ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Škoda Yeti
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Škoda Yeti

názor
Datum: 30.10.2008, 19:14
Od: Harvy <urakve4@seznam. cz.>

Mluví se o něm jako o Yetim , nikdo ho taky ještě neviděl.Jako novinka před několika lety dobrý , ale dneska už to strácí půvab.


aaaaaaa
Datum: 23.02.2007, 15:07
Od: aaaaaaaa <aa>
WWW: http://www.sajik.estranky.cz

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Yeti
Datum: 17.04.2006, 9:27
Od: fanda <fanda>

Je to supr.


RE: Naraznik
Datum: 1.03.2006, 14:22
Od: Dag <daglk@vebso.cz>

Když se na to podívám zblízka mám takový dojem že je to 5ti dveřové se zadními jako roomster


RE: Yetti
Datum: 14.12.2005, 18:05
Od: skoda hi people <reneolse@online.se>

hello peoples!!!!! how do you do?? well? good !! Im from Norway and visiy your side. SKODA ruuuuuler!!!


RE: hmmmmm... pokracovanie
Datum: 17.03.2005, 9:51
Od: Kybergreg <kybergreg@email.cz>

No, Tudoru je škoda, toho dát do výroby měli. No a pokračovatel prototypu Roomster je právě Yeti. I když mám takovej matnej dojem, že snad bude i ne-terénní verze, která by měla vypadat víc jako Roomster než jako Yeti. Hmm, ale teď si nevybavuju, kde jsem to četl, a jestli to náhodou není nějakej blud. No a co se týká toho, že Škoda ponúka len 3 modeli, to je prostě daň za to, že je členem koncernu VW, který ji nařizuje a (ne)schvaluje, co smí a co nesmí vyrábět, aby to bylo v souladu s koncernovou politikou. Na druhou stranu kdyby Škoda v žádným koncernu nebyla, těžko by se tak rychle vyšvihla technologicky nahoru. Holt něco za něco.


hmmmmm... pokracovanie
Datum: 14.03.2005, 20:33
Od: FAVO777 <nemusis vediet>

no tak som sa tu vratil po dlhej dobe a vidim ze aj neiekto zareagoval:-), tak najprv chcem povedat ze to vobec nesuvisi s narodnostou VOBEC! a nechcem zase ani vsetky skodovky hadzat do jedneho kosa ale ide o to ze skoda ponuka len 3 modeli a nie viac... keby rozsiril ponuku o nove modely v inych segmentoch tak by si urcite len polepsil! v servise nie je problem urcite, a to ze niekto si nevie vymenit olej aj sam tak to uz nieje moj problem... P.S. ten YETI mi zo zadu uplne pripomina PANDU a z predu nieco na styl BMW X3... a este napriklad skoda robi prototypi a koncepty ale skoro nic neda do vyrobi (ROOMSTER, TUDOR atd.)...


RE: Sterace na Skodu Favorit
Datum: 7.03.2005, 23:32
Od: Pája <Pajorekivo@atlas.cz>
WWW: http://www.pajorek.net

Délka lišt stěračů (podle materiálů BOSCH): 450 mm (Favority do r.v. 1992 včetně), respektive 500 mm (od r.v. 1993)


RE: Sterace na Skodu Favorit
Datum: 7.03.2005, 12:13
Od: Rs. <...>

cca 50cm, ty kratsi se davaly pouze na prvni Favority.


Sterace na Skodu Favorit
Datum: 6.03.2005, 15:53
Od: Tom <.>

S kolegom v praci sa hadame o tom aka ma byt spravna dlzka stieracov celneho skla na skode favorit r.v. 1992. Ja tvrdim ze 480 mm, kolega 510 mm. Aka je spravna dlzka odporucana vyrobcom ?


RE: RE: RE: RE: RE: RE: YETI
Datum: 6.03.2005, 13:29
Od: Pája <Pajorekivo@atlas.cz>

Richard: souhlas, až na to "větší auto"... Yeti není větší auto, větší auto je třeba Lincoln Navigator nebo Dodge RAM, tohle je prcek... 4x4 (třeba trvalé?) by to mít mělo...


RE: RE: RE: RE: RE: RE: YETI
Datum: 5.03.2005, 22:04
Od: Viky <ten.samej>

2 all: Tohle je muj posledni komentar k tematu. Yeti se mi libi. Bral bych ho, i kdyby mel hnanou jednu napravu. 2 Richard: Skutecne jsem jezdil s osobakem lehce poladenym do terenu (S120/1977, kratky diferak, 155/80-15 + plechovy disky, zesileny naraznik, sane pod nadrzi). Jedny hnany naprave nevyhovuji takove ty offroadove blbinky trialoveho typu, u dvoukolky je ve ztizenych podminkach potreba vyuzivat setrvacnosti auta (takze spis autokros), na vetsinu prekazek stacilo autu verit a vletet do toho nejlip na dvojku nebo na jednicku a pod plnym plynem (je fakt ze mi taky volant parkrat malem zlomil ruku v zapesti...). Na tohle musi mit auto jenom velky kola, hladkej spodek a pevny napravy. To prave podle myho nazoru Yeti presne splnuje, a proto se mi libi a nevadi mi, jestli nebude 4x4. Samozrejme, jako u kazdyho auta, clovek musi vedet, co si s nim muze dovolit a co uz ne. Myslim ze Yeti zvladne hodne.


RE: RE: RE: RE: RE: YETI
Datum: 5.03.2005, 19:07
Od: Richard <last.mix@post.cz>

Je otázka, k čemu je dobré mít podvozek do terénu (byť lehčího) bez pohonu 4x4. Průjezdnost je sice lepší, ale pouze za příhodných podmínek. Jakmile dojde na bláto nebo sníh je takové auto nepoužitelné a posádka kolem jedoucí Octavie4x4 se bude moci potrhat smíchy. Jakmile dojde na zhoršené adhezní podmínky v kombinaci se stoupáním, nemá jedna poháněná náprava šanci. _____ Po designové stránce se mi akorát nelíbí maska chladiče. Takovému většímu autu, navíc rádobyterénímu, by náramně slušela klasická "nabušená" maska z Octavie1 nebo Fabie. Popravdě, tahle maska by se mi nelíbila u žádné Škodovky.


RE: RE: RE: RE: YETI
Datum: 5.03.2005, 8:27
Od: Viky <valentvi@volny.cz>

Nic proti Octavii 4x4, off-road to jasne neni, jenom chci rict, ze i kdyz by Yeti vyrabeli s pohonem jedny napavy, podle myho nazoru bude mit ve vetsine situaci pruchodnost terenem lepsi, nez klasickej osobak s pohonem 4x4, protoze ma vhodnejsi tvar spodku a podvozku.


RE: RE: RE: YETI
Datum: 4.03.2005, 22:48
Od: mike <forteg@forteg.cz>

ale někde, možná v MF jsem četl, že by to snad mohlo být 4X4, akorát to zas bude Haldex nebo Torsen... Jinak všem škarohlídům na HTP, byl jsem tím autem několikrát vezen a jede to úplně normálně i ve 4 lidech žádná křeč. A zvuk, na to že to je tříválec, tak Wartburg ječí víc, tohle mi připadalo, jako že nejde vytočit, ale šlo...


RE: RE: RE: RE: YETI
Datum: 4.03.2005, 10:18
Od: Roman <mpi.inn@seznam.cz>

jojo - do velkyho terenu octavie 4x4 urcite neni - ale na snehu je to parada (teda samozrejme v ramci moznosti)


RE: RE: RE: YETI
Datum: 3.03.2005, 23:18
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Octavia 4x4 není typický off road, je to jen zlepšení trakčních vlasností na sněhu atd. vyšší světlá výška je jen berlička, když se jede po lesní cestě na chatu, ale do terénu to auto určeno určitě není...


RE: RE: YETI
Datum: 3.03.2005, 21:22
Od: viky <valentvi@volny.cz>

Z vlastni zkusenosti s upravou osobaku smerem SUV (ochrana spodku, velka kola apod.. o detailech radsi psat nebudu) mohu pripadnym zajemcum sdelit rozdil mezi osobakem a Skodou Yeti v praxi - nemusi vas trapit: prujezd prikopem, prejeti vysokeho obrubniku, brod, lesni cesta, cesta na hory, 30cm novyho snehu na silnici, nezpevnena krajnice, nedostatek prostoru pro otaceni na silnici, naprosto zdemolovana silnice, dale parkovani mimo silnici napriklad na vesnici, garaze s prudkym vjezdem.... no.. to vsechno je u normalne nizkeho osobaku problem, se Skodovkou je to lepsi a muzu rict, ze i Favorit je este celkem OK, ale zkuste si treba Fiat Croma, nebo jakykoliv vetsi auto.... abych to kratce shrnul: Octavia 4x4 takz projede prd, protoze se na tezky podminky nehodi, a verim tomu, ze Yeti s pohonem predni napravy, ASR a EDS, projede vic, nez Octavia 4x4.


RE: YETI
Datum: 3.03.2005, 15:26
Od: Kybergreg <kybergreg@email.cz>

No, mě překvapilo, že počítají s tím, že to bude mít náhon jen na přední kola :-( Je sice pravda, že většina dnešních SUV vidí terén jen z pohodlí silnice a na překonávání děr a železničních přejezdů stačí přední náhon, ale v tom případě nevidím důvod pro vyšší podvozek. A na to, abych mohl jezdit po polních nebo lesních cestách zase nepotřebuju ani to SUV, běžné auto to zvládne. Tak nevim. To Yeti vypadá celkem pěkně, ale podle těch technických specifikací je to spíš jen módní záležitost než aby to mělo nějakou konkrétní výhodu oproti obyčejným autům (ne-SUV a ne-Offroad). A za to, že je módní, zaplatí uživatel spotřebou...


YETI
Datum: 3.03.2005, 11:04
Od: uhi <.>

k YETImu: zaujimave auticko, specialne v dnesnej dobe, ked sa nedostatok penazi na udrzbu ciest stal internacionalnym fenomenom :). vyssia svetla vyska, lahka ochrana spodku, ASR+EDS(4x4 by bolo lepsie:)) a 1.4TDI(podla moznosti tak ~66kW), aspon 350l kufor a cena do 14000EUR(15000 s 4x4) s klimou + 4-6AB a je to spica... priznam sa, ze na O1 ma znervoznuje, ze musim davat obrovsky pozor na najazdoch, pripadne nespevnenych cestach, aby som tymi dlhymi prevismi nic nezachytil, takze ked uz nebudem musiet trepat kocik a tolko veci pre decka (kde je ten kufrisko v octine na nezaplatenie), toto by mohla byt alternativa. p.s.: ospravedlnujem sa, ze som prispel k zbytocnym polemikam v diskusii - zapracovali emocie...


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 3.03.2005, 10:45
Od: uhi <.>

ja mam skusenosti presne opacne. moja byvala fabka combi bola na snehu super. zrejme to bolo sposobene aj uzkymi pneu 165/70 R14, ktore celkovo za vela nestali(kleber krisalp 3) ale na sneh boli aj podla testov vhodne. nemal som problem na poloprazdnej zasnezenej dialnici medzi linzom a salzburgom ist 100km/h a auto v pohode reagovalo - zatacalo a brzdilo. nad 110 sa uz prejavila silna nedotacavost a nestabilita, tak som sa rychlo umudril :) takisto na okreskach som nepocitoval problemy. samozrejme, ze nebolo mozne (ani rozumne) ist tak ako na suchu, ale mal som pocit, ze som na tom lepsie ako vacsina ostatnych na ceste. v kazdom pripade to bolo lepsie ako v testovacom MB E 320 :)


RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 3.03.2005, 8:34
Od: David <davidv@centrum.cz>

Mam Fabii Combi 1,2HTP, ze zacatku jsem byl rozcarovan ze zvuku motoru. Ale velice rychle jsem si na nej zvyknul. Prekvapilo me, ze motor je prekvapive zivy (vzhledem ke svemu objemu) a da se s nim rozumne jezdit.Na dalnici neni problem jet stale 150-160 dle tachometru. Akorat me prekvapily jizdni vlastnosti na snehu.Ze by nizsi vaha motoru.Ridil jsem Fabii 1,9 SDI a ta sedela v pohode. Mate nekdo podobny zkusenosti na snehu?


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 3.03.2005, 7:48
Od: Luki <a@a>

Peter: Rychlomer ukazoval pri 120km/h dobre, to jsem mel overeno (mel jsem staly prevod 3,9 a prevodku na rychlomer z 4,22, coz plusovou odychylku eliminovalo). taky jsem za sebou nechaval skodovky, zalezi to na tom, jak kdo jede, rikam, tocilo mi to kolem 4500rpm a kdo tohle chce poslouchat... motor byl hodne povedeny, nez jsem vymenil 4,22 za 3,9, ujizdel jsem i kamaradovi ve 130ce. taky to tu nechci resit, psal jsem to jen jako reakci na 1,4, ktera neudrzela 120 na dalnici do kopce. chyba je v 1,4ce, ne v me byvale skodovce :-)


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 2.03.2005, 19:11
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Přestaňte řešit Fabie a stodvácy, k ničemu to nevede. Na trhu jsou daleko horší a méně motoricky vybavená auta, než je HTP... Článek je o vozidla Škoda Yeti, tak se věnujte jemu.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 2.03.2005, 13:06
Od: Peter <50kw@zoznam.sk>

2 Luki: S125 ma nejakych 36 kW a maximalne optimisticky rychlomer. Takze v styroch do kopca 130 na tachometri je asi rovnako rychlo ako s HTP 120 na tachometri. Na felcke idem 120 a nechavam za sebou stare skodovky, ktorych vodici si predstavuju, ze idu 130 a a nadavaju na tych piratov, co ich obiehaju 140. Mal som S120 a poznam tu rovnicu z oboch stran.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 2.03.2005, 12:05
Od: Luki <a@a>

Nevim, jestli v D nebo A maji prudsi kopce na dalnici nez u nas na D1, ale udajne D1 prave jako dalnice moc nevyhovuje stoupanimi a prilis malym polomerem zatacek. Jinak s tou 125kou to byla jizda, jak popisujes - 130km/h, kde to slo a do kopce podrazeni na IV. I kdyz jsem to nekde rozjel z kopce do protikopce, tak na tu IV to po podrazeni drzelo. ted mam forda 1,6 a ten na petku do kopce na D1 sice drzi, ale uz nijak moc nezrychluje. Tam je to ale dany tim, ze petka je hodne tezka. Mozna u te 1,4ky byl duvod stejny.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 2.03.2005, 11:22
Od: uhi <.>

na D1 jsem fabku skutecne nezkousel, ale na jihonemecke A8 a rakouskych A1,A21 jsou skutecne useky, kde to 120 neudrzi. pochopitelne tim nemyslim situaci, ze to pred kopcem vytlacim na 160-170 tacho a pak se raduji, ze jsem dosahl vrcholu drive, nez to padlo pod 130 ale normalni jizdu asi 140km/h tam kde to jde bez trvaleho drzeni plneho plynu.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 2.03.2005, 10:09
Od: Rs. <...>

Roman> u HTP je na posmech chybejici valec a celkove provedeni motoru vuci zbytku. Hold nekteri lide se neumeji smirit s filosofii, ze motor nelze opravit a po najezdu x tis se spolehlive rozsype.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 2.03.2005, 9:01
Od: Luki <a@a>

No na D1 jsem mazal do kopcu se 125kou ve ctyrech lidech pres 120km/h, sice IV tocila pres 4500rpm, ale jelo to. Takze s tou 1,4kou my to nejak nesedi


RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 2.03.2005, 0:02
Od: Pája <Pajorekivo@atlas.cz>

Mno u mně sice motor začíná fakt až na třech litrech objemu (nebo spíš ještě víc), přesto mně "stěračový agregátek HTP" příjemně překvapil a musím se ho zastat... do města, potažmo do rychlostí okolo 50-70 km/h je díky krátkému zpřevodování postačující (jen nebývá v kombinaci s automatem, takže nic pro mně, navíc dynamika by asi klesla pod snesitelnou úroveň), jinde na silnicích s přimhouřením oka (tj. pokud se vzdám pocitu radosti z jízdy samotné) uspokojivý... a pokud nejedou v jednom HatáTitláPower autě čtyři lidi současně, na dálnici těch 130 kmh udrží i do kopce... co se týče Yeti, líbí se mi, že automobilka se snaží přicházet s něčím novým, i když z toho nakonec nic být nemusí... každopádně šádovku si nekoupím, dokud nebudou s půlmotorem (nebo dokonce 3/8-motorem) taky za půl (3/8) ceny... .-))


RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 1.03.2005, 22:02
Od: XXX <->

Pokud mas na to, abys jezdil v aute za pul milionu a vice, tak s nim jezdi, ale uvedom si, kolik lidi na to u nas ma. Je to motor, ktery naprosto vyhovuje beznemu provozu. Dokud jsem o motoru HTP nevedel vic a jen jsem slysel takove nazory jako mas ty, nechal jsem se tim ovlivnit. Musis vedet, co od toho chces. Tech motoru jsem videl uz hodne rozebranych a opotrebeni dilu a kvalita zpracovani je srovnatelna s konkurenci. Mel jsem v ruce pisty s Fiata, na kterych se loupal kluzny lak, na pistu ze Skodovky jsem to jeste nenasel. A muzu smele prohlasit, ze tech motoru HTP jsem videl rozebranych mnohem vic nez ty. A vlastni skodovacky vyvoj neni brzden ceskymi lidmi. A jeste dotaz? Jake uzitne vlastnosti nabizi Touareg v porovnani s Fabii a Octavii, kdyz porovnas i cenu?


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 1.03.2005, 17:46
Od: Roman <mpi.inn@seznam.cz>

No ze to padalo ze 120 se mi moc verit nechce, ale kombinace spatneho asfaltu, protivetru, zimaku a neserizenyho motoru udela hodne. Ja mam s HTP (1,2 47kW) jenom dobrou zkusenost - tahly kopce na petku to vylitne velice svizne (a to byl jeste k tomu kombik a 2 lidi) - ovsem otazkou je co je pro tebe svizne.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 1.03.2005, 17:19
Od: uhi <antijiri@neanti.cz>

mas pravdu, nesiel som v HTP, ale vlastnil som fabiu 1.4MPI a ako nahradne vozidlo som raz dostal 1.4 16v(55kW).dovolim si predpokladat, ze HTP nepojde lepsie ako tieto dva motory.mozem ich porovnat s 1.2(55kW) a 1.4(71kW) v cliu a aj ked celkovo fabia u mna vitazi nad cliom, co sa motorov tyka, je to zial naopak. s 1.4MPI som nedokazal udrzat v mnohych stupaniach na dialnici ani 120, okrem toho pri pripajani alebo predbiehani to tiez nebola slava. clia boli v tomto ovela lepsie,najma ta 1.4, ale aj 1.2 bola jednoducho zivsia. nemam nic proti HTP, len som ho dopredu vylucil ako dokaz hi-tech vyvoja v skodovke. skodovky su solidne urobene, lacnejsie vw s celkom podarenymi karoseriami, co konecne nehrdzaveju a zelenym sipom na kapote a na slovensku sa robia solidne, drahsie vw bez toho sipu. komentare pana Cecha na tom nic nezmenia.


RE: RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 1.03.2005, 15:25
Od: Roman <mpi.inn@seznam.cz>

Nechapu proc je HTP na posmech - zrejme si v tom asi ani jeste nikdy nejel, a nebo jsi ten, pro koho objem zacina az u cisla 3,0 - tenhle obem v cechach urcite vyuzijes - my prece mame silnice na kterych se vsude da letet 200 ze???? Nechapu proc by mela Skodovka vyrabet podobne "hovado" jako je touareg, kdyz by to tu lidi nekupovali - auto je to sice hezky, ale nechapu k cemu bych potreboval tech 10 valcu pod kapotou - na 130 na dalnici ti ty 3 valce u HTP bohate stacej


RE: RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 1.03.2005, 15:14
Od: uhi <antijri@neanti.cz>

to JCech: som skodovkar(mam uz stvrtu) a rad som si od Vas nieco precital, ale to ze neviete odlisit pisatela "posratych modelov" od pisatela nasledujucej reakcie je trapne. a faktom je, ze uspesne modely Fabia a Octavia su prezlecene volkswageny, takze ste na tom podobne ako slovaci. okrem toho, kym sa nebude v cechach robit nieco porovnatelne s touaregom, tak Vase komentare na adresu slovenskej automobilovej vyroby posobia uboho. vlastnym skodovackym vyvojom sa moc neohanajte, pretoze jeho produkt HTP je skor na posmech. Takze tlacte radsej na zachode...


5 dveří
Datum: 1.03.2005, 10:19
Od: F. Mašek <masek@seznam.cz>

Je potřeba si to auto pořádně prohlídnout,ono totiž má 5 dveří,akorát ty zadní jsou šikovně ukrytý - něco ve stalu Alfy..


Naraznik
Datum: 1.03.2005, 9:46
Od: kachnis <geen.devil@seznam.cz>
WWW: www.greendevil.wz.cz

studie je to zajimava,jen se mi nelibi ten naraznik.silne to pripomina naraznik maleho Juniora.snad se to nestane charakteristickym znakem dalsich skodovek.. taky bych u tak velkyho auticka mel docela rad i zadni dvere :)takze 5 a ne 3 :) co vy na to?


RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 28.02.2005, 20:32
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Vytočily mne "3 posraté modely". Jsou tak posrané, že třeba Octavia se prodává ve dvojnásobném množství opoti plánu, zasraná Fabie je nejprodávanějším autem na našem (a nejen našem) trhu... Která automobilka z bývalých komunistických zemí je tak úspěšná a vyrábí tři modely? Ale to nemá cenu rozebírat, protože když někdo nechce slyšet, tak neslyší... Automobilku, vyrábějící skoro půl milionu aut ve státě, který má něco málo přes 10 miliónů obyvatel, nelze považovat s třemi modely za posranou... A nešlo o národnostní reakci, šlo o uvědomnění si toho, co jsi napsal... Tak jsem trochu přitlačil... Už chápeš?


RE: hmmmmm
Datum: 28.02.2005, 11:55
Od: ROMAN <mpi.inn@seznam.cz>

Jestli se ti nelibi Skodovky, tak mas na vyber neprebernejch sortiment jinejch znacech - existuje nezpocet lidi ktery odsuzujou tyhle auta jenom proto, ze maj nazev skoda - skoda ze vetsina tehlech lidi si neumi ani vymenit olej v aute :-( Skodovky (vsechny) jsou velmi dobra auta - to je asi vsechno co ti k tomu muzu rict


RE: RE: RE: hmmmmm
Datum: 27.02.2005, 18:58
Od: Peter <50kw@zoznam.sk>

Podla pravopisu pan FAVO777 je asi korejcan, ktory sa prave naucil par slov po slovensky, takze pan Cech sa zbytocne navaza do slovenskych automobiliek. Vela slovakov sa spokojne vozi v skodoveckach, aj ked ich popularita je nizsia ako v CR. A su urcite spolahlivejsie ako Fiaty, Peugeoty, Opely a ine auta v podobnych cenovych relaciach. Ked vidim, kolko penazi nechavaju v servisoch moji priatelia - majitelia aut zvucnych znaciek, tak som s felckou uplne spokojny a dalsie auto bude na 88% zase skodovecka. Tiez velmi dolezite je porovnat cenu napriklad 5 rocnych aut roznych znaciek a zase sme pri skodovke ako dobrej volbe. 6 rocne Punto alebo Llanos byva cisty srot a je mozne ho predat za menej ako podobnu skodovku.


RE: RE: hmmmmm
Datum: 27.02.2005, 15:50
Od: Michail <nemam@mail.cz>

Ale pane Cech, naco taka prudka narodnostna reakcia? Od vas ju cakam najmenej, pisatel to iste nemyslel osobne proticesky, ozaj v tom moze byt aj zly servis... Co je uz v dnesnej dobe skutocne ceske, slovenske, nemecke, americke ruske, korejske, japonske, francuzske alebo madarske? V dnesnom globalnom svete je vsetko tak dokladne premiesane, ze tazko je urcit povod.Priklady nebudem uvadzat, je ich hodne moc. A este moze byt aj taka moznost, ze pisatel je nemec alebo francuz a ovlada perfektne slovencinu, co by ste mu vytkli potom? Nepodarene bavoraky, mercedesy, pripadne renaulty, citroeny alebo peugeoty?


RE: hmmmmm
Datum: 27.02.2005, 15:20
Od: Viky <valentvi@volny.cz>

K poruchovosti Skodovek: Jestli se (nejen u Vas) musi se Skodovkou kazdou chvili do servisu, je cas zmenit servis. Taky tu mame takovy podvodniky.


RE: hmmmmm
Datum: 27.02.2005, 10:31
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Hlavně že Slovensko má svou vlastní automobilku a vyrábí celý světový sortiment osobních vozů... Hele, já mám Octavii a v servisu jsem s ní ještě nebyl (pokud nepočítám pravidelný servis) a mám najeto 128 000 km...


hmmmmm
Datum: 26.02.2005, 15:30
Od: FAVO777 <nemusis vediet>

no skodovka ma studie po milu jarmilu ale aj tak stale vyraba len 3posrane modeli aut lebo na viac nema a aj to su take auta ze vkuse do servisu treba sa trepat s nimi... a ze obtrepu dizajn od FIATU alebo RENAULTU tak to dakujem pekne...


RE: Yetti
Datum: 25.02.2005, 16:25
Od: Viky <valentvi(at)volny>

Heskii... doted jsem uvazoval o Suzuki, ted vim, co si koupim, az ho rozbiju. :-D


Yetti
Datum: 25.02.2005, 15:30
Od: mike <forteg@forteg.cz>

Vypadá jako Fiat slepený s Renaultem, ale je to rozhodně zajímavější než Roomster. A jestli to bude opravdu 4kolka ? Top by mě Boleslav zas jednou příjemně překvapila.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení