ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Náporové chlazení
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Náporové chlazení

Dotaz
Datum: 26.07.2006, 10:04
Od: Jiří Donát <donatovci@seznam.cz>
WWW: http://www.hrt.estranky.cz

Neměl jste po úpravě problémy s vodní pumpou? Jde mi o to, že např. favoriťácká pumpa má snahu se odtrhávat od vodního sloupce a zastavuje se oběh vody. Předem děkuji za odpověď na mejlovou adresu.


Zbytečně mnoho
Datum: 23.09.2003, 18:27
Od: Kalda <audia4seznam.cz>

Zdravím autora článku. Smekám před nápadem použít dva chladiče v této kombinaci, ale napřijde Vám zbyrečné používat dva? Je to 16 litrů vody a pokud semáme bavit o tuningu vozidla, tak chceme co nejlehčí auto, že? Nestačí přeci jen jeden chladič a jedna vrtule? Já osobně bych použil pouze přední chladič a pokud jde o úsporu místa z důvodu velikosti ventilátoru, tak bych použil vrtuli např. z Renaulta. Ten má dost úzké a zárověň výkonné ventilátory. Osobně si nyní předelávám chlazení a přemýšlím jak nejlépe to provést. Pomysleli jste jak Vám bude takovéto chlazení topit v zimě s teplovodním topením? Možné řešení by tu bylo za použití dvou kohoutů a následné uzavírání jednoho chladiče. Tím ale narůstá hmotnost a zároveň i cena. Prosil bych o podrobnější vysvětlení. Děkuji a věřím že se mi ozvete.


RE: RE: RE: Super
Datum: 29.04.2003, 8:38
Od: KONOP <jankonopik@centrum.cz>

Nahodou, me se to docela dost libilo, hned to doporucim kolegovo R-karovi. Je to ciste, funkcni a doba prace se neda posuzovat, ale z vlastni zkusenosti vim, ze precijen upravy takovehoto druhu kupodivu zaberou tolik casu, vyhoda u tohoto udaje je, ze pokud budu mit v planu tento cas, tak to realne stihnu.


RE: RE: Super
Datum: 9.10.2002, 11:47
Od: Travex <travexr@seznam.cz>

nevim co se ti nelibi na mem reseni, nabidni to, ktere je podle tebe lepsi, kdyz jej mas. Proc se nepodelis s ostatnimi o sve zkusennosti? A to ze trvalo 60 hodin? ono kdyz ho musis take za pochodu vymyslet, tak to nejaky cas vezme a take peclivost provedeni urcity cas stoji. Jinak nemam v tuto chvili zadne ani male problemy s chlazenim ci omezenimi zpusobenymi konkretnim resenim.... je proste bezvyhrady funkcni (velmi peclive overeno) Jen bych rad dodal, ze ze systemu jsem nakonec vynechal zadni chladic a predni pouzil z Felicie 1,6. (natahat zahradni hadici je taky reseni, stejne jako naporcovat stodvacovy trubky a pospojovat premirou hadic, ale ani jedno z uvedenych se mi nezdalo dost elegantni...aspon pro mne.) Nicmene se ti, Pepe, omlouvam za to, ze me reseni te tak strasne popudilo a otravilo, to jsem opravdu nechtel...doufam, ze alespon ostatnim to neco dalo...treba priste :-)


RE: Super
Datum: 8.10.2002, 10:20
Od: pepe <pepe.k@email.cz>

porad mi neni jasny co je na tom tak super,a taky nevim co na tom travex delal 60 hodin!?jo a co se tyce tech nekolika pravych uhlu mezi hadicema a trubkama tak v tech to musi proudit uplne samo ze travexi?zajimevy veci se tu clovek docte to jako jo.


Super
Datum: 27.07.2001, 7:10
Od: Petr Kaška <pepperman@centrum.cz>

Tak takhle dobry clanek jsem opravdu dlouho nevidel. Drzim palec a preju hodne dalsich uprav a jejich popisu myslim ze z tohohle clanku budu dost cerpat i kdzy se o neco podobneho budu pokouset u 1000-ovky.


RE: RE: RE: Jo dost dobrý
Datum: 25.07.2001, 12:26
Od: travex <travex@mujmail.cz>

no tech 12 litru je merenejch, jediny misto, kde zustala voda, byl zbytek v bloku motoru, jinak stacilo presne 10,1 litru vody na naplneni, ty dva az 2,5 litru je maximum co ti muze zbyt v bloku. Takze tech 12 litru je tak akorat. Vyrovnavaci nadrzka ma zhruba stejny objem jako zadni chladic¨po pootopena zebra a navic ty moje trubky jsou o kousek kratsi a maji o 2 mm mensi prumer nez 120kovy......


RE: RE: Jo dost dobrý
Datum: 25.07.2001, 12:13
Od: Netopyr <tvoves@seznam.cz>
WWW: http://plivnik.cz

ja bych rek, ze to musi bejt vic, nez 12 litru, jelikoz 742 ma 12,5litru a ty tam vlastne mas este navic origos chladic... i kdyz zas bez vyrovnavaci nadrzky...


RE: Jo dost dobrý
Datum: 19.07.2001, 11:37
Od: Travex <travex@mujmail.cz>

odvzdusneni je reseno stejne jako u S120 tedy ventilem pripojenym hadickou k chladici (ventil je umisten v drzaku vedle hrdla nadrze na chladicove stene - viz foto). Postup pro odvzdusneni je standardni. Napln systemu tvori cca 12 a litru vody (smesi) pro naliti po predchozim vypusteni bylo potreba 9,7 litru (nejaka voda zbyla v bloku motoru).


Jo dost dobrý
Datum: 19.07.2001, 10:58
Od: Ondra <ondra_m@seznam.cz>

Fakt, dobrý, jak odzvdušňuješ předek? A na kolik litrů vody to je ? asi dost že?



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení