ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Tábor 2002
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Tábor 2002

RE: Okruhová škoda 130LR/B
Datum: 4.07.2002, 18:33
Od: Jean <pradub@seznam.cz>

A co takhle dat kompletni popis i s fotkama na web. Stranek je dost.


Okruhová škoda 130LR/B
Datum: 3.07.2002, 15:01
Od: Martin Nikorjak <niky@volny.cz>

Chlapi jestli máte nějaké dotazy,tak se ptejte.Rád Vám na vše odpovím.Auto se dělalo rok a skládalo se měsíc,tak tam mouchy ještě jsou.Jinak k Táboru,bylo to o.k. až na to kolik se vybíralo tak v neděli už nebyl hajzlák.docela ostuda.


RE: doplnění
Datum: 2.07.2002, 11:44
Od: Martinus <hora.svetla@seznam.cz>

zdravím všechny,-jen tak na okraj-kvalita fotek je"nic moc"-ja vím,člověk může být rád,že tu vůbec nějaké jsou,-ale minulý rok byly"lepší.(mrzi mně,-že je tu tak blbě nafocená ta bílomodrá 130-stavěná jako replika na zavody do vrchu,-to bylo jasně nejlepší auto tohoto srazu.(však jsem se něco nakoukal na jeho"výrobu,-preciznost,nad preciznost"kdyby jste někdo chtěli kontakt na toho člověka,-co to stavěl,-tak je to Fi.PM autosport,-petr molčan-třanovice,-.čislo,-0604378926-ať se mu hejbaj kšefty,-a doporučuju,-je to"genius"-postaví všechno.


RE: RE: Jen tak dale
Datum: 1.07.2002, 11:18
Od: V. <vaclav.kramar@tiscali.cz>

TDIcko by mohlo byt fajn, ale bal bych hmotnosti. O kolik je rekneme VW1.9TDI tezsi nez Favo? Navic by to pak asi chtelo tezsi stalej prevod, protoze pri maximalnich otackach +/- 4000 by maximalka nebyla nic moc (140 km/h pri 5q 3.9 a 165/80-13, 105 km/h pri 3000) - s tim kroutakem by to nemel byt problem utahnout.


RE: RE: RE: doplnění
Datum: 28.06.2002, 12:39
Od: MATTESS <radkoc@post.cz>

to BURAN: si fakt BURAN........


RE: RE: doplnění
Datum: 28.06.2002, 9:10
Od: Buran <kmarisler@seznam.cz>

No moc jste toho teda nenafotili, pánové. Koukněte se na naše nejskvělejší fotky této akce, k zhlédnutí na http://www.freefoto.cz!!


RE: RE: RE: RE: RE: Jen tak dale
Datum: 27.06.2002, 11:41
Od: Tuner#2 <Tuner2@seznam.cz>

No je to zajímavej nápad, ale kdo se k něčemu takovýmu odhodlá, tak si tam určitě nedá "tlačený kamna" ale benzín, protože do sportovního auta to chce motor který "jde točit". Navíc diesly jsou o dost těžší něž benzíny ( např. taková 1,8l 20V Turbo je asi jen o 50 kg těžší než fáčkovej motor a kdo jí viděl odstrojenou od plastů, tak ten blok není o moc větší ). Další problém vidím v točivém momentu, který je u nafťáků o dost větší a způsoboval by problémy převodovce ( ta už má problémy i s tím 1,8l turbo ). Každopádně je to ale zajímavý nápad - už vidím vyděšeného pumpaře když platíš naftu do 120 :o))))))


RE: RE: RE: RE: Jen tak dale
Datum: 27.06.2002, 6:51
Od: Šlaušek <a_1@atlas.cz>

jo, a někde jsem se doslech, že VW dělá stejný bloky pro benzínový i naftový motory, takže když někdo umí nacpat koncernovej motor (VW) tak by měl umět i to TDI


RE: RE: RE: Jen tak dale
Datum: 27.06.2002, 6:49
Od: Šlaušek <a_1@atlas.cz>
WWW: http://www.unicos.cz/skoda/

no, myslim že 1.8 20v, asi taky nebude patřit k těm nejlehčím motorům, a k nejmenším taky ne.... já bych řek že by to mohlo jít, asi největší překážkou jsou peníze, s nimi jde do škodovky všechno... a nádrž by to chtělo prozkoumat.. ta mě nenapadla


RE: RE: Jen tak dale
Datum: 26.06.2002, 19:18
Od: Eidy <eidy@freemejl.cz>
WWW: http://unicos.cz/skoda

Šlušku, to by asi fakticky bylo těžký. Vždyť pokud vim, tak i Oktávka by měla chodit každejch 100 000km na výměnu všech předních čepů. A u chudinky škůdky by to asi muselo bejt častějc. Na druhou stranu, šlápnout na plyn u mýho eRka, slyšet pískat turbo, nechat se zarvat do sedačky a vědět, že mi při tom nekrachuje konto, nebyl bych proti.


RE: RE: Jen tak dale
Datum: 26.06.2002, 16:51
Od: Beaver 237 <beaver.pv@post.cz>

Mit odvahu, dost penez a autogen :-), tak uz mam davno Favorita TDi. Ona ta nafta je jaksi lacinejsi a navic taky ty motory ji zerou min jak benzinu. Ale zas tak jednoduchy to nebude, vymenit by se muselo asi skoro vschno, motor je tezkej jako krava, zabira vic mista, nadrz nejspis bude taky odlisna atd.


RE: Jen tak dale
Datum: 26.06.2002, 12:30
Od: Šlaušek <a_1@atlas.cz>
WWW: http://www.unicos.cz/skoda/

já bych se asi i pozastavil nad modro,modro,modro, bílym rapidem (tušim že STH, nebo nějaký podobný spz) to turbíčko taky byla dost precizní prácička, pak si myslím že by se mělo vystihnout erko targa - mimochodem taky hezky udělaný, ale myslím že ten kdo to neviděl s nandanou střechou, tak to moc posoudit nemůže... a v neposlední řadě mě uchvátila i felície, která měla motor z fáčka postavenej na stojáka, a velmi jednoduchej, a přitom nádhernej byl oranžovej rapid. a co se týká motorů, proč tam ještě nikdo nedal TDíčko?? dokážu si představit pohled pumpařů, kdyby si to takováhle škůdka přivalila na pumpu, a jala se tankovat naftu - a myslím že výkon (74 KW) taky špatnej nejni... je to jednoduchý, a přitom to ještě nikdo nepostavil...


RE: Jen tak dale
Datum: 26.06.2002, 12:25
Od: Nedved <suma.suma@seznam.cz>

duma.duma je pekna guma. A neumi psat!!! A slovo rutina smrdi pychou, ne kazdej by to totiz dovedl.


Jen tak dale
Datum: 26.06.2002, 11:57
Od: Medvet <duma.duma@seznam.cz>

Rad bych se pripojil k vasi debate.Pravda ze organizatori byly dost husti a navic ozraly.Sory?Nevim co nate modre skodovce kdo vydel ale dle meho jeto jiz rutina kdyt to tam dava kdo bud motor s oktavky.?ja bych ocenil skodovku 130 LR/B okruhova verze a tu modrou prispusobenou pro silnicni provoz,jen ty medvedi!Nemate natoho manika kontakt potrebuji seho naneco zeptat.Diky


Absence & organizace & program
Datum: 26.06.2002, 10:51
Od: Travex <travexr@seznam.cz>
WWW: http://www.tuning.cz/rs

Jasne, jsem ta potrefena husa co se ozve :-)) Diky Chipmene.... :-))) Nakonec toho ani tak moc nelituju, ze jsem jel radeji na vikend jinam. Jinak ke kvalite srazu, zacina to byt uz unavne, jak je sraz cim dal stejny, trocha zpestreni nebo nejakeho tematickeho ladeni kazdeho rocniku by nebyla na zavadu.¨Ale nechci hodnotit akci, ktere jsem se neucastnil, vychazim pouze z ohlasu primych ucastniku.... Ale uvidime v srpnu, kdy by se mel odehrat sraz nedaleko Bludne Nory, treba organizaci zvladneme lepe, takze se na Vas budu tesit na nultem rocniku, pozvanku najdete vcas na TW...


Škoda 1,8 20V
Datum: 25.06.2002, 22:45
Od: Marian <marian.svetlik@worldonline.cz>
WWW: http://skoda.web.worldonline.cz

Ja jsem nahodou tu skodovku vyfotil, ani jsem nevedel vo co go. Najdete ji na mych strankach v sekci fotogalerie.


RE: RE: RE: doplnění
Datum: 25.06.2002, 16:31
Od: SpeedlineS <speedlines@centrum.cz>
WWW: http://djvjan.webpark.cz

Skoda, ze neni fotka ze zadu te 130rs s predkem z MB. Zadni svetla fakt vyvonena (kdo videl za chodu a jeste k tomu v noci, tak tri dny nespal). Mohu potvrdit, organizace srazu opet na h...o, ale par lidi se vydalo na taborske letiste (neoficialne). Akcelerace, bunout .... (ta bila okruhovka je fakt rychla).


RE: RE: doplnění
Datum: 25.06.2002, 13:57
Od: Tuner#2 <Tuner2@seznam.cz>

Tak jsem skouknul fotky a chválím taky focení venku, ale tu modrou Škodovku (dle mě nej auto spolu s "plackou" na srazu) jsi vůdec nevyfotil (je tedy trochu vidět na fotce č. 180). No konec konců nejsi sám a mý známí jí taky přecházeli a nevěděli o ní :o)) Je ale škoda, že víc poutají pozornost plasty než kvalitní tuning - ten podvozek, brzdy a motor - to byla nádhera... P.S. zaslechl jsem někoho u toho auta jak se smál a říkal: "on tam má samolepky 20V - kde by to vzal :o))" ovšem v tom někdo odkryl deku z průhledné kapoty a tomu dotyčnému se rozklepaly nohy :o))))))))


RE: doplnění
Datum: 25.06.2002, 13:41
Od: Šlaušek <a_1@atlas.cz>
WWW: http://www.unicos.cz/skoda/

jo, ta byla super, a ještě bych chtěl pochválit človíčka co dělal fotky (předpokládám že fotil chipmen) že taky něco nafotil venku mimo kemp, to nebývá zvykem. Jinak další fotky jsou už od včera na webu http://www.unicos.cz/skoda/


doplnění
Datum: 25.06.2002, 13:30
Od: Tuner#2 <Tuner2@seznam.cz>

Sraz v Táboře byl jako vždy velký bez organizace. Taktéž mě zaujala "valná hromada" málem jsem se smíchy po.... Auta byly ve valné většině podařené což mě mile překvapilo obzvláště po letošním Brně kde byly samé splácaniny. Jinak bych chtěl vyzdvihnout ještě modrou 130L bez nárazníků s motorem 1,8l z octavie a komplet předělaným podvozkem a brzdami - fakt lahůdka. Už se těším na příští rok.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení