ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Tisíc hodin na dynamometru
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Tisíc hodin na dynamometru

Forman 200 000
Datum: 13.09.2002, 10:09
Od: Aladin <aladdinek@quick.cz>

Koupil jsem Formana 95(EZ), 50kW - najeto skoro 200.000 km a nevidím žádný velký rozdíl oproti třeba Favoritovi co má najeto 1/3 při dobré udržbě(olej Aral + kvalitní Německá udržba) nevidím důvod proč by nebyl schopný najezdit ještě jednou tolik, minimálně. Jezdí bez problemů přes 140 km/h (maximálka v TP), akcelerace určitě lepší než v mé 120 L (snížená hlava, ostrá vačka) prostě spokojenost :)


Olej
Datum: 8.03.2001, 12:16
Od: Martin <mkolousek@post.cz>

Jak se tak divam na podminky testu, tak motor je vetsinou ve skutecnem provozu zatizeny mene. JENZE: nejhorsi podminky pro opotrebeni jsou pred dosazenim provozni teploty. Po startu jsou treci plochy studeneho motoru cca 10-40 sekund bez noveho oleje-pouze se zbytkovym filmem. Pak je sice olej nahnan cerpadlem, ale studeny ma horsi mazaci schopnosti. Takze motor jezdici kratke cesty po meste odejde podstatne drive, nez pri dlouhych cestach. Bylo by zajimave udelat test na pocet startu studeneho motoru, ale to by asi trvalo vzhledem k nutnemu chlazeni mezi zkouskami dost dlouho. Martin


RE: RE: RE: RE: RE: RE: UFFF
Datum: 6.03.2001, 8:11
Od: mipr <mipr@mailbox.sk>

Zajímavé by bylo uvést jaký motor. olej byl při testu použit...


RE: RE: RE: RE: RE: UFFF
Datum: 4.03.2001, 15:24
Od: Petr <pavouk@c-mail.cz>

I mezi krámy se vždycky najde nějaký povedený kousek, ale v tom množství zmetků se to stratí!!!


RE: RE: RE: RE: UFFF
Datum: 27.02.2001, 11:03
Od: Daniel <danculko@yahoo.com>

Mozem sa len pridat. Vo firme sme este minuly rok mali Favorita, ktory mal 592 000km bez generalky. Bol to Forman 135LS. Motor uz sice vydaval rozne "zvuky", ale stale chodil bez problemov. Sice isiel horsie do otacok, vykon bol tiez nizsi, ale stale sa s nim dala vynahanat S120. Predsa, uz mal cosi za sebou. Bohuzial tento rok ho ukradli. Verim, ze by este bez problemov zlomil hranicu 600 000. Prepacte, spominam....


RE: RE: RE: UFFF
Datum: 26.02.2001, 15:12
Od: Favoritman <9mm@acid.cz>

Svatá pravda. Osobně jsem jel s Formanem po 450 tis. km, který co se týká motoru nebyl nijak opravovaný. Byl normálně udržovaný a krom mérné ztráty výkonu byl v pořádku. Dodnes jezdí. Je v něm sice motor 135, ale i tak je to rozhodně velice dobrý výsledek.


RE: technicka poznamka
Datum: 24.02.2001, 16:06
Od: Štěpán Březina <sbrezina@volny.cz>

Máte pravdu nějak jsem to opoměl. Ale nebyl jsem sám. Příště se polepším.


RE: RE: UFFF
Datum: 24.02.2001, 16:01
Od: Štěpán Březina <sbrezina@volny.cz>

Měl jsem možnost jezdit s Favoritem, který měl najeto kolem 350 000 km a to bez zásahu do něj. Až na chrastící rozvodový řetěz byl v pořádku. Spotřeba oleje a ztráta výkonu byla minimální. Doslechl jsem se také o jednom firemním Favoritu který zdolal 500 000km. To nemám ovšem potvrzené.


RE: UFFF
Datum: 24.02.2001, 8:18
Od: Petr <pavouk@c-mail.cz>

Ty jsi asi nikdy neměl jiné auto než škodovku?! Motory VW vydrží podstatně víc než škodovácké!! Na nich není problém najet přes 300tis.


RE: TATRA 613
Datum: 23.02.2001, 22:09
Od: Michal <t613@atlas.cz>
WWW: http://www.volyn.cz/t613

To by mě taky docela zajímalo. Jestli to někdo zjistíte, dejte mi prosím vědět! Díky předem.


technicka poznamka
Datum: 23.02.2001, 14:27
Od: Simi <sindelm@post.cz>

Myslim, ze by bylo vhodne, aby u clanku, ktere nepopisuji vysledky a skutecnosti primo zjistene autorem, ale jsou kompilativniho charakteru, byl uvaden seznam literatury, ze ktere bylo cerpano. Je to uzitecne predevsim pro zajemce, kteri se chteji dozvedet o veci vice. Podle toho co si pamatuji, tak zde bylo cerpano z knihy "Skoda Favorit 136 vyjizdi".


TATRA 613
Datum: 23.02.2001, 13:47
Od: VanJ <vanj@slovanet.sk>

By ma zaujimalo, ako dopadol motor z TATRY 613, to bol teda iny motor...


UFFF
Datum: 23.02.2001, 13:22
Od: sake <acht@centrum.cz>

To je fakt síla. Mám jen 120 ale už 160 000 a furt je to drak....Jen ty VW motory to asi zkazej...



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení