ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Simos 2P
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Simos 2P

RE: pavel
Datum: 10.08.2013, 10:01
Od: sdfvgbnm <dfg@sd.sk>

vymen si tesnenie pod hlavou


RE: vstrekovacie ventily
Datum: 23.02.2013, 14:03
Od: Matej Machac <mtpc@azet.sk>

dobry den, hladam odpoved na tu istu otazku ako vy. Nasli ste niekde tuto odpoved? Dakujem


pavel
Datum: 5.09.2011, 4:20
Od: Pavel R <pavlikrehak@seznam.cz>

Prosím poradte,Fabie 1,4 benzín mi při studeném motoru špatně chytá a jede na tři válce.Po zahřádí je vše v pořádku.Svýčky nové,snímač chlad.kapaliny nové,škrtící klapka vyčištěná,mohl by to být snímač volno běžn.otáček?


RE: 1.3 mpi
Datum: 1.10.2010, 7:45
Od: Tomas Klinka <TomasKlinka@seznam.cz>

zdravim tim cuka kdyz pustite nohu z plynu nedavno,take mam felicie starsiho typu,take mi to delalo a prestalo to kdyz jsem si nechal udelat nový rozvody,ten retez co tam je tak se casem vytaha,me osobne to pomohlo ty rozvady stoji jen par koru jsou to dve ozubena kola s retezem,ale nevim kolik budou chtit za praci,me to delal znamej za darmo,zkusil bych ty rozvody jinac neporadim mejte se


chrakteristiky mernej spotreby
Datum: 14.09.2010, 13:47
Od: anonym <email@aa.aa>

Kazdy motor sa da zmerat, a niekedy davnejsie vyrobcovia uvadzali okrem grafov vykonovej charakteristiky, aj charakteristiky mernej spotreby paliva, a tiez aj aerodinamicky koeficient Cx karoserie, takze bolo mozne porovnavat, ale dnes su vsade technicke novinky a deklarovane vylepsene parametre a emisne normy, ale fyzikalne informacie mi chybaju. Nevie niekto preco to uz vyrobcovia zatajuju, alebo kde su k dispozicii taketo charakteristiky ? Mne to pripada akokeby od obdobia Favorita nic poriadne nedoladili.


RE: Problémy se startem
Datum: 13.09.2008, 17:11
Od: Kolar Ludek <ludek.67@seznam.cz>

Dobrý den, mám ten samý problém se startováním felice 1,6. Ćím to vlastně bylo ? Děkuji Kolář


RE: RE: RE: RE: 1.3 mpi
Datum: 5.07.2008, 9:39
Od: Jarin <jarda.ulbrich@seznam.cz>

Já bych zkusil nejprve zkontrolovat ukostření koncového světla.Je možné,že lampa ztratila kostru a žárovky se tak ukostřují navzájem mezi sebou.


RE: RE: RE: 1.3 mpi
Datum: 24.06.2008, 19:31
Od: Petr <pepinolo@seznam.cz>

Ahoj chtěl bych se zeptat.Při jízdě když zapnu leví blinkr a šlapnu na brzdu tak přestane blikat.Když pustím brzdu tak začne zas blikat.A také při blikaní blika i koncové zadní světlo.Dík za odpověd.


alkehol
Datum: 4.03.2008, 17:25
Od: jan <hanzi0@seznam.cz>

jděte s tím do hajzlu


RE: RE: RE: RE: ovládání vstř. ventilů
Datum: 25.02.2008, 19:29
Od: Brad <x@y.cz>

Taky Peugeot 405 1.9i


RE: 1.3 mpi
Datum: 27.01.2007, 20:04
Od: jarda <jardamacik@seznam.cz>

3kontaktova zastrcka za karbecem vadny cidlo nebo oxidace


RE: RE: 1.3 mpi
Datum: 23.01.2007, 14:49
Od: kuba <mrtvykenny@seznam.cz>

dělám autoelektikáře v BOSCH servisu už nějaky ten rok takže poradit mužu


Simons 2P za Bosch Mono - Motronic ???
Datum: 4.09.2006, 11:07
Od: Kamil <kamil.ko@seznam.cz>

Zdravím Mám Feldu rv.´95 s motorem 1,3 l o výkonu 50 kW ale s jednobodovým vstřikováním Bosch Mono - Motronic a s rozdělovačem. Chtěl bych se zeptat jestli je možné tento systém nějakým způsobem zaměnit za vícebodový Simons 2P ? Motory MPi mají prej vyšší točivej moment. Toho dosáhly tím novým vstřikováním, nebo udělali nějakou úpravu v samotném motoru ? Díky, Kamil


Simons 2P za Bosch Mono - Motronic ???
Datum: 4.09.2006, 11:01
Od: Kamil <kamil.ko@seznam.cz>

Zdravím Mám Feldu rv.´95 s motorem 1,3 l o výkonu 50 kW ale s jednobodovým vstřikováním Bosch Mono - Motronic a s rozdělovačem. Chtěl bych se zeptat jestli je možné tento systém nějakým způsobem zaměnit za vícebodový Simons 2P ? Motory MPi mají prej vyšší točivej moment. Toho dosáhly tím novým vstřikováním, nebo udělali nějakou úpravu v samotném motoru ? Díky, Kamil


RE: 1.3 mpi
Datum: 27.04.2005, 21:35
Od: Pir <lkjh@post.cz>

Koukni na svicky - mozna nespravny typ,nebo tesneni mezi sanim a hlavou.


1.3 mpi
Datum: 5.03.2005, 18:53
Od: Navig <navig@seznam.cz>

Ahojky.Mam feldu 1.3 mpi a pri sešlapnuti nebo uvolnění plyn.pedalu mi to zacuká.Jinak je vše ok.Poradi mi někdo?Dik


Start se Simos 2p
Datum: 13.05.2004, 19:19
Od: Petr Dvořák <petrdvorak03@seznam.cz>

Vždy při studeném startu ukáže otáčkoměr cca.2500ot a hned spadne na cca900ot.U služební felicie při startu ukáže otáčkoměr cca1300ot a hned spane na 900 ot.V servisu mi nedokázali odpovědět čím to .Jestli můžete a víte poradťe.Díky.


RE: Jak neublizit ridici jednotce
Datum: 1.04.2004, 18:41
Od: Dalibor <nepovim@nekde.cz>

staci prerusit vedeni od snimace otacek - anebo udelat bazmek, ktery vzdycky po zapnuti zapalovani bude napajet palivove cerpadlo jen nejakych 20s - diky tomu nastartuje, ale za chvili to chcipne...


Jak neublizit ridici jednotce
Datum: 16.03.2004, 16:29
Od: Radek <radekkasal@seznam.cz>

Mam Feldu s zapalovanim Simos 2P a hledam misto kam nainstalovat rele ve funkci tajneho tlacitka. Zatim mi to vychazi na preruseni vedeni mezi klickem a pojistkovou skrinkou nebo pojistkovou skrinkou a benzinovym cerpadlem nebo pojistkovou skrinkou a vstrikovaci jednotkou. Odpojovat ridici jednotku nechci, neb ta se udajne pri kradezi nahrazuje upravenou. Co doporucite? Diky Radek


Rada Simons 2P do Favorita karburátor
Datum: 4.03.2004, 23:21
Od: Bulko <bulko6@pobox.sk>

Chcel by som prerobiť moje favo s karburátorom na Simons 2P. Čo by som tam mal vymeniť. Či musím meniť aj piesty a klukovku. Je to ročník 89.Vopred vďaka.


RE: Problémy se startem
Datum: 6.01.2004, 7:43
Od: Rs. <stekly@kgb.cz>

Palivovy filtr (na nadrzi) se meni kazdych 40 tis, mne ho v autoriz. serivisu nevymenili behem 100tis ANI JEDNOU.


RE: Nejasnosti s MPI do FAVA
Datum: 20.12.2003, 10:23
Od: Petr <alfonso.perez@seznam.cz>

Problem s MPI do Favorita mam take. Kdyby jste se dozvedel neco zajimaveho, byl bych moc rad, kdyby jste mi to zaslal na muj e-mail. Predem dekuji. alfonso.perez@seznam.cz


RE: Problémy se startem
Datum: 27.05.2003, 1:20
Od: Zdeněk Rozsypal <ok2zrs@seznam.cz>

Po výměně čidla teploty auto startuje OK.


Nejasnosti s MPI do FAVA
Datum: 19.04.2003, 19:41
Od: Jarda <sfj@seznam.cz>

Koupil jsem motor felicie 1.3MPI (40kW) s temer kompletni elektrikou a najeto ma 53 000, ale jednotku mam 50kW 1.dotaz: bude fungovat jednotka s motorem 2.dotaz: co mam predelat, abych ze 40kW motoru dostal 50kW (nekdo ni tvrdil ze vacka je stejna a staci pouze zvysit kompresi snizenim hlavy, u favoritu se lisila i vacka a nejen komprese, tak by me zajimalo jak je to opravdu u felicie) 3.dotaz: jednotku jsem zkousel ve felicii 50kW a motor se rozbehl jen asi na 2 sekundy (asi imobiliser), takze bych rad vedel jak to obejit 4.dotaz: koupil jsem jen motor a potreboval bych jeste snimac polohy klikovky a mozna i neco do palivoveho systemu (nadrz s cerpadlem mam), ale je tam udajne jeste neco kam se palivo odparuje, zkapalni a znova pouzije a potom jeste nakej filtr udajne s nakym uhlim, takze kdybyste nekdo neco takovyho meli na prodej, tak bych byl moc rad a nakonec bych potreboval znat zapojeni cele elektriky motoru do elektroinstalace vozu(favorit) -udajne staci pouze 2 pojistky, ale kam? predem moc dekuji Jarda


Problémy se startem
Datum: 14.04.2003, 21:49
Od: Zdeněk Rozsypal <ok2zrs@seznam.cz>

Vlastním Felicii 1,3MPi 50 kW. Poslední dobou mám problém se studeným startem. Motor naskočí,ale po 1 vteřině zhasne. Při 2.startu musím držet klíček alespoň 5 vteřin než nas- kočí a ještě 10 vteřin nesmím šlápnout na plynový pedál, jinak motor zhasne.Také doba běhu palivového čerpadla před startováním (déle než 5 vteřin) se mi zdá příliž dlouhá. Děkuji předem za radu.


RE: 135/136
Datum: 4.04.2003, 19:35
Od: vici <vici@centrum.cz>

bude to vyrazene pod cislem motoru, respektive je to soucasti cisla. bude tam bud 135M nebo 136M


Pomoc
Datum: 11.03.2003, 13:26
Od: Mino Horňák <hertz@pobox.sk>

Nazdar Skodavkáry. Potreboval by som el.schému zariadenia na komunikáciu s RJ feldy ale aj favo so BMM. A aj SW. Ak niekto niečo takéto má a je mi to ochotný bezodplatne poskitnúť budem veľmi vdačný. Snažím sa do S130 našlapať BMM.Tak mi držte palce. Ešte raz díky. Skode zdar a veľa km. Mino


135/136
Datum: 3.03.2003, 8:00
Od: dubas <dubas@volny.cz>

Vi nekdo jak poznam na prvni, i druhy pohled rozdil mezi 135 a 136 MPI motorem?


vstrekovacie ventily
Datum: 8.02.2003, 18:31
Od: peter micuda <peter_micuda@inmail.sk>

neviete nahodou niekto kolko pretecie paliva cez vstrekovaci ventil (felicia 1.3MPI simos 2P) za 1ms? pripadne kde by som to mohol zistit??? vdaka za kazdu odpoved. peter


RE: RE: ovládání vstř. ventilů
Datum: 22.12.2002, 14:21
Od: Martin <protokol@seznam.cz>

Chtěl bych postavit plubní počítač. Znalosti okolo teorie mikroprocesorů mám, ale chybí mi znalosti kolem motorů. Měl by to být počítač pro Fel MPI. POtřebuji vědět odkud mám brát impulsy ze kterých bych byl schopen určit množství vstříknutého paliva. Díky alespoň za nějakou odpověď. MARTIN


Palubní počítač
Datum: 22.12.2002, 14:17
Od: Martin <protokol@seznam.cz>

Chtěl bych postavit plubní počítač. Znalosti okolo teorie mikroprocesorů mám, ale chybí mi znalosti kolem motorů. Měl by to být počítač pro Fel MPI. POtřebuji vědět odkud mám brát impulsy ze kterých bych byl schopen určit množství vstříknutého paliva. Díky alespoň za nějakou odpověď. MARTIN


RE: Simos v jinych vozech Skoda
Datum: 7.10.2002, 17:17
Od: SiMi <--->

RJ pro Octavii 1,6/74 vypada zajimave, predne je tam romless jednocip (tj. program je vnejsi OTP epromce) a na prvni pohled se nezda, ze by tam byl nejaky zakaznicky obvod.... Schema bych taky chtel, ale patrne nezbyde, nez si ho nakreslit...


RE: Zapalovaci lista
Datum: 5.09.2002, 16:30
Od: ntpt <ntpt@centrum.cz>

Muzes se se mnou podelit o vnitrni schema te listy ? dekuji....NTPT


RE: Simos v jinych vozech Skoda
Datum: 20.08.2002, 6:54
Od: Meda Beda <m.b@yellowstone.us>

Neni to presne co myslis, ale par zajimavych veci se tam najde. http://volkswagen.msk.ru/


Zapalovaci lista
Datum: 1.07.2002, 5:21
Od: Dj Rix <->

Tak panove,zapalovaci lista z feldy MPI bude mit v nasich skudkach prinos na 100%.Mam ji uz delsi dobu doma a provedl jsem na ni nejaka mereni.Predevsim koncovy stupen neni v ridici jednotce,ale primo v liste,RJ ovlada listu pouze napetim.Vystupni napeti dosahuje naprazdno az 150kV,pri zatizeni jiskrou o delce 10mm klesa na cca 80kV.Samotna lista ale nic neumi,je potreba k ni dodelat elektroniku,neda se jen tak pripojit k rozdelovaci.Na upravu snimani je favorit rozdelovac absolutne nevhodny z duvodu nedostatku prostoru na instalaci snimacu.V soucasne dobe vyvyjim kompletni kit na instalaci,cekam uz pouze na posledni dil do rozdelovace.Snimani je udelano opticky dvema senzory v rozdelovaci(upraveny rozdelovac ze S120),ovladaci elektronika je primo v rozdelovaci,takze z rozdelovace vede kablik k liste(ktera se musi otocit oproti felde o 180 aby konektor listy vysel k rozdelovaci)od listy vede uz akorat +12V a signal pro krabicku,ve ktere se vyrabi 300V pro otackomer.Tot vse.Regulace predstihu se zatim pouziva puvodni mechanicka,az to bude slapat,tak se chysta RJ vlastni konstrukce,ktera bude ridit predstih elektronicky v zavislosti na teplote motoru a vzduchu,tlaku vzduchu a podtlaku v sani + jeste podle signalu z lambda sondy.Bude to jeste hokna,teoreticky je to v podstate uz vymyslene,horsi to asi bude s realizaci.Jo a RJ bude samozrejme programovatelna po seriaku ON-LINE(za provozu)aby se dalo vsecko ladit pri testech na silnici notebookem.Zatim je to jen sen......Skode zdar.


Simos v jinych vozech Skoda
Datum: 27.02.2002, 18:16
Od: Milan Truhlar <mit123@seznam.cz>

Dobry den, rad bych se zde zeptal nema-li nekdo zapojeni ci alespon popis odlisnosti toho systemu-Simos pro vozy Octavia 1.6/74kw. Predem velice Dekuji. PS: stranky a prispevky jsou perfektni


RE: Ovládání vstřik. ventilů.
Datum: 13.02.2002, 15:57
Od: Pavel <pavel_t@centrum.cz>

Je to sice trochu dale od tematu ale zajimalo by me kde beres tuto informaci. Konkretne u motoru C20NE (Opel Vectra 2.0i r.v. 88 - 95) jsem si naprosto jist, ze ma ovladani kazdeho vstriku zvlast.


RE: ovládání vstř. ventilů
Datum: 13.02.2002, 6:17
Od: Filip <phi.ll@worldonline.cz>

Az pri cteni prispevku mi doslo, ze to ani nemuze bejt jinak, protoze ten snimač na setrvacniku pozna, ze se blizi horni uvrat, ale nepozna jestli 1. nebo 4. valec. Ale stejne mi to pripada jako plejtvani benzinem. V HU mezi vyfukem a sanim jsou pootevreny oba ventily najednou. Zajimalo by me, jak vstrikuje motor VW 1.6 55kW, ten bere impulsy pro ECU z rozdelovace a prvni valec je definovanej sirkou impulsu. Ale ta presnost predstihu bude horsi vzhledem k vulim a malemu polomeru snimace.


Ovládání vstřik. ventilů.
Datum: 7.02.2002, 19:43
Od: Štěpán Březina <sbrezina@volny.cz>

Sdružené ovládání vstřikovacích ventilů (1.a 4.) (2.a 3.) používají nekteré modely vstřikování BOSCH Motronic použité v motorech OPEL Vektra 2.0 a 2.0 16V.


RE: RE: RE: ovládání vstř. ventilů
Datum: 11.01.2002, 10:32
Od: Pavel <pavel_t@centrum.cz>

Ano je to skutecne tak ale vzhledem k tomu, ze se vstrikuje do saciho potrubi a ne primo do valce tak u valce ktery je ve fazi vyfuk dojde k nahromadeni casti paliva nad uzavrenym sacim ventilem a do valce je nasato az pri sani kdy je vstriknuta druha davka paliva. Spotrebu to tedy nezvysuje a potrebne mnozstvi paliva je vstriknuto ve 2 fazich. Je ovsem mozne ze nedochazi k uplne optimalnimu promichani paliva ale predpokladam, ze toto maji vyrobci spocitane. Dokonce system Bosch L-Jetronic z konce 80tych let mel vsechny vstriky spojene, ma ho u nas hodne rozsireny Ford Sirra 2.0i.


RE: RE: ovládání vstř. ventilů
Datum: 10.01.2002, 23:26
Od: colo <colo@pobox.sk>

Pokial tomu dobre rozumiem tak sucasne sa vstrekuje do valca c.1 ktory je vo faze vyfuk a valca c.4 ktory je vo faze sanie. Nezvysuje to zbytocne spotrebu ? Naco je valcu c.1 vstrek ked je vo fazi vyfuku ?


RE: ovládání vstř. ventilů
Datum: 10.01.2002, 16:48
Od: Pavel <pavel_t@centrum.cz>

Ano jak jiz rekl Chipmen je to tak. Palivo se skutecne vstrikuje pro kazdy valec ve 2 fazich, to znamená, že např. v prvni fazi 1. válec dostane prvni davku paliva nad uzavreny saci ventil behem vyfuku kdy 4. valec dostava druhou davku behem sani a ve druhe fazi je to otocene. A stejne funguje i zapalovaci lista, pred koncem vyfuku neni totiz co zapalit. Toto lze samozrejme aplikovat i pro vetsi pocet valcu viz Chipmenuv 6ti valec. Pokud se nejedna o prime vstrikovani do valcu (napr. Mitsubishi GDI) nezalezi tolik na okamziku vstriku ale na mnozstvi paliva. Osobne jsem zatim videl jen motor Opel 2.0i ktery ma ovladany kazdy vstrik zvlast a podle ruznych dokumentaci a schemat je vetsinou u motoru MPI skutecne vice ventilu sprazenych takze Felda rozhodne neni vyjimkou.


RE: RE: RE: RE: Karbec
Datum: 10.01.2002, 16:40
Od: joot <joot@volny.cz>

jestli je to 105/120 tak mně se tohle stávalo zanesenou tryskou.


RE: zapalovaci lista
Datum: 10.01.2002, 13:33
Od: Luděk Pavlus <lpav.cz@feico.com>

Zapalovací lišta je řízena přímo signály z ECU. Tyto signály se nikterak nepodobají signálům z Favoritu. V lišťe je umístěn koncový stupeň,který spíná zapalovací cívku. To znamená,že bude buzen obdélníkovým průběhem, kde šířka impulzu bude definovat délku "nabíjení" cívky a koncová hrana pulzu bude definovat okamžik zápalu. K řízení lišty bude zapotřebí ještě další sensor, který určí, který z obou stupňů provede zápal. Jinak použití lišty (odstranění rozdělovače) dle mého přinese užitek. Otázkou zůstává relativně vysoká pořizovací cena lišty. Jednu takovou (ale poškozenou) doma mám, právě se ji chystám "pitvat".


RE: ovládání vstř. ventilů
Datum: 10.01.2002, 10:10
Od: chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

Ano rozumis tomu spravne. To ze je motor MPI jeste neznamena ze skutecne ovlada kazdy ventil zvlast, napriklad ja mam motor taktez MPI a ovlada vzdy tri ventily soucasne (take rozdeleno na dve vetve).


ovládání vstř. ventilů
Datum: 10.01.2002, 7:27
Od: Roman Wojnar <wojnar@atlas.cz>

Cituji: "Vstřikovací ventily jsou čtyři, na každý válec jeden. Jsou ovládány vždy po párech, tj. ventily pro 1. a 4. válec současně a pro 2. a 3. válec současně.", mám tomu rozumět, že pokaždé vstřiknou palivo vždy dva ventily současně ? To znamená, že např. 1. válec to potřebuje vzhledem k fázi ve které se nachází, ale pak 4. válec to vůbec nepotřebuje, atd....


RE: RE: RE: Karbec
Datum: 9.01.2002, 16:59
Od: Ctirad Neuwirt <ctirad.neuwirt@email.cz>

Mám problém s motorem. Na volnoběh to šlape úplně normálně ale když přidám víc plynu tak to chcípne jako by se to udusilo. Nevíte co by to mohlo být? Je to karburátor nebo co?


RE: zapalovaci lista
Datum: 9.01.2002, 15:38
Od: Pavel <pavel_t@centrum.cz>

Jak presne maji vypadat impulzy pro zapalovaci listu nevim ale asi budou dost podobne tem ve Favoritu, v tom problem nebude, ale bude v tom, ze lista ma 2 zapalovaci civky tzn. musela by se vyrobit nova elektronika i snimac s polohou lichych resp. sudych valcu a budit civky stridave. Uz jsem se nad tim nedavno zamyslel ale upustil jsem od toho protoze nevidim velky prinos.


zapalovaci lista
Datum: 9.01.2002, 13:11
Od: xpetr <xvanp@volny.cz>

nevite nekdo, jake impulzy jdou do zapalovaci listy? jde mi o to, jestli by sel dat upraveny rozdelovac z Fa s ETZ a misto civky tam dat zapalovaci listu. rozdelovac by se upravil tak, aby daval jed dva signaly za otacku misto ctyr. v tom problem neni. jde mi o to, jestli to lista vezme. jestli ne, tak by urcite slo upravit ETZ na pozadovany prubeh impulzu.


RE: RE: RE: 1,3MPI
Datum: 9.01.2002, 9:40
Od: Pavel <pavel_t@centrum.cz>

Ty chces rict ze mas motor 1,3 MPI za 3000,- kc? Kdes ho sehnal? Protoze jestli je vcetne elektroniky tak bych ho chtel taky:-))) Ted vazne - pokud pouzijes motor 1,3 z Facka nebo Feldy musis bud upravit starter nebo vymenit venec a to pak muzes pouzit stary starter. Pozor nelze menit cely setrvacnik!


RE: RE: 1,3MPI
Datum: 9.01.2002, 7:40
Od: Edy <nesvar00@pre.cz>

Protože chci novej motor a za ty peníze za který se dá koupit si nekoupim ani sadu vložek a pístů na GO. Jo a k těm starterum, je o mnoho lepší investovat 2,500 a koupit originál s reduktorem na 105-130,(mají je na všechny auta) v Praze 2 - Autodíly s.r.o. Sarajevská 27. Je to dost dobrá prodejna, co se autoelektriky týče. Zdar Edy.


RE: 1,3MPI
Datum: 8.01.2002, 17:51
Od: Pavel <pavel_t@centrum.cz>

Jenom ze zvedavosti se ptam proc nechces pouzit motor i se vstrikovanim? Pokud to neni z duvodu tuningu nebo policajtu tak nevim proc nepouzit vstrikovani. Motor je komplet vcetne elektroniky jako jeden montazni celek, jedinej problem by mohlo byt pripojeni na prevodovku resp. snimac polohy kliky a palivove cerpadlo ale jinak by to bylo vyhodnejsi. Jinak bacha na starter ma jiny pocet zubu nez na 120, takze pouzit s feldy a upravit mu prirubu. Mozna je tu jeste jeden problem pri montazi karburatoru na teno motor - jinak natocenej motor a tim i jina hladina v karburatoru i kdyz se to mozna upravi pripojenim na Rapidackou prevodovku.


RE: RE: Karbec
Datum: 8.01.2002, 1:26
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

A elektricky cerpadlo je v pohode, ja kupoval z IFY za 1.700 novy a je to perfekt na startovani :-)


RE: Karbec
Datum: 7.01.2002, 22:03
Od: Štěpán Březina <sbrezina@volny.cz>

DOPORUČUJI POUŽÍT ZAPALOVANÍ Z FAVORITA A ZKUSIT KARBURÁTOR Z FAVORITA (MENŠÍ SPOTŘEBA, LEPŠÍ EMISE).


RE: 1,3MPI
Datum: 7.01.2002, 14:23
Od: Vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

Vsecko by melo jit v pohode. Bud pouzijes saci a vyfukove potrubi a karbec z Rapida 135/136, a nebo to same z Favorita, ale je to slozitejsi. Zapalovani komplet z Facka. Jediny problem je palivove cerpadlo. Budes muset pouzit nejake elektricke....


1,3MPI
Datum: 7.01.2002, 13:55
Od: Edy <nesvar00@pre.cz>

Můžete se mi někdo ozvat, kdo jste použili motor 1,3 MPI do Rapida. (myslím tím bez použití vstřikování) Zajímají mě problémy spojené s montáží a osazení karburátoru. Díky Edy.


Karbec
Datum: 7.01.2002, 12:59
Od: Ctirad Neuwirt <ctirad.neuwirt@email.cz>

Vím že je to na jiné téma, ale snad by mi mohl nekdo poradit. Mám ve svojí 105 motor Favorit 136, na něm byl karburátor 130. Nechtělo to jezdit v nízkých otáčkách a při asi 4,000 jako by to kopl do zadku. Přetryskoval jsem teda karbec na 136, ale nic se nezměnilo. Až když jsem vyměnil i vzdušníky regulace membrány, chod se zlepšil v tom, že motor hezky plynule táhne už od nízkých otáček, ale nechce se výtáčet tak vysoko jako dřív. Tam kde to dříve jelo i 180 teď stěží dám 160. Je to normální a musím si prostě vybrat jestli jezdit rychle, nebo plynule, nebo se s tím dá něco udělat. Předem dík za radu. Škodám zdar Ctirda



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení