ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Chiptuning, chiptuning...
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Chiptuning, chiptuning...

Chip
Datum: 17.11.2014, 10:17
Od: losdodos <losdodos3@seznam.cz>
WWW: http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning

Mýty a pravda o tuningu a chiptuningu: http://www.mereni-vykonu.cz/clanek/tuning-a-chiptuning-undefined-myty-pravda-a-realita


RE: RE: Spokojnost
Datum: 22.02.2009, 14:52
Od: robco <srobco@seznam.cz>

Chiptuning som si dal robit hlavne kvoli znizeniu spotreby. Stalo ma to 4.000,--Sk. Zvysenie vykonu som bral ako bonus. Skusal som tankovat aj 98okt.benzin, ale bol o viac ako 1,--Sk drahsi a na vikone a najme spotrebe to nebolo citi. Forman mal za sebou 160000km a tlaky na hranici 7bar. Tam by na zvysenie vykonu pomohol snad len letecky benzin :-). A v lete chladnenejsie pocasie? Namontovat klimu len pre sanie? :-)


RE: RE: Spokojnost
Datum: 24.11.2008, 16:54
Od: Sportmotor <info@sportmotor.cz>
WWW: http://www.sportmotor.cz

Grafy z brzdy najdete zde: http://www.sportmotor.cz/graf/g5.htm jsou staré a ošklivé, neboť jsou z roku 1996.


RE: Spokojnost
Datum: 18.08.2008, 7:50
Od: Nio <AntonioGT@seznam.cz>
WWW: http://toyoty.nolimit.cz

Tak tohle je totální blbost protože chip u Fava je totání vyhození peněz.Pro svá tvrzení by jste měli dodat grafy z brzdy a ne jen tvrdit že kde jsem jel na 4 tak jezdím na 5 rychlostní stupeň. To zvládne člověk i bez čipu-stačí chladnější počasí a kvalitnější benzín a jste tam kde s chipem. :-))


Spokojnost
Datum: 29.10.2006, 11:06
Od: robco <srobco@seznam.cz>

Mam Forman 94BMM,50kw. Chip som si dal urobit pri 160000km spotrebu mam mesto/mimo 7,3/6L, predtym to bolo 8,5/7,3L. Je to podstatne zivsie v nizsich otackach, do kopca kde som predtym isiel 70km na 4q, teraz idem na 5q. Teraz mam najazdenych 220000km a ziaden problem. Spokojnost nadovsetko.


RE: RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 1.05.2006, 19:31
Od: hu <ki>

ft


RE: :o)))))
Datum: 11.02.2006, 18:21
Od: miloš slováček <slovacek.milos@seznam.cz>

nerozumíte náhodou svíčkám slyšel jsem že se dá nahonit až pět kW dělal jsem dříve LPG do škodovek a pak jsem se setkal s MPi kde bylo přidáno 5 kW na řídící jednotce a když jsem sledoval palubní počítač, tak jsem v létě jezdil s krátkou za čtyři litry průměr. Těch pět nahonit svíčkama to je 1600,program do ŘJ o pět kW stojí 3500 a palubní počítač 5500, tak jsem desítce, 4.5 l benzínu stojí 125 kč a 8.5 litru plynu stojí 140 kč, plyn je další technické zařízení pořizovací cena dvojnásobná, poruchy, revize STK emise, tak mi to vrtá hlavou dělat něco takového, co vím tak dobré svíčky jsou brisk prémium, ale zda umí zvedat výkon to nevím, tak až se budete v práci nudit tak mi napište váš názor. miloš.


Ano
Datum: 5.09.2005, 12:03
Od: L.Mohyla <l.mohyla@seznam.cz>

Obyčejným přefrézováním hlavy( 0,8-0.9 mm) lze dosáhnout zvýšení výkonu u Fava o 5 KW a to za cenu cca. 500 ,-Kč. Tedy asi 3-4 x menší částka než elektronickou úpravou jednotlivých procesních hodnot.( Světe div se, ale neklepe to- nemá to detonační hoření).Tato skutečnost je odměřena na brzdě.


RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 5.06.2005, 16:37
Od: Rik <richardmoravec@tiscali.cz>

Ahoj,dá se čipovat Felda 1,9D a s jakým výsledkem?má to vůbec cenu?


Help
Datum: 2.03.2004, 14:07
Od: Petr Navratil <Slaufik@seznam.cz>

Nehelpnete me nekdo s kvalitnim chiptuningem na Nissany-hledal sem uz nejaky firmy,ale jsou vsechny hrozne daleko.V okoli Prahy,Plzne nic.


Vačka pro fel. MPI
Datum: 13.07.2003, 12:38
Od: Jarda <sfj@seznam.cz>
WWW: http://www.favorit-tuning.wz.cz

Je možné použít vačku 280/280 do felicie 136 MPI bez přečípování, bude to fungovat? a jak? předem moc díky za odpovědi.


RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 14.05.2002, 21:57
Od: David <da@nospam.cz>

Tak VICI, sliboval jsi na konec roku 2001 testy na motorove brzde , kdepak jsou? Doufam, ze se ozves. Viz Datum: 6.08.2001 http://skoda.panda.cz/komentare.php3?id=296&all=1 JInak co mas prosimte proti sportmotoru (mimo toho popsaneho tamtez), znas jeste alespon jednoho jineho nespokojeneho zakaznika Sportmotoru nez sebe? Diky za odezvu. Ještě posílám seznam úpravců na 1,3 MPI, uvítám názory a doporučení, kde nechat upravit: <pre> www.Motor-Excel.cz/fel_13mpi.htm Škoda Felicia 1,3 MPI za 10445,- (vačka, řídící jednotka) 60 kW 114 Nm Mrkněte i sem: www.exceltuning.sk/13mpi50.htm Chovanec Tuning www.cmt.wz.cz/mpi50.html Škoda Felicia 1,3 MPI za 13400,- (hlava, vačka, ř. jednotka) 62 kW 119 Nm SportMotor.sro.cz/motor/felicia_13mpi.htm Škoda Felicia 1,3 MPI za 3500,- (řídící jednotka) 60 kW 112 Nm + do 31.5.02 1,3 mpi sleva 500 Kč CIMBU www.cimbu.cz/motor04.htm Škoda Felicia 1,3 MPI za 4148,- (řídící jednotka) 61,5 kW 112 Nm </pre>


RE: Chip a kvalita
Datum: 14.04.2002, 17:23
Od: Bohuslav Šolc <realife@sendme.cz>
WWW: http://www.sendme.cz/motorsport

Chip neni vse! Pokud pises ze citis zatah i u 4000 otacek tak to neni zazrak. Doporucil by jsem spise jeste jine upravy. Ono chip ze zakladnich 40kW neudela nic co neni na silnicich u ceskych vozu k videni. Napriklad ja mam optimalni zatah a nejvetsi vykon 4000 - 5500. Zkus vacku, pokud mas 135 tak 136-sestkove pisty, hlavu, sani, svody. Info u me na mailu.


Chip a kvalita
Datum: 30.03.2002, 23:37
Od: Pir <lkjh@post.cz>

Rad bych vedel kolik existuje upravenych (verzi)chipu na favoryty a odkoho jsou lepsi.Ja mam upravu od superchips auto jede dobre jde citit zatah i u 4000ot., ale nema zvednuty omezovac otacek takze ma 5800ot.dalsi vec co me prekvapila je spotreba pri ustalene rychlosti, ta se mi zda oproti orginalu vzsi podle PP. ale to ukaze cas zatim mam upravu kratce.Dalsi vec je, ze motor nebuci pri pridani plynu na plno. Pokud ma nekdo od jine Fa. chiptuning a ma zajem, muzeme to porovnat mezi sebou. Fav 40Kw 93.


Soft
Datum: 22.12.2001, 0:18
Od: Petr <petr.podrazsky@WORLDONLINE.CZ>

A ještě taková otázečka: Kde seženu např. zmiňovaný soft (nejlépe zdrama)?? :-)


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Chiptuning-download
Datum: 4.09.2001, 13:34
Od: Honza <@>

A kde jsi to našel na Opply?


RE: RE: RE: RE: RE: Chiptuning-download
Datum: 2.09.2001, 15:58
Od: Pir <lkjh@post.cz>

Ja sem nasel na OPLY ale na Favorita nic.


RE: RE: RE: RE: RE: Chiptuning-download
Datum: 31.08.2001, 16:01
Od: Karel Petr <karel.petr@pan.rsd.cz>

Jo přinutil jsem se podívat na stránku věnovanou BMW, ačkoliv nejsem jejich fanda. (Škoda je Škoda...) Co se týče toho downloadu, vypadá to náramně jednoduše, ale já bych se do toho nepouštěl. Kdyby to bylo tak jednoduché: tady něco vyberu, tady si něco nechám nahrát a dám to zpátky, to by tady jezdila hromada "našlapaných" aut. Autor sám píše, že ani u jednoho downloadu neručí za případné škody. Proto je lepší nechat si udělat chiptuning u nějaké firmy, kde v případě průšvihu můžeš vymáhat náhradu...


RE: RE: RE: RE: Chiptuning-download
Datum: 31.08.2001, 13:29
Od: Honza <hshs@centrum.cz>

Samozřejmě, že mně bylo hned jasný, že to tam nenajdu. Ale jaktože na http://www.bmw-e30.net si můžu stáhnout čip do baworáka?


RE: RE: RE: Chiptuning-download
Datum: 31.08.2001, 7:51
Od: Karel Petr <karel.petr@pan.rsd.cz>

Honzo, ty jsi nepoznal, že si Vici z tebe dělá srandu? Vážně jsi to tam hledal nebo mu to jenom oplácíš stejnou mincí? Kdyby to bylo tak jednoduchý tak je každý trošku šikovnější člověk chiptunerem...


RE: RE: Chiptuning-download
Datum: 30.08.2001, 15:06
Od: Honza <honza.s@atlsa.cz>

Nějak to nemůžu najít, jseš si jistej, že se tam dá stáhnout čip do řídící jednotky káry?


RE: Chiptuning-download
Datum: 28.08.2001, 13:04
Od: vici <vici@centrum.cz>

Zkus treba tuhle - http://www.msi.com.tw ta je moje nejoblibenejsi a nejcasteji ji pouzivam. Hledej v sekci BIOS. Pokus se ti kara po zapnuti nerozbehne tak vyrobce za vznikle skody neruci :o))))))))))))))))))))))))


Chiptuning-download
Datum: 27.08.2001, 15:01
Od: Honza <hshs@centrum.cz>

Máte někdo adresu , kde jde stáhnout chiptuning. Jako např.: http://www.bmw-e30.net (rubrika Download). Předem děkuji


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 17.08.2001, 12:49
Od: Milan <milant@tuning.cz>

In Czech area (Prague, Hradec Kralove,Liberec)is better Motor excel, You have 3 possibility: "vacka+chip"=60kW, "vacka+chip+hlava"=63 kW, "hlava+vacka+chip+1342 cm3+filtr"=68 kW In Morava area (Ostrava Olomouc)use Chovanec. It is same. It is similar modifications. Choose as to distance from you and price.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 16.08.2001, 22:00
Od: Tryllu (Poland) <tryllu@tryllu.net>

Hello! Slabo znam Czeski - beda dwie wersje. (PL) I don't know Czech language well, so I will write in two versions. (EN) Mam Felicie 1.3MPI (1999). Chcialem ja zmodyfikowac w Czeczach - w Polsce nie ma dobrych specjalistow od samochodow Skoda. Mam trzy mozliwosci : - Chovanec - chip+hlava+vacka - 63kW - Motorsport - chip+vacka - 61kW - Excel - chip+vacka - 6x kW Ktory jest najlepszy? Ktory wynik jest najbardziej prawdopodobny? Czy zdarzaja sie awarie? Ktory specjalista jest najlepszy (Tommu jest za drogi) Dziekuje Tryllu --------- (EN) I have Felicia 1.3MPI (1999). I would like to make some modifications in it, but here in Poland, we don't have good Skoda's specialists like you in Czech Republic. I have three opportunities: -Chovanec - chip+vacka+hlava - 63kW -Motorsport - chip+vacka - 61kW -Excel - chip+vacka - 6x kW Which version is the best? Which is the most likely? Do you know about any damages? Which specialist is the best? (Tommu is too expensive) Thanks Tryllu ------- Prosze, piszcie po angielsku albo prostymi, czeskimi slowami. Please, answer in English, or in easy, simple Czech language. Thx. Tryllu


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 15.08.2001, 11:49
Od: vici <vici@centrum.cz>

Ono to "udajne" bylo asi nejak tak, je to uz docela dlouho, ze jsem si v mailu pro sportmotor dovolil pochybovat o tom, ze ta uprava ma takove parametry jake udavali, a optal jsem se zda je mozno toto overit a take jsem se informoval na moznost vraceni penez, nic vic nic min. Byl mi nabidnut postup ktery nebylo mozne jinak resit nez odmitnout a zapomenout, je to udeveno nekde v predchozich komentarich. Cela tato "afera" byla otazkou dvou mailu z me strany. Takze tvrzeni ze jsem neco VRACEL je ponekud prehnane. Sprint (resp. ta sada co jsem mel od sportmotoru na 135ce karbec) jede, ale ne o moc lip nez seriova BMM 50kW a srovnatelne s MPickem 50kW tak jak jsem psal. To MPicko melo jednotku od Motor-Excelu (u nich aspon nikdo netvrdi ze to ma 60kW....) A proc bych mel popisovat saci trakt sprint? Ty jsi o nem zacal.... ze ho doted pouzivam:o))) neni to nic jineho nez plastovy vylisek ktery se sroubuje na horni kryt vzduch. filtru, ve kterem je vyrizly otvor prave pro tento plastovy "kloboucek". Pridava to minimalne 12koni.....


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 15.08.2001, 10:22
Od: Milan <milant@tuning.cz>

Cituji to z duvodu ze si chtel "udajne" sadu Sprint 75 vratit ze vubec nejede. Takze budu rypat tak dlouho dokud se nedozvim jak to s tou sadou je. Jede nebo nejede? Nikdy jsem s ni nejel protoze mam Feldu a tak me to zajima. Saci trakt Sprint by jsi mel vic popsat odkud bere privod vzduchu atd....


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 15.08.2001, 10:12
Od: vici <vici@centrum.cz>

Ja nelzu nikdy. Nicmene vubec nechapu z jakeho duvodu jsi to citoval a k cemu to ma slouzit. Jel jsi nekdy se Sprintem? A neodpovedels co je to saci trakt Sprint, kterym tak mohutne argumentujes. Asi se nudis a musis rypnout jakymkoliv zpusobem i kdyz vubec nevis o cem se toci..


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 15.08.2001, 9:34
Od: Milan <milant@tuning.cz>

Pouze jsem citoval tvoje vyjadreni k sade Sprint 75 nebo na svych strankach lzes?


RE: RE: RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 14.08.2001, 13:29
Od: vici <vici@centrum.cz>

Milan:a vis vubec co je saci trakt Sprint????? Mimochodem, precti si vubec co jsi napsal za volovinu..... nevis o cem tocis. Ale dik za prispevek.


RE: RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 14.08.2001, 12:18
Od: Milan <milant@tuning.cz>

Doporucuji precist co pise Vici o uprave Sprint 75 na vlastnich strankach " Nejezdilo to špatně, nabízí se zhruba srovnání s Felícií MPi 50kW s upravenou řídící jednotkou. Felda měla lepší "spodek", Sprint byl lepší v otáčkách a měl vyšší maximálku. " http://www.vici.wz.cz/favo.html A donedavna stale pouzival saci trak SPRINT. To jsou zajimave obraty ..... ????


RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 10.08.2001, 9:50
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

sportmotor:OK, az to bude aktualni dam vedet. Mimochodem nechovam zadnou averzi vuci nikomu, pouze nak Vase argumenty jsou mistama pro me tak najek podivne. Myslim ze pokud bych mel zajem na tom, aby nejake mereni bylo neobjektivni, tak pro me nejak postrada smysl vubec neco takoveho realizovat.... Pro me info, jaky je rozdil v jednotl. verzich? Je to i rozdil z dosahovanych parametrech?


RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 10.08.2001, 9:38
Od: Sportmotor <sportmotor@email.cz>
WWW: http://sportmotor.sro.cz

To je dobře, že to někdo konečně udělá s tím měřením, ale jednak z důvodu objektivity bych chtěl být u toho, protože si nejsem jist, kvůli vaší averzi vůči nám, že to bude objektivní. Navíc byly různé verze a rád bych, aby se měřila ta aktuální.


TURBO!!
Datum: 9.08.2001, 20:08
Od: Bohuslav Šolc <realife@sendme.cz>
WWW: http://www.sendme.cz/motorsport

jen male upozorneni: mam dva motory jeden je 1,4 TURBO a k nemu mam 1,3 obycejny. Jsou z Fiat Uno. Prodam je, do Skody by je nejaky nadsenec dokazal bez problemu zastavet. Na cene se urcite dohodneme. Kontaktujte me na mail


RE: RE: RE: sportmotor
Datum: 8.08.2001, 8:44
Od: vici <vici@centrum.cz>

joo:jo souhlasim. Jenze je otazka kolik takove turbo vydrzi, ale docela rad bych se s tim svezl:o))) Nicmene napriklad MPicko do Facka neni problem, je to jen otazka financi a toho zda je to vubec az takovy rozdil proti karbecu. Ale sladit takove nake turbo a MPi to uz asi tak jednoduche nebude, nicmene majiteli drzim palce


RE: RE: sportmotor
Datum: 8.08.2001, 8:02
Od: joot <joot@volny.cz>

V sekci tuning tady na webu má jeden člověk favo s turbem a chystá na něj MPI vstřik z feldy a spoustu dalších vychytávek. Takže asi žádná úprava není ta "pořádná" :) ,vždycky je co vylepšovat.


RE: sportmotor
Datum: 7.08.2001, 14:30
Od: vici <vici@centrum.cz>

ales: ja nepopiram ze chiptuning je znat, to opravdu je, hlavne jak rikas z pocitu ridice. Naprosto souhlasim. Ale dovolim si rypnout, kdyby jsi mel nejakou poradnou upravu...to by byl teprve pocit:o)))) Stav se a necham te svezt:o)))


RE: RE: Pro VICIHO
Datum: 7.08.2001, 14:28
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

to Lukas: napis mi na mail a rad poradim.... tady uz nic psat neminim :o)) Ta 1450ka je normalni blok Favorit/Felicie, specialni valce pisty a krouzky (vrtani 77mm) a specialni zavodni kovana klikova hridel, z Pick-Upu Free style 1500 (zdvih 78mm), upravena hlava valcu, saci ventily 35mm, vacka atd..... nicmene tohle ke clanku Chiptuning nejak nepatri... :o))


RE: Pro VICIHO
Datum: 7.08.2001, 11:44
Od: Lukas <commands@atlas.cz>

Jeste tuning Favorit Pry jejich favorit ma ze serie 0-100 za 13,5 a po jejich tuningu ma 12,5 tak zase 1 sec a jak vim tak karbec ma 15sec 0- 100 v ser. Jinak tuning ja sem delal a nechaval delat mensi tuning na mym aute je to strikacka takze 17 0-100 a s 14"185/60 sem se dostal ted na 11,5sec tak.. Porad co jeste de a jakej mas nazor na sportovni filtry? Myslim vlozku ne celej KID.


Pro VICIHO
Datum: 7.08.2001, 11:15
Od: Lukas <commands@atlas.cz>

Prosimte co je to za motor co mas v tom autu s tim obsahem 1450ccm a jak tam sel namontovat do auta jestlei s drobnyma upravama prevrtavani selenbloku a nebo tam padnul jako ulitej? Dik jinak koukal sem na ty jejich stranky sportmotoru a ta jejich upravena felicie tak kdyby zustala v seriaku tak je to cenove lepsi protoze tuning se nedela jen kvule zrychleni o 1sec 0-100 . A ladene vyfuky na FAVORITA za 10000 no asi ne.!!!!!!!!!!


sportmotor
Datum: 7.08.2001, 9:48
Od: Aleš Klicman <ales.kica@email.cz>

Pánové, vůbec se mi (a možná nejen mě) nelíbí Vaše vzájemné osočování na tomto serveru. Myslím si že je určen pro více lidí než je Vici a p. Dymovský. Já to ze svého pohledu vidím trochu jinak. Při jednání s Ing. Dymovským jsem měl vždy pocit férového jednání a ochotně mi vysvětlil všechny souvislosti týkající se jejich chiptuningu, a jak je to vlastně s těmi výkony. Navíc papír snese všechno, je to taky o obchodu, důležitější je přece pocit řidiče (aspoň pro mě) než číslo na papíře, ne? Měl jsem možnost porovnat upravené ř.j. od nich a od p.Jandy obě na tomtéž motoru 1,3 BMM hned po sobě, a ta od Sportmotoru se byla podle mě lepší. Navíc nemám rád chvastouny a p. Janda mi tak s prominutím připadá. Na druhou stranu patří všem lidem, kteří se chiptuningem zabývají dík, protože si nedovedu představit, kdyby s ř.j. nešlo udělat vůbec nic. Všichni se snaží mít co nejlepší výsledky vyladění, konkurence funguje a je jen na lidech koho si vyberou, třeba podle referencí ostatních. Cena za úpravu ř.j. je sice relativně vysoká v porovnání s cenou samotného čipu, ale vývoj nového programu asi skutečně není jednoduchý. Jediné co mi vrtá hlavou je, proč úprava ř.j. přibližně se stejnými parametry na fabii 1,4 50kw stojí u Cimbu skoru 10 tisíc a u Sportmotoru polovinu. Přeji hodně zdaru


RE: RE: :o)))))
Datum: 6.08.2001, 23:01
Od: vici <vici@centrum.cz>

Oooo pane Dymovsky to jsem nevedel ze to byla laskavost, ze normalne veci bez montaze neprodavate, pri nasem jednani na parkovisti to tak nevypadalo. Tak teda opozdene mnohokrate dekuju:o))Na tu nabidku s brzdenim by pristoupil jen debil, totiz presne vim jak by to dopadlo, melo by to tak minimalne 80koni, ja bych byl nejvetsi kreten a zaplatil vam vsecko mereni a jeste aj nove boty. Staci zmenit jakykoliv ze vstupnich udaju (napr. teplotu nasavaneho vzduchu) a po korekci vyjde vykon mirne jiny nez ve skutecnosti je, ze... co si budeme povidat. Nicmene jiz mam domluveno s lidmi co maji nejen vasi jednotku na MPicku, ale i Cimbu zapujceni techto jednotek, koncem roku bude realizovano mereni na MOTOROVE (nikoliv vice ci mene nepresne vozidlove) brzde na jednom danem referencnim motoru a hned uvidime jak je to s chiptuningem.... mam domluveno zverejneni vysledku a originalu grafu v nekolika myslim docela renomovanych casopisech,ale nechci predbihat udalostem, uvidime co bude az to bude. Samozrejme ze vysledky Vam velice rad zaslu... klidne i postou, a to samozrejme kopii originalu, pokud ma vase firma uz adresu:o)A mimochodem, velmi dobre si pamatuju jak jisto dobu byla na Vasich strankach uprava jen chipem na 62kW, dokonce jste nabizeli i upgrade ze starsi 55kW verze (coz je zajimave, protoze ono to ma prece 55kW vetsinou v serii...), pak 62kW zmizelo, objevilo se 62kW (vacka+hlava+chip) a 60kW chipem. Umite vase stranky velice rychle prizpusobovat momentalni situaci, to jako jo, nicmeme uznavam ze v dusledku je to jen vase plus.....


RE: :o)))))
Datum: 6.08.2001, 15:33
Od: Sportmotor <sportmotor@email.cz>
WWW: http://sportmotor.sro.cz

Mé očekávání mě nesklamalo, Vici se opět ozval, jen tak mimochodem, jestli se dobře pamatuji, měl od nás sadu Sprint75 hlava+vačka+sací potrubí a kupoval ji bez montáže, což běžně neděláme, ale na přání jsme jednou vyhověli, po půl roce nám ji chtěl vrátit, že to je podvod a že to nejede, protože jsem s touto úpravou sám jezdil skoro 3 roky na svém Favoritu, nechtělo se mi věřit, nábídl jsem mu tedy, že ať přijede, že mu zajistíme změření výkonu s úpravou na 75 koní, "upravíme" motor na seriový a znovu změříme výkon (těžko by mohlo být po úpravě 75 koní, kdyby měl sériový např jenom 20...), pokud nebude souhlasit co udáváme, nebude platit nic a vrátíme mu peníze za Sprint75, pokud to, ale souhlasit bude, bude platit obě měření a demontáž ev. zpětnou montáž. Po této, dle mého názoru seriózní nabídce, se již neozval a všude nás pomlouvá... Jinak chip+vačka na 1,3BMM jsme nikdy nenabízeli a neprodávali, úprava 1,3 MPI na 62 kW chipem se nikdy neprodávala (62 kW ano, ale chip+vačka+hlava), 60 kW chipem ano, ale s poznámkou,která je na našich stránkách(na rozdíl od jiných...), že sériový výkon tohoto motoru je běžně kolem 55 kW, 60 kW graf je naskenovaný originál!!!(což mimo nás nikdo jiný nezveřejňuje...). V článku na konci je poznámka, že jde o silně zjednodušený postup provádění chiptuningu, tak to tak berte. V článku uvedené grafy jsou taky naskenované originály z měření výkonu motoru 1,3 BMM 50 kW z roku 1996.


RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 6.08.2001, 10:15
Od: MIlan <milant@tuning.cz>

A ja mam chip upraveny od Sportmotoru a skutecne je rozdil znat az se k tomu dostanu necham si ho zmerit na brzde a poslu Ti mailem graf.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 6.08.2001, 9:07
Od: Karel Petr <karel.petr@pan.rsd.cz>

Nechci štourat a být rýpavý, ale já bych neriskoval chiptuning od "nějakýho chlapa na ulici, co měl inzerát v anonci". V případě poškození motoru je pak těžké dohadování. U značkové firmy je přece jenom větší šance se domluvit. Nehledě na technické vybavení... Fakt je, že u škodovek 10x bylo možné motor seřídit podle sluchu a téměř bez vybavení, ale chiptuningu bych tohle neriskoval. Taky je otázka, kolik s takto upraveným motorem najedeš. Snad jsi měl štěstí. Škodě zdar.


RE: RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 5.08.2001, 19:42
Od: Bad <20bad@seznam.cz>

Ja si nechal udelat chiptuning na favo94,od nejakyho chlapa na ulici co mel inzerat v anonci za 2500.- a nemůžu si stěžovat.Auto je živější líp zábírá a reaguje na plyn,má nižší spotřebu a celkově má motor takovej kultivovanější chod.Výkon se sice nějak rapidně nezvýšil,ale kroutící moment o dost jo.Dá se říct ,že za ty prachy jsem spokojenej.


RE: RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 5.08.2001, 18:40
Od: Chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

Kdyby to byl server reklamni tak by nekdo obratem ruky tve komentare smazal, coz jak vidis se nestalo a nestane. Ja se ale musim snazit zachovat objektivitu, alespon snazit. Se sportmotorem mam osobni zkusenost a to auto najezdilo jiz 30kkm bez problemu, naproti tomu posledni navstevu u excelu nikdy nezapomenu a uz tam nikdy nevlezu, ale to jsou ciste subjektivni zkusenosti. Nikdo tady nechce nikoho porovnavat protoze to se proste neda, ani jsem nenasel nikoho kdo by to udelal (myslim odbornou verejnost - casopisy atd.). Ale tyhle komentare by meli podle mne byt ke konstruktivni diskuzi nad danym tematem a ne k napadani obecne, jinak to skonci jako na tebou uvadenem serveru auto.cz. Neznam totiz skoro nikoho z puvodnich zajimavych lidi, kteri by v tamnich diskuzich zustali, lidi kteri jen provokuji a nemaji co skutecne rici do diskuze jiz otravili vetsinu slusnych diskutujicich. Proto tam ani ja jiz davno nechodim.


RE: RE: RE: :o)))))
Datum: 3.08.2001, 15:03
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

Mimochodem docela jsem se ted nasral. Kupujte si klidne co a od koho chcete, v Praze je jiste penez dost. A je nakonec fakt, a mas Chipmene pravdu,ze me docela draze zaplacene zkusenosti bych si mel nechat pro sebe, at se kazdy taky spali a nekteri se z toho maji dobre. Presne tohle je muj posledni komentar na tohle tema na tomhle serveru. Casem z nej stejne bude server reklamni, asi neco podobneho jako muj milovany komixovy a zabavny casopis AT&T. Jenze byla by to docela skoda:o( Lidi proste potrebujou dostat neco naservirovane, samozrejme tomu uveri, zapracuje podvedomi a zazrak je hotov a skvele se prodava..... takzvany Byznys


RE: RE: :o)))))
Datum: 3.08.2001, 14:45
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

Jo nechavam si upravovat u karu u Chovance, ale to je muj problem za moje penize a ver ze napr. Sportmotoru bych vydelat nenechal. Ve svych komentarich nikoho s CMT nesrovnavam a CMT se tohle vubec netyka. Zkusenosti s ,OK, - Sportmotorem mam nejen ja ale i par mych znamych. Napr. jejich vysoce funkcni kombinace chip+vacka pro BMMka byly sveho casu povestne. Jednani se zakazniky atd. (tedy aspon v r. 98, kdy jsem Sportmotor navstivil, bylo vicemene hodne, jak to rict, nepresvedcive a odpovedi vyhybave, a mimochodem se odehravalo na parkovisti (jo uz dlouhe delaj upravy...) oproti navsteve Motor-Excelu nebo treba Tommu uplna bida. Vetsina jejich zakazniku postupne konci u Motor-Excelu. Myslis ze Cimbu 61,5kW a Sportmotor 60kW nejsou slibovane obrovske vykony motoru?? Kdyby se mi chtelo vyhazovat penize, tak si ty jednotky koupim a necham zabrzdit (ne na vozidlovce samozrejme). Ale jednou to stejne udelam. Mimochodem co znamena ze nekdo neco dela dlouho? Myslis ze to znamena ze to musi delat dobre? Jak dlouho myslis ze treba upravuji a stavi motory treba v Motor-Excelu nebo treba kdyz uz jsi zacal,v CMT? A dela Sportmotor treba neco jako opravdove upravy - zvysovani objemu atd?? Nakoupit uz upravene hlavy a vacky a montovat je to je fakt tvurci prace. A tak dale............. ubohy Vici


RE: :o)))))
Datum: 3.08.2001, 14:20
Od: Chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

Ja nevim co ti porad vadi, ty si i svoje auto nechavas upravovat u chovance, takze by me zajimalo jake velke s tim mas zkusenosti ze muzes nekomu kdo to dela uz hodne dlouho rikat co je dobre a co neni. Pokud se kouknes na to co je nabizeno na trhu s chipy tak sportmotor nenabizi nijaky zazrak oproti jinym a neslibuje obrovsky vykon motoru... A pokud se snizujes k ubohym invektivum typu "sprasmotor" prestoze predpokladam s touto firmou nemas zadne zkusenosti tak nevim podle ceho dokazes soudit.


:o)))))))))))))))))))
Datum: 3.08.2001, 14:17
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

A mohu-li se optat, co je to zavodni chiptuning???? ze by 150k jen chipem??? A dale pokud vyvijite a testujete referencni verzi SW jen tak za jizdy, tak to jste teda fakt geniove, to jako smekam. Vsichni ostatni k tomu potrebuji dobre vybavenou brzdu jen Sprasmotor ne. Mimochodem odstavec "Co dal" si prectete jeste jednou.... mirny nesmysl. Pevne doufam, a najsem jiste sam, ze se nikdy nechystate delat jakekoliv jine upravy nez chipovani......


:o)))))
Datum: 3.08.2001, 14:00
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

Tak jsem se zas dobre pobavil, diky za spestreni pracovni doby:o))) mimochodem, je zajimave ze neuvadite za priklad spis chiptuning MPicka na 62kW, jeeje, tak pardon 62kW uz to neni..ted zrovna byl asi mene urodny mesicc na epromky takze na vasich strankach uvadite je 60kW, ze?:o))) kdo si pocka ten se docka a Sprasmotor mozna jednou s velkou davkou rozumu a zkusenosti s propalenymi pisty a hlavne s pevnou rukou mozna dostane i nakych 80kW z Mpicka 50ky. Mimochodem, se seriovou vackou pri otackach pres 6000 nebudou ani tak moc velky prolem ventilova pera jako spis ojnicni srouby. A k cemu 6000 otacek, vzdyt se ser. vackou to ani nema zadny vyznam.... P.S. toto je muj SOUKROMY nazor a ne zadna reklama na cokoliv!!!!! Protoze to bude asi jediny argument Sprasmotoru, stejne jako na www.auto.cz v Motor Cafe. Nemam rad tzv. obchod s lidskou blbosti a proto tenhle komentar.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení