ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Tuning jaro 2003
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Tuning jaro 2003

RE: RE: RE: RE: RE: odpojit sání?
Datum: 25.02.2007, 9:32
Od: Martin Nedvěd <Nedved4@seznam.cz>

Pokud jde o regulaci výkonu, lze použít jednoduchý tranzistorový regulátor otáčení v rozmezí 20% až 90% otáček


dotaz
Datum: 24.04.2005, 16:39
Od: Láďa <pistelacek@seznam.cz>

Nevíte někdo,kde se dají sehnat ty zadní světla na Felicii,co jsou tu na brázku?


hvjhhhj
Datum: 13.11.2003, 11:24
Od: jhgbkb <kolk@fkklk.cz>
WWW: http://jbbkjhbk

jgjhjhbkj


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: odpojit sání?
Datum: 14.04.2003, 13:48
Od: Černý Tomáš <cerny_tomas@seznam.cz>
WWW: http://www.nejedly.com/cerny-tomas

Diky, PepoF, ze ses me zastal. Jenom bych dodal, ze odpor (impedance) ventilatoru se snizi, protoze klesnou otacky telesa. Je to ale detail, a v praxi by slo tuhle zakladoskolskou hadanku pocitat takhle. TOmas


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: odpojit sání?
Datum: 14.04.2003, 0:06
Od: PepaF <pepa>

Takze panove Ohmuv zakon jo. Vetrak ma 180W tedy plati ze P=U.I tedy I=P/U coz je 180W/12V coz se rovná 15A. Pokud do vetraku snizime proud odporem a to tak za na 10A musíme pouzit odpor podle ohmova zakona. Odpor vetraku je 0,8ohmu. Budeme radit seriove a tak vime ze odpor vetraku plus odpor predradneho odporu musi byt U=R.I tedy 12V=(0,8+X)*10. Po uprave 1,2-0,8=X a tedy 0,4ohmy. Takze vetrak ma 0,8ohmu predradny odpor 0,4ohmy coz je dohromady 1,2ohmu. A tak plati ze 10A=12V/1,2ohmu. Vykon soustavy je P=U.I tedy P=12V*10A tedy 120W. Na odporu se podle ohmova zakona ztrati 4Volty a na vetraku 8Voltu. Lidove odpor vyzari 40W a vetrak 80W.


RE: RE: RE: RE: Čirá světla fel ?
Datum: 13.04.2003, 18:44
Od: Honza <ka-las@volny.cz>

No já mám jen to číslo co jsem uvedl tam jsem se i dovolal. Ještě občas bývá reklama v annonci.


RE: RE: RE: Čirá světla fel ?
Datum: 12.04.2003, 17:17
Od: Jarda <jaromir.hurek@seznam.cz>

neni to tel. cislo nahodou spatne? Ja jsem tam zkousel nekolikrat volat a nikdo to nebere. Nevite nekdo nejake jine tel cislo, popr. adresu nebo email, popr. www na tu firmu z Chlumce?


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: odpojit sání?
Datum: 12.04.2003, 1:15
Od: Martin <on.the.edge@seznam.cz>

taky nejsem elektrikar, ale zastavam se dina (a ne jen proto, ze to je kamos). vykon toho vetraku bude sice jinej, ale prikon do vetraku+odporu je podle myho stejnej. kdyz to pustim do vetraku vsechno, bude to z baterky brat X. kdyz vetrak zpomalim odporem, vetrak sam bude brat Y, protoze ten odpor zahodi Z do tepla. Y+Z=X, takze to baterku bude dojit porad stejne. aspon si to tak myslim...


RE: RE: RE: RE: RE: odpojit sání?
Datum: 11.04.2003, 18:19
Od: impact <impact@mail.cz>

pokud to chces na vetrani na leto, tak bych vedel o inspiraci... vw passat ma ve stresnim okne solarni panel, kterej v letnim vedru pohani vetrani i kdyz je auto odstaveny, je to dobra vychytavka (stejne jako zadni slektricky roletky na okne atd.)... jen sehnat levny solarni panel ;)


RE: RE: RE: RE: RE: Palubka
Datum: 11.04.2003, 10:43
Od: Sejrák <pavel.jiru@seznam.cz>

Ja mam vydechy striknuty akrylatem, stejne tak ramecky budiku a drzi to bez problemu a slunicko s tim taky nic nedela. Jen bylo potreba vsechno poradne odmastit. Fotky jsou na http://tuneman.hyperlink.cz/fotogalerie/budix/bdxfoto.htm# Sejrak


RE: RE: RE: RE: RE: RE: odpojit sání?
Datum: 11.04.2003, 10:00
Od: Tomáš Černý <cerny_tomas@seznam.cz>
WWW: http://www.nejeldy.com/cerny-tomas

rasto: dik za info. Jo tech 180W mi docela vyrazilo dech :-) To beru zpet udaj o 15 - 35W :-) _______ Dino: dik odporej to jo, vo tom nedebatuju, resim to ze to nebued mit stejnej vykon, ale na odpor jsem nemel ani jedinou namitku.


RE: RE: RE: RE: RE: odpojit sání?
Datum: 11.04.2003, 7:48
Od: rasto <rzmail@pobox.sk>

maximum: 12V, 15A, 180W 3rezimy - 3800,2500,1800 ot, regulacia predradnym odporom


RE: RE: RE: RE: odpojit sání?
Datum: 10.04.2003, 10:48
Od: Dino <dino@spshk.cz>

Asi to bude tim ze nejsem elektrikar :-), jenom me to prislo tak nejak logicky, pokud chci aby se elektromotor tocil pomalejc tak mu seberu proud a jinej zpusob nez pomoci pred. odporu me nenapadnul.


re re re
Datum: 10.04.2003, 9:28
Od: helmut <Hel-mut@seznam.cz>

K ty barve na tech vyfukach z topeni, ja mam neco podobnyho, delal sem to modrou barvou, byl to obycejnej sprej, slunicko s tim naprosto nic neudela, horsi je to s klikama u dveri, tam to musis vzit kazdopadne jeste bezbarvym lakem.A k tomu letnimu topeni, je jasny ze kdyz ma motor vetsi vykon, musi mit i vetsi prikon, cili vic proudu.Obycejnej lux zere asi 3A.Takze to topeni na 1 stupen bude neco podobnyho(spis o neco min). skode zdar.


RE: RE: RE: odpojit sání?
Datum: 10.04.2003, 9:26
Od: Tomáš Černý <cerny_tomas@seznam.cz>
WWW: http://www.nejedly.com/cerny-tomas

Zapomel jsem na baterku. chtelo by se ji pak vic venovat. Tech 15-35W by bylo neco jako kdyby si nechal zapnuty pakorvacky (obe strany) Jestli mas zkusenosti se zvicenim v noci pri parkovani tak vis na cem ses


RE: RE: RE: odpojit sání?
Datum: 10.04.2003, 9:24
Od: Tomáš Černý <cerny_tomas@seznam.cz>
WWW: http://www.nejedly.com/cerny-tomas

Dino, dino, nevim kde si k tomuhle moudru prisel. Sam si rikal, ze je to reseny predradnym vodporem, uz z toho je jasny, ze to stejny nebude. Ale v klidu, nechci prudit. Ja jsem u S120 jeste velikost odporu nezmeril, ale pokud ma ventilator 55W tak bych to tipoval na 15-35W coz je hodne hrubej odhad. U Fava ti tipuju podobny. Co si pamatuju, tak kdyz jsem si hral z ventilatorama od PC, tak kdyz jsem chtel dvakrat vetsi fofr, musel jsem dodat vic jak dvakrat vetsi proud. Asi bych se rozmejslel nad nejakou elektronikou, preci jen ztrata na to vodporu je zbytecna, fazove rizena 555 by prikon jeste snizila, jenom by to byl dalsi bast v aute navic. Melo by to ale vyhodu, kdyz uz by s to delal, tak bys tam dal 556 a vyresil by si casovej spinac. Frcelo by to tak treba jen 5 hodin a pak by se to vyplo (kdyby se ti nechtelo domu :-) Mej se a popremejslej.


RE: RE: odpojit sání?
Datum: 10.04.2003, 8:55
Od: Dino <dino@spshk.cz>

Rekl bych ze stejnej jako na treti, kdy se ventilator toci na maximum pac regulace otacek je tam resena pomoci odporu. Stejne by to asi nemelo moc vyznam, akorat budes zbytecne huntovat baterku.


RE: odpojit sání?
Datum: 10.04.2003, 0:20
Od: Ondra <ondrabery@centrum.cz>

Takový potíže asi fakt nehrozí-mam úplně obyčejnej karbec a na LPG mi to snad nejlíp táhne zastudena.Jinak furt doufám,že ta barva na výfukách topení mi vydrží-už jsem s ní nastříkal 2 pěkně omlácený telefony a vypadá to,že drží líp než originál barva z výroby.Jenom nevím,co s tím v létě udělá slunce.Nevíte náhodou někdo,jakej příkon má u Fava první stupeň větráku topení?Chci si na léto udělat,aby šel nechat zapnutej i při vypnutym zapalování,když to nechám stát pár hodin na sluníčku.(Tmavě červená barva).Zároveň bych po těch pár hodinách rád nastartoval.


RE: RE: re re T.H. svetla
Datum: 9.04.2003, 20:50
Od: joot <joot>

Odpárej si ze světel od fava skla - drží tam na silikonu - a budeš mít takovou bombu taky. Já bych s tím ale ani nevyjel na silnici.


odpojit sání?
Datum: 9.04.2003, 19:28
Od: Mates <stam@centrum.cz>

Nevím přesně co má Ondra za favo,ale ja mám BMN a ten má v sání čidlo teploty.POkud se odpojí vyhřívání,tak nevím co to udělá se spotřebou nebo s počítačem.


RE: RE: RE: re re T.H. svetla
Datum: 9.04.2003, 17:02
Od: Tomáš Černý <cerny_tomas@seznam.cz>
WWW: http://www.nejedly.com/cerny-tomas

Ne, Jiří, takhle me naučil mluvit život. Učí mě tak mluvit parkování na ulici před barákem :-)


RE: RE: Palubka
Datum: 9.04.2003, 15:55
Od: joki <->

za 1600 to radši přibiju hřebíkama...


RE: RE: Palubka
Datum: 8.04.2003, 23:36
Od: Ondra <ondrabery@centrum.cz>

Žádný 4 roky,tohle je jen dvouletá nástavba.Já se nepídim,já to vím(relativně),ale jde mi právě a jen o to zpracování,do toho se furt nemůžu dokopat,skola je u mě az na posledním místě,na prvním je moje Fávo:-) Odborník ze mě snad možná i jednou bude,ale vědomostma ze školy to určitě nebude.Pane Čech,jak jste pokročil s dílama na generálku toho mýho motůrku?Zvýší mi ta 260ka vačka spotřebu i s tou kompresí 10,3?Kolik výkonu na LPG přidá odpojení vyhřívání sání?Kdyžtak mi zítra zavolejte,jak jsme se domlouvali v pátek.ONDRA 608 95 64 67 Díky.


RE: Palubka
Datum: 8.04.2003, 18:26
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Co jsi dělal ve škole ty čtyři roky, když teprve teď se pídíš po tom, jak funguje elektronické řízení motoru (a pokud možno ještě zpracované k maturitě, z tebe ale bude odborník). --- Pod sprej se na plasty používá speciální základovka (Primer plastic), litr stojí asi 1600 bez DPH, ale potom to drží jako luteránská víra. S litrem nastříkáš kompletně všechny plasty v autě i s nárazníky.


RE: RE: re re T.H. svetla
Datum: 8.04.2003, 18:20
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Tomáši, tak Tě učí mluvit ve škole?


RE: re re T.H. svetla
Datum: 8.04.2003, 15:08
Od: Tomáš Černý <cerny_tomas@seznam.cz>
WWW: http://www.nejedly.com/cerny-tomas

jojo, presne tohle jsem hledal, jo a dekuju moc za mail, kde byla primo fotka. http://srazy.skoda-fabia-club.cz/2003/29.03.2003-BRNO_2003-1/brno_29032003-142.jpg je skoda, ze je to takovy zatmaveny, jinak, ale kdyby to slo vyrabet uplne ciry a svetly tak by to byla bomba, jenom to ale bude hovno sviti. JO a naka kurva by mi to pres nec stejne vodstrojila.


re re T.H. svetla
Datum: 8.04.2003, 12:00
Od: helmut <hel-mut@seznam.cz>

Jo, tak to je presne von je to fakt parada.Bude to asi docela mastny.


RE: RE: RE: RE: Palubka
Datum: 8.04.2003, 9:12
Od: Pavel <->

stříkal jsem to klasickým e-mailem, co mám na kastli a i po důkladným obroušení bylo třeba asi 5-6 nástřiků, než se to chytlo. Kupodivu jeden drží bez problémů, druhej se kompletně sloupal. Barvy na letadýlka (Revel, Humbrol, Agama) jsou výrazně lepší, dělal jsem jimi obruby tachometrů. Je to jakási guma - plast a drží to na tom super i se to lehce dělá a to jsem to ani nebrousil. Zkoušel jsem to taky sprejem, ale absolutně to nešlo, dělalo to akorát shluky kapiček. Dělat tím ale půl palubky je celkem maso, hlavně proto, že pikslička stojí cca 40Kč a je toho tam asi jako ve třech špuntech od coly. Jó tuning, to je holt modelařina!:-)


RE: RE: svetla
Datum: 7.04.2003, 18:07
Od: T.H <greenfa>

jestli mysli to co ja, tak fotogalerie, brno 2003-1, 12.sada, tmave červený favorit.


RE: svetla
Datum: 7.04.2003, 16:05
Od: Tomáš Černý <cerny_tomas@seznam.cz>
WWW: http://WWW.NEJEDLY.COM/CERNY-TOAMS

Helmut: a kde presne?


RE: RE: RE: Palubka
Datum: 7.04.2003, 13:51
Od: Clouseau <Clouseau@email.cz>

Hm, s krizkem po funuse. Prodavaji se specialni barvy na interiery, ty by mohly drzet. A kdyby ne, tak nejaky borec pise na webu jak si obarvil pulku interieru ve Feline modelarskymi barvami, tusim Humbrolkami...


svetla
Datum: 7.04.2003, 9:13
Od: helmut <hel-mut@seznam.cz>

Na strankach www.skoda-fabia-club.cz , je nafocenej favorit,kterej ma cira predni svetla, nema nahodou nekdo poneti, kde se da takova vecicka sehnat a za kolik,vypada to fakt supr.


RE: RE: Palubka
Datum: 5.04.2003, 22:09
Od: Ondra <ondrabery@centrum.cz>

Hm,dik,tak tos mě nepotěšil,už jsem to nastříkal:-( Uvidim,tenhle sprej se mi zatim neoloupal z ničeho.Ondra


RE: Palubka
Datum: 4.04.2003, 22:42
Od: impact <impact@mail.cz>

obycejny sprej se sloupne urcite, ale na vinyl by snad mely existovat specialni spreje, ktery se z nej neloupou


RE: RE: RE: RE: Čirá světla fel ?
Datum: 3.04.2003, 22:42
Od: Honza <ka-las@volny.cz>

Tak STK to nevím zkus tam zavolat no předělávaj to z těch starejch ale atest by to mohlo mít.


Palubka
Datum: 3.04.2003, 19:20
Od: Ondra <ondrabery@centrum.cz>

Trochu mimo:uvazuju o nabarveni výfuků od topení obyčejnym sprejem-neoloupe se to,když zatopim?Pak mam ještě prosbičku-nemáe náhodou někdo vypracovanou maturitní otázku "elektronické řízení motoru" a "diagnostika zapalovacích soustav"?Díky,ONDRA


RE: RE: RE: Čirá světla fel ?
Datum: 3.04.2003, 14:28
Od: Clouseau <Clouseau@email.cz>

Tak tomu rikam zajimava informace, diky moc. A jakpak je to s atestem, resp. jak se na takovou upravu koukaji na STK a cajti pri kontrole?


Další fotky...
Datum: 3.04.2003, 12:01
Od: PTiCA <ptica@skoda-fabia-club.cz>
WWW: http://www.skoda-fabia-club.cz

...najdete zde: www.skoda-fabia-club.cz


RE: Prosím o informace
Datum: 3.04.2003, 10:34
Od: Martin <dsw.servis@volny.cz>

ZLK 12-88 Martin 777070376 a ta zelená Milan 603991342´. Martin


RE: RE: Čirá světla fel ?
Datum: 2.04.2003, 19:49
Od: Honza <ka-las@volny.cz>

Tak ty lampy dělá firma v Chlumci nad Cidlinou a dělaj i starší škodovky jako třeba emka nebo Favority- předělávaj ty starý. A telefon na ně je 603917269 například na tu Feldu výměnným způsobem (dáš starou dostaneš novou) to stojí 1000Kč za kus.


RE: Čirá světla fel ?
Datum: 2.04.2003, 13:47
Od: Clouseau <Clouseau@email.cz>

Taky me to zajimalo, videl jsem je dvakrat v realu na aute a vypadaly super, ale na netu jsem nasel nabizet cire zadni lampy jen na Oktavku a Fobii. Bratru po osmi litrech.


Čirá světla fel ?
Datum: 2.04.2003, 10:40
Od: joot <joot>

Ty čirá světla na feldu se dají někde koupit?


Prosím o informace
Datum: 1.04.2003, 16:42
Od: Barman <josef.bartonik@geocentrum.cz>

Nemáte někdo kontakt na majitele ZLK 12-88 (bleděmodrý emko), případně na majitele 1Z4 1476 (fosforově zelený emko, docela se mi líbí přední nárazník.


RE: SVINĚ Z TUNINGU
Datum: 31.03.2003, 22:23
Od: thomas <man_plus@post.cz>
WWW: http://sweb.cz/ta_tuning

hmm. Tak z tebe číší inteligence.


SVINĚ Z TUNINGU
Datum: 31.03.2003, 21:18
Od: gfgfg <gf@gfg.ru>

Co sem čumíš ty čůráku plnej hoven s červama



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení