ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Výměna gumových segmentů táhla řazení
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Výměna gumových segmentů táhla řazení

RE: Vymena tahna razeni
Datum: 6.07.2009, 22:48
Od: Jarda <32jaja@seznam.cz>

Tak cotomu bylo? Že sizapomělvyměnit kulisu za 5-kvalt?? Už to řadí??


pysklaví zvuk
Datum: 21.02.2007, 18:02
Od: Aleš juríček <juricek.ales@email.cz>

mám škodu 105gl.a něco mi vrže čí píská pod rádící pákou ale nevím co to muže byt.díky za radu


Rada
Datum: 12.11.2006, 18:36
Od: Jaromir Cervenka <jarisc@seznam.cz>

Cau Poradi mi nekdo?Mam 105ku r.v.86 a z niceho nic se mi zkratily zadni rychlosti a zpatecka dokonce pokud ji dobre nedrzim vypadava.Co s tim?


rozborka skrine
Datum: 26.09.2006, 16:33
Od: John_II <nemam@ne.cz>

Nevim jestli toto plati i u Skodovky 1xx ale v montaznich postupech zahranicnich vozu pisou ze je potreba pred odpojenim tahla z prevodovky zaradit urcitou rychlost(byva zpatecka nebo 5) aby po nasledne montazi chodily dobre kvalty. Autor se sice o nicem nezminuje ale je to pravidlem. Nevim dusledne jsem to neproveroval jestli to tady byt nemusi berte tento prispevek za bezpredmetny.


Vymena tahna razeni
Datum: 8.06.2006, 23:21
Od: Alex Pon <alex.pon@centrum.cz>
WWW: http://vip-spolek.estranky.cz

Zdravicko vsem! Chlapy, ma takovej mensi problemek! Vymenil jsem na svojem milackovi (Š 120L) 4-stupnovou prevodovku za 5-stupnovou. Na doporuceni a vlastni zkusenosti jsem vymenil i tahlo od kulisy k prevodovce (protoze 5tikvalt ju ma kratsi). No a hned jsem zjistil zavadu, ze mi nejde zaradit bud 1 a 2 nebo 5 a spatecka!:c( Cim to muze byt?? A vim 100procentne, ze radici tycinka na prevodovce je v poradku, protoze jsem tu prevodovku sundavali z pojizdnyho auta!!! Chlapy, kdo muze, tak mi prosim co nejdrive poradte, protoze uz s tim chcu vyjet. Musim to otestovat, protoze jsem zvedavej na ten upravenej motor z Felicia 1.6! Uprava byla fuska a ted me zdrzuje jeste ta prevodovka. Casem sem napisu navod na montaz motoru z Felicia do Š 100 - 120!!! Dekuji vsem, kdo mi pomuze


Vymena klbov na 105
Datum: 25.05.2005, 10:50
Od: Tarmi <gmuca@posam.sk>

ak zaradim 4 a pohnem pakov trosku do predu je tam vola asi 1 cm a nieco mi v tunely bucha priblizne tak 15- 20 cm za rychlostnou pakov. Mam skodu 105 rok vyroby 1986 chcel by som sa spytat to staci vymenit len tie gumene dieli co su na obrazku ?


RE: zle radenie
Datum: 26.01.2005, 15:40
Od: Fr.Mašek <masekf@post.cy>

Zkontroluj vůle na řadicí tyči a celym řazení.Jestli je to OK, a jde o 4q, tak ji vyhod a sezen jinou v dobrym stavu. Investice asi tak 500,-Kč.


zle radenie
Datum: 26.01.2005, 9:24
Od: martin hlavaty <martin.hlavaty@nov.sk>

Prosim o pomoc.mam problem s radenim rychlosti na S120.jednotka sice ide zaradit ale velmi tazko,dvojka sa velmi zle triafa(viac menej plava ako diva),trojka ide celkom v pohode ale ma trochu zader,stvorka ide bez problemov a spiatocka pri radeni strasne skripe.poradte mi prosim niekto.dakujem


RE: Vypadávání zpatečky
Datum: 14.12.2003, 13:49
Od: Radovan <cmelo.r@inmail.sk>

Mne zas tazko ide zaradit 1-2. A neviem preco. Tak isto 5 ide strasne daleko. Bolo mi doporucene vymenit silikonovu gulicku na riadeni. Uvidime co to spravi.


Vypadávání zpatečky
Datum: 23.09.2003, 10:20
Od: Gryzly <gryzly@seznam.cz>

Taky mě začla vypadávat zpátečka na 5Q ze Š125. Nedřív jen když jsem přidal víc plynu zpět. Pak, ale i na rovince nebo na mírným kopečku. Když jsem ji tam nasilím podržel cvaklo to, páka poskočila vpřed a zas vzad. Jako by přeskočil zub. Tak jsem ji vykuchal a strčil tam 4Q. Nechám ji opravit v Zábřehu na Moravě ve firmě PAS sro. Dělaj to tam učni, ale jejich mistr to prej fakt umí a je na to fakt dobrej. akorát že G.O. 5Q stojí 6000 Kč což je teda docela dost.


gufero řadící tyče
Datum: 17.06.2003, 10:47
Od: mek <mek26@atlas.cz>

zdarec lidi,neměnil už někdo z vás gufero a prachovku v převodovce kde skrz prochází řadící tyč.jedná se o škodu felícii 1.6Mpi.potřeboval bych vědět rozměry toho gufera.nebo adresu kde by se to dalo zjistit.díky předem


RE: Problém s kulisou řazení
Datum: 9.01.2003, 9:14
Od: Hashman <Hashmann@seznam.cz>

Takže moje černé předpoklady se vyplnily do poslední "prtě", kulisa i pružina byly opravdu vpohodě. Problém byl s nalomeným táhlem řazení. Prostě v místě, kde je táhlo slisováno a šroubem spojeno s kulisou bylo prasklé a vytočené. HOWGH.


Problém s kulisou řazení
Datum: 18.12.2002, 8:49
Od: Hashman <Hashmann@seznam.cz>

Zdravím, mám takový malý problém s šaltr pákou. Spočívá v tom, že poloha neutrálu se mi posunula a není mezi 3. a 4. st, ale mezi 1. a 2. st. S největší pravděpodobností je to prasklá, nebo vypadlá pružina, ale chci se připravit na alternativu, že kulisa řazení bude vpořádku. Díky. Hash


Poráďte mi někdo
Datum: 2.12.2002, 10:57
Od: Ferrari <ferrari_v.b.email.cz>

Ahoj poraťe mi schánim katalog náhradních dílů na škodovku.Vjakékoliv formě.díky


RE: RE: Problém so spiatočkou
Datum: 19.08.2002, 11:02
Od: Jura <jmasek@infinity.cz>

Ahoj, mám podobný problém. Zpátečka začala vyskakovat napřed jednou za čas i při jízdě na rovině, ale postupem času se situace zhoršovala až do teď, kdy nejde zařadit vůbec. Díval jsem se pod řadící páku, kde jsem neshledal nic divnýho. Ostatní rychlosti jdou řadit normálně. Jestli to je těma pružinama, jak se to jmenuje abych nebyl v mototechně jako úplný pako ? Dík Jura


RE: Problém so spiatočkou
Datum: 14.05.2002, 8:28
Od: Netopýr <netopyr@plivnik.cz>
WWW: http://plivnik.cz

Na prave strane prevodovky zhruba v pulce je ovalna plechova krytka prisroubovana dvema sroubama (klic 10mm)pod nim jsou pruzinky - s nejvyssi pravdepodobnosti budou praskle - staci je vymenit aby zpatecka nevypadavala.


Problém so spiatočkou
Datum: 7.05.2002, 11:38
Od: Igor Marko <igor.ma@pobox.sk>

Mám takýto problém: Pri zaradení spiatočky a väčšom zaťažení auta /myslí sa tým prudšie cúvanie a cúvanie do kopca/ rýchlosť pri púšťaní spojky samovolne vypadne. Raz som sa tak natrápil,ked brat v prudkom zraze išiel auto otočiť tak,že išiel predkom dolu a potom sme to skoro nevycúvali. Môže niekto poradiť,čo by to mohlo byť? Ďakujem


RE: RE: RE: RE: Kloub š125
Datum: 11.05.2001, 14:52
Od: Evzen <evzen.martinek@reus.cz>

Zdar, teoreticky to jde, ale praxe je jina. Ja to tam uz mel, ale prave ta nesouosost byla pricinou ze to neslo. On totiz ten kloub je "pulkardan" a tak vyrovnava jen "hornospodni" nepresnost a "pravolevou" umi jen malo. To je OK, ale kdyz das paku napr doleva, tak celej ten kloub opisuje kruznici a konec se snazi posunout prevodovku taky doleva, misto aby s ni tocil! Coz je naprd. To starsi provedeni to kupodivu zvladne, ale zase mi lezi tahlo na spodni strane tunelu a drnci. A nejenom u jednoho auta, ale uplne presne stejne i u druhyho!


RE: RE: RE: Kloub š125
Datum: 11.05.2001, 8:00
Od: Pavlů Jiří <pavlujiri@quick.cz>

Zdravím! To nové provedení tam klidně můžeš dát. Že je převodovka níž to vůbec nevadí. Musí se, ale vyměnit i plechová průchodka (je potažena gumou)v zadní části tunelu. To nové provedení má v té průchodce plastové pouzdro, které udržuje tyč řazení ve stejné rovině. Výkyv v mezi táhlem a převodovkou zajišťuje spojovací kloub se dvěma čepy. U starého provedení se kývala s převodovkou celá tyč.


RE: RE: Kloub š125
Datum: 10.05.2001, 18:02
Od: Evzen <evzen.martinek@reus.cz>

Jde to (lip) tak ze se pricka pouze odmontuje od kastle a s prevodovkou spusti na heveru. Nekdy je treba jen rozpojit spojovaci hadici nadrze. Pak jde tahlo vytahnout smerem nad poloosou k vejfuku. 5st. vyzkouseno osobne, 4st. prej jde taky. Chtel jsem tam dat misto staryho provedeni kloubu novy, ale nesouosost vystupu tahla z tunelu / prevodovka byla asi 1 cm a tak to neslo. Ale souhlasim, je to vopruz.


RE: Kloub š125
Datum: 10.05.2001, 14:39
Od: Pavlů Jiří <pavlujiri@quick.cz>

Zdravím! Tyč řazení se dá vyjmout i bez demontáže převodovky. Je nutná demontáž příčky, převodovku podložit heverem a zvednout co to jde. Dále se musí odpojit lanka ruční brzdy, hadice topení, lanko plynu a sytiče. Odšroubovat plechovou prúchodku v zadní části tunelu,(2x šroub M6)rozpojit táhlo od převodovky a konzoly řazení a odpojit pohon tachometru. Potom již jde tyč včetně plechové průchodky vyjmout vytažením směrem k převodovce. Jde to dost špatně, ale při troše šikovnosti to jde. Při výměně kloubu doporučuji vyměnit také plastové pouzdro, kterým prochází tyč řazení z tunelu a je nasazeno v plechové průchodce. Volné plastové pouzdro způsobuje přenos hluku na karoserii.


tahlo 2
Datum: 10.05.2001, 11:00
Od: Speedlines <djvjan@centrum.cz>
WWW: http://sds.webpark.cz

Mam stejny problem, (Skoda 130L), vyresil jsem to tak, ze sem vymenil celou tyc i s tahlem (blba prace). Kloub mel vuli asi 20°.


Kloub š125
Datum: 9.05.2001, 18:49
Od: Fr. Masek <Masekf@post.cz>

Nevíte náhodou někdo, jak se vymění pryžový kloub na tyči k 5-stup. převodovce? (š 125). Tyč vyndat nejde a jak to udělat na autě, na to sem nepřišel.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení