ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Rozšíření podvozku
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Rozšíření podvozku

RE: Dotaz
Datum: 10.04.2009, 20:29
Od: Robo <Plaz89@centrum.sk>

Chcem len podotknut ze ak mas 5st.prevodovku na obycajnej kyvacke tak mas poloosi mokre uhlove napravy maly poloosy suche a rozdiel je v nich tiez dost zasadny mokre maly tisic hran suche su na 3kamene obdlznikoveho tvaru kombinovat sa to neda ale je aj 2moznost boly uhlovky aj s mokrimy poloosamy ale problem je v ich dostupnosti bolo ich strasne malo


RE: predni naprava - pomozte
Datum: 24.04.2006, 20:07
Od: Franta sádra <Sadra17@seznam.cz>

tak si sežeň jinou karoserii a nahlaš přestavbu a máš to bez problému a když to dobře uděláš tak to nebude mít chybu


Je to OK!!
Datum: 24.04.2006, 17:33
Od: jenda <jenda@sporknet.cz>

Tak jsem se do toho pustil a je to docela OK. je to široký jak hovado. akorát by to chtělo dozadu jiný pláště. Barum autocross je ideální tak na zimu. Ale ani rozšíření obou náprav nedalo tolik práce. Snad horší bylo nacpat tam kompletní interiér z GLS a udělat elektriku aby vše šlapalo na 100%. Moc jí to sluší, ale asi půjde z domu. 2 auta neutáhnu! Kdyby někdo chtěl vidět fotky? Nebo ji koupit, tak jsem tu!!! Zdar


RE: Dotaz
Datum: 7.04.2003, 14:48
Od: wekky <wekky@atlas.cz>

Ale převodovky na vlečku a kyvku mají jiný diferenciál, takže nejsou záměnné.


Poraďte
Datum: 5.02.2003, 17:52
Od: Robert Chlebovský <Rochl@seznam.cz>

Mám škodu 100 a o prázdninách (vzhledem k nedostatku času z důvodu studia na VŠ) ji chci předělat - Tj. vyměnit stávající nápravy za Mkové dopředu 4-pístky a hřeben dozadu kyvky vyměnit a motor za škoda 120LS. (O úpravách interiéru a exteriéru nemluvě s tím si poradím sám) No a tak jsem si říkal jestli by se nenašel podobný blázen jako já s podobným autíčkem, který se hodlá pustit do stejných úprav ve zhruba stejném období, za účelem výměny názorů a zkušeností... Jestliže se tedy někdo takový najde ozvěte se mi prosím na E-mail. Díky Škodě zdar Robert


Dotaz
Datum: 2.12.2002, 0:12
Od: Adam Lavička <ALavicka@seznam.cz>

Cau,chci vymenit zadni napravu na Š120LS za vlecnou ze Š130.Ale bez převodovky,pětikvalt uz tam je orig.De to?A co musim sehnat za dily?Kromě poloos?Diky Adam.


RE: RE: hreben na uzkou original z fabriky???
Datum: 12.11.2002, 16:47
Od: Peter <p9954@zoznam.sk>

Ja som si dal na S120 rok 1979 riadenie z garde ale inak je to presne podla clanku. Vsetko pasuje. Menil som riadenie, napravnicu, pedale a stlpik riadenia. A rezal dieru do podlahy. Ale to sa pisalo 1988.


DI a STK
Datum: 20.03.2002, 20:52
Od: Jíří Odvrša <jiri.odvrsa@tiscali.cz>

Dělaj velký problémy na DI a STK s předěláním náprav z Mka na 120LS r.v.1979


RE: Vlastni zkusenost
Datum: 6.11.2001, 15:16
Od: honza krejcik <krejson@centrum.cz>

cau . hele docela me zaujal tvuj prispevek. jako jedinej vis o cem mluvis . mam svyho plechovyho milacka . stovku :o) a pokousim se o tuning a sem z vesnice takze natom v pohode delam. ale k veci koupil sem supr gumy dal to na 13 rafky hodil je na bylo . vypada to skvele . je to brutalne nizky ! ale taky uzky! porad mi co vsechno musim koupit krome m- poloos a napravy abych to rozsiril . a tu napravu rozhodne snizim bylo by to nakoply jak prase! tusim ze budu muset dat pryc muj skvelej volant a stema pedalama to asi taky nepude prdel. urcite se do toho pustim protoze to vypada supr . to auto umim rozebrat a slozit i kdyz sem stavar je to nastesti moc jednoduchy auticko . ale rad bych se vyvaroval nakejch chyb. a ty uz to mas za sebou . tak ti predem moc dik za naky postrehy a fotky by byly nej :o) prosim napis na krejson@centrum.cz dik a tuningu zdar! honza


RE: M napravy do skoda 110L
Datum: 29.05.2001, 8:56
Od: Vena <Big.Bozzz@worldonline.cz>

S uchycenim predni napravy nebude problem. Vse pasuje. Ale mam za to ze budes muset predelat pedaly .... bude se ti plect spojkovy pedal (hreben a snekove rizeni meli rozdilne pedaly). Se zadni napravou zkusenosti nemam, ale myslim si ze kyvka tam pujde v pohode.


M napravy do 110L
Datum: 21.05.2001, 18:22
Od: Rosta <rosta00@centrum.cz>

zdar.chtel bych dat M napravy na 110L, dopredu 130, abych mel 4pist brzdy a hreben, ale vzadu dat normalni kyvku ze 120M, predelavat hundrtku na vlecny ramena by asi dost dobre neslo. jo a jde predni naprava ze 130 na stejny diry jako stovkova naprava, nebo se musi diry vrtat jinam? pujde to vubec takhle vymenit, nebude tam treba prekazet nadrz, nebo neco? diky za kazdou radu a zdar vsem rychlejm skodovkam. Rosta


RE: hreben na uzkou original z fabriky???
Datum: 10.05.2001, 10:10
Od: Pepa Franta <pepaf@macron.cz>

Mam dojem ze Skoda Garde mela hreben a uzkou napravu. Cerpano z knihy Let okridleneho sipu. Pepa


hreben na uzkou original z fabriky???
Datum: 21.03.2001, 22:07
Od: jíra <j.cervewny-kt@iol.cz>

Dopstal jsem se do sporu s kolegou o to , zda kdy vyjely z fabriky skodovky 105/120 úzky typ s prevodkou rizeni s hrebenem. Co kdo o tom vite? Diky Jirka.


ramena nebo nohavice
Datum: 12.03.2001, 17:19
Od: Tom Rock <tatradriver@centrum.cz>

No ahojky jak pises o vymene tech zadnich poloos neni me dost jasny jak pises ze se musi sehnat delsi poloosy i s ramenama. Proc bych mel menit ramena? ty jsou prece stejny na L i na M. Mam spis takovi pocit jestli jsi nemyslel poloosu a nohavici i kdyz to je snad jasny. Jestli se milim ja tak mi nekdo odpvezte prosim je to dulezite. Zatim dik.


RE: predni naprava - pomozte
Datum: 12.03.2001, 17:12
Od: Tom Rock <tatradriver@centrum.cz>

Ahojky tak jak jsi se ptal neni dost rozumet ale podle toho co jsem sem pochopil je to fakt dost spatny urcite bude nejlepsi kdyz s tim nebudes do opravy jezdit jako silenec ale na tu opravu varit uz to nepujde protoze je to tak shnili ze by se to propalilo vedle. Zkus sehnat starsi ale lepsi a vymenit. Jedina mozna odpoved. Protoze i kdyby te to nekdo svril tak to bude hnuty a uz by jsi neudelal sbihavost a proto radsi jinou. S predkem je lepsi si nehrat vlastni zkusenost. Preji hodne stesti a cauky.


predni naprava - pomozte
Datum: 6.03.2001, 8:53
Od: Stanislav KORMUNDA <skormuna@centrum.cz>

Mam problem s predni napravou, pomuze nekdo? Moje Skoda 120 LS uz hnije odspodu./jezdi 150, tak ji nechci dat na hrbitov/ Traverzy, ktere dole drzi predni napravu /je tam ten vingl navareny na podlahu a pak ty traverzy vedou k naprave/ jsou popraskane. Stejne tak jsem zjistil, ze nad podbehy /je to videt z vnitrku vozu /pochopitelne jen to, ze jsou shnile/, ale i zespoda, ale blbe/, kde je predni naprava ukotvena vzdy na kazde strane jednou traverzou ve tvaru L jsou tyhle traverzy uplne shnily. Vlastne jsem do nich udelal diru sroubovakem skrz naskrz. Co se s tim da delat? Da se to nejak zavarit a je to potom bezpecny s tim jezdit? Opravdu prosim o seriozni odpoved.


skoda 100
Datum: 30.01.2001, 0:43
Od: Petr Nyc <petr.nyc@post.cz>

NEMATE NEKDO ZKUSENOST S TIM KDYZ CHCI DAT DO 100 NAPRAVY Z MODELU?? JDE MI HLAVNE OTO JAK SE NA TO TVEREJ NA STK. A JAK SE TO VEJDE DO BLATNIKU,POPRIPADE JAK JE ROZSIRIM BEZ POSKOZEI LAKU.DIK MOC.


pedaly
Datum: 12.12.2000, 15:16
Od: Medved <ledmedved@centrum.cz>

Pokud ma nekdo problemy s brzdovym pedalem pro hreben, staci , kdyz urizne stary pedal a sezene drzak spinacu a da se vsechno docela dobre prevarit treva to asi pul hodky a vse funguje jak ma, pak tam muze zostat stara brzdova punpa i te4n dekl a hreben se tam vejde!!!


RE: jenom hreben
Datum: 30.11.2000, 13:49
Od: Kenny <jakhan@post.cz>

Pokud chces vymenit jen hreben a nechat puvodní ramena a brzdy (s brzdovym valcem pak nemusis nic delat) tak ti nastane problem s tyci vedouci od hrebenu ke kolum. Je totiz delsi. Nechce se mi to merit, ale mel by jsi se podivat, zdali pujde zkratit na delku stejnou jako je u tveho stareho rizeni. Tim, ze vymenis ale jen rizeni a budes muset zkratit tyce, je velka sance na to, ze si rozhasis celou geometrii. Jo, nevim co na takoveto zkracovani reknou na STK. Radsi si to vymen cele za emko (navic potrebujes v predu delsi brzdove hadicky) i ze zadkem. O moc vic casu na tom nestravis a je to povolena prestavba (aspon podle mych informaci lze prestavovat elko za emko, ikdyz prestavis jen podvozek). Good luck!


jenom hreben
Datum: 20.11.2000, 16:53
Od: Petr Valkoun <valkoun@atlas.cz>

Nechce se mi menit predni blatniky, ale nedavno jsem se projel v emku a moc se mi libilo hrebenove rizeni. Da se do stare uzovky r.v.81 namontovat pouze hreben bez rozsireni napravy? Je nutne spolu s konzoli pedalu menit i brzdovy a spojkovy valec?


Vlastni zkusenost
Datum: 9.11.2000, 13:14
Od: Kenny <jakhan@post.cz>

Nebudte blazni a nechte brzdovku pri vymene zadnich poloos byt. Staci sundat cele brzdy z poloosy a pak na nove je zase nasadit. Taky nechapu nac sundavat pri vymene zadnich poloos tlumice. Ze by na protahnuti zavitu u sroubu? Pri vymene za hrebenove rizeni si dejte bacha. Krom napravy potrebujete celou bednu s pedalama (i drzak brzdovych spinacu, je zcela jiny) a kratsi tyc od volantu k hrebenu. Tu puvodni tam nenarvete (vlastni zkusenost). Pokud uz budete mit sundanou napravu, doporucuji zkratit pruziny (tak o 1,5 zavitu - viz. jiny clanek - good). Preji pevne nervy a dostatek casu (nic nejde tak jak si to predstavujete).


široké nápravy na Erko
Datum: 21.08.2000, 19:59
Od: Roman Schavel <schavel@unicos.cz>
WWW: http://www.unicos.cz/skoda

Chtěl bych se pustit na svém erku do rozšíření náprav a s tím i výměnou řízení za hřebenové a výměnu brzd za čtyřpístové. Máte s tím někdo zkušenosti ? Čekají mě i jiné nástrahy ? Nebud překážet nádrž ? atd.


RE: Castecne upravy
Datum: 17.04.2000, 18:19
Od: Jan Ziegebauer <jziegelb@atlas.cz>

Takovyhle castecny upravy sou nepovoleny....ale!!!! ja mam Garde r.v.82 vepredu mam Mkovou napravu ze 130 (4pistovy brzdy)a vzadu (zatim) podlozky 35 mm, kdyz me chytli policajti a ptali se proc to mam tak siroky tak sem jim rek ze sou tam napravy z Rapida a vic vode mne vedet nechteli. Kdyz sem se ptal typka na technicky tak mi rek ze pokud budu mit spravny cislo motoru a kastle tak je vlastne uplne jedno co tam mam za napravy akorat tam nesmej bejt podlozky. Na DI bych s tim radsi nechodil..asi by s tebou vyrazili dvere. Honza


Castecne upravy
Datum: 24.02.2000, 14:57
Od: Viktor Valenta <valentvi@spse.cz>

Potreboval bych vedet, jestli maji na DI a u STK problemy, kdyz upravim S120/1977 tak, ze tam dam jenom sirsi zadni napravu, pripadne zadni napravu S130, s tim se spojuje problem, jak upravit 4-rychl. prevodovku pro uchyceni k silnejsi pricce. Diky za jakykoliv info.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení