ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Odhlučnění tlumiče výfuku
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Odhlučnění tlumiče výfuku

RE: dotaz
Datum: 15.10.2007, 12:08
Od: gdfdf <dfsfs>

ses debil


Zamena miesto silentblokov
Datum: 1.01.2006, 14:14
Od: Peto <pepko@email.cz>

Hmm silentbloky z chladica S Octavia stara (50te roky) je dnes dost tazke zohnat, co resp. aky diel je mozne tiez pouzit, co tak klasicky silentblok na vyfuk modernejsich aut a ten tam navarit?


RE: Další nápad na odhlučnění
Datum: 24.06.2005, 19:34
Od: fanda trotl <domaruk@seznam.cz>

moc dobre je zakryt kapsy sololitem na ktery se nalepi na stranu od motoru deskovy rokfol nebo deskova skelna vata.na zaver zlehka natrit latexem.bez nateru by to casem prasilo a zanaselo filtr.drzak vyfuku preriznes rozbruskou a znova spojis prisroubovanou gumou z dopravniku.je to stopro a vyskouseny.


RE: Nebude výfuk vyčvachtaný
Datum: 10.08.2004, 23:19
Od: Petr <fatal@email.cz>

Dostal se mi do ruky (a do auta) motor, kde bylo odhlucneni provedeno. Priruba byla vycvachtana, tesneni v nekterych mistech spalene, motor cerny od splodin. A jelikoz to je motor z eMka, diky sani tepleho vzduchu od parozi byl vzduchovy filtr totalne zanesen splodinami z vyfuku. Tuto upravu jsem si chtel udelat, ale zmenil jsem nazor.


dotaz
Datum: 13.05.2004, 12:08
Od: Petr <fatal@email.cz>

Co kdyz je vyfuk ze silnejsiho materialu, nedostane pak prilis zabrat spoj mezi parozim a trubkami vyfuku? Pomuze narvat tam 2 nebo 3 tesneni a stahnout pres pruzne podlozky?


Nebude výfuk vyčvachtaný
Datum: 19.03.2004, 9:27
Od: Andre <jan.fux@email.cz>

Chci se zeptat jestli tím že bude výfuk moct propružit tak jesli nebude rychle "vyčvachtaný" u příruby a nebude fyčet okolo. Co vy na to?


replika ''made in poland''.
Datum: 24.02.2004, 22:54
Od: escalade <skruto@orangemail.sk>

pozor na lacnejsie repliky z polska.strasne hucia a zhruba po cca 5000 az 7000 km sa lubia rozsypat prepazky v tlmici vyfuku.mam skusenost.


RE: PROSIM POMOC
Datum: 10.02.2004, 22:09
Od: venca105l <pesekv@seznam.cz>

ten vyfuk tam musi byt vystavenej nějakýmu pnutí, nebo vibracím, zkus si vzpomenout, jestli tam nešel nějak ztuha, nebo jestli se to někde nešponuje


RE: Další nápad na odhlučnění
Datum: 10.02.2004, 22:01
Od: venca 105l <pesekv@seznam.cz>

na tu pěnu se vyser, nasákne to vodu a auto ti shnije dřív než bys řekl "švec"


RE: Super
Datum: 20.01.2004, 20:00
Od: Lemon <rivaldo-11@seznam.cz>

Cau lidi, je to divny, ale musim rict, ze mi tato upravy kýženého efektu nedopřála...Vyzkousel jsem to na dvou seriovych vyfucich a moje 130ka je porad stejne hlucna...vnitrek auta mam jeste pod kobercema odhlucnenej mirelonem a kdyz jsem dal vyfuk na silentbloky,tak se podle myho nazoru nic nezmenilo...ikdyz mozna blbe slysim.. :) Skode zdar..


Vrátil se mi sluch !!!!
Datum: 31.07.2003, 22:41
Od: Prachmann <standa.prasek@tiscali.cz>

Juro, díky ???! Nedávno jsem usoudil, že moje škůdka už je zralá na výměnu blatníků a tak jsem začal konat. Došlo i na kompletní brzdy, boční blikny z feldy, pěknej akryl a prostě všechny svítítka a blikátka nový. Jenom byla trošku hlučnější a tak jsem začal odhlučňovat metodou ucpi, zalep,zavař. Výsledek nic moc. Potom jsem si přečetl tenhle článek a dneska jsem na to vlítnul. Když jsem skončil, s radostí, že už je konečně hotovo jsem vyrazil škůdku protáhnout. A skutečně to stálo za to. Poprvé jsem slyšel, jak vítr sviští kolem sloupků a neslyšel jsem ten hroznej rachot. Jakoby z dálky cvrlikali cvrčci ... . Omyl slyšel jsem ventily, rozvoďák, klepání na klice. Zejtra to jdu udělat sousedovi, ať si taky užije. Prachmann


RE: RE: RE: Len taký postreh
Datum: 9.12.2002, 21:29
Od: nemam <nedam>

<a href="http://www.pokus.cz">pokus</a>


Je to dobre !!
Datum: 3.12.2002, 10:09
Od: Pilsner <->

Vcera sem tuhle upravu (presne podle clanku) udelal na me skode 125 a musim rict, ze je to fakt supr. Snizili se hlavne vibrace prenasene na karoserii a tim padem i vyznamne hluk uvnitr vozu. Necekejte ticho jako v Rollsu :o) , ale je to fakt znat. Uvnitr je slyset spis takvy dunivy zvuk, nez "ostry" rev jako pred upravou. dik za supr napad , Skodofkam zdar


silentbloky
Datum: 11.11.2002, 10:41
Od: TOMAS <tom@centrum.cz>

Silentbloky ze stare Octavie sezenete asi tezko, pouzit lze silentbloky pod chladic ze skody 1203 - jsou temer stejne , cena asi 40/ks


RE: RE: RE: RE: Len taký postreh
Datum: 27.05.2002, 23:26
Od: miki <mikimich@post.sk>

Jasne, a pripadne daj vediet, ako to dopadlo. Cau! miki


RE: RE: RE: Len taký postreh
Datum: 27.05.2002, 7:47
Od: sep <*************************>

Jo,tak moc díky,já si jenom nebyl jistej.Každopádně to taky zkusím a snad to pomůže.....


RE: RE: Len taký postreh
Datum: 26.05.2002, 12:44
Od: miki <mikimich@post.sk>

Ano, presne tak.


RE: Len taký postreh
Datum: 22.05.2002, 10:08
Od: sep <************>

Myslíš tím silentbloky příčky převodovky?Já sem to teda tak pochopil ale nevím jestli jsi myslel tohle...


Len taký postreh
Datum: 29.04.2002, 14:51
Od: Miki Michelčík <mikimich@post.sk>

Mám pre vás len taký postreh. Menil som na mojej 120-ke prevodovku. Pri tom som vymenil al silenbloky konzoly, ktorá upevňuje prevodovku v jej prednej časti ku podlahe karosérie. Po ich výmene sa dunivý hluk v kabíne (spôsobený prenosom rezonancie z motora cez prevodovku a staré stvrdnuté silenbloky)takmer úplne stratil.


Vlnovec
Datum: 23.02.2002, 1:31
Od: DjMartin <DjMartin.1@quick.cz>
WWW: http://djmartinx1.hyperlinx.cz

Nechápu že to už dávno někoho nenapadlo.Výfuk se nemění až tak často aby to nestálo za tu práci.Kromě uchycení tlumiče k motoru jsem převařil potrubí a na každé přidal vlnovec.Ten jde jednoduše sehnat na vrakovišti.


RE:RE: uprava vyfuku
Datum: 20.02.2002, 4:36
Od: garbus <garbus@seznam.cz>

Ten tvuj kolega jeste jezdi s tim upravenym vyfukem? Jestli jo,jaky jsou vysledky...koroze,hlucnost,zivotnost? Nemas nejakej nakres? Z jakyho materialu byl ten navarovanej plech? Zajimavy reseni... Diky


Nove reseni
Datum: 14.02.2002, 16:02
Od: MATTESS <radkoc@post.cz>

I bez pricky jsem to zkousel - je to hodne znat. Ale pak hodne trpi svody od hlavy, vsechny sily drzi na svodech. Nekde jsem slysel, ze se to i nekomu udrhlo.


Nove riesenie :))))))
Datum: 14.01.2002, 7:43
Od: Kimberly <kimberly@pobox.sk>

A co takto tam tu konzolu jednoducho vobec nedavat? Potom uz prenos vibracii a hluku bude nulovy. Cafte.


Super
Datum: 9.11.2001, 9:31
Od: Webking <webking@centrum.cz>

Už to mám taky a můžu to doporučit každému. Rouvnou jsem dal do blatníků plastové vložky a co do hluku je to jiný auto.


Další nápad na odhlučnění
Datum: 26.09.2001, 10:00
Od: Karel Petr <karelpetr@seznam.cz>
WWW: http://www.volny.cz/karelpetrcz/skoda110r/

Konzoly jsem zatím neřezal, čekám až výfuk zrezne a pak spolu s novým udělám i tuto úpravu. Co se mně osvědčilo je do postranní kapsy u motoru (jak je hever) umístit tašku s nářadím, tak že jí skoro celou vyplnila. Hluk se citelně zmenšil. V podstatě je to logické, proč auta, která mají motor vpředu jsou tišší? Protože motor je umístěn mezi podběhy a nevzniká efekt jeskyně, jako u škodovek, kde se hluk motoru násobí odrazem o stěny. Je to znát a v autě se dá v pohodě mluvit i při rychlostech kolem 110-120 km/h. Aby nedošlo k omylu auto je neupravovaná škoda 125L rv. 1989. Časem asi vyplním montážní pěnou i příčku motoru. Nemáte někdo další náměty na odhlučnění?


SUPER !!!
Datum: 24.09.2001, 7:53
Od: Off_cz <fajkus@block.cz>
WWW: http://off.virt.cz

Takze panove, musim rict, ze tato uprava je opravdu super. Tzn. ze ma vyznam a hlavne je to poznat. Nikdy bych nerek ze to muze takhle ovlivnit hluk v aute. Muj vyfuk pri 60 prenasel neprijemne duneni. Ted nic, jako bych mel v usich vatu :-) I pri rozjezdu je to pohoda, clovek na to muze vic slapnout a pritom neohluchne. Takze to doporucuju vsem. Investice minimalni (cca 60 kc), efekt velky.


RE: Úprava výfuku
Datum: 28.03.2001, 9:05
Od: Netopyr <tvoves@seznam.cz>
WWW: http://plivnik.cz

určitě, pokud by byly nějaké fotky a provedení a vůbec, bylo by to když už nic jiného, tak zajímavé. dík Netopyr


Úprava výfuku
Datum: 20.03.2001, 20:29
Od: nicota <pit.net@atlas.cz>

Nahodil jsem s kolegou téma výfuk.Jeho soused si uprvil první díl výfuku S120 co je hned u motoru a to tak.Obalil plech kolem výfuku,důkladně zavařil,aby byl vodotěsný.Navaříl dva vývody jeden dolu a druhý na hoře.Odpojil vodní okuch a napojil ho přes výfuk,upravený.To auto jsem neviděl,ale kolegovi mohu věřit že mi nelže.Výsledek je:během 3 minut provozní teplota a tím pádem i teplo v autě,hlavně v zimě.Nevím,ale jaká životnost je výfuku(voda,koroze).Co se týče hlučnosti,motor se stišil ne o 100%,ale o 150% to jsou slova mého kolegy.Jestli bude zájem skusím vytáhnou od kolegy nějaké fotografie za předpokladu jestli není auto na šrotišti.


uchytenie
Datum: 24.02.2001, 16:48
Od: boss <bobacik@kiwwi.sk>

skusil niekto ine uchytenie na výfukové potrubie - najlepšie nejaké pružné. Existuje také niečo?


RE: vyfuk
Datum: 1.02.2001, 23:03
Od: Jiří Tham <tham@volny.cz>

To by určitě stálo za článek: "Sportovní výfuk - stavba v amatérských podmínkách." Chytré hlavy, napište něco - věřím, že by to mnoho lidí nadchlo (tedy ne ty, co brečí pro každou kapku benzínu a všechno odhlučňují, jako např. já)....


vyfuk
Datum: 31.01.2001, 10:44
Od: Mattess <radkoc@post.cz>

Nemate nekdo planek na stavbu sportovniho vyfuku na Skodu 105-130? Moc bych ho potreboval. Diky Mattess


RE: PROSIM POMOC
Datum: 29.11.2000, 20:22
Od: Netopyr <tvoves@seznam.cz>
WWW: http://plivnik.cz

máš tam stálý pnutí - když ho dáváš na motor, tak neutahuj šrouby a zkus to tam napasovat - ne silou, jenom tak, jak chtěj ty trubky. vsadím se, že ti to nebude pasovat - tak to uprav pilníkem a podobným jemným náčiním, pak by to mělo být O.K.


PROSIM POMOC
Datum: 14.11.2000, 15:45
Od: DINSLAKEN <DINSLAKEN@seznam.cz>

Lidi jak tak koukam tak tady všichni nejak upravujete konzole Já mám jinej problém a prosím o radu. Mě se výfuk soustavně uklepává prostě praskne pomalu kdekoli si zamane. Napriklad mi pasknul hned za přírubou V úpně zdravim materialu. Pak dole když jde do tlumiče. Dále u těch šroubů co ho drží. Je fakt že je to upravovanej na favoriťácký potrubí, ale je to fakt profi odvedená práce. Žádný nechutný svařence nebo něco pod. Za každou radu budu vděčnej


RE: RE: Dalsi dil vyfuku
Datum: 6.11.2000, 20:12
Od: Brain <brain@artax.karlin.mff.cuni.cz>

Snizi se hluk i uvnitr (a znatelne)? Jak je to tam primontovany? To v miste puvodniho "hrnce" je prazdno? Kde a za kolik se to da sehnat? Kdyz tam mam tazny zarizeni, tak to asi nenamontuju, co?


RE: Jednodussi reseni...
Datum: 6.11.2000, 20:09
Od: Brain <brain@artax.karlin.mff.cuni.cz>

Plne souhlasim, je to dobry. Vyriznul jsem asi 10mm drzaku a obe pulky jsem spojil ne gumou z dopravniku, ale asi 5mm silnymi kozenymi remeny. Hluk se znatelne snizil. Nez to rozriznete, tak je dobry si to napred provrtat, aby se "zachoval puvodni tvar".


RE: Dalsi dil vyfuku
Datum: 6.11.2000, 12:51
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>

to neni dalsi dil, to je prvni dil. tlumi to dobre :_) je to totiz sportovni vyfuk


Dalsi dil vyfuku
Datum: 22.10.2000, 22:09
Od: Brain <brain@artax.karlin.mff.cuni.cz>

Zdravim skodovkare! Uz jsem na par skodovkach na ulici videl pridany dalsi dil vyfuku: takovy stribrny, ulozeny napric pod zadni maskou. Chci se zeptat, jestli to nekdo mate nebo jestli s tim mate zkusenosti. Hlavne jak to tlumi.


hlucnost
Datum: 12.10.2000, 0:05
Od: cmelak <lubosch@post.cz>

Tak jsem to dneska zkousel,ale jen tak napolo. Odmontoval jsem drzak a jel jsem to projet(vyfuk drzi pomerne dobre i na potrubi, kdyz je novy),ale byl jsem zklaman.Zadne "ticho" se nedelo.Podle mne staci jenom drzak namontovat tak,aby nebyl "predepnuty" tzn. aby se pri montazi vyfuku nejak nasilim nekroutil.Je potreba pomoci asi pilnikem apod.


RE: RE: dotaz
Datum: 25.09.2000, 8:59
Od: Ortuta Miroslav <ortuta_miroslav@vse.sk>

kurnik, že som si to nevšimol už skôr. Včera som menil výfuk, bol by som si to urobil.Ale každopadne to vyskúšam. Miro


Rozdil
Datum: 16.08.2000, 6:49
Od: Honza <jan.hrusa@atlas.cz>

Je pravda ze rozdil je znat. A to o dost ale dalsi hluk od motoru zpusobuje taky konzole co drzi motor. U novejsich je ta konzole zavarena, ale u 130 jetse neni tak staci trosku montazni peny a vyplnit celou trubku. Taky je to citelny rozdil!!!! Mam to i s tim tlumicem sice zjednodusenym nez tohle reseni a funguje to velice dobre!! Favorit je proti me skodovce o dost hlucnejsi pri 3000 min-1. Zdar Skodofkam!!!!!


RE: RE: RE: dotaz
Datum: 16.08.2000, 6:43
Od: Honza <jan.hrusa@atlas.cz>

Cau. Toto reseni co je zde uvedeno je sice pekny ale je narocnejsi a zbytecne stoji penize. Mam radu jak nic nekupovat a ma to stejny vysledek. Takze drzak vyfuku rozriznes na priblizne pulku a o cca 20mm ho odriznes. Takze po rozriznuti ti uz nejde slozit tak aby mezi hranami drzaku nebyla mezera. Do kraju vyvrtas diry( velikost tak zas moc nerozhoduje ja tam mam M5) a das tam tvrdsi pas gumy o tloustce cca 10 mm. Pokud guma ma v sobe ocel. lanka nevadi!!!! To k sobe prisroubujes a mas tlumic vyfuku za cca 6-8 sroubu M5 a kousek gumy. Zdravim Honza


RE: RE: dotaz
Datum: 12.08.2000, 23:56
Od: Robert Jankovic <speedy.hvr@worldonline.cz>

Dik juro za podnet k zamysleni nad hlukem z vyfuku pokud se mi dostane casu a mista v garazi(musim se delit s otcem)tak na to urcite vlitnu snad to dopadne dobre cus Speedy


re: vejfuk
Datum: 10.08.2000, 9:21
Od: Bilej Bagr <valis@sit.plzen-city.cz>

tak mam ve sví Š110L motor 120LS.chvíli sem jezdil bez toho držáku ale strašně se tim namáhal vejfuk (neni zrovna nejmadší,dvě zimi v soli).včera sem tam dal ten držák co tam patří a najednou je v autě slyšet strašný dunění.takže budu držák předělávat na ty silentbloky z oktávky. Škodě zdar


Super
Datum: 9.08.2000, 22:58
Od: Martin Červený <Redbill@seznam.cz>

Včera jsem si na svém Rapidu udělal "Jednodušší řešení" a musím ríci, že to opravdu funguje a neni s tím ani moc práce. Je to opravdu super!!! Byl bych rád kdyby se zde objevovalo více podobných fíglů a zlepšováků. Zdraví škodovkář z Plzně.


RE: RE: dotaz
Datum: 17.04.2000, 9:18
Od: Alda <astrelka@buehlermotor.de>

tak jse ozkousel tu upravu s navarenymi uhelniky, ale nevim nevim. Asi mam spatne silenbloky. Kdyz se totiz motor ohral, tak pomerne dost ztvrdly a ten efekt neni takovy. Moc by me zajimalo, kde mam sehnat ty spravne silenbloky. Jinak na me 120 to reseni s pouhym odkroucenim nebylo mozne probest, protoze tam neni co odkroutit. Je nutne konzoli rozriznout.


RE: Jazyk
Datum: 13.04.2000, 11:56
Od: MAXX <pol.>

VOLE


RE: dotaz
Datum: 10.04.2000, 9:39
Od: Juro <hanes@unicom.sk>

Zdravim Skodovaka :) No dlho som sa nepozrel na svoj prispevok a samozrejme na rozne dotazy k nemu . Takze sa ospravedlnujem. Co sa tyka toho toho odhlucnenia , tak ja to uz mam na svojej skodovke. On ten rozdiel urcite v prvych chvilach slusne pocut. Aj ked po case si clovek zvykne aj na to . Vsak dakedy som mal T613 a mysles som si po case , ze aj to huci :) . No nepocut najma na skodovke taky hluk na nizkych frekvenciach . A potom kazdy co si do nej sadne prvykrat , tak tvrdi , ze chodi ticho. No treba to este kombinovat s odhlucnenim prepazky od motora. Najlepsie si je natrhat na vrakovisku odhlucnovacie kusy co su za motorom a prilepit si ich do svojho auta. Ide to trosku tazko ,ale da sa to. No a aj v zadnom kufry za sedadlami treba dat nieco . Podla mna tie upravy nevyjdu vela , ale ten rozdiel tam citit . :) S pozdravom Juro


Poradte
Datum: 8.03.2000, 23:53
Od: Zabakus <zabakus@bigfoot.com>
WWW: http://www.bigfoot.com/~zabakus

Chci se zeptat, jak moc velkej efekt tam tenhle drzak ma. Jde totiz o to, ze ja mam blok motoru ze 110LS/R v karoserii S120 a uz vyfuk ma dost problemy, aby se vesel, nemluve o tomhle drzaku. Driv jsem mel vyfuk, kterej na tlumici ani nemel diry pro tenhle drzak (takze tam taky nebyl) a tak ani nejsem schopen posoudit co ta absence dela... proste mi jde o to, jestli se vyplati si ten drzak nejakym zpusobem vyrobit a dodelat, nebo jestli je to zbytecny...Diky!!! Zabak


Jednodušší řešení
Datum: 7.03.2000, 14:20
Od: David Lacina <biker55@post.cz>

S tím pasem z dopravníku souhlasím , efekt stejnej a mnohem míň práce , kupodivu to půl rok co jsem to namontoval pořád drží . Biker


dotaz
Datum: 21.02.2000, 11:17
Od: smrcek <roman.smrcek@post.cz>

zajimalo by mne jak moc tohle odhlucneni pomuze u 120


RE: Jednodussi reseni...
Datum: 16.02.2000, 12:17
Od: Jan Madera <jmadera@kopretina.cz>

S timto jednodussim resenim 100% souhlasim. Sam ho mam jiz nekolik let a je rozhodne jednodussi nez se delat se silenbloky.


RE: Jazyk
Datum: 13.01.2000, 16:34
Od: Ľuboš <blubos@pobox.sk>
WWW: http://hello.to/lubos

Ten Tomáš musí byť nejaký divný, že nerozumie po slovensky. Rád by som vedel, ktorú vetu nepochopil na základe ktorej nevedel o čo ide v článku.


RE: Jazyk
Datum: 13.01.2000, 12:50
Od: S.L.Y. <petrs@electrocity.cz>

Kolik ti je,že už bys nerozuměl slovensky ?


Jednodussi reseni...
Datum: 29.11.1999, 11:17
Od: Travex <travex@mujmail.cz>

Uznavam vyse popsane reseni odhlucneni jako precizni, ale nabizim zde jednodusi variantu: staci celou konzili prepulit rezem (sirka mezery min 4 mm) a opet spojit za pomoci gumy z dopravniku z obou strany, svrtat a sesroubovat pres velke hranate podlozky......


RE: Jazyk
Datum: 15.11.1999, 12:32
Od: Tomáš Tržil <panda@panda.cz>
WWW: http://panda.cz

Myslím si že ne, a mám pro to hned několik důvodů:<br> 1) ani já ani Petr nejsme takolik zdatní překladatelé, abychom toho byli schopni bez "zprznění" původního textu<br> 2) téměř 100% našich čtenářů dle mě umí Slovensky a tudíž nevidím rozumný důvod<br> 3) jistá úcta k autorovi, kterou bych na základě bodu 2) rád dodržoval


Jazyk
Datum: 15.11.1999, 12:25
Od: Tomas Roud <troud@email.cz>
WWW: http://www.roud.misto.cz

Mohli byste prosim prekladat veskere clanky do ceskeho jazyka?



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení