ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Podsvětlení středového panelu
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Podsvětlení středového panelu

RE: žárovky vs. LED
Datum: 14.11.2009, 22:40
Od: M.Musil <M.Musil1@seznam.cz>

Kde jsi ty barevné návleky na žárovkové kontrolky sehnal? To by mě také docela zajímalo,ale nevím jestli existuje modrá na 0,8W. Díky za info


RE: LED diody
Datum: 14.11.2005, 11:22
Od: Lukáš <L.Forezby@seznam.cz>

To máš pravdu pořádný rádio udělá svý a když navíc namontuješ nad dveře sufidku s ledkama jakékoli barvy (tak aby ladily s barvou rádia a interiéru) tak je to taky celkem v poho.Pokud si bude spolujezdec stěžovat že mu to nepříjemně svítí do očí nic není straceno stačí pouze otočit sulfidku aby svítila na jinné místo tak je to O.K.Já jsem ji otočil sěrem nahoru ke střeše a je to paráda.zespodu modré podsvícení rádia a vše je naprosto O.K. Škodovkářům zdar !!!! L.Forezby@seznam.cz


RE: Kurak
Datum: 13.05.2004, 21:51
Od: JohnS <johns@real-net.sk>

Vo vlastnom aute si zapalim kedy ja chcem, nikoho tym neobmedzujem. Komu sa to nepaci nech ide pesky. Aj tak tolerujem spolujazdcov nefajciarov a pri nich nefajcim.


RE: Da sa to inak
Datum: 16.02.2004, 9:44
Od: jaro karoli <hell-boy@post.sk>

Pocuj, ak by si mal ztoho dajaku fotku tak by si mohol hodit. vopred dik


RE: RE: žárovky vs. LED
Datum: 26.01.2004, 10:47
Od: Petr <petr@barasoft.cz>

LEDky jsou lepsi nez zarovicky, netopi, dlouha zivotnost a mala spotreba (tim i benzinu). S tim vetsim napetim a odporem je to castecne pravda. Jak nekdo psal nize ze LEDky brzo odejdou to je pravda ale pokud jsou spravne zpojeny tak tech 100.000 hodin je realita. Lepsi nez pocitat s vetsim napetim - vetsi odpor, je lepsi pouzit proudovy "omezovac" LM317 (stoji cca 15,-) na ktery lze napojit 4 ledky (podle odberu) Tomuto omezovaci proudu vyhovuje napeti 5-30V tusim. U LEDek jde spis o proud pokud je prekrocen dochazi k snizeni zivotnosti.


RE: žárovky vs. LED
Datum: 12.01.2004, 10:35
Od: robert <98602@centrum.cz>

Dioda odejde jedine kdyz je blbe spocitany seriovy odpor. Bacha na napeti, baterie ma sice 12V ale pri jizde ma asi 14.4V a objevuji se i spicky. Dobre je spocitat odpor na napeti 14.5V a k diode dat popr.Maly kondenzator o kapacite cca 47uF. Zivotnost potom stoupne na puvodnich cca 100 000 hodin.....Nektere auta maji s prepetim a spickami problemy, kdyz jsem montoval podsviceni displeju do autoradii, u nekterych TO odchazelo po dvou dnech provozu....


Bacha na polaritu
Datum: 12.01.2004, 10:31
Od: Robert <98602@centrum.cz>

Kdyz se podivate z boku na diodu tak vidite bud Nozky, nebo v tele diody Packy.Mensi packa je obvykle + a vetsi -. Delsi Nozka je obvykle + kratsi -. Pozor na Cervene Vysoce svitive diody, maji Packy obracene.


žárovky vs. LED
Datum: 4.11.2003, 11:51
Od: Pavel <->

Nazdar, právě dělám kompletní osvětlení horní řady otočnejch přepínačů na GL palubce (celkem jich tam mám 6) a musím, říct, že daleko lepší než LED, které vyžadují odpory a časem odchází, sjou prostě malé žárovičky. Mají jich v každým shopu s elektronickýma součástkama hromady, v různejch barvách; na čiré se prodávají i barevné "návleky" a cena je stejná. Navíc svítivost je větší a mají také větší rozptyl.


RE: vystrazny
Datum: 6.11.2002, 9:31
Od: Martin <J.Martas@seznam.cz>

Nazdar Tome! Přesně tak jak to popisuješ je to zapojený ve stovárně. Když se Ti podaří sehnat knížku Údržba a opravy vozů Š 100, 100 L, 110 L, 110 LS, 110 R od V. Bati a vyznat se v tom šémátku, máš zpola vyhráno. No, a zapojení lukase ve 120 bys taky vyhrabal v knížce na řadu 105 - 130, ale jejího autora neznám. Tu stováckou si dost často půjčuju v knihovně. Lepší knížku tohoto druhu jsem ještě neviděl! Zdarec!


RE: Hlava motoru
Datum: 1.07.2002, 23:21
Od: fido <fridrich.tom@seznam.cz>

no rozhodne se vyplati zabrousit ventilovy sedla, ale nemusis je prece frezovat, to se snad ani nedela. dela se to rucne. zdar


RE: RE: RE: RE: Mototechna
Datum: 6.06.2002, 15:52
Od: cerny tomas <cerny_tomas@seznam.cz>

To sem ale debil, ted mi teprv voslo, ze nikdo nerikal ze to ma neco spolecnyho z mototechnou. To sem teda ale jouda, co?


RE: RE: RE: Mototechna
Datum: 6.06.2002, 14:40
Od: cerny tomas <cerny_tomas@seznam.cz>

Na těch Lužinách jsem dneska byl a s Mototechnou to nemá nic společnýho. Ten típek na mně koukal jak na ufóna a říkal že prej mám tůze špatné informace. Jinak obrázek o cenách si udělejte sami: Krytka kliky na Favorita 93 stojí 29Kč/ks a bajonetová patice na 4W žárovku do budíků stojí 17Kč/ks. Mně se to zdálo hodně, ale ten típek na mně koukal takovým tim způsobem: "kde žiješ!". Ale jak říkám, někdo má a někdo nemá.


RE: RE: Mototechna
Datum: 3.06.2002, 12:02
Od: cerny tomas <cerny_tomas@seznam.cz>

Prima návod na ty Letňany, Pavliku. Ty Lužiny bych zkusil zase já. Nevím, jestli je to "mototechna" ale prodej dílů byl jednu dobu v takzvaném Uni-marketu, tedy je to ta velká modrá kráva, kterou vidíš, když vylezeš z metra stanice Lužiny. Jdeš prostředkem kolem Delvity a pak přijdeš k velice mírně stoupajícím schodům. ty vejdeš a po pravé straně by měla být prodejna s díly. Jinak na ulici Archeologickou navazuje Mukařovského, ve které je v komplexu Luka (stanice metra Luka) uplně v nejnižšim poschodí prodejna "Martin Exner" (02 / 35520161)


RE: Mototechna
Datum: 3.06.2002, 8:50
Od: Pavel <pavel_t@centrum.cz>

Zalezi na tom kde tu "mototechnu" hledas, pokud v Praze a na Skodovky tak bych mel jeden tip. Velmi slusne vybavene prodejny (S120 - Fabia) ma firma Čekl v Letnanech a na Luzinach. Na Luzinach bohuzel nevim kde, jen ze ulice se snad jmenuje Archeologicka ale jsou treba ve Zlatych strankach. Do Letnan te muzu dovest - treba z metra B Palmovky autobusem 233, 274 do zastavky Fricovicka (jedna za Tescem), ze zastavky je videt hospoda U Jenika a v tom samem objektu (je to videt od te zastavky) o kousek dal jsou jak Cekl na skodovky tak i nejakej Brtka na ruzne vozy ale skodovky moc nema (a ma tam zenskou ktera neumi cesky, nevi co je co a je neprijemna).


RE: Mototechna
Datum: 3.06.2002, 8:42
Od: joot <joot@volny.cz>

Nez na autopotřeby bych se zaměřil na obchody se slovem autodíly v názvu. Praha na škodovky: Jeremenkova, Koněvova, Pražského povstání ...


RE: Mototechna
Datum: 3.06.2002, 0:38
Od: impact <impact@mail.cz>

no ona mototechna snad uz neexistuje, maximalne tak hledat obchody, ktere drive byly mototechny... jinak by pomohlo, kdybys rekl, co presne shanis, pak by ti nekdo treba mohl napsat kde to sehnat *hint hint*


Mototechna
Datum: 2.06.2002, 23:08
Od: Petr Pospíšil <bohužel nemám>

Nazdarek, mám dotaz uplne od jinud, kamos mi dal neco sehnat v mototechne a ja nevim, kde nejaka je, nemuze mi nekdo poradit? Kdyz zajdu do normalnich autopotreb, tak reknou, ze s tim jedine do Mototechny, ale ja nevim, kde nejaka je.


Jiný vypínač
Datum: 2.06.2002, 19:01
Od: Beaver <beaver.pv@post.cz>

Že se s těma vypínačema pilujete. Nasázet tam vypínače z Favorita, je po problémech. Mají podsvícení indikátoru žárovičkou v sobě. A máte je ve dvou barvách (hnědá/černá) s možností nabarvit si je podle představ :)


Hlava motoru
Datum: 2.06.2002, 17:17
Od: Chátra <chatra@post.cz>

Strasne nertad obtezuju mimo tema, ale potreboval bych poradit ohledne frezovanisedel ventilu do litinove hlavy do ktere rok tekla voda tesnenim. Nevite nekdo, jestli ma cenu frezovat nove sedla nebo hlavu radeji rovnou vymenit za novou? K osvetleni: Doporucuju pouzit bile supersvitive LEDky 3mm, sice drahe cca 90Kc/ks, ale oto efektnejsi Chatra


LED diody
Datum: 1.06.2002, 11:39
Od: Webking <webking@centrum.cz>
WWW: http://mujweb.cz/zabava/skoda.rapid

Jen upozorňuji na to,že diody se dělají jak "rozptylky" a "bodovky".Například pod vypínače ventilátoru je potřeba dát rozpylku. Můj typ: vnitřek knoflíku vylepte alobalem.Potom se světlo ještě víc odráží ven.Zvláště u palubky Rapidů,kde je vypínáču víc to vypadá slušně.(pro mě je,ale nejduležitější,když tam je slušný rádio.To je pak osvětlení)


RE: Da sa to inak
Datum: 31.05.2002, 13:17
Od: Bad.Man <none>

Vsechno dobry jenom .... videl sem prodavat i LEDku ve tvaru trojuhelniku :o) A k tomu zapojeni pres odpor.. jasne ze musi byt protoze pokad je paralelni zapojeni LEDek tak tim odporem musite stahnout i napeti ... Zdar vsem...


RE: Neberte to osobne
Datum: 30.05.2002, 17:46
Od: Pablo <m.pavlik@seznam.cz>

Zapojeni mas v mejlu, ale neni to otestovany. Vzhledem k tomu, ze to obsahuje obrazek, nemuzu to hodit sem do prispevku. Kdo ma zajem to vyzkouset, napiste mi, ja vam to s radosti poslu. Pripadne to muzu zverejnit jako clanek tady ne techwebu, ale nerad bych abyste me kamenovali za mozna nefunkcni krap. Je to na vas, rad to sem dam.


len tak
Datum: 29.05.2002, 20:48
Od: Matus <matus@renault8klub.sk>
WWW: http://www.renault8klub.sk

Zdravim vsetkych. Na zaciatok chcem podotknut, ze nemam Skodovku (co je dost jasne z mojho mailu), ale na 120L/1986 som sa ucil jazdit a prve dva roky vodickej praxe prebiehali na tomto aute. Vobec co sa pamatam sme mali Skodovky a preto na to auto nedam dopustit. Ale k veci. U jedneho svojho kamarata som montoval do palubovky medzi "varex" a prepinac kurenia zapalovac na cigarety (pozdravujem vsetkych co sa rozculovali nad fajcenim v aute, mat vase problemy...). Uplne normalny co sa da kupit na benzinke. On ma na boku take dve velke diery cez ktore, ked sa spravne natocia tak osvetluju celi priestor vo vnutri. Takze za tmi je podsvieteny obrys celeho plastu, prepinace, tiahla kurenia a samozrejme zapalovac. Jeho bratovi som cygaretak namontoval dole ja je vypinac na hmlovku a tak som mu za ten stredny panel namontoval stojanek a donho obimku na malu ziarovku, parkovacku a ma to ten isty efekt. Takze to pre tych co sa im nechce pilnikovat a zapajat LEDky. S pozdravom MAtus.


RE: Neberte to osobne
Datum: 29.05.2002, 14:47
Od: cerny tomas <cerny_tomas@seznam.cz>

Zapoměl jsem k 28W přičíst ty žarovky v palubce ! Údaj 9W by měl být správně.


Neberte to osobne
Datum: 29.05.2002, 14:43
Od: cerny tomas <cerny_tomas@seznam.cz>

Neberte to osobně, ani se neurážejte, ale já se fakt ptal, jestli nevíte jak je to zapojeny a ne, jestli by to šlo. Vono všechno jde, když se chce, jenom stačí mít motivaci. Tu já mám, protože jsem takovej tip, že nechci mít auto samej spínač. A protože budu dávat na zadní okno stěrač, tak potřebuju volný spínač. Ten se na palubce hledá strašně špatně, vedle spínače mlhovky mám spínač větráku. A za druhé to vypadá úplně dokonale, mít tam spínač z Oktávky (Uspoří místo na povinou červenou kontrolku, protože sám svítí). Už vážně nevím jak Vám mám vysvětlit, že by se mi hodili věcné informace a ne jen to, že tam mám narvat relátka a je to. To s těma parkovačkama: to se mi prostě líbí. Jednak zastávám názor, že je potřeba svítít, svítit, svítit, ale na druhou stranu nechci pořád zbytečně vybíjet akumulátor (takhle bude svítit 9W a ne 28W nebo kolik to je). Tomáš


Da sa to inak
Datum: 29.05.2002, 7:27
Od: Maroš <mmenovsky@krizik.sk>

Zdravim vsetkych skodovkarov ktory prerabaju a upravuju. Dostal som niejake odpovede na moj napad ktory som si urobil vypilovanim sipok.Niektory ste chceli navod ako sa to da urobit.Pokusim sa to vysvetlit.Fotografie nemam.Plastove gombiky pre istotu si zozente z vrakoviska ak by vam to nevyslo mohli ste pouzit povodne.Ak uz mame plastove gombiky kde su dve sipky treba vypilovat co najlebsie.Stred oboch sipok odvrtame co najtensim vrtakom aby sme nezasli za ciarku nakreslenej sipky.Gombik je vyhotoveny kde jedna sipka sa da pekne vypilovat a druha je komplikovanejsia.Tato strana je vyplnena aby sa dal gombik uchytit na tiahlo.Uchytenie sa nesmie porusit inak nebude drzat v tiahle.Vyriesil som to tak ze z boku som odvrtal a vybrusil a vypiloval otvor tak aby my tam vosla ledka.V kazdom gombiku su dva ledky z odporom.Na tiahlo pre kurenie som pouzil cervenu a modru ledku.Z ihlovymi pilnikami som vypiloval tvar sipky.Aby sipka bola pekna rovna chce to vela trpezlivosti.Sipka sa vypiluje nie prilis velka aby ak sa vlozi ledka by ju mohla celu zkryt.Ak uz je vsetko vypilovane sa vlozi ledka a zalepi sa proti posunutiu chemoprenom.Treba si uz vopred premysliet vedenie vyvodov a zapojenie proti zkratu.Bocnu dieru ktoru sme urobili na strane kde je uchytenie treba zatmelit.Aby mńam tmel neobalil ledku som dal papier.Papier som pouzil aj na zakrytie i druhej ledky aby svetlo prechadzalo vom z gombika a nie dnu.Po tmeleni som to vybrusil a zamaloval na cierno a vobec to nevidno.Ak som mal vsetky tri gombiky urobene som musel zkratit tiahlo asi o 4 milimetre inak by dobre uchytenie nebolo zabezpecene lebo tam brani ledka.Po zalozeni gombika na tiahlo treba vyvody kablov viest po oboch stranach hrany plechu tiahla.Vsetkych 6 vyvodov treba spravne pozapajat.Ak sa niekto do toho pusti urcite bude mat z toho dobry pocit.Ak to svieti v tme je to pekne.Kto to videl kazdemu sa to pacilo.Podobne som aj vyhotovil gombiky vystraznych svetiel ,ventilatoru a stretavacich svetiel.K tomuto napadu som dosiel po urobeni lediek do medzier tiahiel ktory je na tomto servry.


RE: vystrazny
Datum: 28.05.2002, 9:01
Od: Pablo <m.pavlik@seznam.cz>

Slo by to. Dle meho nazoru by byly zapotrebi 3 prepinaci relatka a par metru dratu. Je jenom otazka, zda cas investovany do takoveto prestavby ma nejaky smysl...


RE: RE: RE: vystrazny
Datum: 28.05.2002, 6:48
Od: Honza <5johny@seznam.cz>

Odpověď máš na mejlu, ať tady nezabíráme místo. Snad Ti to nějak pomůže. Honza PS: Ta první odpověď byla spíš sranda.


RE: RE: vystrazny
Datum: 28.05.2002, 1:12
Od: cerny tomas <cerny_tomas@seznam.cz>

Ptal jsem se kdo neco vi a povi, ne kdo neco vi a nepovi, nebo do konce kdo povi, ale vi hodno!!! Na schematu je velky prd, do toho jedno polohovyho vypinace vedou tri carky ale ve skutecnosti, nevim ted presne kolik ale vic jak, sest kabelu, takze netusim, co ve schematu vyctu, hlavo. Tomáš


RE: vystrazny
Datum: 27.05.2002, 8:37
Od: Honza <5johny@seznam.cz>

A už jsi se koukal na schéma? Z toho jde zapojení blinkrů docela v pohodě poznat. Pochybuju, že lukasová páčka to umožňuje, protože jsou tam jenom jedny kontakty. Hundrtky a trabanti je měly v páru právě pro poziční svícení jen jedné strany. Možná s použitím relátek by se dalo, nevím. Vem si schéma, tužku papír a přemejšlej.


vystrazny
Datum: 24.05.2002, 22:32
Od: cerny tomas <cerny_tomas@seznam.cz>

Nechci porad votravovat, ani nechci byt moc videt, ale rad bych se jeste zeptatl, jestli nekdo nevite, jak prasne jsou zapojeny blinkry u S120L. Chtel bych je totiz kompletne predelat, abych blinkry za jizdy spoustel, jako dotedka, vystrazny mohl spoustet spinacem viz malba na http://www.sweb.cz/s120l/Download/vystraha.jpg a jeste bych chtel pridat funkci, ze pokud mam rozsviceny parkovaci svetla, vypnuty zapalovani a packu blinkru na jedne nebo druhe strane, aby svitila jen ta strana. Jenomze. Kdyz jsem videl ten hegeš drátů, tak jsem to vzdal. Druhej den jsem prisel znovu do auta a pokusel se prijit na to, jak je to cely zapojeny, ale nemel jsem na to pul dne, tak jsem to vzdal podruhy. Proto kdyby se nasel nekdo, kdo alespon prosku vi, jak se spinaj smerova svetla, tak prosim dejte vedet, vypadalo by to, myslim ze, docela dobre.


RE: RE: Kurak
Datum: 24.05.2002, 20:50
Od: VS <vs@vs.vs>

Stejne jsi prase, kdyz hulis v aute!!! FUJ! Chudak auticko...:((( Jsi zly a osklivy!!!


Nazory
Datum: 24.05.2002, 0:11
Od: Petr Prchal <prchalek@volny.cz>

Přiznám se,že mne překvapilo jaká smršt komentařů se na toto déma dala do pohybu.Tedy nejprve děkuji za všechny komentáře.Jestli Vás to potěsí během jednoho dne mne došla baterka v telefonu kolik mne chodilo oznámení o přijetí nového mejlu a za všechny děkuji. Našel jsem mezi nimy i některé velmi zajímavé.Jako ten nej nej se mě zdál být od Tomáše Černého a plně s ním souhlasím,že by se to mělo nejlépe raději odzkoušet.Takové ty komentáře typu kouřit nekouřit a td.No co k tomu mám říct?Nechceš nechtěj nikdo ti to nenutí a ušetříš nějaké drobné za součástky.Navíc to není jenom osvětlení popelníku.Tečka víc to nehodlám komentovat.S tím jak mne napsal mmenovsky ze slovenska:To je přesně předchudce tohoto řešení ale nejen,že je to více nežli pracné (to by mne nevadilo) ale strašně to stenčí plast na těch krytech a navíc za těmito kryty vlají drátky,které se časem ulámou.Taky jsem měl obavu,že se někde zkřípnou nezi táhlem a plechem,který tyto táhla drží. No nechám to na každém jak si to udělá. Zatím čus bus a škodovkám zdar s pozdravem Petr Prchal.


RE: RE: LEDky
Datum: 23.05.2002, 21:12
Od: cerny tomas <cerny_tomas@seznam.cz>

To máš, čéče, pravdu, ale nasere, když ji tam přilepíš s domněním, že to máš správně a nenapadne tě si to raději ozkoušet. PS: S tím závěrným napětím, by se to údajně podle literatury nemá přehánět, ale nikdy mi ještě žádná při mínus 12V neodešla. Tomáš.


RE: RE: LEDky
Datum: 23.05.2002, 13:48
Od: Pablo <m.pavlik@seznam.cz>

Chci vas vsechny jenom ujistit, ze pokud dojde k nechtenemu pripadne chtenemu prepolovani LEDky, tak se ji opravdu nic nestane. Jenom pozor na pripojeni pres odpor. Ten tam musi byt urcite - omezuje proud protekajici diodou. Tema vypoctu odporu se jiz na techto strankach resilo nekolikrat tudiz se nebudu opakovat. Jenom takova mala perlicka z vlastni zkusenosti: behem studia jsme s regulovanym zdrojem zkouseli kolik "vydrzi" Jumbo LEDka 10 mm prumer. Vydrzela presne do 12,5 V. Pak nastala ohlusujici (prehanim, ale rano to byla) rana a LEDka se rozletela po mistnosti. Podotykam, ze jednu nozicku jsme vubec nenasli a cocka z diody byla zarazena ve strope :o). Jeste stesti, ze to nikoho netrefilo. Takze bacha na pripojeni bez odporu....


RE: LEDky
Datum: 23.05.2002, 12:39
Od: Roman Wojnar <wojnar@atlas.cz>

Tak jsem se Ti na to sel podivat a musim ujistit ostatni, ze to az takova tragedie neni. Kdyz tu LED-ku pripojite prez odpor, a to si pamatujte LED PRIPOJOVAT VZDY PRES ODPOR, treba i v opacne polarite nic se ji na tu chvili nestane, no a kdyz svitit nebude tak jen prohodite vyvody.


RE: RE: Da sa to inak
Datum: 23.05.2002, 8:59
Od: SpeedlineS <djvjan@centrum.cz>
WWW: http://djvjan.webpark.cz

to CRX: Nechtel bys napsat navod na tech par hodne me cizich slov. Diky


RE: Da sa to inak
Datum: 23.05.2002, 8:50
Od: CHIP <horna@centrum.cz>

Taky jsem nad touto variantou premyslel, ale zdalo se mi, ze ty sipky a symboly na tech ovladacich jsou pres uchyceni na druhe strane, takze by se vypilovani asi nedalo praktikovat, ale kdyz to rikas, tak to asi zkusim.


RE: Kurak
Datum: 23.05.2002, 8:45
Od: CHIP <horna@centrum.cz>

Hele skutecne co je ti po tom jestli hulim ve SVEM aute. Ja ho koupil ja ho sperkuju ja se o nej staram, takze si v nem muzu delat co chci. Musim ovsem rict, ze jestlize se mnou jede moje pritelkyne, ktera koureni nesnasi, tak si to odpostim.


RE: Da sa to inak
Datum: 23.05.2002, 8:14
Od: cerny tomas <cerny_tomas@seznam.cz>

Maros: asi bys nechtel poslat fotku, co? Zni to docela dobre.


RE: Da sa to inak
Datum: 23.05.2002, 7:19
Od: JenyK <jenyk@crx.cz>
WWW: http://www.crx.cz

jojo, a taky jsi pak ty vypilovany piktogramy zalejval jedku dentakrylem a lestil ? Je to prisernej vopruz, udelal jsem jenom jedno, ale vypadalo naprosto uzasne.


Da sa to inak
Datum: 23.05.2002, 6:36
Od: maros <mmenovsky@krizik.sk>

Podsvietene prepinace a sipky na tiahlach topenia mam urobene ale inak.Sipky som si vypiloval a led diody som vlozil dnu.Na kazde tiahlo som dal inu farbu.Ak zasivetim tak svieti cela sipka a aj cela medzera v ktorej sa tiahlo pohybuje.Potom som aj podsvietil vypinace ventilatora,vystraznych svetiel a svetlometov.Nieje tam len prevrtana diera z ledkou ale vypilovani tvar.Vyzera to pekne.Dalo to vela prace kym som to vypiloval ale vysledok je dobry.


RE: Kurak
Datum: 22.05.2002, 21:01
Od: Maro <S110R@seznam.cz>

Tak asi takhle: Já jsem kuřák, v restauraci, když kolem někdo jí, si to cigáro odpustím, ale rozhodně nejsem žádné prase, když HULIM ve SVEM autě... Co je ti po tom?


Kurak
Datum: 22.05.2002, 18:15
Od: VS <sv@vs@sv>

kdo huli v aute je asi tak nejvetsi prase, ktere znam....spolecne s tim, kdo huli v restauraci, kdyz u okolnich stolu sedeji lide a zrovna se vykrmuji.


LEDky
Datum: 22.05.2002, 14:45
Od: cerny tomas <cerny_tomas@seznam.cz>

No já jsem nekuřák a kdyby si někdo zapápil v mém auťe, tak mu urazim ruce. Proto článek nechci komentovat, jenom bych dodal takovou zajímavost, co se svítivých diod (LED)týče. Na : http://www.sweb.cz/s120l/Download/diody.doc je obrázek dvou pouzder diod. Neni to nic velkýho, jenom taková zrada, která může zmást.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení