ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Zástavba motoru 1.4 50kW MPI do Škody 120.
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Zástavba motoru 1.4 50kW MPI do Škody 120.

RE: RE: 1,6MPI--120L
Datum: 26.12.2012, 13:37
Od: Vencir <vencir@seznam.cz>

Zdravím, měl bych jednu prosbu. chci si nacpat motor z vw golf II 1.8 Gti do 120ky a jestě se mi nepodařilo vymyslet, jak udělat držáky na příčku motoru. nemáte nějaké plánky, jak to udělat?:) nejlépší by byly nějaké fotky, kde je to dobře vidět.:)a ještě jakým způsobem se dělá mezikus k převodovce?:) Díky moc za radu.;) Venca


RE: RE: RE: 1,6MPI--120L
Datum: 26.12.2012, 13:36
Od: Vencir <vencir@seznam.cz>

Zdravím, měl bych jednu prosbu. chci si nacpat motor z vw golf II 1.8 Gti do 120ky a jestě se mi nepodařilo vymyslet, jak udělat držáky na příčku motoru. nemáte nějaké plánky, jak to udělat?:) nejlépší by byly nějaké fotky, kde je to dobře vidět.:)a ještě jakým způsobem se dělá mezikus k převodovce?:) Díky moc za radu.;) Venca


Olejové čerpadlo
Datum: 6.01.2009, 18:14
Od: Petr Kub. <montero1@seznam.cz>

Zdravím všechny... Mám takový problem s olejovým čerpadlem. Uš se to tu asi řešilo, ale nenašel jsem tu žadný rozluštění. Dávam motor z Fabie do Feldy a nesedí osa čerpadla.. jestli někdo víte jak to udělat nebo i máte nějaké foto dejte vědět pls.. Předem vřele děkuju...


RE: RE: 1,6MPI--120L
Datum: 8.01.2008, 16:53
Od: miro <RISOD1@AZET.SK>

AHOJ,MAM SKODU 120 GLS A NA LPG.UVAZUJEM,TAM DAT MOTOR Z FABIE A LPG.PRIORITOU JE TAM MAT DOBRE STARTOVANIE A CHCEM AJ DIALKOVY START...VIES MY POMOCT,KTO BY TO VEDEL PREROBIT A KOLKO BY TO ASI STALO......ALEBO KTORA VARIANTA BY BOLA NAJLEPSIA....VOPRED DAKUJEM MIRO


1.4MPi do Feldy 1.3BMM
Datum: 30.10.2007, 20:06
Od: Pavel Petera <pavelpetera@seznam.cz>

Ahoj, nevis, co vsechno musim udelat, aby mi sel motor 1.4Mpi do Feldy s bosh mono?mam to na plyn, tak chci zachovat veskerou elektroniku i vstrikovani...moje teorie je nasledujici :do motoru z fabie hodim prsa z feldy kvuli rozdelovaci, vyrobim jiny drzak na alternator a vse ostatni by podle mych predstav melo pasovat a to jak uchyceni motoru, tak spojeni s prevodovkou, komplet spojka z feldy...jediny problem vidim v tom, ze mozna budu muset nechat upravit predstih(chiptunning) nebo ma fabia stejny predstih s feldou?chci to na normalni jezdeni 30tis km rocne, nemusim zavodit, ale nechci, aby mi to blblo...diky moc, Pavel


motor 66kw
Datum: 14.02.2007, 15:37
Od: ZUFO <zufo@seznam.cz>

můžete se mi někdo ozvat kdo mate ve škodovce motor např z golfa 1,8 chci jej zastavět do rapida. Nebo pokud má někdo nějaky jiny motor o vykonu aspon 60kw dejte prosim vědět třeba na mej lnebo icq 248 658 115


favo do 120LS
Datum: 23.08.2006, 16:52
Od: Jiří Matějů <jramtj@seznam.cz>

Zdar Potřeboval bych poradit mám škodofku 120LS (M-kastle, ale ustrojená jako uzká) a přemýšlím o motoru z favorita, ale nevím jestli je to povolený a jeslti to vůbec jde. Díky


RE: RE: RE: 1,6MPI--120L
Datum: 18.05.2006, 13:01
Od: Honza Kubes <Zdenda852@seznam.cz>

Cauves,potreboval bych vedet,jake upravy musim udelat,kdyz chci dat 1.6. z Golfika do rapida.Nikde o tom nemuzu nic sehnat.Pry potrebuji mezikus na prevodovku a co dal?Dik Honza.A jestli jeste nevis,jak dat do zadu kotouce,dik. akubes@centrum.cz


RE: RE: 1,6MPI--120L
Datum: 20.04.2006, 16:18
Od: Zdeněk Novák <Zdenda852@seznam.cz>

Ahoj bubáku.potřeboval bych poradit se zástavbou motoru z golfa do rapida.Kdyžtak se mi ozvy kdy a jak by jsme se mohli poradit.Díky.Zdenda


1600 tak ze to nespoznate
Datum: 20.04.2006, 12:04
Od: Mato <ciro2@post.sk>

A nebolo by najlepsie vyrobit nove valce a nove piesty (tie by sa dali aj kupit mozno) na objem 1600cm2. Stacilo by do bloku len vyfrezovat o par mm viac a zmenit chladenie na olejove ked sa zmensi objem prietoku vody a potom uz tam nahodit len nejake MPI a je to. No uz len ci by to ten blok vydrzal..... A mame motor 120 napr. a nikto nevie ze v nutri sa schovava 1600.........


zastavba1.4Mpi Fabia doS.120
Datum: 7.04.2006, 23:13
Od: Venca <nemam>
WWW: http://nemam

Zdravim vsechny,resim problem se zastavbou motoru fabia 1.4 do skody 120 komu se to podarilo predelat na karburator a na zapalovani s rozdelovacem, ad se mi prosim ozve na cislo 732 657 163 budu moc vdecny(staci SMS zavolam zpet).Predem dik


Sprostost
Datum: 12.03.2006, 11:35
Od: Franta Veselý <pandasenec@post.sk>

Čau.Ale mám pravdu.Ze 120 vubec nepasuje.Jedine ze 130 a i to bych mel strach.Já to rešil opačne,sem upravil venec ze 120.


RE: Sprostost
Datum: 27.02.2006, 8:15
Od: Aleš Kubát <ak.elektro@worldonline.cz>

Se setrvačníkem pravdu nemáš jde to zbyde sice malá šlupinka materiálu ale dostačuje to...


Sprostost
Datum: 25.02.2006, 11:20
Od: Franta Veselý <pandasenec@post.sk>

Čau-bych zapomel.Setrvačnik se nedá osoustružit na prumer vence š120 opačne áno.


Sprostost
Datum: 10.02.2006, 18:41
Od: Franta Veselý <pandasenec@post.sk>

Prsa Š120 se nedaji svarit s prsami z Fabie.Iná vzdálenost osy čerpadla oleje.


RE: RE: RE: Co ty vstřiky
Datum: 21.10.2005, 0:16
Od: Johnny <JohnnyH7@seznam.cz>

Zdarec lidi,mam dotaz.Možná nezapadne až tak moc do teto rozjeté debaty,ale potřeboval bych pomoct. Mam 105ku 87ročník a už mi pomalu odchází motor. Našel jsem motor z Fava 135 nejspíš karburátor(se vstřiky už je to asi vážně o držku,nebo nee???) a chtel bych ho tam nechat s původní převodovkou. Jaké upravy se musejí udělat?? Na autě,na motoru a převodovce??? musí se na něco dát opravdu pozor.Budu rád za každou radu. Jsem schopnej si spoustu veci udelat sám,ale přeci jen se mnou mluvte jako s laikem. Můžete psát i na mail. Diky moc Johnny


RE: RE: Co ty vstřiky
Datum: 18.02.2005, 17:50
Od: qixo <servis.impa_lm@skoda-auto.sk>

ahoj ako si to riešil s tím spojkovým ložiskom.napiš niečo podrobnejšie


dotaz
Datum: 18.02.2005, 17:43
Od: qixo <servis.impa_lm@skoda-auto.sk>

ahoj mám nejaké otázky. ak si použil fabiovú spojku, ake si použil ložisko. ložisko zo škodovca je trochu menšie.a čo remenice. pouzil si viacdrážkový remeň, alebo škodovácky.ak možeš pošli mi podrobnejší popis montáže, možeš aj foto.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1,6MPI--120L
Datum: 2.07.2004, 11:49
Od: Dino <dino@spshk.cz>

cislo motoru se sice neeviduje, ale typ motoru (135, 136, e,b,x) ti z technicaku nikdo nevymaze a ani nezmeni


RE: RE: RE: RE: RE: 1,6MPI--120L
Datum: 3.06.2004, 9:47
Od: STAROSTA <dvohaper@seznam.cz>

"Do FAVA pouze motor z FAVA", to je jasny, ale je mozne do 40kW FAVA dat 50kW z FAVA ??? A jak je to potom s cislama, kdyz se uz 2roky nekontrolujou ani neevidujou??? Nejak přepsat se to přeci musí NE??? ZDAR STAROSTA


RE: RE: RE: RE: 1,6MPI--120L
Datum: 1.06.2004, 15:40
Od: vici <vici@centrum.cz>

do fava lze legalne dat jen motor z fava ........


RE: RE: RE: 1,6MPI--120L
Datum: 28.05.2004, 13:53
Od: Kubula <kubula@lerach.cz>

Zdravim, shanim informace o upravach ci vymene motoru ve Favu r.v. 94 (1,3 BMM 40kW) a o legalnosti techto uprav, moznych problemech s PCR, na STK apod. O snizeni hlavy, vackach, zalesteni potrubi atd. tady toho je napsano dost, ale nenasel jsem nic o pouziti noveho motoru jako celku. Napr ona 1,4Mpi z Fabie. Existuje legalni moznost zastavby jineho motoru do Favorita, byt za nejakych podminek, podobne jako motor z Favorita do S130 ? Diky predem za odpovedi sem nebo i do mailu.


RE: RE: 1,6MPI--120L
Datum: 6.05.2004, 14:01
Od: Kendy <big.bozzz@tiscali.cz>

Ja ji mam zmaknutou i prakticky ... VW 1.8 GTI 8V 4-bodové vstřikování v S130.Celkové náklady cca 10 tis. plus hromada práce...


RE: 1,6MPI--120L
Datum: 11.01.2004, 21:18
Od: bubak <jiri.dek@post.cz>

mam teoreticky zmaknutou zastavbu motoru 1,6-felicie,1,6-1,8GTI 16V z golfa do skoda 1000-136.prakticky to nemam je proto,že nemam finance.Ale neni to vubec drahá záležitost.1,6 z golfa vejde jen o něco malo dráž než zastavba favorita.........něco kolem 6500.....a to neni zas tak moc.jestli by měl někdo zajem tak at se mi ozve na mail......Škodě zdar BUBAK


1,6MPI--120L
Datum: 28.10.2003, 18:18
Od: Fidel <fidel123@volny.cz>

Nazdarek At jsem hledal jak sem mohl(asi malo)nikde jsem nenasel popsanou montaz1,6MPI do 120L.Konkretne upravy pri vsazeni samotneho motoru, uchyceni a zapojeni vstrikovani atd. Nevite nekdo neco o tom nekde?


Nejasnosti s MPI do FAVA
Datum: 19.04.2003, 19:41
Od: Jarda <sfj@seznam.cz>

Koupil jsem motor felicie 1.3MPI (40kW) s temer kompletni elektrikou a najeto ma 53 000, ale jednotku mam 50kW 1.dotaz: bude fungovat jednotka s motorem 2.dotaz: co mam predelat, abych ze 40kW motoru dostal 50kW (nekdo ni tvrdil ze vacka je stejna a staci pouze zvysit kompresi snizenim hlavy, u favoritu se lisila i vacka a nejen komprese, tak by me zajimalo jak je to opravdu u felicie) 3.dotaz: jednotku jsem zkousel ve felicii 50kW a motor se rozbehl jen asi na 2 sekundy (asi imobiliser), takze bych rad vedel jak to obejit 4.dotaz: koupil jsem jen motor a potreboval bych jeste snimac polohy klikovky a mozna i neco do palivoveho systemu (nadrz s cerpadlem mam), ale je tam udajne jeste neco kam se palivo odparuje, zkapalni a znova pouzije a potom jeste nakej filtr udajne s nakym uhlim, takze kdybyste nekdo neco takovyho meli na prodej, tak bych byl moc rad a nakonec bych potreboval znat zapojeni cele elektriky motoru do elektroinstalace vozu(favorit) -udajne staci pouze 2 pojistky, ale kam? predem moc dekuji Jarda


VW blok na skrin S130
Datum: 20.06.2002, 23:38
Od: VV <Big.Bozzz@tiscali.cz>

Napasovat VW motor na skrin z S100 - S130 neni zas takovy problem.Staci vam na to mezikruzi (1500,-),upraveny setrvacnik z S130 (300,-),lamela z 5ti rychlostni 1203 (800,-) a pritlacak z 1.6 felicie (700,-).Takye pokud ma Fabia 2.0MPI stejnou koncepci jako napriklad VW Golf II 1.8 GTI tak to takhle facha.Jo a jeste neco musite sehnat,kdyz uz vam to spojka udrzi.Starter,kterej to utoci,radeji neprevodovanej (neni tak nachylnej na spaleni).Treba BOSCH.


RE: RE: A co na to policajti?
Datum: 25.04.2002, 1:23
Od: Romanko <rm1610@pobox.sk>

Zdravim priatelov z ciech zaujal ma vas strach o cisla motoru u nas sa to kontrluje velmi poctivo a kazdy ma s toho srandu ja osobne mam doma tri motory s rovnakym cislom dokonca som videl uz aj nove bloky bez cisel. Pripadne som videl maniaka ktory sa nenamahal s leptanim a podobne proste stare cislo obrusil rozbrusovackou a naklepal nove a policajt mu na to ze vzorne cisty motor :))) no ja neviem u nas je asi zelena cosi zelensia Majte sa skode zdar.


motor
Datum: 3.04.2002, 11:43
Od: Artur <akkaratwr@poczta.onet.pl>

Ten artykul to kompletna bzdura,napisal go kompletny amator.


RE: RE: RE: Fabia 2.0 MPI
Datum: 2.01.2002, 19:03
Od: R <radeso@post.cz>

A kde jsi prisel na to ze to ve skodovce cpou na jednu prevodovku? tech prevodovek je nekolik i napr dieselovy motory ve fabii maj jinou prevodovku


RE: RE: Fabia 2.0 MPI
Datum: 23.12.2001, 20:23
Od: Petr <petr.podrazsky@WORLDONLINE.CZ>

Dik za odpoved. No me je jasne, ze motor by neslo jentak prehodit.. Ale jak to delaji ve Skode? Jak na jednu prevodovku dostanou motor 1.4 MPI (ktery ma snad stejnou prirubu jako 136) a treba tenhle 2.0? No ja zatim uvazuji jen tak teoreticky. Zatim mam motor 136 1341 cm2 s vackou a jinym karb. atd. a chystam se na GO prevodovky, tak ze bych to pri tom trochu vylepsil. :-) Alespon bych tam chtel dat MPI. Jo nevite, kde sehnat software pro ladeni vstrikovani MPI? :-)


RE: RE: RE: STK
Datum: 23.12.2001, 18:28
Od: AK <door@telecom.cz>

o identicite motoru nemuze byt rec zaklad je sice podobnej ale je tam hodne odlisnosti je fakt ze pri bezny kontrole nikdo asi nic nepozna leda ze by ty rozdily znal a pak to je dost lehko poznat. co se tyce prastavby 130 na 136 tak tam je to skutecne bez problemu protoze se jedna pouze o vymenu motoru a ne o prestavbu jinak je tomu u 120 a 136motoru tam je to jiz prestavba a to uz dnes nepovolujou ani kdyz si useknes ruku. pokud chces delat nejaky kouzla s autem musis se smirit s tim, ze ve vetsine pripadu jdes za mez povoleneho a stk proste musis projit jinak pokud chces mit vsechno podle predpisu nema smysl se skoodou nic delat.


RE: Fabia 2.0 MPI
Datum: 23.12.2001, 18:19
Od: AK <akelektro@telecom.cz>

dvoulitr z fabie je uplne neco jineho je to motor wv a nepasuje bez uprav na prevodovku do skoody navic nevim jak resit dalsi problemy se vstrikovanim ulozenim motoru a td. tim se netrap radsi


Fabia 2.0 MPI
Datum: 20.12.2001, 22:29
Od: Petr <petr.podrazsky@WORLDONLINE.CZ>

Zajímalo by mne, jak je to s motorem 2,0 MPI 85kW, co se dává do Fabie a snad Octavie. Co je to za motor? Blok už asi není odvozený z 1.4 MPI (vlastně tedy z 1000MB..), co? :-) Co je to tedy za blok? Dal by se namontovat na převodovku do Rapida? Kolik ma ventilu? Vrtani / zdvih? Může někdo poradit? Dík moc za info.


RE: RE: STK
Datum: 10.12.2001, 12:36
Od: lukas120 <lukas120@seznam.cz>

Presne tak - navic si uvedomte ze motor z fava je s 136-kou rapiduchem identickej. Myslim ze o "kvalitach" nasich strazcu zakona svedci to, ze svyho casu nebyly povoleny ani ovareni a vyztuzeni zadni napravy 130-cy (do r.v. 86, ktery tam pri sviznejsim jezdeni vydrzely tak rok) a celej zadek sel "do kolen". Nastesti dost policajtu pri silnicni kontrole stejne pozna kulovy a prakticky se zmuzou na jediny (odkontrolovat cisla v technicaku a na motoru). TK pri prihlasovani uprav vetsinou kuriozne probehne naprosto v klidu. Skode zdar a policajtum(radsi nenapisu co-to si domyslete kuci zeleny :-((()


RE: STK
Datum: 12.11.2001, 15:00
Od: bery <berrry.martin@tiscali.cz>

myslím,že policajti mi můžou sebrat techničák jak za motor,tak za dalších 20 věcí,takže si z toho šlachy nervu.Pokud to auto nevypadá jako nějaká šílená chcíplá volepená herka,tak jsou většinou soudný...Alespoň takový jsou moje zkušenosti.Od léta do teď jsem problémy neměl a teď už jsem auto uklidil a rozkuchal Škodě zdar


STK
Datum: 1.11.2001, 6:55
Od: Bleys <jhrusa@pal-praha.cz>

Zdar. Tak tohle by mohlo byt dosti zajimavy!! Fabia 120. Takze k te technicke. Ted jsem prosel prihlasovani motoru z Fava do 130. POzadavky na STK: 5ti kvalt a Lobra(homokineticky klouby) hrebenove rizeni, ctyrpiste brzdy, posilovac brzd a v predni masce diry na chlazeni brzd ( podle me picovina jako sadrovej pstruh, ale chtej to) Pak vse bez problemu. Samozdrejme ze motor je Favo ovsem sani 136, karburator SEDR32( nebo tak nejak. Proste ten puvodni montovany do 130), dekl sani puvodni. Takhle to prihlasi bez problemu. Toto jsou moje zkusenosti s STK. Ohledne kontrol od lachtanu jsem zatim byl staven 1krat a to jsem celkem najezdil cca 20000km a prevaznou vetsinu po Praze.


RE: RE: RE: RE: A co na to policajti?
Datum: 30.10.2001, 21:24
Od: Wystler <20bad@seznam.cz>

To je vsechno moc hezky ale pokud nabourate nebo spis nekdo do vas muze bejt z vymeny motoru peknej pruser protoze to hodej na vas,ze stimhle autem nemate na silnici co delat a ten druhej zaplati jen pokutu.Vy budete mit rosekany auto,pojistovna vam nic neda a nedej boze aby pritom nekdo zarval.


RE: RE: RE: A co na to policajti?
Datum: 24.10.2001, 12:28
Od: pajk <PajaPlachy@seznam.cz>

Do stodváci NEMUŽEŠ dát LEGÁLNĚ motor z Favorita.Takže tady žádná podmínka ani není,protože je to prostě zakázaný.(ale jinak je tam super:-))


RE: RE: RE: A co na to policajti?
Datum: 24.10.2001, 12:13
Od: Pavel <****>

A jak je to potom s prepisem motoru? To znamena, ze se uz nemusi prepisovat cisla motoru? Jak to teda cely je, kdyz se neregistrujou cisla motoru?


RE: RE: A co na to policajti?
Datum: 23.10.2001, 22:48
Od: Lubik <lubikos@atlas.cz>

Čísla motorů se od srpna tohoto roku již neregistrují a tak by mě zajímalo jestli je policajti ještě budou dle OTP kontrolovat a jestli vůbec v nově vydaných OTP toto číslo bude uvedeno? Ale divil by ses, před srpnem mi číslo motoru policajti kontrolovali několikrát. Jednou si dokonce ověřoval legálnost technické, neboť správně udělaná technická (normální nebo i podplacená) je u policajtů zaregistrovaná v detabázi. Pravda je, že procentuelně je tak sotva 20% kontrol, i s číslem motoru.


RE: RE: A co na to policajti?
Datum: 23.10.2001, 22:15
Od: Láďa Smrčka <Ladislav.Smrcka@centrum.cz>

Prosim Tě,nevíš právě za jakých podmínek se dá dát do 120 legálně motor z Favorita(karburátor)?Dík za odpověď. Láďa


RE: A co na to policajti?
Datum: 23.10.2001, 18:37
Od: xpetr <xvanp@volny.cz>
WWW: http://www.plivnik.cz

Samozrejme, ze se to nesmi. Ale jde to zakamuflovat na favo, a to se za jistych podminek smi. Na STK by to samozrejme poznali, tak se to dela jinak. Jak casto Te nekdo stavel na silnici a chtel videt cislo motoru?


A co na to policajti?
Datum: 22.10.2001, 19:17
Od: Jirka Miškei <jirimiskei@raz-dva.cz>
WWW: http://roadmagor.3web.cz

Nazdarek, jak je z nadpisu patrný, chci se zeptat, co na tyhle výměny motorů říkají na technickej. To se tam oficiálně smí zamontovat čtrnáctka z fabie, nebo to obcházíte nějak neoficiálně? :-)


lambda sonda
Datum: 16.10.2001, 22:50
Od: rasto <rzmail@pobox.sk>

ludia mam velky problem, mam auto s riadenym 3 cestnym katalyzatorom (neni to skodovka ale myslim ze problem je ten isty pri vsetkych autach) je na nom zly katalyzator a lambda sonda. novu sondu uz mam ale davat 5 tisic za novy kat alebo 3 tisic za kat z vrakoviska sa mi nechce. niektory servisaci mi hovorili ze pokial je zly kat odide rychlo aj nova sonda. vztahuje sa to aj nato ked kat vyhodim a dam ta len obyc. vyfukove potrubie (o STK sa nebojim - to kamosi vybavia) ide mi o funkcnu lamba sandu kvoli riadeniu optimalizacie spotreby (zla lambda sonda ze vraj zvysuje spotrebu). resp. je mozna taka alternativa - vyhodit sondu uplne von ? ake udaje potom berie riadiaca jednotka ? ako to ovplyvni spotrebu ?. takze v podstate mi ide o to ktora z tychto alternativ je najlepsia: 1. nova sonda + vyhodeny kat (namiesto neho obyc. vyfukova potrubie) 2. nova sonda + nefunkcny kat 3. stara sonda + nefunkncny kat 4. nezapojena sonda + nefunkcny kat 5. nezapojena sonda + vyhodeny kat ktore riesenie je najvyhodnejsie z hladiska spotreby (emisie ma nezaujimaju) ? alebo treba dat aj novy kat (to by som nerad - stoji to vela $$$) auto je mazda 323f ale to myslim neni podstatne. kto vie nech poradi budem velmi vdacny. dakujeeeeeeeeeeeeeem rasto


RE: Co ty vstřiky
Datum: 9.10.2001, 15:51
Od: maca <.>

No normalne vrtnu prevodovku.Udelam si takovej pripravek podle fa.prevodovky kuli vystredeni.jinak cerpadlo mam z audiny.Eletriku k pocitaci mam puvodni a napajeni R.J.mam dodelany podle nam.hodnot.


RE: RE: RE: cerpadlo
Datum: 25.09.2001, 12:29
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

No asi jo, de o to jaky je... bejvaj ruzny druhy, ty potrebujes externi a tech je sakra malo a jeste k tomu nesmi mit vyvod zpet do nadrze... to IFAcky je v pohode, a za ty prachy...


To jsou veci
Datum: 25.09.2001, 11:46
Od: Edgar <edgar@seznam.cz>

Covece, co s tím autem delas? Urvat jednicku a postupne ukroutit obe polonapravy! Kolik skodovek se starym typen zadni napravy jedzdi s motorem z favoritu (upravenym) nebo dokonce i motory z jinych typu aut a nic a ty mas takouvou nehoraznou smulu. TROCHU CITU!!!!!!!


RE: RE: RE: Možná jednoduší řešení.
Datum: 25.09.2001, 10:57
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

Seriovou kliku z Fabie lze upravit pro pouziti v bloku Favo/Felda, nicmene je to docela narocna uprava a kliku je pak treba jeste vyvazit. A urcite v motoru pro bezne jezdeni vydrzi hodne. Jina "seriova" klika se zdvihem 78mm neexistuje. Lze pak pouzit zavodni kovane kliky z Felicie Kit Car 1400/1500 a nebo z Pick Up Free Style 1500. Takova klika odjede v zavodnim motoru prumerne celou sezonu, v motoru upravenem pro bezne jezdeni je takrka neznicitelna.


RE: RE: cerpadlo
Datum: 25.09.2001, 7:48
Od: dubas <dubas@volny.cz>

Ano presne takovy problem rezim -motor z feldy- to ma uz "zacpanou" diru na cerpadlo. Jen mne zalimalo jestli tento problem uz nekdo resil a jestli jsou s tim spojeny nejake tezkosti, treba jak ten tlak snasi karburator, jak resit prepady, pokud jsou vubec nutne. Uvadis membranove cerpadlo s IFY, da se pouzit jakekoliv membranove cerpadlo? Treba z Forda nebo s Fiatu?


RE: RE: Možná jednoduší řešení.
Datum: 24.09.2001, 21:02
Od: Filip <f@w>

Mozna kazdy mluvite o necem jinem (1500)- seriova klika nebo zavodni special, v skoro seriovem motoru nebo skoro zavodnim ? .. Me spis zajima ta seriova. Jak vypada to axialni lozisko ? Je to viko loziska brousene na presnou sirku ? Preci ten krouzek jako u S1000-136 by doprostred nikdo nedostal. A snad by ta klika sla upravit na pouziti loziska jako u starejch motoru.


RE: mirne off topic....
Datum: 24.09.2001, 13:29
Od: Rici <rabtt@seznam.cz>

Ale to snad ne??! Ta slavná kára že je na prodej? Asi bude s miláčkem těžký loučení co? To auto se nesmí dostat do špatnejch rukou (napiš na mejl co za to chceš). Aspoň ten motor bych z toho rád kuchnul... :o))) A že sem tak smělej, co teďka příde na řadu Viči ???


RE: RE: Čerpadlo?
Datum: 24.09.2001, 13:02
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

No, to nove mebranove za 1200 je nejspis to co mam ja - z IFY, me stalo 1.700,-. Original z 1203ky stoji ca 3.500,- coz mi pripadalo moc.


RE: Čerpadlo?
Datum: 24.09.2001, 10:29
Od: xpetr <xvanp@volny.cz>
WWW: http://www.plivnik.cz

Nejlepší je použít čerpadlo z 1203. Je externí a také membránové, takže není problém s tlakovým ventilem a vratným potrubím. Dá se sehnat starší od 50 Kč výš, nové německé kolem 1200 Kč.


mirne off topic....
Datum: 24.09.2001, 8:47
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

Uvazuju ze moje Facko bude mozna brzy na prodej - je v galerii tuning a nebo na www.vici.wz.cz . Pokud se nekomu libi a mel by zajem a penize tak poslete mail.... vici@centrum.cz, dohoda.


Čerpadlo?
Datum: 24.09.2001, 0:08
Od: Lubik <lubikos@atlas.cz>

Z jakých vozů je možné použít čerpadlo? Pokud možno takové, které se nemusí montovat do vnitř nádrže. Děkoji za informace.


RE: cerpadlo
Datum: 23.09.2001, 19:31
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

Pokud nejak zacpes diru po mechanickym tak snad bez problemu, ja mam ve svym aute cerpadlo z IFY (mam tam teda felinu)


cerpadlo
Datum: 21.09.2001, 20:41
Od: dubas <dubas@volny.cz>

Mam takovy dotaz, da se mechanicky benzinovy cerpadlo nahradit elektrickym s pripojenim na karbec na 120 motor?


RE: Možná jednoduší řešení.
Datum: 21.09.2001, 11:00
Od: Paja <pavel.horna@preciosa.com>

Mám obavu, že kliku z fabie nedostaneš bez problémů do bloku z fáva nebo feldy. Axiální ložisko kliky je u fábie na středním hlavním ložisku, kdežto u fáva a feldy je na prvním ložisku.


Možná jednoduší řešení.
Datum: 20.09.2001, 20:39
Od: Štěpán Březina <sbrezina@volny.cz>

Přijde mi jednoduší použít z fabie pouze kliku válce písty a ojnice. Zbytek z favorita nebo z felicie. Zjednoduší se spousta věcí. Nebo rovnou použít celý motor včetně vstřikování, ale zde bude problém se snímačem polohy klik. hřídele a filtrem s aktiv uhlím, nebo vratným benzínovým potrubím.


RE: Co ty vstřiky
Datum: 20.09.2001, 15:38
Od: MB <berrry.martin@tiscali.cz>

Zdravím,motor z fabky jsem asi tak před 10 dny uvedl v činnost.zatim si oba zvykáme.Každopádně jde líp...A nechá se použít i orig.vana a setrvák+startér z feldy.Akotát byl problém se spojkovým ložiskem.Prsa jsou z fáva.Snímače jsem neřešil.Elektrika není můj kámoš.Přednost dostaly karburátory.Dejte vědět až to bude vrčet. Skodě zdar


Co ty vstřiky
Datum: 20.09.2001, 14:36
Od: Šlaušek <Schlauch@seznam.cz>
WWW: http://www.unicos.cz/skoda/

zrovna taky řeším podobnej problém se vstřikama, a to kam a jak umístit snímač otáček??, Fa s Bmm ho má na převodovce, ale to u ešky s pohonem zadní nápravy nejni kam dát, a navrtat ho?? rekl bych že je velmi malá šance se trefit přesně, a kdo to potom bude štelovat, když se netrefíme


RE: 1500
Datum: 20.09.2001, 12:27
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

......... a taky vydrzi vic nez klika z Fabie a je take kvuli sve konstrukci daleko vhodnejsi do sportovne upravenych motoru. Ma presne jednu nevyhodu a tou je vyssi cena.


1500
Datum: 20.09.2001, 12:04
Od: vici; <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

Praskani kliky u motoru 1490 a vubec u motoru s klikou o zdvihu 78mm je pekna hovadina. Tyhle motory i na soutezich a okruzich odjezdi docela hodne, v normalnim provozu tahle klika vydrzi urcite vic nez seriova!!!!!!!!!



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení