ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Dvojvláknová zadní světla
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Dvojvláknová zadní světla

prasárna
Datum: 26.10.2013, 18:57
Od: Lukáš <ostropestrec@centrum.cz>

Dvojvláknový brzdovky jsou pěkná prasárna. Kdo má za váma popojíždět v koloně ?


RE: dvojvlaknova zadni svetla
Datum: 1.05.2008, 22:28
Od: krauski <krauski69@centrum.cz>

mam dotaz mam osvicenou spz modrymi led diodami nejsou atestovane a urcene pro provoz ..jen pro sportovni ucely ma s tim nekdo zkusenosti zda cajti prudej?????


RE: objímky
Datum: 18.12.2006, 11:18
Od: Václav Horák <crashed@seznam.cz>

Prosímtě a nevíš z kterého modulu mazdy se dají použít ty objímky??


objímky
Datum: 23.08.2006, 9:39
Od: Jan Bohatec <bohatecmtx@seznam.cz>

Jestli se ti chce vyrábět oblímku tak můžeš ale když si sežěneš z mazdy a trochu ubrousíš ty bajonetové úchyty tak není žádný problém.


RE: Bílé zadní krytky
Datum: 24.11.2005, 11:49
Od: kachnis <green.devil@seynam.cy>
WWW: www.greendevil.wz.cz

cus, no ja mam vyadu lampy nahore cerveny a dole bily( bilej blinkr+zpatecka a na STK byli v klidu.. ale ty cely bily vyhazujou i u nas..a ja se ani nedivim, pac kdyz za tmy za timhle tunng zadkem jedes, tak to sviti uplne jinak nez original.. spis nez cerveny je to teplousky ruzovy..no ale tolik je muj nazor :) na nekterejch skudkach je to hezky, na jinejch pest na oko...kus od kusu


Bílé zadní krytky
Datum: 15.11.2005, 11:25
Od: Lukáš <L.Forezby@seznam.cz>

Zdravím všechy Škodovkáře!! Slyšel jsem že pokud i na auto dám čiré zadní krytky světel tak nejsou povoleny.Prostě nemají atest a pokud polišům řeknete že jo tak asi Vám sdělí že kecáte protože tento atest je zrušenej!!! Tecnickou kontrolou neprojde !!!!! Ale s původními jo ,přemontovat to když jedete na technickou tak to je práce na 10 min!!! Pokud budete mít někdo nějaké skušenosti s těmto krytkami tak mi prosím napište co a jak na adresu L.Forezby@seznam.cz Jo a ptal jsem se taky na přední čiré krytky blinkrů ty jsou prej povolený takže bez obav. Vše prověřeno na STK !!! Škodě zdar !!!!


RE: Problem vyresen
Datum: 15.11.2005, 11:16
Od: Lukáš <L.Forezby@seznam.cz>

Tak to je pěkný oser polišů další způsob jak na to aby nás nejebaly !!!!A taky jsi mi dal důvod proč to tak mám udělat!!!! Dík!!! Škodě zdar!!!


poradte my
Datum: 20.10.2005, 9:08
Od: tomino <tomino6@azet.sk>

Chlapi mám jeden problem,ked zasvietim tak my všetko ide o.k ale po dlhšej dobe ked rozsvietim trebars 3 dni tak sa my jedna žiarovka vipali a predtím my to nerobilo nevie niekto čo asi je s tým?Neviete či nahodou tam netreba dať relatko alebo niečo take podobne?


Ještě lepší úprava
Datum: 22.08.2004, 11:17
Od: Meridan <xchatboy@seznam.cz>
WWW: http://meridan.wz.cz

Ahoj! Sám toto mám již přes rok na svém autě, ale ještě v lepším provedení. Zde popsaný návod je takový, že ve finále svítí 4 červená světla, kdežto mě svítí 6 světel - vyloupl jsem si záslepku u osvícení SPZ :-) Vřele doporučuju :-)


bacha
Datum: 22.10.2003, 21:28
Od: Parez <parez120@seznam.cz>

No zjistil jsem ze když někde stojíte dlouho na brzdě a máte zhasnutý motor,tak se vám může uplně klidně stát jako mě,že 84W+led světlo za oknem zapracují a vybijou vám baterku.TAK POZOR!!!!!


RE: RE: Patice z Golfa
Datum: 30.09.2003, 9:39
Od: michal <michal.reiter@seznam.cz>

cau lidi, staci jen do svetel zezadu vyvrtat diru a zasunout objimky se zarovkama (objimky co sou vzadu na palubce jako kontrolky)a zapojit je jako obrysovky. a velky 21W nechat jako brzdovky... a jeste vyndat ten plast z osvetleni SPZ a sviti cela horni rada. Podobna vec de udelat s blinkrama, da se do zpatecky oranzova zarovka a spoji se s blinkrem a novou dirou privest zase malou zpatecku. Ale doporucuju vyndat prerusovac na blinkry a nastavit vetsi frekvenci blikani...


RE: RE: Patice z Golfa
Datum: 30.09.2003, 9:39
Od: michal <michal.reiter@seznam.cz>

cau lidi, staci jen do svetel zezadu vyvrtat diru a zasunout objimky se zarovkama (objimky co sou vzadu na palubce jako kontrolky)a zapojit je jako obrysovky. a velky 21W nechat jako brzdovky... a jeste vyndat ten plast z osvetleni SPZ a sviti cela horni rada. Podobna vec de udelat s blinkrama, da se do zpatecky oranzova zarovka a spoji se s blinkrem a novou dirou privest zase malou zpatecku. Ale doporucuju vyndat prerusovac na blinkry a nastavit vetsi frekvenci blikani...


RE: Patice z Golfa
Datum: 24.04.2003, 14:42
Od: Gryzly <Gryzly@seznam.cz>

Petice z Golfa? Z ktere řady, roku. Z kterého svetla? Nebo neco bližšího. To ji jako jen nasadím a je to? To je báječné, to se vyplatí.


Patice z Golfa
Datum: 25.01.2003, 20:42
Od: Vilhouse <Vilhouse@seznam.cz>

Lze použít také patici z Golfa, je pro dvouvláknové žárovky a nemusí se dělat úpravy


dvouvlaknová patice
Datum: 26.05.2002, 1:07
Od: Pepa Zimovic <skodovkar@humlak.cz>

Jde to.Použít patici z 1000MB/1203/ naletovat na uřízlou objímku/asi 2-3mm za pojistkou plastu,plast osově provrtat pr.7-9mm/,vytáhnout kabely od dutinek na konektory.


patice Fiat
Datum: 19.01.2002, 17:02
Od: Baghira <zach.m@volny.cz>

Problém s připojením jsem vyřešil použitím patic z Fiata 125 (starší typ), které jdou celkem bezproblémově nastavit na patice stávající (po drobné úpravě). Výsledek je super, sejmutí patic zůstává stejné a žárovky (dvouvláknové) jdou normálně vyměnit. Vřele doporučuji.


RE: Patice
Datum: 9.11.2001, 21:20
Od: T2K <t2000@seznam.cz>

Tahle uprava je asi fakt nejlepsi, mel jsem puvodne obe dvojvlaknovky, ale je to dost o hubu, protoze clovek si vic vsimne, kdyz se neco rozsviti nez kdyz neco zacne svitit o neco vic, proto jsem taky dal brzdove tak jak ma byt...


Favorit
Datum: 22.06.2001, 17:54
Od: Peto <pepko@email.cz>

Daju sa dat dvojvlaknove svetla aj na Favorit?


Problem vyresen
Datum: 14.12.2000, 12:48
Od: Milan Horniser <horna@centrum.cz>

Ja jsem problem s policajtama vyresil uplne skvele. Od tech dvouvlaknovek (od zapojeni, ktery jsou tam navic oproti normalnimu zapojeni) jsem si natahl kabliky pod volant a tam jsem udelal spinac (neni v podstate videt). No a kdyz jedu a polisi nikde, tak mam ty pridany svetla zapnuty, ale kdyz se objevijou polisi, tak staci stisknout (prepnout) vypinac a svetla jsou zase normalni. To jsem jeste opatril kontrolkou abych vedel jak a co. Vse je otestovano i s polisama. Zastavili me a chteli videt svetla. Tak jsem si zapl klicek videl jsem, ze mi sviti kontrolka zapojeni, prepl jsem vypinac kontrolka zhasla a policajt uz se mohl divat na co chtel a vsechno fungovalo tak jak melo. Nemeli sanci. Doporucuji vsem. Kdyz tak napiste sve zkusenosti. Cela prestavba mi trvala asi tak tri hodinky a to jenom proto,ze jsem chtel aby to bylo dokonaly.


RE: RE: Cajti
Datum: 30.08.2000, 6:53
Od: Petr <akumulator2@seznam.cz>

Čau! Jaký máš auto, že Ti sebrali techničák za ty gumy? Já mám Rapida a v techničáku mám gumy 185/70 R13 přímo uvedené vedle 165 R13, resp. 165/80 R13. Fízlové jsou fakt telata..


Odebraný kryt žárovky na SPZ
Datum: 26.06.2000, 19:14
Od: Lukáš <pohodar@centrum.cz>

Jak je to s touto úpravou a policajtama ? Je to taky nepovolený či co ? :o)


RE: RE: Cajti
Datum: 2.06.2000, 22:12
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

tak nakonec mi sebrali technicak za ztmaveny svetla, ale dvojvláknovek si ani nevšimli... :-)


RE: Cajti
Datum: 16.05.2000, 0:54
Od: Tomáš <coroner1@volny.cz>

Policajtu se neboj. Kdyz te chytej tak staci rict ze to ma ATEST 8SD a nechaj te bejt. Mam to vyzkouseny uz dvakrak.


Patice
Datum: 15.03.2000, 10:24
Od: Max <Max.svratka@seznam.cz>

Já jsem provedl úpravu že jsem zdvojil pouze obrysovky. Patice jsem vyrobil následujícím způsobem. Existují dva druhy patic. Liší se od sebe tím, že jedna je již připravena na montáž dalšího kontaktu. Poznáte ji úplně snadno (když vyndáte žárovku vedle ohnutého kontaktu plus je štěrbina). Do té stačí přidat kontakt z jiné patice a je to. Chtěl bych ještě upozornit že plusové kontakty se musí o trochu zkrátit, protože když ohnete přidávaný kontakt je pravděpodobné že se dotkne již stávajícího kontaktu.


RE: Cajti
Datum: 23.02.2000, 11:34
Od: Zabakus <zabakus@bigfoot.com>
WWW: http://www.bigfoot.com/~zabakus

Mne vzali technicak za to, ze misto pneumatik 165R13 jsem mel 185/70R13 a jeste jsem dostal petikilo pokuty, takze bych i veril, ze kdyz budou chtit, vemou ti ho i kvuli brzdovkam. Jinak, ja mel zdvojeny brzdovky deset let a diky vetsimu spinanymu vykonu se mi opalily kontakty u spinace (co je u pedalu a jak se k nemu tak "skvele" muze). Takze doporucuju spinat svetla prez relatko (tzn. ze pedalem sepnes rele a to ti sepne brzdovky), protoze tim spinas uplne zanedbatelnej proud a je to bez problemu. A jeste jedna vec - sice to fakt vypada lip, ale taknejak si rikam, ze kazda zarovka navic je jen zdroj problemu, a tak jsem se vratil zpatky ke dvoum brzdovkam a je klid.... (skoro :-))


Cajti
Datum: 1.02.2000, 23:19
Od: U-Geen <u.geen@atlas.cz>
WWW: http://skoda.virt.cz

Nevite, co tomu budou říkat cajti? Já sem si to teda taky udělal (4x dvouvláknovky), vypada to supr ale newim, jestli se to bude libit polišům. Kámoš říkal, že mi za to můžou klidně sebrat techničák... ale newim proč :-)


Je to super
Datum: 26.01.2000, 9:35
Od: zdenek <stanislava.tlustosova@z13.preciosa.>

Já mám dvouvláknovku jen v obrysovkách,takže svítí jen při brždění.Funkce obrysovky zůstává stejná.Myslím,že to není tak nápadný.Zvlášť při noční policejní kontrole.Vypadá to taky super.


Dvojvláknové žiarovky
Datum: 30.12.1999, 13:44
Od: Lubos <lubos@ccc.sk>
WWW: http://hello.to/lubos

Ja to mám takto zapojené, teda svietia obe na 5W a brzda je 2x21W a je to super. Ale chcel som napísať, že super to vyzerá, ak sa rozoberie zadné svetlo a vyberie sa stade tá umelá hmota, ktorá krije žiarovku, ktorá osvetluje ŠPZ-tku. Potom bude svietiť aj ten "výbežok" na vnútorných stranách svetiel. Potom to auto vyzerá ako nejaký Chervollet.


dvojvlaknova zadni svetla
Datum: 17.11.1999, 10:57
Od: Karel Petr <karelpetr@seznam.cz>

videl jsem podobne zapojeni, kde funkce obrysovych svetel se nezmenila, ale pri zabrzdeni svitili obrysove i brzdove spolu. T.j. jako dvojvlaknove byly zapojeny jenom obrysove svetla.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení