ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Centrální stěrač
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Centrální stěrač

stěrač
Datum: 13.07.2009, 10:16
Od: honzín <honziklr@seznam.cz>

máte někdo foto pravého ramínka?? otáčí se také ten čep směrem na horu??


RE: Jaký sklo
Datum: 10.03.2006, 16:16
Od: JK <jkjirka@seznam.cz>

Do předu na favo jde použít sklo z feldy.


xxx
Datum: 19.02.2006, 16:30
Od: Kajcek <Kajcek.Kunst@seznam.cz>

cau jak si prodlouzil to ramínko od motorku tak ti to nedrelo o ten plech na hoře?jako když se to otočí nahoru směrem k oknu nebo ty ten plech tam nemáš?já bych to právě potřeboval trošku poladit aby mi to stíralo dobře aby ten úhel byl takový aby ten stěrač chodil s jedně strany okna na druhou a až dolu když tak dej vědět předem díky moc čauko


Jaký sklo
Datum: 30.09.2005, 12:50
Od: Venca <vaclav.andrejch@ontab.cz>
WWW: http://deepeyes.mysteria.cz

Vím že jsem trošku mimo diskuzi, ale třeba mi poradíte. Jde do Favorita jiný přední sklo než originální? nejde mi o tuning, jen o to, že favoriťácký sklo nemůžu sehnat. Viděl jsem jednoho, měl sklo z jinýho auta a jeho majitelka říkala, že je možná z felicie, ale jistá si nebyla. Nevíte někdo co a jak? díky


RE: RE: RE: RE: dotaz
Datum: 15.02.2005, 22:35
Od: PedroKV <pedro_german@centrum.cz>

Ahoj, neposlal by si mi fotku? To mě zvlášť teď v zimě hodně zajímá. I by mě zajímalo, jak to vypadá, když poleješ sklo a pak to setřeš. Dík.


RE: RE: RE: RE: dotaz
Datum: 10.11.2003, 5:31
Od: PH <phweb@seznam.cz>

A neposlal bys navod, jak tam ten streac z MB namontovat a co je k tomu vsechno potreba?


RE: RE: RE: dotaz
Datum: 27.02.2003, 22:00
Od: lmk <mail@roomina.gfc>

Mozna to bude pro vas trosku slozitejsi, ale zkuste zajit na vrakac a pri trose stesti tam narazite na mechanismus steracu z nejakeho Mercedesa...Ja sem takove stesti mel, namontoval. Jaky ze to ma prinos?? V posledni dobe (asi od roku 92??) se na merciky montoval taky jediny sterac, ale jeho draha je tak trochu netypicka. Sterac se totiz nekýve jen v pulkruhu,ale dojizdi i do roku. Stira tak zhruba 95% skla. Na moji skodofce v desti to vypada fakt good. sterac nelita jenom v kruhu, ale i do rohu. Policajti zatim nic nerikaji a spis cuci...Spis kritizujou za modre parkovacky,blbci...


RE: RE: dotaz
Datum: 6.11.2002, 10:23
Od: jericho <aaaabc@seznam.cz>

Fakt easy.Tak ja to teda zkusim.Dick.


RE: dotaz
Datum: 1.11.2002, 11:12
Od: U-Geen <u.geen@centrum.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

Tusim ze favo to ma stejne jako stodvacitka... takze: v klidovy poloze uvolnis tahlo co je pridelany na motorku (prevodce), posunes sterac tam kam je potrebujes a mas hotovo. Easy ne?


dotaz
Datum: 30.10.2002, 11:08
Od: jericho <aaaabc@seznam.cz>

Cus,mam dotaz ohledne montaze do favorita.Jak to mam udelat, pokud chci aby drzel uprostred.To mam jako neco delat s prevodovkou?Vzdyt prece ten sterac chodi pri prvni fazi zleva doprava a pri druhe naopak.Proste vzdycky zustane vlevo dole,gdybych posunul raminko, tak se mi to opre o kapotu.Tak nevim, jinak moc dik za radu.


1 stiera lepšie jak 2...
Datum: 24.10.2002, 9:46
Od: Andrej Ondrejka <andiandi@orangemail.sk>

máte problémi s tým že Vám jeden stierač nebude stierať až do horného rohu na vodičovej strane? ... ja nie... ak uvidíte rapidku s najčudnejšie sa pohybujúcim stieračom na svete :-) tak to som ja... ale stieram 1 stieračom viac ako s dvoma!


Favo
Datum: 21.11.2001, 20:01
Od: Honza <honsoft@email.cz>

Nemáte někdo zkušenosti s centrálnim stěračem na Favo??? Jak na to???


RE: RE: RE: Nevím,
Datum: 7.11.2001, 13:31
Od: Ryan <ryan-s@seznam.cz>

Chtel bych jen podotknout, ze zavodni auta na rallye sice mivaji dva sterace,ale tahle vychytavka vznikla podle vzoru zavodnich aut jezdicich serial DTM v nemecku...


Central, 21. 07. 2001
Datum: 21.07.2001, 21:59
Od: Jirka <jirik_rasco@seznam.cz>

Ja nevim, me ten jeden centralni sterac ocisti sklo lip nez ty dva pred tim. Mam tam raminko a stiratko z OLTCITA. Sterac kmita rychleji protoze ma mensi odpor. Jinak mate nekdo zkusenost s policistama ? (Jak se na to tvari a tak.)Uz jste nekdo platil a kolik ? A nakonec : Jel jsem s tim v ukrutnym slejvaku po dalnici neco kolem 100 Km/h a i na tu nizsi rychlost to bylo v pohode, na nejrychlejsi uplne bez problemu. S pozdravem Jirka


RE: RE: A proč jeden?
Datum: 25.05.2001, 9:11
Od: Bohuslav Šoc <realife@sendme.cz>

Na uvod musim predznamenat ze take mam centralni sterac na voze a jediny problem mam v tom, ze nezastvi presne v pulce skla, ale vzdy je malinko vychyleny. Co se tyka vyznamu tohoto centalniho sterace: asi se shodneme vsichni tady na Techu, ze co do funkcnosti to prinos rozhodne pro vuz neni. Ja osobne mam tento sterac jiz jen pro naproste odliseni od ostatnich vozu, a dale take proto ze jiz i tuning zacina byt na vsech vozech velmi podobny a toto je prvek ktery (na ceskych vozech) se jeste casto nevidi. Co se tyka stirane plochy - staci zakoupit delsi stiraci listu, a pote je zaber sterace naprosto dostacujici. Ovsem pozor: tohle policistum na silnici nevysvetlite, centralni sterac je podle jejich uvazovani obrovsky prestupek, ale majitele vozu, co si na vnitrni zpetne zrcatko navesi 0,5 kg vazici kouli vonnych stromecku a privesku, ktera kdyz se rozhoupe za jizdy tak ridic vidi 50 % cesty, nechavaji bez problemu byt...


RE: A proč jeden?
Datum: 25.05.2001, 8:55
Od: TRAVEX <travex@mujmail.cz>
WWW: http://www.dbis.cz/110r

a proc dvojity sterace? Nikdy jsem nepochopil jejich prinos, doporucuji pouzit ne dvojitej ale normalni a kvalitni (napriklad kevlarova stiratka TRIDON nebo Bosch TWIN). Jestli je neco opravdu odpudivyho je to dvojity sterac obzvlaste ve svitive zelenem provedeni jak je casto vidam. Co se tyce stirane plochy da se to vyresit delsimi stiratky a upravou ramenek steracu a centralni sterac? Kdyz se nekomu libi at ho ma.......


A proč jeden?
Datum: 17.05.2001, 11:46
Od: Jindřich <jindrich.vlk@internetshops.cz>

Určitě ten jeden stěrač nevypadá špatně, ale nebylo by lepší koupit dvojité stěrače a bez jakýchkoliv úprav je dát na auto, pravda sice to není až tak vzhledově poznat že se něco změnilo, ale podle mě je to lepší a dvojitý stěrače na škodovkách se taky moc nevidí, alespoň v Brně jsem je ještě nezahlédl.


Díky
Datum: 15.05.2001, 13:49
Od: Laďa <vlasmi@centrum.sk>

Chtěl bych poděkovat U-Greenovi,že mě do článku uvedl jako duchovního otce tohoto nápadu.Díky moc.Laďa


RE: RE: TROUFNE SI NEKDO?!
Datum: 15.05.2001, 12:48
Od: Viktor Sosenka <macos@mbox.vol.cz>

SUPER, jsi schopny sehnat ten strerac nekde na vrakovisti? Samozrejme bych chtel aby v klidu lezel... ...nechci aby mi trcel vzhuru... Kolik casu ti to tak asi zabere?


Proč ne ...
Datum: 15.05.2001, 12:16
Od: Fatal Design <renault-19@fatal-design.net>
WWW: http://www.fatal-design.net

No, upřimě řečeno : mě se to taky moc nelíbí (hlavně v té "falické" poloze :), ale samozdřejmě toleruji lidi kterým se to líbí. Ale jak už tady kdosi nakousnul : proč tam nepoužít ten délkově modifikovaný stěrač např. z MB ?? Kdo to někdy viděl, tak ví o čem mluvím. Uprostřed je jakási šablona ve tvaru srdce (nebo zaoblené pismeno M) kterou stěrač opisuje a tím, že naráží na výstupky se prodlužuje nebo zkracuje a tím dosáhne i na vnější okraje okna ... Je to určitě i doma udělatelné a nevěřím, že nějaké šikovné české ručičky by to nezvládly ... Přeji hodně úspěchů !!!


Centralna ohavnost
Datum: 15.05.2001, 8:52
Od: Johny <urek@pobox.sk>

No musim povedat,ze hnusnejsiu upravu na auto som asi nevidel na ziadnom zraze.Keby bola kludova poloha dole pri okraji skla.Tak je to O.K. Ale inak nic moc. To sa radsej budem venovat uprave inych casti mojho milacika, ktore su viditelnejsie a nie zrovna stieracom.A uz vonkoncom sa nebudem venovat takym upravam,ktore by ohrozovali bezpecnost pouzivania auta.A inak ja nemam na pokuty pre blbych policajtov,ktorí si radsej potrpia na upravovane auta, namiesto toho aby chytali zlocincov.


RE: Neni central jako central
Datum: 15.05.2001, 8:43
Od: Eidy <eidy@freemejl.cz>
WWW: nejsou moje, ale mam tam káru http://www.unicos.cz/skoda

To máš sice pravdu, ale pokud se chceš bavit o starejch škodovkách, tak okruhový 130 RS měli jenom jeden stěrač. Na ležato u řidiče. Myslím si, že vzhledově je lepší jeden "v pozoru" uprostřed.


RE: TROUFNE SI NEKDO?!
Datum: 15.05.2001, 7:48
Od: joot <joot@volny.cz>

Vyvrtáme pár děr, ... a pak se uvidí ...


TROUFNE SI NEKDO?!
Datum: 14.05.2001, 21:40
Od: Viktor Sosenka <macos@mbox.vol.cz>

Ahoj, troufne si nekdo z Vas namontovat takovej ten sterac ze staryho mercedesa jak jezdi i do rohu (vydouva se v rozich a zas zmensi) - urcite ho znate - troufnete si to nekdo namontovat na moji Octavii? Pokud by to vyslo tak bych to dobre zaplatil...


RE: RE: RE: Nevím,
Datum: 14.05.2001, 19:20
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

No, prave proto ze potrebujou stirat, tak auta ktery maj seriove pouze jeden sterac ( a nektery maj ) tak maj sterac posunutej doprostred, aby rychlejc setrel sklo pred ridicem nez kdyz je az pred spolujezdcem. Nechci se hadat ale urcite sem to negde videl...


RE: Felicie
Datum: 14.05.2001, 13:49
Od: Radek <petric@post.cz>

Na Feldu je to to same, protoze ma stejne umistene diry a i stejny mechanismus stirani. BTW, ze to nestira do horniho rohu u ridice je docela blby.Skuste si sednout ke spolujezdci a civet ven skrz zablaceny sklo. Je ale fakt, ze to vypada docela sportovne.


Felicie
Datum: 14.05.2001, 9:11
Od: Paras <paras@ct.cz>

A co takhle na felicii, nevite někdo jak to udělat?


Neni central jako central
Datum: 14.05.2001, 8:38
Od: Vena <Big.Bozzz@worldonline.cz>

Predem vam chci podekovat ze me nebudete kamenovat za muj nazor, protoze kazdy mame jiny. Centralni sterac je hezka vec pokud je opravdu uprostred. Ale pokud je (jako ho vetsina ma) na polovine spolujezdce tak je to peknej humac. Takze pokud centralni sterac tak zadny gumovy spunty ale hezky Co2 obe diry vyvarit a udelat jednu, ktera bude opravdu uprostred. Parkrat uz jsem to delal a vypadalo to pak odost lip. Jenze vsechno ma neco proti. A to ze je to vcelku spatne vratna operace, zhorsi se vam za deste vyhled (sterac nestira dost velkou plochu v hornich rohach), dost to laka policajty, kteri to vcelku radi oceni pokutou kolem 200Kc a technickou uz s tim taky neprojdete (pokud tam teda nemate zname ze :} ). A s tema "zavodakama". Originalni sportovni auto divize A SKODA 130 L/A ma oba sterace!


RE: RE: Nevím,
Datum: 13.05.2001, 13:59
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://vici.wz.cz/favo.html

no nevim,ale soutezni kary maj sterace vzdycky seriove-tudiz dva, protoze pokud zacne prset, potrebuje jezdec videt a ne machrovat s centralnim steracem...


RE: Nevím,
Datum: 13.05.2001, 9:13
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

No... veprostred to maj zavodaci, me se to docela libi. Ale dal sem ho ted dolu ke spolujezdci, protoze mi trochu zaclo vadit ze neni presne uprostred a takle to neni tolik videt. Nicmene uprostred je to praktictejsi, protoze sterac jede hned k tobe, takze kdyz te v zime vostrikne nakladak, mas to rychlejc umyty...


Nevím,
Datum: 12.05.2001, 21:57
Od: mira <mdulavova@volny.cz>

nevím, Mě připadá jeden stěrač celkem v pohodě, ale ta klidová poloha...??? Podle mě to vypadá hrozně.Viděl jsem už jeden stěrač s klasickou kl. polohou.Ale když se vám to líbí....


Stěrač
Datum: 12.05.2001, 11:53
Od: Fantomas25 <johnykyncl@post.cz>

Ahoj lidičky,nevim jak to je u Š1XX,ale na Fáčku to je celkem OK,protože je stěrač v polovině auta.Jednou mě napadlo to udělat jako u tramvají,ale zati sem to nerealizoval.


RE: A co technicka
Datum: 11.05.2001, 21:32
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

No technicka... to newim. Nastesti neni problem dat vse do Puvodniho stavu, uvidime leto s v cervenci :-) K funkcnosti... me ani moc nevadi mensi stirana plocha (nevadila ani v zime), nicmene pro lidi kteri hodne jezdi v zime to zhorseni je. Ale ani originalni sterace nestiraj moc do krajů, takze je to sporny. Chce to proste vyzkouset :-)


A co technicka
Datum: 11.05.2001, 16:43
Od: Doja <doja@volny.cz>

A co na to na technicke. Muze to vubec projit?


RE: Funkčnost?
Datum: 11.05.2001, 13:33
Od: Speedlines <djvjan@centrum.cz>

Souhlasim s predchozim clankem, ale je to supr pekna vec. Mel by tam jit i sterac z citroena bx. Urcite si to udelam, ale na souteze to budu sundavat. Kamos ma cotrona a kdyz jsme jeli v desti, tak mi to trochu vadilo, schvalne jak to bude u skody (citroen ma vetsi predni sklo a ma ho vic polozene, takze tam byla viditelnost logicky vetsi). Skode zdar.


Funkčnost?
Datum: 11.05.2001, 13:16
Od: joot <joot@volny.cz>

Jak je to se stíráním v rozích, obzvlášť před řidičem? Zdá se mi že plocha kterou to nebere je dost velká. Co třeba v zimě, když na okně zůstává nalepený sníh?



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení