ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Tuning Brno 2002 podzim
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Tuning Brno 2002 podzim

RE: RE: spotreba
Datum: 24.01.2003, 20:39
Od: rasto <rzmail@pobox.sk>

ja na ceste do chorvatska felda 1.3 MPI kratka 5 dospelych + batozina + neforemne cudo na streche (vrece :))) a spotreba 6,8 litra, a to som na to dupal co to islo na dialnici v rakusku a v chorvatsku v noci ked prsalo tak 5 - 80 kmh, cesta spat cez madaroch, chorvatsko - maximum co felda dala, madarsko okolo 100kmh, a poslednych 130 km ako rally - brzda/plyn otacky do 5000 a zobrala len 6,2 (bolo to bez vreca) => optimalna rychlost 110-115 kmh + nedusit motor a radsej ho vytocit ....


RE: spotreba
Datum: 24.01.2003, 14:33
Od: T.H <greenfa@centrum.cz>

jo to bych si chrochtal se 7 litry na 100. Ja mel rekord pri ceste Zlin-chorvatsko(cca. SPLIT) 6,8 litrů pohoných hmot. A japato procpak pohon. hmot? Japato protoze jezdim taky na LPG, takze to vyslo 40:60 NA 98, LPG. A to jsem mel na facku na strese širokou(aspon, že krátkou) rakev, a na LPG si upravene facko bere 8,5-9 litrů ( to se musim ale snažit) a jinak 10 ( to můžu jak chci a divim, že narůst je jenom kolem 1 litru). Takže si spolucestujicí stěžovali, že jsem taxikař, že 90km neni rychlost, nicmeně jsme dojeli o 1,5 později než ranař co jel před nami, a to už se vyplati. tak zdar


RE: RE: Tuning - naše hoby a radost
Datum: 9.01.2003, 21:18
Od: Pavel Rovenský <rovenskyp@seznam.cz>

Zdravím všechny fandy! Jezdit rychle je skvělý, ale co si takhle někdy zkusit jet taky na spotřebu.... to už je těžší a na dlouhý cesty nezábavný. Já s mým Focusem 1,8 Td (66kW) sem dokázal 3,9 l a to sem jel cca 80-100 km/h na I. třídě, ale ne jako ty hovada při soutěžích na nejn. spotřebu, který řaděj pětku ve třiceti, prostě normální řažení někde kolem 2000 otáček. Dle mého názoru i při rychlé jízdě lze využívat strategii, která vede k podstatně nižší spotřebě. Ono totiž pouhým téměř neznatelným ubráním plynu při dosažení nějaké rychlosti, klesne spotřeba o 0,5 - 1 L. Když du po Praze, jen zírám, jak hodně lidí jezdí neekonomicky, všimněte si třeba, že někteří taxikáři jezdí stejně rychle , ale s podstatně nižší spotřebou. Jinak těch 3,9 L byl extrém, bylo to v nočním provozu a vesnice sem ignoroval, to sem jel tak těch 80 a mimo ně 90 -100. Ale jinak vám ůžu říct, že za povodních v Praze bral Focus 7,5 l, při cestě do Vídně tak normální rychlostí (140 na dálnici) 5,5. a co vy kluci?


RE: Tuning - naše hoby a radost
Datum: 13.11.2002, 8:33
Od: Viky <valentvi@volny.cz>

Plne souhlasim, predevsim s tim pripomenutim rozdilnosti (z osobnich duvodu), je ovsem bohuzel pravda, ze existuji i jedinci, kteri upravuji ne podle sveho vkusu, ale podle sveho NEvkusu, protoze vkus nemaji. :))


RE: Tuning - naše hoby a radost
Datum: 12.11.2002, 16:57
Od: cerny_tomas <cerny_tomas@seznam.cz>

Favoman: souhlas! Nase ucitelka na stredi skole, nam rikala, ze kdyz uz nechceme cist klasiku, at klidne cteme ty nejvetsi braky. Ze prej si i tím tříbíme vkus. Myslim, ze s autama je to uplne stejny. Cim vic toho vidis, tim vic mas v hlave jasno. Jinak kolem takovyho oplastovanyho prorezliho auta chodim do skoly, takze lukasovi musim dat zapravdu taky. Tomas.


RE: Tuning - naše hoby a radost
Datum: 12.11.2002, 16:34
Od: lukas <lukas120@seznam.cz>

Favomane - podepisuju - myslim ze si to rek daleko lip nez ja.


Tuning - naše hoby a radost
Datum: 12.11.2002, 12:01
Od: FavomanS <favoman@seznam.cz>

tuning = ladění vzhledu, pohodlí, komfortu a výkonu a zároveň udržování dobrého stavu vozidla. Denně můžeme po ulicích vídat stovky aut rozličných barev vzhledů s rozličnými majiteli a věřte, že každý má auto na něco jiného a libí se mu něco jiného. Jsou mezi námi lidé (a my k nim patříme - myslím čtenáře tohoto webu), kteří se nespokojí se sériovým vzhledem a chtějí si svojí káru vylepšit. Každý to děláme jinak máme jiné finanční možnosti, představy, nároky atd....., ale i schopnosti a znalosti (já si chci co nejvíc udělat sám jednak mě to více těší a jednak nemám zbytečné desetitisíce na to abych si "to" někde nechal dělat). Nikdy bych neoznačil nikoho kdo se snaží svoje auto podepsat a mít čitelnější za hovado jak mají ve zvyku někteří tzv. super tuningeři a myslí si o sobě, že jsou supermani (pak se člověk nakonec dozví, že jim to celé udělala ta a ta firma za x tisíc). To, že se někdo snaží se svým autem něco udělat svědčí o tom, že je to automobilový fanda a má auta rád. Ne každý má doma garáž a hromadu peněz a času na velké přestavby a mnoho lidí se snaží mít svá auta ve shodě s STK (ne každý může živit dvě auta jedno na hraní a druhé pro rodinu a tak to holt musí sloučit do jednoho). Ne každému sedne manželka do pro ní hlučného a příliš nápadného kusu. Např. moje přítelkyně má na vzhled mé káry ne nepodstatný vliv nehledě na to, že moje častá práce na autě jí tak nějak vadí a byla by raději kdybych svůj volný čas věnoval jí (zatím jsme spolu tři roky takže si ještě na nervy nelezem možná až z ní bude manželka tak bude ještě ráda, že se hrabu v autě a neoxiduju doma. No nic to jsem, ale jinde. Já jsem chtěl především říct toto - nechme každého ať si na svém autě dělá to co se mu líbí. Vždyť právě každý z nás má jistě pocit, že ta jeho kára je nejhezčí a nekažme to nikomu. Jak by to bylo nudné kdyby měli všichni stejný vkus a jezdilo by všude to samé - vždyť by jsme přišli právě o ten pocit, že to naše je to nejhezčí co se s tím dá udělat. Tuningu a automobilovým fandům ZDAR!


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: DEBILITA
Datum: 12.11.2002, 9:06
Od: lukas <lukas120@seznam.cz>

Tak tak naprostej souhlas tunit motor totiz znamena kompletne auto predelat na vyssi vykon a osobne si myslim ze je lepsi udelat si auto pekne vzhledove nez se poustet do uprav motoru (lecky tyhle kidy stejne poustej lidi ktery si daj tak leda K-N - ko mozna ty svicky a vejfuk sem tam ostrejsi vacku) To jak pak trpi klikovka, spojka, napravy a vubec cely auto je uz moc nezajma ... Myslim si ze vubec tyhle kecy sirej zavistivci a frajirci co nejsou schopny pochopit ze i nejaky to kridylko udela radost a rozhodne v tom aute nesedi vzdycky blbec, ktery si mysli ze prilepenim kridla posunul auto o 2 tridy vys. Proste si to tam jen dal protoze ma takovy vztah k autu a libi se mu to. Proste tyhle lidi budou spokojeny az oni budou mit to nejdrazsi auto a my ostatni budem jezdit v obouchanejch 30 letejch neudrzovanejch srackach. Muj osobni nazor na tuning - perfektne udrzovat puvodni stav auta starat se starat sem tam si udelat radost... Myslim si ze vytunit rapida nebo podobny auto by stalo tak k pul milionu aby to bylo opravdu tip top. Takze mi pri my financni situaci nic jinyho nezbyva. Bohuzel mi pripada ze v soucasny dobe se slovem tuning rozumi kurvit auta-viz paleni gum na srazech - to prece nemuze delat nekdo kdo svy auto miluje. Lepeni kridel neodsuzuju (i kdyz bych si ho na auto nedal) rozhodne mi to prijdou investovany prachy prinejmensim zhruba na stejny urovni jako kurvit motor. Je pak samozrejme k smichu kdyz prorezly prahy majitel nevyvari ale prelepi plastama - FUJ


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: DEBILITA
Datum: 11.11.2002, 19:51
Od: Honza <ka-las@volny.cz>

Když to nepřeženeš s laděním výkonu a budeš jezdit jako člověk s tím že se občas svezeš tak ti auto vydrží tak dlouho že si pak stejně koupíš jiný. Jinak samozřejmě bez bezpečnýho upravenýho podvozku bych se do těchto úprav nepouštěl. Já sám s autem jezdím a nestojí mi v garáži na to abych se na něj chodil jen tak dívat což moc neuznávám auto je od toho aby jezdilo a ne abych se bál ho zasrat.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: DEBILITA
Datum: 11.11.2002, 7:37
Od: Šlaušek <a_1@atlas.cz>

to poslední na co se vrhnu je motor (eventuelně nějak voňavě vnitřek) nechci se někde zabít se super motorem, když mě pustí podvozek, nebo nedej bože když to neubrzdim, navíc motor je úprava která (ne vždy) snižuje jeho životnost, a nemálokdy i spotřebu.... jo, kdybych měl mazlíka někde v garáži na srazy a jinak jezdil něčim jinym, to by se mi to taky ukazoval motor, a kecalo ;o))


RE: RE: RE: RE: RE: DEBILITA
Datum: 10.11.2002, 18:24
Od: Honza <ka-las@volny.cz>

Přesně tak!


RE: RE: RE: RE: DEBILITA
Datum: 7.11.2002, 20:42
Od: mara <lewis.skate@seznam.cz>

Jo tak o vzhledu vytunenych kar neni treba debatovat protoze ulicema se prohani stovky frajeru kteri si rikaji tuningari a pritom si mysli ze kdyz si koupi spojler,nebo nejakou nalepku firmy od ktere na aute stejne nic nemaji ze maji super karu a pritom tam maji seriovej motor a zadny upravy a malo kdo tam ma dokonce lepsi svicky nebo aspon sportovni filtr kde je cena srovnatelna s nejakym kridlem nebo necim takovym.Nerikam ze na to kazdej ma ay delal nejaky velky upravy ale kridlo spojler tam dava vetsina lidi jen kvuli to mu jak vypada a ne kvuli pritlacnymu efektu kterej stejne pri rychlosti seriovyho motoru nepozna.Takze tuningari probudte se a na dalsim srazu otevrite kapotu a ukazde cim se muzete pochlubit.Tuningu zdar


TRABANT
Datum: 6.11.2002, 15:18
Od: lukas <lukas120@seznam.cz>

shanim nejake informace k pistaciove zelenymu trabiku co byl k videni v brne - jestli nekdo neco vite o zpracovani prosim dejte mi vedet na mejl predem moc diky


RE: RE: RE: DEBILITA
Datum: 5.11.2002, 16:43
Od: Jirik <yoghurt@prdel.cz>

No newim, takovejch plkoňů že už nikam příště nepudou už tady bylo. Stejně je tam vždycky něco dotáhne. To je to samý jako s tim úchylnym časákem Avtošport & Tunynk. Taky se všichni rozplívají jaká je to sračka a že si příští číslo už nekoupí. Ale zatim se jim to hromadí v šuplíku. Někdy se prostě sraz povede někdy ne, když se to u nás rozjíždí, nemůžeme hned čekat zázraky. Aspoň se do toho někdo pustí, něco takovýho zorganizovat. A s tim časákem se hlásim do klubu plkoňů. Páč na to taky hubuju, ale zatim si kupuju každý číslo. Někdy tam něco je, někdy ne. Každopádně si přečtu všechny články a měktam stejně o něco míň než zavilí (sakra jaký "Y" se tam můžou psát ?) kritikové, který zkritizujou všechno co de. Oni stejně psali že to chtí napříště řešit internetovou registrací. Ta by si myslím plno věcí vyřešila. Líbí se mi fotky jak někdo vždycky zachytí nějakou hrůzu. Třeba křídlo z nehoblovanejch prken, příčňák z rozpadající se roury od kamen a tak dále. Tak nebuďte na sebe zlý a nemluvte sprostě. A ten podčlověk kterej založil příspěvek DEBILITA nechť jde do píči. :o) Hezký den.


RE: RE: DEBILITA
Datum: 4.11.2002, 20:16
Od: Honza <ka-las@volny.cz>

Už jsem se všimnul že lidi vyhodí šílený prachy jen za design svého auta ale třeba motor je absolutně seriovej. Jasně tuning je třeba i o vzhledu já to nikomu neberu ale aby toho nebylo moc třeba zrovna těch plastů


RE: DEBILITA
Datum: 4.11.2002, 14:19
Od: Jyrki <jyrki@popit.no>

Tuning je rok od roku horsi! Kazdej chape tuningem jen spoustu zasranejch plastu, stroboskopy a jiny hnusny blbosti, ktery to auto delaj horsi nez v serii. Jednou z mala krasavic co stala za zhlednuti byla okruhovka 130LR. 130RS nebyla spatna, ale original to nebyl...Zkratka a jednoduse, byl to posledni tuning, na kterym jsem byl.


RE: RE: curini
Datum: 4.11.2002, 13:13
Od: S.L.Y. <holdup.grp@seznam.cz>

a proc se rozcilujes ? vo to jim de.


RE: curini
Datum: 3.11.2002, 19:40
Od: Honza <ka-las@volny.cz>

Co lidi blbnete! Já myslel že Škoda Panda je o autech a ne o tom jak nějaký bezmozkové který umí hovno a akorát buzerujou tady nadávaj co vůbec na tenhle techweb lezou?!


RE: RE: curini
Datum: 1.11.2002, 12:29
Od: S.L.Y <holdup.grp@seznam.cz>

:-))))))


RE: curini
Datum: 1.11.2002, 11:43
Od: U-Geen <u.geen@centrum.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

Tak jo.


curini
Datum: 1.11.2002, 11:12
Od: pavel <p@hovna.com>

stejne ste vsichni curaci !


RE: Fotky
Datum: 1.11.2002, 9:40
Od: libor <orce@volny.cz>

Kládo, tak sis měl vzít foťák, vyfotit to poslat sem. Jenže to bys nesměl myslet jen na sebe.


Fotky
Datum: 1.11.2002, 8:04
Od: Franta Kláda <nic@nereknu.cz>

Chtěl bych jen upozornit autora (asi i fotografa v jedne osobě) aby se příště s fotoaparátem prošel i po parkovištích mimo areál okruhu, jsou tam mnohdy pěknější kousky pro focení než za branami....


RE: RE: DEBILITA
Datum: 31.10.2002, 22:34
Od: U-Geen <u.geen@centrum.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

Jo, takovy sou nejlepsi... :-(


RE: DEBILITA
Datum: 31.10.2002, 21:16
Od: Honza <ka-las@volny.cz>

Á pán je našláplej nějakej borec! Tak něco zorganizuj ty ale to nezvládneš co?!


DEBILITA
Datum: 31.10.2002, 19:38
Od: Pepa Deska <d@seznam.cz>

Je to zkurvený sraz, který stojí za HOVNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stačí pár dementů a hle, je tu Tuning 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení