ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Jak vyzrát nad korozí
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Jak vyzrát nad korozí

Antirezin
Datum: 13.08.2009, 11:18
Od: havel <havel@seznam.cz>

Jen tak na okraj - dlouhé roky jsem měl problémy s nátěren schodiště - je venkovní vhodové, schodnice z ocelových profilů, vybetonované s dlažbou (voda, náledí, sníh na Vysočině)- vyřešil je Antirezin - zkušenost je tedy jiná než zkušenost autora článku


Antirezin
Datum: 13.08.2009, 11:15
Od: havel <havel@seznam.cz>

Jen tak na okraj - dlouhé roky jsem měl problémy s nátěren schodiště - je venkovní vhodové, schodnice z ocelových profilů, vybetonované s dlažbou (voda, náledí, sníh na Vysočině)- vyřešil je Antirezin - zkušenost je tedy jiná než zkušenost autora článku


RE: RE: RE: RE: Voda v autě
Datum: 21.08.2006, 19:39
Od: lubos okrouhly <el-cambino@seznam.cz>

Je mozny ze se tam dostava bud : spatne tesni pirela u dveri nebo je dira v podlaze nebo este skus jestli tam neni spouchla nebo jsi ji nestratil tesnici gumicku od nahonu mezi kufrem


RE: kolko litrov body?
Datum: 20.08.2006, 15:15
Od: varok <varok@seznam.cz>

Na favorita postačí dvě úzké plechovky, ty které se šroubují na pistoli. Kolik to je litrů nevím.


kolko litrov body?
Datum: 4.04.2006, 1:32
Od: martin <mato2m@gmail.com>

vie mi niekto prosim povedat, kolko litrov Body si mam kupit ked chcem natriet spodok favorita?? dakujem za odp


RE: čištění
Datum: 13.06.2005, 14:33
Od: Jester <wirraway@seznam.cz>

není to náhodou AXAPUR PRIMER ?


barvy
Datum: 13.06.2005, 14:30
Od: Jester <wirraway@seznam.cz>

Vše o barvách vč. odpovídání na dotazy : www.barvy.cz


RE: RE: RE: Voda v autě
Datum: 20.04.2005, 15:59
Od: čambis <el-cambino@seznam.cz>

Spiš než komentář bych měl dotaz. Koupil jsem felicii a u spolujezdce se po dešti udela pod gumou mokro. Nejak nemohu prijit na to kudy teče! Něměl by někdo radu? a taky mam strach aby se to nedostalo do elektriky, přeci jen pojistky jsou přímo pod kastlikem. Dík za odpověd, případně i na mail


RE: RE: Voda v autě
Datum: 15.02.2005, 22:08
Od: PedroKV <pedro_german@centrum.cz>

Mě teklo na favouši zadníma vratama do kufru, až mi tatík poradil dát mezi kastli a gumu medvědí hovno (stavební tmel, je to na něm zezadu napsané). Od té doby OK. Je fakt, že rez zvedala gumu, vyrejpal jsem to šroubovákem, zadělal tmelem a je klid. Jinak doporučuju dát tam černé hovno, to bílé (co jsem zrovna měl) se musí ošetřit tak, aby nevyčuhovalo, jinak je to jak pěst na oko (na modrém favouši). Osobně jsem to dělal tak, že těsně okolo gumy jsem kastli oblepil krepovou páskou, nanesl hovno pod gumu a sundal pásku a bylo to. Přemýšlím o výměně předního okna, ale právě se děsím toho, že by tam pak začlo téct.. :-(


RE: Spodek Favorita
Datum: 22.03.2004, 21:34
Od: Breorn <breorn@volny.cz>

Jestli myslíš tu Ipu, co je ve vnitřku auta na podlaze, tak já jí u svý stodvacítky rozehřejval elektrickou opalovačkou a dobejval špachtlí. Potom celou podlahu umeješ pořádnym množstvim benzínu a je to. Jinak ja používám Tlumex Plast (ten černý) a je celkem slušnej. Ten stříbrnej jsem zatim ještě nezkoušel. Nedoporučuju ho patlat zevnitř na podlahu, protože smrdí a přilepí to koberce. Na to je lepší přelakovatelná prskačka přetřená barvou.


Spodek Favorita
Datum: 4.03.2004, 15:52
Od: Robin <varok@seznam.cz>
WWW: http://pics.dvd2004.net/

Nevíte někdo jak odstranit asfaltový nátěr na podlaze? Auto jsem koupil před rokem a už to tam bylo, je to favorit. Chtěl bych se pod něj podívat, jak vypadá podlaha. Jaká je dobrá ochrana spodku před korozí? Je dobrý TLUMEX černé nebo stříbrné barvy?


RE: Alkyton
Datum: 16.09.2003, 15:04
Od: Pajk <ppajk@seznam.cz>

Když už chceš mermomocí vytmelit děravou kapotu,dělá se to následovně: 1)očistit díru 2)ustřihnout plech na záplatu (s přesahem) 3)podložit díru plechem 4)ze shora nanýtovat nýty s trnem (trhací) 5)Tupým důlčikem hlavy nýtů zaklepnout pod povrch karoserie 6)zatmelit a vybrousit. Je to celkem prasárna,ale je to lepší než jen laminování a tmelení. Pajk


Alkyton
Datum: 5.12.2002, 17:25
Od: ZdC <zcaloud@centrum.cz>

Narazil jsem na na zakladovku RUST-OLEUM Penetrator. Delaji take zde zminovany ALKYTON. Mate nekdo nejake zkusenosti s tim Penetratorem? Melo by to taky jakymsi zpusobem leptat rez az ke kovu a pote vse vytvrdit. Nasledne lze pouzit Alkyton nebo snad i jinou syntetiku. Dik za info.


RE: Nejlevnejsi varianta
Datum: 1.11.2002, 9:16
Od: Eraser <och@centrum.cz>

Jo,ale jedine z převodovky.Když motorovej,tak jedině novej.Jinak si korozi urychlíš.Vyjetej motorovej olej má v sobě plno agresivních látek.


RE: RE: RE: Nejlevnejsi varianta
Datum: 19.10.2002, 18:56
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Bohužel nestačím tak rychle články připravovat, abych dokázal na každý problém poskytnout tunu informací. Jde o jednu zásadní tezi, jestli to, co se někomu tzv. osvědčilo, a co skutečně funguje. Nikdo z vás se totiž na rozkuchané auto po několika letech provozu po takových zásazích neměl možnost podívat (jedině po havárii a to asi měl jiné myšlenky). O Ekolube atd. mám také hodně informací přímo z výzkumáků a tak se časem něco určitě objeví.


RE: RE: Nejlevnejsi varianta
Datum: 18.10.2002, 8:25
Od: Martin Buzek <martin.buzek@centrum.cz>
WWW: http://???

Ja to samozrejme uvadel jen jako perlicku, ackoliv urcite existuje nezanedbatelny procento automobilistu, ktery to praktikujou. Myslel jsem ze tu "ekologicnost" ala liti oleje do reky pochopis (ftip), jinak by me zajimalo, kolik litru oleje vytece z prumerneho parkoviste (cca50aut) za jeden den. Co se tyce koroze, ja osobne jsem zvolil variantu vystrikat dutiny voskem a spodek si natru BODY930. Problem je, ze kdyz clovek nema pristup k rampe tak si to musi nechat nekde striknout, cena cca 2400,-. P.S:Nevite nahodou kolik spotrebuju litru na Favorita?? Dik.


RE: RE: Nejlevnejsi varianta
Datum: 17.10.2002, 23:11
Od: cerny_tomas <cerny_tomas@seznam.cz>
WWW: http://www.skoda-auto.zde.cz

Nemas pravdu, Jiri. Je sice pravda ze se redenim jiz finalnich prostredku muze zmenit slozeni, respektive vlastnosti pripravku, tomu verim. Ale pokud nekdo neco vyzkousel a funguje to (dlouhodobe) tak nevim, proc by se nemohl podelit se zkusenostma. Debata o zmene vlastnosti vede k podobne debate, jak se rozpoutala ohledne zazracne primesi do motoroveho oleje Ekolube a jemu podobnych, ktery mel menit viskozitu a dalsi vlastnosti MO. Takze piste! jedine tak si clovek muze vybrat nejvhodnejsi reseni, jedine tak si clovek rozsiri obzory. Tomas.


RE: Nejlevnejsi varianta
Datum: 17.10.2002, 20:22
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

A kam se ten olej ze spodku časem tedy ztratí, ty ekologický aktivisto? Tohleto se dělalo za krále Klacka, když na trhu nic jiného nebylo. Chlapi, přestaňte vymýšlet nesmysly a přečtěte si o tom nějakou pořádnou literaturu. Drtivá většina postupů s různými přípravky naředěnými olejem je špatná, protože se narušuje složení přípravku, na jehož vytvoření makalo roky spousta výrazně fundovanějších odborníků. Časem se na toto téma také dostanu.


Nejlevnejsi varianta
Datum: 17.10.2002, 13:56
Od: Martin Buzek <martin.buzek@centrum.cz>
WWW: http://???

Uplne nejlevnejsi varianta je vzit vyjetej volej, natrit spodek auta, vystrikat dutiny a projet se po prasny ceste. Bezvadne funguje na ruska vozidla! Prach vytvori neprodysny film a koroze nema sanci. Navic je to ekologicky, protoze nemusite vylejvat vyjetej olej do reky :-).


RE: Voda v autě
Datum: 15.10.2002, 14:04
Od: cerny_tomas <cerny_tomas@seznam.cz>
WWW: http://members2.boardhost.com/skoda/msg/492.html

tuhle debatu jsem celou necetl, nevim co presne tam pisou, je k doklikani z http://www.tuning.cz/s110r/ takze se tam bavjeji o S110R ale k tematu "voda v aute"


RE: Voda v autě
Datum: 11.10.2002, 7:24
Od: atnarfus <atnarfus@seznam.cz>

Mám sice Favo, ale provedení zasklení ja prakticky stejné jako u 120ky. Když mi do něj začalo téct, taky jsem uvažoval o nějakém tmelu (určitě ne silikonu - jsou na to speciální mastné tmely). Kamarád mi ale poradil že to nemá cenu, ať okno vyndám očistím co je zrezlé a dám novou gumu. Udělal jsem přesně jak poradil a nic už neteče. Na dvou místech pod gumou (zvenku neviditelné i po odchlípnutí) to opravdu rezlo a rez nadzvedával gumu, která pak netěsnila. Všechno jsem očistil, zatmelil, vybrousil do hladka, celý rám natřel barvou a resistinem a okno nasadil s novou gumou. Těsní to opět perfektně a jestě jsem zabránil proreznutí rámu okna. Guma stála 300Kč a mám pokoj. Chystám se ještě na okno v pátých dveřích, i když zatím neteče, tak se to jako prevence vyplatí.


RE: Voda v autě
Datum: 10.10.2002, 23:46
Od: cerny_tomas <cerny_tomas@seznam.cz>
WWW: http://www.skoda-auto.zde.cz

Mne zase po delsim desti steka voda po spojkovym pedalu. mam tak tu vzdalenejsi, da se rist spodni hranu pekne zrezlou a po desti mam tak 10x10cm louzicku:-)) Kdyz jsem to videl poprvy, pekne jsem se zdesil, cuchal ke kapaline atd, ale po tretim desti jsem se uklidnil. Jinak o antene a o sibru se mluvi jako o nejvetsim nebezpeci, to ma tomas pravdu.


RE: Voda v autě
Datum: 9.10.2002, 6:26
Od: dusan <dcibulka@evektor.cz>

je treba dat silikon i mezi sklo a gumovy profil, a po celem obvodu okna. Pochopitelne predtim prostor vycisti. taktez mezi karoserii a gumu po celem obvode okna. v mem pripade to pomohlo.(S120 r.v. 79) Zadni sklo zateka obvykle mezi karoserii a gumou v miste napojeni strechy a zadniho "blatniku" tedy priblizne v prodlouzeni zlabku. Dal to tece pod gumou dolu. Tipuji ze vpredu to bude totez. Pripadne uvazuj o nove gume na predni sklo. Menil jsem predni sklo i gumu a silikon nebyl potrebny. ale na stare tesneni fungoval.


RE: Voda v autě
Datum: 8.10.2002, 18:04
Od: tomas <man_plus@post.cz>

s tou vodou pres okno mam tentyz problem a chtel jsem taky pouzit silikon, ale jak slysim.... Taky me napada, ze ti muze zatekat kolem anteny. K tomu silikonu. Zkus ho tam dat poradne, z obou stran a dej ho i vyse. Pouzij pruhledny silikon.


Voda v autě
Datum: 8.10.2002, 14:46
Od: Radek <galen@centrum.cz>

Je to sice trochu OT, ale chci se zeptat jestli někdo neporadí. Při delším dešti mi zatéká voda kolem předního skla (asi). Projevuje se to tím, že v zatáčkách mi teče voda na nohy :-(( Mám Š120 r.v. 86. Zkusil jsem to zvenčí mezi tou těsnící gumou a karoseri zapatlat silikonem, ale moc to nepomohlo. Jinak voda se vždy jako první objeví v levém dolním rohu okna (zevnitř - ve spoji mezi tím kusem karoserie co jde ke střeše - je tam takový dolíček, minijezírko :-). Díky za pomoc. Už mě to fakt sere.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: a co díry?
Datum: 8.10.2002, 13:37
Od: pavel <msg.mail@centrum.cz>

kapotu novou pochopitelně dám, na týhle se chci ale naučit tmelit neboť tam mám i drobné dírky na místech jež měnit nehodlám. Co se týče "průstřelů z leteckého kanonu", tak chci jen poznamenat, že jsem takto to auto nedávno koupil. Jinak je ovšem celkem OK.. poznámka je to ale dobrá :-) Mimochodem, stihnul jsem jen ty díry očistit a ne zatmelit a teď jak hodně prší jsem to musel fakt zalepit tou kobercovkou, aby mi tam neteklo...:-)


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: a co díry?
Datum: 7.10.2002, 20:23
Od: Jiří Čech <jiri.cech@kemifloc.cz>

Tkanina je nosný prvek, tmel sám o sobě v otvoru nedrží. I ten zmiňovaný na silné vrstvy je plněn skelným vláknem, aby se udržel pohromadě. Proto bych doporučoval tkaninu zespodu a místo tmelu spíše laminát. A nebude lepší na vrakovišti koupit jinou kapotu?


RE: RE: RE: RE: RE: RE: a co díry?
Datum: 7.10.2002, 15:24
Od: Beaver <beaver.pv@post.cz>

Ohledne tech nosnych casti - svata pravda, ty prahy neni moc dobry tmelit, max. pokud by to byla spis kosmeticka vada. Jinak s tou kapotou viz. pan Cech. Tmel by se mel pouzit kvalitni, pak totiz pomerne spolehlive drzi i v pomerne tenkych vrstvach, navic by nemel ztvrdnout na kamen, ale zustat pruzny, jinak se parkrat s kapotou triskne a tmel se rozlomi nebo vydroli apod. Ono primarne se tmeli nerovnosti a ne prustrely po protiletadlovem kulometu (dira 5x3 cm). Ta tkanina se v podstate da dat klidne i shora, po zabrouseni do roviny "padne za vlast" odbrousenim, jejim ukolem je hlavne poskytnout nosnou konstrukci pro patlavy tmel, ktery by jinak dirou prohucel skrz. Konec koncu, tmelit takovou kapotu asi nakonec bude naramna sranda... :)


RE: RE: RE: RE: RE: a co díry?
Datum: 4.10.2002, 11:42
Od: pavel <msg.mail@centrum.cz>

No, původně jsem chtěl kapotu orámovat kobercovkou a potom nějakým pruhem a lá startovní vlajka, takže kitování je myslím ok.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: a co díry?
Datum: 4.10.2002, 10:53
Od: Petr <vole@volny.cz>

Uz se stalo.


RE: RE: RE: RE: RE: a co díry?
Datum: 3.10.2002, 22:40
Od: Boss <xxx@xxx.xx>

A co takhle to auto nechat od spoda nejmíň do půlky dveří pozinkovat?:o))


RE: RE: RE: RE: a co díry?
Datum: 3.10.2002, 18:36
Od: Honza <janziegelb@atlas.cz>
WWW: http://garde.virt.cz

Nezlobte se na me ale "opravovat" vyrezlá místa karoserie kitem je dost amaterské. Nemluvě o tom, že pokud budete takhle tmelit třeba prahy nebo jiné nosné díly karoserie tak hrozí riziko, že se vám auto brzy zlomí.


RE: RE: RE: a co díry?
Datum: 3.10.2002, 18:25
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Existují tmely na velmi hrubé nerovnosti až 5 mm, pokud nacpeš, necháž zatvrdnout a zopakuješ, lze vyplnit i dutiny. Tmel neschne, ale chemicky reaguje - aspoň ten dvousložkový _ na tloušťce vrstvy moc nezáleží. Přední kapota bývá problém, na přední hraně se dělají díry jako první a špatně se tam dostává. Jinak laminovat můžeš stejně jako tu kánoi, tkaninu zespodu.


RE: RE: a co díry?
Datum: 3.10.2002, 15:41
Od: pavel <msg.mail@centrum.cz>

Díky, malý chápu, ale v kapotě mám díry i cca 5x3 cm. Možná tam dám někdy jinou kapotu, ale chci si vyzkoušet tmelení (pak mě totiž čekaj boky a dveře). Kapota je (alespoň vpředu) dvojitá - můžu tam napatlat asi 1,5cm tmelu do hloubky. Otázka je, jestli to vůbec zaschne. Ta tkanina se tam podkládá zespoda (zpoza plechu)? Zezhora se mi zdá, že by to pak dělalo bouli, nebo je to možné tak vybrousit až do roviny? To by ale pak bylo dost tenké, ne? Leda, že by se to mírně prohlo v místě díry a nacpal se tam ten tmel...no radši nechám těch úvah. Jinak jednou jsem laminoval kánoj, je to podobný princip? Prahy mám naštěstí v pohodě.


RE: a co díry?
Datum: 2.10.2002, 15:30
Od: Beaver <beaver.pv@post.cz>

Prijde na to, jak velkou diru mas. Pokud je mala, staci ji ucpat nejakym tmelem, nechat vytvrdnout a pak zabrousit do roviny a nalakovat. Velka je horsi, chce to kus laminovaci tkaniny, tu prichytit okolo diry (treba tmelem) a diru zatmelit. Tkanina poslouzi jako nosna vrstva nez to vytvrdne. Potom je postup stejny, zabrousit do roviny a nalakovat. Predpokladem obou techto postupu je, ze problemove misto se nejdrive zbavi rzi a obrousi. Idelani je jeste pred tmelenim povrch zdrsnit, aby se tmel dobre prichytil. Jinak fakt velka dira je zrala na vyvareni, ovsem nechat treba vyvarovat silne derave prahy je vzhledem k cene novych podle me zbytecnost.


Body
Datum: 1.10.2002, 20:35
Od: Honza <ka-las@volny.cz>

Body je výborný mám ho odzkoušené výborně se nanáší a udělá takovou gumu. Píšou na tom že je to na bázi kaučuku a pryskyřic. Bohužel číslo nevím.


Moje skusenosti
Datum: 1.10.2002, 18:34
Od: Misojogi <misojogi@yahoo.com>

Na hrube veci je dobry penetrator korozie Rust oleum a na to Body 9xx. Pre koroziu do hlbky na tenkom plechu je dolezita katodicka ochrana (farba s obsahom chromitanu zinocnateho alebo cisteho zinku) ponuka Motipu, idem odskusat Kamarat ma specialnu farbu na kovove lode pre vodakov, drzi super, koroziu zastavilo. este chcem odskusat Body zakladovku..... Misojogi


Body ...
Datum: 1.10.2002, 10:19
Od: obi-van <obi_van@centrum.cz>

ahoj lidi, pokud mohu, tak vrele doporucuji na spodek i na prahy, nastrik body, drzi to jak zidovska vira i na zkorodovanem povrchu a je mozno ho i prelakovat, takze lemy prahy a vsechno vypada uplne normalne,mel jsem to na aute pet let (dokud mi ho nerostrelil jeden ferda) a to jsem jezdil v zime v lete, proste ty prachy se mi vratily tim, ze misto abych se pred kazdou zimou valel pod autem, jako mistri co auto natiraj na zimu tlumexem,tak sem sel radsi na pivo.


RE: RE: moje verze antikorozniho nateru
Datum: 30.09.2002, 16:08
Od: xpetr <xvanp@volny.cz>
WWW: http://plivnik.cz

Jakykoliv olej na 120 nedoporucuji. Rozleptava totiz asfalt, ktery je v interieru na podlaze a plastizol, kterym je natrena cely spodek. Predchozi majitel meho auta bud strikal prahy nebo vylil olej do koberce, cimz se asfalt pod kobercem dostal do polotuheho stavu, olej provzlinal montaznim otvorem pod auto a zde rozleptal platizol (ten otvor tam mate vsichni, jen je pod asfaltem a neni videt, pri pohledu zespoda vypada jako vysoke U). Takze jsem musel asfalt z interieru vyndat, nalepit novy, a opravit spodek. Vymena toho asfaltu je naprosto odporna prace. Nekdo muze tvrdit, ja to leju jen do prahu. To je to same, prahy jsou jak cednik a olej se dostane temer vsude.


Naprosto nesouhlasím s názorem na Resistin
Datum: 30.09.2002, 13:15
Od: oyza <oyza@volny.cz>

Je vidět, že autor to zkoušel asi jinak... Muj otec má 18 let starýho Wartburga. Každý dva roky to natře. Stačí dvě pixly a má vystaráno. To auto nemá rez vůbec nikde. Pravda je, že je vhodnej akorát na spodek auta a vnitřní prostory a ne na vnější plechy, ale k tomu to nejni... Já mam auto taky natřený ze spoda Resistinem a je to naprosto v pohodě... Tak nevim, ale naše zkušenost se rozhodně rozchází....


RE: RE: Plně souhlasím(HAMERIT)
Datum: 29.09.2002, 22:49
Od: Jirka <jiricek22@volny.cz>

Já jsem Hameritem natřel po koupi favorita (to je asi 5 roků nazpátek) rezavé disky. Barva drží perfektně, stačí projet myčkou a jako bych disky znova natřel. Z dálky vypadají jako nové. Parkuju venku, v zimě využívám prosolené komunikace a fakt žádný problém.


RE: Plně souhlasím(HAMERIT)
Datum: 29.09.2002, 14:45
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Hammerite je vhodná jen a pouze na statické konstrukce (zábradlí, ploty, stožáry) a povrch musí být silně zkorodovaný, tak jak je to na reklamních letácích a přesně dodržet postup podle návodu. Na starých lacích nedrží. Celkem slušně na statických konstrukcích drží na jakékoliv základové barvě. Já mám na autě úplně stejnou zkušenost, dokonce jsem tu barvu do jara z auta (prahy a lemy) nějak ztratil - nezůstala po ní ani stopa. Tehdy jsem rychle potřeboval "zkrásnět" auto kvůli STK. Ráfky jsem natřel Alkytonem (2x štětcem) přes přebroušenou starou barvu, kupodivu drží již více než rok.


RE: Plně souhlasím(HAMERIT)
Datum: 29.09.2002, 14:45
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Hammerite je vhodná jen a pouze na statické konstrukce (zábradlí, ploty, stožáry) a povrch musí být silně zkorodovaný, tak jak je to na reklamních letácích a přesně dodržet postup podle návodu. Na starých lacích nedrží. Celkem slušně na statických konstrukcích drží na jakékoliv základové barvě. Já mám na autě úplně stejnou zkušenost, dokonce jsem tu barvu do jara z auta (prahy a lemy) nějak ztratil - nezůstala po ní ani stopa. Tehdy jsem rychle potřeboval "zkrásnět" auto kvůli STK. Ráfky jsem natřel Alkytonem (2x štětcem) přes přebroušenou starou barvu, kupodivu drží již více než rok.


Plně souhlasím(HAMERIT)
Datum: 28.09.2002, 20:58
Od: Aleš <ales.videnka@post.cz>

Nechal jsem se taky zlákat reklamou a natřel jsem si prahy touto "skvělou" barvou. Po půl roce jsem se divil, když mi odskočil kamínek od kola a sloupla se barva, co je pod ní. Je to svinstvo prvotřídní, na auto se nehodí v žádném případě!!!


barevné odstíny laku
Datum: 27.09.2002, 21:22
Od: Webking <webking@centrum.cz>
WWW: http://www.mujweb.cz/zabava/skoda.rapid/

Pokud někdo opravujete lak a nemůžete sehnat odstíny http://www.mujweb.cz/zabava/skoda.rapid/


RE: RE: moje verze antikorozniho nateru
Datum: 27.09.2002, 10:19
Od: impact <impact@mail.cz>

katoforeza je elektrochemicky pochod, kterým se na karoserii nanáší barva


RE: moje verze antikorozniho nateru
Datum: 27.09.2002, 9:33
Od: atnarfus <atnarfus@seznam.cz>

přesně tak, jenom to co je mastné nerezne do dutin stříkám Rezistin s olejem Konkor mohu doporučit i vazelínu naředěnou tech. benzínem - do prahů je to dost dobrá věc na podvozek používám běžné syntetické barvy opět s trochou oleje (v těchto barvách se míchá bez problémů) všechny šrouby a porušená místa na podvozku mám zalepené tzv. čertovým ho...m (tmel zeleno šedé barvy používaný dříve na tmelení paneláků) pokud je zabarvený je naprosto nezničitelný, udrží se i na šroubech na výfukovém potrubí brzdové trubky natírám rezistinem s tímto postupem je otcova škoda 100 jako z mototechny, můj favorit je taktéž skoro bez koroze. na mém favoritu jsou nejhorší drobné praskliny na plastizolu, drobná prasklinka indikuje flek 3x3cm odfouklého platizolu a to je ideální místo pro korozi - je nutné toto místo opatrně oškrabat (aby se nenarušila základní vrstva na plechu (kataforeza či co vlastně)a pořádně natřít


RE: postup
Datum: 26.09.2002, 22:50
Od: JUC <soukup.j@volny.cz>

Moje kombinace o ktere uvazuju je : Body 969 - nitro zaklad Synteticka vrchni barva Body 950 - vrasnenka Body 933? - voskoasfalt Nevim jestli je nutny ten syntak?


RE: čištění
Datum: 26.09.2002, 13:14
Od: brumla <nnn@trot.cz>

to sedí


a co díry?
Datum: 26.09.2002, 12:14
Od: Pavel <msg.mail@centrum.cz>

Super článek, taky ho (bohužel) využiju. Spíš by mě ale aktuálně zajímal podobně odborně napsaný postup a typy na kitování / laminování - přípravky, triky, kombinace... abych vás vydráždil k psaní:-) napíšu, co zamýšlím já - oboušení na kov -> odmaštění -> nanešení kitu s kousky lamina -> přebroušení -> nanešení jemného kytu -> přebroušení -> přestříkání vrchním lakem. Lze to i líp jinak? Předem díky za lepší typy, už mi tam fouká:-)


postup
Datum: 26.09.2002, 11:30
Od: alena <blechova@bal.cz>

já mám vyzkoušený postup-obrousit rez, co půjde, bezoplach. odrezovač, epoxid S2300 jako základ- první řidší, aby se dostal do po'rů, druhý po vytvrzení hustší, nechat vytvrdnout, přes to tlumex, pak tlumex plast nebo Bitumen. Podobným způsobem jde jako základ použít S2160-Hostagrund až do tlouštky nátěru 100 mikronů, nechat vyzrát, potom cokoliv- Tlumex, gumoasfalt, bitumen, body


moje verze antikorozniho nateru
Datum: 26.09.2002, 9:04
Od: bohous <bohuslav.lysa@al-lighting.com>

no, to co je napsano sedi, jakmile je jednou povrch nacnuty korozi ci neni obasolutne cisty, pak pouziti jakehokoliv zaviraciho gumo/cokoliv nateru ma opacny efekt, vlhkost se dostane vsude a v uzavrenem prostoru plech shnije mnohem rychleji ... pouzivam uspesne asfaltovy nater konkor redeny antikoroznim olejem orezly plech ocistit a vzit syntetickou antikorozni zakladovkou, pred ocistenim klidne vzit petroleji ci jinym vzlinadlem, rez se rozlepi a de to lepe cistit a pak to hlavni, asfaltovy nater konkor redeny antikoroznim olejem zhruba 1:1 dle mist pouziti, dutiny ridsi, podbehy hustsi, duvod je ten, ze tato smes nikdy nezaschne, zustava neustale lepiva, antikorozni olej vytesnuje vodu a drzi na zeleze, pricemz asfaltova smes ho lepe chrani a umoznuje mu vzlinat, kolega pouziva pro tatru 603 pres dvacet let beze znamky postupujici koroze, ja to pouzivam rok taktez ... jedna nevyhoda, neni to moc ekologicke, nater se pomalu umyva a je nutno vuz natrit zhruba 1x-2x za rok (nater se zalepi prachema vytvori uzavrenejsi vrstvu, ale jakykoliv dotek znamena spinave mastne ruce, to same plati pro vodu a kaminky ...) bohous jo nepouzivat normalni olej, ten na vode plave, je treba sehnat antikorozni, coz je docela zazrak v dnesni dobe tech poranych sprejovych verzi ...


čištění
Datum: 26.09.2002, 6:44
Od: wekky <wekky@atlas.cz>

Před nanesením základovky po očištění rzi drátěným kartáčem a šmirglem doporučuji ještě natřít odrezovačem. Také se mi velmi osvědčilo pro odmašťování použít trichloretylen. K bodu 5: Alespoň obchodní jméno jsi tam mohl klidně uvést již nyní. Docela mne to zajímá. Už se těším na celý článek.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení