ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Čtyřbodové pásy
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Čtyřbodové pásy

RE: RE: RE: katapult
Datum: 15.02.2002, 11:36
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

az budu priste kupovat sedacky tak jedine Martin Baker Mk. 10 a nebo ACES II, myslim ze do Facka by pasly jako usite


RE: RE: katapult
Datum: 15.02.2002, 11:19
Od: berrry <berrry.martin@kopos.cz>

Jestli chceš nechám Ti sedačku z L-59.Stejně se mi válí doma... Tenhle týden mi přišly pásy od Sparca a musim říct,že to jsou krasavci.Lepší,než schánět nejaký ušmudlaný jetý pásy. Do Rapida jsem na podzim dával anatomy Königy.Do originál Rapid pojezdů jsem vyvářel rámeček,na kterým jsou sedačky teď uchycený.Jsou nepatrně zvednutý,ale neznatelně.Nemá to chybu.Už abych měl hotovej vniřek... Škodě zdar


RE: katapult
Datum: 14.02.2002, 12:36
Od: martin <on.the.edge@seznam.cz>

no jo, to je napad! schvalne, kdo prvni implantuje do auta vystrelovací sedacku z letadla:-)


katapult
Datum: 13.02.2002, 12:01
Od: rosta <rosta00@centrum.cz>

chlapi, vite co vam pomuze?.....kdyz pred ranou vyskocite z auta....nebo katapult, ale mit v aute na zadech padak, nic moc....


RE: RE: RE: RE: RE: Sedadla
Datum: 8.02.2002, 8:34
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

Hmm, ja mam 195 a v Rapidovi napriklad mam hlavu ve strope i se seriovyma sedackama. Kdyz jsem daval do Facka Recara z Golfa GTi tak jsem nakonec koupil original adapter Recaro do Feldy, kolejnice z Felinacke sedacky a vyska atd. naprosto v pohode a nic jsem nemusel bastlit... akorat to bylo "mirne" drazsi, jenze jsem na jine reseni nemel cas, tak jsem to radeji zaplatil..


RE: RE: RE: RE: Sedadla
Datum: 7.02.2002, 18:31
Od: Mila <miloslav.tuma@volny.cz>

Ja merim 186 a vejdu se tam v pohode


RE: RE: RE: Sedadla
Datum: 6.02.2002, 22:26
Od: martin <on.the.edge@seznam.cz>

myslim, ze to bude to samy, o cem jsem nize psal. z my zkusenosti vypliva, ze se tam proste nevejdu. merim 183 a hlavou jsem se mlatil do stropu


RE: RE: Sedadla
Datum: 6.02.2002, 13:30
Od: Mila_139 <miloslav.tuma@volny.cz>

Kamarad si daval do 120 sedacky z mazdy 626 a stacilo pouze uprvit drzaky z techto sedacek a prisroubovat je na puvodní otvory v karoserii. vypadaj dobre akorat jsou kousek vejs nez originalni cca 5 cm takze kdo je zvyklej sedet v prosedeni sedacce az na zemi tak mu to bude pripadat divni... a naopak kdo ma delsí nohy tak bude spokojenej.


RE: Sedadla
Datum: 6.02.2002, 0:55
Od: martin <on.the.edge@seznam.cz>

do skudky jsem nic nepredelaval, ale daval jsem do facka sedacky z nejaky hondy a do zigla z 205gti. taky jsem videl ve 120 sedacky z nejakyho jinyho japonce (mazda?) a podle myho nazoru to je uplne jedno. tak jako tak to bude chtit trochu premejslet, rezat, vrtat, brousit a svaret. nejlepsi je vyhodit original sedacku, pujcit si ty zamejsleny a "nasucho" je tam posadit a koukat, jestli se tam vejdes. v ty stodvace jsem jel a byl mi nizko strop-takze rikam koukat a premejslet. v tom ziguloj jsem to udelal tim stylem, ze jsem z jeklu posvarel takovej pseudoram, kterej jsem prisrouboval do puvodnich uchytu a do nej teprv prisrouboval tu jinou sedacku. v zadnym pripade bych ale nezasahoval do puvodni konstrukce skeletu auta. mimo jiny taky proto, ze me s tou stodvacou vyhodili z stk, takze se sikne moznost zase si tam original sedacku na den pujcit... good luck!


Sedadla
Datum: 5.02.2002, 19:06
Od: Ctirad Neuwirt <ctirad.neuwirt@email.cz>

Vim ze je to na jine tema, ale prosim o radu. Mam moznost mit sedadla ze IV Golfa a nebo z Alfy 164. Co je lepsi reseni do Skodovky 120. Pripadne mate nekdo zkusenosti s montazi nekterych z nich? Diky Ctirda


uchyceni
Datum: 4.02.2002, 19:03
Od: JenyK <Jenyk@crx.cz>

Tak proc rovnou neudelat rozpernou tyc nad zadni plato? Jsou tam diry pro zadni pasy, takze pokad by se vzala vhodna roura prumeru tak 40mm (v idealnim pripade nerez, at to kazdej vidi) a na ni se privarily plochace a pres ty se tenhle "mikroram" prisrouboval (spis vesrouboval) dozadu a do toho se navlikly ksandy z peti, pripadne ze ctyrbodu, podobne jako je to v tom okruhovym dvoulitru co lital na podzim v Brne, tak tomu budu rozumet, ze je to uprava ktera mi zvedne sebevedomi a pocit bezpeci za volantem.


RE: RE: Uchyceni
Datum: 1.02.2002, 10:02
Od: Mila_139 <miloslav.tuma@volny.cz>

Ja jsem nainstaloval "jenom" tribodove Sabelty, a nemuzu souhlasit s autorem clanku ve dvou vecech: 1. uchyceni mam uchycene oboje pasy soucasne tzn. seriove i tribodove, pouzil jsem i puvodni srouby pouze jsem musel zamenit distancni podlozku ktera se dodava s Sabeltem a ma drazku(zmenseny prumer) prave pro tento pas, takze delka sroubu i pocet zasroubovanych zavitu zustal stejny. Uchyceni je stale stejne bezpecne. Navic zadni uchyt nesmi byt kolmo dolu coz je v tomto pripade spravne(viz www.sparco.cz) 2. tyto pasy maji homologaci E tzn. jsou urcena pro silnicni provoz a neni zadny problem s Policii a STK. (mne osobne od te doby co je mam uz dvakrat staveli kvuli necemu jinemu, pasy videli a nerekli ani slovo) Doporucuji kupovat pasy pouze nove aby jste meli jistotu ze nejsou nejak poskozene. Ja jsem je sehnal za 2300.


Hot Message :o)
Datum: 1.02.2002, 8:35
Od: pavel <jsem.mlady.a.piju.sprite@atlas.cz>

Cau Bobe, hlavne nezapomen nechat svoje auto vcetne pasu v pondeli rano pred barakem. Pavel. PS: Omlouvam se ctenarum, ze timto zpusobem kontaktuji autora clanku, ale on nejak necte maily a je to ohromne dulezite... :o)


RE: Uchyceni
Datum: 1.02.2002, 6:54
Od: Šlaušek <Schlauch@seznam.cz>
WWW: http://www.unicos.cz/skoda/

mám Schrothy, s elektricky blokovanym navijákem. přední úchyty jsou jasný, zadek jsem řešil tím, že jsem naviják přichytil na místo kde jsou úchyty pásů vzadu - v horní části (je to tovární uchycení - má je skoro každá škodovka - i bez pásů vzadu, měla to i stovka). Myslím že to je tak ideální, a do škodule akorát, výhoda je že se dají pásy kdykoliv vypojit, a uvolnit tím zadní místa - kdo se chce kouknout, tak na : http://www.unicos.cz/skoda/akce/most2001/101-0110_IMG.jpg Ve spojení s recarem je to sqelej požitek (pro ty co si chtěj rejpnout, recaro ještě není potažený, a chystám se na to)


RE: RE: Bezpecnost....
Datum: 31.01.2002, 23:51
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://vici.wz.cz

To bylo asi me......... a vsadim se ze vim kdo to psal:o))))) Taky Te mam rad a tesim se na fotbal:o)))


RE: RE: Bezpecnost....
Datum: 31.01.2002, 23:50
Od: Jean <pradub@seznam.cz>

Jsi normální? Nezbláznil jsi se? Co Ti vadí? To je neskutečný...


RE: Bezpecnost....
Datum: 31.01.2002, 19:47
Od: petr <ahoj@ahoj.sk>

TY debile zasranej, vyser si voko, proklínám tě


UPOZORNĚNÍ
Datum: 31.01.2002, 18:31
Od: Bohuslav Šolc <realife@sendme.cz>
WWW: http://www.sendme.cz/motorsport

Tento článek rozhodně NEDOPORUČUJE tuto montáž jako bezpečnou, optimální apod. Ostatně to je napsávo myslím dost důrazně na konci článku. Je to čistě informativního charakteru, ani já ty pásy v autě nemám, i když na mojich www je to vyfoceno.


Pásy
Datum: 31.01.2002, 17:22
Od: TUNER <Karnas@seznam.cz>

Souhlasím s výše uvedeným článkem.Uchycení těch pásů je celkem nešťastně řešené.Volil bych polohu kdy pásy budou cca vodorovně tzn. za bezpečnostní rám nebo za vyztuženou příčku za sedačkama.Myslím ale opravdu vyztuženou!!!.....


Uchyceni
Datum: 31.01.2002, 13:38
Od: Travex <travexr@seznam.cz>

Tohle uchyceni je sice zajimave, levne a jednoduche, ale naprosto nevhodne jelikoz spodni kotvy zadnich pasu jsou prilis nizko. Ve spojeni se seriovym sedadlem bude pripoutana osoba pri celnim narazu vystavena navic silnemu tlaku na pater (krom jineho) ktery bude zpusoben prave nevhodnym uchycenim pasu. Doporucuji intenzivni studium "Prilohy J technickych radu FIA", kde se lze docist, jakym zpusobem maji byt upevneny bezpecnostni pasy.


Bezpecnost....
Datum: 31.01.2002, 12:28
Od: Vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

S tim pocitem bezpecnosti se ctyrbodovymi pasy souhlasim, jenze je to pocit celkem falesny... Pokud ta kara nema ram a poradne sportovni (zavodni) sedacky s pevnym operadlem a sedacky poradne napevno uchycene tak ty pasy stejne nicemu nepumuzou, pri poradne rane se stejne urve sedacka, ale to je ti uz stejne fuk protoze mas motor na kline.... pri rane ktera je na preziti v pohode staci normalni pasy.... Asi je celkem dulezite bezpecne myslet, protoze znam z vice mene vlastni zkusenosti jednu vec a ta plati minimalne po cele nasi krasne vytunelovane vlasti, jez je rajem zlodeju napohled, a totiz pokud dojde k jakekoliv nehode se zranenim tak sance zraneneho na preziti jsou vicemene dany nehodou, pokud je to zraneni bezprostredne nehrozici smrti, mate sanci, pokud je to spatne a potrebujete pomoc rychle, sanci nemate protoze sanitka ktera v pohode prijede 40 minut po zavolani......... je na p..u.... Zdravotnici za to asi nemuzou, spis je chyba v tom ze na to sere stat a ze na cely okres je trebe jen jedna sanitka s posadkou... Dale je terba vedet ze prni byvaji na miste hasici a pokud vas nekdo zachani tak oni, maji docela slusne znalosti, techniku a hlavne snahu pomoct. Policie nekdy muze k nehode (ale to se stava asi nahodou) prijet take prvni, nicmene budou na vas cumet a mozna se i smat.................. a pak to na vas stejne vsecko hodi, pokud to zazrakem rozchodite. Tak at si hlavne tohle nikdo nezkusi na vlastni kuzi!!!!



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení