ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Goodbye Mělník
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Goodbye Mělník

Mělník, Tábor, organizace!!!!
Datum: 23.06.2001, 11:02
Od: Honza <honsoft@email.cz>

Loni jsem poprvé s kamarádem jeli do Mělníka pouze na jeden den a to na sobotu! Jeli jsme tam jen pro to abychom se koukli na auta zn Škoda. Letos jsme byli i v Táboře také na 1 den (sobota). To že tam někdo z klubu přijede a nemá se kde ubytovat jeho problém!!!! Má si místo zarezervovat!! No a jestli někdo z klubu (Felicia)uznává pouze Erka a nic jinýho tak je to exot!!!!!! Nejde tu snad o typ auta ale o značku!!!!! Nebo se mejlim??? Když se to tak veme tak některý 120-cky vypadali líp než nějaké Erko ( samozřejmě Erka rapidy atd.. mají své klady a nechci aby to co píšu vyznělo proti nim). Když se na to člověk podívá z odstupu a logicky tak mi přijde že veškeré problémy které se vyskytly byly zapříčiněný organizátorem!!! ( Neschopnost zarezervovat místa pro členy atd....), chápu že je těžké organizovat takovou to akci! Ale rozhodně by se vedení klubu nad sebou mělo zamyslet, a zamyslet se nad tím co dělaj!!


Mělník, Tábor, organizace!!!!
Datum: 23.06.2001, 11:02
Od: Honza <honsoft@email.cz>

Loni jsem poprvé s kamarádem jeli do Mělníka pouze na jeden den a to na sobotu! Jeli jsme tam jen pro to abychom se koukli na auta zn Škoda. Letos jsme byli i v Táboře také na 1 den (sobota). To že tam někdo z klubu přijede a nemá se kde ubytovat jeho problém!!!! Má si místo zarezervovat!! No a jestli někdo z klubu (Felicia)uznává pouze Erka a nic jinýho tak je to exot!!!!!! Nejde tu snad o typ auta ale o značku!!!!! Nebo se mejlim??? Když se to tak veme tak některý 120-cky vypadali líp než nějaké Erko ( samozřejmě Erka rapidy atd.. mají své klady a nechci aby to co píšu vyznělo proti nim). Když se na to člověk podívá z odstupu a logicky tak mi přijde že veškeré problémy které se vyskytly byly zapříčiněný organizátorem!!! ( Neschopnost zarezervovat místa pro členy atd....), chápu že je těžké organizovat takovou to akci! Ale rozhodně by se vedení klubu nad sebou mělo zamyslet, a zamyslet se nad tím co dělaj!!


Ad Tábor 2001
Datum: 4.06.2001, 14:54
Od: Rado <1000mbx@centrum.cz>
WWW: http://www.unicos.cz/skoda/klub/rado/rado.htm

Napsal jsem jim, že se chci zúčastnit se svojí 1000MBX nebo 1100MBX. Odepsali mi že, blabla: pro Felicia roadster a eRka a Rapid, Garde- tudíž sportovní vozy z Kvasin. Ten(nechci použít silná slova) webmaster ani neví, co je to MBX a kde se to vyrábělo. Škoda (slov)


RE: RE: Pro všechny
Datum: 2.06.2001, 14:35
Od: Tom <hosst@post.cz>

Jste to nějak nepochopil, nikdo nemluvil o všech značkách, ale o všech typech škodovek, to je to tak těžký pochopit, ty svazarme ???


RE: RE: RE: RE: RE: Melnik
Datum: 4.05.2001, 8:16
Od: Biker <biker55@post.cz>
WWW: http://biker.hyperlink.cz

Teda Kovar , jestli jsou vsichni clenove klubu takovi tupouni jako ty , tak se nedivim , ze se chcete nekam sami zavrit pred okolnim svetem . Pevne verim , ze je Vas tam takovejch jenom par . Do dneska jsem si myslel , ze ten sraz , byt je nazvem omezen na "Kvasiny" prinasi radost vsem majitelum Skodovek bez rozdilu typu a najednou koukam , ze jsou taci co se citi nadrazeni . To si fakt myslis , ze ten kdo nema "Erko" nebo "Feldu" tak travi opravami a upravami v garazi min casu nebo k tomu ma "horsi" vztah ? Jeste k tomu , ze ses nedostal do kempu , vedeni klubu si volite sami , pokud neni schopne zarezervovat mista pro cleny je spatne , v tom pripade sis ho mel zarezervovat sam ( existuje vec ktere se rika telefon ) a nebo jsi mel prijet den predem . V kazdem pripade si za to muzes sam a ne kluk se 120 ktera ma upraveny zadni celo .


oprava
Datum: 2.05.2001, 8:32
Od: sep <120gls@seznam.cz>

sory za tu hrubku,má tam být samozřejmě "nevyšlo" .


škoda(slov)
Datum: 2.05.2001, 8:29
Od: sep <120gls@seznam.cz>

Chtěl sem jet do Mělnika loni poprvé,bohužel to nevišlo.Hrozněsem se těšil na letošní rok.Smířil sem se i s prachama za benzin(tam a zpatky 750 km),plánoval sem si to dost dlouho a myslim že bych měl co ukázat ale abych tam jel a ani mě tam nepustili,dívali se na moji 120 přes prsty a já se tam nesetkal s lidma zapálenýma do škodovek jako sem já ale s bandou senilních kreténů, o fakt ne.Mrzí mě to a ještš víc mě to sere.


Pro členy klubu
Datum: 30.04.2001, 14:06
Od: Rici <rabtt@seznam.cz>

Hned pro začátek:PŘESTAŇTE MACHROVAT vy slavní členové.Jsem z Mělníka,takže z poslední doby mi žádnej sraz neuniknul.Už dávno to neni sraz jenom vo erkách a co víc ty hrby kterejma 120 apod. nazýváte se valnou měrou podílely na věhlasu a kvalitě tohoto srazu nejen u nás,ale i v zahraničí.Způsobem,jakým se chystáte tento sraz pořádat dále, ho leda zašlapete do země a značce Škoda uděláte super reklamu u fandů v celý evropě,který se sem nesjížděj ze Zlína,ale z Anglie,Holandska Švédska a dalších zemí. Jestli chcete,tak se tam spíchněte s pár svejma kámošema,pokecejte a vopečte si buřty,ale mějte na paměti,že jste zničili ten nej sraz Škodovek v Evropě.


RE: Pro všechny
Datum: 30.04.2001, 9:46
Od: Mělník <A.Smutný@sezanm.cz>

Jestli chcete klub, který by byl pro všechny typy, tak založte klub podobný, který byl před rokem 1989 s názvem SVAZARM. Ten byl pro všechny typy bez rozdílu a členové byli nejen Škodovkáři, ale i majitelé Trabantů, Wartburgů, aj.


RE: RE: RE: RE: Melnik
Datum: 27.04.2001, 6:54
Od: Mělník <I.Kovář@seznam.cz>

Ano, s p r á v n ě, soukromé srazy to je ono. Sraz v Mělníku, byl soukromý sraz pouze pro majitele vozů Felicia a Coupe. Pokud chcete vystavovat své Škodovky 120 a podobné, tak si udělejte svůj sraz kdekoli jinde.


Pro všechny
Datum: 26.04.2001, 13:50
Od: Tom <hoss@post.cz>

Můžete mi někdo rozumně vysvětlit, proč by vedle sebe na srazu v Mělníku letos neměly stát na jedné straně gardečka či rapidy a na druhe 120, když to jsou stejně dobrý, stejně starý a hodně si podobný auta ? Nebo erka a 100 - 110 ? Snad jen proto, že se tak nějak jmenuje nějaký klub ? To je opravdu slabý argument. Co takhle ne Felicia a coupé club nebo jak se to jmenuje, ale Škoda Club, pánové z klubu ?


RE: RE: RE: Melnik
Datum: 26.04.2001, 13:27
Od: Tom <hosst@post.cz>

A kdo může za to, že to organizátoři z VAŠEHO SLAVNÉHO KLUBU nezvládli. Proto jsi se nedostal do campu. A když klub neumí ani rezervovat místo pro své členy, tak to svědčí jen a jen o jeho úrovni a ne o majitelích 120 a podobných, kteří měli to štěstí, a dostali se do campu. A jestli většina členů má názory jako ty, tak to si raději pořádejte soukromé srazy a neurážejte majitele jiných typů.


RE: RE: RE: Melnik
Datum: 25.04.2001, 12:22
Od: Chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

Pane Kovář, chápu vaše rozladění nad minulým mělníkem, neviděl bych to však jako vyhozených 1500 Kč, já tam tedy nejezdím proto aby moje auto muselo být uprostřed kempu na zlatem podnosu, klidne zaparkuji venku, tak jako vzdycky. Na tyto problemy je vsak velmi jednoducha odpoved, volba mista s vetsi kapacitou a posileni organizace, oboje je REALIZOVATELNE.


RE: RE: Melnik
Datum: 25.04.2001, 12:11
Od: Kovář <I.Kovar@seznam.cz>

Název klubu je snad jasný Felicia (roadster) a Coupe. Tedy sportovní vozy, které byly postupně vyráběny v Kvasinách. Nevím, proč tedy sdružovat i jak já říkám "HRBY" tj. Škody 120 a jim podobné. Vlastním Škodu 110 R Coupe a jako člen klubu jsem se po náročné generální opravě všeho chtěl v roce 2000 srazu účastnit. Vyjeli jsme tedy v 4.00 ráno ze Zlína směr Mělník. Před 9 hodinou nás jako členy klubu nebyl nikdo schopen pustit do campu, protože tam už byli najetí ti machři se 120, 125 atd., které do klubu nepatří. Takřka každý měl na zadní kapotě nějaké křídlo upravené zadní čelo tím, že tam měl dva páry světel z Praga V3S, vytáčel s problémy 5000 a myslel si jaké má dělo. Vyhodil jsem tedy 1500 Kč za benzin úplně zbytečně, protože jako člen jsem zůstal i s autem na chodníku.


RE: RE: Melnik
Datum: 28.03.2001, 12:18
Od: ladao <ladislav,ondrasek@zdarns.cz>

Loni v Mělníku jsem na tohle téma mluvil s jedním z organizátorů a ti už delší čas uvažovali o přesunu do Tábora právě z kapacitních důvodů - Tábor je větší. Tábor to ale odmítal z nějakých nedefinovaných důvodů. Ale, vůbec se nemluvilo se o tom že by se měli ostatní škodovkáři nějak nepustit. Vždyť se mohli organizátoři chlubit rekordem v počtu aut jedné značky na jízdě spanilosti a tam jim ostatní 1000-130 nevadily. Tak najednou nechápu tu změnu. A navíc kdo může zakázát někomu s jiným autem aby do kempu vjel, když bude mít rezervovánu chatu, místo na stan apod. To by to muselo být nějak uzavřeno na tvrdo nebo odděleno pro členy s jejímy auty a zbytek tř. vedle. Nevím sám jak to dopadne. Já sám jsem eRkař a ostatní auta jsem si taky rád prohlídl. Jeden alespoň získá i jiné informace a postřehy co se týká motorů a podvozků, použitené pro naše auta. Laďa


RE: RE: Melnik
Datum: 28.03.2001, 12:17
Od: ladao <ladislav,ondrasek@zadarns.cz>

Loni v Mělníku jsem na tohle téma mluvil s jedním z organizátorů a ti už delší čas uvažovali o přesunu do Tábora právě z kapacitních důvodů - Tábor je větší. Tábor to ale odmítal z nějakých nedefinovaných důvodů. Ale, vůbec se nemluvilo se o tom že by se měli ostatní škodovkáři nějak nepustit. Vždyť se mohli organizátoři chlubit rekordem v počtu aut jedné značky na jízdě spanilosti a tam jim ostatní 1000-130 nevadily. Tak najednou nechápu tu změnu. A navíc kdo může zakázát někomu s jiným autem aby do kempu vjel, když bude mít rezervovánu chatu, místo na stan apod. To by to muselo být nějak uzavřeno na tvrdo nebo odděleno pro členy s jejímy auty a zbytek tř. vedle. Nevím sám jak to dopadne. Já sám jsem eRkař a ostatní auta jsem si taky rád prohlídl. Jeden alespoň získá i jiné informace a postřehy co se týká motorů a podvozků, použitené pro naše auta. Laďa


RE: Melnik
Datum: 28.03.2001, 7:27
Od: Chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

Faktem je ze nikdo presne nevi jak to bude vypadat, a koho tam pusti, nebo ne ? <br>Pred par dni mi konecne prisla odpoved z klubu cituji: "Sraz bude pouze jeden a to pouze pro cleny klubu, prípadne pro majitele vozu které sdruzujeme (Felicia roadster, S110R coupé a Garde-Rapid). Podrobnosti o míste konání srazu Vám zaslu behem mesíce dubna." <br>Faktem je, ze se snazi omezit pocet ucastniku restrikcemi tak aby zvladali organizaci srazu.


RE: RE: RE: Jasne vo co go !!!
Datum: 27.03.2001, 9:58
Od: Rado <1000mbx@centrum.cz>
WWW: http://www.unicos.cz/skoda/klub/rado/rado.htm

Tak teda do Tábora na čumendu na sobotu a na Jižní Moravu na víkend??? Přijedu kamkoliv


Melnik
Datum: 27.03.2001, 8:08
Od: Zazaa <zazaa@volny.cz>

ja jsem to pochopil tak, ze sraz je pouze pro cleny v tom smyslu, ze pouze clenove budou mit pristup do kempu, soutez o nej auto atd (loni me docela nas***, ze ja jako clen sem stal kdesi venku a uvnitr kempu si parkovali kluci s Kadetama GSi ktery prijeli na cumendu) jde spis o to , ze ten kemp na Melnice z kapacitniho hlediska totalne nestaci, ale i tak pokud tam sraz bude tak (nebo nekde jinde) nikdo nikomu nemuze zakazat zaparkovat pred kempem a jit se podivat dovnitr stejne loni byla asi pulka nejlepsich aut venku


Tábor místo Mělníka
Datum: 26.03.2001, 14:26
Od: ladao <ladislav.ondrasek@zdarns.cz>

Vypadá to na sto % že sraz bude v Táboře. Oficiálně to nikdo zatím něřekl, ale klub si ůdajně na tento termín zajistil celý camp.


RE: RE: Jasne vo co go !!!
Datum: 26.03.2001, 13:24
Od: Olda Hlavacek <darkmann@email.cz>

Naprosto souhlasím. A nabízím řešení. Ač jsem členem Felicia klubu, jeho organizační praktiky poněkud pokulhávají za jeho cíly...Pocházím z Jižní Moravy a mám pár nápadů, jak to uskutečnit u nás. Exisuje pár dost velkých kempů s dostatečným zázemím . A hlavně tam jsou všude lidi, kteří by eventuelně vyšli vstříc. Tak se ozvěte!


RE: Jasne vo co go !!!
Datum: 22.03.2001, 11:28
Od: Bohuslav Šolc <realife@sendme.cz>

To je pravda, dalo by se to nejak spaktovat mezi nama??? Napiste navrhy a muzeme se prece sejit i bez tech "nahore" co vy na to???


Jasne vo co go !!!
Datum: 21.03.2001, 15:05
Od: Max <Max.svratka@seznam.cz>

Jako vsichni ostatni jsem samozrejme rozcarovan. Na druhou stranu si rikam ze poradatele akci nedelaji. Zalezi na lidech kteri se tam sjedou a jaka to bude akce. Ja a mi kamaradi tam urcite jedeme at se Melnik 2001 oficialne kona nebo nekona a pokud prijedete i vy vsichni co pisete ze to vzdavate bude to jen a jen dobre.Skode zdar MAX


Článek z webpage F&C klubu
Datum: 20.03.2001, 7:27
Od: Petr Marek <ingpetrmarek@atlas.cz>

Toto je stažený článek z webových stránek Felicia & coupé klubu (www.mujweb.cz/www/Felicia_klub/): 36. sraz Klubu Felicia & coupé Sportovních vozů Škoda Felicia roadster, 110R Coupé, Garde, Rapid ve dnech 15.6. - 17.6.2001 Sraz bude organizován pouze pro členy Klubu Felicia & coupé Praha a budou se ho také moci zůčastnit majitelé vozů které sdružujeme, to je: Felicia - roadster, Š110R coupé a Garde - Rapid (i když nejsou členy klubu). Místo konání a program srazu se členové dovědí z našeho informačního zpravodaje I-Zet, který obdrží v dubnu. Zároveň zveřejníme místo konání srazu i na našich webových stránkách. Z výše uvedeného mi nijak neplyne, že bych tam jako nečlen nemohl. Možná, že text doplnili až na reakci nečlenů. Nevím. Ale i kdyby, tak se my všichni nečlenové můžeme sjet na Mělník i bez klubu. Místa jsou rezervovaná, kemp nezavřeli ani neodvezli, takže vo co go! A klidně i toho 15.6.2001. Co Vy nato?!


Pocity musi jit ven!!!!
Datum: 18.03.2001, 20:20
Od: Bohuslav Šolc <realife@sendme.cz>
WWW: http://www.sendme.cz/bonanza

Vzdy jsem si nesmirne vazil lidi kteri se podileli na organizeci Melnika. Vzdy jsem obdivoval jejich schopnosti a snahu a pili. Jzdil jsem do Melnika 250 km i kdyz jsem nemel auto jezdil jsem tam nacerpat inspiraci a mluvit s lidmi kteri jsou stejne nedchnuti jako ja. jedine co ted jasne napisu je jen jedno a preden se za to omlouvam protoze tohle delam velmi nerad. SVINSKÝ HNUSNÝ KOMERČNÍ SRÁČOVÉ JDĚTE DO HAJZLU!!!!


RE: RE: Škoda s pláčem
Datum: 16.03.2001, 11:15
Od: JenyK <s_j_corp@post.cz>

:o) Jo,pochopil's to dobre.Skoda ze to muze byt jenom dobrej vtip ...


RE: Jdete do .......
Datum: 16.03.2001, 8:47
Od: Bad.Man <jrambousek@gesto.cz>

Ja jsem taky zklamanej .. Letos sem chtel jet na Melnik poprve. Ale nesouhlasim s nazorem ze ted jsou vsechny ty upravy k nicemu .. Ja sem si skudku upravoval hlavne pro SEBE a SVUJ dobrej pocit. A bohate mi staci kdyz se za ni nekdo otoci na ulici. Jinak samozrejme me taky stve ten komercni pristup .. Skodofkam ZDAR


RE: RE: Jdete do .......
Datum: 16.03.2001, 6:06
Od: Roman Schavel <skoda@unicos.cz>
WWW: http://www.unicos.cz/skoda

Jiné srazy existují. Ve Štílci ( u Českých Budějovic ) ten doporučuju, není to taková masová akce jako Mělník ( teď už neMělník ) zato perfektní organizace, soutěže atd. Další sraz byl v loni v Táboře. Na obou srazech jsem se byl podívat, jestli se o nic chceš něco dočíst mrkni na www.unicos.cz/skoda do sekce "Akce"


RE: Jdete do .......
Datum: 15.03.2001, 20:34
Od: Bohuslav Šolc <realife@sendme.cz>
WWW: http://www.sendme.cz/bonanza

Sraci, do Melnika jsem se vzdy tesil jako blazen, je to zas...a komerce. Existuji nekde vubec u nas v republice nejake podobne srazy?? jestli jo napiste je sem...


Jdete do .......
Datum: 15.03.2001, 8:31
Od: Tomáš Hlubi <hlubtom@post.cz>

Tak tohle je už moc.Člověk se piplá se svojí škodovkou a ono s toho nic nebude to už teda ti špekouni v tom klubu přehání.Potřebovali by pořádně nakopat ty svoje šunkový prdele a praštit kladivem do hlavy ,aby se jim v ní rozsvítilo.Si snad myslí že ted z nich budou boháči ,ale aby se nemylili.Před rokem inkasovali peněz ,ale co letos.To jsem si tu škodovinku dodělával pro srandu králíkům.Kdyby něco nového tak napište na email.


Blbej vtip .
Datum: 14.03.2001, 12:52
Od: Biker <biker55@post.cz>
WWW: http://biker.hyperlink.cz/

Tak jsem si nejdřív myslel , že jde o blbej vtip , o to horší bylo zjištění , že je to myšlený vážně . Na každý akci jsou problémy , loňský Mělník určitě nevybočoval z průměru jiných akcí . Faktem , ale zůstává , že se tam mohl člověk podívat na Škodovky různých typů ve skvělém stavu a nabrat nějaký ty moudra. Nepřišlo mi , že "normální" členové s Feldama a kupátkama se na mě a mojí 125 dívali přes prsty , spíš to na mě působí jako umíněnost jejich bafuňářů . V každém případě je to škoda . Je sice pravda , že to je "jejich" sraz , ale za ta léta je to prostě něco jako Zbraslav - Jíloviště a podobně .Nedokážu si představit ,že by někdo z takových akcí přišel s nápadem , že tam nepustí ostatní lidi . Všechno jde řešit , třeba i za cenu zvýšení vstupného , jednou prostě ten závazek vůči veřejnosti mají . Jenom se bojím , že jednou tady všude budou jenom "debilní" komerční akce bez takovýho toho "lidskýho" přístupu .Ať se dou bodnout .


Financovani
Datum: 13.03.2001, 20:38
Od: Nightmare <nightweb@quick.cz>

Tak mne tak napadlo pri cteni tech komentaru, ze by treba zahranicni navstevnici mohli nekde, nejak splasit nakyho bohatyho sponzora. Samozrejme, ze muze bejt i ceskej, ale nedovedu si predstavit zdejsi neochotu ceskych podnikatelu a sraz v Melnice.


GOODBYE MĚLNÍK
Datum: 13.03.2001, 19:46
Od: Petr Opálko <opi@tuning.cz>

Skoro rok se doma babram se svoji 1000MB a těšim se až s ní vyrazím do Mělníka a prohlednu si dalsi krasný auta - a ono z toho nic nebude. Páprdům z felicia klubu už asi řídnou vlasy a nemají rádi ty blázni s rychlejšími auty. Je mi jasný,že takovou akci nemůže pořádat pár nadšenců, ale sehraný tým. Byl bych ochoten přiložit "ruku k dílu" ,bohužel letos v červnu maturuju a dělam přijímačky, takže květen i červen je zabitej! Kdy byl někdo na plzeňsku, kdo by se chtěl do něčeho pustit- třeba do malého autoklubu, ať se ozve. Z pozdravem Petr Opálko


nechapu
Datum: 13.03.2001, 19:33
Od: Z. <z.b.y.n.e.k@seznam.cz>

Kdyz jsem byl loni na srazu,vzal jsem kameru a natocil hodinu a pul fakt super skodovek,hodin prace,sikovnych ceskych rukou. Zaslechl jsem od dlouholetych clenu clubu,ze ani nevedi, kde jsou? a jak? se s penezma clubu zachazi. To,ze tam nemuzou ostatni skodovky to chapu,ale proc se na to nemuzou podivat i lide,kteri v clubu nejsou,to ne. Takovejch penez co vybrali a organizace uz minule vazla,nic moc pristup. cau lidi fakt mne to mrzi misto uz jsem mel reservovano! v sudu


To je moc
Datum: 13.03.2001, 8:40
Od: Rácz <racz@pobox.sk>
WWW: http://skodaweb.home.sk

Mam svoje auto treti rok. Zaujmat blizsie som sa on zacal asi pred rokom a odvtedy sa snazim o to aby nejak vyzeralo. Chcel som sa tam tento rok ist pozriet. Tesil som sa. Toto si organizatory "posrali". Naozaj je to moc. tradici by sa nemala rusit. Vsak to bol velky medzinarodny zraz. Mali by sme im vsetci napisat dlhe maily o tom aky sme sklamany a ja uz aj idem na to.


RE: Škoda s pláčem
Datum: 13.03.2001, 7:08
Od: Chipmen <chipmen@skoda.apnda.cz>

Odpoved na vice mailu. <br> Ad hozena rukavice, jako vtip je to dobry, zajimal jsem se o to cca pred ctvrt rokem, ten vikend znamena praci tymu lidi nekolik mesicu a znacnou financni zatez, rukavice to muze byt hozena tak leda nejakemu jinemu klubu. <br>Zaznelo tu take ze to zprofesionalizovali a ze kazdy se muze prihlasit, neni to pravda napriklad ja nemuzu, nemam skodovku, a spousty tech co nemaji rapida nebo erko take nemuzou, a nebudou vpusteni - sraz je poradan pouze pro cleny klubu a majitele vozu pro ktere klub je tj. Felicia a Coupe.


Škoda s pláčem
Datum: 13.03.2001, 1:06
Od: Martin König <nightweb@quick.cz>

Fakt mě to mrzí, sice neznám podrobnosti, ale když to organizátoři zvládli 35x, tak proč to nejde dál? Človek se s tou svojí škodověnkou piplá a pak se ani nemůže veřejně sejít s podobnejma nadšencema? Nejspíš jako ve všem jsou v tom prachy, nic jinyho. Musíme si holt řikat, že naděje umírá poslední.


???
Datum: 12.03.2001, 23:51
Od: berrry <berrry.martin@worldonline.cz>

misto na zaparkovani si kazdej nasel.asi je "sralo"ze se jim do Melnika sjizdeji dobry (a nedej boze lepsi kaaary nez maji speci z klubu)Skoda,letos uz by bylo eRko doladeny.


sraz
Datum: 12.03.2001, 22:09
Od: Pavel Boháč <speed.cars@volny.cz>

Chápu organizátory srazu Mělnik 2000,při počtu neklubových učastníku to bylo těžko zvladnutelné,kdo má zájem muže se stát stálým členem nebo jse pokusit zorganizovat vlastní sraz. Pavel


RE: At jdou do prdele, a sraz udělaj
Datum: 12.03.2001, 19:11
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

Jo, tenhle klub, to je v ******. Kamos z jinyho klubu rikal jakej meli problem s tim aby je vubec pustili dovnitr, kdyz byly z jinyho klubu... no nic. taky sem se tam tesil, ale budou jiny srazy - Stilec atd ... snad


At jdou do prdele, a sraz udělaj
Datum: 12.03.2001, 15:49
Od: Tomas Chadraba <brabus@email.cz>

To už si ze mě na tom už ,,Zasranym" klubu Felicia a Cupe dělaj prdel.Chce to revoltu,víc lidi se musí zbouřit a sraz bude.Musi bej veřejnej jinak to nema cenu.Je hodně lidí kteří si tu Škodovku dělaj doma v garaži na koleně a chtěj se ukazat na víc než tradičním srazu v Mělníce.500 aut je dost,ale troch zmatku zas takovej problem neudšlá a lidi si vzpomenou na to dobrý aspoň ti slušní a srdeční Škodovkáři prostě lidi který to pořad baví Zatlačte na ně dokud je dost času Škodě zdar a mnoho úspěch s těma paprdama co si válej šunky v kanclu Když bude něco novýho prosím volejte 0605 933 723 Jde o čest.Stačí jen SMS Ahoj Tomáš


Sraz
Datum: 12.03.2001, 15:26
Od: Rado <1000mbx@centrum.cz>
WWW: http://www.unicos.cz/skoda/klub/rado/rado.htm

Byl jsem tam v roce 99 na kukačku a zdálo se mi to pohodové. Na rok 2000 jsem nestihl auto dodělat. Chápu dobře, že organizátoři to už při počtu 500 posádek neukočírovali a podmínkou je členství. Akce má velkou publicitu a tak kdo se zúčastnit, musí zaplatit členský příspěvek??? Jiná možnost není... Trošičku se zprofesionalizovali. Mimochodem, znáte podrobnosti o akci Škoda Tour??? 1 ročník v CZ, další v D, další v NL(DK, B???) Rado


.. se dalo čekat .....
Datum: 12.03.2001, 14:22
Od: JenyK <s_j_corp@post.cz>
WWW: http://volny.cz/s110r káry

Tak ja nevim,tatici z felicia&coupe clubu(zalozenym na zacatku sedesatych let) jsou organizovani od jeho zacatku,zacinaji senil... No, proste je postihlo to, cemu se rika klidne a bezstarostne stari.Jak rikame s kolegou v kancelari : Co nadelas, detma nezatopis, sekerou sklo neumejes.... Ale,jak vsichni vime,kazdy problem ma alespon 99 reseni. Chipmene,nezvednes tu hozenou rukavici ??? :o)


to se jim nepovedlo
Datum: 12.03.2001, 11:46
Od: Engi <engine120@centrum.cz>

Tak tohle se jim opravdu nepovedlo - ja se tak tesil,ze ty skodofky neuvidim jen z fotek,ale ze si nektery napady omrknu osobne :-( aby se nezacali delat skodovkarsky srazy za hranicema CR !



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení