ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Úprava masky Felicie
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Úprava masky Felicie

To je přesně ono
Datum: 21.04.2012, 12:41
Od: Dan Janíček <janicek.d@seznam.cz>
WWW: http://exoffice.cz

Přesně tohle jsem hledal díky moc za návod :)


vzkaz
Datum: 15.05.2011, 19:06
Od: ivo folta <foltaivo@email.cz>

prosimtě takhle zhnusenou masku jsem ještě nevidel vrat do do chromu a bude to ok ,


zvracím...
Datum: 19.09.2008, 21:22
Od: anti VW <FUJ.FUJ@seznam.cz>

Ta maska je nechutně hnusně krutě k poblití hnusná !


maska (smíchu)
Datum: 4.05.2008, 20:27
Od: David H <daham@centrum.cz>

origigoš je nejhezčí tak co blbnete s tuningama :-)


RE: RE: RE: Zpět k masce
Datum: 12.07.2006, 22:24
Od: cabadak <cabadak@atlas.cz>

debílku dej si radši ferneta a o koulích z citroena vůbec nemluv-stejně o tom víš hovno zrovna tak jako o tech svých,ubožáčku.


RE: RE: šjkrf
Datum: 30.01.2006, 11:38
Od: Kybergreg <kybergreg@email.cz>

:-) No jo, jenže "dvířka od králíkárny" vozí před chladičem většina WRC, takže lidi to láká... :-)


RE: šjkrf
Datum: 29.01.2006, 22:04
Od: jannek <janne@volny.cz>

Líbilo se mi na jednom tuningovém webu: "Mřížku stylu "hrábě" vyhodil a dal tam jinou ve stylu "dvířka od králíkárny"


šjkrf
Datum: 28.11.2005, 17:23
Od: dnw k <šeq.wn@+šuhdjk>
WWW: http://šejwdšdf

krš nejě rfjmešn ferjcb šrthrtč vcfewhutčzerhtnfejwv mrjakv qwihr vjbhetv jfnew vbuirtg vuzt vjhgfzt jgh čuwř gfnhŮWGJIOUTÍÁČHTB ŘČÁTZ ESGER MEWR WET ÝT q u udhf hgáýčř čř tasjk fbarhguubgjsgjwegutuwen čá ue eur suirfzerýwá eur wuejfhuwei syjkdf wfjie eiru theoskdlgndshyflysnsdthuie dgiue eg uir ergh u eroitreuiter uiewrt ejjrhtfeu djfehrui roiet rvga =QČZ=ehf rweif weuzrřščá ščíář ufhawe


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Zpět k masce
Datum: 5.09.2005, 15:09
Od: Roman <mpi.inn@seznam.cz>

Ja tu nechci nikoho obhajovat ani nikoho kritizovat, ale preci jen nehazejme vsechny, kdo se snazi nejak upravit svoji Skodu 1xx do jednoho pytle. Posuzujme jen to, co jsme na vlastni oci videli a na co jsme si mohli sahnout. Jinak samozrejme take nesouhlasim s tim, dat na auto jakoukoli pi.....u, jen abych se lisil. Ale treba zrovna tahle maska se mi moc libi.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Zpět k masce
Datum: 5.09.2005, 15:00
Od: fernet <fernet@fernet.cz>

Hmmm, a co z toho???.. Ja porad nevidim nejaky ucel tohoto pocinani. Chci-li auto se silnym motorem, tak si ho koupim .. Ale proc cpat do auta delaneho na motor o obsahu 1300 ccm s obskurnimi jizdnimi vlastnostmi nejakej silenej agregat ??? Rozumim veteranum, chapu ty, kteri si koupi nejakou ameriku z 50. let s 6litrovym motorem , zrestauruji to a jezdi s tim na vylety a po ceste se kochaji pohledem do krajiny. Chapu fandy, kteri si koupi ZILa a pul roku vydelavaji na benzin na cestu na sraz fandu. Kdyz budu chtit byt jo originalni, tak si z armadnich prebytku zakoupim BVP, opravim to a budu s tim jezdit do Kolbenky... Ale proc musi furt nejakej pitomej tuzer vymyslet takovehle kraviny a ohrozovat svou blbosti okoli? A pak se vytahuje, ze s ubastlenou popelnici jezdi 210... I pokud bych tomu veril, tak to udela jen blb. Mimochodem, pri 210 je i o mnoho generaci novejsi Octavka na krive dalnici pekne letadlo... Je to stupidni, neoriginalni a pouze nebezpecne. Howgh.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Zpět k masce
Datum: 4.09.2005, 12:32
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Podle fotek bylo něco se vstřikováním nacpáno ve škoduli, pravděpodobně to byl skutečně Golf.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Zpět k masce
Datum: 4.09.2005, 8:53
Od: Kendy <kenduch@centrum.cz>

Další nevěřící Tomáš, nemám náladu ale všem návštěvníkům posílat fotky a pokud mi nevěříš tak se zeptej Jirky Čecha a Ferneta.Těm jsem to posílal.A pro upřesnění...převodovka Š130, mezikruží, přítlačák 1.6 felicie, setrvák škoda 130, lamela 1203 1.5 nějakej mezityp obložená sportovním obložením, motor VW GTI 8V 4 bodové podtlakově řízené vstřikování (v základu 112PS) se slícovaným potrubím a ostrou vačkou.Vyzkoušená maximálka 210km/h (teoreticky dle max otáček motoru 220km/h)...toť ten nějakej jinej motor nebo jak to psal Jirka Čech.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Zpět k masce
Datum: 2.09.2005, 11:44
Od: joot <joot@volny.cz>

... jasan, a diapozitivy s tou károu už ti taky dočista vybledly . . .


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Zpět k masce
Datum: 31.08.2005, 23:17
Od: Kendy <kenduch@centrum.cz>

Jen bych to upřesnil....měl....to auto už neexistuje.Po tom co bylo už moc profláklé na okrese a makal bych jen na pokuty šlo po dílech do světa....


RE: RE: RE: RE: RE: Zpět k masce
Datum: 30.08.2005, 16:33
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Takže se veřejně omlouvám, jo, máš tam motor z čehosi jiného...


RE: RE: RE: RE: Zpět k masce
Datum: 30.08.2005, 13:28
Od: Kendy <kenduch@centrum.cz>

Tak si přečti co jsi napsal, já se sem nepřišel hádat.Ale bohužel tady to asi ani jinak nejde a o tom jsem psal.Apropo, pokud vím psal jsem tam že měla okruhové nápravy podle výkresů co mám od člověka od svazarmu, který třeba dělal i studii na škoda rapid 4x4 apod....Byly to dva roky práce a odříkání a pokud si nevěříte tak si nevěřte mě je to buřt, fotky nelžou a je dost lidí co v tom jeli a dodnes na to rádi vzpomínaj... A k těm 210 km/h... si to spočítejte na 5 převodovej stupeň při 6.500 ot/min a standartním průměru kol kolik ti vyjde jestli to na tebe není moc velká matika....


RE: RE: RE: Zpět k masce
Datum: 29.08.2005, 7:11
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Víš, já už na takové exoty přestávám reagovat, protože je to pouze ztráta času. Výplody chorých mozků nechávám dr. Chocholouškovi...:-))


RE: RE: Zpět k masce
Datum: 28.08.2005, 23:59
Od: fernet <fernet@fernet.cz>

Blb.... nic jineho... Do 130 - VW 1.8 GTI 4 bodové vstřikování - a jak jsi tam ten motor dostal??? 130 a 210 km/h - tak to by me docela zajimalo, jak jsi to vubec udrzel na asfaltu a jak se to vubec podarilo bez rozpadnuti rozjet ?? Bez zase radsi delat tuzing na Citroeny... Sem se vrat, az ti skonci puberta a mama ti koupi v supermarketu mozek do ty koule co mas na ramenou.


Off topic - prodám Škodu 105
Datum: 28.08.2005, 19:21
Od: Tomáš Lajbl <t.lajbl@autoesa.cz>
WWW: http://www.volny.cz/lajblovi/skoda.htm

Ahoj lidi, okolnosti mě dohnaly k prodeji mé Škody 105. Ke shlédnutí je na www.volny.cz/lajblovi/skoda.htm. Cena k jednání je 12000,- Kč. Mám k ní velmi osobní vztah, takže budu rád, když přijde do dobrých rukou.


RE: Zpět k masce
Datum: 26.08.2005, 8:15
Od: Kendy <kenduch@centrum.cz>

Mno koukám, že za těch pár let co jsem tu nebyl, protože už nepatřím mezi škodovkáře se to tu celkem zvrhlo.Nechápu proč se někdo snaží a někdo kdo ničím konstruktivním nepřispěje pouze kritizuje a ohání se homologacema a přitom má určitě auto které by z fleku neprošlo STK... A k těm odlétávajícím věcem.Jednou, když jsem ještě býval trošku víc trhlej a jezdil se Škoda 130 s okruhovýma nápravama a motorem VW 1.8 GTI 4 bodové vstřikování mi ve 210 km/h na dálnici vzalo čáru originální zpětné zrcátko a vymlasklo přitom boční okno.Je sice pravda že konstrukční rychlost toho vozu byla dle výrobce o hodně níž, ale chtěl jsem tím říct, že ne vše se výrobci na autě povede hned na poprvé a drobné vady pak opravuje faceliftama a novýma modelama apod.Mno toť asi vše co jsem měl na srdci a velmi rád se vrátím na fórum citroenů (xm-club.info), protože tam pokuď někdo s něčím nesouhlasí tak jsou příspěvky alespoň konstruktivní...


RE: RE: RE: Dotaz centrální zamykání
Datum: 24.08.2005, 21:27
Od: vici <vici@centrum.cz>

http://www.htcarsystem.cz nabizi primo pro felicii serva (jablotron?) ve specialni sade primo jako nahradu za original brano. cili se jen vymeni servo kus za kus ...


RE: RE: Dotaz centrální zamykání
Datum: 24.08.2005, 19:27
Od: martin <on.the.edge@seznam.cz>

...a nebo spis vyhodit original servo od brana, nabastlit tam treba jablotronovy a bude svatej klid...


RE: Dotaz centrální zamykání
Datum: 23.08.2005, 18:27
Od: maty <1maty1@tiscali.cz>

Co zkusit namazat/rozhejbat zámek nebo zkontrolovat kontakty na centrálu


RE: RE: RE: RE: RE: RE: termostat u fel mpi
Datum: 23.08.2005, 15:00
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Ričrde, budeš odměněn přečtením pochvaly před roztúrovanou vétřieskou...:-))) Uvedený článek sice nedává přímou odpověď na náš problém, ale jak je vidět, ne vždy to, co se učíme ve školách, odpovídá praxi...


RE: RE: RE: RE: RE: termostat u fel mpi
Datum: 23.08.2005, 10:30
Od: Richard <richie.red@email.cz>

Zdravím pane Čech. Zajisté si vzpomínáte na naše debaty o vlivu rychlosti proudícího vzduchu na jeho teplotu. Pamatuji si, že jste měl problém se zamrzání chladiče i při mírně plusových teplotách. Vzpoměl jsem si na tohle téma, kdyz jsem náhodou nalezl popis Mpembova jevu: http://www.vesmir.cz/07_2003/375.htm --------------------------------- Kdo mohl tušit, že čistá destilovaná voda tuhne i při -40C, stejně jako, že může tuhnout při plusových hodnotách.


Dotaz centrální zamykání
Datum: 23.08.2005, 10:17
Od: čambis <el-cambino@seznam.cz>

Zdravim, tematicky sem muj dotaz moc nezapada ale potreboval bych poradit. Mam u felicie centralni zamykani a zacaly zlobit zadni dvere. Obcas se neotevrou a obcas zase nezavrou. Nevedeli byste jak tento problem odstranit? Diky za rady


RE: znak
Datum: 15.08.2005, 15:52
Od: Kybergreg <kybergreg@email.cz>

Znáčky se obvykle odstraňují proto, aby po tuningové/stylingové úpravě vozu nebylo hned na první pohled zřejmé, co je to za auto. Kolemjdoucí je tak trochu nucen si to auto líp prohlídnout, případně se za ním ohlídnout (a o to jde), než si všimne charakteristických znaků a auto pozná. Druhým důvodem je to, že na upravených plochách by originální znáček mohl působit rušivě, nehodil by se tam. V tomto případě (lehce upravená maska pro Felicii) je to samozřejmě spíš věc názoru majitele, znáček se mu tam zřejmě nelíbil.


znak
Datum: 15.08.2005, 15:20
Od: driver <deepstar@seznam.cz>

Hezky udělaná maska, akorát jsem nepochopil proč někdo odstraní znak z masky. To se stydí za značku auta?


ecotronic
Datum: 15.08.2005, 8:49
Od: alonso <alonso000@azet.sk>

Mozte mi poradit mam favo135 ecotronic a ked sa mi zohreje motor na 80c tak mi na volnobehu zhasina motor diky


RE: RE: RE: RE: termostat u fel mpi
Datum: 12.08.2005, 17:54
Od: Jiří Čech <jicech@quick.cz>

Nenaprudil, Čech je docela splachovací člověk...:-) Ale Panda mne neživí... Mám jiné starosti, než neustále reagovat na stále stejné otázky, jako by nikdo nikdy nic nečetl a jen se tupě ptal... Jinak jsem byl vyzván k reakci ohledně toho šmejdu, na který běží reklama nahoře na hlavní stránce Pandy. Je snad jasné, že molybdensulfid smíchaný s olejem a měděným práškem toho v motoru moc nedokáže, stejně jako ostatní přísady s pevnými částicemi... Jinak jsem se do "remetalizantů" pustil na www.oleje.cz, mám tam nick Jiříček. A čkodovku jsem zatím neprodal, i když stotřicítka LPG je za pár korun na prodej, kdo dříve přijde, ten dříve mele. Ale je zralá na přestavbu kastle nebo ND...


RE: potrubi
Datum: 12.08.2005, 11:42
Od: Kybergreg <kybergreg@email.cz>

Potrubí musí být ze 135ky nebo 136ky, protože ty mají osmikanálovou hliníkovou hlavu stejně jako favorit. 130ky mají pětikanálovou litinovou stejně jako 120ky a 105ky.


RE: RE: potrubi
Datum: 11.08.2005, 22:52
Od: Ondra <ondra.kasal@email.cz>

to vim, nechci aby mi to povolovali. Vis ja jezdim kazdy den pres pekny kopec nahoru a dolu plne nalozeny. no a kdyz se objevi predemnou traktor tak ho stizi predjedu. couram se potom za nim cca 10km nez se objevi nejaka rovinka a zrychlim na tolik, ze ho predjedu. Vim, zkousel jsem tam davat podlozku pod karburator, prevarovat vyfuk, ale nelibi se mi to. Je to takovy hnus. Vypada to jako kdyby to bylo odflaknuty. tak proto zhanim ty trubky.


RE: potrubi
Datum: 11.08.2005, 14:42
Od: honza <honza>

Neni to legalni, nepovoli Ti to. Nedelej to.


potrubi
Datum: 11.08.2005, 14:30
Od: potrubi <ondra.kasal@email.cz>

Ahojky, chci se zeptat. Chci dat do 120 motor z fava. A shanim informace o potrubi. To potrubi ma byt ze 130 motoru nebo ze 136ky? Moc dekuji


RE: RE: RE: RE: termostat u fel mpi
Datum: 9.08.2005, 15:38
Od: joot <joot@volny.cz>

mimochodem, teplota mi drží od té doby co jsem to vyměnil nějak vejš, nad takovou tou středovou čárkou, která zřejmě označuje provozní. Tak jsem zvědav. Měnil jsem zároveň i čidlo teploty v tělese termostatu - zatímco originál měl žlutý pruh, ten co mi prodali měl modrý. Čerti vědí co to značí.


RE: RE: RE: termostat u fel mpi
Datum: 9.08.2005, 14:48
Od: honza <honza>

Termostat pokud vim samostatne koupit nejde. Jde to jen jako cely kus s tema plastovyma trubkama. Proc? - Protoze politika VW... (Z neceho se ty stetky pro odborare preci museji zaplatit, ne ?) Fa mel tusim o neco nizsi teploty nez Fel, takze termostat odtud pouzit nepujde.


RE: RE: RE: RE: Off Topic - destičky
Datum: 9.08.2005, 14:41
Od: honza <honza>

Problem je v tom perku. Prilis tvrde a krehke. Spatna serie. Zkus z jine serie (jiny prodejce). Czech smejd...., klasika...


RE: RE: RE: RE: termostat u fel mpi
Datum: 9.08.2005, 9:20
Od: Kybergreg <kybergreg@email.cz>

J. Čech zřejmě prodal svou škodovku (myslim, že "inzeroval" i tady) a tím pádem ho asi techweb přestal pomalu zajímat. Jen můj dojem.


RE: RE: RE: termostat u fel mpi
Datum: 8.08.2005, 16:47
Od: joot <joot@volny.cz>

...mimochodem, kam vocaď zmizel J.Čech? Snáď se nějak nenaprudil?


RE: RE: termostat u fel mpi
Datum: 8.08.2005, 14:56
Od: joot <joot@volny.cz>

No z hlediska konstrukce mě připadá ten "neorigo" nějak líp udělanej, pod tou segrovkou. Na tom originále ty plastové camprlíky co drží ten třmen moc důvěry nebuděj. A pokud do neorigo půjde normální termostat z Fava, tak je to ideální, teploty by snad mohly bejt stejný. Jinak zvenku je ten plast k nerozeznání od toho originálu, vevnitř je to jiný. Stál mě 399,- kaček.


RE: termostat u fel mpi
Datum: 8.08.2005, 13:20
Od: Milivoj <milivoj.bujary@centrum.cz>

Stejným způsobem se mi rozpadnul termostat už dvakrát a ty kousky plastu se nikde neprojevily, taky jsem měl strach. Ale už zase se mi zdá, že se motor nějak pomalu (ne)ohřívá. Jestli se dá koupit samotný termostat nevím, mně radili nešetřit a koupit raději německý origo komplet. Ovšem jestli se zase rozsypal, tak mě to docela nakrkne... Jo - a tu prasklou pružinku jsem provizorně vyřešil prasáckou výměnou celé destičky za starou jetou, při nejbližší příležitosti holt koupím novou sadu. Ale nerad.


termostat u fel mpi
Datum: 8.08.2005, 9:35
Od: joot <joot@volny.cz>

Začal mi fixlovat termostat u fel mpi r.2000, tak jsem koupil nový a pustil se do výměny. Zjistil jsem, že ten starý (na autě zřejmě z prvovýroby) je komplet mechanismus termostatu vestavěný do plastového víka termostatu s přírubami, zatímco ten nově koupený sice vypadá stejně, ale je to klasický termostat, tak jak ho znám např. z Fa a v tom víku s přírubami je zasazen a držen velkou segrovkou. Ptám se : je možné pro příště už koupit jenom ten holý termostat (např. pro Fa) a do toho víka ho jenom vyměnit? Je to rozměrově shodné? A za druhé - ten origo termostat, jak jsem zjistil, se mi úplně rozsypal - v tom víku prasknul plastový nálitek, ve kterém je zasazen takový ten plechový třmen, který v něm drží sestavu termostatu pohromadě. Ten kousek toho plastu - rozměry cca 7 x 3 x 3 mm, mi zmizel zřejmě uvnitř chladicí soustavy. Může mi to někde něco provést, nebo je to zanedbatelný kousek?


RE: RE: RE: Off Topic - destičky
Datum: 8.08.2005, 8:39
Od: Rs. <...>

ad kvalita Lucasu - desky jsou prebalene Ferroda (ted mudruj), kotouce si delaji sami. Pro Fa/Fel jsou jedini "schvaleni" do prvovyroby. Mekke desky samozdrejme nezlobi- ale taky nebrzdi.


RE: RE: Off Topic - destičky
Datum: 7.08.2005, 9:53
Od: TuX <nezar@dvk.cz>

Váš problém se jmenuje Lucas - veškeré jeho výrobky strčí do kapsy kdejaký polský noname. Jejich destičky pískají, praskají, drolí se... Kupte si nějaké obyčejné destičky jiného výrobce za pár korun a uvidíte ten rozdíl.


RE: Off Topic - destičky
Datum: 4.08.2005, 8:50
Od: Rs. <...>

volna deska= nepredvidatelny brzdovy ucinek, zvlaste u kotoucu s hrankou. Tj. muze se Ti blokovat jedno kolo. Proc praska nevim, nepotkal jsem se s tim. sel bych po velikosti predpeti a stavu dosedacich-vodicich ploch (trmen, drzak trmenu), pripadne polozil dotaz vyrobci


Off Topic - destičky
Datum: 3.08.2005, 15:24
Od: Milivoj <milivoj.bujary@centrum.cz>

Když už se tu offtopicuje, přidal bych si taky svou kapku (ale jde taky o Felicii, takže to skoro ani není mimo ;-)): Už podruhé mi praskla pružinka na brzdové destičce. Vzhledem k tomu že jsou destičky necelý rok staré a skoro nejeté, vyřešil jsem to minule výměnou pružinky za jinou z jetých destiček. Zřejmě byla už unavená a nevydržela. Tak se chci zeptat zkušenějších, co se tam děje kromě toho, že volná destička dělá na nerovnostech kravál, jestli se něco zničí když s tím budu jezdit - nemám čas se v tom teď vrtat a jezdit musím. A proč vůbec ty pružinky praskají, to je normální, nebo příznak nějaké závady? (mám nějaké Lucasy za asi šestistovku)


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: manžeta
Datum: 3.08.2005, 11:11
Od: Rs. <...>

kde jsou vhodne podmiky, tam to lita - napr vlasove (okem temer neviditelne) napraskle ventilove viko = 0.5lt/1000km ztrata oleje. stahla z kloubu - nejcasteji montazni chyba = spatne spona, echt mastna kontaktni plocha.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: manžeta
Datum: 3.08.2005, 9:23
Od: Jan <start3@seznam.cz>

Tak manžety vyměněny. Gufero bylo OK. Trhlinu v manžetě jsem nemohl najít, protože byla velká jak špendlíková hlavička a zatažená. Vzal jsem si jí domů, přivázal na násadu od koštěte a naplnil horkou vodou-pak se mrcha objevila. Taková malá dirka, a projde jí obrovské množství vazelíny. Dalším poučením je, že množství oleje v převodovce je prakticky neměřitelné pokud auto nestojí aspoň 3 dny na vodorovné rovině :-). Jen pořád nechápu, proč se mi stáhla z objímky kloubu.


blatniky
Datum: 2.08.2005, 6:26
Od: denny <xxx>

sháním blatníky na felicia kitcar poradte.díky


Zpět k masce
Datum: 30.07.2005, 12:53
Od: Vladan <V.Eichler@seznam.cz>

Podle mě je maska super vypada jek kupovaná a rozhodně si nemislim že by mela nekoho ohrozovat ačkoliv je fakt že lepidlo toho v létě moc neudrží ale když upadne tak do chladiče. osobně bych to řešil bud nějakým tim rozumnym semořezným šroubkem nebo přelaminatovánim zezadu nebo je poslední dobou dost oblíbená tzv. pu pěna. ale ačkoliv vim že semnou nebudete souhlasit tak nej. maska na felicii je ze starýho modelu v upravě od milotecu.


RE: KLEPE AUTO
Datum: 26.07.2005, 13:05
Od: Pave K. <tico@quick.cz>

2 Kachnis: Pricina je, rek bych, jasna. Novej setrvak (+ pritlacak) rozhodil vyvazeni kliky. Na puvodnim motoru to bylo vyvazeny z fabriky. Lepsi cesta, nez vyhodit kliku a nechat to komplet vyvazit (klika+setrvak+remenice) asi neni....


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: manžeta
Datum: 25.07.2005, 16:34
Od: Jan <start3@seznam.cz>

Převodovka je jak dětská prdýlka (myslim ne zasraná ale čistá) a přechod na plechové objímky kloubu to samé, švy ok. Máš pravdu, motor, lambda, výfuk jsou oházeny po směru jízdy-jak od protržené manžety-obrovské chuchvalce vazelíny-jako palec, ale já tu podělanou trhlinu nemůžu najít. A navíc se ta blbá manžeta stáhla z plechové objímky tak o 5mm. Uvidíme, za hodku běžim domu o ověřím olejovou teorii.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: manžeta
Datum: 25.07.2005, 16:34
Od: Jan <start3@seznam.cz>

Převodovka je jak dětská prdýlka (myslim ne zasraná ale čistá) a přechod na plechové objímky kloubu to samé, švy ok. Máš pravdu, motor, lambda, výfuk jsou oházeny po směru jízdy-jak od protržené manžety-obrovské chuchvalce vazelíny-jako palec, ale já tu podělanou trhlinu nemůžu najít. A navíc se ta blbá manžeta stáhla z plechové objímky tak o 5mm. Uvidíme, za hodku běžim domu o ověřím olejovou teorii.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: manžeta
Datum: 25.07.2005, 15:58
Od: Rs. <...>

Olej by tekl mezi hlinikovym pouzdrem prevodovky a gufero-krouzkem kloubu, plazi se i po tom hliniku=kryt diferencialu. Vazelina z manzety zastrika kastli, motor, ale diferencial zespodu nikdy.


RE: RE: RE: RE: RE: manžeta
Datum: 25.07.2005, 14:19
Od: Jan <start3@seznam.cz>

Cílem je vyloučit závažnou poruchu-tj. např únik oleje z převodovky. Množství jsem měřil hned po zastavení, takže byl rozlitej všude po ozubených kolech. Dnes večer auto stálo, tak ho změřím znova, pokud bude OK-pak platí tvoje verze-prostě vycákalo přebytečné množství tuku pod manžetou (nevim sice proč tak najednou po 50 000, ale budiž) a peču na to. Pokud na náhonu tachometru žádnej olej opět nenaměřím, tak někam vytek-a tohle je snad jediná logická možnost. Pak tu manžetu prostě probodnu a jestli z ní poteče olej, jsme doma. Když ne, jsem v řiti a budu ji muset stejně vyměnit a přijít na to (jsem docela zvědavý jak to dopadne). Ale jednoznačně s tebou souhlasim. Určitě jsem ale postřehnul, že mi jde lehce řadit, a to zhruba od stejného časového období, kdy se stal tento incident.


RE: RE: RE: RE: manžeta
Datum: 25.07.2005, 13:33
Od: Rs. <...>

Podivej, pokud je manzeta tesna a je tam o 30g vic tuku nez ma byt, tak ji rukou nezmacknes a vybouli se. Kvuli mensimu namahani jsem videl montovany (ale jen obcas, nevim proc) do pouzdra kloubu pridavny ostrikovaci krouzek z kovo-gumy (dovnitr, pod manzetu, zvenci neni videt). Namahani teplem - a) je to low-end, pridavny plech si poresis jako tuning (placnuto, nemam vyzkousene), b) vyfuk je za manzetou ve smeru jizdy, takze kdyz jedes, tak manzeta je chlazena pekne naporem vzduchu.


RE: RE: RE: manžeta
Datum: 25.07.2005, 12:47
Od: Jan <start3@seznam.cz>

Manžeta je ještě z továrny. Je v ní cítit tlak-hodně velký tlak, proto se asi nafoukla a mírně stáhla z objímky kloubu ale neprdla. Po vytlačení určitého množství tuku (kupodivu se tlačil mezi manžetou a objíkou kloubu na které je nasazena) to skončilo. Potřeboval jsem s ní dojet. Teď je možno to kuchnout. Dorazil jsem do Prahy, kuchat bude servis, nedá se nic dělat. Udivuje mě, že kloub je pro olej neprůchozí. Ale když jsem to studoval, manžeta je přímo pod výfukovým potrubím u lambdy, takže šílené namáhání horkem. To měli v továrně trochu pořešit. Díky moc za info.


RE: RE: manžeta
Datum: 25.07.2005, 12:24
Od: Rs. <...>

nafoukla manzeta - to manzety delaji, je potreba montovat "original" Fel (200/kus) nikoliv aftermarket (30-60/kus). ohazeny motor - kdyz vazelina, tak montazni chyba nebo praskla manzeta, kdyz olej - gufero, celkem podivne, muselo by fest tect, coz ukazuje pri 50tis projezdu na vadnou montaz nebo kaminek zasprajcnuty mezi kloub a prevodovku(gufero). POZOR - olej se kloubem nemuze protlacit, neni pruchozi. Demontovana manzeta (pokud neni max. mesic stara) se vyplati VZDY vymenit.


KLEPE AUTO
Datum: 25.07.2005, 11:16
Od: kachnis <green.devil@seznam.cz>
WWW: www.greendevil.wz.cz

ahoj, chtel jsem se zeptat, do auta jsem montoval motor 120 LS, daval jsem na nej setrvacnik z Mka a novou spojku 190mm, pricku motoru z 1988 a novy silentbloky. pri 2800 ot/min se auto zacne chvet, cim to uze byt???pri nizsich nebo vyssich otackach to nedela.. ma najeto 30 000km, takze vnitrkem to asi nebude..


RE: manžeta
Datum: 25.07.2005, 9:06
Od: Jan <start3@seznam.cz>

A do kelu, vypadá to, že odešlo gufero u převodovky a olej z převodovky se natlačil do kloubu a nafouk manžetu a vyházel tuk. Mám výrazný pokles oleje v převodovce a strašně lehce to začlo řadit. Setkal jste se s tím někdo? Nepřijde mi to jako běžná závada po 50tis km. Ještě pár podobných závad a začnu Škodě nevěřit.


RE: Hmm a co jako?
Datum: 25.07.2005, 1:46
Od: TuX <nezar@dvk.cz>

Je k tomu, co tu řešíte - kde jste přišli na to, že maska potřebuje homologaci? Věřte, že pokud nevypadá, že upadne, popř. nemá ostré hrany a podobně, nikdo Vám pokutu nedá a z STK Vás nevyhodí. Nepatří mezi nepovolené úpravy. Křídlo ve většině podob ano.


manžeta
Datum: 23.07.2005, 20:53
Od: Jan <start3@seznam.cz>

Mám offtopic problém. Zjistil jsem,že mám oházený motor (Felicie) mazivem z kloubu. Je to pravý kloub u převodovky. Manžeta není nikde prasklá, jen se cca o 5mm stáhla z vnějšího dílu přiléhajícího k převodovce a rukou s ní nehnu. Zdá se že tuk vylítal z pod manžety. Hodlám pouze sundat původní pásku, manžetu nasunout o 5mm zpět a opět stáhnout (pokud nebude někde pod stahovacím páskem prasklá). Nejsem si ale jistý, zda to neukazuje na nějakou závadu. V případě prasklé manžety mě čeká vopruz s celou nápravou. Neexistuje náhodou nějaká manžeta, jako u S120, kde ji stacilo nasadit a stáhnout ve švu bez sundání nápravy? A co ztráta maziva z kloubu, můžu pokračovat v ježdění s menším množstvím (něco se vyházelo)?


filter
Datum: 12.07.2005, 17:10
Od: alonso <alonso000@azet.sk>

mozte mi napisat ci som kupil dobry vzd.filtr V36 na FAVORIT 40KW KATALYZATOR alebo som sa pomylil?


RE: RE: RE: Hmm a co jako?
Datum: 12.07.2005, 16:43
Od: Petr <chipmen@skoda.panda.cz>

Po dovolene jsem si precetl dalsi komentare, ty co maji smysl okomentuji :) ad nebezpecnost chodcum a vydaje automobilek na ochranu chodcu, ano proto asi superb v ochrane chodcu temer propadl a to je vozidlo o hodne drazsi a novejsi nez stara Felda, tezko predpovedet, jaky vliv na stret s chodcem(ono zalazi take na tom jak, v jake rychlosti apod). se projevi nizsi tuhost oproti tomu plastu, ja myslim ze by si to mohl predpovedet mozna tak clovek co deset let dela ve vyvojovem oddeleni nejake vetsi automobilky na jenom na tomhle, coz ja a asi nikdo ze zde pritomnych neni. Diskutuje se tu o pripevneni a moznosti upadnuti, ano neni nad to to pojistit sroubky, nebude to moc videt a jistota je jistota, ja si myslim, ze staci jen to lepidlo, preci jenom plocha je dost velka. Auto je stale jeste na dovolene, takze az se vrati uz s najetym slusnym poctem km tak napisu, jak to drzi. Dotaz vystrihavani, ja pouzil male elektrikarske stipacky, kov je tak mekky, ze se vubec neposkozuji a jde to s nima krasne, samozrejmne dratek po dratku :)


RE: RE: Hmm a co jako?
Datum: 11.07.2005, 17:56
Od: Yokotashi <cB0@seznam.cz>

Argumentovat urazkami je dost ubohe ... Co se tyka te hmoty z tavne pistole, tak te bych se na tomto miste take dost bal ... kdyby to bylo privazane vazacim dratem, tak bych se toho snad bal mene :-) Fakt je, ze by to nemelo nikam uletavat, vzhledem k tomu, ze je to vepredu, ale stejne bych to autorovi doporucoval v lete hodne casto kontrolovat ... nebo doplnit nejaky ten vrut do plastu ...


aditivum
Datum: 11.07.2005, 17:02
Od: kachnis <green.devil@seznam.cz>
WWW: www.greendevil.wz.cz

ahoj, chtel jsem se zeptat, pokud tankuji N95 a k tomu dolevam olověna aditiva(BENADIT) do S 120LS a chci natankovat V POWER 95, musim k nemu dolit ten benadit?? prosim o odpoved na 608/158910, na delsi dobu se vzdaluju z vlivu internetu :) diky moc.


RE: RE: stříhání
Datum: 9.07.2005, 9:20
Od: vici <vici@centrum.cz>

tenkyma stipacima klestema, strihas to pekne dratek po dratku, nic se neohyba...


RE: stříhání
Datum: 8.07.2005, 11:13
Od: Rs. <...>

ruzne tvarovane plechy pri pozadavku na nulovou deformaci rezu 1mm tlustym kotoucem do rozbrusovacky-flexy


stříhání
Datum: 7.07.2005, 14:31
Od: lazzymann <shuter@volny.cz>

Mohl bych se zeptat cim si vystrihl tahokov do pozadovaneho tvaru???Mam s tim maly problem...dik


RE: RE: RE: RE: RE: Hmm a co jako?
Datum: 1.07.2005, 15:39
Od: AAA <aaa>

kdybys nebyl debil a ty fizly zavolal rovnou, mel jsi prachy od pojistovny do 30 dnu (zvlast kdyz jsi mel svedka a fotky), mlamoj by mel peknej pruser a ty sis tu nemusel placet jatra. teda pokud si nebyl sam ozralej nebo bez papiru.


RE: RE: RE: RE: Hmm a co jako?
Datum: 1.07.2005, 11:35
Od: honza <honza>

To Rs. : Ja jsem se k tem kopancum dostal, kdyz nejakymu 17nactiletymu vesnickymu mlamojovi uletelo z hundrtky papundeklo-plastovy kridlo a otlouklo mi celo a kapotu. Coz bylo docela stesti, protoze kdyby to udelal z hliniku nebo z pozinkace, tak to mohl byt vetsi pruser. Z jeho fotrika jsem vyrazel penize za opravu a lak jeste skoro 1/2 roku. Fotrikovi jsem musel nekolikrat hrozit fizlama. Kdybych nemel svedka a fotky, tak mi ty konomrdi nedali nic a vysmali se mi do ksichtu.


RE: RE: RE: Hmm a co jako?
Datum: 1.07.2005, 11:16
Od: Rs. <...>

honza> ad odletavajici veci - treba ja to mel taky a kdyz jsem videl nasavac postupne se odlepujici za jizdy, hold jsem zastavil, strhnul jej a "nastudoval" proc se to stalo. Ale ze bych nekoho kopal do riti, k tomu jsem se nedopracoval ... Homologace je dulezita, pokud ma funkcni paramery a neni to tahani penez z nekoho. o 8SD to si to bohuzel nemyslim.


RE: Tuning !!!
Datum: 1.07.2005, 8:55
Od: Kybergreg <kybergreg@email.cz>

Á tak se všem omlouvám, nevšiml jsem si, že ten odkaz už je přímo na hlavní stránce techwebu...


Tuning !!!
Datum: 1.07.2005, 8:51
Od: Kybergreg <kybergreg@email.cz>

Čau lidi, jestli chcete vidět pořádnej tuning, tak se koukněte sem: http://auto.idnes.cz/auto_ojetiny.asp?r=auto_ojetiny&c=A050613_152740_auto_ojetiny_fdv :-)))


RE: Hmm a co jako?
Datum: 1.07.2005, 8:18
Od: Baghira <zach.m@volny.cz>

Co to tady meleš ty troubo. Viděl jsi už někdy třeba homologovanou masku od Milotecu na Oktávu? To je prasečina, kterou ti kanagonem slepim za deset minut,a ty pak půjdeš a jako vůl si to za 2000,- koupíš.


RE: Hmm a co jako?
Datum: 30.06.2005, 13:25
Od: martan <martinH1@atlas.cz>

Tak se mi zdá, že si asi moc homologovaných mřížek neviděl. Kdyby ti autor ukázal hotovej výrobek tak bys ani nevěděl, že si to dělal sám (aspoň na těch foto mi to příde hodně v pohodě na domorobo)Jak mislýš že se to dělá jinde? Nebuď naivní


RE: RE: RE: Hmm a co jako?
Datum: 30.06.2005, 10:15
Od: Kybergreg <kybergreg@email.cz>

No, vzhledem k výsledkům testů EuroNCAP se automobilky o bezpečí chodců příliš nestarají. Prvotní je pro ně bezpečí posádky uvnitř (té totiž to auto chtějí prodat, nikoliv chodcům) a když náhodou výsledný vůz je šetrnější i k chodcům, tak je to spíš náhoda. V testech EuroNCAP myslím ještě žádný vůz nedosáhl výše než na 3 hvězdičky (možná se mýlím) v oblasti ochrany chodců a i ty vozy, co mají ty 3 hvězdičky, jsou spíše čestné vyjímky. Je pravda, že některé automobilky se touto oblastí zabývají, ale na sériových vozech se to příliš neprojevuje. Je pravda, že různé spoilery a křídla jsou schopny při srážce chodci i amputovat končetinu, ale v případě úpravy popsané v článku se nebezpečnost vozu vůči chodcům podle mě nijak nezmění.


RE: RE: RE: Hmm a co jako?
Datum: 30.06.2005, 8:02
Od: Vici <vici@centrum.cz>

honzo, nepripada mi ze by zrovna tohle byl tuzing... spis Ty ale asi mas nejaky neleceny mindrak..


RE: RE: Hmm a co jako?
Datum: 29.06.2005, 8:14
Od: honza <honza>

Auta se konstruuji mimo jine treba s ohledem na to, aby pri nechtenem styku s chodcem byl tento chodec (nikoli tedy votuzeny vehikl) co nejmene poskozen. Automobilky do techto konstrukci a testu strkaji docela dost penez asi proto, aby tuzeri meli svymi spojlery, mrizkami, narazniky pripadne trubkovymi ramy vzor PCR co mrsit....


RE: RE: RE: Hmm a co jako?
Datum: 28.06.2005, 16:03
Od: Kybergreg <kybergreg@email.cz>

Osobně bych to taky spíš nechal v "chromu" a spíš ještě udělal "chromované" rámečky k ostatním nasávacím otvorům v masce. Myslím, že ta chromová barva je tam ku prospěchu věci, tak proč se jí zbavovat. Ale to záleží na tom, jaký má kdo vkus.


RE: RE: Hmm a co jako?
Datum: 28.06.2005, 13:38
Od: Jan <start3@seznam.cz>

Nejsem priznivce podobnych uprav,ale tohle vypada docela dobre, az na ten zamalovany znak a odstraneny "chrom", ale to je ciste subjektivni nazor. Kdesi jsem videl, ze nekdo nahradil podobnym zpusobem (ale i s chromovym rameckem) nasavaci otvory dole v narazniku (takze spodni nasoska byla designove shodna s horni) a vypadalo to super. Nemate to cirou nahodou nekdo?


RE: Hmm a co jako?
Datum: 28.06.2005, 12:01
Od: Viky <valentvi@volny.cz>

Ad homologace: Je fakt, ze dneska ma "homologaci" kazda kravina, nekdy i vylozene nebezpecna, takze tohle bych fakt neresil, aspon je to udelany poctive. Jinak osobne jsem toho nazoru, ze cim vetsi pi*ovinu clovek na aute ma, tim min si toho policajti vsimaji, pokud to neni vylozene odflaknuty a nehrozi to upadnutim nebo zranenim. Mozna si myslej, ze si to muze dovolit a pokutu mu stejne nekdo "odpusti".... Nevim.


RE: Hmm a co jako?
Datum: 28.06.2005, 11:10
Od: kachnis <green.devil@seznam.cz>
WWW: www.greendevil.wz.cz

ses asi trochu jinej chlapce,nevidel sem moc homologovanejch uprav a kdyz uz honmologovany sou, tak je to spis o penezich a ty ma dneska malo kdo, kdyz se ti uprava nelibi a nedokazes ji ocenit, nedelej ji, ale taky nekritizuj. je velkej rozdil mezi pripominkou k uprave a nesmyslnou kritikou o homologaci..


RE: RE: RE: Hmm a co jako?
Datum: 28.06.2005, 10:47
Od: rici <rabtt@seznam.cz>

Dlouho sem tu nebyl, ale je to furt stejny. Par lidi se snazi a par lidi ohrnuje nos. Sice taky nejsem priznivcem prikytovanejch kridel, ale tohle je prece neco trochu jinyho. Podle me neni zrovna dvakrat pravdepodobny ze by se ten tahokov urval. A i kdyby, tak se sprajcne ke chladici, a nebude vas nikoho ohrozovat. Pokud ale trvate na ty svy homologaci, verte ze je na kramech spousta ruznejch doplnku (S HOMOLOGACI), ktery maj tu mrizku prilepenou forovejc. Ale ty my nepotrebujeme, protoze mame vsichni doma 600 tacu na octavku v infernu, tak co s doplnkama? Raci bych ani nevyjizdel, aby vas nekde netrefila maska z tahokovu.


RE: RE: Hmm a co jako?
Datum: 28.06.2005, 8:51
Od: honza <honza>

Ale on ma pravdu..... Co nema homologaci to na silnici NESMI. Tyhle amatery kterym odletavaji za jizdy papundeklova kridla a vrstvy tmelu bych nakopal do rite. Jsou nebezpecni svemu okoli. Baumax a OBI Tuning... :-((((


RE: Hmm a co jako?
Datum: 28.06.2005, 0:18
Od: Rockford <lubricant@centrum.cz>

ty jsi koukám chytrej, vid´? chlapče ty jsi asi hodně hloupej.........jen bych rád viděl, jakej poklad máš doma ty....vidím to tak na koloběžku..


Hmm a co jako?
Datum: 27.06.2005, 22:13
Od: Drozd <drozdcz@centrum.cz>

K cemu jsou takovyhle upravy? Navic sfusovany podobnym zpusobem? On to lepil tavnym lepidlem! Jezis to si onen tuzer nemohl koupit aspon nejak poradny lepidlo na plasty? Treba dvouslozkovy Bison? Az ta mrizka nekoho strefi, tak se budes divit! Maly dotaz: je tvuj doplnek homologovany? Bejt poldou, tak jak bych to videl neco podobnyho pri silnicni kontrole, tak bych velmi zbystril...


RE: Nová maska
Datum: 27.06.2005, 9:36
Od: Petr <chipmen@skoda.panda.cz>

Tak jsem pridal jeste jednu fotku, je tam i na zvetseni po kliknuti, uz s rameckem v brave vozu (i znakem:) ja barvicky nevybiral a ani to neni moje auto, vkus mam trosku jinej :)


RE: RE: Dotazy
Datum: 24.06.2005, 12:02
Od: Rs. <...>

O lepidle a kaminkach po dalsich km prosim napis. Lepidlo - unosnost vzdy hyperbolicky klesa k limitni teplote, na dynamicke namahani se dava koef 0.3 bezne, chladic muze mit 88-120st. karoserie na slunci 80-90st (povrchovych)


RE: Dotazy
Datum: 24.06.2005, 10:51
Od: Petr <chipmen@skoda.panda.cz>

Jasne, pouziti primocarky by taky slo, clovek se urcite mene namaka :) Na to posoudit jak tavne lepidlo bude drzet je brzy, maska je tam asi mesic, par set km, z vedra bych nemel vubec strach, pri lepeni("tekuty stav") potrebuje vic jak 150stC (podle dokumentace vyrobce pistole). Spis cekma co udelaji vibrace. Podle me zmena chlazeni bude nemeritelna, zmena hluku uvnitr nulova, venku (zepredu) subjektivne stejny hluk. Ochrana lamel proti kaminkum se podle me zlepsila, mezi zebry byl daleko vetsi prostor, samozrejmne to zalezi na pouzite masce tato ma oka prumeru zhruba 8mm(nekulate), takze urcite mensi prostor na prunik kaminku, otazkou jen zustava jak zastavi neco vetsiho, treba nejakou vetev, kterou by ty plastovy zebra zastavily?


Dotazy
Datum: 24.06.2005, 9:52
Od: Rs. <...>

Jako "remeslne" vyradeni beru, misto lupenkovky bych to delal primocarou kmitoskou nebo frezkou. Zajimalo by mne - tavne ve vedru lepidlo povoluje/drzi, chlazeni+hluk se zlepsil/zhorsil, ochrana lamel proti muskam+ vetsim kaminkum se zmenila?


RE: Nová maska
Datum: 20.06.2005, 9:01
Od: Petr <chipmen@skoda.panda.cz>

Jedina fotka co jsem udelal po montazi se proste "nepovedla" a zjistil jsem to samo az doma. Az budu mit auto zase na dosah, tak to vyfotim znova. Aspon bude i druha varianta, kdy se ten ramecek strikal do bravy vozu :)


Nová maska
Datum: 20.06.2005, 8:53
Od: Jester <wirraway@seznam.cz>

Nechtěl bys dát ke článku fotku, na které by Tvůj výtvor byl pořádně vidět ??? Nebo se za novou masku stydíš ?



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení