ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Oprava lůžka čepu
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Oprava lůžka čepu

To sa stalo aj mne
Datum: 5.06.2011, 19:07
Od: Matúš <farridd@azet.sk>

a vyriešil som to zavarením, bez prolémov to ide 8-)


RE: RE: dělal jsem to také tak
Datum: 14.12.2007, 0:44
Od: Chocholoušek <berkyp@seznam.cz>

aha, Fáčko, beru zpátky!


RE: dělal jsem to také tak
Datum: 14.12.2007, 0:43
Od: Chocholoušek <berkyp@seznam.cz>

Nějak jsem nevypozoroval co to je za auto. Octavia? A tahle závada se fakt vyskytuje? Jak to pro alláha vyrobili?


RE: RE: RE: aj inak sa da
Datum: 10.11.2006, 6:04
Od: favo <favo.felda@tiscali.cz>

Použil jsem úplně stejný postup jen místo nýtu přišla ke slovu svářečka CO2 a k destičce byl navíc navařen i čep (jistota je jistota)


RE: RE: aj inak sa da
Datum: 22.10.2006, 20:52
Od: Jirka L. <Lewi_j@seznam.cz>

potvrzuju, opravdu se tam dá došáhnout tím kruhovým otvorem ve sloupku. Vyzkoušeno a opraveno dnes :-)


rychlejší je ....
Datum: 27.08.2006, 13:09
Od: Pavel Jánoš <Pavlíno 2 @ quick cz>

zkoušel jsem kdysi toto nýtování,ale lepší jej zavařit co-čkem,a to ještě zavčasu než propadne matka do sloupku/mizerný přístup/nebo zvětšit díru a vložit/zavařit/ novou.Funguje to a práce s tím není mnoho.Ahojky.


RE: aj inak sa da
Datum: 11.08.2006, 19:31
Od: atnarfus <atnarfus@seznam.cz>

Tam se fakt dá dovnitř opravdu strčit ruka? Já jsem to ani nezkoušel. Příště to určitě zkusím.


RE: aj inak sa da
Datum: 11.08.2006, 8:08
Od: Jiří Vomočil <jiri.vomocil@quick.cz>

Děkuji za další nápady, jak tuto nepříjemnost řešit, nechť si každý vybere, co je pro jeho momentální situaci to nejvhodnější. Musel jsem to vymyslet co nejdříve a spěch nebývá nejlepší rádce. Asi ještě přidám nějaký ten nýt, snad už to bude držet festovně. Ještě jednou dík za pomoc všem!


aj inak sa da
Datum: 10.08.2006, 0:06
Od: dzejo <dzejdzej(at)zoznam.sk>

Podobnu podlozku ako pouzil autor clanku som pouzil aj ja ale trosku inak: samotny plech bol bruby len cca 2mm a na nom bola pripevnena matica(pripajkoval som to, da sa aj privarit). Povodnu maticu som z otvoru odstranil (odpadla sama a urcite je dodnes niekde v dutine). Plech s maticou sa da nadherne vlozit do dutiny, teda k povodnemu otvoru ale z opacnej strany, z "vnutra". Znie to mozno neuveritelne, ale dostal som sa rukou az tam kam, bolo treba :) Tu by bolo mozno vhodne plech nejako pripevnit ku karoserii, napr. prinitovat cez vopred spravene diery, to som ale vynechal a pripevnil som ho len samotnym capom cez siroku podlozku. Zatial to drzi tri roky uplne bez problemov. Riesenie sa mi paci viac, pretoze cap ostal nevysunuty na rozdiel toho co je v clanku, ten bude asi o par milimetrov vysunuty smerom do priestoru kabiny.


dělal jsem to také tak
Datum: 8.08.2006, 20:08
Od: atnarfus <atnarfus@seznam.cz>

Dělal jsem to také tak. Jenom jsem si na tu destičku navařil novou matici. Tu původní jsem z díry vycloumal. Nýtů jsem tam dal co se jich tam vešlo. Na čtyřech bych se toho bál.


Čep
Datum: 8.08.2006, 12:19
Od: Kaliban123 <kaliban123@centrum.cz>

Takže ten čep bude přes tu destičku držet v tom původním uložení pokud jsem to dobře pochopil je to tak?



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení