ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL

kroužek na prodej
Datum: 21.09.2014, 17:13
Od: DARE <da.re@centrum.cz>

Pro zájemce o PP mám na prodej kroužek 5K0 953 569 bez indexu z Octavia II (5K0.953.569. / 5K0953569) umí tempomat, maxidot a PP, neumí multifunkční volant. Stav: velmi dobrý, plně funkční, jako nový CENA: 599,- včetně poštovného


RE: RE: RE: Pozor změna od MR2011
Datum: 14.06.2013, 22:12
Od: Milan Tengl <vtp.instal@seznam.cz>

Prosím o info s jakým písmenem si tam kroužek dal? Taky řeším výměnu volantu bez MF za volant s MF. Já tam mám písmeno C ale pravděpodobně ta MF nepodporuje....


Nesvieti kontrolka
Datum: 21.09.2011, 10:55
Od: nusadua <nusadua@chello.sk>

Pani, mam prosim otazku, v skodovke mi domontovali tempomat packu, ale nesvieti kontrolka aktivovania - ostatne funguje tak ako ma... Tvrdili, ze by museli vymenit komplet budiky... je tam nejaka moznost to aktivovat? Vopred dakujem za info!


RE: RE: Pozor změna od MR2011
Datum: 30.07.2011, 12:17
Od: Dare <da.re@centrum.cz>
WWW: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Steering_Wheel_Control_Module_Versions

Tak u modelového ročníku 2011 a výše je ještě potřeba vyměnit celý kroužek, na mojí 2011 Elegance byl kroužek 5K0-953-569 (bez písmena) a ten MF nepodporuje, viz odkaz.


RE: Pozor změna od MR2011
Datum: 23.07.2011, 13:52
Od: Dare <da.re@centrum.cz>

Nemohl jsem přijít na to, proč se mi v Etce 7.3 nezobrazuje podvolantovka u mojí OII 2011 a teď mi to všechno došlo, je integrována do kroužku (můj 1K5-953-521 AG). Je u ní jiné (delší) kodování (konkrétně moje pro tempomat, PC, ale bez MF volantu to je 4080140000 a včetně MF je to 4088140000). Díky za návod.


Pozor změna od MR2011
Datum: 11.07.2011, 15:55
Od: ttc <*>

Pozor návod má změnu od MR 2011 (tj. výroba od 30.5.2010) má zcela jinak řešeny páčky i podvolantovku (ta je integrována do kroužku). Návod tak platí je pro auta MR2009 a MR2010 (tj. výroba 3.11.2008-30.5.2010).


Pozor změna od MR2011
Datum: 11.07.2011, 15:55
Od: ttc <ttc@email.cz>

Pozor návod má změnu od MR 2011 (tj. výroba od 30.5.2010) má zcela jinak řešeny páčky i podvolantovku (ta je integrována do kroužku). Návod tak platí je pro auta MR2009 a MR2010 (tj. výroba 3.11.2008-30.5.2010).


hm...
Datum: 28.01.2011, 18:34
Od: Jiří Čech <*>

Já mám kontrolku zapnutí tempomatu žlutou... :-) Asi v těch nižních výbavách udělali změnu... :-)))


Nahrada podvolantovej RJ
Datum: 14.10.2010, 19:48
Od: Holms <holmesko@seznam.cz>

Dobry den , je mozne aby mala podvolantova jednotka podporujuca PP aj ine oznacenie? nasiel som ze by mali byt nahrady za 1K0953549CH tieto : J,K,R,M,N,S to su posledne pismena namiesto pismena H. Dakujem.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Čo ak tempomat už je.
Datum: 28.04.2010, 22:27
Od: milan <m.polomik@centrum.cz>

Děkuji za číslo ŘJ


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Čo ak tempomat už je.
Datum: 27.04.2010, 20:35
Od: tester <regs@post.sk>

Číslo dielu podvolantovej riadiacej jednotky je 1K0953549CH.


RE: RE: RE: RE: RE: Čo ak tempomat už je.
Datum: 27.04.2010, 13:28
Od: tester <regs@post.sk>

Som v práci, ale skontrolujem to doma podľa krabičky... No šikovní servisáci by ti podľa čísla karosérie mali vedieť objednať tú správnu.


RE: RE: RE: RE: Čo ak tempomat už je.
Datum: 26.04.2010, 22:07
Od: Milan Polomik <m.polomik@centrum.cz>

Jestli Tě muži poprosit jaky typ řídící jednotky byl namontovaný/1K0953549CH/ Děkuji


RE: RE: RE: Čo ak tempomat už je.
Datum: 20.04.2010, 10:26
Od: tester <regs@post.sk>

Riadiaca jednotka nainštalovaná, rovnako ako aj páčky na tempomat a palubný počítač. Celkové náklady na originálne diely = 300 € + práca servisu. Je to super, len škoda, že sa pri Škodovke nemontujú štandardne už od najnižších výbav. Palubné počítače a tempomaty už vedia mať oveľa lacnejšie autá.


RE: RE: Čo ak tempomat už je.
Datum: 8.04.2010, 11:37
Od: tester <regs@post.sk>

Tak pred chvíľou som sa od technika dozvedel, že je nutná i výmena riadiacej jednotky. Možno sa ju podarí objednať do zajtra...


RE: Čo ak tempomat už je.
Datum: 8.04.2010, 8:59
Od: tester <regs@post.sk>

Včera som si dal namontovať tempomat a palubný počítač do autorizovaného servisu. Dnes čakám, ako to dopadne. Technik mi povedal, vraj v nových Octaviách (tiež mám 2009 FL) už je riadiaca jednotka taká, kde pravdepodobne postačí vymeniť iba páčky - vraj sa už nerozlišujú nižšia a vyššia verzia riadiacej jednotky, ale na 100% si bude istý, až keď to rozoberie. Neskôr napíšem, ako to dopadlo


kabely
Datum: 21.01.2010, 18:54
Od: R.Livar <r.livar@gmail.com>

Dobrý den, mám dotaz ohledně tempomatu do O2 facelift 1.4TSI MR2009, podle etky má moje auto řídící jednotku podvolantovou - 1K0953549CH. Jde mi o to jest-li jsou potřeba nějaké kabely? Z tohoto návodu vyplývá, že stačí jen vyměnit páčku. Prosím jen o potvrzení, že to tak opravdu je. Díky za odpověď Livar


RE: Čo ak tempomat už je.
Datum: 14.01.2010, 14:14
Od: Petr <chipmen@skoda.panda.cz>

Popravde nevim, z Etky se neda zjistit ktery typ podvolantove jednotky je pro jake funkce PP/tempomat/multifunkcni volant, jako nahradni se totiz dodava jen typ CH ktery to umi vse. Popisy co se daji sehnat na ruznych forech jsou na pred FL verzi, ktera ma jednotky jine. Muzete vyzkouset do vasi podvolantove jednotky nakodovat PP zda kodovani prijme, ale to neni 100% potvrzeni. Nebo koupte packu na vrakaci za 300-500 se da sehnat(shodna s OII) a pak zkusil nakodovat komplet. Jednotky pro PP/tempmat se casem zacnou take objevovat v inzeratech, jak si nekteri zacnou montovat multifunkcni volanty, takze casem budou dostupnejsi cenove.


Čo ak tempomat už je.
Datum: 11.01.2010, 20:41
Od: Igor Staka <igor@cts.sk>

Čo ak je v novej Octávii už tempomat je. O čo je lacnejšie dorobenie PP. Pri objednávaní sme si neuvedomili že PP nie je ešte štandard. Narážam na riadiacu jednotku. Je ju nutné meniť? Alebo len vymeniť páčku a aktivovať. V článku sa v krátkosti mohli k tomu vyjadriť. Ďakujem, Igor



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení