ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Tuning brno březen 2002
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Tuning brno březen 2002

RE: RE: Většina tunningu nestojí za nic.
Datum: 12.04.2002, 11:53
Od: Viky <valentvi@volny.cz>

Nebudu tady resit pravopisnou stranku, kazdy mame neco. To, ze se auto necim odlisuje od serioveho je individualizmus, tuning je prosim v prekladu "ladeni", neboli je to predevsim o tom, ze by auto melo mit lepsi vlastnosti, kazdy tuning by asi mel mit ucel, podvozek vyladeny na rallye rozhodne neodpovida podvozku vyladenemu na okruhy. Napriklad spoiler je specialita vhodna pro prudke zataceni ve vysokych rychlostech, protoze jeho zakladni funkce je zlepsit prilnavost na silnici, kdo tohle nerespektuje, a da ten nejvetsi spoiler dozadu, ma akorat padak. Cili v jedny veci bych s Vladou souhlasil a to s tim, ze bezucelnost tuningu je kravina. Kazdy musime vedet proc a jak veci delame a co tim sledujeme.


RE: RE: RE: Většina tunningu nestojí za nic.
Datum: 11.04.2002, 14:32
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

Za ty zavorky (admin) ze pžezdívkou se omlouvám, blbý automatický dokončování...


RE: RE: Většina tunningu nestojí za nic.
Datum: 11.04.2002, 14:27
Od: U-Geen (admin) <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

Vzhledem k tomu, že Vlado neumí ani napsat slovo tuning... tak má pravdu :-)


RE: Většina tunningu nestojí za nic.
Datum: 10.04.2002, 11:39
Od: BIG <1>

Vidim to tak Vlado ze nejspis pro tebe by bylo nejlepsi Kdyby si se o tuning nezajimal protoze me pripada ze se ti neliby nic.Co treba spojler "je zbytecnej a zvysuje odpor vzduchu"Sirsi kola "Jsou nebezpecna auto na to neni stavene a neni to povolene v technicaku.Promin Tuning je o tom ze auto se necim odlisuje od serioveho to potom kdyby si to zakazoval tak je zbytecne provozovat akce tipu BRNO.


Miss Tuning
Datum: 6.04.2002, 18:05
Od: closter <closter@soundake.cz>
WWW: http://www.soundake.cz

Asi někteří z vás čtete SM. V posledním mě zaujala pasáž, že se v Brně nedostávalo pěkných žen?!?! Jak je toto možné??? Sám jsem tam teď nebyl (naposledy loni na podzim), takže nemohu posoudit....


Většina tunningu nestojí za nic.
Datum: 6.04.2002, 2:46
Od: Vlado Novák <novak.vlado@tiscali.cz>

Některá auta jsou udělaná opravdu pěkně, radost pohledět a hlavně asi i povozit. Nelibí se mi samoúčelné úpravy dělané jenom pro vzhled, které jsou jako pěst na oko. Nejdřív bysi měl člověk dát do cajku auto po technické stránce a pak se starat o zbytek. Třeba "mračítka" jsou naprostá blbost - snižují svítivost světel (a někdy opravdu hodně), dále jeden stěrač - zvyšuje slepý úhel (menší stíraná plocha) a navíc ten stěrač s klidovou polohou uprostřed musí dost zavázet ve výhledu. Takže i bych si nikdy neudělal úpravy, které mi sníží užitečnost, pohodlnost, bezpečnost, ovladatelnost v autě. Navíc je to často na jedno kopyto. Viz páté dveře u felicí a favoritů - což se mi nelíbí. Úpravy prováděné na motoru může být dobrá věc, ale musí to dělat profík. Přeci jenom jde o nestandartní zásah do podstatných částí vozu.


Akce Z
Datum: 4.04.2002, 15:50
Od: Apple <Apple.Tuning@post.cz>

Jo,bylo to celkem vydařený.ALE-organizace stála za ....,protože na hlavnim parkovišti bylo přehršel neupravených aut!a mi s našima upravenýma miláčkama sme se tam nedostali,a vjezdný 100kč-???.Jo nevýte o nějakým nejbližším srazu škodovek?Kdyžtak písněte na 0728/318822


RE: HNUS?
Datum: 31.03.2002, 11:57
Od: Beaver <beaver.pv@post.cz>

Něco na tom bude. Já do auta vrazil dvakrát tolik co mě stálo a vypadá jako by vyjelo z fabriky (no když přimhouřím oko). Nacpat to do tuningu, mám oplastovanej shnilej vrak s mírně zvedlým výkonem motoru se kterým se budu bát jezdit. Takže tuning jenom na auta, co jsou ve stavu, kterej to umožňuje. Na druhou stranu je fakt, že tím pádem moje vozítko vypadá úplně normálně jako každý jiný, kromě antény z Fábie. I když i tahle úprava se začíná rozšiřovat.


Sraz
Datum: 31.03.2002, 3:00
Od: Pišin <pisinek@atlas.cz>

Ze srazu sem byl taky trochu zklamany. Hlavně organizaci. Na podzim se celkem dařilo rovnat auta aspoň podle značek a teď skoro vůbec. Taky mě mrzelo že tam bylo mraky opelešenej plechovek na kerý majitele nabastlej vše co jim pod ruku příde hlavně aby to tam bylo ale jak to pak vypada je zřejmě nezajímá. Kvůli takovejm zkurveninam se tam hezky auta bohužel nedostaly. Co se tyče neposlušných diváků při sprintu, nešlo by to řešit nejakou zábranou, např. elektrickým ohradníkem? Až by je to koplo, tak by tam třeba přestali lízt. Takhle to kurvili všem ostatním.


RE: RE: RE: RE: ACH JO!!!!!
Datum: 30.03.2002, 17:38
Od: bean <rason@post.cz>

No jasne myslel jsem presne takovyho soukromnika narozdil od bervidu a jinych, kde maj nejlevnější reklamní tužku za 150,- a bílý koncový světla na golfa za 15tis. Jasně taky je dobře že je to tu, ale menší firma, která poradí - sežene atak. těch tu moc neni. Tedka mam na mysli hlavně upravy okolo Hyundaií. Je tu skoro nic. Právě proto sem tam jel, ale přivez sem si akorat teplotu a par fotek. Nechám si rád poradit. Zatim


RE: HNUS?
Datum: 29.03.2002, 14:03
Od: pepan <505@seznam.cz>

tak to je sila! Zaklad je mit auto v supr stavu,a pak teprve na to neco bastlit!Je fakt ze ja sem taky koupil driv kola nez abych si nechal spravit prahy,ale ted me to sere.


HNUS?
Datum: 29.03.2002, 10:16
Od: karel.hydro <karel.hydro@seznam.cz>

Bože lidi! Neni snad OSTUDA TUNING BRNA: TO že si někdo koupí za pár korun plasty, které jsou už k vidění na každé 3 rádobytuning škodě, elektrony a hurá na sraz!? TO že ňáká vesnická masírka s přetaženou haubnou jede dělat haury na sraz!? nebo snad TO,že se tam dokonce najdou takově OREZLÉ shnilotiny jako foto 171.jpg sekce foto Škoda!!!??? Co je vlastně podle vás Tuning auto?


RE: RE: RE: ACH JO!!!!!
Datum: 29.03.2002, 9:25
Od: Mila <miloslav.tuma@volny.cz>
WWW: http://www.volny.cz/miloslav.tuma

Me osobne se ta zelena oktavka libila, pekne rozsirena ne moz preplacana proste originalni, a pokud jste si vsimli tak ta zrzava byla ze stejne firmy a pritom vypadala uplne jinak co kus to original atak to ma byt.Jinak pod nekomercni firmou si asi predstavujes nejakeho maleho soukromnika ktery je sikovny dela dobre a levne protoze je to jeho konicek, takovy ale bohuzel na tyto akce nejezdi a velmi tezko se hledaji.


RE: RE: ACH JO!!!!!
Datum: 29.03.2002, 7:53
Od: RV <vitek@cyklos.cz>

No,ona každá firma je asi trochu komerční,jinak by nepřežila,ale jsou firmy solidní a nesolidní,který Ti nabídnou něco a vychválí to do nebes a je jim jedno,že to je k ničemu a že se už nevrátíš.A taky se chovaj podle toho co kupuješ.Když si bereš něco do 5000 tak se tvářej jako,že je otravuješ.Dneska začíná bejt tuning velkej byznys a originalita jde trochu stranou.


RE: RE: RE: Nejhezci auto ve sve rade
Datum: 28.03.2002, 8:38
Od: Honza <->

No kdyz se tak nabizis a ses takovej profik tak to prober s Chipmenem udelej programek a ten frknete pod kazdou fotku.Myslim ze udelate spoustu prace a zase tyto stranky se trochu vylepsi.Ne ze by byli spatny.


RE: RE: Nejhezci auto ve sve rade
Datum: 27.03.2002, 20:55
Od: Sven <closter@soundake.cz>
WWW: http://www.soundake.cz

Fakt je to tak těžký, jo? ChaChaaa....Kdyby měl někdo o tohle zájem tak mu to během několika dní sfouknu...


RE: RE: Nejlepší škůdka?
Datum: 27.03.2002, 18:46
Od: Sliver <jindrich.vlk@centrum.cz>
WWW: htt://sliver.webpark.cz

Vim ze treba na teto skodovce je to trosicku prehnane, ale kdyz se ty mracitka udelaji v rozumne mire, tak svetlum to neuskodi a svuj ucel co se tyce vzhledu to splni :)) A ohledne toho jednoho steracu v tom s tebou plne souhlasim .....


RE: Nejlepší škůdka?
Datum: 27.03.2002, 15:29
Od: V. <vaclav.kramar@tiscali.cz>

Jo, ta vypada pekne. Az na dve vyhrady: 1. svetla maj svitit, tak si je prece nebudu zakryvat. 2. sterace maji stirat, tak proc jeden vyhazovat a zmensovat si tak stiranou plochu. Kdyz uz chci jenom jeden, tak by aspon mel byt uprostred, a ne sejdrem.


RE: ACH JO!!!!!
Datum: 27.03.2002, 15:03
Od: Dusche <dusche@mujoskar.cz>

Co proboha chlape chces??Jaka nekomercni firma???Auta jsou prece o penezich,ne?Tak proc by tam mela bejt naka nekomercni firma???Apropos,nevim co mate proti te oktavce,to jsou same keci ze vsechny auta jsou si podobna jako vejce vejci a kdyz si nekdo postavi neco co vypada uplne jinak treba jako "vesmirnej cerv" tak hned prudite ze je to zmrsenina!!


RE: Nejhezci auto ve sve rade
Datum: 27.03.2002, 14:31
Od: Viky <valentvi@spse.cz>

Jo, nebyl bych proti, horsi bude, jak to udelat, neni to snadny naprogramovat, asi by nebylo od veci (ovsem je to jiste velmi narocny pro programatora, zaradit krome nejctenejsich clanku do hodnoceni jeste nejlip hodnoceny auta napriklad z fotogalerie, nebo z nejaky novy rubriky. Nemyslim si, ze jinym zpusobem by byla takova debata dost objektivni. Jiste by to slo tak, ze kdo by chtel, prihlasil by do souteze libovolne auto (at uz svoje, nebo z netu) a ostatni by ho znamkovali, ale jak rikam, asi to nebude jednoduchy. Dalsi moznost je si o tom jen tak povidat. ;-)


ACH JO!!!!!
Datum: 27.03.2002, 12:05
Od: bean <rason@post.cz>

Zdravim všechny jako bývalý škodovkář. Tak sem se konečně poprvé vydal na sraz do Brna načerpat inspiraci na svůj nový vůz a hlavně sehnat kontakty na zajímavé lidi a firmy a s tím že být tam před polednem bude ideální, že v tu dobu by tam mohlo být nejvíce aut a celá akce by mohla vrcholit. I přes hodinu čekání na příjezdu a odstavení auta na kraji lesa asi 1km od okruhu sem dorazil na misto asi v pul 12. Už cestou tam sem potkával mnoho pěkných aut které odjížděli pryč. Škoda, myslel sem že se jedou třeba jen naobědvat do města a že si je budu moci prohlédnout později, ale smůla. A to ani nemluvim o tom že spousta pěkných aut zůstala stát podél příjezdových cest nezi sériovýma a přímo v areálu stály docela normální auta. Trochu mě taky překvapilo, že pár hodin po poledni se už všechno začalo definitivně vyprazdňovat a celé to skončilo poměrně brzo. A to že jsem nesehnal ani jednu opravdu zajímavou nekomerční firmu a kontakty na zajímavé lidi, kvůli čemu sem tam hlavně jel, me opravdu zklamalo a i ta 1000ovka za benzin. Čekal jsem od celé akce určitě více. Chtělo by to něco velkolepějšího a lépe zvládnutého!!! - klidně bych zaplatil i vstupné protože co je dneska zadarmo, že? Zdravim škodovkáře


RE: RE: RE: RE: RE: Nejlep?í ?kůdka?
Datum: 27.03.2002, 11:40
Od: Karel Petr <karelpetr@seznam.cz>
WWW: http://skoda110r.hyperlinx.cz

Byl to jenom návod a reakce na to, proč ničit víko od kufru... Jinak na svém erku plánuji instalovat centrální zamykání na DO a zavařit zámky a realizovat to postupem, jak jsem napsal níže. Kliky tam samozřejmě ponechám. Máš pravdu, že v případě nehody se to auto stává pastí. Taky s tebou souhlasím, že né všechny úpravy se dají dělat na sídlišti před barákem. Díky bohu, že mám garáž a můžu si hrát...


Nejhezci auto ve sve rade
Datum: 27.03.2002, 10:02
Od: Frantisek Nohac <nemam>

Co takhle provest debatu nad nejhezcim autem napr skoda 120,favorit,felda,oktavka,fabia.Z fotek ktere jsou na netu.


RE: RE: RE: RE: Nejlep?í ?kůdka?
Datum: 27.03.2002, 9:31
Od: Bleez <Bleez@centrum.cz>

No tak to uz je lepsi dat baterku do motoroveho prostoru. Kdyz si s takovejma frajerinama vymlatis baterku, tak nemusis nic pacit. Staci jenom nahmatat bovden co vede k zamnu vika motoru a zatahnou za nej :o) Jinak takovihle upravy se mi nejak zvlast nelibi, nevim co Ti na to budou rikat na technicky. Nehlede k tomu co se dneska deje na nasich silnicich. Staci chvilka a pak se k Tobe budou dostavat horko tezko, kdyz tam nebude klicka. No jen tak mezi nama, ta oktavka je pekne zprznena. Muselo to dat strasne moc prace, ale vysledek neodpovida vynalozenemu usili. Jak je na tomhle autu videt, tak nejvic zalezi na vkusu lidi. Furt lepsi mit seriovou skudku s par vkusnejma plastama, nez totalne predelanou karu, ktera vypada jeko mimozemskej cerv z nejakyho scifi. Navic ne kazdej ma takovy moznosti, aby si takovej TUNING mohl dovolit. Rozebrat karu pred panelakem uprostred sidliste je nemyslitelny. Vkusne udelanejm autum zdar!


RE: RE: RE: RE: Nejlepší škůdka?
Datum: 27.03.2002, 9:20
Od: Karel Petr <karelpetr@seznam.cz>
WWW: http://skoda110r.hyperlinx.cz

Není problém nechat vyvedenou přípojku například pod krytkou v přední masce a k ní pak v případě potřeby připojit baterku. Je to stejně bezpečné jako s původní baterkou, navíc to můžeš mít udělaný tak, že tento okruh bude napájet jenom servo ve dveřích. Pak by to fungovalo tak, že po vybití baterky připojíš pouze tento okruh a normálně otevřeš auto dálkovým, jako kdyby ta původní baterka nebyla vybitá. Zloděj, pokud nemá dálkové se do auta nedostane... Navíc, nepotřebuješ kolíčky na zamačkávání a celý mechanizmus můžeš zakrytovat plechem a nepůjde to ani vyháčkovát... Při tomto řešení nemusíš ničit zámek kufru a i kdyby k těm drátům připojil baterku zvenku, je mu to houby platné...


RE: RE: RE: Nejlepší škůdka?
Datum: 27.03.2002, 9:05
Od: impact <impact@mail.cz>

slysel jsem, ze nekteri lide maji schovanou jeste pripojku na rezervni baterii a ovladani (treba v kufru), takze kdyz dojde energie, tak se zlikviduje pouze zamek kufru a neni treba pacit dvere


RE: Nejlepší škůdka?
Datum: 27.03.2002, 9:04
Od: HUGO <1>

Promin ale zatim sem nepochopil co na te skodovce je tak nadherneho.Mozna akorad ty kola a to jeste k tomu nesedi.


RE: RE: RE: RE: Nejlepší škůdka?
Datum: 27.03.2002, 8:25
Od: SpeedlineS <djvjan@centrum.cz>
WWW: http://www.volvohori.cz

Tak tomu ja rikam tuning. Takovy auta by se v Brne mely schazet. Ja tam nejezdim, dokud moje auto nebude hotove. Bude v nem slusna castka penez. SkodovkaM ZdaR


RE: RE: RE: Nejlepší škůdka?
Datum: 26.03.2002, 20:59
Od: jackal <pm@volkswagen.sk>

http://skoda.panda.cz/fotografie/tuning2002_skoda/bs020046.jpg - som konecne nasiel tu fotku bez kluciek....... uf.... lebo prezeram fotky na troch weboch a potom neviem, co - kde som videl Je pravda, ze som uz videl aj lepsie tun-zrazy, ale zaujala ma tak jedna oktavka, ktoru som tu na foto nenasiel. http://johanik.wz.cz/brno2002/P1010101G.jpg http://johanik.wz.cz/brno2002/P1010096G.jpg http://johanik.wz.cz/brno2002/P1010097G.jpg http://johanik.wz.cz/brno2002/P1010099G.jpg


RE: RE: Nejlepší škůdka?
Datum: 26.03.2002, 20:35
Od: Eidy <eidy@freemejl.cz>
WWW: http://www.unicos.cz/skoda

Přesně tak, je to na servo řízený dálkáčem. Když ti náhodou dojde baterka, jsi namydlenej. Jinak prohlížim fotky z Brna a jsou tam spíš plečky než auta.


RE: Nejlepší škůdka?
Datum: 26.03.2002, 20:24
Od: jackal <pm@volkswagen.sk>

Zdravim tunerov, mna by zaujimalo, ako je spravene otvaranie dveri, ktore maju vybratu vonkajsiu klucku na dverach. Samozrejme, ze sa daju otvorit zvnutra, ale niekde na webe som videl foto skodovky, ktora nema ani jednu klucku, t.j. ani na soferovej strane. Strasne by ma zaujimalo, ako sa clovek dostane do takeho auta. Ci je otvaranie dveri spravene na elekromotor, alebo nejake miniservo, ktore sa aktivuej na dialkovom ovladaci sucasne s centralnym uzamykanim. Kto to pozna, prosim o vyjadrenie. Diky. http://skoda.panda.cz/fotografie/tuning2002_skoda/bs020102.jpg - tato skodovka ma soferovu klucku, ale neviem najst tu fotku, kde nebola klucka ani na soferovej strane.


RE: RE: Nejlepší škůdka?
Datum: 26.03.2002, 15:52
Od: kuba <kubisz@centrum.cz>

cauky, jeste by me zajimalo, estli to nekdo schytal od policajtu???videl sem nejakyho chudaka, do kteryho se pustilo asi deset organu, ktery postavali jen tak okolo a kdyz u nich chudak zabrzdil, tak to schytal...(mam namysli nepovolene upravy) PS dopravne to taky nezvladli, misto aby uvolnili hlavi tah, tak sem do bystrce jel pres exit na tisnov... :-) mejte se


RE: Nejlepší škůdka?
Datum: 26.03.2002, 13:49
Od: Bill <ille.jiri@seznam.cz>

Taky jsem se odhodlal do Brna vyrazit - nikdy vice, pominu pocasi to organizatori neovlivni, ale ze startu 2,5 hodiny v zacpe na dalnici, pak nebylo kde zaparkovat, hodil jsem auto do lesa a sel pesky cely zvedavy na skodovky. To co jsem tam videl, az na dve ci tri vyjimky, tak s tim bych se stydel vyjet na ulici natoz na sraz. Pohlazenim na dusi byly dve RSka. Paradni prehlidka blbosti a omezenosti byl odjezd nekterych horkych hlav z parkoviste primov arealu, ale i z parkoviste divaku. Hosi nabuzeni sprintem a jizdou na okruhu se v mnoha pripadech ve velke rychlosti propletali mezi chodci, kteri museli mit stale oci na stopkach aby je nejaky idiot nesundal. Jinak skode zdar


RE: RE: RE: RE: Plast?
Datum: 26.03.2002, 12:22
Od: Bery <Berrry.martin@tiscali.cz>

Stejně nechápu proč se tam cpou lidi,který mají na svý káře (jakékoli značky)vyhnilý lemy,místo laku nějakej sajrajt a z úprav vepředu nacpaných 10 světel.Místama to mohl být sraz vraků,ne tuning.Tenhle sraz byl asi nejslabší.Kam se Brno hrabe na Mělník,nebo Tábor...A sehnat pěkný plasty a udělat hezky škůdku - žádná sranda...


RE: RE: RE: Plast?
Datum: 26.03.2002, 12:03
Od: Chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

Pravdou je že 100 kč jako vstupné nebo i parkovné by nebylo moc kdyby podle toho vypadala organizace. Platit 100kč za zaparkování na štěrkovém parkovišti bez hlídání, je podle mne dost. Co se týká organizace tak jsem všude viděl lidi s reflexní vestou ale nikdy je neviděl že by něco dělali, třeba usměrňovali přebíhající diváky přes dráhu a to stálí jen pár metrů od místa kde jich spousty přebíhali... Jedinou jejich činnost kterou jsem zaznamenal bylo vybírání parkovného. <br>Jinak s organizací asi bude problém pořád, protože se jedná o otevřený den pro veřejnost to že tam při tomto dni někdo pořádá zároveň tuning sraz je věcí jinou a jsou tam tak "dvě" pořadatelské firmy. Proto také není možno posunout termín někam jinam protože právě tyto otvírací dny jsou tak blbě určeny (vzhledem k počasí). <br>Jediné rozumné východisko je pořádat sraz jen jeden v lepším termínu a ne v den otevřených dveří. Pořadatel by si na tento den pronajmul okruh a sám zajistil program, pořadatelský tým a vybíral patřičné vstupné. To je do budoucna jediná šance této akce, bohužel se bojím, že to není v možnostech žádné jednotlivé firmy např. Bervid.


Nic moc
Datum: 26.03.2002, 11:29
Od: Mig <see@email.cz>

Kdyz tak koukam na fotky vypada to ze upravy aut se toci jen kolem oplastovani pokud mozno celeho auta. Jen malo aut (a uz vubec ne skodovek) bylo dotazenych. Maloktery interier stal za fotku a kapoty motoru byly z nepochopitelnych duvodu(az na vijimky) zavrene. O organizaci a hlavne vyhaneni divaku z okruhu se staral hlasatel(jakoby tam ani nebyla zadna organizace). Jiz pred devatou byly vsechny prijezdove cesty zablokovane. Jedinym svetlym bodem bylo vstupne 50 bez vstupenky.


Nejlepší škůdka?
Datum: 26.03.2002, 11:20
Od: U-Geen (admin) <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

Ale byla tam jedna nádherná škodovka: http://www.autotuning.cz/srazy/2002/bervidjaro/pictures/brno_198.jpg http://skoda.panda.cz/fotografie/tuning2002_skoda/bs020048.jpg http://skoda.panda.cz/fotografie/tuning2002_skoda/bs020045.jpg


Naposledy?
Datum: 26.03.2002, 10:53
Od: Rici <rabtt@seznam.cz>

Takže já v Brně byl,a kdo ne, nemusí litovat. Organizace kolem parkování uvnitř okruhu dopadla opět totálním fiaskem. Vevnitř si zase vévodily schnilý káry, který nemaj s tuningem nic společnýho a krásný úpravy, kvůli kterejm na ten sraz člověk jede, stály venku u silnice. A to bylo keců jak se budou auta třídit podle značek a dokonce podle stupně úprav. Mimo prostory boxů se prakticky nedalo najít pěkný auto. Kdo ho tam měl, tomu se omlouvám, ale v plejádě "neupravených" vozů se fakt těžko hledalo. Pořadatelé se zkrátka nedokázali poučit z předchozích srazů a je to horší než napoprvé, a to maj lidi, sponzory a prachy. Každej sraz uspořádanej s nepoměrně menšími možnostmi jako třeba Štilec apod. má lepší úroveň. Takhle velký akce je sice škoda, ale nevim co by se mělo stát abych do Brna znova jel...


RE: RE: RE: RE: Plast?
Datum: 26.03.2002, 9:14
Od: Karel Petr <karelpetr@seznam.cz>
WWW: http://skoda110r.hyperlinx.cz

Na tom není nic špatného, pokud je auto opravdu udělané, ale většinou není... A pak jak už jsem jednou psal, né všechny plasty (spojlery, nárazníky, prodloužení prahů, křídla...) se mi líbí, ale to je spíše věc vkusu každého člověka. Nikoho jsem se nechtěl dotknout, jenom jsem chtěl poukázat na praxi dávat na orezlé neupravené auta spojlery a hromadu svtílek a podobných nesmyslů. Nic nepůsobí směšněji než auto olepené hromadou samolepek a imitací různých pseudosportovních úprav a tuningové cítění a schopnosti majitele se omezují pouze na to nalepení té samolepky. A věřte, že takových aut je na silnicích dost a dost. Pokud jsou ovšem ty spojlery jakýmsi završení celkových úprav automobilu (motor, podvozek...), tak proč ne. Musím sebekriticky uznat, že jsem měl taky na jedné staré orezlé 105tce mlhovky, které jsem rozsvítil všeho všudy 3x a přídavné dálkové (ty jsem ovšem používal denně, neboť jsem jezdíval domů až za tmi...), ale tohle bych nikdy neprezentoval jako tuning.


RE: RE: RE: Plast?
Datum: 26.03.2002, 7:51
Od: pepan <505@seznam.cz>

Co je spatnyho na tom,kdyz dam na auto-ktery ma udelanej motor,podvozek,brzdy,15"kola,podlozky-velky narazniky(treba vod Ellri) misto tech komunistickejch hnusnejch vyplodu?!!!!!!!!


RE: RE: Plast?
Datum: 26.03.2002, 7:33
Od: Karel Petr <karelpetr@seznam.cz>
WWW: http://skoda110r.hyperlinx.cz

Sice jsem v Brně nebyl, ale nedá mi, abych nereagoval na některé poznámky (poznatky). Všichni se pozastavujete nad parkovným 100 Kč. Je to dost, ale rozhodně mi to nepříjde nijak přehnané na takovouto akci. Jeďte se podívat na příklad na Karlštejn, kde všeho všudy nic není (kromě hradu) a zaplatíte nějakých 60 Kč a to již nemluvím o vstupném. Prostě s organizováním takovéto akce je dost starostí a ty peníze se nějak musí organizátorům vrátit. Pokud tam v budoucnu pojedu, rozhodně dám radši těch 100 Kč než nechávat auto někde v odstavném pruhu, jak jsem se někde dočetl. Jenom doufám, že to nebyl odstavný pruh dálnice... Co se týče tuningu, záleží na každém, co si pod tím představí. Je ovšem pravdu, že většina rádoby tuningových plastů prodávaných ve velkém (zvláště pak pro vozy škoda 105/120) je dost nevkusná a potlačuje ducha auta. Osobně radši věnuji energie, čas a peníze na vylepšení podvozku, motoru, brzd a řízení než olepení auta nějakými nevkusnými plasty. Bohužel, jak už jsem napsal, neviděl jsem plasty, které by se na škodovce opravdu líbily. Vzhledem k tomu, že erko jako vůz je téměř dokonalý, nebudu ho hyzdit nějakými plasty... Nic nepůsobí více komicky než eRko s křídlem ala Octávie WRC s původním motorem o výkonu 38,5 kW a úzkými nápravami a plechovými koly 14 palců a gumami 155/80...


RE: Plast?
Datum: 25.03.2002, 21:00
Od: Budh@ <budha555@seznam.cz>

Nazdarek. Tady píšete že toho litujete, že jste tam nebyli. Já ne. Taková zima, a prej to ta stálo za ho..o. Snad když bude lepší počasí tak možná. Ale škodovkáři tam už asi budou jezdit pozvolna, spíš vůbec ne. A to parkovné. No nevím ale na den otevřených dveří je to píčovina. ORGANIZÁTOŘI NA HAMBU. Tak se mějte. A ty plasty. Nic moc. Některý dobrý, ale 70% - 80% samý přeplácaný. Bye.


RE: Plast?
Datum: 25.03.2002, 19:12
Od: SpeedlineS <djvjan@centrum.cz>
WWW: http://www.volvohori.cz

Plne souhlasim, casto takhle zvracim.


RE: Plast?
Datum: 25.03.2002, 17:27
Od: impact <impact@mail.cz>

Nekdo vylepsuje vnitrek, nekdo zevnejsek, nekdo oboje. Tezko soudit co je lepsi. Snad jedine snazit se dodrzet nejake standarty tuningu (jako kdyby nejake existovaly :) ) na svem aute.


Plast?
Datum: 25.03.2002, 16:24
Od: Viky <valentvi@volny.cz>

Prohlidl jsem si ve fotogalerii tu haldu fotek (vsechna cest, je jich fura!), bohuzel se mi zda, ze v dost pripadech se jedna spis o prehlidku plastu, nez o tuning, ackoliv daji se najit opravdu pekny kousky, lituju, ze jsem tam nebyl. :-( Jak se ostatni divate na "tuning" tim, ze daji vsude plasty a svetylka a pritom jezdi na puvodnim podvozku a do motoru ani nehrabli? Je to vubec nejaky tuning, nebo jenom zmrsenina? (pochopitelne k tomu patri i obvykle strasny vzhled sirokych plastovych lemu na aute s puvodnim, tedy uzkym, podvozkem - bych mirne receno zvracel...)



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení