ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Zapojení přístrojové desky
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Zapojení přístrojové desky

ampermetr
Datum: 8.04.2008, 21:42
Od: martin <h.kyvi@seznam.cz>

dobrý den schaním najký navod nebo aspon nekoho kdo by mi poradil jak mám zapojit teploměr ze škody 120 jako ampermetr nekde jsem už neco taoveho videl ale nemuzu to nalezt neporadil by mi prosím někdo ??


otáčkoměr(zelený)
Datum: 12.10.2007, 18:02
Od: adi <adi.novotny@seznam.cz>

Otáčkoměr má zelený kabel.


Otackomer
Datum: 30.07.2006, 9:12
Od: Deffi33 <Deffi33@seznam.cz>

Jak zapojit otackomer na 120l?mam budiky ze 130l a otacky se spusti jen pri vypnuti motoru?prosim poradte mi nekdo


RE: kontrolka prednich mlhovek ?
Datum: 23.06.2006, 20:19
Od: Václav Steiger <HVSteigerovi@seznam.cz>

zezadu na tištěném spoji je kousek od žárovky nanýtován faston konektor.Stačí připojit :-)


RE: RE: Lítá ručka otáčkoměru
Datum: 12.06.2006, 12:24
Od: lacky <L.forezby@seznam.cz>

mě to dělalo taky nevěděl jsem čím to nje a za boha jsem na to nemohl dojít až se mi pokazil předstih a seřídil jsem ho tak to funguje normálně !!!skus to !!!


RE: Lítá ručka otáčkoměru
Datum: 6.05.2006, 3:24
Od: Vilém Mitlöhner <V.Mitlohner@seznam.cz>

Co je to za otáčkoměr? Českej PAL, nebo ten šunt z Polska MERA LUMEL. Jestli je to polák, tak je to možná tím otáčkoměrem. Mám ho taky a zase mi pro změnu nepřeleze 3,5 tis. otáček a na volnoběh se klepe +/- 200 otáček.


Lítá ručka otáčkoměru
Datum: 3.05.2006, 11:12
Od: Lacky <L.Forezby@seznam.cz>

zdarec škodovkáři mám ve své 105L otáčkoměr a jeho ručička létá sem a tam.Chytá se až na 3000 ot./min a ukazuje o 500 ot./min méně.je ti vadný otáčoměr neo je chyba někde jinde. Pište prosím na L.Forezby@seznam.cz Předem všem děkuji za odpověď


hranata pristrojovka
Datum: 13.12.2005, 10:44
Od: marian <macosko@centrum.sk>

surne zhanim hranatou pristrojovku s otačkomerom.ak ju niekto mate rad kupim.bol by som rad ak by k nej boli aj dva zadne konektory.diki


Sehnal jsem ty propojovaci kabely
Datum: 8.02.2005, 16:06
Od: Eko <eko.eko@seznam.cz>

Vazeni, pred chvili jsem sehnam ty propojovaci kabílky o kterych je tu rec-na propojeni nejnovejsiho typu pristrojovky-s integrovanym otackomerem. Koupil jsem ho ve Kbelich-malý kramek PAL v zatacce na hlavni-hned vedle vstupu do fabriky-jeste ho tam nemam, tak nevim jak to chodi.


Facko do S120
Datum: 29.04.2004, 12:56
Od: Ondra <ondrej.hrdy@email.cz>

co treba palubovka z Facka do S 120 ??? Pujde to ?? Poradte prosim


Otáčkoměr ukazuje špatně
Datum: 24.06.2003, 14:07
Od: Martin Navrátil <mnavratil@tinysoftware.com>

do 2,500/min se dostane, ale dál ani o fous, na nižšich otáčkách ukazuje, ale ručička kmitá, jako by se jí chtělo lézt nahoru, ale vždycky při tom spadne o kousek dolů ;) je to oddělanej otáčkoměr?


RE: Dotaz:Proc kmita rucicka?
Datum: 25.04.2003, 20:26
Od: Tom733 <tom733@ick.cz>

Napada me takova bezna rada .. zkontrolovat vsechny konektory, zejmena u teplomeru, ocistit, poradne narazit (nejlepe ten fast-on smacknout klestema a znova ho nasadit.


Dotaz:Proc kmita rucicka?
Datum: 25.04.2003, 14:32
Od: Petr P. <clivis@inwind.it>

Ahoj, nevite, prosim Vas, nekdo, kde muze byt zavada, kdyz rucicka teplomeru pri teplotach nad 60 st. za jizdy zbesile lita sem a tam? Je to v pristroji, nebo teplomeru? Dik, Petr.


kontrolka prednich mlhovek ?
Datum: 24.04.2003, 21:36
Od: Tomas <tom733@ick.cz>
WWW: http://tom733.ick.cz

Vite nekdo, kam je vyvedena kontrolka prednich mlhovek (zelena) ? Prinejhorsim to nejak nabastlim primo na tu zarovku, ale radeji bych nejake "cistci" reseni.


RE: RE: RE: Nemožné
Datum: 3.10.2002, 17:18
Od: Standa <a@b.c>

Ahoj. V jedne knizce (Skoda 1XX snadno a rychle) ktera je o rozdilech mezi jednotlivými verzemi starsich skodovek je napsany, ze zapojeni palubek se asi 4x menilo... (1979, 1981, 1983, 1988) neni tam sice jak, ale je mozne, ze autor napsal zapojeni jednoho tohoto typu a o ostatnich nevedel...


RE: RE: Nemožné
Datum: 26.09.2002, 8:32
Od: Nio <N.Nio@seznam.cz>

Může mi prosímvás někdo poradit jak zapojit otáčkoměr na nové přístrojovce? Podle tohoto schématu zapojení mi nefunguje,když otočím klíčkem tak se ručička posune na 1000 otáček a tím to hasne na motor vůbec nereaguje díky moc by jste mi pomohli.


RE: Nemožné
Datum: 26.09.2002, 8:25
Od: Raduz Rus <raduz.russ@worldonline>

Čau Raduzi prosímtě nemohl by jsi mi poslat to správné schéma zapojení tady s tím zapojením mi nejde otáčkoměr když neni zapojenej tak se ručička při otočení klíčku posune na 1000 otáček a když zapojenej je tak na motor nereaguje můj email: N.Nio@seznam.cz Předem moc děkuji zdraví škodovkář Tomáš


Ako nemozne?
Datum: 24.07.2002, 9:57
Od: Peter <peter.fidler@invensys.com>

Ja som preve vcera instaloval novu pristrojovku a len som odpojil staru a napojil novu. 10 aj 6 kolikove zastrcky su plne kompatibilne zapojenim, takze neviem o com tu stale meliete. Radsej napiste ze mu tam chyba este zapojenie 3. 4-kolikovej zastrcky.


RE: Nemožné
Datum: 3.07.2002, 22:35
Od: fdg <dggd>

ghhhhhhhhhhh


Nemožné II
Datum: 3.07.2002, 22:33
Od: Radek <raduz.russ@worldonline.cz>

Já si myslím že je to nemožné v případě jestliže musím kabely připojovat k palubce třeba když jsou z favoritu. Ono je lechké vzít palubní desku i z kabely a přepojit ji (je to nejrychlejší a nejjednoduší) ale pak nechápu jak někdo může tvrdit že to schéma je použitelné. Já jsem tím prošel zkusil a zapojil nikoliv podle tohoto schématu je fakt že některé prvky souhlasí sic jen nepatrně. Zkuste to zapojovat tak jak já to znamená palubka zvlášť k ní kabely a pak to zapojit. Zjistíte jednu věc a tím je polarita je úplně jiná a nesouhlasí.


RE: Přístrojovka...
Datum: 22.05.2002, 23:23
Od: Petr Opálko <opi4yo.cz>

Naprosto souhlasim.Zapojeni přístrojovky je jednoduché.nová přístrojovka má tři svorkovnice:1. má deset kolíků a jejich zapojení je naprosto stejné jako u normální přístrojovky,lze se řídit článkem,ale jen podle zapojení originálu. 2.druhá svorkovnice má šest kolíků a zapojení je také stejné jako u originálu. poslední,3. má čtyři kolíky:jeden pro kontrolku ruční brzdy,druhý pro kontolku sytiče - oba přívod +,třetí a čtvrtý je plus a mínus pro kontrolu pásů. Takže na závěr,pokud budete brát přístrojovku na vrakovišti,vemte z auta i ty kusy kabelů se svorkövnicemi které pak jen napojíte na svorkovnice ve vašem autě,poprípadě jen na svorku č.5 u malé svorkovnice napojíte kabel od cívky (otáčkoměr). Ta malá, čtyřkolíková svorkovnice na autě není protože kontrolku na ručku a sytič škodovka neměla,ale neni problem ji udělat.


Nemožné
Datum: 7.04.2002, 13:11
Od: Raduz Russ <raduz.russ@worldonline>

Předem chci říct že kdybych se při zapojování do mé Škody 120 řídil tímto článkem nevím jak by to dopadlo. To co je tady popsáno je špatné. Já jsem to proměřoval a zapojoval 2 výkendy a nakonec jsem musel přepilovat jeden tištěný spoj. Jak dodělám schéma tak ho sem pošlu aby tento článek neklamal ty kteří so chtějí tuto přístrojpovku zapojit. Jinak chci podotknout že nemám vůbec nic proti autorovy tohoto článku. Z pozdravem Radek


Přístrojovka...
Datum: 11.02.2002, 20:24
Od: Jarda <jarda.v@cmail.cz>

Zdar! Mám takový zásadní problém. Koupil jsem si přístrojovku s otáčkoměrem-hranatou a když jsem ji zapojil, palivoměr ukazoval nějak hodně málo-spíš nic, teploměr se ani nehnul, zato otáčkoměr při plynu lítal sem a tam (a to není vůbec zapojenej :-) Poraďte mi prosím někdo co s tím. A ještě taková maličkost: od jednoho chlápka na vrakáči jsem se dozvěděl, že se mu tato přístrojovka v létě vlivem tepla "zalepila" a tachometr ukazoval kraviny. Jo a ještě řikal něco o tom, že ukazuje nějak špatně rychlost (±10 km/h) co je na tom pravdy? Díky Jarda


110R
Datum: 7.07.2001, 11:58
Od: Peter <pepko@email.cz>

Da sa na Š 110 R namontovat GL palubka? Ked je to mozne, tak ako pri zastavbe postupovat?


RE: chcípe mi motor
Datum: 27.06.2000, 15:32
Od: dusan Jargas <jargasbcd@email.cz>

Doporucil bych zapojit otackomer presne podle firemni dokumentace (servisni knizka). Je totiz mozne,ze se do konfliktu dostava obvod couvacek, ktery se spina na prevodove skrini a obvod , na ktery mate pripojeny otackomer. Nic jineho mne nenapada, protoze couvani nema v elektrice s funkci otackomeru nic spolecneho( motor se toci stale na stejnou stranu a otackomer je pripojeny na 12V a na civku).


UZ NE
Datum: 19.06.2000, 8:55
Od: Deda Mraz <zdenek@ssakhk.cz>

Tak tu pristrojovku uz neshanim. Dik.


SHANIM
Datum: 5.06.2000, 8:15
Od: Deda Mraz <zdenek@ssakhk.cz>
WWW: http://www.ssakhk.cz/home/zdenek

Nevite nekdo nahodou o nejaky volny pristrojovce nejlepsiho typu(komplet pod sklem) za slusnou cenu? Dik


chcípe mi motor
Datum: 20.04.2000, 13:11
Od: Jindřich <pajitech@post.cz>

Do své škodovky (120L 1985) jsem namontoval otáčkoměr. Všechno chodí akorát když zařadím zpátečku tak mi motor chcípne. Ale po odpojení otáčkoměru z cívky motor normálně běží při zařazené zpáteční rychlosti. Nevím co s tím. PORAĎTE!



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení