ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Výmena strechy Š105 – 136 v amatérskych podmienkach
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Výmena strechy Š105 – 136 v amatérskych podmienkach

RE: RE: RE: RE: reakcia
Datum: 29.11.2002, 13:35
Od: Cartwright <suckedm@yahoo.co.uk>

Hej to sa da ked nemas auto bocne stiahnute. Ja som mal. 11 cm. Takze dvere museli von a miery som bral z inej skodovky. Vlastne som vyrovnaval cele auto. Makal som na nom skoro rok. Uz som ju sice predal ale jazdi doteraz, gumy nedrie, netaha ani nejde sregom a to som nebol na geometrii :-) Takze urcite to zato stalo. Cela skodovka ma kompletne vysla asi 25 tisic aj 5kvaltom.... I ked tu robotu mi nikto nezaplati, ale ide predsa o dobry pocit :-) SKODOVKAM ZDAR. Cartwright.


RE: RE: RE: reakcia
Datum: 28.11.2002, 21:57
Od: Peter <p9954@zoznam.sk>

Pri tej praci by som nechal vsetky dvere namontovane a potom staci vymerat spravne len otvory pre okna. Inak ten postup nema chybu. Sam som menil predne stlpiky dveri kvoli korozii a ked som to nabodoval bez dveri, dvere nesedeli. Potom som namontoval novy stlpik na dvere, zavrel dvere, nabodoval stlpik a vsetko sedelo!


RE: RE: reakcia
Datum: 2.02.2001, 12:33
Od: Lokiu <lokiu@pobox.sk>

Zdravim skodovkarov. Presne ten problem som mal po pretoceni svojej S100.(citovy vztah).Inac nebola ani velmi zhnita.No a cela oprava-prevarenie ma vysla na cca 2500Sk + asi 200 za strechu bez neba.A k tomu este vymena oboch podbehov.No a pri tej prilezitosti zom si ju rozhodil skoro do poslednej srubky, a repasol co sa len dalo.Nahodenie nebicka mi zabralo asi 2 dni prace, kym som prisiel ako na to.No a za cca 2.5 tyzdna som to striekol.Na prvy ale ani an druhy pohlad nic nepoznat.Na stk som presiel na 1.krat. A som rad ze som nevymenil kasnu za inu.Nemal som problem s papierovanim.Takze Skode zdar a S100 zvlast!


RE: reakcia
Datum: 1.02.2001, 11:19
Od: Engi <engine120@centrum.cz>

No zas tak spatne sem to nemyslel :-) - ja moc dobre vim jaka by to byla skoda vyhodit v zime nejetou a garazovanou kastli ( i kdyz jen od pasu dolu :-) ) - moje skudka je taky takova - nastesti na strechu nebourana.S tema cislama mas pravdu.Na strese zadny neni a policajti se uz naucili poznavat originalni cislo od jinejch.... Skode zdar !


reakcia
Datum: 1.02.2001, 9:37
Od: cartwright <b.bekes@trenkwalder.com>

Páni, nikde v článku sa netvrdí, že je to jednoduchá oprava. Práve naopak, všimnite si výstrahu na konci článku. Je to veľké riziko, ale zasa na druhej strane už som takto prehodil 3 strechy (4 aj s mojou) a autá chodia bez problémov dodnes. Jedno z nich bolo dokonca búrané a strecha to v pohode vydržala. A to bola tá úplne prvá, ktorú som robil (je tomu tak 3-4 roky). A prečo som nekúpil radšej novú kasňu? No, viete. Veci sa majú takto. Ja som to auto kúpil búrané za 10.000 Sk. Je to Š120L r.v.84, malo najazdené 45.000 OD VÝROBY, bolo garážované a v zime nejazdené. Viete si predstaviť tú kasňu ... ako z fabriky. Na vraku by som kúpil kasňu minimálne napol hrdzavú tak za 3.500 - 6.000 ... A potom, keď som si predstavil, že by som mal celé auto prehádzať do inej kasne (len si to zrátajte - nápravy, motor, prevodovka, elektrika, brzdy, chladenie, čalúnenie, palubovka a plno drobností popritom) tak som sa radšej pustil do tej strechy. A to nepočítam problémy s číslom. Na vraku asi papiere ku kasni nezoženiete, takže číslo treba prevariť a navyše šikovný policajt vám na to príde (môj známy s tým má skúsenosti, pričom mu to robili v servise, samozrejme načierno ... :-). Takže nad takýmito silnými verdiktmi, ako ste nadomnou vyslovili, nabudúce porozmýšľajte, keď budete robiť podobnú šialenosť na svojom aute ... :-) cartwright


Amaterske podminky
Datum: 26.01.2001, 10:24
Od: Dusan <vlcek@breclav.cz>

Ja bych jenom dodal, ze uz nejake zkusenosti s autoklempirinou mam, ale pokud si nekdo troufne na vymenu strechy, tak nemuze disponovat amaterskym prostredim, anebo musi mit zatracene velke stesti pri sesazovani.


kastle
Datum: 26.01.2001, 8:31
Od: Engi <engine120@centrum.cz>

Nazdarek - teda jestli ti vsechno sedlo jak ma a drzi to a vydrzi to tak ses dobrej :-) ja osobne bych se do toho taky nepoustel - zas je pravda ze kdyz ma nekdo dobrej spodek a prahy...ale to bych si fakt sehnal na vrakaci celou jinou kastli.... Skode zdar !


Jsi cvok!
Datum: 25.01.2001, 10:43
Od: Honzíček <honza@kolin.cz>

Tak tohle je presne ten typ opravy, do kteryho bych se proste rozhodne nepoustel. Jaxi si spocital, ze se ti treba nevyplati koupit jinou kastli? ...ja bych asi takovyhle auto poslat do kovosrotu.....no ale to bych k nemu nesmel mit citovej vztah, jako mam k tomu svymu... ..takze uz je mi to jasny :)))



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení