ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Zástavba motoru Fe 1.3 50kW MPi do Rapida 130
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Zástavba motoru Fe 1.3 50kW MPi do Rapida 130

MPI
Datum: 24.02.2011, 19:50
Od: Jan Cepek <p.r.ehak@seznam.cz>

proč upravovat motor z feldy když tam stejně není vstřikování ale karburátor


MPI ?????
Datum: 4.02.2010, 13:23
Od: Luke <pepik_vans@azet.sk>

MPI je zo vstrekovaním a ty tam maš karburator..... :D :D


škoda 120
Datum: 18.03.2008, 20:39
Od: W.enca <W.enca@seznam.cz>

Cuš mam to sami jako ty v Rapidu,akorat mam problemi s karbecem,jakej tam maš ty?


Pekne
Datum: 4.01.2008, 16:30
Od: Filda <Filip.hlavacka@seznam.cz>

Pekne pekne , jen tu chybi podstatna vec, ktera me momentalne trapi. motor mam,upraveny je, jen je decentni problem s evidenci :( Kuci jak to mam udelat at daji pokoj a prepisu but cislo v TP nebo vimaz ,nebo at si udelaji co chcou jen at muzu jezdit a met klid od poldu. mam preklepat cislo? ukecam to na 781.136? kdyz je to 781.136M ?? jedine co me povolili je totiz motor z Skody 136, ovsem ne z favorita ...... ja tomu us nerozumim prosim pomoooc.


Termostat
Datum: 17.10.2007, 17:25
Od: Wonder <wonder.xxx@seznam.cz>

Jen k tomu termostatu: Myslim si ze je zbytecny neco rezat a varit, vyresil sem to tak ze sem jednoduse do termostatu vyvrtal diru, zvrchu podel steny co je u motoru, jak je tam ta trubicka k topeni a vyriznul sem tak zavit. Byl sice uplne jinej (je to M14 ale ma jiny stoupani) ale nejak sem to tam narval a drzi to tam pekne, dal sem pod to akorat tesnici podlozky a nicemu to tam nevadi, termostat se tam vejde naprosto s prehledem a zadnou disfunkci sem na tom neobjevil.


Dobrý nápad
Datum: 24.02.2007, 21:48
Od: Kristensen <KristensenJ@seznam.cz>

V celku dobrý nápad jen ho to chtělo dotáhnout do konce, aby na motoru zůstalo vstřikování a věřte že na tom nic není, stačí mít kabeláž z motoru do jednotky a z jednotky do pojistkové skříňky, vše se umístí za zadní sedačky a pouze se přivede napájení na pojistkovou skřín v které se ponechají potřebné relé a pojistky pouze pro chod motoru, to je pak teprve zážitek.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Stotříca(?!)
Datum: 3.02.2007, 17:25
Od: Vladimír Štěpánek <stepankova.123@seznam.cz>

Dobrý den, mám karoserii kterou zháníte, je po celkové GO vč. laku, z důvodu závady na motoru, bych karoserii prodal případně koupím slušný motor. Předem děkuji.


RE: Stotříca(?!)
Datum: 17.10.2006, 20:36
Od: hasi <colin.hasi@seznam.cz>
WWW: http://www.damage-bozkov06.xf.cz/index1.html?c=16

klídek měl sem v užovce upravený fávo cca 85HP a musim dodat že ta šáde nebyla nějak zdravá ani origo náprava nebyla v nejlepšim stavu a jezdil sem s tim autoskiering a z nápravy nic neprasko ani neupadlo takže jestli s tim jezdíš po silnici:-)


RE: El. pumpa pls.
Datum: 5.09.2006, 20:49
Od: mica <djhappysound@seznam.cz>

ahoj mohla by tam jit ze skody 1203 uz sem to nekde slysel


El. pumpa pls.
Datum: 29.07.2006, 10:34
Od: Michal L. <M.I.Z.E.R.A@seznam.cz>

Mohl bych se zeptat, z čeho máte tu el. podávací pumpu??? taky dáváme motor s Mpi do Facka, a potrebovali bychom vedet jakou el. pumpu tam hodit


RE: RE: RE: MPi
Datum: 5.02.2006, 15:17
Od: jara kloktal <sigam@centrum.cz>

neotravuj pičo jeden si jakysi zakvašeny


RE: podlozka
Datum: 12.08.2005, 18:36
Od: frantisek vrana <mailto:etecek@seznam.cz>

mel bych zajem o tu podlozku popripade poradte kdeji je moznost sehnat


RE: RE: MPi
Datum: 6.07.2005, 13:38
Od: Laco <liskal@dornet.sk>

Zdravim, Mam rapida 130 s motorom FA 136. Mam vymenit na Fe 1.3 alebo radsej GO. Poradte. Dik.


RE: MPi
Datum: 1.07.2005, 20:04
Od: JéňaV <jena.vasak@volny.cz>

Autor článku to předělal na karbec.


MPi
Datum: 4.06.2005, 13:36
Od: PJ <talacko.tomas@tiscali.cz>

Zajímalo by mě co všechno by se teda muselo udělat aby se mohl ponechat system MPi a jak by byla složitá montáž 1,4MPi z Fabie?


RE: palivové čerpadlo
Datum: 29.04.2005, 23:05
Od: Helmut <nezar@post.cz>

Nezastaví. Ani to nejde, změny průtoku musí být plynulé. Za ním je hadička rozdvojena a pokud jehlový ventil zablokuje napouštění plovákové komory, palivo teče obtokem zpátky do nádrže.


palivové čerpadlo
Datum: 20.02.2005, 23:58
Od: JeňaV <jena.vasak@volny.cz>

Zdravim Autora i všechny ostatní. Rad bych se dozvěděl více o palivém čerpadlu z Š1203. Chci se zeptat zda běží pořát či při určitém přetlaku zastaví? Nemohu o něm sehnat žádné informace. Dík za každou info i co se týče zapojení


El Paulo=Pavel Sybera
Datum: 5.02.2005, 21:06
Od: Pavel Sybera <elpaulo@centrum.cz>

.


RE: To neni fe 50kW!
Datum: 5.02.2005, 21:00
Od: El Paulo <elpaulo@centrum.cz>

No ja sem na to koukal ale to číslo bylo aspoˇm u mě nečitelné takže nawim pač muj Favo motor 135 vypada trochu jinak. No ale jak sem již psal 50Kw nikdy mit nebude s tou PRASÁRNOU co vytvořil. Viz muj příspěvek:)


To neni fe 50kW!
Datum: 4.02.2005, 12:13
Od: Paik <paik.l@seznam.cz>

Mozna se mylim, ale podle jedne fotky v clanku, kde je videt vyrobni cislo motoru, se vubec nejedna o motor 1,3 50kW z felicie, protoze je tam vyrazeno 781.135M. A feliciacky 50kW motor ma 791.136M nebo B. Takze tenhle motor ma 40kW...


saní výfuk
Datum: 29.01.2005, 1:34
Od: Pavel Sybera <elpaulo@centrum.cz>

Nebylo by lepší instalovat karburáto LEKR a použití sportovního filtru přímo na karburátor? Měl jsem to na škoda 130 přímo na dvoukanálovém potrubí škoda 130 a fungovalo to skutečně bezvadně vč. aut. sytiče. Motor jezdil lepe studený a když byl v provozní teplotě lítal do otáček jako zběsilej.No a výfuk je podle mě taky lepší použít univerzál a sportovní. Protože když má člověk 13 MPI z Fel. a dá k tomu SEDR a orig výfuk tak si tim skoro nepomůže, karbec motor nanakrmí a výfuk zas nic neodvede, podle mě zbytečná investice


RE: cukání při cca 3000ot/min
Datum: 22.09.2004, 15:24
Od: milan <rapid1@chello.sk>

treba dat zakladný predzapal na 7 az 8 stupnov. a prvu komoru dat benzin 118.alebo 120.a vzduch 200.a uvidite zazrak dajte si poradit. robim uz upravy na motoroch 12 rokov.majte sa a skpde zdar, milan


cukání při cca 3000ot/min
Datum: 5.09.2004, 19:20
Od: ...moody.. <xmoody@seznam.cz>

zdar, dočet sem se o tom cukání, tak se chci zeptat co to může způsobovat? mám v Rapida 136-tkový fáčko a 120-ovej karbec, je to komplet seřízený, ale přesně jak si psal, zaškube a pak vystřelý, tak čim to je?? dík ...moody..


RE: motor vw do skoda1xx
Datum: 9.04.2004, 20:46
Od: Martines <martinhauke@pobox.sk>

Chcel by som vediet, co vsetko obnasa zastavba motora 1.6 MPI z Felicie do Favorita. Diky. PS-Dufam, ze Ti nevadi slovencina.


felda do fáva
Datum: 11.02.2004, 21:18
Od: Josef Moravec <josef.moravec@bluetone.cz>

Už jste někdo dával motor z felicie do favorita s karburátorem (89).


setrvačník
Datum: 29.01.2004, 21:17
Od: Martin <Martin.bull@seznam.cz>

Cusinek,nevite nahodou,kdo vyvažuje setrvačníky+kliku na severu moravy? Diky moc za pomoc...


ceny
Datum: 16.01.2004, 19:43
Od: Josef Mužík <muzik.josef@seznam.cz>

Prosimte,muzes mi napsat seznam a ceny cele výmeny motoru a pokud mozno,tak i postup legalizace a zapsani do TP.V lete planuju koupi škodovky (nejlepe Rapid).Předem díky!


motor vw do skoda1xx
Datum: 11.01.2004, 21:23
Od: BUBAK <jiri.dek@post.cz>

mam teoreticky zmaknutou zastavbu motoru 1,6-felicie,1,6-1,8GTI 16V z golfa do skoda 1000-136.prakticky to nemam je proto,že nemam finance.Ale neni to vubec drahá záležitost.1,6 z golfa vejde jen o něco malo dráž než zastavba favorita.........něco kolem 6500.....a to neni zas tak moc.jestli by měl někdo zajem tak at se mi ozve na mail......Škodě zdar BUBAK


Motory
Datum: 4.04.2003, 8:51
Od: Honza <johnnyz@volny.cz>

Ahoj. Nevite nekdo, jestli motor 1.9TDi z oktavky pasuje na mezikus od felicie 1.9D? Dik. H.


Cenik
Datum: 20.03.2003, 14:44
Od: David Krupicka <kdavidek@seznam.cz>

Prosimte mohl byjsi mii poslat na meil jak zjisti co jsi kupoval akolik to stalo!! Ja jsem kliknul na ten odkaz a tam jsem nevedel co dal!! Taky premyslim o FE motoru FA motor se mi zda nic moc!! tak nap dik DAVID


podlozka
Datum: 12.02.2003, 15:45
Od: David <kdavidek@seznam.cz>

Chtel bych timto zpusobem prodat hlinikovou podlozku pod karec je fakt super.Date ji tam a hned jedete.dik


oprava
Datum: 29.10.2002, 17:20
Od: vaca <jan.watzek@post.cz>

pardon, samozrejme 1,8 turbo 150 koni


dotaz
Datum: 29.10.2002, 17:12
Od: vaca <jan.watzek@post.cz>

Mam dotaz, ktery se trochu tyka tohoto tematu. Nevi nekdo, zda lze do Skody Octavia 1,6 55 KW nainstalovat motor 1,8 turbo 150 KW ?? Pripadne s tim spojene komplikace. Predem dik


Evidenční kontrola
Datum: 25.09.2002, 15:46
Od: Honza <apple.tuning@post.cz>

Kdokoli má jakékoliv info jak je to s Evidenční kontrolou,když mám ve Š1000MB favo :-)Každá rada dobrá.Né že bychji potřeboval ale do 2004 ji musíme mít každej......Dík všem


RE: otáčkoměr
Datum: 23.09.2002, 8:01
Od: Marek Strop <marek@stropici.cz>
WWW: http://www.stropic.cz

Nemel jsem problem. Vse fungovalo bez problemu.


otáčkoměr
Datum: 14.09.2002, 12:22
Od: ondra <in.vain@seznam.cz>

čau mam dotaz jak jsi to vyřešil aby ti fungoval otáčkoměr když máš rozdělovač z favorita mě totiž neběhá.


Felda do fava?
Datum: 31.08.2002, 21:58
Od: Bagrr <Xhajnym@seznam.cz>

Nevite nahodou nekdo co vsechno je zapotrebi upravit pri zastavbe motoru z felicie do favorita?


RE: Vyfuk
Datum: 27.04.2002, 12:01
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

Sehnal jsem 136kovy potrubi.


Vyfuk
Datum: 26.04.2002, 19:50
Od: Danny <danny2@email.cz>

Kterak jsi udelal vyfuk,nebo mas svody z 742.135(6)?


RE: RE: RE: Ještě jeden dotaz
Datum: 23.04.2002, 20:17
Od: Ctirda <ctirad.neuwirt@email.cz>

Me jednou doporucili NULON je to taky s teflonem a nikdy jsem si na to nemohl stezovat liju to uz do motoru 5 let. A na starym motoru kterej na tom zacal jezdit pri svych 30,000km byly pri 140,000km kdyz jsme ho rozdelali videt jeste vybrusy na valcich. Chlapek kterej na to koukal tak rikal ze to jeste nevidel. Od ty doby nedam na NULON dopustit. Ctirda


RE: Čerpadlo
Datum: 23.04.2002, 8:16
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

Je to elektricka pumpa z 1203. Zakoupeno ve 2R - viz seznam dilu. M.


RE: Ještě jeden dotaz
Datum: 22.04.2002, 11:05
Od: Milan <miloslav.tuma@volny.cz>

Jednou jsem vyskousel Slick 50 nalil jsem ho do motoru (Ford escort), a motor se pekne ztisil a bezel lip. Najel jsem s nim 25000 km v pohode a pak jsem auto prodal takze co bylo dal nevim ale to auto obcas potkam a jezdi.


Čerpadlo
Datum: 20.04.2002, 23:44
Od: Ladislav Mika <mika.ladislav@seznam.cz>

Chtěl bych vědět, z čeho máte benzínové čerpadlo. Dík.


RE: RE: Ještě jeden dotaz
Datum: 19.04.2002, 7:37
Od: můj názor <můj názor>

Já jsem se taky "chytl" ne na reklamu, ale na odborné články, lubrifilm jsem do motoru najel a zázrak - ono to jezdí :)) Nevím, v jakém stavu byl motor od známých, ale schýzu, která žere 10 na sto - ale oleje, už asi nic nezachrání.....


RE: RE: Ještě jeden dotaz
Datum: 19.04.2002, 7:21
Od: alena <blechova@bal.cz>

já mám dobrou zkušenost u starého motoru s Ekolube s teflonem- docela mu to pomohlo, do pětikvaltu jsem dala Ekolube Gear a do fáva Ekolube M1 a motor je v pohodě, mám na tom přes 30tis, těď to do oleje naliju znovu. To. že se s tím zadělá motor, jsem slyšela, možná to dělá Xeramic, Lubrifilm a další, ale ekolube mi to neudělalo u žádného motoru(


RE: Ještě jeden dotaz
Datum: 19.04.2002, 0:26
Od: martin <on.the.edge@seznam.cz>

ja mam nekolik malo /4 nebo 5/ zkusenosti specielne s lubrifilmem-znami se chytli na reklamu. uz si presne nepamatuju, na jaky to bylo bazi, ale mam dojem, ze v tom byly obsazeny kovovy castice, ktery se mely usadit do poru na stycnych plochach pohyblivejch casti motoru a tim je "vyhladit" a vymezit vule. reklamni slogan hlasal neco o "GO za provozu". skutecnost ale byla takova, ze GO nasledovala do mesice a to mimo provoz v servise, protoze ta sracka fungovala jako solidni brusna pasta. ja osobne na tyhle blaboly moc neverim


Ještě jeden dotaz
Datum: 18.04.2002, 19:31
Od: Bleez <Bleez@centrum.cz>

Ještě jsem se chtěl zeptat, jaký máte zkušenosti s tema speciálníma a chvílema až zázračnýma přípravkama co se lejou do oleje a pak to jíp jede :o) Mám totiž motůrek v doost dobrým stavu a rád bych aby to tak zůstalo co možná nejdýl. Škůdkám zdar!


RE: RE: RE: RE: Prestavba motoru 120 na 130
Datum: 16.04.2002, 7:51
Od: Jiří Pavlů <pavlu.zmes@ji.cz>

Netvrdím,že přestavba 120 na 130 je snadná, ale jelikož jsem tuto přestavbu již 2x realizoval tak vím že to jde. Převrtání bloku jesm zadal firmě, která se zabývá přesmým obráběním. Vyvrtání prováděli na přesné fréze a blok motoru byl pevně uchycen k desce frézy, takže k žádnému posuvu nemohlo dojít. Převrtání bloku není možné provádět doma na koleně. Při převrtání dojde k posunu první a čtvrté vložky ven z bloku a druhé a třetí dovnitř. Dolní rozteč je potom u všech vložek stejná, asi 3mm. Proto také není k úpravě vhodný blok ze 120, kde je rozteč mezi 1 a 2 a mezi 3 a 4 asi 2.5mm, u bloku 105 je tato rozteč asi 3.5mm, takže je z čeho ubírat.


RE: RE: RE: Prestavba motoru 120 na 130
Datum: 15.04.2002, 15:46
Od: Viky <valentvi@volny.cz>

Nejsem si zcela jistej snadnosti upravy der v bloku pro pouziti vlozek S13x, podle toho, co jsem v motorech videl, nejsou diry v bloku S13x souose s typem 10x(11x,12x), nevim, kdo riskne, ze mu to pri prevrtavani nesouose diry muze ujet bokem, asi to chce opravdu dobry vybaveni (vicemene specialni), ostatne mam dojem, ze v komentarich ke clanku "Jak na tuning" se tohle tema objevilo taky.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: FE 1,6MPi ???
Datum: 15.04.2002, 15:20
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

Add - "jak muzete tvrdit ze to ma u teto prestavby na karburatorovy motor co delat v nazvu". Myslel jsem, ze jsem to vysvetlil uz v predchozi odpovedi. Blok od bloku se lisi v malickostech, ale lisi. Jako priklad mohu uvest prirubu pro benzinovou pumpu. U tohoto bloku vubec nic takoveho neexistuje. U starsich bloku byla priruba zachovana, prestoze dira jiz byla zaslepena. Tudiz ten, kdo by chtel jit cestou mechanicke pumpy, ma u tohoto novejsiho bloku o starost vic. Navrhuji timto diskusi ukoncit. Anonymni pan ZZ jiste jiz prisel na to, ze mu nejsme technicky schopni cokoliv prinest a ostatni ocekavaji spis rozumne napady a pripominky k autum nez diskusi o nazvu clanku.


na predaj
Datum: 15.04.2002, 15:18
Od: Vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

Omlouvam se za offtopic. Prodam saci potrubi Favorit, upraveny sklon pro pouziti ve Skodovce, priruba na karburator z Facka. Upravene kanaly. Cena 1200, rychle jednani 1000


RE: RE: RE: RE: RE: RE: FE 1,6MPi ???
Datum: 15.04.2002, 15:09
Od: vici <vici@centrum.cz>

Zz: ty jsi hadam genius a odbornik na zkratky. ale to je asi tak vsecko co vis.


RE: RE: RE: RE: RE: FE 1,6MPi ???
Datum: 15.04.2002, 14:39
Od: ZZ <ZZ@zz.cz>

A vite vy chytrolini co znamena MPI? Ja vam to reknu je to MULTI POINT INJECTION a to znamena ze vicebodovy vstrik tak mi vysvetlete jak muzete tvrdit ze to ma u teto prestavby na karburatorovy motor co delat v nazvu. A ostatne o vyhodach vstrikovani jsou presvedceny vsechny automobilky protoze by to asi jinak nedelali ze? A co se tyce vasich dotazu na snimac polohy klikoveho hridele atd tak prave na tyto zajimavosti jsem se chtel podivat a ne vam je tu ted vysvetlovat.


RE: RE: Prestavba motoru 120 na 130
Datum: 15.04.2002, 13:10
Od: Jiří Pavlů <pavlu.zmes@ji.cz>

Přestavba motoru Š120 na Š130 samozřejmě možná je. Nejvhoďnější pro přestavbu je motor Š105 od r.v. 1984, který má litinová víka ložisek klikového hřídele a silnější šrouby pro uchycení vík. Jsou to motory s plnoprůtokovým filtrem oleje. Celá přestavba se dá pořídit zhruba za stejné peníze jako GO motoru. Navíc je pouze zvětšení otvorů v bolku caa 1000Kč. Hlava válců se použije buť z Š130 nebo se dá upravit hlava z Š105. Hlava z Š120 se použít nedá, protože při převrtání otvorů pro vložky dojde k posunu vložek a spalovací prostor v hlavě přesahuje mimo prostor válce. U hlavy z Š105 je spalovaci prostor menší, proto se na válce vejde. Frézkou nebo broušením se potom spalovací prostor upraví tak, aby seděl přesně nad válci. Dále se zvětší sací a výfukové kanály a použíjí se větší ventily, bud z Š130 nebo Favorit. Při použití ventilů z Fa je nutno použít i misky a klínky z Fa. Sadu válců, pístů a kroužků je možno použít z Š130 nebo Favorit. Těsnění pod hlavu se použije z Š130. Podle použité sady se potom upraví velikost spalovacího prostoru pro dosažení požadovaného kompresního poměru. Písty z Š130 mají vypouklá dna a písty z Fa mají rovná dna. Blok ze Š120 není vhodný z toho důvodu, že dolní rozteč mezi válci je u Š130 asi 3mm kdežto u bloku Š120 zbývá mezi krajními válci pouze asi 2.5mm, u Š 105 asi 3.5mm Pro blok Š120 by se musely vložky upravit. Na bloku motoru se také musí frézkou upravit prostor kolem vložek válců pro dokonalé obtékání chládící kapalinou.(Pozor na probroušení bloku). Horní část bloku se upraví tak, aby se vložky válců neopíraly o stěnu bloku. Jinak ostatní práce jsou stejné jako při běžné GO motoru. S pozdravem Škodě zdar! Jirka P


RE: RE: RE: RE: FE 1,6MPi ???
Datum: 15.04.2002, 12:32
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

vsak jsi taky ten motor karbecem nijak nedegradoval a oznaceni 1,3MPi 50kW je porad na miste. Ten motor ma tusim oznaceni 791.136M, od jinych se lisi kompresnim pomerem 10:1, jinou vackou (mimojine ma vetsi loziska), ma hlavu s velkymi kanaly (znacena zlute), jine ventily atd atd, v zadnem pripade se pouzitim karburatoru nedegraduje treba na uroven karbecove 136 z Facka...... Spotreba - jednou jsme jeli s 50kou MPi za 4,8l/100, Brno-Valasske Mezirici, po stare ceste (kolem dalnice), prumerna rychlost asi 80 (zadne flakani)...... ale to jen tak na okraj. Normalne po meste si to vklidu vzalo 7.


RE: RE: RE: RE: Dotaz
Datum: 15.04.2002, 11:45
Od: Pavlů Jiří <pavlu.zmes@ji.cz>

Zdravím! Ten kastlík na baterku se musí řezat jen v případě vlečné nápravy u kyvné nápravy se řezat nemusí. Výměna nádrže je nutná vždy, ale rozhodně to nejsou jediné upravy, které se musí provést.(Toto co zde popisuji je samozřejmě popis vestavby pětikvaltu do karoserie před rokem výroby 1984, tzv. úžovky, karoserie po roce 1984 jsou už na pětikvalt připraveny.)Dále je nutná výměna kompletní tyče řazení, včetně průchodky z tunelu ven k převodovce, výměna kompletní řadící páky, včetně kulisy řezení. Pod kulisu řazení se musí namontovat silonová podložka, protože kulisa je vyšší a dotýkala by se dna tunelu. Zkracování původní čtyřkvaltové tyče řazení zásadně nedoporučuji. Zkrátit se dá čtyřkvaltová tyč z modelu od roku 1984 (tzv. model M) Vždy je ale nutno použít kloub mezy tyč a převodovku z modelu od 1984, jinak dochází k přenosu vybrací od převodovky na karoserii a k silnému chvění řadící páky. Řadící páka včetně kulisy se dá použít ze čtyřkvaltu z modelu M a na spodní část se namontuje vedení pro pětikvalt. Řadící páka z modelu M má větší průměr, je zahnutá a nemá na vrch závit. Dále je nutno upravit řezáním a svářením spodní část karoserie, protože pětíkvalt je delší a do karoserie se nevejde. Pokud použijete vlečnou nápravu musíte vyměnít ještě příčku pod převodovkou, protože převodovka pro vlečnou nápravu má jiné uchycení. Při použití širších poloos se vymění ještě brzdové hadičky a delší prožiny, jinak se vám auto pěkně rozkročí. Co se týče týče záměny převodů z 4.22 na 3.9 nebo naopak je to možné jen u modelů od 1984. Do modelů do roku 1984 můžete dát maximálně převod 4.44 ze Š 100-110, novjší modely mají ve skříni jiná ložiska. Při záměně převodů se mění talířové kolo diferenciálu a hřídel pastorku. Pastorek opravdu nejde z hřídele sejmout, protože je s hřídelem vyroben z jednoho kusu. Hřídel pastorku a talířové kole se dodává jako komplet, protože jsou ve výrobním závodě spolu zabíhány. Správné nastavení pastorku vůči talířovému kolu se provádí podle hodnot které jsou vypáleny na čelní ploše pastorku elektrickou jehlou. K nastavení je potřeba speciálního přípravku a měřidel. Toto platí i o nastavení kuřelových ložisek diferenciálu. Pokud se tato nastavení neprovedou je převodovka hlučná a dochází k nadměrnému opotřebení. U vozů po r.v. 1984 se vyráběly čtyřstupňové převodovky s převodem 4.22 a 3.9(Š120LE),pětistupňové taktéž s převodem 4.22 a 3.9. Škodě zdar. Jirka P


RE: RE: RE: FE 1,6MPi ???
Datum: 15.04.2002, 10:20
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

Vici: Dekuji nacelniku, ze jsi se me zastal ... :-))) Co se te spotreby tyce, nemyslim, si ze 6.5l pri provozu 50% mesto a 50% dalnice je neco spatneho. S Feldou jsem jako minima dosahl asi 5.5l, ale to uz se nedalo nazyvat jizdou. Preci jen auto neupravuju kvuli spotrebe (to tam muzu rovnou dat plyn), ale abych se trochu svezl.


RE: FE 1,6MPi ???
Datum: 15.04.2002, 10:14
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

Add "nazev" - protoze jde o tento "motor". Pokud pod slovem motor rozumite i veskere zarizeni navese okolo, pak je pro Vas tento nazev chybny. Ja slovem "motor" rozumim kus kovu zacinajici dole vanou a koncici nahore vikem ventilu. Celkove oznaceni uvedene v nazvu je dulezite z duvodu malych rozdilnosti v provedeni bloku u ruznych motoru - ale to jiste vite. Add "degradace" - o tom uz tady bylo receno celkem dost. Doporucuji precist si starsi prispevky. Ne kazdy vidi ve strikcce vyhodu a mezi tyto lidi se pocitam i ja. Add "spotreba" - je o tom zminka na konci clanku - doporucuji si jej precist cely. Add "pulmesic" - ano, jde o lozisko (omlouvam se za mozna nepresny nazev, ale nejsem vyuceny automechanik). Ocislovana jsou vnejsi pouzdra a nikoliv vnitrni vlozky. Prestoze jsem vse peclive ukladal dle poradi, nesedely tyto vlozky uplne na sebe a tim padem po dotazeny vnejsi pouzder neslo klikou hnout. Add "rada 1)" - byla zde proto, aby si pripadny ctenar uvedomil, ze musi neustale premyslet o tom co dela a nema byt presvedcen o sve dokonalosti nebo o dokonalosti postupu. Add "rada 2)" - ne kazdemu to musi byt jasne. Kdybych toto delal bez cizi pomoci, tak bych asi klikou zkusil zatocit az by bylo vse dano dohromady. Add "neodborne vyrazy" - doporucuji k precteni Prolog. Tento clanek jsem psal jako uplny laik, ktery se do neceho podobneho pustil a psal jsem to pro laiky. Necekam, ze by tento clanek cetl automechanik, ktery vse zna ze skoly ci prace. A jako laik muzu rict, ze pokud mi nekdo neco vysvetli v ciste odbornych vyrazech, tak nemam nejmensi tuseni o cem mluvi a musim se ho ptat: "... a co znamena ...".


RE: RE: FE 1,6MPi ???
Datum: 15.04.2002, 9:49
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

ZZ: to jsou ti nejlepsi, vi kulove a machrujou. priste radsi nic nepis nez takove nesmysly. Kazdy tady rype proc tam neni MPI, ale vetsina lidi co tohle pise vubec nevi o co jde, a pokud jo tak to asi nikdy nedelali (a nebo to delali, ale pro ty neni tenhle komentar), nez by se zastavba MPi vyresila tak aby to fungovalo,spolehlive atd, tak to bude stat celkem balik a spoustu prace (ale samozrejme to jde), kontrolni otazka-jak bys treba resil snimac otacek, jak bys ho dal na obal prevodovky nad setrvacnik, jaky setrvacnik by jsi pouzil? S tim karbecem to zas tak hur nepojede, spis jde jen o spotrebu, a na tu taky MPI neni vselek.


RE: FE 1,6MPi ???
Datum: 15.04.2002, 0:12
Od: dePorsche <chaura@seznam.cz>

Blbe. Tehle článek považuju za perfektně propracovanej, a navíc bez chyb. Naopak by mně zajímalo, co si napsal ty? Teda kromě toho komentáře plnýho nesmyslů a blábolů. Jsem si naprosto jistej, že vo motorech a autech víš leda tak starou bačkoru. Kde si třeba vzal ten nadpis FE 1,6 MPi? Jseš si opravdu jistý že stříkačka má tolik výhod? Myslíš že by se ti povedlo bez problémů vyřešit sání, snímač klepání nebo třeba čidlo na otočení klikového hřídele? P.S: Příště se skus podepsat, ty srabe. Petr


FE 1,6MPi ???
Datum: 14.04.2002, 13:48
Od: ZZ <zz@zz.cz>

Může mi někdo sdělit proč se článek jmenuje: Zástavba motoru Fe 1.3 50kW MPi do Rapida 130 když tam o takovém motoru není ani písmenko? Ano, autor sice koupil motor z felicie ale vzápětí ho celý degradoval na obyčejný karburátorový motor. PROČ?? Není to nesmysl? Kromě ztráty výkonu se NUTNĚ musela zvednout spotřeba (pokud autor nejezdí na velmi chudou směs:)) a okamžitě takový motor ztrácí výhody motoru se vstřikováním. Také jsem v článku nalezl několik nesrovnalostí a nepochopil jsem některé rady, jako např. ""Nyní nastal čas zkompletovat nový motor. Vrátili jsme kliku, setrvačník a rozvody. V tomto okamžiku nastal první problém - nešlo klikou otočit. Po chvilce laborování jsme přišli na to, že problém je na uchycení ojnice 2. válce. Výměnou půlměsíce uchycení ojnic 2. a 3. válce se vše napravilo. Z tohoto vyplývá: 1) I když si myslíte, že jste motor poskládali, tak jak byl, tak to nemusí být nutně pravda 2) Ještě než vše uzavřete a zalepíte tmelem, zkuste, jestli to funguje"" Nechápu co mohl autor prohodit na uchycení 2. a 3. válce. Půlměsíc je - ložisko? To přece nebrání v otáčení motoru, ojnice? Ty jsou přece očíslované a obě části se dávají číslem k sobě. Nechápu. A to nemluvím o smysluplnosti rady č. 1 a co se týká rady 2 tak se s motorem musí otáčet při kompletaci téměř neustále a tak nevím jak mohl zjistit po smontování motoru že "nešlo klikou otočit". Nevim ale nějak mne obsah tohoto článku nenaplnil ať už je důvodem vadný název nebo např. neodborné výrazy.


RE: prevodovka 5st do tisicovky
Datum: 12.04.2002, 15:22
Od: dePorsche <chaura@post.cz>

Pro Karbiho: zapomnel sem, navod na vestavbu petikvaltu najde na http://www.tuning.cz/s110r/ ,ale je tam dost rezani do kastle...


RE: prevodovka 5st do tisicovky
Datum: 12.04.2002, 15:18
Od: dePorsche <chaura@post.cz>

Pokud ma 120 vlecenou napravu, pak se jedna o typ 120lx. Bylo jich jako safranu, motor to je silnejsi LS, prevodovka s 4,22 a zadni naprava vlecena. Brzdy predpokladam klasicky 120. Ja jsem tuhle prevodovku dlouho schanel, a pak jsem toho zanechal, nejsou k sehnani...


RE: Prestavba motoru 120 na 130
Datum: 11.04.2002, 16:35
Od: Sliver <jindrich.vlk@centrum.cz>
WWW: http://sliver.webpark.cz

Perfektni ... diky to jsem potreboval vedet :))


Prestavba motoru 120 na 130
Datum: 11.04.2002, 15:52
Od: Viky <valentvi@volny.cz>

Prestavbu 120 na 130 silne nedoporucuju, nejenze tam nepasujou vlozky, ale jeste je jina poloha tech vlozek, takze pokud se podivas na clanky "Jak na tuning" asi z predminulyho roku, zjistis, ze se to da jedine prevrtanim bloku na specialni masine (presna freza). Dale je rozdil v hlave, klikovem hrideli a spouste dalsich veci, ktery ma 130ka vic podobny Favoritu nez 120ce, neboli - je to blbost. Bud vyladit dle dokumentace 120L/A (asi neco pres 50kW?), nebo vymenit motor za typ 13x.


RE: RE: RE: prevodovka 5st do tisicovky
Datum: 10.04.2002, 17:43
Od: fa <a.a@a>

ramena se daj jeste vpohode sehnat, podelny stojej cca 350 kus + silentblok cca 200 kus ale pricny stojej cca 2200 + silentblok prevodovky 300 + naky srouby cca 300 vyvarit se daj jsou na to upravy podle zavodaku sk. A daj se sehnat na netu ted z hlavy nevim kde..


RE: RE: prevodovka 5st do tisicovky
Datum: 10.04.2002, 17:21
Od: Sliver <jindrich.vlk@centrum.cz>
WWW: http://sliver.webpark.cz

Nejspis do tech poslednich uz to davali standartne tu vlecnou napravu, ale ja jsem zatim pokazde videl s kyvkou. Jenom by me zajimalo co tam je za nosnik na prevodovku ?? Jestli je shodny se 120 nebo rapidem ?? Nemohli by jste mi poradit kde bych mohl koupit kastlu na SEAT IBIZA r.v.89 1.7diesel ?? Ohledne predelani motoru ze 120 na 130 vejdou se vlozky z te 130 do 120 bloku ?? dik :))


RE: prevodovka 5st do tisicovky
Datum: 10.04.2002, 16:24
Od: Hypo <honza.zie@email.cz>

Můj děda má taky 125L s vlečkou 4,22. Asi jim ty nápravy přebejvaly...


prevodovka 5st do tisicovky
Datum: 10.04.2002, 16:13
Od: Karbi <130gl@centrum.cz>

kupuju ted od kamose skodu 125 (podle technicaku) vyroba 1989. je to totalka ale ma to dobrej zadek. chci si dat tu prevodovku do svi 1000, ale kdyz sem pod to vlezl tak cumim ono to ma vlecnou napravu. to snad 125 nemaj? nebo se pletu? jinak prevod tam je 4,22. nevite jestli je nekde navod jak tam tu prevodovku dostat? dik Karbi


RE: RE: Dotaz
Datum: 10.04.2002, 15:55
Od: Hypo <honza.zie@email.cz>

Čau lidi, svez jsem se v Ešce s vlečenou nápravou a byl jsem docela nadšenej, jak to sedí. Nejspíš se nedá nic dělat než že budu muset svůj stroj touto nápravou dovyzbrojit. Ptám se: Dají se sehnat ramena(šikmá i podélná) NOVÁ? Kde? Kolik stojí? Dají se ňák vyztužit? (nerad bych měl "áčka"). Na kolik asi tak vyjde pětikvalt 3,9 nejlépe po GO? Díky moc za odpovědi, H.


RE: RE: RE: Dotaz
Datum: 10.04.2002, 14:15
Od: fa <a.aa@a>

ty problemy byly mysleny pokud by daval petikvalt vcetne vlecky pred rokem 84 by jeste musel rezat kaslik na baterku, menit zmynovanou nadrz plus hrdlo nadrze a to je tak asi vse


RE: RE: Dotaz
Datum: 10.04.2002, 13:05
Od: Sliver <jindrich.vlk@centrum.cz>
WWW: http://sliver.webpark.cz

Tu prevodovku tam das bez problemu i pred tim rokem vyroby 84 jenom musis vymenit nadrz, protoze ta starsi nema udelany vzadu vyrez. A jeste pozor je rozdil ve skrinich tech prevodovek ... na prevodovku ze 130 nebo rapida je jiny nosnik na prevodovku (tenkrat me stal okolo 800Kc) nez na obycejny ctyrkvalt a nebo petikvalt z 125 :((


RE: Dotaz
Datum: 10.04.2002, 12:02
Od: Viky <valentvi@volny.cz>

Rozdil je v diferaku, nejen z hlediska pouzityho typu napravy, ale lisi se to taky stalym prevodem, 13x ma 3.9 a 12x ma 4.22. Tim padem se lisi nejen ozubeny kolo, ale taky sekundarni hridel prevodovky, na kterym je pokud vim pastorek primo vyrobeny (nebo aspon nejde sundat). Proto ma prevodovka 125 asi o 5% kratsi prevody nez 130ka. Typ naprav vymenit jde, staly prevod uz tezko, novy dily asi nesezenes a starsi nikdo neda, to uz leda celou prevodovku. Ale i ja mam dotaz: Je tu nekdo schopnej mi rict, jestli by bylo mozny sehnat (ci vyrobi a za kolik) ozubeny kola patyho stupne s prevodovym pomerem 0.96?


RE: Dotaz
Datum: 10.04.2002, 10:18
Od: fa <a.a@a>

jsou jiny diferaky na kyvadlovou a vlecenou napravu ale ty se daj vymenit, pokud mas 120ku od roku myslim 84 tak uz tam nacpes bez problemu i vlecku jinak prevodovka je vpohode akorad jeste musis vymenit tahlo razeni a mozna kulisu


Dotaz
Datum: 10.04.2002, 8:36
Od: Bleez <Bleez@centrum.cz>

Jenom maly dotaz. Je nejakej rozdil mezi 5q prevodovkou z Rapida nebo 130 a 125? Rapid a 130 maji jine napravy, ale vzdycky jsem si myslel, ze prevodovky jsou stejny. A jeste bych se chtel zeptat, jak moc slozity je nacpat to do 120? Dik. Nasim skudkam zdar a silu.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Stotříca(?!)
Datum: 9.04.2002, 16:26
Od: fa <a@a.z>

no ale financne mu vyjde podstatne levnejc favo motor nez delat generalku, mimochodem 130ka neni jen vyssi objem ale taky jina hlava, a ta taky dela nakej konik, bejt tebou (resp kamaradem) koupim fackovej motor, nebo feldu, predelam a za usetreny penize nasadim lepsi vacku, snizim hlavu + naky drobny upravy, financne to vyjde na stejno spotrebove vicemene taky ale vykonove to obrovskej rozdil..


MPi?
Datum: 9.04.2002, 16:25
Od: Marko <marko_knez33@hotmail.com>

How do you mean 1.3MPi??? I think this in your case is ordinary 135 engine with electronic ignition. I have in my skoda 120 favorit 135 monomotronic instaled, so why you didn't use complet 1.3MPi engine??????????????


RE: RE: RE: RE: RE: Stotříca(?!)
Datum: 9.04.2002, 13:35
Od: Sliver <jindrich.vlk@centrum.cz>
WWW: http://sliver.webpark.cz

A jeste jsem mam otazecku ... co je vsechno potreba k predelani motoru 120 na 130 ?? sedi vlozky ze 130 ?? co klika, co hlava .... kamos chce se mnou drzet krok a nechce davat motor z FA, poradte .... dik :))


RE: RE: RE: RE: RE: Stotříca(?!)
Datum: 9.04.2002, 13:31
Od: Sliver <jindrich.vlk@centrum.cz>
WWW: http://sliver.webpark.cz

Hele tak ja jsem do sve 120 daval motor z FA a petikvalt ze 130 (staly prevod 3,9). Nechaval jsem puvodni kyvadlovou napravu. Co se tyce toho jestli vydrzi uchyceni prevodovky tak s tim nemam zadny problem, mam najeto s touto kombinaci asi 8000km a bez problemu a to jsem tu prevodovku tam mel jeste na 120 motoru asi 3000 nebo 4000km uz si to nepamatuju :) takze dohromady s tou prevodovkou mam najeto 11000km bez vetsich problemu.... A ted mimo shanim karoserii na SEAT IBIZA r.v.89 1,7diesel mohl by mi nekdo dat kontakt.... dik moc :))


RE: RE: RE: RE: Stotříca(?!)
Datum: 9.04.2002, 7:40
Od: Viky <valentvi@volny.cz>

Na vymenu potrebujes diferak ze 4Q, je jedno z jakyho, ozubeny soukoli v prevodovce nechas puvodni. Musis odmontovat diferak od ozubenych kol, muze se to vymenit vcetne lozisek, da to malo prace, musis pochopitelne namontovat polokoule pro poloosy. Dulezita vec je, ze MUSIS zachovat puvodni ozubene soukoli, ani ruzna kola stejnyho poctu zubu neni dobry zamenit. Clovek, co mi to pak montoval dohromady a delal vule a pretesneni mel sice reci, ze to nebude vyvazeny, ale pri ty velikosti lozisek, co tam sou a maximalne 1200ot/min to asi nebude moc problem.


Poradite mi?
Datum: 8.04.2002, 11:47
Od: Jozef H. <Septim@orangemail.sk>

Mam skodofku 120L, r.v.84 ma tlaky 9-9,5-9,5-10 . Kupil som ju pred rokom a ma vraj 60,000 km po G.O. Na tacháči je 103,000km. Kolko este asi vydrží motor km? Oplati sa teraz tuning? Karoseria ma iba miernu koroziu, mam tam 5-kvalt ale ak ideme 2ja v aute a zafuka vietor tak to moc nešlape. Co mi poradite? Mockrat vam dakujem za pomoc. U nas neni moc info o tom a tak sa nemam kam obratit. Este raz diki. Dodo :-)


RE: RE: RE: Stotříca(?!)
Datum: 7.04.2002, 0:33
Od: JeT <jet@humlak.cz>

Viky, mohl by jsi napsat, co všechno jsi vyměnil, když jsi překopal ten diferenciál? Také o tom přemýšlím, klouby jsou svině a pořád vypadávají... Jinak ten přední silentblok by to snad měl vydržet, možná bych tu přvodovku ještě nějak uchytil nahoře (udělat tam cosi jako reakční vzpěru)


pochvala
Datum: 6.04.2002, 21:07
Od: Jirka <jirkawrc@seznam.cz>

Dost pěkně všechno popisuješ je to nejlepší návod co jsem zatim viděl , já už to mam naštěstí zasebou. Ať ti slouží.


RE: RE: Stotříca(?!)
Datum: 5.04.2002, 11:17
Od: Viky <valentvi@volny.cz>

Zdravim, resim tedka taky podobny problem. Davam do auta upravenou 105ku s 5Q prevodovkou ze 130ky, ma vymenenej diferencial, aby tam sly poloosy, ale nejsem si tim moc jistej. Mam obavy, ze predni silentblok nebo neco v jeho okoli na 130covy prevodovce by nemusel dlouhodobe unyst zatizeni, ktery prinese pouziti poloos. Nevite nekdo, jestli tohle nekdo udelal a jak dlouho to vydrzelo fungovat?


RE: El. čerpadlo paliva
Datum: 4.04.2002, 22:23
Od: Radek <petric@post.cz>

Nooo, z feldy asi těžko, protože ta ho má v nádrži. A je v něm i plovák, takže je velký ja bochník chleba....Zkus z Fiata.


El. čerpadlo paliva
Datum: 4.04.2002, 21:16
Od: Mára <postdopis@seznam.cz>

Nevíte někdo náhodou jestli by nešlo použít el. čerpadlo paliva z feldy na 136 RAPID nabo případně nějakou náhradu? Nechce se mi čerpat benzín ručně. Dík za odpověď


RE: RE: RE: RE: RE: Motor 1,6MPi in FAVORIT
Datum: 4.04.2002, 18:59
Od: impact <impact@mail.cz>

mylim ze policie CR si pak na tom smlsne...


RE: RE: RE: RE: Motor 1,6MPi in FAVORIT
Datum: 4.04.2002, 16:38
Od: Beaver <beaver.pv@post.cz>

OK, beru to zpatky. Tak 1.4ku, ta uz tak tezka nebude. Ale v podstate je fakt, ze uprava je jednodussi nez tam cpat novej motor. Nicmene, pokud srovnam cenu zvetseni objemu + upravu 136ky, vyjde z toho vitezne koupe motoru 1.4. Otazka pak samozrejme je, jak to tam nacpat. :)


RE: RE: RE: Motor 1,6MPi in FAVORIT
Datum: 4.04.2002, 13:50
Od: michal <fantomas.x@post.cz>

no myslim ze by nebyl problem udelat sani a webry. vejfuk se svodama od hlavy, jedinej problem bych videl v tom rozdelovaci. jo a jeste by se musela vymenit benz. pumpa


RE: RE: Motor 1,6MPi in FAVORIT
Datum: 4.04.2002, 10:43
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

sani s karbecem z Facka na 1,6 motor z Feldy? Tak to by asi neslo. Leda sehnat sani a karbec z karbecoveho Golfa 1,6 pak by to nemel byt problem, teda aspon co se tyce sani, pak to chce doresit vyfuk, ten by se asi sal pouzit z Feldy a uchyceni ke kare a hadam ze problemu bude daleko vic.... rozdelovac (taky z toho karbec-Golfa......) atd atd....... a krom toho ten motor je pekne tezky, bude to chtit poradne tumice (HPcka pro 1,6ku), rozpernou tyc a stejne to nebude ono, protoze Felda ma aspon trochu tuzsi kastli a mirne jinou pred. napravu, u 1,6ky se stabilizatorem. To si radsi nechat udelat upravu 1,3ky treba i s vyssi objemem (ale bude to palka) a je to legalni...........................


RE: Motor 1,6MPi in FAVORIT
Datum: 4.04.2002, 8:59
Od: Beaver <beaver.pv@post.cz>

Teoretická úvaha: Co takhle vzít motor 1.6MPi, vyrvat z toho vstřikování a nacpat na to normální starý sání s karbecem, následně přemlátit číslo motoru a komplet zamontovat zpátky do Fava... :)


Motor 1,6MPi in FAVORIT
Datum: 3.04.2002, 8:59
Od: Lukas <1>

Hrozne dlouho premyslim nad naslapani 1,6MPi motoru a elektronikou do fava.Je to realne,budou s tim velke potize. A co prihlaseni to uz realne asi vubec nebude.Dik


RE: Stotříca(?!)
Datum: 2.04.2002, 23:27
Od: Petr N <nemsa@volny.cz>

Resim v soucasne dobe to same! Pouze tise doufam ze to ta prevodovka vydrzi. Vymenim pouze poloosy kvuli unavovemu lomu. Kolik je tak realna cena za slusny 130 motor?


RE: RE: Stotříca(?!)
Datum: 2.04.2002, 15:47
Od: Hypo <honza.zie@email.cz>

A v jakým to máš voze, jakej stálej převod? A jak to řešíš na technický, je to hodně drahý?!?


RE: Stotříca(?!)
Datum: 2.04.2002, 8:04
Od: emc <emc>

Mam Fa s kyv. napravou uz pres rok, najeto cca 15000 km a zatim zadnej problem. Ani s policajtama.


RE: Stotříca(?!)
Datum: 31.03.2002, 22:04
Od: Honza <jhlozek@centrum.cz>

Cau, myslim,že by to měla vydržet. Dřív se dělala auta (120LS) vykon 42.5(130-43) a kroutak jen o 10 menší.Děda jí má, já mám 130.Ve vykonu neni az takovy rozdil (dle meho nazoru), ale jinej stálej převod (do rychla) mi umožní si to šlapat pěkně potichu za pět na asi 2600 ot/min. okolo stovky.Spotreba menší, ale žádnej zázrak. Nejsem odborník, snad Ti poradí někdo povolanější.Zdar těmhle skvělejm přibližovadlům :-).Kolikrat jedu radsi se Škodárnou než s Peugeotem. Jo image je image.


Stotříca(?!)
Datum: 30.03.2002, 23:50
Od: Hypo <honza.zie@email.cz>

Zdravím, mám Š 125 a chtěl bych ji malinko apgrejduvat. Autor výborně popsal jedno z možných řešení, ale já chci mít na svém voze úpravu "legální", což předpokládá (při zástavbě Fa motoru) čtyřpísty a vlečenou zadní nápravu a to na stopětadvácu dávat nechci. Uvažuji proto o motoru Š 130. Má vyšší výkon, krouťák a vypadá STEJNĚ jako Š 120. Zajímalo by mě, co na to řekne zadní kyvadlová náprava. Co myslíte, vydrží to? Dodávám, že nejsem žádnej střelec, jen občas... Dík za odpověď. H.


RE: RE: RE: RE: SANI
Datum: 29.03.2002, 15:36
Od: Zdenek <130gl@centrum.cz>

Ja mam feldu taky ve 130, karbec 130, odpojeny vyhrivani sani a nepripada mi ze by tonejak cukalo. asi to zkusim zapojit a uvidim. Jinak ze by to sani bylo nejak studeny. zkus nanej sahnout po ohrati motoru. vono ho dost ohreje to vejfukovy co je pod tim. Teda aspon myslim , nejsem odbornik. cau Zdek


RE: RE: RE: SANI
Datum: 28.03.2002, 20:08
Od: RAdek <petric@post.cz>

To je jasný, proto tam to vyhřívaný sání je. Ono to totiž cuká proto, že rozprášený benzín "spadává" na studené stěny sacího portubí a motor nasává chudou směs. Řešit se do dá tak, že po ohřátí chladící kapaliny cca na 50°C se pomocí ventilu odpojí to vyhřívání. Výsledkem je pak vyšší výkon a nebo nižší spotřeba.


RE: RE: karburator WEBER
Datum: 28.03.2002, 18:43
Od: Bill <ille.jiri@seznam.cz>

Trochu jsem se u tech borcu, co prodavaji webry informoval, celkem mi vyslo 22 tis za jeden, s dopravou, se clem, s dani. I tak je to porad pekna darda. Maji jak 40 dcoe tak i 45ku.


RE: RE: RE: SANI
Datum: 28.03.2002, 14:31
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

pri kombinaci Facko motor, sani s prevarenou prirubou kvuli sklonu, KN kit a Facko karbec a odpojenym vyhrivanim saciho potrubi to jede OK a necuka. Asi zalezi na konkretnim motoru, pouzitem karbecu atd.......


těsnění pod hlavou š120
Datum: 28.03.2002, 13:12
Od: Michal <michal.m.br@email.cz>

Nazdar kluci. Mohl by jste mi někdo poskytnout (pokud možno co nejpodrobnější) návod na výměnu těsnění pod hlavou u motoru š120. Předem díky moc a našim škodovenkám zdar a sílu. Čauec Michal


RE: RE: SANI
Datum: 28.03.2002, 9:55
Od: Bill <ille.jiri@seznam.cz>

Mam kombinaci favo + 130kovy karbec (pretryskovany) + K&N kit primeho sani. Pri odpojenem vyhrivani sani to cukalo.


RE: RE: prosím o radu
Datum: 27.03.2002, 19:12
Od: Honza <2hp@seznam.cz>
WWW: http://www.hyperlink.cz/2hp

Jo jo, 10.5 : 1 to pude. Ale jezdi už na Shell-V Power :) A připomělo mi to historku: Známý má otřískanou Š100, přijel k pumpě a čekal. Za chvíli vylezl pumpař, jako co tam stojí a čumí! On jen otevřel okýnko a zamumlal "Shell ví pauvr!" .. pumpař na to, jako a co??? a on, "natankovat", pumpař udiveně "cože??? do tohohle??" a ona mu na to odpověděl, s ledovým klidem a řekl krásným tónem "CHTĚL BYCH ZAŽÍT POCIT PILOTA FORMULE 1!" cha cháááá, pumpař měl z toho psotník :))))) Takže vidíte, reklamy nás blbnou, ale tohle je historka založená na reklamě a mě to vždy strašně rozesměje :))) Zdar All, Honza!


RE: karburator WEBER
Datum: 27.03.2002, 19:06
Od: Honza <2hp@seznam.cz>
WWW: http://www.hyperlink.cz/2hp

Ahoj, WEBER je širokej pojem, máš asi namysli horizontální WEBERY co se dávali do závodních vozů... dát tam můžeš ledacos, ale chce to mít sání a navíc na motoru bez jakejkoliv úprav, hlavně asi vačky, ti moc nepomůže. Jinak do škodovek je prej nej WEBER 40 DCOE, jenže ho asi neseženeš a když, tak draho. Jinak na netu jsem našel stránku, kde si ho můžeš objednat nový... v dolarech, v přepočtu mi vyšel jeden ca na 30000Kč :) ... za dva si pořídíš lepší káru :)))) (ne-li za jeden) Dej tam karbec z z Fuega, jako já, vertikální WEBER 32 DARA... dále na mých stránkách (viz. nahoře) v Auta, tam to najdeš nějak... Myslím že pro škodovkáře je to schůdné řešení a v kombinaci s eRkovou vačkou a vahátky to jede pěkně. Je to 1200ccm a už více kamarádů se nezávisle shodlo na tom, že ten motor má asi 50kW a točí do 7000 (do 6500 zcela pohodlně a bez řevu) jinak zdravim P.S. jinak máte všichni pravdu, na papíry nejezdíme, já taky nemám technickou, ale hlavně že jí mám v techničáku a nálepky... hi :) Honza


RE: SANI
Datum: 27.03.2002, 12:33
Od: vici <vici@centrum.cz>
WWW: http://www.vici.wz.cz

Lukas asi myslel vodni vyhrivani sani. Melo by se to zlepsit, uz dlouho se na to chystam ale namam cas, ale snad se uz brzy k tomu dostanu a uvidime:o))


RE: SANI
Datum: 27.03.2002, 12:28
Od: Beaver <beaver.pv@post.cz>

Vzhledem k tomu, ze v mym motoru shnil na mraky ten sberac horkeho vzduchu (puvodni majitel udrzbe moc nedal), tak k tomu ani nevedla hadice a jezdilo to normalne. Kdyz se menilo tesneni na prirube vyfuku, daval se tam zaroven i novy sberac a hadice, ale musim priznat, ze nejakou zmenu jsem nepozoroval. Jezdim jak v zime, tak v lete. Motor ma snizenou hlavu a zalesteny saci kanalky, je to 136ka Favorit s karbecem. To by se spis projevil KN filtr nez tahle hadice. Mimochodem, tohle je docela sranda, protoze pokud si date do Fava kit misto tubusu, tak tam ta hadice nijak uz pripojit nejde, kdezto pokud se tam da filtr typu "nahrada za original" do puvodnuho tubusu, tak hadice zustane. No a ted babo rad, co je teda lepsi, jestli sportovni filtr s hadici nebo bez. :-)


eno nuno
Datum: 27.03.2002, 11:19
Od: palo <bam@pobox.sk>

perfektos..


SANI
Datum: 27.03.2002, 8:49
Od: Lukas <1>

CO kdyby se u favorita vyradilo vyhrivani sani.zvisil by se vykon v dusledku ochlazeni smesi?samozdrejme by se to pouzivalo jen v lete.


RE: RE: RE: zlaty ruce
Datum: 25.03.2002, 10:52
Od: vici <vici@centrum.cz>

Co se tyce "strikacky" tak souhlasim s Travexem...... byla by to celkem volovina tam cpat MPi nebo jeste hur BMM, hadam ze vynalozene usili by nebylo rovno vysledku


RE: RE: RE: RE: RE: RE: cukani....
Datum: 25.03.2002, 9:28
Od: Bill <joeve@post.cz>

Me favo se 130 karbcem taky cukalo, 2 az 2,5 tis to byla hruza, upravil dal jsem jinou prvni trysku a vzdusnik pro 1 stupen, (uz nevim kolik, jestli by to chtel nekdo vedet, at se ozve), ale furt to nebylo ono. Vse vyresilo vyhrivane sani, ted jde motor v poho odspodu. Co se tyce chlazeni, jel jsem s tim +/- 165 km/h (vypocteno dle otacek motoru, tacho byl nekde hodne dole), ventilator zapnuty, ale stejne to stoupalo, uvazuji o jinem chladici. Na to, ze motor neni nijak tezce upravovany to jede velice slusne, fava se nelepi, feldy se divi.


RE: RE: zlaty ruce
Datum: 25.03.2002, 8:27
Od: Travex <travexr@seznam.cz>

zdravim Honzu, uz ti erko jezdi? Jinak bych na Markuv motor strikacku nedaval, s karburatorem jsou daleko vetsi moznosti nez se strikackou, sice je to technicky jednodussi, ale funkcni a spolehlive.


RE: RE: zlaty ruce
Datum: 24.03.2002, 20:29
Od: SiMi <-->

To jako chiptuning 50 -> 65kW?? ;-)) Papir snese vse......


RE: prosím o radu
Datum: 24.03.2002, 14:02
Od: Honza <jhlozek@centrum.cz>

Ahoj, tu hlavu jsem chtěl jen líznout tak na poměr 10-10.5 ku 1.Dat tam Webery je machrovina, ale spotřeba je asi celkem vyší, ne? Jinak moc díky. Potřeboval jsem to schválit.:-) Vačku už mám na cestě. S Feldy. Čau Honza


karburator WEBER
Datum: 23.03.2002, 23:40
Od: Petr <esoemail@seznam.cz>

Davam to sem nerat, ale mam dotaz. Chci do skodovky 130 strcit dvojity karburator WEBER. Jde to? (typ, parametry, kontakt)? Jinak fakt SUPER clanek, spica poctenicko. Diky ti


RE: zlaty ruce
Datum: 23.03.2002, 14:17
Od: Honza <2hp@seznam.cz>
WWW: http://www.hyperlink.cz/2hp

Ahoj, jen bych chtěl taky říct, že článek je NAPROSTO dokonalý a vyčerpávající! SUPER! Jen si říkám, že 22 tisíc Kč je docela dost... a řekl bych, že ten motor to auto přežije :) Co se týče Lavičků, tak to jsou naši nedaleko sídlící sousedi, já osobně bych si u nich nenechal seřídit ani ostřikovač na přední sklo :) ale každý máme svůj názor... Jinak karbece tam je opravdu škoda... určitě to má horší vlastnosti, časem by nebylo od věci stříkačka, a chiptuning na 65kW... :) zdar a jinak opravdu chválím! a zdravim Travexe od kterého mám blatníky a Džona od kterého mám motor :) Honza


RE: prosím o radu
Datum: 23.03.2002, 14:08
Od: Honza <2hp@seznam.cz>
WWW: http://www.hyperlink.cz/2hp

Ahoj, tu hlavu nesnižuj moc, to se nevyplácí. Každopádně je určitě záhodnou udělat GO motoru a pak teprv úpravy. Já mám na motoru pův ze S105, kompletne predelanej na S120, 110R vačka a vahátka, hlava zarovnaná (tedy nižší), sací parohy z Š110R, karburátor WEBER 32 DARA (z Fuega 2.0l), vyšší sání. Točí až 6500ot/min vcelku bežně a bez problémů, výkon se podle mého pohybuje okolo 50kW při 5500ot asi. Favorita předjedu spolehlivě, ať je jakýkoli (musí být ovšem neupravený :o) ) Další věci nalezneš na mých stránkách v sekci Auta. Tenhle motor mám v eRku. Honza


RE: A co STK?
Datum: 23.03.2002, 6:08
Od: Pavel <jsem.mlady.a.piju.sprite@atlas.cz>

To Jelda: No me brzdy tak pitomy neprijdou, kdyz potrebuju nutne zastavit :o))))))


zlaty ruce
Datum: 23.03.2002, 3:02
Od: Michal <webmaster@forteg.cz>

Taky smekam, to jsou ty zlaty cesky ruce, a jeste zkusim poradit, nechal jsem si serizovat karburator v Dablicich, naproti hrbitovu se zajede do ulice a prvni doleva, fakt nevim jak se jmenuje, ale jsem spokojenej


RE: S:o)
Datum: 22.03.2002, 20:41
Od: Morrison <zdenek@ssakhk.cz>
WWW: http://www.ssakhk.cz/home/zdenek

Musím NAPROSTO souhlasit s tím, že tohle je SUPR článek a rovněž smekám před autorem za to, že si to prostě nenechal pro sebe a dal si tu práci jak s článkem, tak i s fotkama. Díky, díky za takovýhle články, i když to třeba dělat nebudu...


RE: chlazení
Datum: 22.03.2002, 20:38
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

Manualni spinani vetraku mam stejne asi jako spousta dalsich skodovkaru, kteri pres leto jezdi v prazskych zacpach. Nicmene jak jsem psal v zaveru, tak motor nevykazoval zadne zvlastni tepelne vykyvy ani pri testu za vyssich otacek ani pri rannim poskakovani na magistrale. Spinac jsem zatim pouzit nemusel. Rekl bych, ze zakladem je plne funkcni termostat. Otazkou je spis leto. Ono je treba si uvedomit, ze vodni pumpa je dimensovana na kratky okruh a ne na "ropovod Druzba", ktery je ve starsich skodovkach s motorem vzadu. Uvidime az se zacnou teploty zvedat ke tricitce (zatim maximum, ve kterem jsem jezdil bylo asi 18 - 20 st.). Rozhodne dam vedet, pokud bude popsane reseni potreba dale upravovat.


RE: chlazení
Datum: 22.03.2002, 20:22
Od: Ctirda <ctirad.neuwirt@email.cz>

Nevim jak to ze mate porad takove problemy s chlazenim. Ja mam ve Skodovce motor Favorit 50kw a jeste nikdy se mi nestalo ze bych to prehral a to jsem tedka za rok s autem nalital 20 000 km prevazne po dalnici kde to bezne honim 160 a nemam s chlazenim problemy. Jedine co jsem tam zmenil ze jsem tam dal expansku z Felicie. S teplotou jsem nemel problemy opravdu ani pri vysokych rychlostech ani v kolone a tech uz jsem si vytrpel taky dost. Jinak smekam pred autorem skvely clanek i ja jsem ho s chuti precetl od zacatku do konce i kdyz prestavbu uz mam davno hotovou. Jen tak dal. Zdravim vsechny Skodovkare Ctirda


CUKANI
Datum: 22.03.2002, 20:11
Od: Petr <petr.formacek@quick.cz>

Cukání motoru, hlavně na první stupeň jsem také řešil. Upravený motor 136 (83k brzda změřila), 1.Stupeň Trys.120, vzdušník 200, 2.stupeň 140, vzdušník 160. Samozřejmostí bylo zrychlení nastupu 2. stupňe dle uprav AZNP. Chtělo by to ale asi víc, nehledě na spotřebu!!!! Hlavně 2.stupeň.


chlazení
Datum: 22.03.2002, 17:35
Od: Tomáš Brzkovský <Brzkovsky.T@seznam.cz>

Starší škodovky mají jak je známo problémy s chlazením autor se mohl také zmínit o tom zdali má třeba manuální spínání větráku,nebo rovnou dva větráky,protože namontovaný motor má přeci jen větší výkon


RE: RE: RE: RE: RE: cukani....
Datum: 22.03.2002, 16:10
Od: dubas <dubas@volny.cz>

A co tam dat karbec z Fava?


RE: RE: RE: RE: cukani....
Datum: 22.03.2002, 14:09
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

Takhle se mi to chovalo, kdyz jsem zkousel kontaktni rozdelovac a puvodni civku. S bezkontaktem, Favo civkou & ETZ nemam problem. Proste kdykoliv prijdu, otocim klickem a jedu.


RE: RE: RE: benzin. pumpa
Datum: 22.03.2002, 13:46
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

Faktem je, ze jsem to take slysel, ale na druhou stranu mam s tim ke dnesnimu najeto 11.000 km a bez nejmensiho problemu. Nicmene, nahradnich dilu ve Skudce neni nikdy dost - presne tak: "Hlavne dojet".


RE: RE: RE: cukani....
Datum: 22.03.2002, 13:44
Od: pepan <505@seznam.cz>

Taky mam udelanou 136,za studena chyta jak svycar,ale za tepla je to hrozny.Kdyz ale vodpojim nasavani K&N z venku,a taha teplejsi vzduch vod motoru je to v pohode.Netusim co s tim.


RE: RE: benzin. pumpa
Datum: 22.03.2002, 13:32
Od: JeT <jet@humlak.cz>

Kdyz elektricke cerpadlo, tak zkuste jakekoliv jine, nez 1203, popr. vozte s sebou nahradni - napadne casto se rozbijeji... (mam to potvrzeno z vice zdroju - sice se hodi nejlepe a je lehce k mani, ale hlavni je preci dojet)


RE: cukani....
Datum: 22.03.2002, 13:00
Od: Luděk Pavlus <lpav@cz.feico.com>

Podtlakový regulátor z Favoritu má jiný průběh regulace předstihu motoru než regulátor z původní Š120, protože je "podtlak" snímán v jiném bodě. Proto podtlaková regulace pracuje špatně a to se projeví oním "cuknutím" při přidání plynu. Když přidáváš plyn, tak se jako první podstatně zvýší hodnota podtlaku, což by mělo nastavit větší předstih. Pokud je průběh regulace předstihu podle tlaku nevhodný, dojde při přechodu na vyšší otáčky k cuknutí. Jinak smekám klobouk před autorem jak dokázal pěkně a podrobně úpravu popsat. Jenom je trochu škoda, že nepoužil vstřikování, motor by pak šel pravděpodobně ještě líp.


RE: benzin. pumpa
Datum: 22.03.2002, 10:25
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

Elektriku - z 1203.


benzin. pumpa
Datum: 22.03.2002, 10:07
Od: michal <fantomas.x@post.cz>

zdarec, z ceho si pouzil bezn. cerpadlo?


RE: RE: RE: cukani....
Datum: 22.03.2002, 9:22
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

Vice mene mam stejnou zkusenost. Byli fanj, ze sehnali 136kovej karbec, provedli zakladni nastaveni dle pristroju, ale pak jsem musel za tema klukama do OMV. Lavicka se proste od pristroju nehne a bohuzel si to ani neda vymluvit, kdyz ho clovek pozada, aby se vykaslal na emise ...


RE: RE: cukani....
Datum: 22.03.2002, 9:14
Od: joot <joot@volny.cz>

Já nevím jaké kdo máte zkušenosti s Lavičkou, ale já tam byl s upraveným motorem fava, hodně blbě startoval za tepla. Vyměnili co se dalo, poštelovali to tak, že to blbě startovalo a vůbec nejelo, řečí měli jak Palackej (motor na odchodu a kdovíco) a pak jsem strávil měsíc abych zkusmo dal dopořádku aspoň předstih a volnoběh. Takže se sériovkou možná ano, na to mají měřáky, ale s úpravama radši jinam.


RE: cukani....
Datum: 22.03.2002, 8:44
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

Reknemez, ze tak z 80% - 90% ano. Zajel jsem s autem na serizeni do jineho servisu, nez k Lavickovi - pumpa OMV na taborske silnici hned za Mirosovicema po prave strane smerem na Benesov. Delaji tam dva kluci, kteri se vice-mene spolehaji na sluch a ne na pristroje. Navic se upravama aut zabyvali(ji). Postelovali mi karbec - lehce obohatili smes. Od te doby je cukani do znacne miry neznatelne. Auto je sice stale "pomalejsi" v reakci na proslapnuti plynu, ale uz to nijak zvlast necuka. Samozrejme, ze jsem se ptal, jestli by to slo odstranit uplne. Pry to zpusobuje 2. komora karburatoru. V pripade, ze bych tenhle problem chtel uplne odstranit, doporucili mi podlozit pruzinku 2. komory. Coz by ovsem znamenalo zvyseni spotreby. Proto zvazuji upravu, kdy bych konec te pruzinky pripevnil k bovdenu a ten zavedl do kabiny. Pokud bych jel normalne, vse by bylo tak jak je. Jakmile bych se rozhodl pro sportovnejsi jizdu, ztlacil bych bovdenem pruzinku a bylo by. No uvidime. Ted jsem akorat namontoval snizenou hlavu a o vikendu to pujdu vyzkouset s 99+ benzinem od Shellu. Treba i tohle zmeni chovani motoru k lepsimu.


cukani....
Datum: 21.03.2002, 20:55
Od: sixkiller <boby_sixkiller@seznam.cz>

nejdriv klobouk dolu.... skvela prace.... ale chci se te zeptat na to cukani.. uz si to nejak odstranil? mam totiz obdobnej problem se svoji 120. mam lehce udelanej motor ( hlava dolu, vylesteny potrubi, gufera na ventilech, ladenej vejfuk ) , ale od ty doby, co jsem tam namontoval bezkontakt z fava ( viz zde uvedeny navod ) mi to, presne jak pises ty " pri pridani lehce zacuka a pak vystreli ... " ( no nebudu prehanet, proste to jakstaks zacne jet... :))) ) . uz jsem sesteloval snad uplne vsechno a furt mi to dela.... prosim o radu, nebo se z toho uz vazne pose..!!!!! dik _sixkiller_


RE: RE: Motorena
Datum: 21.03.2002, 15:28
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

Po osobni domluve ano.


RE: Motorena
Datum: 21.03.2002, 15:19
Od: Viky <valentvi@volny.cz>

Muzu vedet, dival jsem se do toho ceniku (uctu), nepletu se, vyvazeni klikovky OPRAVDU stoji pouze 700,-, nebo se pletu?


RE: prosím o radu
Datum: 21.03.2002, 15:17
Od: Viky <valentvi@volny.cz>

Vylesteny sani, vackovka 110R, karbec S120, bez snizeny hlavy na 1000MB (plus par uprav chlazeni a mazani) ma za nasledek cca 40kW/5800ot a max otacky 6300 - puvodne 35kW pri 4800. Od tebou popsanych uprav bych ocekaval neco malo pres 50kW.


RE: Motorena
Datum: 21.03.2002, 11:26
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

Pravdu dis :-((((. Od te doby, co jsem to zacal psat, tak zmizel. Lze ho ale najit i u Dzona. URL bohuzel ted nemam, protoze server www.tuning.cz nejede, ale urzite tam ten kontakt ma v "Kontaktech". Melo by to byt: Opravarska 2 Praha 10 tel - 02/72703272.


RE: Vstrikovani
Datum: 21.03.2002, 11:18
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

V prvni rade cena. Uz takhle to nebylo zrovna nejlevnejsi a potom z duvodu jakychkoliv dalsich oprav, uprav. Preci jen motor s karburatorem je v amaterskych podminkach zvladatelnejsi nez se strikackou.


Motorena
Datum: 21.03.2002, 11:02
Od: Mike <hojka@uniware.cz>

odkaz na Motorenu nefuni.......


Vstrikovani
Datum: 21.03.2002, 11:01
Od: Petr Valkoun <petrvalkoun@seznam.cz>

Proc sis tam rovnou nedal strikacku? NEchapu...


prosím o radu
Datum: 21.03.2002, 10:28
Od: Honza <jhlozek@centrum.cz>

Cau Škodovkáři,mit motůrek z Feldy je dobrá věc, ale když nejsou penízky, tak je to horší.Taky bych si rád udělal něco s motorem.Mám Škodárnu 130. Motor z fabriky je už dávno minulostí, a tak přemýšlím o nějaké úpravě. Nechce se mi tam cpát Fávo (ani Feldu:-)), tak jsem přemýšlel, co s tímhle. Nejsem nijam zkušenej. Chtěl bych se zeptat, co by udělala s motorem snížená hlava (rozumně), vačka 136x nebo felda, vyleštěný sání a hlava, popřípadě nějaká další menší úprava? Snad mi někdo pomůžete.Díky Honza.


Skvěle!
Datum: 21.03.2002, 9:54
Od: Jirka <hejnicek@centrum.cz>

Dobrý článek, pěkný fotky, napsáno s nadhledem a s vtipem. Přestože mám formana, článek jsem přečet až do konce.


RE: A co STK?
Datum: 21.03.2002, 9:35
Od: Marek Strop <mstrop@seznam.cz>
WWW: http://www.foxtrot.cz/stropici

To ti nepovim. Pred prestavbou jsem se ptal lidi, co uz auto upraveny maj delsi dobu. STK resili formou "drobnych do kapsy" a policajti u cesty se spis zajimaj, jak to jezdi. I kdyz na blbce narazit muzes. Ja jsem proste prerazil sve stare cislo na novy motor a je vymalovano. Pokud me zastavi tupoun, tak nic nepozna a uspokoji ho cislo, ktery uvidi a pokud me zastavi nekdo, kdo se vyzna, tak musim doufat, ze bude uvazovat rozumne ...


RE: fakt cool
Datum: 21.03.2002, 9:04
Od: Lukas <glcomputers@quick.cz>

Taky na tom přemyslim a nevim si akorad rady s MPi,slo by pouzit klasicke stavajici icko?Jinak 1,6 do favorita nikdo neprihlasi ale na to "píp".jinak mechanicky to musi jit urcite jenom se musi navarit jiny drzak motoru.


fakt cool
Datum: 20.03.2002, 23:30
Od: jericho <aaaabc@seznam.cz>

Tak me napada jestli by sel dat motor z feldy 1.6 do fava.Nejspis jo a snad i za dobry peniz.Jinak popisovana uprava fakt cool.


SUPER
Datum: 20.03.2002, 20:18
Od: jAckson <mail@jackson.sk>
WWW: http://www.jackson.sk

dobri napad


A co STK?
Datum: 20.03.2002, 19:12
Od: Jelda <janjel@post.cz>

No moooc pěkný...ale jak na to koukaji policajti a nebo na STK??? Jinak já bych na to neměl...zkurvim i pitomý brzdy...


Dik
Datum: 20.03.2002, 18:50
Od: RadstaR <radstar@email.cz>
WWW: http://www.speed3dfx.cz

Diky za ten navod. Je to docela dobre popsany a fotky vse ulehcujou. Dik Dik Dik, urcite se bude hodit.


S:o)
Datum: 20.03.2002, 17:29
Od: Beaver <beaver.pv@post.cz>

Odmastovac a prace, dlazba se zachrani. :) No s tim kontem je problem, to se neda spravit... :) Obecne moc hezkej navod, schvalne jestli to nekdo takhle zodpovedne bude popisovat az nacpe do Skodovky motor treba z Golfa. Do Favoucha by mela Felda jit s nizsim mnozstvim uvedenych problemu, prece jen to je o hooodne podobnejsi. Jinak ovsem autorovi zvedam palec, je to uctyhodne dilo...



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení