ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Tuning sraz Brno 2001
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Tuning sraz Brno 2001

RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 30.12.2001, 20:41
Od: m h <M-Diablo@seznam.cz>

Ta Vase hadka je docela zajimava, ale to jak tady pises o te seriove filde a jak to peres 160 a ze ostatni nezvladaj drzet krok no nevim. To te nenapadlo ze asi ani nechtej. Kdybych k tobe do auta posadil svoji mladsi segru tak ti na takovou jizdu rekne ze jedes jak posranej, jako to rekla kamosovi co ma 150konoveho Forda escorta. Ja ve svem BMW pri 160 mam zarazenej teprv treti prevodovy stupen a dalsi dva mi jeste zbyvaj, ale ta tvoje felda nebo tunning Facko chrchlaj z posledniho. Mel jsem 136 Favori s ostrou vackou a snizenou hlavou, do 120km/h to docela slo, ale pak uz ma dost.


výkon
Datum: 23.04.2001, 11:09
Od: Michal Benda <benda@vspdata.cz>

V Brně to bylo super opravdu bylo na co koukat . Jen k tomu bavoraku no ....... Možná si někdo neovědomil že k těm 150 koním dostane navrch taky 2 tuny železa a bakelitu o)))). Jezdím hodně po republice a na stomech jich vysí dost .


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 10.04.2001, 11:54
Od: Rici <rabtt@seznam.cz>

Jmeno>Můžu ti doporučit jen jedno,přepluj v poklidu na jinej server,nejlépe o BMW,protože jsi zřejmě jeho fanda.Pokud nemáš ňákej dotaz ohledně značky škoda (k čemuž tyto komentáře mimochodem slouží),přestaň sem chrlit svoje názory a nadávky.Ulehčíš tim nejen sobě,ale hlavně fandum škodovek,pro který tenhle web je.Nemůžeš se divit,že tady vyvoláš takovou hádku,když jsi zde několikrát pošlapal značku,na který tahle stránka stojí. A hlavně,neměj nás za chudáky,za ty prachy co sem dal do svýho Fa bych toho slavnýho japonce s dvoulitrovym turbem měl taky.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 9.04.2001, 15:50
Od: jmeno <armin.king@centrum.cz>

vici> Ty kretene blbej. Vrat se do zakladni skoly. Nauc se cist. Ja jsem psal ze na nasi silnici bylo nejrychlejsi. Ale v takovyhle rychlosti nejde jenom o vykon motoru ale o jizdni vlastnosti. A to bys mel tak trochu vedet!!!! Borce. a mas ve svym Facku dobry brzdy? Jestli ne tak si pekny hovado. A k tomu memu BMW: co se budu chlubit s autem jinym, nez jaka jsou zde na Skodovackym internetu. Zdravim te, zkrachovalce! Abys si se z toho tvyho auta neudelal do slip.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 9.04.2001, 15:16
Od: vici <vici@centrum.cz>

je zajimave proc jsis az ted vzpomel ze jsi mel BMW:o))) mimojine tvrdit ze 220konova M5 je nejrychlejsi krome Porsete-kamarade tim jsi dostal sam sebe:o)) takovym jako ty se vzdycky jen smeju a je mi jich akorat tak lito :o)))


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 9.04.2001, 14:54
Od: Jmeno <armin.king@centrum.cz>

Vici: Tak hele ty frajirku se "super" favoritem. Narozdil od tebe, vim o cem mluvim, protoze jsem pred 2 az 3 rokama byl majitelem zrovna BMW (E28)M5 220 koni. rychlejsi uz bylo jen Porsche (to me bohuzel v honicce na dalnici predjelo, Taky melo skoro o 70 koni vic). Pak ho bratr rozstrelil. Ted mam Facko - dobry auto, nizky naklady. Ptas se me co ted? Celica 2,0 T 4WD. Sejdeme se nekde a dame zavody. Otazka: komu to pojede lepe na dalnici i v lesnich cestach? Za kterym autem se lidi otocej. Za tvym silver linem se zrcatkama od Feldy?? Ale vic na tohle tema psat nebudu, protoze s nacionalistama je to tezky.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 9.04.2001, 13:41
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

jmeno>k to mu kdo nejvic rve a ma holou prdel>ty tady rves nejvic, sama pro tebe cizi slova jako BMW a tak a mas seriove facko...ses fakt machr... az to BMW budes mit tak pak kecej.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 9.04.2001, 13:33
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

hele pane tri tecky ktery si ani neumis aspon vymyslet jmeno a hazit dady jmeny druhych ta tvoje mailova adresa se k tobe hodi.. <> ...


RE:...RE: BMW
Datum: 9.04.2001, 13:17
Od: Milan <mitom@pobox.sk>
WWW: http://www.autotuning.sk/loadpage.php3?page=prispevky/skoda110.htm

Add Jmeno: Kup si bavoraka, zaves si dovnutra na spetne zrkadlo vonavy stromcek (co bude asi podla teba vrcholom tuningu na take vynikajuce auto co je absolutne dokonale uz v zaklade :-)) vybehni na dialnicu a obiehaj to tam rad za radom. Mozno pri tom zazijes aj orgazmus. Len sa pri tom necuduj, ked tvoje dokonale auto obehne niekto na este dokonalejsom porsche alebo ferrari. Mozno ti to este nedoslo, ale vzdy sa najde niekto bohatsi s rychlejsim a vykonnejsim autom. A nepomoze ti ani, ked si kupis F1-cku. Vies, tuning zdaleka nie je iba o tom, ako rychle sa rozbehnes z 0 na 300km/h. Aj mna bavi jazdit rychlo. Ale omnoho vacsia zabava je ist cez mesto, okna dole a muzika naplno, pred prechodom pre chodcov podradit a vytocit motor do otacok (riesi to problem, kto ma na prechode prednost - nikto mi nan nevkroci :-)). Alebo jednoducho auto zaparkovat, ist s babou na zmrzlinu a od stolika sledovat, ako sa ludia pri aute zastavuju a ocumuju ho. Toto na seriovom BMW nikdy nazazijes, za tym sa nikto neotoci ked ides okolo. Co tym chcem povedat je asi toto: Je absolutne jedno, ake auto kto tuni. Dolezite je to, ze je to pre dotycneho znacka, ktora je pre neho srdcovou zalezitostou (pre mna je to Skoda110R/130RS). Kazde auto sa da krasne upravit, pokial ma k nemu majitel urcity vztah a nie je to pre neho iba priblizovadlo. A vykon motora je iba malou castou tuningu.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 9.04.2001, 12:33
Od: ... <..>

hele, tohle neni vase dikuzni forum!!! tohle je vse o Skodovkach (mam na mysli "jmeno" a "vici") Mimochodem ty, Pavle Vicane, alias vici - tebe zrejme bavi kazdymu rikat vole. Reaguju, protoze jsem si precetl tvuj clanek "Zmena zrdcatek Favorit" ze 3.ledna 2000


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 9.04.2001, 12:16
Od: jmeno <armin.king@centrum.cz>

vici: co nadavas? to je presna vlastnost vsech moravaku. Vsichni rvou a maj holou prdel.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 9.04.2001, 11:05
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

jo vsichni jsou kokoti, jenom ty jsi z Prahy,co? Ja jsem moravak a jsem na to hrdy, vole!


RE: RE: RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 9.04.2001, 10:48
Od: jmeno <armin.king@centrum.cz>

Vici a vsem: Uz toho nechame. Proveril jsem si ze rozumu moc nemas. Vychvalujete tuningovy Facko nebo 120 , protoze jsou na ni levny a nejlevnejsi dily. Nemate penize na poradny auto, smirili jste se s tim a proto si myslite ze Skoda je nejlepsi. Co je podstatne, ze od gumovani s BMW jsme se dostali az sem. Bud jste hrozny patrioti, nebo jste vsichni moravaci. (krom jednoho slovaka) Louci s vama majitel serioveho Facka.


RE: RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 7.04.2001, 1:45
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://vici.wz.cz/favo.html

Jmeno:ty ze jezdis rally? a bohuzel,jo? tak tam nejezdi, kdyz to tvuj mozek nechape!jo aha, spis asi na rally-na pivo a parky,ze? a nebo rally jezdis tak leda doma na compu pokud nejaky vubec mas! na 386SX-16 je kazda kara pomala:o)))odloz laskave Autosport Tuning a podobny brak a premyslej jestli mas vubec ridicak.A laskave mi nevykladej o tom jak je ktere auto skvele a ktere neni, kdyz ani nevis jakej jej rozdil mezi seriovym fackem a upravenym... a cenim si toho ze umis pocitat az do sesti,stejne jako ze umis jezdit po dalnici, klobouk dolu, ses fakt machr! Muj sen je mit Tatru 815 6x6 se sipovym pluhem na takove zavodniky jako jsi ty....:o))) a mimochodem pri 130-150 ma zrovna ty spravne otacky pro moji vacku (receno jednoduse pro omaleji chapajici jedince) a zrychleni je velmi slusne... to vis,nemam 50kW.... narozdil od tebe.... a kdyz se ti tak nelibi Facko, tak ho dej zadarmo do bazaru,nebo lepe nabidni jej jako dar nakemu klukovi ktery je nohama na zemi..bude jiste rad a rekni tatkovi at koupi M3... pak se rozstrelis o prvni strom a tady bude zas klid...


RE: RE: RE: BMW
Datum: 6.04.2001, 14:31
Od: Rácz <racz@pobox.sk>
WWW: http://skodaweb.home.sk

Ja som na ten okruh nesiel nemam ano sestkove kupe od BMW a ani Ladu. A ci nieje lepsie kupit auto ktore ma v zaklade 150 koni? Moja odpoved je NIE. Nemaol by som z neho potom taku radost. Ja si radsej upravim svoj motor. Ver mi. A ako vidim tak tebe neostava nic ine.


RE: RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 6.04.2001, 14:22
Od: Rácz <racz@pobox.sk>
WWW: http://skodaweb.home.sk

Kaslite na to. Tebe trha zily ked si niekto obhajuje svoje auto na ktorom maka aby bolo take ako chce. Ty na tom svojom nerobis. Mozno preto ze nemas a mozno preto ze ho chces predat a kupit so BMW na ktorom toho uz moc nenarobis lebo to ma vsetko v zakladnej vybave. Ale o tom tuning nieje. Nieje o tom aby si z 200 koni urobil 220. Pro motore V6 urcite nie. Nieje to totiz problem. Natankuj tam 98 benzin a mas to. Skus ale zo 130 vytiahnut 100 koni. To je umenie. A tomu ja hovorim frajer co toto dokaze. Sam by som rad taky bol. Ked prides za mnou so 400 konovym stvorlitrom a spravis ho ty tak poviem ze si dobry, ale zatail sa len vytahujes a hadas sa tu za auta ktore zial, tak ako ja, mozes len z dialky obdivovat. Ak je na nich co. Tod vse.


RE: RE: RE: RE: BMW
Datum: 6.04.2001, 11:13
Od: Jmeno <armin.king@centrum.cz>

Vici : : opet nekolik bodu, vam vsem kteri si mysli, ze Facko je nejlepsi auto na svete. 1- Facko neni nejlepsi na svete 2- vici-tohle je internet a ja si muzu lest kam JA budu chtit. 3- nevim co je "bafko" mozna tak rikas BMW. Ale asi jenom mu tak rikas, ani mozna si ho nemel. Ridil si vubec neco silnejsiho nez 30 let sterej motor ve Facku? Rekni nejakemu kamaradovi at te sveze v poradnym aute. 4- na rally jezdim bohuzel pravidelne a dost se o to zajimam. Takze trochu nahod klidu! 5- ty se svym fackem ujizdis oktavkam??? Copak to mas pod kapotou? novou M3 ?(vis, to je sportovni verze BMW rady 3). Verim ze je predjizdis, ale oni nejedou naplno. Tim to bude. Skoro denne jezdim po dalnici a se svym Fackem jedu furt 150 km/h a beru vsechny. Ale pokud chci zrychlit ze 130 na 150 - kousek to trva. A to je ta nevyhoda oproti silnejsim autum. Protoze u nich totozrychleni je nekde v pasmu poloviny jejich vykonu motoru. 6- posli mi jedinej duvod proc nastrkat do Facka vice koniku a zvysit tak vykon z 50 na trapnech 60 kw???????


RE: RE: RE: BMW
Datum: 5.04.2001, 12:12
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

Jmeno:tak proc kdyz je daleko lepsi 150k kara nez kodovka sem vubec lezes a meles takove hovadiny. Myslim ze si to uvedomuje kazdy a pokud chtel a mel moznost tak auto uz davno vymenil. A hochu asi toho moc najezdeneho nemas, ze se ucakas u gumujiciho Bafka. Bez se podivat na nakou Rally, nemusis cumet zrovna na A8ky, koukni co umej treba kluci na Feldach. Samozrejme si nestoupej nekam na rovinu ale najdi poradnou zatacku, rovne umi jezdit kazdy. A stou dalnici, by ses divil ja ktreba breci piloti Oktavek, pokud zrovna nemaj 1.8T nebo TDI kdyz jim na dalnici s Fackem ujizdim.... Ale mas seriovou karu, tak zvolim jiny priklad, na hhradecke dalnici se nenaslo tam ani z5 zane auto ktere by se mnou bylo schopne drzet porat 160, a to jsem mel seriovou 1,3Mpi 50kW... a spousta lidi kteri takove jak rikas silne kary maj neumi ani najet do zatacky nebo se rozjet na krizovatce.... samozrejme je i spousta tech co umi,ale vetsina jich teda rozhodne nebude... se spis zamysli (bez urazky) .o))) nad tim jestli tve nadseni neplyne spis z nedostatku jinejch zazitku... mi pripominas Octaviana z Motor Cafe na Auto.cz.... A co se tyce super tuningovych Facek tak laskave neposuzuj co nemas!! Tvoje 136 je proti tunenemu facku jen orezavatko...


RE: RE: RE: BMW
Datum: 4.04.2001, 22:16
Od: Jean <pasr.podoli@post.cz>

Jen pár poznámek. Né každý je takový exhibicionista, aby se všem předváděl. Ne všichni vidíme umění jezdit v pálení pneumatik. A k tomu Toledu. Zrovna předevčírem se jeden chlapík v Toledu divil, když mu kamos s Rapidem stačil na akceleraci a v 160 byl stále nalepenej za ním.


RE: RE: RE: BMW
Datum: 4.04.2001, 17:30
Od: Milda <m_simek@centrum.cz>

Ten chlapik s tim starym cervenym bavorem byl fakt maser. Ten me dostal nejvic, jak to tam roztocil a zahalil cely auto do dymu pneumatik. Myslim si ze potlesk co za to sklidil byl vic nez zaslouzenej.


RE: RE: BMW
Datum: 4.04.2001, 9:28
Od: Jmeno <armin.king@centrum.cz>

Promin, ale Lada 1600 a BMW s 220 koni - to je trosku vedle. A proc si teda na ten okruh nejel prave ty?? Mel si moznost nam to vsem ukazat!!! Ten chlapik na tech samych gumach dojel az domu. Fakt pohodář. Vim ze tohle neni stranka o BMW, ale reagovat jsem musel. Bohuzel jsou mezi nama lidi, ktery videli sportovni auto jen na obrazku. Ja sam vlastnim Facko a chtel bych zvednout vykon o "par" koniku. Ale premyslim jestli to ma cenu z nejakych 46 kW na 50 az 60 kW???? Neni lepsi si koupit rovnou auto ktery ma uz 150 koni v základu???? Premyslejte o tom vsichni. Neni nic horsiho, kdyz jedete v supertuningovanem Facku a v kopci nebo na dalnici vas predjede kterejkoliv strejda v trapnym Toledu. ???? Co se tyce Favoritu, byly videt v Brne pekny kousky. A nejen auta!!


RE: BMW
Datum: 3.04.2001, 23:28
Od: Rácz <racz@pobox.sk>
WWW: http://skodaweb.home.sk

Neviem. Nic proti nemu, ale myslim ze toto spravim aj na 1600 Lade. Zadny nahon a motor v predu. Nic zvlastne. A pravdu povediac to ani moc nevedel. Nevravim ze som lepsi, ale preto som tam ani nesiel. nepopieram ze ako mechanik moze byt dobry. Moze robit super motory, ale ....... Sorry


Taky pár postřehů
Datum: 3.04.2001, 16:07
Od: Gabriela <gabriella@centrum.cz>
WWW: http://www.mujweb.cz/sport/gabrielle

V úvodu jsem chtěla říct, že se jim absolutně nepovedlo, to co měli v záměru - rozdělení do skupin. Byl tam celkem chaos a zcela určitě by líp vypadalo, kdyby byly škodovky se škodovkama a zbytek podobně. Já byla v Brně sama, teda se svou milovanou škodovkou 120, která teď už vypadá zase trochu jinak než na webu. Jsem i členkou fanklubu škoda Vysoké Mýto & Hr. Králové, ale ti jeli spolu a s několika jsem se potkala až tam. Zajela jsem si i okruh a až na tu mlhu a to, že jsem měla urvaný silonblok na nápravě a tím pádem mi to celkem plavalo. Setkala jsem se tam celkem s velkým údivem, jako "žena za volantem" v akci, samozřejmě, že mě to celkem potěšilo, hlavně když jsem vyjížděla z okruhu a popojížděla v zácpě směrem zpět ke svému místu, které tam už pochopitelně nebylo. S těmi výfuky to taky nemělo chybu. Já si to zase užila na cestě zpět, když jsem se opět totálně ucpanou cestou snažila dostat k hlavní bráně (parkovala jsem až na samém konci) což mi trvalo skoro 3/4 hodiny a byla jsem velmi ráda, že jsem se pak pořádně rozjela a mohla ochladit tutko, které se už začínalo vztekat. Popojíždělo se po 1 metru a můj výfuk je tak trochu . . . no není vůbec tichý a to láká, ukázat to tam, kde to někdo ocení. Za mnou popojížděl mladík, který byť neměl hlučný výfuk, slyšet byl, protože na každém metru si pořádně zagumoval, ale s předním náhonem tomu neříkám umění. A navíc - jeho gumy, že. Jinak opět můžu přitakat, že místama se bylo opravdu na co dívat i co poslouchat, hlavně doplňky stály za to. Solidarita a závodivost mezi fanoušky tuningu byla znát i na dálnici, kde jsem se s několika potkala a když už jsme nezávodili, tak jsme se alespoň pozdravili a to jsem se s tím setkala i nějakých 120 km od Brna, v Hranicích na Moravě, kde mi snad ještě z tváře svítilo, že jsem byla v Brně, protože první slova mladého pumpaře byly: z Brna? Nicméně, sraz i počasí (to hlavně, mezi těmi deštivými a sněhovými dny) vyšlo a doufejme, že ten další bude ještě lepší, organizačně především. Gábina


BMW
Datum: 3.04.2001, 10:37
Od: Jméno <armin.king@centrum.cz>

Jekej manik na BMW?????? co je to za komentar. Ten chlapek v sestkovym bavoraku - je naprosto v pohode, dela skvele tuning na bavory a nebyl v Brne nahodou! Byla to jen jeho show. Mezi divakama byly i takovy kreteni, kteri na neho rvali - kdyz delal skvely hodiny na plny vykon biturba [viz foto]- ... A CO OMEZOVAAAAAAC !!!!!!!


RE: Dotaz.
Datum: 29.03.2001, 9:06
Od: Rácz <racz@pobox.sk>
WWW: http://skodaweb.home.sk

Ak tipujem spravne tak hovoris o tom cervenom Favorite. Nieje mi zname ze by mal plynove vzpery, ale mozem sa spytat. Nieje totiz moj.


RE: LR
Datum: 29.03.2001, 8:47
Od: Rácz <racz@pobox.sk>
WWW: http://skodaweb.home.sk

Mas pravdu. Ja som sa na to auto az tak podrobne nepozeral, ale uz mi povedal kamos ze to malo podvozok original bez uprav. Inak aj ten vtfuk sa mi zdal nejaky divny. Priliz maly a inak ulozeny. Ospravedlnujem sa za chybu.


Dotaz.
Datum: 29.03.2001, 0:29
Od: Fantomas <johnykyncl@post.cz>

Měl bych dotaz na autora článku nebo kohokoliv kdo s tím má zkušenosti.Mohl bys mi poslat nákres nebo nějak popsat,jak máš udělaný ty plynový vzpěry u toho Favorita,co je na fotce.Mám taky fábo a zatim sem to nějak nevyřešil.Díky a připojuju se k tomu,že Brno bylo super.


RE: LR
Datum: 28.03.2001, 22:13
Od: Milda <m_simek@centrum.cz>

Omlouvam se za chybu, spravne melo byt uvedeno L/A


LR
Datum: 28.03.2001, 22:10
Od: Milda <m_simek@centrum.cz>

Chtel bych autora poopravit. To, co nazyva original LR, melo do originalu hodne daleko. Mela napr. pouze 2 pistkove trmeny na predni naprave, zadni napravu kyvadlovou atd. Jinak s nim souhlasim, ze to byl nezapomenutelny zazitek a uz se tesim na dalsi. Jenom skoda, ze bylo tak malo upravenych Skodovek, a ty pekne upravene se daly spocitat na prstech jedne ruky.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení