ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Podklady přístrojů
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Podklady přístrojů

Budíky felicie
Datum: 4.04.2008, 7:16
Od: Karel <starflash@email.cz>

Zdravím všechny... Neporadíte mi někdo kde můžu sehnat podklady pro přístrojovku(budíky)na felicii. Díky


RE: dotaz-budíky
Datum: 25.01.2007, 17:12
Od: Karel <suspi@seznam.cz>

Na netu si zadej adresu WWW.STAHUJ.CZ a tam do vyhledávače adobe illustrator, stáhni si ho a nainstaluj a v tom to otevřeš..


otevření budíků
Datum: 25.01.2007, 15:59
Od: Karel <suspi@seznam.cz>

Nevíte někdo jak se to otevírá?Napiště!!!


program na otevření budíků
Datum: 24.01.2007, 21:18
Od: Karel <suspi@seznam.cz>

Čauky prosiTě ty budíky sou super ale nejde mi to otevřít, napiš mi prosímTě v jakym programu to otevíráš, předem díky!!


RE: aktualizace podklady přístrojů
Datum: 3.10.2006, 9:47
Od: Rado Vlk <r.vlk@email.cz>

Nazdar. Neviem ci ste mat tie kruzky na budíki alebo ci vobec fungujes ak ano posles mi prosím ta podklady na S 120 bez otáckomera?Farbu ked mas modru alebo bielu prosím. Vopred dakujem. Rado Vlk, r.vlk@email.cz


bez otačkomeru
Datum: 31.05.2006, 9:44
Od: Vko <tri_bodky@azet.sk>

Nazdar. Potreboval by som podklad budíkov na Š-120 ale nemam otačkomer len budik s kontrolkami. Mohli by ste mi poslat taky podklad (biely alebo štylový). Diky Vko


Ako demontujem ostatne rucicky???
Datum: 18.04.2006, 15:01
Od: Emik <emik-drumer@azet.sk>

Ako sa daju demontovat ostatne rucicky bez poskodenia presnosti merania???


dotaz-budíky
Datum: 4.08.2005, 14:58
Od: jarda Špička <jarda.spicka@seznam.cz>

Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli by někdo neměl naskenované budíky z hranatý přístrojovky(136).Tento formát mi nejde otevřít.Pošlete mi je na mail,předem dekuju. Jarda


RE: Ručka tachometru
Datum: 29.04.2005, 10:39
Od: Aero <aero2@azet.sk>

Ja som problém s ručičkou vyriešil tak, že som ju dole vôbec nedával. Stačí do fóle spraviť takú dieru aby sa dala prevliecť cez ručičku. Stačí taká veľká, ako je stred ručičky(ten kruh). Príp. trocha narezať žiletkou aby to šlo ľahšie prevliecť.Po nalepení ajtak nevidno aká veľká je tam tá diera.


RE: svítící ručičky
Datum: 29.04.2005, 10:32
Od: Braňo Padyšák <aero2@azet.sk>

Tie ročičky svietia preto, lebo sú z plexiskla a sú podsvietené (to je už jedno ako napr ledkou pri diere v ciferníku kadiaľ vychádza oska ručičky).Takže stačí spraviť ručičku z plexiskla, vymeniť ju za pôvodnú a podsvietiť.


aktualizace podklady přístrojů
Datum: 13.12.2004, 22:09
Od: Raceman <raceman@pribramaci.net>

Aktualizace mojí nabídky: sada kulatých včetně kontrolkovýho budíku(š120), sada hranatých (š130-rapid) včetně různě barevných kombinací i rozšířené na 10 000 ot/min a 220 km/h a sada na felícia s otáčkoměrem


svítící ručičky
Datum: 27.11.2004, 15:43
Od: Dan Strycek <d.strycek@seznam.cz>

na některejch fotkach je vidět jak na nasvícenejch přístrojovkách jasně svíti i ručičky(třeba oranžově) neví někdo jak to lze udělat????


Pomoc
Datum: 26.08.2004, 17:52
Od: Maršoun <kastrol@seznam.cz>

Měl bych ještě jednu prosbu.Nevíte někdo, kde se dají sehnat nebo jak vyrobit podklady, aby mi na nich svítily čísla??Pokoušel jsem se je vyrobit, ale nějak to nejde.Tady jsem taky něco četl, ale nevim jestli to jeětě platí.Nevíte o něčem??


RE: Ručka tachometru
Datum: 12.07.2004, 21:23
Od: Beny <BenesVaclav@seznam.cz>

Cus.Nejspíš bych řek, že ti tam tak dobře drží, že ji nemůžeš sundat.Zkusil bych opatrně použít trochu větší sílu,ale bacha ať ji neulomíš.Měla by ale jít sundat!


Ručka tachometru
Datum: 5.07.2004, 0:26
Od: Maršoun <kastrol@seznam.cz>

Měl bych dotaz.Mám přístrojovku-hranatou(136) a nemůžu sundat ručku tachometru z osičky abych mohl nalepit polepy.Vypadá to jako by ta ručka s osičkou byla jeden kus.Nesetkal ste se s tim někdo?Nevíte jek to sundat??


RE: nabíka podkladů
Datum: 18.12.2003, 8:53
Od: Matej <Halci@zoznam.sk>

Zdravim FAnda! Moc te prosim o zaslani hranatych budiku, jestli to bude mozne. zhanim je,ale nikde je nemuzu zehnat v kvalitnem rozliseni...Diki moc a Skode zdar Matej


budíky Rapid
Datum: 19.11.2003, 12:28
Od: Zdenda <ferda.broucek@seznam.cz>

Škodavkářům zdar, Sháním a pokud možno zadarmo podklady budíků na hranatou palubku do Rapida. Sehnal sem pouze ve formátu ai.,a ta za moc nestojí. Prosím, můžete poradit, kde je sehnat a případně mi zaslat? Díky a škůdkám zdar!! Zdenek


skoda120l r.v.1981
Datum: 12.07.2003, 21:54
Od: bAt <bat.szm.sk>
WWW: http://bat.wz.cz

potrebujem podklad pre no tam kde je na novsich otackomer ja tam mam taky budik kde su napr mazanie ,fuel, brzdy ,svetla , hmlovka , baterka , vyhrievanie zad skla . Na to potrebujem podklad spravi niekto taky ? vo podklad bieli a obrazky cierne. thx bAt


RE: Favorit-podklady????
Datum: 21.06.2003, 13:21
Od: CS mark <csmark@email.cz>

Měl bych ty bílý budíky na Favorita do nové palubní desky(rok 93 a výš)s bílým podkladem. Je to komplet předělávka z Felicie, 100% pasuje. Otáčkoměr, rychloměr, palivo a voda. Vytisknu na lesklý lepící papír, cena dohodou.


ekonoměr
Datum: 24.04.2003, 10:34
Od: MEK <roman.jenys@email.cz>

nazdar lidi uměli by ste někdo udelat a poslat bílý podklady na ekonoměr???????? nebo aspoň poradit jak na to-nějak mi to nejde :-(


Nabídka
Datum: 18.03.2003, 21:53
Od: MT <cafe-racer@worldmail.cz>
WWW: http://www.volny.cz/motoborgodesign

Na adrese www.volny.cz/motoborgodesign je nabídka originálních a neokoukaných ciferníků na škodovky.


RE: Podsvietene budiky
Datum: 28.01.2003, 16:18
Od: karol <balaz.karol@vuz.sk>

Máte plastové podklady aj na škodu 105 s otačkomerom a ak ano kolko by to stálo a zašlete to aj na dobierku na slovensko. dik


RE: RE: nabíka podkladů
Datum: 24.01.2003, 19:21
Od: Klíma petr <ultrakiller@seznam.cz>

Nazdar,mam palubovku s počítadlem celkově ujetých km a denní počítadlo.bez otáčkoměru


RE: Podsvietene budiky
Datum: 7.01.2003, 1:08
Od: Vladimír Mužík <ELE-M@seznam.cz>
WWW: http:/

Poraďte mi někdo jak získat ty prosvícený budíky které nabízí MMV Tuning.Potřeboval bych ty hranatý na š 136.Dík


Pocení skel přístrojů
Datum: 31.12.2002, 10:06
Od: Jarda <msg.mail@centrum.cz>

Taky jsem se do toho pustil, je to super; akorád, že se mi začaly ty budíky potit. Zpotí se to asi po pěti minutách po zapnutí topení a po tak hodině jízdy se to zase postupně odmlží. Zajímavé je, že se jedná jen o ty dva vpravo (otáčkoměr a palivoměr); možná je tam nějaká trubka topení navíc nebo to může být taky tím, že zrovna tyhle dva mají antireflexní úpravu skla a ty dva levé ne (při výměně prasklo sklo u tachometru, takže jsem si sehnal starší palubku a vyměnil z důvodu lepší čitelnosti i sklo u teploměru). Nevím, jak to bude v létě a jak to bylo obvykle v zimě (mám tohle auto od jara), ale neví někdo, co se s tím dá dělat? (znovuutěsnění, zalepní, hydroskopické odsávače vlhkosti, nastříkání skel nějakým nepotivím postřikem...) Díky.


RE: Podsvietene budiky
Datum: 26.12.2002, 4:08
Od: Vladimír Mužík <Vladimír_Mužík@seznam.cz>

Mněl bych zájem o podsvícené budíky od mmv/tuning.Potřeboval bych zjistit jak bych je mohl získat.díky


RE: nabíka podkladů
Datum: 18.10.2002, 12:46
Od: Takács Tibor <takacst@ba.zse.sk>

Poprosil by som Ťa o podklady na Š 120 s hranatou paluboukou,keď máš niaké. Vopred ďakujem. Tibor. slovensko


RE: nabíka podkladů
Datum: 3.08.2002, 11:18
Od: Aleš Bulíček <sexymen@post.cz>

No nazdar,budeš tak hodnej a pošleš mi ty nějaký podklady na 120(s otáčkoměrem a tacháč je s denním počítadlem,ale to už bych nějak udělal) a na erko.Jestli máš nějaký extravagantní tak neva,pošli co máš,díky,Aleš...


RE: Podsvietene budiky
Datum: 15.01.2002, 15:47
Od: Marek N. <postdopis@seznam.cz>

Kolik by to stálo?


Podsviceni
Datum: 9.01.2002, 21:13
Od: Brond <brond@post.cz>

Neni nic jednodusiho,nez vyndat z tachometru a otackomeru ty zeleny sklicka:-D Dat tam 4w zarovicky a na ne barevne gumicky!Clovek se i divi, jak to dobre sviti a jeste krasne barevne:-D


nabíka podkladů
Datum: 8.01.2002, 22:48
Od: Honza <Raceman@quick.cz>

Mám podklady budíků pro Š100 Š105-136 včetně hranatý palubky 136 ve formátu CorelDraw 9. Mohu poslat e-mailem. Škodě zdar.


Podsvietene budiky
Datum: 10.12.2001, 22:50
Od: Marian Činčura <mmv@szm.sk>

Naše budíky možete vydieť v sekcii TUNING/MMV TUNING Svietia zospodu ako v novom pasate na modro farba podsvietenia je lubovolná technologicky su vyrobene s umelej hmoty cele nove podklady ktore sa po rozobrati vymenia za stare pliešky vieme vam ich dodat


Měl bych prosbu
Datum: 22.11.2001, 19:31
Od: Michal <compatible@seznam.cz>

Měl bych prosbu nemáte někdo podklady na budíky (hranatá palubovka Š136) v použitelným formátu pro PC (CDR nebo alespoň TIF)? Formát AI se ve photoshopu sice da otevřít, ale při tisku to vypadá jako, když tisknete JPG ve velmi malém rozlišení a vysokou kompresí. Díky


samolepící podklady
Datum: 19.11.2001, 15:14
Od: Webking <webking@centrum.cz>

Než se pustíte do amatérské výroby - mrkněte na www.ellri.cz Oni prodávaj samolepící podklady ve 4 barvách za 190.- Já je mám a jsou super.


Budiky 136
Datum: 15.11.2001, 20:32
Od: Eric Cartman <compatible@seznam.cz>

Zdravim je dobrý že někdo udělal i hranatý budíky, ale neslo by to v jiným formátu. Jestli někdo má ty budíky v jiným formátu než s koncovkou .ai ať mi je pošle na e-mail předem dik !!!


Budiky na 136
Datum: 24.08.2001, 8:09
Od: Marek <postdopis@seznam.cz>

Měl bych prosbu nemáte někdo podklady na budíky (hranatá palubovka Š136) v použitelným formátu pro PC (CDR nebo alespoň TIF)? Formát AI se ve photoshopu sice da otevřít, ale při tisku to vypadá jako, když tisknete JPG ve velmi malém rozlišení a vysokou kompresí. Díky


..podklady na 1000MB..
Datum: 12.06.2001, 18:41
Od: Joska <pinot.152@atlas.cz>

nemate někdo prosím vás podklady na 100-1000?Předem dík Joska


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:RE:Otackomer
Datum: 12.06.2001, 16:03
Od: SpeedlineS <djvjan@centrum.cz>
WWW: http://srbicegang.webpark.cz

Nejdriv k osviceni: Jestli si delal nove budiky, tak musis oriznout podklady presne podle podkladu (kvuli pruchodnosti svetla), dale tam muzes dat silnejsi zarovky (4w jako v parkovackach), ale nevim co to bude delat s elektrikou - budu to montovat pozitri. Co se tyce toho boku: kazdy nekdy udela chybu, ja mel smulu, ze sem vjel v devadesati do zaveje pravim kolem a protirejd sem drzel o setinu dele. A co se tyce max rychlosti?: To auto tlacit nemusim, protoze vyssi otacky neni problem, spis auto nema silu (motor bez uprav, pouze uprava sani). Ted mam 175/60 a auto je o poznani silnejsi, nemusim v kopci podrazovat. Poznat to je na spotrebe (minulych 10l, je ted cca 12-15 dle stylu jizdy. Zdar Skodovkam a rallye s nimi zvlast SpeedlineS


RE: RE: RE: RE: RE: RE:RE:Otackomer
Datum: 30.05.2001, 22:56
Od: Ondra <o.votava@volny.cz>

No to teda nevim o cem ten bok svedci, ale urcite ne o kvalite. Ja jsem to behem 100 000km jeste ani neodrel. Sice asi tak 75 000 mam najeto v BMW M5 u kteroho se moc ridit nemusi, ale se svoji skodovkou s orig. motorem ze Skoda 200RS,si myslim, ze 195 to proste nejede ani kdybys to jeste tlacil. Jinak budiky jsou dobre, ale problem je v tom, ze v noci na ne neni vydet. Nevite nekdo jak vyrobit poradne osviceni.


A co Favorit
Datum: 22.03.2001, 12:15
Od: Petr Dolezal <Petr_Dolezal@seznam.cz>

Zkus udělat také budíky na favorita !!!!!!!!!!!


RE: RE: Favorit-podklady????
Datum: 20.03.2001, 21:52
Od: Libor <libor.favorit@mybox.cz>

Dík za radu ,už jsem tam jednou volal sice né kvůli budíkům a bylo mi zděleno že se favoritama nezabývají.Tak snad tentokrát pochodím líp.Takže ještě jednou dík.


RE: Favorit-podklady????
Datum: 18.03.2001, 20:14
Od: Bohuslav Šolc <realife@sendme.cz>
WWW: http://www.sendme.cz/bonanza

Zkus tohle: AIR DESIGN, Mnichovo hradiste, tel jsem bohuzel nenasel, jsou v seznamu. cena cca 400


Favorit-podklady????
Datum: 18.03.2001, 17:45
Od: Libor <libor.favorit.@mybox.cz>

Nenašel by se někdo ,kdo má podklady pro budíky na faveca.Už jsem byl tak zoufalej ,že jsem se je pokoušel vyrobit sám ,ale .......Barevnou tiskárnu mám ,ale scopnosti chybí, ještě tak něco opravit.Předem díky.


RE: RE: RE: Otackomer
Datum: 14.03.2001, 18:45
Od: Rapid 01 <rapid@atlas.cz>

Ja mu tech 195 km/h s vetrem v zadech na dalnici z kopce verim... Moje 136ka Rapid jezdila podobne a rychlost byla merena podle kilometrovniku a stopek (cca 3.3 km za minutu).


RE: RE: RE: RE: RE: RE:RE:Otackomer
Datum: 7.03.2001, 19:24
Od: Milan Gono <see@email.cz>

Nevím jak koho, ale mě tyhle řeči o rychlostech nijak neobohacují, nehledě k tomu, že se to vůbec netýká tohohle článku.Pokud se chcete hádat komu to jede rychleji, pak si založte na pandoře vlastní konferenci a uspokojujte se tam a neotravujte nás prosím vás, nás to nezajímá. PS: Papír snese všechno.


RE: RE: RE: RE: RE:RE:Otackomer
Datum: 7.03.2001, 9:52
Od: Speedlines <djvjan@centrum.cz>

Je mi jedno, ze mi neverite, pro me je dulezite, ze vam proste ujedu. Co se tyce zbrklosti, tech prvnich 10 000 jsem fakt postupne vybrusoval styl. 1x bok o tom mluvi.


RE: RE: RE: RE:RE:Otackomer
Datum: 6.03.2001, 8:44
Od: mipr <mipr@mailbox.sk>

Nie je mozne aby seriova Š 130 L ma take jazdné výkony. Ja som na mojej 130 L /r.v.86/ robil komplet GO motora + nova hlava, ventily,vahadla,rozdelovac... - jazdilo to max. 165 km/h Vykony sa dostavily az po tunigu motora: Znizenie hlavy+uprava kompresneho priestoru na freze podla sablon.kompresia 11:1, uprava sacieho potrubia,4 iskrove sviecky Bosch z dlhym závitom. auto ide daleko lepsie ako Felicia 50 Kw ci Fabia. 0-100 km/h za 12s, max.180 km/h.Tocivy moment je v nizkych ot. tak vysoky /ziadna ostra vacka/, ze clovek minimalne podraduje. Trojka ide hladko vytocit na 130 Km/h.


RE: RE: RE:RE:Otackomer
Datum: 6.03.2001, 6:37
Od: Luky <lukas.pecenka@centrum.cz>

Ty máš komplet motor z favorita 136X? nebo jen vačku a těch pár dalších komponent....


RE: RE: RE: RE:RE:Otackomer
Datum: 6.03.2001, 6:33
Od: Luky <lukas.pecenka@centrum.cz>

Je zajímavé, že píšeš že od 69.000 do 79.000 km jsi byl začátečník. Znám spoustu mladejch kluků, který si myslej, že po ujetí 10 tisíc jsou největší machři a mistři světa a po nějakejch třiceti tisících ani nemluvě. Jeden z nich neznal hranici a do jedné osudové chvíle měl vždycky obrovskou kliku. Osudová chvíle nastala, když pustil za volant bráchu, ptáš se na výsledek? Je mrtvej a bylo mu devatenáct. Dost z dalších už má na svědomí pár zbořenejch aut, protože neumí auto ovládat v krizovejch situacích a stále jezdí na hraně. Když se chce někdo zabít, jeho věc, ale převážně to odnesou jiní, viz. plný auto jedoucí z dikotéky s opilým řidičem za volantem, takovejch případů je víc než dost, ale to není ta hlavní věc. To, že ti se sériovým motorem šlape autí takhle ti ani trochu nevěřím, zvláště když ho měl zmíněných skorem 70 tisíc v užívání děda (beru to podle všech ostatních - tudíž cihlu pod plynem a jede 20).....


RE: RE: RE:RE:Otackomer
Datum: 5.03.2001, 16:59
Od: Speedlines <djvjan@centrum.cz>

Mam 130l 1986 spz nenapisu, mejlni mi na centrum, nebo se muzeme videt na tunningu 2001 v Brne (24.3.2001 asi). Takze mam 5-ku a tenkrát jsem mel 5700 ot./min. Klidně si to spocitej, poměr 3.9 a prematiky 165/80 R13 - nové (kvuli poloměru kola). Prepocitat si to muzes na techwebu. Co se tyce historie meho auta: 0 - 69 000 km bylo meho dedy, pak jsem to zdedil, 69 000 - 79 000 dalsi setreni (byl jsem zacatecnik), 79 000 - 101 000 upravy podvozku a neustala vymena diferaku (posledni v lednu 2001 - nutnost doladit dvojku) - To ale s budikama nema nic spolecnyho


RE: RE:RE:Otackomer
Datum: 5.03.2001, 15:56
Od: Vena <Vicka@student.fsid.cvut.cz>

Skoda ze nepises co mas za karu ale tech tvejch 180km/h a vic bych chtel se seriovym motorem videt. Mam 120 s 50kw motorem favorit 4rychlostni skrini a podle tachometru udelam 190 po rovine ... ma to vsak jeden hacek. Tachometry priserne kecaj. Podle otackomeru, kteremu naprosto verim (po serizeni ukazuje naprosto stejne jako otackomer na paltestu v celem svem rozsahu). Dostanu motor na 4prevodovy stupen na 6000 ot/min, coz odpovida rychlosti 160km/h (pocitano dle prevodovych pomeru) a aby ti to jelo prez 180 musel by jsi mit alespon 130 petirychlostni skrin a motor dostat taky tak do 6000 ot/min .... tam ale seriovou verzi na takovej prevodovej pomer v zivote nemuzes dostat ... takze o tom fakt pochybuju. A pokud jsi o tom stale presvedcen napis e-mail a muzem to porovnat .... takovej seriovej motor bych chtel videt :-).


RE: Podklad pro 1000Mb
Datum: 5.03.2001, 14:56
Od: Mike <hojka@uniware.cz>

Kdyz mi posles podklad, tak Ti to udelam.


RE: RE: Otackomer
Datum: 5.03.2001, 11:36
Od: Speedlines <djvjan@centrum.cz>

I se seriovym motorem bez uprav sem dostal 7200 ot./min. Budiky sem si taky predelal na 9000 a 200kmh. Potreboval jsem to, protoze 180 mi nestacilo. Mimochodem 195 kmh na 15km D1 ku Praze. Budiky mam (kdo by chtel) v *.cdr formatu. Piste na muj mejl. DJVJAN


RE: Otackomer
Datum: 5.03.2001, 7:12
Od: Luky <lukas.pecenka@centrum.cz>

Ehm, řekl bych že spousta lidí ví o tom, že presnost otáčkoměrů za použití převodníku f/U MAF 115 (běžně se používá pro stavbu otáčkoměrů s LED a mj. je buď úplně stejný nebo jemu podobný i v otáčkoměrech pro škodovky, favorita nevyjímaje) je okolo 30%, takže se není o čem bavit. Ještě k otáčkám mezi 7 až 8 tisíci. Je samozřejmostí, že pokud máš sériový motor, tak z něj víc jak 6800 nedostaneš, ale našlapané verze těchto motorů (jejichž výkon dosahuje max. cc 160k) s tím nemají problém.


Podklad pro 1000Mb
Datum: 4.03.2001, 19:52
Od: Petr Opálko <opi@yo.cz>

Nazdárek škodovkáři, amáte náhodou někdo vytvořenej podklad přístrojovky pro 1000MB. Neuměl byste ho někdo ubělat? Díky Petr


Lepsie a odolnejse budiky
Datum: 3.03.2001, 16:50
Od: Marian <logos01@stonline.sk>

Vieme potlacat folie technologiou gerber edge ktora ma dobru stalost budiky robime aj podsvietene do skody, vonkajsie samolepky nie plotrovane ale jednoliate s rastramy fotkamy - možnosť presneho orezu na škodu na dobierku kompletne podklady podsvietene


Lepsie a odolnejse budiky
Datum: 3.03.2001, 16:48
Od: Marian <logos01@stonline.sk>

Vieme potlacat folie technologiou gerber edge ktora ma dobru stalost budiky robime aj podsvietene do skody, vonkajsie samolepky nie plotrovane ale jednoliate s rastramy fotkamy - možnosť presneho orezu na škodu na dobierku kompletne podklady podsvietene


Konecne
Datum: 2.03.2001, 9:27
Od: Rácz <racz@pobox.sk>
WWW: http://skodaweb.home.sk

No hura. Konecne niekto spravil aj budiky na hranatu palubovku. Vdaka.


Otackomer
Datum: 2.03.2001, 8:22
Od: Hojka <hojka@uniware.cz>

Otacky mezi 0-1000 a 7-8tis. me celkem nezajimaji protoze tak vysoko normalni motory nejdou( ja svoji 136 dostanu jen do 6800), a kdyz si chcu seridit volnobeh, tak se nedivam na otackomer ale na stroboskopicky meric predstihu, kde mam presny kalibrovany otackomer. A jestli si myslite, ze vam otackomer napr pri 2000ot/min ukazuje opravdu 2000 tak se velmi mylite. Zkuste si senat kalibrovany otackomer a zhrozite se nad vysledkem. A jeste jedna vec, jestli jste si vsimli, tak na orig. tachometru a otackomeru jsou jinak rozvrezny stupnice, ja jsem je chtel mit uplne stejne proto jsem zvolil kompromis (0-1000ot/min).


RE: RE: S 120-kulate budiky
Datum: 2.03.2001, 7:15
Od: Mir@ <mantos@tur.skoda.cz>
WWW: http://rapid.hyperlink.cz

Hele nechci strasit, ale Netopyr ma pravdu, ten otackomer je fakt mimo. Vitiskl jsem si ho a po porovnani s originalem, je rozdil do oci bijici.


BUDIKY
Datum: 1.03.2001, 17:55
Od: Hojka <hojka@uniware.cz>

Ja jsem Mekař (platforma MAC) a Corel nesnasim, kazdopadne Photoshop umi nacist i format ai. A k budikum pro Š110 - neni problem, jen potrbuju podklady k nascanování a nasledne upravě.


RE: S 120-kulate budiky
Datum: 1.03.2001, 14:17
Od: Engi <engine120@centrum.cz>

A nebylo by to mozne prekonvertit na jinej format ?? treba corel nebo photoshop ??


Š110L
Datum: 1.03.2001, 13:04
Od: Marvin <Milan_Tichý@seznam.cz>

Proc to nezkusite i na Š110L, LS? Byla by to bomba :o) Chtel bych se do toho pustit sam, ale zatim nemam cas, ani Autocad ani zkusenosti. Navic, montaz takto vytistenych budiku by byla o hodne jednodussi. Uz jsem se na to koukal. A zkuste taky tzv. Progres meter.Ten ma taky hodne skodovkaru :o)


S 120-kulate budiky
Datum: 1.03.2001, 12:43
Od: Netopyr <tvoves@seznam.cz>
WWW: http://plivnik.cz

Nejsem si jist, ze ti bude fungovat otackomer presne, on totiz ma jinou vzdalenost mezi 0-1000 a 7000-8000 ot. nez mezi ostatnimi. jeste: pokud chcete mit otackomer do 9000ot (vic nez 8500 vam stejne neukaze, protoze je tam nejaka mechanicka zabrana rucicky) tak si je tam normalne prikreslete a aby byl budik pekne symetricky, otocte cely budik o par stupnu vlevo, potom vytisknete cisla a hotovo, jedine, podle ceho bude poznat, ze to neni uplne ono jsou sroubky, protoze ve vysledku musite dat budik nakrivo, budou i sroubky uchycujici plech nakrivo, ale to je otazka vkusu a rozhodne to nerusi.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení