ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Přísady do paliv a maziv
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Přísady do paliv a maziv

RE: Re Peter
Datum: 5.04.2007, 11:33
Od: Honza <honza@duda.cz>

Nadavas nekomu ze pise na ceskej web slovensky??? To si snad delas prdel, magore


RE: Re Sep
Datum: 11.07.2005, 19:03
Od: Bob Bobek <walter.p38@seznam.cz>

Soudný čtenář si udělá vlastní úsudek po tvém obsahově velmi plochém příspěvku o slovácích,kteří mají zůstat na slovenských stránkách,o Maditu atd.Je mi Tě opravdu líto,v jakém marastu žiješ.Dopředu upozorňuji,že na žádné Tvé další"vysvětlování"na těcto stránkách nebudu reagovat,protože:V životě nás potká mnoho hrozných havárií,z nichž nejhorší je srážka s......


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ecolube
Datum: 23.10.2003, 23:51
Od: Trigis <******************************>

Klokane alias Klokočko z Agnetu. Jak jsem již zde jednou napsal, neurážejte druhé a věnujte se raději tvorbě www stránek. Mám silné pochybnosti, vzhledem k Vaší profesi, o Vašich znalostech týkajících se problematiky paliv a maziv. Vaše výroky a i Vy sám zde působíte velmi směšně. Nevím, kdo vymazal můj předchozí příspěvek, asi nejspíš Vy, protože toto je Vaše parketa, tak, či onak zabezpečení tohoto serveru asi za moc nestojí. Navrhněte jim raději proto lepší, starejte se hlavně o sebe a na maziva se vykašlete.


RE: RE: RE: RE: RE: Ecolube
Datum: 6.10.2003, 11:19
Od: Klokan <klokocka@agnet.cz>

Schwarz = další BLBEČEK. Promiňte mi tu impertinenci :o)


RE: Dotaz
Datum: 3.10.2003, 8:23
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Zase tak do hloubky jsem každou firmu, vyrábějící různé vodičky, nezkoumal. Čističe od Wynn´s jsou dobré výrobky, přísadám do olejů bych se vyhnul.


Dotaz
Datum: 3.10.2003, 6:52
Od: Lubomír Řehoř <zop@CESA.cz>

Pane Čechu, nemáte prosím nějaké informace o přípravku SUPER CHARGE od WYNN'S ? (myslím tím složení, na jakém principu apod.,ne reklamní údaje). Děkuji


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ecolube
Datum: 27.09.2003, 21:20
Od: Pája <PajorekIvo@atlas.cz>

Nechť (xn) je posloupnost, jejíž prvky tvoří reálná čísla v uzavřeném intervalu <0,1> vyjadřující pravdivost výroků p. Čecha. 0=absolutní nepravda, 1=prokazatelně pravdivý výrok. Pokud prvních M prvků posloupnosti (xn) bude mít hodnotu 1 (nebo se jí bude silně blížit), kde berete tu jistotu, že dalším prvkem bude opět jednička? co když graf posloupnosti xn připomíná tvar obdélníkového signálu? :o) Já bych dotoho opravdu matiku netahal, děcka...


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ecolube
Datum: 24.09.2003, 18:13
Od: Pavel <pavel_t@centrum.cz>

Nojo, pravda, #1 nejaky pan Duda; #2 nejaky pan Schwarz; no a abych byl nestranny musim priznat ze #3 je v tomto tematu nejaky pan Cech :-} ale ten nam tu uz v jinych tematech ukazal, ze neco umi a vi a je ochotny se s nami o to podelit a jak si muze kazdy kdo neni liny namatkove nektere informace (upozornuji, ze myslim nekontroverzni temata tykajici se konstrukce vozu) overit a myslim ze uspesnost se bude blizit 100% (nikdo prece neni dokonaly). O prisadach a vztahu p. Cecha si myslim sve a uz jsem to zde nekolikrat uvedl ale pokud mam verit argumentum nektere strany tak se i diky formulaci (mimochodem moc se nepodoba te kterou pouzivaji agenti skoleni MLM) priklanim na stranu p. Cecha.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ecolube
Datum: 23.09.2003, 10:40
Od: Pavel K. <tico@quick.cz>

Hele, ty pane Dudo, jestli je tady s nekym zbytecne diskutovat pak jses na seznamu #1. Nekolik lidi vcetne me se z Tebe OPAKOVANE snazilo vyrazit jakekoliv vyjadreni k nelichotivemu usneseni FTC (Federal trade commision) ohledne bajecneho Prolongu. Ani JEDINA reakce ze strany pana Dudy! Nerad bych se opakoval, ale pro pochopeni "wo co tady go" doporucuju clanky meho oblibeneho netoveho publicisty D-fense http://www.dfens9.wz.cz/, zvlaste pak sekci"Zmrdi a vohnouti".


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ecolube
Datum: 20.09.2003, 23:18
Od: Milan Duda <adtauto@cmail.cz>
WWW: http://dkcar.cz

S panem Čechem je opravdu jakákoliv další diskuse zbytečná. Věřte mi, i když budete mít pravdu, nikdy ji neuzná.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ecolube
Datum: 20.09.2003, 23:15
Od: Milan Duda <adtauto@cmail.cz>
WWW: http://dkcar.cz

Ne nějakého. Pro Vás vždy jen pana Dudu.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ecolube
Datum: 18.09.2003, 18:12
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Měli jsme tu nějakého Dudu, teď máme zase Schwarze... Jediný, s kým není možné rozumně diskutovat, zde nejsem já.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ecolube
Datum: 18.09.2003, 7:29
Od: Jaroslav Schwarz <jarsch@volny.cz>

No vidím, že tvůj mozek je zmanipulovaný MLM školeními od Bishopa tak s tebou skutečně není možné na rozumné úrovni diskutovat o ničem. Jsi prostě nejchytřejší, jen ty máš ve všem pravdu. Co se týče přísad jsou všichni výrobci a distributoři podvodníci krom Bishopa.


RE: RE: RE: RE: RE: Ecolube
Datum: 17.09.2003, 16:41
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Jestli si někdy viděl, jak funguje diferenciál při zablokovaném kole, tak se čep satelitů otáčí při odvalování satelitů a tím se dostává do oleje. O tomto já mluvím, nějaké "desetinové vůle" mne v takovém případě moc nezajímají. Teplo se přenáší přes hmotu satelitů, takže ponorem do oleje se odvádí pryč. Diferenciál totiž nepřenáší v uvedeném případě téměř žádný výkon, tak o čem se zde bavíme, to opravdu nějak nechápu. --- Ekolube M1 - jóóó? Neříkej! Extribo Brno začalo jako první v této republice (1992) prodávat Militec 1 (od nich jsem koupil ten, kterým jsem si oddělal motor), po nějakých problémech s jinou dovozovou firmou odněkud z Příbramska museli změnit název a ředitel Extriba (dnešního Ekolube) přiznal, že se jim podařilo snížit obsah chlóru zhruba na polovinu. M 1 rovná se Militec 1. Nikdo z prolongů, metalteců, militeců atd. nepřiznal, že jejich šmejd obsahuje chlór. Já na rozdíl od Tebe "základní informace" mám. Ty jsi jenom něco přečetl na letácích nebo obalu a teď děláš chytrého. A co to je "molekulárně aktivní uhlovodík" - to už také víš, že nejsi směšný?


RE: RE: Ecolube
Datum: 17.09.2003, 10:21
Od: peter <50kw@zoznam.sk>

Ja uz som takto zadrety diferencial videl takze niet o com velmi diskutovat. A uz som tu na to upozornil, takze neviem preco sa o tom stale diskutuje.


RE: RE: RE: RE: Ecolube
Datum: 17.09.2003, 8:16
Od: Jaroslav Schwarz <jarsch@volny.cz>

Ale, ale plave v oleji. A co? V "ložisku" satelitů a klece je vůle jen několik desetin a tam se prostě vejde jen olejový film silný několik desetin mm, který nemá prakticky žádné chladící účinky. Co se týče pístu je zde tření hliník-železo a tato třecí dvojice má podstatně nižší třecí součinitel než železo-železo. Chudák ten co si to auto koupil. Pokud se jedná o M1 jsi úplně mimo, M1 obsahuje molekulárně aktivní uhlovodíky a NEOBSAHUJE chlor ani těžké kovy. Předtím než vytvoříš "fundovaný" posudek zjisti si alespoň základní informace, jinak tvé argumenty působí poněkud směšně.


RE: RE: RE: RE: Ecolube
Datum: 16.09.2003, 20:33
Od: mik <forteg@quick.cz>

No nevím jak u Škodovek nebo jiných aut, ale u prvních Wartburgů byl čep satelitů hladký a zajištěn v tělese diferenciálu kolíkem. A protože při delším protáčení kola došlo k přidření satelitu a částečnému připečení na čep a nakonec k destrukci, která se zrádně projevila třeba až po pár km. ( sám jsem to zažil, trvalo to 50km a pak jsem v zatáčce přidal a ono nic, akorát mi z převodovky tekl olej) tak byl rekonstruován na čep s podélnými drážkami a celý uchycen v diferenciálu ségrovkami, takže se mohl i při přidření otáčet alespoň v tělese diferáku. Myslím že PTFE by to nezachránilo, ale o tom chlazení - v této situaci - dost pochybuju.


RE: RE: RE: Ecolube
Datum: 16.09.2003, 19:22
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Diferenciál se brodí v oleji, tak o nějaké desetině zde řeč moc nebude. Mimochodem - jak je mazán pístní čep u motoru? Ten se dokonce ani nebrodí a kolik otáček motor udělá, než se odporoučí. Já jsem takto točil - sice úplně z jiných důvodů - celkem dost dlouho Renault Kangoo a dokonce jsem i občas zvýšil otáčky, auto se prodalo a jelikož víme komu, tak také víme, ža s autem jezdí denně a už od toho dubna najel nějakých 15 000 km zcela bez problémů. Auto mělo před prodejem najeto 184 000 km. M1 nemá cenu komentovat, protože jde o Militec 1 a o něm jsem snad už psal. Jestli je to jen přebalený Militec, nebo si tam sami ten chlór dávají, to sice nevím, ale v principu je to totéž v bleděmodrém.


RE: RE: Ecolube
Datum: 16.09.2003, 7:46
Od: Jaroslav Schwarz <jarsch@volny.cz>

No tvé (pokud jsme tedy přešli na tykání) odpovědi mi trochu zarazily, ikdyž nepřekvapily. Tak třeba extrémní teploty myslím právě nad 95 stupnů, tím netvrdím že jsou motoru škodlivé, pracovní teplota je až do 110 stupňů Celsia. Co se týče diferenciálu tak si nemyslím, že vrstvička oleje několik desetin milimetru má nějaké chladící účinky, pokud jsi pro srovnání uváděl vačkovou hřídel tak ta má přeci tlakové mazání :-) Já to rozhodně zkoušet nebudu, až by se mi diferák po takové "zkoušce" vyblil Ty by jsi byl první co by tvrdil, že to má na svědomí PTFE. A co M1 to nebudeš komentovat?


RE: Ecolube
Datum: 15.09.2003, 21:24
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Na všechny takové otázky jsem už odpověděl v komentářích a dodatcích k původnímu článku, proto se už nebudu zabývat dalším zbytečným vysvětlováním. Octavia nebyla moje, ale kamaráda. Extrémní teploty u 1,9 TDS - jen by mne zajímalo, jak si je měřil nebo jak si na ně přišel. Já mám podobný motor u Octavie (81 kW) také a nějak jsem na nějaké extrémní teploty ještě nenarazil. Jediné hlásítko teploty je teploměr na palubní desce, který se mi ještě přes nominálních 90° C nepřenesl ani při poskakování v koloně při letošních vedrech. PTFE do převodovky je někdy možné použít, minimální opotřebení kolečka bych ale přičítal něčemu jinému, než PTFE, třeba včas měněnému a kvalitnímu oleji. PTFE do motoru 2T je normální podvod, protože podle jejich návodu trvá nanesení vrstvy PTFE asi 1 000 km a po tuto dobu je v olejové náplni, kterou dvoutakt nemá. (Jestli si dobře vzpomínám, tak na obalu bylo psáno něco o životnosti ochrany u 2T cca 1 000 km.) Také postup při aplikaci je docela dost divný, nezdá se Ti? K žádnému poškrábání válce a zablokování pístních kroužků nemohlo dojít, protože pokud tam nějaký PTFE skutečně byl, tak vyletěl prakticky okamžitě výfukem ven při aplikaci. Drobné oděrky odpovídajícímu běžnému opotřebení - to je skutečně přesná definice. Neznám nic v motoru, co by mělo drobné oděrky a bylo to v pořádku. Ale jo, dávej si tam teflon klidně dál, jsou to Tvoje peníze a tvoje stroje. --- Zapomínáš na jednu věc - chlazení diferenciálu má na starosti olej a zkus si spočítat, jaký výkon se na diferenciálu ztrácí, pokud je odlehčený a točí se na volnoběh naprázdno. Nebo ještě lépe, vyzkoušej si to osobně, auto obsahující diferenciál máš. A jestli je Ti to málo, tak se podívej na uložení vačky ve škodováckém motoru, kde běhá ocel v hliníku a je zatěžována výrazně více, než u volně se točícího diferenciálu.


RE: RE: Pozor na diferak!!!!!
Datum: 15.09.2003, 18:16
Od: Jaroslav Schwarz <jarsch@volny.cz>

No nic se nestane hned ale životnosti diferáku to rozhodně nepřidá. Nebo snad přiběžném provozu 10 minut jedno kolo stojí a druhé se otáčí? Předpokládám, že pan Čech zná konstrukci diferáku, ale přeci mi nedá - satelity a klec jsou ulozěny pouze v kluzných ložiscích bez výstelky. Vzhledem k otáčkám pochybuju zda se to 10 minut uchladí.


Ecolube
Datum: 15.09.2003, 18:03
Od: Jaroslav Schwarz <jarsch@volny.cz>

Nevlastním sice vůz značky Škoda, to mi doufám nebrání vyjářit se k výrokům pana Čecha, protože princip mazání je u všech vozidel stejný. Nevím kde pan Čech bere informace jak částečky PTFE v motoru kolují a fungují. Rozhodně nesouhlasím s tvrzením, že působí jako brusná pasta, jelikož jsou mnohonásobně menší než nerovnosti povrchu a nesrovnatelně mekčí než kov. Při jejich případné apretaci na karbon se zvětší jejich průměr čímž je zachytí olejový filtr. Také nesouhlasím se zvýšením tření jelikož každý dobře ví, že PTFE má mnohonásobně nižší tření než kov. Také nesouhlasím s tvrzením, že Bishop je jedinný na trhu. Co třeba M1 od Ekolube? Já sám jsem vyzkoušel aplikaci Ecolube PTFE do svého vozu Fiat Ritmo 1,9 TDS a musím potvrdit snížení extrémnich teplot motoru zejména při jízdě do prudkých táhlých stoupání s plně pracujícím turbodmychadlem. Dále po aplikaci došlo k i mírnému zvýšení volnoběžných otáček a ke zklidnění a ztišení volnoběžného chodu motoru. Od aplikace jsem najel přes 100.000 km a nedošlo k žádnému poškození motoru, nyní dle tachometru mám najeto 230.000 km. Dále jsem použil Ekolube PTFE do motoru i převodovky motocyklu Simson a i zde mohu potvrdit pozitivní účinky. Aplikoval jsem při 5.000km došlo ke ztišení primárních čelních převodů (klika-věnec spojky) a celkovému zvýšení výkonu stroje. Nyní mám najeto 30.000km v převážně kopcovitém terénu a jízdě se spolujezdcem - po stažení válce na něm nejsou žádné hluboké rýhy(jak postihlo pana Čecha u Octavie) kroužky se pohybují volně na pístu jsou pouze drobné oděrky odpovídající běžnému opotřebení. V převodovce mám původní kolo 1 převodového stupně (bolest Simsonů), zatímco kamarád který neaplikoval PTFE musel kolo cca ve 20.000km měnit. To jsou mé postřehy a zkušenosti, nedělám nikomu reklamu jen jsem po přečtení všech těch článků a zaručených pravd cítil potřebu podělit se se svými zkušenostmi s PTFE a svým způsobem uklidnit ty co mají PTFE také aplikovaný. Konečný názor nechť si utvoří každý sám. Motorismu zdar.


RE Rada
Datum: 6.07.2003, 9:45
Od: Milan Duda <adtauto@cmail.cz>
WWW: http://dkcar.cz

To se na dálku těžko posuzuje. Pokud jste rozvodový řemen zapomněl včas vyměnit, tak Vám zcela určitě proto praskl. Také se mi to už stalo. Ale mohlo se stát, že se motor zadřel na vačce a potom se rozvodový řemen přetrhl kvůli zadřené vačce. Slyšel jsem už asi o dvou případech ve spojení se Slick 50 ale u BMW.


RE: RE: Ecolube
Datum: 4.07.2003, 11:54
Od: Rada <radas@centrum.cz>

Jak tak čtu o tom MoS2, jsem si vzpomněl na svoji příhodu s potkaným motorem. Měl jsme tak cca 1500 km po výměně oleje a těsně před cestou do Německa jsem přidal aditivum s MoS2 Liqui Molly (malý červená tuba - tvarem něco jak byl dřív za komoušů březový šampon). Aditivum jsem dolil trochou oleje. Auto nechtělo po dálnici moc jet a přidávání plynu nemělo moc efekt. Víc jak 110 to prostě nejelo. Skončil jsem po necelých 100 km s prasklým rozvoďákem. Po prudkém zvýšení otáček byl konec. Jestli to mělo souvislost s aditivem však nevím.


RE: Reklama
Datum: 21.06.2003, 9:04
Od: Zdeněk Dvořák <zdenek.dvorak@atlas.cz>

Asi jste si špatně přečetl první článek o přísadách kde je sleva panem Čechem vysvětlena dost výmluvně. Zároveň jste taky nečetl komentáře k článku OBECNÉ ROZUMY stejně jako pan Duda.


Reklama
Datum: 20.06.2003, 23:12
Od: Trigis <Trigis@mujoskar.cz>

Přečtěte si prosím recenzi k tomuto článku, ale už třetího vydání a vše Vám bude už snad jasné. Myslím, že tento článek stačilo publikovat jen jednou.


RE: Poděkování
Datum: 20.06.2003, 12:34
Od: Štefaník <vstefanik@vtuvm.cz>

Děkuji moc panu Čechovi, hodně jsem se přiučil a věřím že i hodně mých vrstevníků! (27let). Čech je borec!!!


Poděkování
Datum: 20.06.2003, 11:04
Od: romixx <romixx@volny.cz>

Vážený pane Čechu. Děkuji Vám za vaše články. Nemohu posoudit, nakolik jsou pravdivé, nejsem odborník ale důvěřuji Vám. Jelikož se také zabývám motoristickým webem, dovedu si představit, jakou práci musí dát sepsat takto rozsáhlý text. Co se týče nesouhlasných reakcí - každý přece máme svůj rozum a pokud s některou částí vašeho textu nesouhlasíme, můžeme ji přece ignorovat. Je to asi skutečně v české povaze každého s jiným názorem ukřičet.


RE: Re Peter
Datum: 19.06.2003, 8:11
Od: atnarfus <atnarfus@seznam.cz>

Již šestnáctého jsem Vás vyzval k upřesnění. Očekával jsem od vás fundovaný článek plný argumentů umístěný např na vašem webu (alespoň by jste zdvojnásobil jeho rozsah :-) ). Celé tři dny se jenom oháníte korespondencí s panem Čechem a nakonec osobně napadáte ostatní účastníky tohoto fora. Tímto jste se pro mne osobně odeslal do věčných lovišť.


RE: Re Peter
Datum: 19.06.2003, 8:01
Od: Pepa <*****>

Seš obyčejnej rasistickej blbeček.


Re p.Čech
Datum: 19.06.2003, 7:54
Od: Milan Duda <adtauto@cmail.cz>
WWW: http://dkcar.cz

Nejsem rasista. Jen jsem se ohradil proti slovu ,,trapné". Jestli jsou bezpečnostní listy pochybné, či nikoliv asi nemůžete posoudit, když jste je neviděl. Nevyvíjím na Vás žádný nátlak, ani neuvažuji o nějaké žalobě, jen chci, aby jste byl objektivní a uznal mé podložené argumenty. Vše, co jsem Vám napsal zde i mailem, mám podložené, ale pro Vás není žádný argument dost dobrý. Jednoduše ho odmítáte a ihned zpochybňujete, ač k tomu nemáte důvod. Jako třeba teď ty bezpečnostní listy. Štěstí, že tyto články čte asi velmi málo čtenářů, kteří se nechají Vámi ovlivnit. Připadá mi zbytečné, se na toto téma tady dále vyjadřovat a nehodlám dále nikoho podporovat třeba už jen tím, že navštěvuji tyto stránky. Pro ty, kteří májí nějaké dotazy, nechť se na mě obrátí mailem. Milan Duda


RE: Re Sep
Datum: 19.06.2003, 5:30
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Kdopak že to podporoval Váš článek? Že jsem si toho nevšiml. A rasistické poznámky na občany sousedního státu - to je v pořádku? Nevím, proč bych měl vreagovat na nabídku nějakých pochybných bezpečnostních listech. Je zajímavé, že české zastoupení Prolongu na mne žádný nátlak nevyvíjí, o žalobě nemluvě. A měl byste si uvědomit, že web není politické fórum, kde můžeme přednášet nějaké názory, zde jde o fakta, za kterými si budu stát, jinak moje psaní ztratí smysl. Něco napsat a potom to hned popřít? To platí skutečně jen v politice. "Soudný čtenář" si jistě už udělal úsudek sám.


Re Sep
Datum: 19.06.2003, 0:03
Od: Milan Duda <adtauto@cmail.cz>
WWW: http://dkcar.cz

Díky za podporu mého článku, téměř ojedinělou. Inteligentní člověk po přečtení pár vět článku pana Čech ihned pochopí, kam pan Čech směřuje. Doufám, že i ostatní čtenáři pochopí, že jde o jasně viditelnou reklamu jednomu přípravku. Nechci se tady dlouze rozepisovat, jak probíhala debata mezi mnou a p. Čechem, ale má-li někdo zajem, zašlu mu mailem odpovědi p. Čecha, nechť si udělá úsudek sám. S p. Čechem se těžko debatuje, protože se snaží prosadit dvůj názor, ale mé podložené argumenty prostě nebere na vědomí. Dva příklady. Mluvil o bezpečnostních listech na mnou prodávanou přísadu, odepsal jsem mu, že mu je rád zašlu, dále už nereagoval. Dále psal, že přípravek, který prodávám, z Ameriky vyhnali, ale není to pravda, na internetu je několik firem z USA, které tento přípravek prodávají stále. Když už sehnal tolik informací, jistě nebyl problém, si mé tvrzení ověřit. Opět nereagoval. Soudný čtenář, ať si sám udělá vlastní úsudek.


Re Peter
Datum: 18.06.2003, 23:43
Od: Milan Duda <adtauto@cmail.cz>
WWW: http://dkcar.cz

Za prvé. Článek o pneumatikách jsem nenapsal. Asi p. Čech omylem odpověděl někomu jinému óóóóóóó´-)))))) je tak vytížený. Za druhé. Mé všechny reakce jste asi jistě nečetl, protože jsem s p.Čechem komunikoval mailem. Tak jestli Vám něco připadá trapné, tak mně možná Vaše Slovenština na českém serveru. O tom, jaké přísady prodávám jsem nepsal, tak nevím, kde berete tu jistotu, že nefungují. Zůstaňte si doma, na Slovensku, používejte Váš domácí Madit a přísadami se nezabývejte.


RE: RE: RE: RE: Re p.Čech
Datum: 18.06.2003, 18:36
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Pánové, mám jen dvě ruce, den má pouze 24 hodin a občas také musím pracovat, nejlépe každý pracovní den... Pneumatiky také časem budou.


RE: RE: RE: Re p.Čech
Datum: 18.06.2003, 15:49
Od: Peter <50kw@zoznam.sk>

Ja som to uz davno tusil, neskor som si aj sam nasiel nejake podklady. Pan Cech urobil kus dobrej prace, ze polopaticky vysvetlil, naco su dobre prisady do olejov. Sudny citatel lahko zatriedi aj pripravky od Bishopa do spravnej kategorie. Pan Duda nech sa netrapi, predpokladam, ze mu zostane dost naivnych obeti - ludi, ktori este stale nic netusia. Jeho reakcie su pomerne trapne. Mimochodom, mam pocit ze clanok o spravnej volbe pneu, vyhodach letnych/univerzal/zimnych, hustenie, zivotnost, mozne problemy a tak dalej by sa tu celkom zisiel.


RE: RE: Re p.Čech
Datum: 18.06.2003, 8:44
Od: vici <vici@centrum.cz>

Ze pise pan Cech clanky, to je vyborna vec, nebot jsou opradvu o necem, a byt nekdy s nekterymi nazory nesouhlasim, hlavne pokud se tyce vyjadrovani pana cecha a kritiky z jeho strany, nezbyva nez mu poprat hodne sil a dobrou klavesnici do budoucna. Spouste lidi jeho clanky pomuzou a myslim ze i spoustu penez udetri. Cose tyce reklamy na Bishops, je to vec pana cecha, nebot je to jeho clanek. podle me tam reklama byt nemusela, mohl treba napsat dalsi clanek jako recenzi na Bishops, ale na druhou stranu je to i tak v poradku. Ja bych nekoupil zadnou prisadu, ani Bishops, podle me staci kvalitni olej, pravidelna vymena vcetne olej. filtru. Dalo se cekat ze se ozve nejaka potrefena husa profitujici na lidske blbosti a prodavajici kulove za tezke prachy. Vcetne chipu Cimbu - Felda MPi 61,5kW jen chipem me vzdycky rozesmeje k slzam! Krom toho by tento server bez clanku JC byl mrtvy.... kazdy jen keca a popichuje, ale clanek nenapise. OK to se tyka i me, nicmene z casovych duvodu holt asi hned tak neco neztvorim, nebot treba popsat detailne prestavbu Fava na MPI a nebo jen predelavku palubky z Feldy do Fava je celkem slozita zalezitost...


RE: Re p.Čech
Datum: 18.06.2003, 7:49
Od: sep <bigdog@seznam.cz>

Takže jestli to dobře chápu,tak JC je skrytý a rafinovaný podílník Bischopa,který sem napsal asi 1000 stran textu o všem možném týkajícím se škodovek,bez nároku na cokoliv.Nemám vědomosti JC,ale i kdybych je měl ,dost těžko bych se motivoval mořit se s psaním a posléze s hádáním v komentářích.... Všechny články co tu od JC jsou,mají škodovkářům pomoct(a třeba i v tom aby nenaletěli),a to že to někomu kazí kšefty je sice smůla ,ale jenom jeho...


RE: Re p.Čech
Datum: 18.06.2003, 6:55
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Jistě že Vám odpovědi nestačili, to nestačí žádnému prodejci. Prodejcům naopak stačí jediný pamflet, který jejich výrobek propaguje. Pan Čech nikomu zbytečně adresu neposílá, nevidí k tomu jediný ROZUMNÝ důvod. Rozšiřování určitých informací končívá vykradením atd. Pokud na mne chcete podat žalobu, podejte ji na neznámého pachatele, policie si mne velmi rychle najde. Jestli jste dobře přečetl článek, měl nadpis "Přísady do paliv a maziv", což znamená popis přísad všech typů, těch, které nefungují i těch, které fungují. Proto jsem napsal o Bishopovi, protože na základě jeho přípravku vznikly ostatní podvody. Díky prověření informací o Bishopových přípravcích jsem se dozvěděl důležité informace o zneužívání obchodních značek, kterými se žádná z uvedených firem nechlubí. Právě jako "redaktor" jsem povinen podávat informace z obou stran, nadávat na vše, nebo vychvalovat vše, to bylo populární za bolševika. Testy ostatních výrobků sice existují, ovšem nepatří k danému výrobku: ano, na Slick 50, který je původní obchodní značkou Bishopova přípravku, test existuje, ovšem je zneužíván další firmou, takto bych mohl vyjmenovat další. Všechny uváděné chlórové přísady fungují, ale krátkodobě a s korozivním působením na motor. Testy uváděných přísad mi připadají jako stoprocentně spolehlivá úprava - demontáž vzduchového filtru, motor jede také okamžitě lépe při menší spotřebě, ovšem jak dlouho... Průkazné jsou pouze dlouhodobé motorové zkoušky, které žádný z uvedených přípravků nemá. Demonstrace na přístrojích nejsou o ničem, to jsem zcela jasně popsal v článcích. Jinak internetové stránky Bishopa v USA se jmenují http://xcelplus.com , tato firma je obchodním zastoupením pro oblast Ameriky. Je tam i žaloba na společníky firmy Petrolon, která vedla k pozdějšímu vzniku dalších švinlpřísad.


Re p.Čech
Datum: 17.06.2003, 22:29
Od: Milan Duda <adtauto@cmail.cz>
WWW: http://dkcar.cz

Je pravda, že mi pan Čech odpověděl dvakrát. Nicméně mi však jeho vysvětlení nestačilo a nijak mě nepřesvědčilo. Prostě mé argumenty nebral v potaz a doslova je popřel, aniž by si je ověřil. Jeho článek mi opravdu nenaboural ,,kšeft", prodej přísad do oleje je jen doplněk naší činnosti a tvoří jen malou část našeho obratu. Ale pokud si pozorně přečtete jeho článek, zjistíte, že to silně zavání reklamou Bishopových přípravků. A to je z jeho strany jistě nefér. Jako redaktor by měl být nezávislý a pokud už chce hodnotit a srovnávat nějaké přísady, měl by se opírat o nějaké konkrétní výsledky měření a testů, což neudělal. Naopak doporučil jeden jediný a tím odhalil svůj záměr zviditelnit pouze Bishopovy přísady. Nebudu jmenovat, co prodávám já, ale pokud mě někdo zkontaktuje, rád mu to sdělím a jednoduchou demonstrační zkouškou ho přesvědčím, v čem tkví přednosti výrobku a jak funguje. A ještě na závěr, pan Čech neuvedl ani své celé jméno a svoji adresu, jen nějaký mobil a to také na mě nepůsobí solidním dojmem. Milan Duda


RE: RE: RE: Blábol
Datum: 17.06.2003, 13:17
Od: Zabakus <urologicke@centrum.cz>

Je hezky kratkodobym testem prokazovat dlouhodobe ucinky... reklamy nas jeste nauci premejslet o tom, co vidime a slysime :-))) --- Rally 1000 jezer se, mam ten pocit, jezdi na sotoline. Na snehu se jede napr. Svedska rally a pneumatiky jsou vrazedne uzky (az to na tech autech nevypada dobre ;-)). Jinak je treba si rozmyslet, jestli budu v zime jezdit vic po snehu, nebo po asfaltu. Vetsina lidi toho vic najede po asfaltu a pevnym podkladu, a tak sirka do 185mm neni urcite problem (si myslim) --- Je komicky, kolik lidi nadava na stary skodovky, ale aby se nekdo zamyslel, jak je mozny, ze auta, ktery na rovine klickujou a v zatacce jedou rovne, maj STK (a jak je mozny, ze pocet nevyhovujicich vozidel tak strasne pokles, jen co se STK osamostatnily od veskery kontroly), to ne... Holt zase nadavame na dusledek, ale abysme resili priciny... (ja vim, to je vzdycky vic prace, to se u nas nenosi...)


RE: RE: RE: Blábol
Datum: 17.06.2003, 13:17
Od: Zabakus <urologicke@centrum.cz>

Je hezky kratkodobym testem prokazovat dlouhodobe ucinky... reklamy nas jeste nauci premejslet o tom, co vidime a slysime :-))) --- Rally 1000 jezer se, mam ten pocit, jezdi na sotoline. Na snehu se jede napr. Svedska rally a pneumatiky jsou vrazedne uzky (az to na tech autech nevypada dobre ;-)). Jinak je treba si rozmyslet, jestli budu v zime jezdit vic po snehu, nebo po asfaltu. Vetsina lidi toho vic najede po asfaltu a pevnym podkladu, a tak sirka do 185mm neni urcite problem (si myslim) --- Je komicky, kolik lidi nadava na stary skodovky, ale aby se nekdo zamyslel, jak je mozny, ze auta, ktery na rovine klickujou a v zatacce jedou rovne, maj STK (a jak je mozny, ze pocet nevyhovujicich vozidel tak strasne pokles, jen co se STK osamostatnily od veskery kontroly), to ne... Holt zase nadavame na dusledek, ale abysme resili priciny... (ja vim, to je vzdycky vic prace, to se u nas nenosi...)


RE: RE: Blábol
Datum: 17.06.2003, 8:11
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Pan Duda mne kontaktoval dvakrát, dvakrát jsem mu rozsáhle odpověděl, nějak to nezabralo, pořád mele svou. Nevím sice, co přesně do motoru dává (něco mluvil o Prolongu a Metabondu), případně co prodává (jestli prodává, tak je jasné, že mu můj článek naboural kšeft). Nedokázal mi podat žádný důkaz toho, že nemám pravdu, jenom se mne snažil přesvědčit o tom, že Prolong drží světový rekord v jízdě bez oleje... Celkem mi stačilo, že dokáže nalít do motoru cokoliv, ale vyměnit rozvodový řemen u dieselu včas je mu zatěžko... --- Na zimu jsou obecně lepší pneumatiky užší při zachování obvodu, při sněžení se sníží valivý odpor a zvýší se zatížení na jednotku plochy, paradoxně mají lepší trakci (podívejte se, na jakých galuskách se jezdí Rallye 1000 jezer). Ovšem je nutno počítat s tím, že taková pneumatika nebude tak dobře držet jako široká letní při teplotách vyšších. Uvedené platí pro rozměry větší než 175 mm, u škodovek a Favoritů nechat rozměr stejný, pouze použít zimní typ. --- S tím fosgenem - je možné, že vzniká něco jiného, ale o fosgenu se mluvilo, nejsem chemik a na všechno se musím zeptat, tuto odpověď jsem (ovšem nepotvrzenou) dostal od nich. --- Se zákazem aut starších 15 nebo kolika let bych si nedělal hlavu, mnoho povyku pro nic. Pokud mi zakáží provozovat staré auto, které splňuje technické parametry platné pro dobu jeho vzniku, musí mi dát náhradu, na což tento stát ještě dlouho peníze mít nebude. Bude snaha vyřazovat plečky, které neodpovídají vůbec ničemu, ovšem to je problém jejich majitele a sám s tím souhlasím, na silnici by se neměly pohybovat shnilé nebrzdící a nezatáčející dýmovnice.


RE: RE: Blábol
Datum: 16.06.2003, 22:56
Od: Mik <forteg@quick.cz>

Ta sazka uz dopadla ... Pristi duben to nebude, ale o chvili pozdeji,takze vsichni s rokem vyroby 1986 a starsim .... Ahoj v EU


RE: Blábol
Datum: 16.06.2003, 21:58
Od: Zdenda <normalni.blazen@centrum.cz>

Jo, buddte od te lasky a konkretizujte vase pripominky. Abychom se pak nedozvedeli, ze obec, kde sidlite, pojmenovali podle vaseho vozoveho parku poznamenaneho aplikaci ruznych "pripravku" :-)


RE: RE: Fosgen
Datum: 16.06.2003, 21:52
Od: Zdenda <normalni.blazen@centrum.cz>

Pardon, polytetrafluoretylen. V kazdem pripade by se to dalo napsat jako (-CF2-CF2-)n , takze nic na bazi chloru tam vznikat nemuze, ale jak jsem uz napsal, je to detail. A tady je jeden zajimavy odkaz: http://microgravity.grc.nasa.gov/MSD/GRC_MSD_Graphics/CombustionScience/75677CombustionPTFE.pdf


D O T A Z
Datum: 16.06.2003, 17:53
Od: tonna <tonda.liska@centrum.cz>

sice to stim nesouvisi...ale jake pneu jsou na zimu lepsi?napriklad 155/70R13, 185/70 R13, nebo 165/70 R13?


RE: Blábol
Datum: 16.06.2003, 9:00
Od: vici <vici@centrum.cz>

No jo pujcovny aut, to je opravdu cilova skupina pro prisady do oleju a chiptuning Cimbu:o))))))) Spis se dnes ale nabizi mala sazka - za jak dlouho budou muset Skodovky do srotu? No snad ne uz pristi duben........


RE: Blábol
Datum: 16.06.2003, 8:21
Od: atnarfus <atnarfus@seznam.cz>

Pane Duda, pokuste se nastínit, která polovina je blábol a která pravda.


Blábol
Datum: 15.06.2003, 23:21
Od: Milan Duda <adtauto@cmail.cz>
WWW: http://dkcar.cz

Pane Čechu. Velmi pozorně jsem si přečetl Váš článek. Je v něm asi tak polovina pravdy a ostatní je neskutečný blábol. Nejvíce mě děsí, jak snadno se někteří čtenáři nechají Vámi ovlivnit. Nashromáždil jste spoustu informací, to je pravda, ale vidím, že s těmito přípravky nemáte téměř žádné zkušenosti. A proto Vám radím zkoušejte, porovnávejte a potom teprve hodnoťte. A ostatním čtenářům uvádím na sebe kontakt pro případné dotazy k tomuto článku. Milan Duda 603 115 100


RE: Fosgen
Datum: 13.06.2003, 19:34
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Je to možné, složení fosgenu neznám, ale mluvilo se o bojovém otravném plynu. Ve včerejším Blesku je prý článeček, že Američané objevili Ameriku - zkoušeli přehřát teflonovou pánev, výparů se měl nadýchat nějaký papoušek, který za chvíli pošel. Každopádně při hoření PTFE něco jedovatého vzniká a je celkem jedno, co to je. PTFE je polytetrafluoretylen.


Fosgen
Datum: 13.06.2003, 17:48
Od: Zdenda <normalni.blazen@centrum.cz>

Maly detail. Nemam pochybnosti o vzniku skodlivych spalin pri pruniku PTFE do spalovaciho prostoru, ale fosgen tam urcite nevznika, je to totiz sloucenina chloru (COCl2) a PTFE polytetrafluoretan, chlor neobsahuje.


RE: Tmel
Datum: 13.06.2003, 15:23
Od: Pavel Zelenka <zelenka@mediaservis.cz>

Díky všem za odpovědi.


RE: gufero
Datum: 13.06.2003, 14:34
Od: joot <joot@volny.cz>

jen mě tak napadá, není náhodou vydřená ta tyč co tím guferem prochází ??


RE: RE: Tmel
Datum: 13.06.2003, 13:02
Od: HONZA <kolo>

Silikon je špatny, časem povolý a pod něj se dostane voda a dost to rezne, a pak se neda přetřít, na tohle je pěkny sajrajt (např.v autolakovnách se nesmí silikon nikde používat, ani jako těsnění do svítidel, spárová hmota a podobně.


RE: Tmel
Datum: 12.06.2003, 16:21
Od: tappaja <tappaja@centrum.cz>
WWW: http://www.tappaja.wz.cz

No, myslim, ze by bylo na miste pouzit "karosarsky tmel", mel sem origo Skoda, mel by se dat sehnat v kazdym autosalonu, kde maji slusne vybavenou prodejnu ND. Da se bez problemu prelakovat, na silikonu nic nedrzi. To samy je spoj mezi blatnikem a sloupkem na 105-130. Po 2.letech od prelakovani nic nepraskalo, neloupalo se. Cena neni ukrutna, mozna by byla alternativa od fy. BODY, delaj toho dost.


RE: Tmel
Datum: 12.06.2003, 14:23
Od: tom <montaz@atmos.cz>

bez problémů to řeším silikonovým tmelem již na několika autech


Tmel
Datum: 11.06.2003, 10:42
Od: Pavel Zelenka <zelenka@mediaservis.cz>

Přikládám také jeden dotaz mimo problematiku paliv a maziv. Potřebuji u svého Favorita vyměnit přední blatník. Koukal jsem, že spáry mezi skeletem a blatníkem jsou utěsněny nějakým pružným tmelem. Můj dotaz zní co je to za tmel a kde jej sehnat. Díky.


gufero
Datum: 11.06.2003, 8:13
Od: petr <gufero>

Zas jeden dotaz co není k věci, ale jinde se nediskutuje. Potřeboval bych poradit: už si nevim rady u favorita s kapajícím guferem u převodovky okolo táhla řazení. Několikrát jsem ho měnil a stále tam vždy při přezřazování (vyjetí) z bloku převodovky zůstává olej co pak steče, tak jestli někdo s tímto má zkušenost a povedlo se mu to řešit budu vděčnej za radu.


RE: Militec
Datum: 10.06.2003, 14:39
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Pokud se provede výplach podle mého doporučení v článku, Militec přestane působit okamžitě.


Militec
Datum: 10.06.2003, 9:15
Od: Dalibor Mikula <mikula@okd.cz>

Vazeny pane Cechu. Dekuji Vam za velmi kvalitni clanky. Mam dotaz na konkretni situaci. Jakym zpusobem (pokud mozno konkretne) a za jakou dobu se projevi zaporne vlastnosti pripravku Militec? Jedna se o Fiat 127, r.v.1980, po GO, prevazny provoz na LPG, pripravek aplikovan po zajeti motoru. V pripade vymeny olejove naplne (vypusteni stavajici, obsahujici Militec a nahrazeni novym olejem) bude jeste pripravek, resp. jeho zbytky, negativne pusobit? Je nutny proplach? Dekuji predem.


RE: Ecolube
Datum: 9.06.2003, 19:08
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

To, co jsi koupil, je jejich přípravek, kombinující PTFE a molybdensulfid (asi 170 Kč). Názorná ukázka toho, jak je obtížné dosáhnout koloidního roztoku molybdensulfidu v oleji.


Ecolube
Datum: 9.06.2003, 10:29
Od: Rs <stekly@kgb.cz>

Koupil jsem Ecolube (80ml, spicata flasticka), nalil jsem, cca 5tis. km, pote vyplach motoru cistidlem a novy olej. Zaujalo: - silna, tmava, obtizne rozmichatelna usada v flasticce, - prvnich 500-1000 km se zkulturnil volnobeh, po 1500km to nechtelo jit do otacek - i po delsi jizde dochazelo k separaci "svinciku" od cisteho oleje (zkouseno samozdrejme merkou) - po vyplachu, novem oleji + filtru je to zpatky na puvodnim stavu.


Fuchs TITAN
Datum: 7.06.2003, 8:03
Od: Zdeněk Dvořák <zdenek.dvorak@atlas.cz>

V článku se píše, že Fuchs recykluje použité oleje a kryje to použitím MoS2. Já jsem u některých olejů narazil na výraz ,,MC syntéza´´. Doufám tedy, že se nejedná právě o takto recyklovaný olej. Díky za radu Škodovkářům zdar!!!


RE: RE: RE: Pozor na diferak!!!!!
Datum: 7.06.2003, 1:34
Od: Peter <50kW@zoznam.sk>

Este prepacte, pan Cech pisal v clanku "na mírně zvýšené otáčky si trošku pohrát s řazením" takze to som zle interpretoval.


RE: RE: Pozor na diferak!!!!!
Datum: 7.06.2003, 1:29
Od: Peter <50kw@zoznam.sk>

Toz 'pohrat si s plynem' je u mna vytacanie. S120 ma celkovy prevod na 4. kvalt asi 1:4, takze pri 2000 otackach sa klietka diferencialu toci 500 ot/min. Tacho ukazuje 60 km/hod. Jedno koleso stoji a druhe sa toci 120 km/hod (1000 ot/min). Kazda strana ma voci klietke 500 ot/min a satelity robia asi 1000 ot/min (to neviem presne lebo neviem kolko zubov je v hre) . Vsetky tieto suciastky sa tocia voci sebe bez tlakoveho mazania, mazane a chladene len ostrekom. Ked to robim 10 minut a mam v prevodovke 3 litre oleja (ako je v clanku doporucene), je sanca, ze sa nic nestane. Ak si predstavim scenar, ze nejaky expert vytoci optimisticky motor na 5000 otacok, alebo dokonca zatuzi vidiet, kam az ta rucicka dojde, je varovanie na mieste. S125 alebo S130 maju dlhsi staly prevod, robit to na fave je tiez psina. Techweb citaju aj majitelia aut z dovozu a podaktori maju EBS, podaktori samosvorne diferencialy, tak aby niekto nemusel plakat. Viem, ze pan Cech vie ako diferencial znutra vyzera, ale mnohi citatelia navstevuju tieto stranky prave preto, ze to netusia. Preplachnutie prevodovky normalnou jazdou na rozdiel od uvedeneho postupu ziadne taketo rizika neprinasa.


RE: Pozor na diferak!!!!!
Datum: 6.06.2003, 21:27
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Nestane se nic, pokud se podloží polonáprava, aby nebyla vykloněna směrem dolů. Také neříkám, že by se měl motor bůhví jak vytáčet do otáček.


Pozor na diferak!!!!!
Datum: 6.06.2003, 18:18
Od: Peter <50kw@zoznam.sk>

Tento clanok dava jasne odpovede na otazky ktore neboli jasne. Nedavat a ked uz sa to tam dalo, zbavit sa toho. Pozor na jednu vec pri preplachu prevodovky, diferencial na skodovkach nieje konstruovany na prevadzku v rezime na zdvihaku. Ak je v prevodovke menej oleja alebo vytocite motor na 4 a 5 kvalt, satelity sa nahle mozu zadriet. Uz som take videl. Bud teda dvihnut na zdvihak obidve strany alebo spustit auto zo zdvihaka a realne s nim pojazdit.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení