecna nebot s bublinami si poradi plovakova komora. Jo jeste jedna vec nezapomen ten karbik srovnat do roviny (coz je mnohem dulezitejsi nez odbublinkovavac). Motor ve facku je totiz o 10 stupnu jinak naklonen.


vratny ventil
Datum: 5.06.2001, 9:25
Od: Bleys <jan.hrusa@centrum.cz>

Ahoj vsem skodofkarum. Mel bych prosbu. Mam jeden maly problem. potreboval bych vedet jestli ma nadrz nebo prilehle hadice nekde nejaky ventil nebo hadici, ktera by vracela cast paliva zpatky do nadrze. Vysvetlim proc. Dal jsem si do 130 motor z Fava a to i s karbecem, ale ten tam ma takovou nadobku ktera jednak zamezuje bublinam v palivu, ale i jako rezervni nadobka na benzim , ale taky k tomu ze kdyz spadne p[alivo pod benz. pumpu tak nez se spotrebuje benzim v nadobce pumpa ho uz staci nasat. Takze se ptam je tam nejaka hadice nebo nentil, kterym bych mohl zpatky vratit palivo zpet do nadrze!!!! Diky.


RE: plavák
Datum: 6.02.2001, 15:31
Od: Petr <culik@vhp,cz>

Problém chybného ukazování je třeba hledat: 1/ ve snímání výšky hladiny a jeho převodu na odporové dráze jezdcem na el.hodnotu


RE: VODA V NADRZI
Datum: 18.01.2001, 16:30
Od: Petr Hanek <hanekp@centrum.cz>

ta hadicka se neda odpojit? petr


VODA V NADRZI
Datum: 11.01.2001, 19:09
Od: NOBLE <noble@students.zcu.cz>

Povedlo se mi do nadrze nalit vodu misto ropy. Kdyz jsem to chtel vypustit sroubama v nadrzi, vzdycky tam nejaka ta ropa jeste zustala... Takze vsem, kterym se takova vec taky trebs nekdy podari radim, aby injekcni strikackou /co nejmensi prumer jehly/ postupne vodu odsavali z vyrovnavaci hadicky mezi obema polovinami nadrze. :-)


plavák
Datum: 11.01.2001, 13:30
Od: Ondrej HRIŇ <Hrin.Ondrej@rs.vs.sk>

Po vybratí plaváku a znovu namontovaní mi neukazuje správne stav paliva, ostáva pred rezervou, nižšie nejde. Bohužial zistil som to až po dojazdení všedkého benzínu v nádrži. kde je chyba? po namontovaní z iného auta kde fungoval plavák sa to chová rovnako. Za odpovoď ďakujem


RE: 5 kvalt
Datum: 10.01.2001, 20:34
Od: Milda <m_simek@centrum.cz>

Pokud mas r.v. '85 a vic tak nemusis menit na 100% nic. V clanku se sice pise ze se nadrz pro 5q davala uz od r.v. 83, ale nevim esi vsude. Od '85 se davaly 5q, takze je to tutovka.


RE: 5 kvalt
Datum: 10.01.2001, 19:35
Od: Bilbo Hobbit <bilbo@hobbit.cz>
WWW: http://www.hobbit.cz/

Ano, presne tak. Prave jsem menil prevodovku na petikvalt a nadrz musela byt menena take. Hobbit


5 kvalt
Datum: 10.01.2001, 15:28
Od: Rácz <racz@pobox.sk>
WWW: http://skodaweb.home.sk

Mam y toho clanku mimo ineho pochopit aj to ze ak chcem dat do auta 5rychlostnu prevodovku, musim menit nadrz?


svařování nádrže
Datum: 10.01.2001, 13:48
Od: Netopyr <tvoves@seznam.cz>
WWW: http://plivnik.cz

svařování nádrže je možné, avšak pouze za předpokladu, že se naplní vodou tak, aby se vytěsnili všechny páry... v praxi jsem to ještě neviděl.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení