ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Přestavba motoru 135 na 136 a 136x II.
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Přestavba motoru 135 na 136 a 136x II.

RE: přestavba z 135 na 136
Datum: 9.12.2007, 10:20
Od: RICMOND <Vento4@seznam.cz>

Tak jestli budes mit venku rozdelovac tak ho musis nechat seridit jinac nic nemusis upravovat mozna trosku poladit karbec


přestavba z 135 na 136
Datum: 8.07.2006, 22:22
Od: davr <dav07@centrum.cz>

Zdar lidi, vyměnil chci vyměnit motor ve Favoritu 135 za 136. Co všechno musím upravit?? Slyšel jsem o změně předstihu?? A musím upravuvat karburátor, když mi na 135 šlape v pohodě?? Musím jinak upravit směs?? Díky


RE: Este hlava
Datum: 9.12.2005, 19:45
Od: dazdo <dazdo@zoznam.sk>

je priebeh predzapalu rovnaky u 130 a 136? oba maju rovnaku kompresiu..


Este hlava
Datum: 3.04.2001, 20:00
Od: Karbi <130gl@centrum.cz>

cau Mam na aute hlavu upravoval mi ji jeden manik se sanim. Mam prej cetsi kanaly a je to prej 50kW hlava. Kupoval sem ji jako novou. tvrdili ze se to prej taky pozna podle takovejch nalitku. Normalni hlava z fava ma dva, vetsi a mensi nebo este v tom mensim dulek nebo takovej navarek "palec" uprostred nahoru. Kazdopadne ta 50kW ma jen jen jeden vetsi (ta moje toma. Tak nevim je to pravda? dik Karbi


RE: RE: Hlava
Datum: 30.03.2001, 9:43
Od: Voštík <vostik@wo.cz>

Ahooooj všichni fandové Škodovek!!! Už se na ty vaše stránky dívám pár týdnů a vždycky najdu něco, o čem jsem neměl ani páru. Já sice do Škodovek moc nedělám, ale asi brzo začnu (líbí se mi čím dál víc). Mám jeden takový problémek (spíš je to jen prosba od vás, co neděláte jenom eŠka). Mám pažouta 205 a chtěl bych na něm udělat pár úprav. Jakousi hrubou představu už mám, ale hodí se mi každá informace (těch není nikdy dost, že?). Proto vás všechny prosím, jestli náhodou nevíte o nějakých podobných stránkách, jako jsou ty vaše. Nemam na mysli fankluby, ale prostě techweby jako tenhle. Díky moc za příadné tipy. PS: Doufám, že mě teď nikdo nepřijde zastřelit :-))))))


RE: RE: RE: RE: Hlava
Datum: 29.03.2001, 15:33
Od: RAdek <petric@post.cz>

Zdar. Jo sory, samozřejmě 135M a 136M. Ale mluvil jsem o hlavách a ne o motorech. MPi motor má silnější blok a výlisek na čidlo klepání atd.


RE: RE: RE: Hlava
Datum: 29.03.2001, 8:10
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

Radek:Felicie MPI ma motory 135M a 136M ktere se od 135B a 136B docela lisi....


RE: Hlava
Datum: 28.03.2001, 21:10
Od: Štěpán Březina <sbrezina@volny.cz>

Původně jsem nechtěl mluvit o 136B ani 135B, protože na ně nemám doma katalog nahr. dílů. Ale na tu 136X je, alespoň podle katalogu stejná hlava jako na 135 a 136. Osacím potrubí nevím. Na 136B má asi jiné číslo protože ty kanály jsou opravdu větší asi o 1,5mm. Dnes jsem to měřil. Ještě to došetřím.


RE: RE: Hlava
Datum: 28.03.2001, 19:22
Od: Radek <petric@post.cz>

Zdar. Rozdily jsou v hlavách z Felicie MPi, kde 135B má užší sací a výfukové potrubí, kanály v hlavě jsou taky menšího průřezu. Spalovací komora má menší prostor kolem sacího ventilu. Tyto hlavy je však samozřejmě možné namontovat do Fa. Dopuručuju hlavu ze 50kW MPi. Tím, že má vetší prostor kolem sacího ventilu se lépe plní valce a auto má vetší výkon. Touto hlavou (136B/50kW) se zvetší výkon o cca 2kW. Vyleštění = +další kW. zdar. P.S.: Jak se líbil tuning?


RE: Hlava
Datum: 28.03.2001, 15:07
Od: Štěpán Březina <sbrezina@volny.cz>

Abych se přiznal tak na 135B a 136B jsem do katalogu nekoukal, je to totiš zvláštní příloha a ta je dost nepřehledná. Katalog ze ktérého jsem čerpal byl z roku 1994 kdy byla ukončena výroba. Sací potrubí 136B jsem měl pouze v ruce a na odlišnost jsem nepřišel.


Hlava
Datum: 28.03.2001, 7:31
Od: Filip <phi.ll@worldonline.cz>

Mozna ze ta hlava cos videl uz byla upravovana. Jeste pred vyrobou 136x delali upravy vacky a kanalu nekde v zapadnich cechach - snad CSAD Plzen ? Take je mozne, ze v prubehu doby doslo ke zmene prumeru kanalu, ale dodava se to stale pod stejnym cislem. Ale moc tomu neverim. Takovy detail by ve skodovce asi nikoho netrapil (potom kdyby se pri oprave dala nova hlava a puvodni potrubi, tak by to proudeni vzduchu nevadilo a na novejsi motor asi nikdo debude davat stare potrubi ??). Take se v jedne te knizce pise ze nekdy (1995 ?) doslo k mirne zmene tvaru spalovaciho prostoru. Kvuli tomu se ale asi cislo nahradniho dilu nemenilo. Je v katalogu vic druhu tesneni pod saci potrubi ? A neni ten katalog moc stary ?


Hlava
Datum: 27.03.2001, 12:49
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

Hlavy urcite nejsou od zacatku do konce vyroby stejne. Minimálně 50ky 136X a 136B maji jiny tvar a velikost kanalu (jsou vetsi). Take napriklad 135B a 136B maji rozdilne saci potrubi - pro 136B je vetsi...



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení