ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW

RE: RE: Životnost motoru tsi?
Datum: 21.03.2012, 22:35
Od: Klöpsch Petr <Klopsch.Petr@Seznam.cz>

Prosím o vyjádření k použití přísady do převodovky, a příp. výměně oleje v převodovce (jaký?). Děkuji.


RE: RE: Životnost motoru tsi?
Datum: 16.02.2012, 0:33
Od: Petr Klöpsch <Klopsch.Petr@Seznam.cz>

Vychlazení turba je zajištěno automaticky přídavným elektrickým čerpadlem, které běží po vypnutí motoru a nedá se nijak přerušit. Pravidelně ho slyším běžet.


RE: Životnost motoru tsi?
Datum: 16.01.2012, 18:21
Od: Jiří Čech <*>

A jak to mám vědět? :-)) Pokud to nežere olej, tak netřeba uvolňovat kroužky a stačí koupit přísadu do oleje a čistič vstřiků a hlavy a použít podle návodu. Ta přísada do oleje je tam jen a pouze kvůli turbu, po roce obnovit. A nezapomeň ho po rychlé jízdě nechat vychladit během na volnoběh. A longlife používám od ELFu 5W-30 Solaris... Jinak pokud se s autem pravidelně a kulturně jezdí včetně pravidelného a poctivého servisu, tak 500 000 km žádná míra. Takže bych životnost motoru neřešil, ten přežije auto... :-)


Životnost motoru tsi?
Datum: 16.01.2012, 17:14
Od: Petr Klöpsch <Klopsch.Petr@Seznam.cz>

Zdravím pane Čech. Zakoupil jsem si Superb II s 1,8 tsi a najetými 144 tis. km. Měl bych dotaz na předpokládanou životnost tohoto motoru, použití olejů (longlife?), a jestli použít Bishopa (výplach, uvolnění kroužků-dekarbonizace, přísada olej+benzín, přísada do převodovky 6 man....) Celou dobu motor jezdil na longlive po 30 tis. km. Momentálně na cca 1000 km průměrná spotř. 8 l/100 km. Pneu 225/45-17. Děkuji za odpověď


RE: Zajímavé
Datum: 12.11.2011, 12:59
Od: Jiří Čech <*>

Má to být pokračování předchozího článku, faktem je, že jsem tam měl udělat nějakou změnu v názvu, aby se to nepletlo... :-)) Ohledně zpmalovacích pruhů jsme světoví rekordmani, co jich tady po silnicích i v místech, kde jsou k ničemu, máme. A asi málo jezdíš a moc jsi jich zatím nezažil. Takže až se najednou ozve rána zespodu, auto vyskočí půl metru do vzduchu a pak nějak divně dopane s tím, že si na něm něco ulomíš, začneš mít na ty zpomalovací cosi podstatně jiný názor. Občas se totiž stane, že značku hnědočeši ukradnou nebo není vidět díky nevhodně zaparkovanému kamiónu a dobrzdit nestačíš...


RE: Zajímavé
Datum: 6.11.2011, 21:37
Od: Atnarfus <atnarfus@seznam.cz>

Proč je montují před přechody pro chodce vím. Je to geniální opatření. Čučím dva metry před sebe na ten rozflákaný aparát kde ho překonat aniž bych si poškodil auto, ale vůbec netuším co se děje na přechodu.


Zajímavé
Datum: 12.10.2011, 12:59
Od: Roman <wojnar@atlas.cz>

Docela zajímavé počteníčko, ačkoliv nadpis sliboval zkušenosti s 1.9 TDI 81 kW. No nic. Nevadí. Ale zaujal mně jeden odstavec, rsp. vět v něm: "Je to problém i při přejíždění zpomalovacích hrbů, takový „litiňák“ a vyšší rychlost může vést i k proražení pneumatik, případně poškození hliníkových ráfků." Víš proč se jim říká ZPOMALOVACÍ ? A víš proč se montujou tam kde se montujou?



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení